Opinie o Studio Moderna Polska sp. z o.o w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Studio Moderna Polska sp. z o.o. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Studio Moderna Polska sp. z o.o na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Studio Moderna Polska sp. z o.o w Warszawa

Merytoryczna ocena
Były pracownik

Firma porażka, nie szanuje się ludzi ani na tych niższych, ani wyższych stanowiskach. Po prostu sie mini gardzi. Pracuje cała masa niekompetentnych osób którzy głównie na wszystko przytakują kierownictwu, nikt nie wie o myśla naprawde, jeśli w ogóle myślą, bo można mieć poważne watpliwości. Kłamie się na spotkaniach, że dostanie się podwyżkę i tak przycieganie trwa przez wiele miesięcy, a potem, na końcu człowieka zwalniają. Coś niesamowitego. Firma ma wiele spraw w sądzie ze (usunięte przez administratora) NIE POLECAM sznujcie się!

Klient
Inne

Dzisiaj otrzymałem zamówiony towar, MASAKRA towar nie kompletny, nie nadaje się do uzytku w takim stani, trudno się do firmy dodzwonić żeby porozmawiać. Jak zamawiasz to rozmawiają z Tobą cały dzień, a jak reklamujesz to wcale nie chcą rozmawiać,. Odkładają rozmowę tłumacząc, że oddzwonią i nie oddzwaniają wcale. MASAKRA!!!! UWAGA !!!!! MASAKRA!!!!

Masakra
Kandydat

Wysłałam CV, dostałam telefon zwrotny, że firma jest mną zainteresowana - szkoda tylko, że nie powiedziano mi wtedy o historyjce weryfikującej. Wtedy pewnie nie podjęłabym się szkolenia i nie marnowała trzech dni na naukę, która nawet mi się nie przyda. A wracając do scenki, powiedziano nam, że będzie w czwartek, także dostaniemy pełne trzy dni szkolenia. Jednak trzeciego dnia podczas szkolenia dostaliśmy wiadomość, że scenka będzie za 2h. Nie miałam czasu się przygotować bo skupiłam się na samych produktach. Pani, z którą odgrywałam scenkę bardzo opryskliwa. Może i lepiej, że nie zdążyłam się przygotować, bo nie chciałabym pracować w firmie w której tak traktowałoby się pracownika. Szkoda czasu.

mm
Pracownik

Pracowałam przed macierzyńskim i teraz wróciłam po wychowawczym , widzę parę zmian jedne lepsze , drugie gorsze jak wszędzie. Ważne że atmosfera niezmiennie tak samo dobra i bezpieczeństwo zatrudnienia :)

9
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji
Warszawa
Kaliszuk sp.j. Staff Partners
(17 opinii)
Wyślij CV
logo firmy 2024 Revenue Operations Summer Intern
Warszawa
Equinix Poland Sp. z o.o.
(72 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

pracownik
Pracownik

Ten sam malkontent co w pozostałych komentarzach :) Szkoda mi niektórych ludzi :)

6
agent
Pracownik

Dla mnie ok, jak w każdej firmie zawsze znajdą się tacy co bedą narzekać

9
pracownik
Pracownik

Ja nie narzekam. Narzekają tylko osoby, które sobie nie radzią. Takie będą to robiły w każdej firmie.

8
321..RUN
Pracownik

jaka piękna katastrofa... Firma na przestrzeni ostatnich chyba 3 lat zalicza spektakularne upadki, z czego największym jest upadek wartości. Wartości którymi firma miała się wyróżniać, ale także wartości życiowych. Wszystko to wynik szeregu kompletnie nietrafionych posunięć HR-owych (usunięte przez administratora) Szkoda patrzeć, na to co zostało z naprawdę fajnej firmy. Reasumując: jeżeli ktoś chce pracować w spokojnej i miłej atmosferze, to radzę unikać jak ognia - szkoda nerwów, czasu i życia :)

Bella
Pracownik

spoko firma, a przede wszystkim bardzo fajna atmosfera, szanują pracownika

12
Ann
Pracownik

Pracuję od niedawna, ale to co rzuca sie na wstepie to super atmosfera i pozytywni ludzie

8
Anonim
Pracownik

Jedno z lepszych call center w jakim pracowalem, jesli ktos wie czego spodziewac sie po call center

7
Dżasta
Pracownik

Ja sobie chwalę, mam poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji a wypłata zawsze na czas :)

8
xxx
Pracownik

Spoko firma , dużo można się nauczyć, nieźle płacą

8
Megan
Pracownik

call center jak call center , na pewno dobra atmosfera a to sobie cenię , cele do zrobienia wiec mam kasę i pracuje w domu. Mozna sie dogadac

4
Świeżynka
Pracownik

Pracuje w studio moderna ponad trzy miesiace, i nie rozumiem tych negatywnych opinii, chyba ktoś musi wylać żal.... Dla mnie mozliwosc pracy z domu szczególnie teraz super opcja, tym bardziej że mieszkam ponad 200 km od Warszawy i niestety w moich okolicach ciężko z pracą. Kurier dostarczył mi komputer więc dla mnie wygodnie. Rzeczywiście płaca za szkolenie po dwoch miesiącach. Z tego co tłumaczyli na szkoleniu, wynika to z tego że na ich koszt zdobywam wiedze ( zresztą bardzo fajne szkolenie ) wiec skoro uczą mnie sprzedaży (wiedza uniwersalna ) to chyba nic dziwnego że placa mi za to wtedy gdy korzystam z tych umiejętności w kontakcie z klientami ich firmy. Do mnie trafił argument że gdyby chciała sobie iść na szkolenie sprzedażowe gdziekolwiek to bym musiała za nie zapłacić, w końcu wiedza kosztuje. Bardzo fajni ludzie , pomocni wiec mialam od poczatku poczucie pomocy. Klienci różni , jedni kupują drudzy nie , chyba jak wszędzie. Trzeba się postarać żeby kupili a to w końcu sprzedaż Ważne jest to że mimo krótkiego stażu dostałam fajną premie. Ja polecam , chyba że ktoś liczy na to że przesiedzi 8 godzin i dostanie kasę za nic, to nie taka firma

3
anonim
Były pracownik

Pic na wodę fotomontaż! :D Samo szkolenie bardzo w porządku, gościu na luzie i dobrze przekazał wiedzę ale niestety ni jak ma się to do rzeczywistości. Jeśli ktoś jest chociaż trochę empatyczną osóbką to będzie się mieć problem. Ogólnie praca na wychodzących to nie tyle co sprzedaż a zwyczaje naciąganie emerytów :D same oferty z którymi się dzwoni są powyżej (usunięte przez administratora), taka elegancka klasa premium. Tylko że w rzeczywistości najczęściej nikt nie dysponuje takimi środkami żeby móc wyłożyć, a przekonanie do rat i samego zakupu produktu których klienci nie widzą wymaga naprawdę dobrego zbijania obiekcji i namawiania. Nie mniej jednak jeśli ktoś nie ma problemów ze skakaniem nad staruszkami i namawianiem ich to sobie poradzi. A premie akurat są wysokie jeśli robi się już te wyniki. Też ogólnie na jednego klienta przypada więcej niż połączenie tygodniowo a oferty z którymi dzwonimy znają na pamięć. Sama atmosfera jest przyjazna, pomoc na każdym kroku nawet jeśli ktoś nie ogarnia systemu. Presja na wynik jest, ale wiadomo że to projekt sprzedażowy więc trzeba się naprawdę mocno postarać żeby chociaż (usunięte przez administratora)zł zrobić dziennie. Podsumowując nie polecam jeśli nie ma się doświadczenia w namawianiu ludzi i nie zna się rzeczywiści połączeń wychodzących. (To że osoby mają karte klubową nie oznacza że są zainteresowane jakimkolwiek zakupem bądź zwykłym odebraniem telefonu)

Iks
Kandydat
 Pytanie
@anonim

Trzydniowe szkolenie jest płatne przez potencjalnego pracodawcę? Jaką pensję konkretnie proponują?

greg
Były pracownik
@Iks

Szkolenie jest płatne dopiero po dwóch przepracowanych miesiącach, czyli jeśli znajdziesz sobie lepszą pracę, to nic z tego nie masz. Zapewne umowa jest podpisywana po szkoleniu(usunięte przez administratora)

Nowa
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie czy mogę pracować zdalnie od 8-16 Czy w grę wchodzi tylko godzina 9-17?

3

Pracodawca

@Nowa

Praca jest w godzinach 9-17 pozdrawiamy

Oneone
Pracownik

To zależy gdzie pracujesz. Czy odbierasz telefony czy dzwonisz.

Agent
Pracownik
 Pytanie
@Oneone

Pracujesz w tej samej firmie: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ połączenia przychodzące, praca 5:30 - 23:00 w dni powszednie, święta, weekendy, itp. Jeśli połączenia nie odbierzesz to oddzwaniasz. Jest jakiś problem z interpretacją słowa pisanego? Przecież godziny pracy i zakres obowiązków jest podany na pierwszym dniu szkolenia.

Dominika
Inne

Najważniejsze ze ‚sklepowa’ wróciła na swoje miejsce tj za ladę Psuła atmosferę i brak jej kompetencji Wydawanie paragonów lepiej jej wychodzi A firmy nie polecam niestety

2
Noo..logik
Kandydat
 Pytanie

Opiszę proces selekcyjny i szkoleniowy w jakim miałem okazję uczestniczyc. 3 dni szkolenia zakontraktowany 9-17. W praktyce to filmiki o firmie oraz materiały o sprzedaży z internetu z logo Moderny:p. Łącznie na 3 dni może 8 godzin . Czas przecieka przez palce szkoleniowcowi. Prosty produkt jeszcze prostszy skrypt okazuje się nagroda w raju :) Selekcja ludzi : Etap wspinaczki rozpoczyna 9 osób . Próbne rozmowy z ,,trenerem,, bez zająknięcia każdy przechodzi z uśmiechem . Mamy materiały kilka rozmów na żywo z firmy i blisko dzień zero. Każdy jest happy bo trener to luzak to pewnie będzie oki. Finał day Ktoś z firmy dzwoni na scenke. Zaczynamy od obiekcji z jego strony na wszystko kuriera cenę jego emeryturę i to że ma sklep pod blokiem to po co mu wysyłka? Przechodzimy przez obiekcje bez zająknięcia z mojej strony .No w końcu o to chodzi Nie dać się wybić . Na końcu rozmowy jej tester nie mówi czy dobrze źle da znać ? Dziwny przebieg dlaczego tak ? Czytając poniższe posty oraz moją sytuację odpowiem wam jak moderna wyłapuje kandydatów . Mianowicie : Dają ogłoszenia raz na tydzień w serwisie . Dział HR dzwoni do maxymalnej liczby osób które nadesłały CV . Zapraszają na szkolenie które firmę nic nie kosztuje bo trener jest za złotówkę. Z 20 osób 9 będzie się szkolić . Z tych 9 ktoś dostanie pracę na niejasnych zasadach .Zero informacji zwrotnej co było źle . Niech każdy sam rozważy czy takie podejście jest fer Play. 3 dni zmarnowany czas w moim przypadku . Nigdy więcej szkoleń przed podpisaniem umowy :)

wiadomka
Kandydat
@Noo..logik

Dokładnie miałam taką sama sytuacje z tym ze najpierw przeszłam scenke a potem jednak nie :D

Alinka Malinka
Pracownik
@Noo..logik

Rekrutacja to ściema. Firma zatrudnia przede wszystkim do pracy zdalnej z małych miejscowości i o wysokim bezrobociu. Zero kosztów ze strony firmy no chyba że masz na uwadze zdezelowane stacjonarne komputery które firma wysyła kurierem. (usunięte przez administratora)

Kucyk ponny
Kandydat

Dziwna firma, nie dali dojść do pracy, szkolenie z góry powiedziane potem rozmowy weryfikacyjne z sv jedna się czepiła w kółko to samo próbowaliśmy zbic ale nic nie wyszło a potem wysyłają zaproszenie na systemowe po czym proszą o dokumenty do umowy po czym piszą że pomyłka i jeszcze będą wyryfikowac... O pracy w firmie się nie wypowiadam ale dziwne jest to że sami nie widzą czego chcą raz piszą że sie człowiek dostał a potem że pomyłka i każą czekać na wynik ????????????????

wiolllaaaa
Kandydat

Chce sie podzielic taka oto refleksja, refleksja dotyczy tego co mnie spotkalo ze strony firmy Studio Moderna, tego jak zostalam potraktowana przez te firme. Rzadko wypowiadam sie na forach publicznych , ten fakt mnie jednak mocno dotknal stad chce sie nim podzielic , moze to zainteresuje innych . Przechodzac do meritum, w niedawnym czasie bralam udzial w procesie rekrutacyjnym w firmie, z efekem jak sie okazalo na jego koniec-nie spelnia Pani oczekiwan na nasz projekt, decyzja jest negatywna. Mozna byloby zadac pytanie no i o co chodzi wszak taki wariant tez jest mozliwy , nalezy go uwzglednic a w dzisiejszych czasach raczej bardziej prawdopodobny od innych. I pelna zgoda. Na tym etapie znajomosci sprawy. Idac dalej... Szkolenie przebiegalo w milej atmosferze, wiedza zostala przekazana interesujaco i doglebnie, dostalismy wszystkie niezbedne materialy, zostaly udzielone wyczerpujace odpowiedzi na nasze ptania, przecwiczylismy scenki, jednym slowem cud, miod i cytryna albo jak kto woli zyc nie umierac. Ja ze swojej scenki treningowej nazwijmy ją tak nie bylam zadowolona, trenerka powiedziala jednak ze dam rade, wymienilismy poglady, uzyskalam rady co zmienic aby bylo jeszcze lepieji i podbudowana tym z optymizmem ale bez zbednego luzu , przytowana i skoncentrowana oczekiwalam scenki wweryfikacyjnej nastepnego dnia. W tym miejscu wroce jeszcze do pytan, wsrod nich pojawilo sie m.in takie ode mnie- jak wiele osob zawala scenki, co trzeba zrobic aby nie przejsc takiej scenki, wiadomo ze kazdy sie stresuje, moze miec wiedze doswiadczenie i predyspozycje ale stres robi swoje. Ku mojej uciesze trenerka opdpowiedziala ze oczywiscie to wszystko rozumie, czytaj fima bierze te okolicznosci pod uwage i daje szanse takiej osobie,pomaga no i naprawde mocno sie trzeba postarac aby tego nie przejsc. Spokojnie , spokojnie ja sobie ze scenka dalam rade , duzo lepiej niz na testowej i co....i klapa zeby nie uzywac innych slow. Zaadna reka nie zostala wyciagnieta , wszak tu nie bylo po co, tu padly krytyczne slowa, jakze niezasluzone, po krotce rzecz ujmujac uwazam ze zostalam uwalona, wiesz jak to jest, jak ktos chce zawsze znajdze powod .Supervisorka wszak wspomniala ze moze da mi jeszcze szanse na powtorzenie scenki ale to jest zalezne od tego jak sie potocza kolejne, wszak wszystkich osob nie przyjma,fakt bylo nas sporo, poniewaz jest to projekt no nie z tych latwych wiec wiadomo biora najlepszych.Tu musze przyznac ze bylo kilka osob naprawde dobrych , doswiadczonych no ale nie stanowili oni polowy zespolu i uwazam ze spokojnie tez moglam sie zmiescic z w tej grupie,ogloszenie skierowane bylo do osob bez doswiaczenia i w naszej grupie tez takie byly. Poza tym firma non stop publikuje nowe oferty dla osob z calej polski w tym bez doswaidcazenia takze tlumaczenia ze dla mnie nie bedzie miejsca to jakis absurd. Dodam tez co istotne , ze oprocz trenerki rowniez osoba rekrutujaca opowiadajac o procesie rekrutacji twierdzila rowniez ze malo kto nie przechodzi scenek. Nic tu sie nie trzyma kupy.I jeszcze jedno , w trakcie szkolenia trenerka zapytala mnie czy ja wczesniej nie pracowalam w tej firmie gdyz osoba o takim samym imieniu i nazwisku pracowala i czy to nie bylam ja, nie to nie bylam ja, odpowiedzialam. Zastanawia mnie to pytanie w zestawieniu z wynikiem mojej scenki i tak sobie mysle czy to nie jest powodem odmowy zatrudnienia, jakies niewyjasnione sprawy z przeszlosci, zaszlosci. Warto dodac ze jest cos takiego jak odwaga cywilna.

Trenerka
Pracownik
@wiolllaaaa

Dzień dobry, postanowiłam wypowiedzieć się w tym wątku, ponieważ bardzo dobrze pamiętam sytuację, w której zapytałam czy kiedyś nie pracowałaś, bo była w naszym zespole osoba o podobnym imieniu i nazwisku. Jeśli masz wątpliwości czy to nie był powód negatywnej decyzji, to odpowiadam, że podobieństwo nazwisk nie miało na nią absolutnie żadnego wpływu. Poza tym tamta osoba była bardzo dobrym sprzedawcą więc gdyby to miało mieć jakiekolwiek znaczenie, to tylko na plus. Jeśli chodzi o scenkę weryfikacyjną i szansę na jej ukończenie z wynikiem pozytywnym, to na pewno pamiętasz jak mówiłam, że do zespołu trafią najlepsze osoby i dodałam, że jeżeli ktoś będzie tak rozmawiał jak wiele osób podczas scenek na szkoleniu, to wszystko powinno się udać. Podczas szkolenia zawsze staram się jak najlepiej przygotować uczestników do scenki weryfikacyjnej, natomiast nie ja ją przeprowadzam i trudno jest mi się odnieść do tego czego w niej zabrakło, że zapadła taka decyzja. Przykro mi, że tak wyszło i rozumiem, że moje słowa mogły spowodować, że nastawiłaś się na wynik pozytywny. Wezmę sobie Twoja uwagę do serca i w przyszłości postaram się z nieco zmienić formę przekazu tej informacji, aby uniknąć rozczarowania innych uczestników. Życzę Ci wszystkiego dobrego i dziękuję za udział w szkoleniu. Mam nadzieję, że chociaż część wiedzy jaką zdobyłaś na temat technik sprzedaży będziesz mogła wykorzystać z korzyścią dla siebie w nowym miejscu pracy. Pozdrawiam.

1

Zostaw merytoryczną opinię o Studio Moderna Polska sp. z o.o - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Studio Moderna Polska sp. z o.o?

    Zobacz opinie na temat firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 38 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o?

    Kandydaci do pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Studio Moderna Polska sp. z o.o
2.8/5 Na podstawie 282 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Studio Moderna Polska sp. z o.o
Przejdź do nowych opinii