Studio Moderna Polska sp. z o.o

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Studio Moderna Polska sp. z o.o

Kierownik

Współpracę z firmą Studio Moderna Polska sp. z o.o. zacząłem niespełna dwa lata temu. Studiowałem wtedy dziennie, elastyczny grafik pozwolił mi równocześnie pracować i studiować. Dobra atmosfera w miejscu pracy wpływała na zadowolenie oraz wyniki, których wymaga każda duża korporacja. Co więcej, jednym z głównych atutów SM jest bardzo wysoka premia, którą każdego miesiąca można uzyskać. Firma daje poczucie finansowej stabilizacji, wynagrodzenie wypłacane jest systematycznie w pełnej kwocie (podstawa+premia) w ramach umowy o pracę! Firma daje ogromne możliwości - dużą ekspansję w dziale retail daje duże możliwości rozwoju w strukturach firmy. Funkcjonują awanse oraz rekrutacje wewnętrzne. Sam zaczynałem od stanowiska konsultanta sprzedaży w tej chwili jestem kierownikiem. Dotychczas miałem okazje pracować w różnych firmach, w każdej z nich dawałem z siebie 100% - w tej nie jest inaczej. Wystarczy uwierzyć, że wszystko jest możliwe i każdy cel jest do osiągnięcia. Motywujemy się i wspieramy nawzajem - zarówno pracownicy z kierownikami, jak kierownicy z managerami, ale również pracownicy z managerami. Fakt jest taki, że nie chcemy płacić osobom, które rozwijają swoje życie w social mediach podczas pracy albo takim, które zajmują się przez 12 godzin jedzeniem czekolady i chipsów. Jesteśmy kimś więcej niż podawaczmi, co to znaczy - nasza praca nie ogranicza się do zaproponowania: "Może zapaliczka do papierosów?" albo "Polecam kawę do Pana/Pani red bulla." Jesteśmy kimś więcej - mamy zadbać o klienta od a do z. Mamy bardzo szeroki asortyment, w którym każdy znajdzie coś dla siebie - najlepszym przykładem są pracownicy, którzy całe gospodarstwa domowe swoje, swoich rodzin ale i znajomych są w stanie zaopatrzyć w produkty naszych marek własnych. Pozostaje ostatnia kwestia: dodatki. Studio Moderna to ogromna międzynarodowa korporacja - oczywiste jest to, że jest zorientowana na wyniki. Ważne są targety i KPIe. W SM cenimy dobrych pracowników, bo: każdy ma możliwość zdobycia premii, stosując wewnętrzne standardy obsługi klienta. Więcej: właściwie każdego miesiąca są organizowane konkursy, w którym można wygrać nagrody rzeczowe. Jest to oczywiście sprzęt, który sprzedajemy, ale ponad to: bilety do kina czy zaproszenia do restauracji, ale również dodatkowe pieniądze na integrację. Fajnie? Rozumiem, że nie każdy mógł o tym wiedzieć, bo nie każdy posiadł umiejętność czytania ze zrozumieniem. Podsumowując: Na rynku polskim pojawiliśmy się już jakiś czas temu, natomiast dopiero zaczynamy być marką rozpoznawalną. Jesteśmy zorientowani na wyniki i takich osób szukamy. Wymagamy i nagradzamy. Dajemy możliwości. Każdy może zdecydować czy chce się piąć w górę. Ja chcę i tego Wam życzę.

43
Aneta Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 2 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy ciężko się dostać do pracy po szkoleniu do moderna?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 23 dni.
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Studio Moderna Polska sp. z o.o w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Merytoryczny Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 54 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Z firmą SM rozstałem się już jakiś czas temu i nie polecam, a wręcz przestrzegam. Firma jest zarządzana w bardzo chaotyczny sposób. Mam nieodparte wrażenie, że na górze więcej przechwałek - kto, co z kim i kiedy i kogo zna - niż wiedzy co dalej? Zmiany przeróżnych ,,strategii" na porządku dziennym, co wiąże się z finansami, bo to naprawdę bardzo bogata firma, przynajmniej na pozór, skoro stać ją na takie pompowanie pieniędzy w tak nieprzemyślane rzeczy i tematy, aby potem wycofam się z podkulonym ogonem. To firma, która nigdy nie będzie miała sukcesu, bo brak tam planu, egzekucji, przemyślanych działań i determinacji. Rotacja niespotykana i nie mówię tu o pracy agentów w CC. Ludzie rotują pomiędzy stanowiskami managerskimi kilkukrotnie na przestrzeni roku. Tak więc raz możesz być Managerem CC, raz Managerem od retailu, a na końcu (?) Managerem od BI... to wszystko w jakieś12 miesięcy :-) HR-owo niestety również sytuacja nie ma się dobrze, ale nie będę się rozpisywał. Dodam jedynie, że wypowiedzenia bez słowa wysyłane na adres zameldowania pracownika był na porządku dziennym, a już każdy sam może z tego wyciągnąc wnioski. Słowem podsumowania, przestrzegam wszystkich profesjonalistów - SM to nie jest firma dla Ciebie. Nie trać czasu, szkoda energii i życia.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Aleksander

Super że dzielisz się swoimi przemyśleniami na temat pracy w Studio Moderna. Czy wypłata była prowizyjna i zależna od sprzedaży? Jeśli tak to jaka była prowizja od transakcji?

O. Nowy wpis
Pracownik
@Aleksander

Takich dokładnych spraw to się dowiesz na rozmowie

Młodszy specjalista do spraw sprzedazy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ok!

Pytania

Czy umiesz manipulować ludźmi i czy masz problem etyczny w zwiazku z tym

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Logos
Pracownik
 Pytanie

chciałem się skontaktować z działem marketingu

Agnieszka
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie jakiś czas. Na początku wszystko pięknie wyglądało, ale w praktyce to jakaś porażka. Przedwstępne szkolenie trwające 2-3 dni. Osoba prowadząca nie wie co to szkolenie. Spotkanie odbyło się w grupie kilku osób, było chaotyczne, informacje były podawane na szybko, wyjaśnienia to raczej odbąkiwania. Poza tym, ludzie kandydaci mieli wiele pytań, na które tylko kilka została podana odpowiedź. Scenki, które mieliśmy odgrywać to słuchanie cudzych rozmów, czyli dane osobowe są dla wszystkich. Po szkoleniu - praca, czyli zetknięcie się z rzeczywistością. Żadnej pomocy ze strony zespołu, materiały do pomocy były puste. Człowiek polega tylko na sobie i małej wiedzy, którą ma po szkoleniu. Ludzie dzwonią z różnymi problemami, a w większości przypadków to niezadowoleni klienci. Bądźmy szczerzy, firma nie jest najwyższych lotów, a wymaga od pracowników czegoś czego sama nie umie dać. Po pracy trwającej 5 miesięcy mogę stwierdzić, że ta firma nie jest odpowiednim wyborem na dłuższą współpracę.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

O czym ty mówisz ? Żadnej pomocy? Akurat pomoc od przełożonych i innych pracowników jest duża. Ja ze szkolenia wyniosłam bardzo dużo wiedzy. Zostały przekazane wszystkie potrzebne informacje , każdą rzecz notowałam, aby potem móc się jeszcze podszkolić samemu. Także nie zgodzę się z Twoją opinią :)

Małgorzata
@Pracownik

Może w takim razie Ty opiszesz jak z Twojej perspektywy wygląda szkolenie i wdrożenie w obowiązki nowego pracownika w Studio Moderna? Po jakim czasie byłaś gotowa do całkowicie samodzielnej pracy? Czy można wszystkiego się dość szybko nauczyć?

pytanie
Kandydat
 Pytanie

Ktoś wie jak wygląda rekrutacja w tej firmie i szkolenie?

4
Zofia11
Kandydat
 Pytanie

Witam, jaki jest przybliżony czas oczekiwania na odpowiedz po wyslaniu cv na maila rekrutacyjnego?

Agnieszka
Były pracownik
@Zofia11

Przeważnie szybko odpowiadają. 2-3 dni.

Merytoryczna ocena
Były pracownik

Firma porażka, nie szanuje się ludzi ani na tych niższych, ani wyższych stanowiskach. Po prostu sie mini gardzi. Pracuje cała masa niekompetentnych osób którzy głównie na wszystko przytakują kierownictwu, nikt nie wie o myśla naprawde, jeśli w ogóle myślą, bo można mieć poważne watpliwości. Kłamie się na spotkaniach, że dostanie się podwyżkę i tak przycieganie trwa przez wiele miesięcy, a potem, na końcu człowieka zwalniają. Coś niesamowitego. Firma ma wiele spraw w sądzie ze (usunięte przez administratora) NIE POLECAM sznujcie się!

Klient
Klient

Dzisiaj otrzymałem zamówiony towar, MASAKRA towar nie kompletny, nie nadaje się do uzytku w takim stani, trudno się do firmy dodzwonić żeby porozmawiać. Jak zamawiasz to rozmawiają z Tobą cały dzień, a jak reklamujesz to wcale nie chcą rozmawiać,. Odkładają rozmowę tłumacząc, że oddzwonią i nie oddzwaniają wcale. MASAKRA!!!! UWAGA !!!!! MASAKRA!!!!

Masakra
Kandydat

Wysłałam CV, dostałam telefon zwrotny, że firma jest mną zainteresowana - szkoda tylko, że nie powiedziano mi wtedy o historyjce weryfikującej. Wtedy pewnie nie podjęłabym się szkolenia i nie marnowała trzech dni na naukę, która nawet mi się nie przyda. A wracając do scenki, powiedziano nam, że będzie w czwartek, także dostaniemy pełne trzy dni szkolenia. Jednak trzeciego dnia podczas szkolenia dostaliśmy wiadomość, że scenka będzie za 2h. Nie miałam czasu się przygotować bo skupiłam się na samych produktach. Pani, z którą odgrywałam scenkę bardzo opryskliwa. Może i lepiej, że nie zdążyłam się przygotować, bo nie chciałabym pracować w firmie w której tak traktowałoby się pracownika. Szkoda czasu.

Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Studio Moderna Polska sp. z o.o?

mm
Pracownik

Pracowałam przed macierzyńskim i teraz wróciłam po wychowawczym , widzę parę zmian jedne lepsze , drugie gorsze jak wszędzie. Ważne że atmosfera niezmiennie tak samo dobra i bezpieczeństwo zatrudnienia :)

8
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

pracownik
Pracownik

Ten sam malkontent co w pozostałych komentarzach :) Szkoda mi niektórych ludzi :)

6
agent
Pracownik

Dla mnie ok, jak w każdej firmie zawsze znajdą się tacy co bedą narzekać

7
pracownik
Pracownik

Ja nie narzekam. Narzekają tylko osoby, które sobie nie radzią. Takie będą to robiły w każdej firmie.

7
321..RUN
Pracownik

jaka piękna katastrofa... Firma na przestrzeni ostatnich chyba 3 lat zalicza spektakularne upadki, z czego największym jest upadek wartości. Wartości którymi firma miała się wyróżniać, ale także wartości życiowych. Wszystko to wynik szeregu kompletnie nietrafionych posunięć HR-owych (usunięte przez administratora) Szkoda patrzeć, na to co zostało z naprawdę fajnej firmy. Reasumując: jeżeli ktoś chce pracować w spokojnej i miłej atmosferze, to radzę unikać jak ognia - szkoda nerwów, czasu i życia :)

Bella
Pracownik

spoko firma, a przede wszystkim bardzo fajna atmosfera, szanują pracownika

9
Ann
Pracownik

Pracuję od niedawna, ale to co rzuca sie na wstepie to super atmosfera i pozytywni ludzie

7
zadowolona
Pracownik

Jasne, przejrzyste zasady. Dobre premie. Praca z domu

9
Anonim
Pracownik

Jedno z lepszych call center w jakim pracowalem, jesli ktos wie czego spodziewac sie po call center

7

Zostaw merytoryczną opinię o Studio Moderna Polska sp. z o.o - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Studio Moderna Polska sp. z o.o