A ile trwa szkolenie wprowadzające ?
Jeżeli chodzi o mnie to moja opinia jak najbardziej jest pozytywna - najpierw zadzwoniła do mnie Pani z agencji level worki poinformował mnie o wszystkim tudzież warunki pracy wysłała na meila , następnie zaczęło się szkolenie z bardzo profesjonalnym coachem Szymonem ( pozdrawiam ) - trwało 4 dni , 5 dnia była scenka sprzedażowa , w tym samym dniu dostałam telefon że przeszłam dalej - odbyło się szkolenie systemowe i na chwilę obecną czekam na komputer i zaczynam działać . Także jak najbardziej moja opinia jest pozytywna super ludzie , super atmosfera na szkoleniu , produkty same w sobie klasa ;)
No i jak wrażenia po 4 miesiącach pracy? Nadal pracujesz? Jakoś brak tu osób ze stażem ponad rok. Sami nowi a potem ślad po nich się urywa
NIE POLECAM! pracowałam w firmie w 2020... od początku bylo trudno, co innego obiecywali co innego miało miejsce. to po prostu (usunięte przez administratora) Zero motywacji pomocy i zrozumienia. Co z tego ze wyniki wyrabiałam plany i to ponad normę, jak z byle powodu mi premie ucinano albo NIE WYPLACANO!! (usunięte przez administratora) Są tam ludzie którzy długo pracują i oni maja całkiem nieźle, ale też jak pogadasz z taką osobą prywatnie to się okazuje ze kiedyś było lepiej, ze premie były sprawiedliwe, a przelozeni pracowali i pomagali zespołom..trudno mi uwierzyć bo Paulina ktora była moja szefowa to pomyłka jakas... Tylko sie drze i udaje ze coś umie, sztucznie się uśmiecha do Ciebie a później okazuje się że Cie obgaduje z innym pracownikiem? Serio? Pracowałam juz w kilku Call center ale takiej niekompetencji to nigdy nie widziałam.
Również nie polecam. Od samego początku informują, że praca polega na odbieraniu połączeń przychodzących, po czym od pierwszego dnia pracy okazuje się, że polega ona na wychodzących. Ciągła presja ze strony kierownictwa, nacisk na wynik... (usunięte przez administratora)podając mu informacje, które nie są zgodne z prawdą, zapierając się, że są one prawdziwe... Ciągle kombinowanie i doszukiwanie się powodu do zabrania premii.. . W czasie pracy zostaliśmy poinformowani o zasadach przyznawania premii, które nie były powiedziane na początku.. Podsumowując pracę : - tandetna bazarowa sprzedaż, nie mająca w sobie ani trochę profesjonalnej obsługi klienta, a tylko wciskanie niepotrzebnych klientowi produktów. - presja (usunięte przez administratora), nacisk na wynik ... A wszystko to za słabe pieniądze
Pracowałam tam od 27go listopada do 28go grudnia. Zarobiłam dla firmy około 25 tys. To było ponad mój target miesięczny. Zwolniłam się bo otrzymałam lepsza propozycje na umowę o pracę itd. Okazało się że nie wypłacono mi premii bo niby nie przepracowałam pełnego mca, pomimo tego że na logikę od 17go listopada do 28go grudnia jest ponad miesiąc. Ale cóż. Pomimo tego że firma zarobiła na mojej pracy ja nie dostałam ani grosza. Podobno jakbym nie zrezygnowała to bym dostała, ale coś czuję że i tak dział kontroli by się mocno postarał żebym tej premii nie dostała. Tak to wkoncu ma działać.
Jaki jest wkład kierownictwa Studio Moderna Polska sp. z o.o w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Żaden. Kierownictwo pomiata pracownikami i nie dotrzymują danego słowa i kłamią w żywe oczy. Nie dba się o atmosferę, nie ma zgranych zespołów.
Witam mam pytanie odnośnie zatrudnienia osób z orzeczeniem ON które mogą pracować do 7 godzin na dobę a za zgoda ich do 8. Czy da się? Czy są dyskryminowane czy respektowane w tej firmie ? Bardzo mi zależy na odp. Pozdrawiam sp ds sprzedaży i pr poszukująca pracy.
Dzień dobry, Zatrudniamy również pracowników z orzeczeniem uwzględniając wszystkie przepisy z tym związane. Kryterium, którym kierujemy się przy rekrutacji są kompetencje i kwalifikacje danego Kandydata/ Kandydatki. Z pozdrowieniami
Nie polecam firmy. na porządku dziennym pomiatanie pracownikami, totalny brak skoordynowanej komunikacji jak głupiemu wydają polecenia po to aby tego samego dnia je zmieniać, Jeden coś karze a drugi mówi że to źle. Ogłaszają konkursy dla pracowników a o wynikach i nagrodach ani widu ani słuchu. Wieczne zmiany systemu premiowego. Nie ma żadnej stabilności, żadnej pewności, wieczna nerwówka.
Nie polecam. Przeszłam całe szkolenie Na którym sporo się udzielałam i podlapalam spoko kontakt z prowadzącym, następnie mieliśmy rozmowę próbną która decydowała o naszym zatrudnieniu. Osoba która ja ze mną przeprowadziła powiedziała ze jest bardzo zadowolona. Dostaliśmy wiadomość ma adres mailowy że do 17 dostaniemy odpowiedź odnośnie decyzji. Około 17:30 zadzwoniła do mnie ta sama Osoba, która przeprowadziła ze mną próbną rozmowę i poinformowała mnie że zatrudniają osoby które mają z rozmów minimum 60% a ja zdobyłam prawie 80% i jedynie nad czym powinnam popracować to prezentacja karty. Pod koniec powiedział że niestety nie mogą mi zaproponować współpracy co kompletnie mnie zszokowalo bo wszystko było dobrze. Nie chciał powiedzieć dlaczego taka decyzja, jedynie co powiedział to to że decydowała o tym również osoba która prowadziła szkolenie jak i ta która słuchała rozmowy próbnej. Natomiast wydaje mi się że chodziło o o to że poinformowałam iż może pracować od 6-12 a kolejne 2h dopiero od 16 na co dostałam informację iż możemy się dogadać. Dlatego nie polecam. Zmarnowalam tylko czas :)
Z plusów pracy- praca zdalna, łatwy klient, produkty mało skomplikowane. Z minusów- praca pod ogromna presja, wielkie ciśnienie (tak zdaje sobie sprawę ze idąc do sprzedaży musisz sprzedawać, ale)... Premia jest bardzo ciężka do wyrobienia. Kierownicy w miarę w porządku (2/3 ok). Szkolenie w miarę w porządku, merytorycznie spoko, fajny szkoleniowiec, ogarnia temat. niestety nie przygotowuje w 100% do pracy. Ponadto brak retreningow, mimo próśb o pomoc. Jeśli chcesz do toalety- musisz pytać. Częste telefony w dniu wolnym, żeby usiąść do pracy. Kierownicy uważają, ze praca jest poważna. Nie oszukujmy się, to klasyczne call center. Często obwiniają pracowników o swoje błędy. Brak przepływu informacji między SPV. Mogę wymieniać w nieskończoność. Reasumując: praca marzeń to nie jest. Bardziej nie polecam niż polecam. Wiele osób pracuje kilka lat (nie robią wcale wałków, wcale ;)). Kolejny raz bym nie szła.
Nie polecam pracy w tej firmie. Szkolenie bardzo pobieżnie zrobione, na rozmowie warunki inne, w pracy inne zadania i warunki. Na premie składa się mln różnych dziwnych składników wiec nie masz co marzyć ze wypłaca ci to na co zasłużyłeś. Z dnia na dzień można stracić prace
Dzień dobry, jestem zainteresowany ofertą pracy w państwa firmie jednakże często się przemieszczam po kraju. W rozmowie z konsultantem dostałem informacje, że praca jest zdalna i można pracować z dowolnego miejsca. Pytanie brzmi: czy można dostać służbowego laptopa czy koniecznie musi to być komputer stacjonarny? Lub czy można pracować na własnym sprzęcie? Mam na myśli aby przemieszczanie się z nim nie sprawiało kłopotu. Pozdrawiam.
Czy prace można spokojnie pogodzić ze studiami dziennymi? Czy jest możliwość dogadania się i zamiast całego etatu wziąć np. 3/4? Lub w razie perturbacji na studiach np. sesja zmniejszyć ilość godzin? Zależy mi na tym, aby nie zawalić studiów i na spokojnie wszystko powiązać:)
Czy można pracować więcej niż 8h na dzień?
Dzień dobry Poszukujemy osób na cały etat, kwestia większej ilości godzin jest ustalana indywidualnie pozdrawiam
W jakim terminie odbędzie się najbliższa rekrutacja na konsultanta sprzedaży( połączenia wychodzące)?
Dzień dobry, aktualnie prowadzimy taki projekt. Uprzejmie proszę o cv na adres rekrutacja.pl@studio-moderna.com pozdrawiamy :)
A jak wygląda praca w sklepach stacjonarnych? Ktoś się wypowie?
Kiepska firma, nienajlepiej traktuja tu pracownikow. Ludzie nie sa mili, Duza rotacja pracownikow, o stabilizacji nie ma mowy, ciagle prosby o pozostanie dluzej, kijowa umowa. Kika razy obudzili nas, chieli zebysmy wczesniej wstali i zaczeli wczesniej prace (zmiana na 12, modernita dzwoni juz o 9) Nie ma znizki na produkty mango, az chce sie pasc i plakac. Praca tam to stracony czas, czytajcie opinie (usunięte przez administratora)
Kto to jest asystent konsultanta?
Nie polecam. Szkolenie przeprowadzone "na odwal": przygotowany skrypt rozmowy, z którego trzeba czytać słowo w słowo nie trzyma się kupy, zdania są składane bez sensu, przy próbie ratowania tego szef zwraca uwagę, że mamy czytać jak jest. Szkolenie systemowe trwało może kwadrans, pokazano jak korzystać z 3-4 ważniejszych opcji i tyle; nie wyjaśniono, jak dodawać czy sprawdzać inne oferty; nie wyjaśniono połowy różnych oznaczeń w systemie; poza tym system wykrzaczał się przy co czwartej rozmowie i traciło się pół godziny na odświeżaniu, bo szef tak kazał, bo w końcu zaskoczy.(usunięte przez administratora)Dezorganizacja 100%. Grafik miał być ułożony i stabilny, a bywało, że pod koniec pracy dostajesz od szefa info, że na drugi dzień przychodzisz 2h później i wychodzisz 2h później. Pomijam takie traktowanie pracowników, ale niekompetentnie przeprowadzone szkolenie i dziurawy system przekłada się na obsługę klienta, więc i firma sporo na tym traci.
Berserk na jakim projekcie była praca, na połączeniach wychodzących czy przychodzących?
Tak :) Tyle powiem. Bo obiecywano mi przychodzące, a ostatecznie siedziałem na obu z przewagą wychodzących (jakieś 95%). Skąd taka zmiana? Bez uprzedzenia, bez jasno określonych warunków. Praca miała dotyczyć przyjmowania zamówień, tyle obiecywano na zaproszeniu na rozmowie o pracę, tyle obiecywano w ogłoszeniach. Niestety już pierwszy dzień szkolenia był mocnym rozczarowaniem. "Przyjmowanie zamówień" jako część szkolenia pojawiło się dopiero trzeciego dnia i zajęło może dwie minuty. Okazuje się, że nie jest ono głównym ani nawet pobocznym zajęciem pracownika na tym stanowisku, tylko szczątkową jego częścią.(usunięte przez administratora) By the way, ładnie to tak cenzurować opinie? Skoro dajecie możliwość wystawienia jej, to czemu wycinać część? Z grubsza pamiętam, co tam było, ale dlaczego odbieracie innym użytkownikom możliwość zapoznania się z opinią kogoś, kto tam pracował?
Jestem zdziwiona bo na szkoleniu, które od początku uczy sprzedaży wyłącznie na projekcie wychodzącym nie czyta się na sztywno skryptów. Są one pomocą, ale od nikogo się nie wymaga ich czytania słowo w słowo, wręcz jest to niewskazane, bo trzeba myśleć i reagować na to co mówi klient. Druga kwestia to na projekcie wychodzącym są stałe godziny pracy. Nie ma możliwości, żeby ktoś miał przyjść 2h później i wyjść później, takie sytuacje mogą mieć natomiast miejsce na projekcie przychodzącym bo tam grafik jest ustalany elastycznie i czasami tak się może zdarzyć, gdy jakiś inny pracownik się rozchoruje i trzeba zadbać o ciągłość połączeń. Nie wiem z czego wynikała sytuacja w której na połączeniach przychodzących, na które się zatrudniłeś/zatrudniłaś trzeba było dzwonić wychodzące, więc się nie wypowiem i rozumiem twoje wkurzenie, ale przykro się czyta same słowa krytyki, choć niektóre na pewno są prawdziwe jak choćby fakt, że sprzęt mógłby być lepszy a na call center więcej osób pilnujących jego jakości (przyczynił się do tego Covid). Gdyby tu było tak kiepsko jak piszesz i nie byłoby niczego dobrego, to nikt by tu nie pracował, a już na pewno nie osoby na słuchawce. Jednak na szczęście są tacy, dla których mimo pewnych sytuacji szklanka nadal pozostaje do połowy pełna i nawet mimo pewnych niestandardowych sytuacji robią swoje, zarabiają, utrzymują siebie i rodzinę, a na przysłowiowym fajku zamiast narzekania słychać normalne rozmowy. Pozdrawiam.
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, kontakt się urywa. Brak zakupionego towaru, brak pieniędzy.
Dzień dobry Czy możemy poprosić o dane kontaktowe ( tu lub przez FB) , nasz konsultant z działu obsługi klienta skontaktuje się i wyjaśnimy sytuację :) pozdrawiamy
I tak tutaj publicznie klient ma podać swoje dane kontaktowe? W komentarzu? Tak, żeby wszyscy widzieli?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 38 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Kandydaci do pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.