Jak się pracuje w Play (P4 Sp. z o.o.) Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w P4 Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w P4 Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w P4 Sp. z o.o. w Warszawa

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

To co się ostatnio dzieje w Play to istny dramat. Plany, UPC, wskaźniki a na deser o dzwonki!!!! Ludzie masowo odchodzą a nowych nie widać. Nikomu to nic nie daje do myślenia??? Brawo za rozsądek. Play płaci odszkodowanie za dodatkowe usługi ale priorytet to OW nawet jeśli klient mię chce. No bo nie potrafię sprzedać zachecic to słyszę od RKS. Ale już jak to mam zrobić to nie słyszę. RKS nakłada cel po to aby realizować. Pyam jak???? Brak klientow zniechęcenie pracowników, nawał pracy, o dzwonek itp. Ale ciśnienie jest coraz większe a zrozumienia dla pracowników zero. We Wrocławiu ludzie masowo odchodzą bo to już jest wykańczalnia za parę groszy. Czy faktycznie nikomu nie zależy na pracownikach??? Czy wieloletni pracownicy nie są potrzebni?? RKS mają nawał raportów ale zapraszam za biurko. Powciskamy BI i inne bajery a w wolnej chwili ob dzwonimy klientów. Tylko pamiętajcie inny standard z UPC a inny Wallet i tylko 14 dni ważne od pobrania. Och przecież jeszcze jest zakładka szanse też czekają!!! A o 14 raport i dużo umów i wskaźników bo co robiliście od 9 :00. Mir potraficie zachecic klienta??? Niepokoi mnie Twoja do sprzedaż!!! Ale co tam będę pisać, każdy to zna. To bułka z masłem. Trzymajcie się

zapytammożektośospowie
Pracownik
 Pytanie

Drodzy Playersi! tak szczerze... jak się czujecie po zmianach i nowościach w firmie. Wszystko ok czy trza się rozglądac za nowa robotą? ;)

A
Pracownik
@zapytammożektośospowie

Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Jeśli chcesz wyjść z branży telekomów, to polecam. Jeśli zmienisz operatora, to wszędzie ten sam (usunięte przez administratora)

ZwykłyObserwator
Pracownik
 Pytanie

Znam Play od strony Działkowej i Wynalazek. Na Działkowej kierownik logistyki Robert.G, buc i człowiek lubiacy jak mu się wchodzi w (usunięte przez administratora) Jak nie, to znajdzie sposób by Cię zwolnić. Nie możesz mieć nic mądrego do powiedzenia.Pod nim jest jego btat Karol.G.który jest kierownikiem grypy e-shop razem z dwoma innymi. Nie poskarżysz się na niego, bo brat go obroni. Ładna etyka pracy? Ci podkierownicy to byli team liderzy, ale żeby podnieść im zarobki trzeba było zmienić status. Podwyżki to śmiech. Od 100zł brutto do może 300 brutto dla tych co pracują powyżej 10 lat. Nie ma ścieżki kariery. Niby pracownik logistyki, a magazynier, bo babki targają ciężkie rzeczy. Panowie flirtują z pracownicami mając żony. Nie daj boshe jak wyjdziesz przed szereg, masz wyniki i coś do powiedzenia to masz po umowie. Mobbing słowny od strony głównego kierownika. Dziewczyny potrafią płakać przez niego. Była możliwość mojej rozmowy za plecami powyższego z kierownikiem nad Nim, bo mam dowody, ale po co? Albo On albo Ja... A pracę lubię, bo robię swoje i dobrze robię. I tak potem znalazłby powód żeby nie przedłużać umowy. Chcesz tam pracować, to siedź cicho i jako kobieta rób z siebie słodką idiotkę albo zapierdzielaj i stul twarz. Jak to możliwe, że na kierownicxych stanowiskach pracuje brat z bratem pod sobą? Grają tam w lotki, śpią i po 10 razy chodzą na peta z niejaką Martą Z. Wszystko to lizusostwo i obgadywanie się. Wyścig szczurów a i tak nikt Cię nie pochwali. Liczy się KPI Obecnie trzeba zaniżyć, bo są osoby które robią 200% za innych i to źle wygląda dla francuzów, bo jak to, że kilka osób może a reszta się leni? Leni, bo w (usunięte przez administratora) wchodzi lub (usunięte przez administratora) wypina. Na Wynalazek robisz nawet po pracy na home office, bo szefowi coś się przypomniało. HR- tylko Agata jest do rany przyłóż. Reszta to zasiedziałe dziewczyny i do tego butne.

Elvis
Pracownik
 Pytanie

Jakie macie zdanie na temat RKS Joanna Ś. z regionu Siemiatycze, Sokołów Podlaski, Bielsk Podlaski, Łosice, itp. ?

logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ewa
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie moze liczyc nowy pracownik a na jakie kierownik??

Kamila
Inne
@Ewa

Pewnie wszystko zależy od umiejętności. Jakie masz doświadczenie?

nnnn
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na stanowisku Pracownik Logistyki - Magazynier e-commerce i jakie są zarobki?

Greenhead
Pracownik
 Pytanie

Długo nosiłem się z zamiarem napisania tu czegoś od siebie i finalnie się na to zdecydowałem ponieważ moja opinia może komuś pomóc podjąć odpowiednia decyzję. Jestem już (na szczęście) byłym pracownikiem P4, kto przepracował dla tej firmy sporą cześć swojego życia. Niestety z perspektywy czasu nie mogę ocenić P4 pozytywnie, nawet gdybym chciał. Otóż jest to pracodawca, który jawnie każe pracownikom oszukiwać ludzi byle plan i wskaźniki były zrobione. Jeśli ktoś w to nie wierzy, proponuję zapoznać się z ofertą i pójść do salonu porównać ją z tym co przedstawi konsultant. Praktyka „ukrywania” dodatkowych usług w prezentowanej ofercie to chleb powszedni dla większości sprzedawców, a co najlepsze jest to robione za nieformalnym przyzwoleniem przełożonych, mało tego, bardzo często to są ich inicjatywy. Jest to niestety konieczne, jeśli chcemy coś zarobić, w przeciwnym razie realizacja wziętych z kosmosu planów jest wręcz niemożliwa. Do tego dochodzą notoryczne cięcia w prowizjach, które z roku na rok są co raz to większym żartem i kpiną z pracowników. Kiedyś zostało to wytłumaczone faktem, że pracownicy mają dostęp do systemu konkursowego, w którym zdobywają punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody lub bony. Tam mili państwo, system konkursowy, który jest dobrowolny, po części ma zastąpić wasze wynagrodzenie. Jeśli chodzi natomiast o jakiekolwiek wsparcie, to możecie o nim zapomnieć. Jeśli zdarzy wam się jakaś trudniejsza sytuacja to pamiętajcie, że każdy będzie miał was gdzieś. Dział HR jest tylko po to żeby wysłuchać i powiedzieć „rozumiemy twoje rozgoryczenie, ale nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić”, wsparcie techniczne potrafi na postawiony request odpowiadać po kilka miesięcy jeśli nie dłużej. Możesz pisać maile do wszystkich świętych i bywa, że nie dostaniesz na nie nawet odpowiedzi. Takiego olewactwa nie doświadczysz w żadnej innej szanującej się firmie. Tu liczy się tylko wynik, który później wpływa na te wszystkie piękne raporty kwartalne, wg których jest tak pięknie w play. Pytanie tylko dla kogo pięknie? Bo chyba nie dla konsultantów. Oczywiście są osoby, które tu zaraz odpowiedzą, że da się godnie zarobić. Jedne, ale to zależy tez od lokalizacji punktu oraz tego czy twoja moralność o skrupuły pozwolą ci na ciągłe oszukiwanie ludzi. Często trzeba stanąć przed wyborem: albo będę uczciwy, albo chcę zarabiać pieniądze, szczególnie teraz w czasach pandemii jest to wzmożone. Szczerze nie polecam tego syfu.

5
Ania
Pracownik
@Greenhead

Nie wiem ile lat pracowales ale nie ladnie napisales. Ja pracuje i nikogo nie oszukuje. Proponuje sprzedaz i na tym polega moja praca. I tyle. Nie oceniam pracodawcy w tym poscie bo wiem ze trawa zawsze zielona tam gdzie Nas nie ma. Uwazam jednak ze mozna ladnie zakonczyc prace i pojsc dalej. Tu chyba tego zabraklo.

Ania
Pracownik
@Greenhead

Chyba nie rozumiesz czym jest z praca z klientem i praca w sprzedazy. Ale skoro zmieniles pracodawce to moze warto juz zyc nowym zyciem zawodowym. Ja i setki ludzi ktore tu pracuja moga miec inne zdanie. Nigdy tez nikogo nie oszukiwalam pracujac. Nikt tez mnie do oszukiwania nie namawial. To chyba juz czasy. Obecnie nawet w warzywniaku Pani probuje dosprzedawac rozne produkty.

TakTylkoPlay
Pracownik
@Greenhead

Oczywiście, że takie sytuacje mają ciągle miejsce - Kierownik dostaje polecania od RKS i super pomysły jak dać rabacik Klientowi i dorzucić jeszcze kilka usług gratis, żeby się nie zorientował. To są niesteyczne praktyki od lat, a jak zrobisz zgłoszenie w tej sprawie to przecież Ty odpowiadasz co dajesz Klientowi. Ok, ale jak za Twoimi plecami stoi Kierownik i RKS i zmusza ci do takiej sprzedaży to chyba już odpowiedzialność ponosi firma, skoro dopuszcza do takich sytuacji i daje przyzowonie na to. P4 za każdym razem będzie się wypierać w żywe oczy wszystkiego. W mojej opinii to po pierwsze brak szacunku dla ludzi tak pracujących, a dwa również dla klientów, bo później setki reklamacji. Klient zgłasza, a później odpowiedź: no przecież widział Pan co było podpisowane. Tak, ale nie ma na to czasu, żeby taką umowę w pełni przeczytać i Klient zaufał pracownikowi. Etyka dla tych ludzi to abstrakcja.

TakTylkoPlay
Pracownik
@Greenhead

Dziękuję za Twój wpis jest bardzo ważny! Myślę, że wiele osób myśli podonie tylko boi się przyznać z różnych przyczyn- głównie dla tego, że nikt tego w Play nie potrakuje poważnie. A jak zrobisz zgłoszone to jesteś traktowany jak ktoś niewygodny. Play nie lubie niewygodnych ludzi, którzy mówią prawdę jak jest.

1
Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@TakTylkoPlay

A czemu Twoje wpisy sa z jednego ip a masz inne imiona?

Jas
Pracownik
 Pytanie
@TakTylkoPlay

Skoro Ci zaufal klient to chyba ich nie (usunięte przez administratora)? Cos nie rozumiem. Ty jako konsultant sprzedajesz, ale nie etyczne to? Poprostu dbaj o klienta i bedziesz ty i on zadowolony.

ByłyPracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Jas

Przepraszam Cię, ale nie będę schodzić do takiego poziomu rozmowy. Osobiście potwierdzam stosowanie takich praktyk w Play. Chyba nie zrozumiałeś Panie Kierowniku wpisu, więc zachęcam do ponownego przeczytania. A jeżeli poziom IQ nie pozwala na zrozumienie to proszę pokaż ją osobie, która potrafi czytać ze zrozumieniem może pomoże wytłumaczyć co autor mógł mieć na myśli. Chyba negatywne opinie nie biorą się znikąd. A tak btw czy Play śledzi wpisy swoich Pracowników? To już chyba przekraczanie kompetencji Operatora sieci komórkowej?

2
Jas
Pracownik
@ByłyPracownik

Chyba Twoja wypowiedz bardziej swiadczy o Tobie. Ja nie jestem hejterem i Ciebie rowniez zachecam do innego podejscia. Wypisujesz negatywne wpisy pod roznymi nickami. To nie merytoryczne wypowoedzi a celowe dzialania przeciwko Play. Pewnie tylko ty wiesz o co Ci chodzi.

magda
Pracownik
@Greenhead

Oj chyba nie długo bo to kolejny Twój wpis..

Greenhead
Kandydat
@magda

Nigdy wcześniej nie korzystałem z tej strony i nie oceniałem żadnego pracodawcy.

1
Greenhead
Były pracownik
@Ania

W przeciwieństwie do Ciebie, ja nie maluję trawy na zielono. Moja opinia jest wypadkową sytuacji, które wydarzyły się przez bardzo wiele lat przepracowanych w Play. Dodam, że to nie były sytuacje które tylko mnie dotyczyły. Po to jest takie forum, aby na nim się dzielić swoimi opiniami i spostrzeżeniami, nawet jeśli Ci się to nie podoba. Nikogo nie obraziłem, napisałem tylko jak wygląda sytuacja i jakie praktyki są stosowane, nie ma to nic wspólnego z pojęciem o tym jak wyglada praca w handlu. Tyle.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Greenhead

Jaki cel maja Twoje liczne atakujace wpisy? Ja rowniez opisalam moja perspektywe. Pracuje w Play i nikogo nie (usunięte przez administratora) i nikt mnie do niczego nie zmusza. A Ty skoro tak robiles to Twoja decyzja i tyle. Nie ma tu kogo obwiniac tylko warto samemu Siebie ocenic.

NOcom
Pracownik
@Ania

Nikt tutaj nikogo nie atakuje. Ania nikt nie będzie wchodzić z Tobą w dyskusję. Każdy ma prawo do swojej opinii. Ja również potwierdzam, że wymienione praktyki są stosowane- i nie odpowiada tutaj Konsultant, tylko Kierownik i RKS skoro zmusza swoich Pracowników do takich praktyk- sprawdźcie sami jak nie wierzycie. Takie dopychanie dodatkowych kart/usług jest na każdym kroku i nawet na Salon przychodziły patenty od Kierownika i RKS jak "ukryć" karty razem z kodem VIP. RKS rejestrowała startówki, żeby robić MNP etc. I mnóstwo innych.

Ania
Pracownik

Jezeli ktos ma 3 numery to chyba jednak (usunięte przez administratora)go sprzedawca... I ciezko tu winic pracodawce.

Ania
Pracownik
@NOcom

Jezeli ktos Ci kaze wykonywac nielagalne dzialania. Mnie to nie spotkalo podkreslam. To nalezy powiadomic nawet anonimowo centrale. Nigdy sie z tym nie spotkalam. Ale jak cos sie dzieje zlego to nie wszyscy w Play tak robia. Dla mnie wypowiedzi kolegi maja celowo w kogos uderzyc a w ten sposob mozna opluc kazdego. Zero konkretow i jest fajnie. Troche odpowiedzialnosci cywilnej i za swoje czyny warto miec.

NOcom
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Serio uważasz, że centrala o tym nie wie? Wstatczy sprawdzić umowy z VIP-ami. Jak zrobisz zgłoszenie do centrali to RKS, czy Kierownik dalej będą kryci. Dyrektor pogłaszcze po głowie RKS i Kierownika za wynik, a odpowiedzialność zrzucą na Konsultantów. Tak to wygląda, takie realia w tej firmie. Temat juz był wielokrotnie poruszany.

Greenhead
Były pracownik
@Ania

To nie atak wymierzony w kogoś konkretnego, tylko informacja nią nowych, potencjalnych pracowników. Podkreślam, nikogo nie obrażam i nie mam takiego zamiaru. Jeśli Ci się nie podobają moje komentarze, prosta sprawa, nie odpowiadaj na nie. Powtórzę to jeszcze raz, jest to portal do wyrażania swojej opinii, bądź co bądź subiektywnej, ale każdy ma do niej prawo nawet jeśli ta prawda Cię w oczy kole. I tak na marginesie, na nikogo nie pluję, ale jak ktoś na mnie pluje to nie udaję, że pada deszcz.

Greenhead
Były pracownik
@Ania

Jeszcze jedno, nie wiem skąd stwierdzenie „liczne opinie” skoro dodałem tylko jedną.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@NOcom

Nie mam zupelnie pojecia o czym piszesz. Temat z vipami? Pracuje uczciwie, swiadomie i nie (usunięte przez administratora) klientow. I ciebie do tego zachecam. Nie wiem czy pracujesz w Play czy tak poprostu lubisz zle o nas pracujacych pisac. Nie wiem kogo kto pochwali. Nie wiem co bylo poruszane. Naprawde nie trzeba wszedzie siac jadem.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Greenhead

I ja rowniez wyrazam swoja opinie. I z przykroscia ale nie zgadzam sie z twoja. Rozumiem frustracje, rozczarowanie ale czy rzeczywiscie po wielu latach pracy zostaje tylko pluc na pracodawce?. Mam wrazenie ze warto miec klase.

Marta
Pracownik
 Pytanie
@Greenhead

Jezeli juz nie pracujesz to co Ci szkodzi napisac z ktorego salonu jestes i konkretnie jaki masz zarzut. I pewnie tez do kogo? W przeciwnym przypadku to bedzie kolejny anonim osob ktore uwazaja ze w internecie mozna opluc kazdego. I pewnie nic sie nie zadzieje. Bo rozumiem ze po to zaczales pisac o Nas pracujacych w Play. Ciezko mi sie zgodzic ale zachecam do otwartosci.

NOcom
Pracownik
@Marta

Wydaje mi się, że raczej nikt nie ma ochoty z Tobą dyskutować. Jakieś dziwne zabawy w detektywa xD Raz Ania, później Marta. Ale widać, że prawda kole w oczy, oj kole. Tak, wszyscy plują i źli - skończ już z tymi tekstami. Mam nadzieję, że UOKiK w końcu zajmie się tym tematem.

NOcom
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Przecież Play akceptuje zgłaszanie anonimów. W czym problem?

Ja
Pracownik
@NOcom

Dzwon do prezesa i tak nici :)

NOcom
Pracownik
@Ja

No to już chyba masz odpowiedź, skąd tyle osób niezadowolonych z pracy w Play, jak jest takie podejście do ludzi...

plejers
Były pracownik
@Greenhead

Brawo za odwagę w wyrażeniu opinii, jak widać niewygodnej prawdy. Takie same doświadczenia :/ A rozmowy z kimkolwiek z firmy, to jak gadka z głuchym, oni chcą słyszeć tylko czego oczekują. Takie kadzenie jest mile widziane, a prawda kompletnie nie.

Dawid
Były pracownik
@plejers

Niestety tak jest. Zawsze mnie bawili Ci wszyscy, którzy pisali o tym, że w tej pracy nie stosują nieetycznych praktyk. Plany były i są tak wyśrubowane, że bez tego nie dało się ich zrobić. Każdy pisze, że tylko słabi sprzedawcy się tym wspierają, a tak naprawdę potem widziało się kontrakty z innych salonów, gdzie klientom aktywowano 2-3 karty internetowe albo gratisowe numery "za 0 zł", bo klient akceptował cenę końcową. Praca w telekomach (nie tylko PLAY) jest dla osób bez kręgosłupa moralnego, a kto temu zaprzecza, to pracuje na innym stanowisku niż konsultant w salonie.

Lukasz
Były pracownik
@Ania

Poczytaj o metodzie wypranego mózgu polecam Tobie.

Ania
Pracownik
@Dawid

Pracuje w sklepie i mam zupelnie inne zdanie. To ze ktos (usunięte przez administratora) klienta to tylko i wylacznie decyzja tej osoby. Nigdy nie dopisalam do konta wiecej kart niz ktos kupil. Jak pracowalam w banku mialam dostep do ogromnych kwot... Czy to oznacza ze mialam tez to robic. Kregoslup moralny musi miec czlowiek a nie firma..

Wroclove
Pracownik
@Ania

Hmmm... to jest korpo gadka, która do mnie nie trafia, sorry. Chyba za to co dzieje się w firmie to odpowiedzialność ponosi P4 - nie ładnie tak się wybierać prawdy. Na Umowie Usługodawcą jest chyba P4, a nie szary Konsultant z salonu, który jest nakłaniany na każdym kroku do nieuczciwych praktyk. To Play odpowiada za sytuacje w Salonach, nikt inny. Jeżeli dopuszczacie do takich sytuacji pokazujecie również, że nie liczycie się z interesem i bezpieczeństwem Klientów.

Jas
Pracownik
@Wroclove

Idąc Twoim rozumowaniem. Jak pracuje w banku i kradnę klientom kasę to nie ja a bank...Ciut nie rozumiem Twojej logiki.Ty jako przedstawiciel operatora masz autoryzacje do reprezentacji. To ty za to co robisz odpowiadasz mimo ze w imieniu kogoś reprezentujesz. I ciężko to nazwać to korpo gadka , jak dla mnie to logika.

Ania
Pracownik
@Lukasz

A Ty zapoznaj się czym jest Kultura Osobista.

Jas
Pracownik
@Wroclove

Jeżeli jako pracownik rzeczywiście tak uważasz, to ja się boje.

plejersy
Pracownik
@Jas

Człowieku zastanów się co piszesz. Jeżeli kasa wpada do kieszeni Operatora - to chyba powinien mocniej weryfikować tą kasę. W tej firmie liczy się tylko zysk i ilość aktywnych kart sim, na resztę jest przymykane oko. W mojej opinii nikogo nie interesuje bezpieczeństwo Klientów i uczciwość, tak gdybyś miał wątpliwości.

Jas
Pracownik
@plejersy

Jezeli osoba ktora jest autoryzowana, oznacza ze jest osoba zaufana. To ze ona zaczyna szukac drogi na skroty, oszukiwac klienta chyba jednak jest tylko decyzja tej osoby. Tak pracuja uslugi, i ktos w imieniu kogos wypelnia usluge. Przyznam sie ze nie kupuje Twojej logiki.

Marian
Pracownik
@plejersy

Twoj punkt widzenia nie pokrywa sie z moim. To co Ty starasz sie przekazac jakos nie istnieje u mnie i moich klientow w salonie.

1
NickyRicky
Pracownik
@Marian

Osoba autoryzowana - osoba zufana - co Ty za głupoty piszesz. RKS Kierownik i cała reszta wymusza takie działania i daje gotowe patenty wypracowane w Regionie. Licxą się tylko aktywne karty SIM. Sprawdźcie dokładnie umowy i potwierdźcie u Klienta, czy faktycznie chiał tyle usług jak na umowie. No to wtedy twój punkt widzenia zostanie szybko zweryfikowany. Wprowadzacie w błąd na każdym kroku! Zawsze punkt widzenia Play jest inny w każdej kwestii, nawet nielegalnego stawiania odbiorników. W mojej opinii nie sznujcie pracowników i klientów- trzeba zacząć mówić o tym głośno. Ludzie w tej firmie mają wyprany, korporacyjny mózg. Dosyć tego!

1
Marian
Pracownik
 Pytanie
@NickyRicky

A czym jest autoryzacja nadawana pracownikowi Twoim zdaniem? Pełnomocnictwem do reprezentowania. Tez z tym się nie zgadzasz. .?Czy jak ktoś Ci daje pełnomocnictwo robi to w dobrej czy złej wierze? Czy to twój podpis jest na umówię w imieniu P4? Ogarnij się proszę. Każdy kto klika Ci like chyba nie powinien pracować z klientem.

1
Marian
Pracownik
 Pytanie
@NickyRicky

Jeżeli wiesz ze ktoś ma przypisane karty na których świadomie nie chciał, powinieneś zgłosić popełnienie przestępstwa. Jeżeli nie masz takiej wiedzy to nie powinieneś tak pisać bo również to podlega pod paragraf. Nielegalnego stawiania odbiorników czego.? Dla mnie ta wiadomość to poprostu hejt.

Anty4mobile
Były pracownik
@NOcom

Zdecydowanie się zgadzam. Łapka łapkę kryje.

Szkoda Gadac2
Pracownik
 Pytanie
@ByłyPracownik

Lubisz obrażać ludzi. A znajdź jeden profil firmy tutaj z pozytywnymi wpisami.? Karmisz się hejtem i atakujesz bo mam inne zdanie niż Ty. Powodzenia.

Fan
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś z Was jest pod RKS Śmetaną ??? Sfatygowana już życiem i lekko podstarzała blondynka. Pracuje jeszcze ?

LGBT+
Inne
 Pytanie

1. Czy firma Play przeciwdziała dyskryminacji w miejscu pracy? 2. Czy osoby LGBT+ pracujące w Play mogą liczyć na realne wsparcie Pracodawcy, kiedy dochodzi do sytuacji dyskryminujących? 3. Pracownicy dodający opinie na forum alarmują, że zgłaszane sprawy są lekceważone przez spółkę. Czy jest to standardowe podejście firmy do zgłoszeń? 4. Również na tym forum dochodzi do komentarzy dyskryminujących, obraźliwych między Pracownikami. Dlaczego Play w żaden sposób nie reaguje? Jeżeli firma nie reaguje pomocowo na zgłaszane sprawy, musicie się Państwo liczyć z falą krytyki na forach zewnętrznych i mediach.

1
BrakWsparcia
Pracownik
@LGBT+

Niestety nie mogę napisać nic pozytywnego w tej kwestii. Jeżeli doświadczasz dyskryminacji pod jakimkolwiek względem, czy mobbingu nie możesz liczyć na wsparcie. Tak jak było tutaj już opisywane - HR i Kadry zrobią wszystko, żeby sprawę uciszyć, zamieść pod dywan. Jedyne sensowne wyjście to konsultacja w Kancelarii prawnej i adekwatne kroki prawne. Zgłaszanie, reagowanie nic nie pomoże. Play to klika ludzi, którzy siedzą w tym miejscu od samego początku, a Państwo w centrali nie przejmują się problemami Pracowników. Panie z HR tworzą kółeczka wzajemnej adoracji nic poza tym. A badanie nNPS to jakiś żart - w większości zmanipulowane przez RKS i Kierowników punktów.

1
LGBT 2
Pracownik
@LGBT+

Jestem osoba pracujaca w Play i LGBT, nie moge zrozumiec po co mieszasz orientacje seksualna z praca. Nie podoba mi sie i uwazam ze ta wypowiedz jest poprostu dyskryminujaca. Ja do pracy przychodze pracowac.

Mati
Pracownik
 Pytanie
@BrakWsparcia

Kazdy Twoj wpis jest atakujacy i bardzo podobny. Jaki cel Sobie przyjales, pod roznymi wpisami negatywnie opisujesz P4?

TakTylkoPlay
Pracownik
@LGBT 2

Żadne zgłoszenie nie jest traktowane poważnie przez firmę. HR może chciałoby pomóc, ale finalnie nic nie może, bo takie są zasady - klika na każdym poziomie. Tak, przychodzisz do pracy, żeby pracować. I wyobraź sobie, że jesteś ciągle dyskryminowany, obrażany etc. Spędzasz w pracy średnio 40 h tygodniowo, to bardzo dużo. Jedyna sensowna droga rozmowy z tym podmiotem to rozmowy przez prawnika. Ciągle wybielanie sytuacji i nawijanie makaronu na uszy- w tym są mistrzami. Żeby rozwiązać Twoją sprawę- zapomnij, zrobią wszystko, żeby została zamieciona pod dywan. Powtórzę co już było pisane tutaj: jak masz problem z mobbingiem SZUKAJ POMOCY PRAWNEJ! Firma zribi wszystko, żeby Ciebie zdyskredyować po zgłoszeniu. Dodam jeszcze, ale ktoś tutaj na siłę broni Play i jeżeli uważasz, że to tylko jedna osoba komentuje na forum, to jesteś w błędzie- to opinie setek ludzi którzy mieli niestety styczność z pracą w Play.

1
LGBT2
Pracownik
@TakTylkoPlay

Ja nie wybielam sytuacji ale uwazam ze praca to nie miejsce na walke o uznanie LGBT. Nikt nigdy nie dal mi poczucia iz to z kim sypiam ma znaczenie w pracy. Nie do koncac tez wiem czego oczekujesz. Praca to praca a to co po niej chyba jest zupelnie czym innym. Opinie setek ludzi jak napisales. A moze wpisy kilku ktorzy uwazaja ze mozna kazdego opluc bo internet wszystjo przyjmie.

TakTylkoPlay
Pracownik
 Pytanie
@LGBT2

Mimo kompletnie różnych zdań w tym temacie myślę, że znajdziemy płaszczyznę porozumienia. Oczywiście nikt w pracy nie ma prawa wywlekać naszego życia prywatnego, oceniać go publicznie, ośmieszać, komentować, obrażać. Życie prywatne to nasza sprawa. Jeżeli dochodzi do sytuacji w pracy, kiedy nasze prywatne sprawy zaczynają być głównym tematem rozmów to wtedy ważna jest reakcja firmy. Brak reakcji - to przyzwolenie na zachowania dyskryminujące. Jeżeli mangerowanie nie potrafią reagować- tak to już odpowiedzialność firmy, która ich zatrudniła na to stanowisko. I nie chodzi tutaj o walkę o uznanie, tylko szacunek. Co robi Play? Zamiast reagować jest notoryczne nabieranie wody w usta i za to już odpowiedzialność ponosi Play, jako Pracodawca.

Wroclaw
Pracownik
@TakTylkoPlay

Prosze daj juz spokoj.

WPlay
Pracownik
@TakTylkoPlay

Tak to wygląda w Play. I za wszelką cenę będą się bronić, wypierać i kłamać w żywe oczy. Człowiek nie liczy się w tej firmie tylko Excel i tabelki, wskaźniki. Jak Salon robi wynik to kto tam będzie się przejmował mobbingiem, dyskryminacją, skoro cele są realizowane. Jak ktoś myśli inaczej, to jest po prostu naiwny. Ta firma jest umęczona w wiele zatuszowanych spraw. Uważajcie na nich ;)

Ja
Pracownik
@WPlay

Uwazam ze wazna jest wlasciwa rekrutacja do pracy z klientem. Nie kazdy sie nadaje do tego.

LGBT+3
Pracownik
 Pytanie
@LGBT+

A o jakim realnym wsparciu dla osob LGBT myslisz?. Ja jego nie potrzebuje ale ciekawia mnie takie wypowiedzi. Nigdy nie ukrywalam Swojej orientacji ale zatrudnialam sie poprostu do pracy.

Amnesty
Inne
@LGBT+3

Przyglądam się temu forum od dawna, ponieważ na co dzień zajmuję się edukowaniem w dziedzinie mobbingu i dyskryminacji. Najbardziej zatrważający jest brak elementarnej wiedzy w tym temacie. Zachęcam Państwa do większego edukowania w tej dziedzinie, bo bardzo wiele jest do zrobienia. To, że Pani nie doświadczyła dyskryminacji, nie zwalnia Pracodawcy z obowiązku przeciwdziałania w innych sytuacjach o podłożu dyskryminacyjnym. Mam nadzieję, że nie reprezentuje Pani kady managerskiej lub HR, ponieważ świadczyłoby to braku wiedzy w tak ważnym temacie.

Klient
Pracownik
@Amnesty

Uwazam ze ta wypowiedz ma znamiona dyskryminujace osoba ktora zadala pytanie.

Amnesty
Inne
@Klient

Współczuję lekceważącego podejścia w tak ważnym temacie oraz zachęcam do edukowania się - na to nigdy nie jest za późno.

Klient
Pracownik
@Amnesty

Myli sie Pan/Pani napisalem to powaznie. Uwazam ze Pani wpis jest dyskryminujcy bo kazdy ma prawo wypowiedziec Swoja opinie w tym miejscu. Uwazam tez ze ocenianie dzialan kogokolwiek bez takiej wiedzy wlasnie pokazuje merytoryczna strone tej wypowiedzi. Zgadzam sie ze na edukacje nigdy za pozno i rowniez do tego Pania/Pana zachecam.

WorkHrad
Były pracownik
@Klient

Na początek proszę zapoznać się z definicją dyskryminacji, ponieważ post jest żenujący. Brak merytoryki. Pewnie ktoś z Play;)

Ania
Pracownik
@WorkHrad

Ciekawy komentarz i nie dyskryminujacy...I bardzo merytoryczny. Brawo.

2
PanElegant
Były pracownik
@LGBT+

Jestem osobą LGBT i pracowałem w tej firmie. Doświadczałem dyskryminacji w miejscu pracy. Po zgłoszeniach HRBP i RKS zrobili wszystko, żeby sprawę uciszyć. Doświadczyłem prób zastraszania oraz manipulacji. Otrzymywałem obszerne odpowiedzi w korporacyjnym tonie, z których nic nie wynikało. Doszło nawet do takiej paradoksalnej sytuacji, że zaczęto mnie obwiniać za zaistniałe zdarzenia. A osoby, które dopuszczały się nadużyć zostały wybielone oraz firma tłumaczyła ich zachowania, gdzie na dyskryminacje nie ma żadnego wytłumaczenia. Kierowanie się uprzedzeniami nie zasługuje na próby tłumaczenia takich sytuacji, a na odpowiednie działania. Rozmawiam z wieloma osobami, które mają negatywne doświadczenia - i zawsze były postawione pod murem. Same sobie, ponieważ PLAY chroni tylko swojego interesu. Pamiętaj nie jesteś sam, nie bój się mówić na głos jak jesteś źle traktowany. Poszukuj wsparcia PRAWNEGO, ponieważ musisz liczyć się z tym, że zgłoszenia dotyczące mobbingu nie są mile widziane. Pamiętaj również, że nikt nie ma prawa Cię zastraszać. Zgłaszajcie niewłaściwe działania, jeżeli takie mają miejsce. Trzymaj cie się ciepło. Mam nadzieję, że czujecie się bezpiecznie w pracy.

Ania
Pracownik
@PanElegant

Ja tez jestem osoba LGBT i pracuje z dziewczyna. Nigdy ze strony pracodawcy nie doswiadczylam zlego traktowania. Jezeli sa komentarze to ze strony klientow. Ale takie mamy spoleczenstwo. I uwazam ze poprzez prace a nie orientacje seksualna warto aby mnie w pracy oceniali. Czuje sie bezpiecznie. A Ty chyba juz nie pierwszy o tym piszesz. Pozdrawiam Pana i Wroclaw.

PracaWre
Były pracownik
@LGBT+

W walce o cel nie liczy się człowiek, brak jakichkolwiek wartości. Celem jest natychmiastowe uciszanie zgłoszeń i próby ustawiania ewentualnych świadków. Nic mnie nie zdziwi w tej firmie, przykład idzie z góry, a tam dopiero można zobaczyć "jakie wartości" reprezentuje ta firma lub jej brak. Absolutnie odradzam to miejsce pracy. Widać ile osób już odeszło, kolejna dołącza.

Anty4mobile
Były pracownik
@LGBT+

Zadecydowanie zgłoszenia są lekceważone a wg mojej opinii są wręcz zamiatane pod dywan. Nigdy więcej pLAY

LudziePlay
Kandydat
 Pytanie

Cześć, dlaczego ludzie tak masowo zwalniają się z Play? Z tego co widzę, to nie nadążają z rekrutacjami. Chwalą się ilością zrekrutowanych osób, pytanie ile odeszło? Czytając to forum mogę domyślać się jaka będzie odpowiedź. Liczę na Wasze szczere komentarze dotyczące traktowania Pracowników w tej firmie.

Players
Pracownik
@LudziePlay

Taka refleksja się nasuwa:szkoda że nie doceniają swoich pracowników. Jasne że jak się komuś nie podoba to droga otwarta. Ale.... ciężko znaleźć dobrego pracownika i to graniczy z cudem. Warto zadbać

PlayPlay
Pracownik
@Players

Zero szacunku do człowieka i pracownika, wyzysk i bardzo bardzo niski poziom kultury HR. Przemiał ludzi, olbrzymia rotacja. Średnie zarobki, spora część kadry pracuje od początków co wprowadza patologiczne sytuacje, bo nikt tego nie kontroluje jakie podłe chwyty są stosowane.

Krzysztof
Pracownik
@PlayPlay

Mi sie bardzo dobrze pracuje w Play.

Ania
Pracownik
@LudziePlay

Mi sie dobrze pracuje. Nie mamy rotacji u nas w miescie.

Ania
Pracownik
@Ania

Poniewaz tez pracowalam i nie mam nic do zarzucenia.

Aneek778
Pracownik
@Krzysztof

Bo tak jest

Ania
Pracownik
@Players

Zgadzam sie ze warto zadbac ale stwierdzenie jest z teza

Ja
Pracownik

Ma racje

Ja
Pracownik
@Aneek778

Jak jest. Uważam że to kolejny który pluje we własne gniazdo

Ja
Pracownik
 Pytanie
@PlayPlay

Czyżby zrezygnowali z Ciebie?

Obiektywny
Pracownik
 Pytanie
@PlayPlay

Jesteś zatrudniony bezpośrednio w PLAY, czy u podwykonawcy? To ma duże znaczenie, ponieważ problem należy adresować gdzie indziej?

Obiektywny
Pracownik
 Pytanie
@Players

Największym majątkiem firm są ludzie - pracowici, oddani i emocjonalnie związani z firmą. Twój wpis świadczy o tym, że można Ciebie do takich zaliczyć. W czym objawia się to niedocenianie pracowników? Podnosiłeś ten problem w swoim oddziale, regionie, firmie? Być może ludzie odpowiedzialni za te sprawy nie są świadome tych odczuć i nie wiedzą o rosnącym problemie? Pozdrawiam!

Tuszowane_sprawy
Pracownik
@Obiektywny

Wszystkie sprawy są tuszowane. Centrala doskonale wie w czym jest problem, ale wszystko zamiata pod dywan. Tak w kwestii wyjaśnienia. Liczę na to, że temat traktowania pracowników u fioletowych wyjdzie szerzej i ujrzy światło dzienne. Osobiście nie polecam pracy w tym miejscu. Odradzam! Im dalej od tej firmy, tym lepiej.

Jas
Pracownik
@Tuszowane_sprawy

Moze napisz o co chodzi. Bo taki wpis nic nie wnosi. Uważam że negatywne wpisy powinny być wyjaśniane. Inaczej w ten sposób można opisać każdego.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@LudziePlay

Nie zauważyłam aby się ktoś zwalniał? Skad taki wniosek?

Ania
Pracownik
@Jas

Bo internet to nie miejsce na opluwanie ludzi

Ocalony
Były pracownik
@LudziePlay

W moim odczuciu jest wysyp odejść 7+ latków z centrali, czyli ludzi którzy mieli okazji doświadczyć bardzo fajnego pleja w latach 2006 - 2016, w którym pracowało się cudownie, w fantastycznej atmosferze z super warunkami. Ci sami ludzie w tym ja, byliśmy świadkami powolnego staczania się kultury firmy, a co za tym idzie, wszystkich aspektów tworzących atmosferę tego miejsca. Ostatnie lata, nawet przed covidem i zupełną praca zdalną były tragiczne jeśli chodzi o atmosferę. Atmosfera braku zaufania i podejrzliwości idąca z samej góry. Szefostwo HR obsadzone "maszynami" do robienia własnej kariery. Prezes któremu piękne prezentacje zaślepiają oczy jaka jest prawda jeśli chodzi o pracowników. To nie ma prawa się odbudowac.

Nie Ocalony
Pracownik
@Ocalony

Pracuje długo, i nie odszedłem. Dalej uważam że Play to bardzo fajne miejsce do pracy i rozwoju. Zgadzam się że firma się zmieniła z startapu do firmy z sporym stażem. Taka zmiana nie jest łatwa bo pojawiają się procesy, procedury, prezentację i takie tam. Nastąpiła zmiana po przejęciu właścicieli, ale moim zdaniem budujemy zaufanie do tego jak funkcjonujemy. Ludzie są dalej fajni. Zmiana dotknęła część zespołu ale takie juz prawo właścicieli aby kształtować firmę według Swoich oczekiwać. Szanuje Twoje zdanie ale mam ciut inne i ja będę każdemu rekomendował pracę dla Play. Trzymaj się i powodzenia na nowej drodze zawodowej.

Warszawa
Pracownik
@Nie Ocalony

Też mam takie zdanie.

Mojezdanie
Były pracownik
@Nie Ocalony

Też odszedłem z Play ze względu na "nowa" atmosferę ale mimo to uważam, że dalej może to być fajne miejsce pracy. Sęk w tym, że cała firma się nie zepsuła - to oczywiste. Zepsuli się niektórzy menedżerowie/niektóre działy. Jeżeli ktoś trafi do zepsutego działu podzieli opinię niezadowolonych ale trafić wcale nie musi. Mam znajomego w Play, który dalej ma super dział ze świetnym szefem. Rozchodzi się o to, że zmieniła się proporcja działów z fajną i niefajną atmosferą, a pechowiec może trafić niestety do tego drugiego. Kiedyś dołączając do firmy czy nawet migrując w ramach rekrutacji wewnętrznej nie przyszło by do głowy, że w jakimś dziale może być kulawo. Skoro celem czytelników tego forum jest pozyskanie opinii o tym jak się pracuje w firmie to moim zdaniem ważne jest, aby byli świadomi zmiany tych proporcji. To oczywiste że zdania będą zawsze podzielone ale w mojej ocenie ryzyko trafienia na niefajną atmosferę jest wyższe niż w przeszłości. Jeżeli piszesz o fazach rozwoju firmy to kandydaci powinni być świadomi że nie trafią już do wyluzowanej fajnej kultury startupowej, tylko do dużo dojrzalszej firmy co nie dla wszystkich musi oznaczać że fajniejszej. Jak dla mnie to proces zmiany która mi się nie spodobała rozpoczął się w okolicach odejścia JBJ, a najnowsze przejęcie tylko pogłębiło ten stan

Kasia z biura
Pracownik
@Mojezdanie

Świetna wypowiedź, zgadzam się. Realnie praca w startapach zawsze jest inna niż w organizacjach które stają się korporacjami. Tylko co czyni organizacje korpo. Czynią to ludzie. To jak się pracuje wewnątrz działów w znaczący sposób zależy od ludzi tam pracujacych. Ta firma była zbudowana na freakach którzy zaryzykowali Swoje kariery dla Play. I dalej są tacy ludzie. Obecnie ludzie chyba też inaczej podchodzą do pracy. Każdy cykl życia organizacji będzie inny. Aby wszystkich zadowolić trzeba by było zaczac z całym nowym zespolem, ludźmi mającymi te same oczekiwania i wartości. Ja dalej uwazam ze to jest dobry pracodawca. I pewnie gdzieś moze byc lepiej a gdzies gorzej. Polecam.

Mati
Pracownik
@Kasia z biura

Zgadzam sie

MNP-out
Pracownik
@LudziePlay

Ponad 133 tys. numerów na minusie w bilansie MNP. Play dobra robota! Dalej tak traktujcie pracowników, to będzie tylko więcej, ale na minusie.

Krzysztof
Pracownik
 Pytanie
@MNP-out

Zalecam umiejętność czytania. Skoro tak jak ja jesteś pracownikiem, to nie rozumiesz po co się zatrudniałeś. A jak Nas traktuja? Jakis (usunięte przez administratora)

Marek
Pracownik
 Pytanie
@MNP-out

Jeżeli umiesz czytać raporty to może warto poświęcić ciut więcej czasu na niego i zrozumiec. Jeżeli jesteś pracownikiem. To jak firma musi zadbać o Ciebie lub ile Ci zapłacić aby klienci nie odchodzili? Czyli to wina pracownika ze jest ruch wejsc i wyjść od operatora? Ze nie ma już ownerow lub są promocje na MNP u konkurencji?

TM
Pracownik
@MNP-out

To nie prawda.

#StopDyskrymiancji
Były pracownik
@LudziePlay

Takiego draństwa jak w tej firmie jeszcze nie spotkałem! Korporacyjny rezim!

PlejWiej
Pracownik
@Marek

Tak, tak plejowa propaganda…

Stop Hejtowi
Pracownik
@PlejWiej

Stop hejtowi w internecie.

#StopDyskryminacji1
Pracownik
@#StopDyskrymiancji

Hejterom ukrywającym się w internecie mówię Stop. Stop Hejtowi.

A.B.
Pracownik
@LudziePlay

Praca w tym miejscu grozi dużymi problemami zdrowotnymi. Kultura organizacyjna dająca przyzwolenie na mobbowanie. Wiele tematów zaśmieconych pod dywan. Rączka rączkę myje w Centrali i wśród RKS. W mojej opinii patologiczne środowisko pracy, które jest machiną w „wyk” ludzi. RKS pozwał sobie na wiele, bardzo wiele i doskonale wie o tym, że może bezkarnie nadużywać swojego stanowiska i zawsze będzie wszystko zamiecione pod dywan. Play dajecie przyzwolenie na złe traktowanie pracowników! Tak to wyglada w P4. NIE PoLECAM firmy. Warto omijać to miejsc szerokim łukiem i ludzi tam pracujących.

Obiektywny
Inne
@A.B.

Już niedługo będziecie mieli w firmie związki zawodowe. Play kupił UPC, a u nich związki zawodowe działają, wiec czas mobberów jest już raczej krótki.

Anty4mobile
Były pracownik
@Obiektywny

Zdecydowanie odradzam pracę lub jakąkolwiek współpracę z agentem Play i4-mobile z Białegostoku !!! Dla mnie to największe g... jakie widziałem.

qow
Kandydat
 Pytanie

Cześć, interesuje mnie praca w dziale NOC. Czy jest tutaj ktoś kto pracował/pracuje i podzieli się opinią? :)

Zygmunt
Kandydat
 Pytanie

Cześć, prośba o opinie o pracy w lokalizacji Wynalazek 1 (Mokotów) Konkretnie interesuje mnie stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży ? Jakie obowiązki i jak z zarobkami ?

Tomek
Pracownik
@Zygmunt

Warunki ok, praca wymagająca. Warto spróbować.

Łucja
Inne
@Tomek

Czyli to wszystko jest warte zachodu, nawet mimo tych negatywnych komentarzy? Ja chyba nie będę ryzykować swoich nerwów.

Podpowiadam
Pracownik
@Zygmunt

Zarobki zwłaszcza na start nie są duże jak na dzisiejsze czasy (nie wiem jaka jest teraz stawka). To jest bardzo fajna praca na start. Można poznać firmę i generalnie funkcjonowanie w takich korpo. Duuuuzo się można nauczyć, ale trzeba też mieć dużo cierpliwości. Ogólnie polecam jeśli ktoś chce zacząć i ma jakieś plany na siebie. Faktycznie nie jest to już ta sama firma co kiedyś, ale tu jeszcze jest powiew normalności.

GreenGoblin
Kandydat
 Pytanie

Jakie są benefity?

Robert
Pracownik
@GreenGoblin

Multisport, Medicover, dofinansowania, szkolenia itd. Zależy pewnie od stanowiska.

Łucja
Inne
@Robert

Czemu od stanowiska? To w firmie nie panuje żadna równość?

Robert
Pracownik
 Pytanie
@Łucja

To chyba normalne ze kazdy pracownik indywidualnie negocjuje Swoj pakiet i warunki. Znasz firmę w której wszyscy mają to samo i tak samo są wynagradzani? Benefit chyba są elementem wynagrodzenia.

Ania
Pracownik
@Robert

To coś normalnego ze różne benefity maja różne stanowiska. Pewnie bardziej chodzi o zawartość pakietów. Multisport, Medicover itd taka sama wersja dla każdego. Nie każdy ma pewnie auto itd

Katarzyna
Pracownik
 Pytanie

Napisze cos nie popularnego, ale nie obawiam się negatywnych opinii. Pracuje w Play. Nie jest to moja pierwsza praca. I jestem zadowolona z tego jak mi się pracuje. Mam porównanie. W każdej pracy są lepsze i gorsze momenty. Lepsze i gorsze warunki. Pracuje z klientami i nie jest to łatwe. Plany Sprzedażowe robie i zawsze będę powtarzać ze wymagają pracy. Współpracowników mam super fajnych i dobrze się z Sobą czujemy również po pracy. Oczywiście też potrafię być zmęczona, ale to w każdej pracy występuje. Czytam na tym forum duzo negatywnych komentarzy. Ale to nie jest opis firmy w której ja pracuje. Nie będę obrzucać błotem RKS, HR i wszystkich na okolo. Nie jestem zfrustrowana praca z ludźmi. Uważam że jeżeli wpisy maja byc merytoryczne to musza być konkretne. Tak mam uwagi bo i moja nagroda długo juz do mnie podróżuje. Ale czy obwiniam osobe która się tym zajmuje? Nie rozumiem że w obecnej sytuacji nie wszystko zależy od Nas. Nikt mi nigdy nie kazal robic czegoś wbrew klientow. Kochani szukajmy pozytywów a nie tylko negatywów. Pracując z klientem powinniśmy być pozytywni. Zmieniamy pracę to naturalne ale czy warto wylewać swój ból na takim forum? Patrzmy pozytywnie. Szkoda czasu na hejt.

Klient
Pracownik

Tak

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Katarzyna

Katarzyno nic konkretnego nie wynika z Twojej wypowiedzi. Jedyna co można wywnioskować to na siłę zachęcasz ludzi do bycia pozytywnym, gdzie jak sama piszesz ktoś Ciebie lekceważy. Nie jest to rozwiązanie problemu uśmiechać się jak ktoś na Ciebie pluje. Podstawa to szacunek i jasne zasady, jak tego brakuje to nie ma o czym mówić. Ja mam negatywne doświadczenie i nie uważam, że uśmiechanie się na siłę, malowanie trwały na zielona lub inne zabiegi pomogą. I tak na koniec tylko zapytam Katarzyno czy reprezentujesz dzila HR w Play? Bo te wszystkie na siłę „pozytywne” wpisy wyglądają jak desperacka próba wybielania wszystkich złych rzeczy jakie spotkały ludzi w tym miejscu pracy. Obrzydliwe praktyki są stosowane w tej firmie. OBRZYDLIWE! I tyle w temacie.

1
Katarzyna
Pracownik
@Pracownik

Nie dam się wciagnac w taka wymiane. Nie jest tak jak piszesz, nie jestem z HR. Pozdrawiam Cie i mi jest przykro ze tak to czytasz tą pracę. Każdy ma prawo do Swojej opinii. Moja przedstawiłem.

PracaWre
Pracownik
@Katarzyna

Nie powinno być Ci przykro, bo nic się nie wydarzyło. Myślę, że na tym formie ludzie przedstawili prawdziwe dramaty jakie ich spotkały. Katarzyno jak to jest możliwe, że posługujesz się formą męskoosobową, czy ktoś tutaj podszywa się pod Kasię. Chyba tak to wygląda. Cały PLEJ. :D Farsa.

Jas
Pracownik
@Katarzyna

Bo mam te same odczucia co Kasia

Katarzyna
Pracownik
 Pytanie
@PracaWre

A może poprostu popełniłam literówkę? Farsa piszesz? Bo mam inne zdanie niż Ty. Nie napisałam tego aby debatować i zniżać się do Twojego poziomu.

anonim
Pracownik
@PracaWre

Ten blog stał się miejscem gdzie nie można mieć Swojego zdania. I kazdy wpis który jest pozytywny jest automatycznie atakowany przez tych którzy karmią się negatywnymi wpisami. Każdy z Nas wybiera pracę. Praca raz łatwiejsza a raz trudniejsza. I kazdy ma prawo wyboru i zmiany. Można też właśnie poprzez negatywne wpisy wszystko i wszystkich atakowac. Ale wtedy rozumiem że jest się hejterem który uwaza ze mozna kazdego bezkarnie obrazić i opluc.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Powiedzcie mi jakie benefity daje P4 przy zatrudnieniu na umowę o pracę w Warszawie jakie są benefity na stanowisku specjalisty? Opieka medyczna jest też dostępna dla członków rodziny? Lux med czy medicover?

Kama
Pracownik
 Pytanie

Nigdy wcześniej tu nie wchodzilam bo nie miałam takiej potrzeby. Chyba dopadła mnie jesienna chandra i odczuwam przemęczenie. Szukałam tutaj ukojenia ale echo..... A może ktoś napisze coś pozytywnego o naszej firmie. Nie chcę dopuścić do wypalenia. Jeszcze się bronię.... Jakieś rady?

ex_pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Cut: „Ta firma to śmiech na sali. Na rozmowie kwalifikacyjnej opowiadają o stawkach, o premiach, o pracy, luźnej atmosferze, o " bardzo niskich progach sprzedażowych". Wszystko w teorii wygląda jakby to była praca marzeń. Niestety życie weryfikuje jak jest naprawdę. Praca sama w sobie nie jest zła. Atmosfera? Wściekli pracownicy lub tacy, którzy mają już totalnie wywalone na tą pracę i są tam bo muszą być. Stawka jest taka jaka była ustalona, luźna atmosfera kończy się jak tylko 1 osoba wiecznie wynosi śmieci, jak robi pracę porządkowe za innych itd. Niskie progi sprzedażowe nie istnieją - są wyśrubowane. Da się do nich dobić do premii ale ... kiedy wyrobisz premię centrala doszukuje się wszelkiego rodzaju błędów typu " za ciemny skan dowodu osobistego, nie dostarczono dokumentu nr .........." itd. W efekcie premia potrafi przejść koło nosa gdyż brak jakiegokolwiek dokumentu u nich powoduje automatyczne odrzucenie umowy do premii. Po rozpoczęciu przeze mnie pracy w/w firmie został przeprowadzony remanent. Dostałem automatycznie informacje, że skoro pracuje a są jakieś braki to .... MAM RÓWNIEŻ ZA NIE ZAPŁACIĆ! Było to w granicy 200 zł za osobę. Nie miałem zielonego pojęcia co się dzieje. Po rozmowie z kiero regionalnym dowiedziałem się, że SKORO PRACUJE I JESTEM CZĘŚCIĄ EKIPY TO TEZ MÓJ PROBLEM! Spoko. Odżałowałem te 200 zł i pracowałem dalej. Pracowałem prawie 1,5 roku. Zwolniłem się po kolejnych aferach gdzie klienci nie rozumieli co do nich mówię itd. Klient, który traktuje Cię z góry mówiąc per "ty" lub obrażający Cie - nie masz prawa nic zrobić, odezwać się ani nic. Masz z uśmiechem na twarzy obsługiwać klienta. TOTALNE (usunięte przez administratora) ZERO WSPARCIA OD KIEROWNIKA REGIONALNEGO ANI NIKOGO! Nie będę tu wspominał o klientach typu "roszczeniowy dziadek" - doładowanie za 5 zł na cały rok i pretensja do całego świata bo on chce mieć WSZYSTKO ZA DARMO BO TAK! Kierownik potrafi Cię opierdzielić za cały salon przy klientach. A Twoi "koledzy" z uśmiechem na twarzy mówią Ci " o jej... jak mi przykro" z totalną ironią. Po raz kolejny - NIE POLECAM TEJ PRACY!. Totalny (usunięte przez administratora) pretensja, afery, awantury to rzecz normalna. Salon pracuje do 21? No to co! Klient wchodzi o 20:59 i zaczyna składać reklamacje na to, tamto, przy okazji wykonuje 20 telefonów, gada sobie ze znajomymi, śmieje Ci się w twarz... NIE MASZ PRAWA NIC ZROBIĆ! NIE MASZ PRAWA SIĘ ODEZWAĆ, ŻE SALON DO 21! Dlaczego? BO ON NIE WSZEDŁ O 21 tylko o 20:59. Po całej pracy nabawiłem się ogromnych problemów z kręgosłupem, lędźwiami. Jaki był tego powód? Bardzo prosty! Fotele, na których siedzieliśmy nie miały skręconego oparcia! W efekcie trzeba było albo stać na baczność albo siedzieć cały dzień z wyprostowanymi plecami. Po moim odejściu zadzwoniła do mnie pewna " koleżanka " z centrali dlaczego odszedłem itd. Jak zacząłem jej mówić co i jak to co chwile podkreślała " nie bijemy piany! oj nie wolno! na spokojnie! nie bijemy piany " - totalnie słodkim głosem co spowodowało u mnie po prostu furię! Mówię o poważnych sprawach a ona robiła wszystko, żeby zbić mnie z tropu. Tak się nie robi. Nie mam zamiaru pisać o innych osobach w innych salonach ale pewna słynna "koleżanka" chwali się wszystkim ile to osób wykończyła w tej firmie i nikt jej nie podskoczy. P.s. Nie byłem zatrudniony przez P4 Play tylko przez inną firmę, która była podwykonawcą dla tej sieci. Dlaczego? Z bardzo prostej przyczyny - ktoś może coś zarzucić Play-owi a Play umyje ręce gdyż "nie był to nasz pracownik tylko firmy xxxxxxxxxxxx". Zanim tam pójdziecie na rozmowę to się zastanówcie 3 razy. Praca w wigilię, sylwestra, niedziele - co kogo to obchodzi, że od 2 miesięcy prosisz o wolne bo masz coś już zaplanowanego. Nie ma takiej opcji - jesteś "świeżak" to rób i gęba na kłódkę. Sprzedaż za mało jakichś dziwnych pakietów? zaraz na dywanik do regionalnego. Staram się opisać wszystko jak najgrzeczniej potrafię. Pracowałem w kilku firmach w swoim życiu ale ta firma to totalne (usunięte przez administratora) Nikt ale to tak naprawdę NIKT nie jest w stanie Ci udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi. Jak kogoś o coś zapytasz otrzymujesz odpowiedź " wiesz ... powinieneś to wiedzieć - poszukaj i się dowiedz".

Klient Play
Pracownik
 Pytanie
@ex_pracownik

Chyba nie lubisz pracy z klientem?

Krzysztof
Pracownik
 Pytanie
@ex_pracownik

Pracowałeś chyba u dealera? To nie podwykonawca ale model dystrybucji tak działa. Uwagi co do klientów, jacy są źli i nie dobrzy. Może poszukaj innego zajęcia które da Ci satysfakcję. Klienci są zawsze wymagajacy.

Boon
Inne
@ex_pracownik

Czasem, jako hipotetyczny klient, lubię wpaść na takie forum i poczytać opinie pracowników o firmie i sobie nawzajem. Cenna lektura. Takie walki kogucików. Przyglądam się uważnie i czytam, gdzie NIE IŚĆ, gdyż później takie, opisane tu zachowania, z pewnością spotkam i na infolinii. Mam nadzieję, że nie jestem jedyny, który to robi. A klienci szybko sobie sami wyrabiają zdanie, niezależnie od jakości usług.

1
Ja
Pracownik
@Boon

Nie zgadzam się z tym co napisałeś. To nie miejsce na opluwanie innych.

ByłyPracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Boon

Jako były Pracownik mogę potwierdzić, że negatywna atmosfera w pracy przekłada się na jakość Obsługi Klienta, ponieważ wyładowane frustracje spadają na Konsultantów i później na Klientów. Jak jest RKS w salonie to Klienci nawet nie chcą wchodzić. Jak ktoś stoi Konsultantowi za plecami, jak ma swobodnie pracować??? Mój ulubiony komentarz Klientki podczas wizyty RKS: "Niech Pani już wyjdzie, bo stresuje Pani Pracowników i Klientów" - a ta Pani już 12 lat pracuje w Play. Ile zestresowanych ludzi musiało wyjść z tego salonu...

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w P4 Sp. z o.o.?

Ajos
@Pytanie

Zadne. Jesteś tak dobry jak Twój poprzedni miesiąc.

3
Pejek
@Ajos

W punkt! Na papierze jakieś tam wartości mają, ale nic w tej firmie nie jest Clear ;) Człowiek nie znaczy nic, liczy się tylko zysk.

4
Xxx
@Pytanie

Uległość brak własnego zdania

Michal
@Xxx

Ja Cie chyba znam. Ze Ty dalej macisz. Nic sie nie zmienilo. Milego weekendu.

2
Michal
@Ajos

Chyba jak w kazdej pracy w sprzedazy. Jestes oceniany za wyniki. Ja pracuje w Play i to moje zachowania odpowiadaja rowniez za wartosci firmy. To taki wpis aby komus zaszkodzic? Jak masz odwage to opisz jakie masz uwagi albo moze hejt siej w innym miejscu. Bo po co.

1
Panna J
@Pytanie

Buta, brak własnego zdania, arogancja, (usunięte przez administratora) i protekcjonalne zachowania.

Ricky
Były pracownik
@Pytanie

Uważają, że są Close - nie mogę się zgodzić. Clear - nic nie jest tam jasne. Can do - dostajesz taki plan, że nie jesteś praktycznie w stanie go realizować. I wszystko to co już było wymienione, więc nie ma sensu wymieniać ;) Raczej odradzam, mimo fajnych zarobków swego czasu.

Rambo
Pracownik
 Pytanie
@Ricky

A o co konkretnie chodzi? Pracujesz i masz jakies konkretne uwagi, czy nie pracujesz ale lubisz negatywnie popisac?

3
Ewelina
Pracownik
@Rambo

Stary profeska czyli nic :D

Null
Pracownik
@Pytanie

Żadnych wartości, chwyty poniżej pasa. Brak szacunku. Najgorsze miejsce pracy. Odradzam każdemu kto rozważa pracę w tym miejscu.

Magda
Pracownik
 Pytanie
@Null

Nie odpowiedziałeś czy już wszyscy wiedzą że zdradzasz?

1
?
Pracownik
@Magda

Tak, tak - nikt raczej nie reaguje na Twoje durne komentarze - w żaden sposób nie odnoszą się do wątku jakim Pracodawcą jest P4. I pokazują Twój zerowy poziom kultury osobistej. Chyba pomyliłaś fora. Jak chcesz komuś zaglądać do łóżka to polecam inne strony ;)

1
Magda
Pracownik
 Pytanie
@?

Ja wiem co pisze i adresat tez wie. Skoro ktos (usunięte przez administratora) w domu to też (usunięte przez administratora) w pracy. Tu można wszystko napisac co się chce i co się uwaza. Gdzie ja komuś patrze do lozka? Nie mierz wszystkich Swoja miarą. Tu wiele jest wypowiedzi które nic nie mówią o P4. To miejsce gdzie mowi się co się mysli.

Kasia
Pracownik
@?

P4 to dobry pracodawca dla mnie. A jak ktos ma uwagi powinien napisac i co chodzi i mieć cywilna odwagę sie podpisac. Inaczej to chyba slabo kulturalne.

Brakkom
Pracownik
@Magda

Przecież sama piszesz o jakichś zdradach, chociaż nawet nie wiadomo kogo niby miałyby dotyczyć etc. Jakie Twoje życie musi być smutne. To jest właśnie zaglądanie komuś do łóżka. Poczytaj swoje komentarze. Gowork to baza wiedzy jakim Pracodawcą jest play i jakich ludzi można tam spotkać. Czytając Twoje komentarze dochodzę do wniosku, że nigdy nie chciałbym pracować z osobą Twojego pokroju, o tak niskich standardach. Nie zamierzam się zniżać to Twojego poziomu, więc wybacz raczej sobie nie pogadamy ;) Zdecydowanie odradzam pracę w tym miejscu. To firma, która nie szanuje ludzi i można spotkać takie tragiczne przypadki jak autorki wpisów Magda i Kasia, Krzyś etc.

Magda
Pracownik
@Brakkom

A ty dalej swoje. Tylko pod innym imieniem. .

Brak słów
Kandydat
 Pytanie
@Magda

Zgłoś się do programu zdrady i nie spamuj ....żałosne ..... Zdradzał ktoś Cie w pracy to napisz , będzie coś dla odmiany innego niz czytanie o rks , wysokich planach itp . Albo zglos się do specjalisty tak jak ktoś już tutaj radził . zanim znów kogos zapytasz .....tak , ja zdradzam swoja partnerke raz z Alicja z krainy czarow , raz z królewna śnieżka , a nawet z krolikiem wielkanacnym - to Twoje bajki ? Tylko co ma to wspólnego z Play. ...

WikiWroWaw
Pracownik
@Pytanie

Teraz jeszcze chyba do standardu weszło obrażanie Klientów z zagranicy. To przecież się w głowie nie mieści. Taka postawa jest niedopuszczalna! Play nie ma z tym problemu... Konsultanci obrażający dostają awanse i poklepywanie po plecach. Takie rzeczy tylko w Play.

1
Gosia
Pracownik
@WikiWroWaw

Dokładnie, idealny przykład z Wrocławia. Osoba obrażająca pracuje, awansuje i ma się wyśmienicie. Firma o wszystkim wie i jest zamiatane pod dywan. (usunięte przez administratora) Ci co pracują we Wro wiedzą jak to wygląda.

SANDRA
Pracownik
@Michal

JA CIEBIE TEZ CHYBA GRUBA ŚWINKO MIESZKAJĄCA W LESIE

1
KIBEL
Były pracownik
@Michal

Niech zgadnę autorem jest Sandra o osobowości psychopaty, oczywiście i uśmiech mordy od policzka do policzka - )

Queer
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Czy spotkaliście się z dyskryminacją w tym miejscu pracy? Dyskryminacją na tle rasowym, płci, orientacji seksualnej? Czy toczą się aktualnie sprawy sądowe w tym zakresie?

Kam
Pracownik
@Queer

Tak, takie zachowania miały miejsce i są jak najbadziej akceptowane z tego co obserwuję. Każda sprawa zamiatana jest pod dywan. Zero relacji. Firma udaje, że o niczym nie wie.

Pracownik zdolowany
Pracownik
 Pytanie

Witam. Jestem pracownikiem P4. Jestem już od 3 lat i myślę że już trochę doświadczyłem. Praca jest ok ale trzeba dużo kombinować żeby się utrzymać. Natomiast to co się dzieje w dobie pandemii to trochę jakbym był w cyrku. Konkurs. Konkurs. Konkurs a i jeszcze..... ranking. A i jeszcze maile w sensie mało, mało, mało a może Wam nie zależy. Tak, nie zależy.... Nie chcemy zarabiać. Chcemy jedynie przychodzić do pracy nawet za darmo,!!!! A wszystko to z miłości do Play. Jeśli chcecie Nas zmotywować konkursami.. To brawo Wyyyy. Efekt odwrotny. Jeśli chcecie stworzyć namiastkę normalności? Brawo Wy. Efekt odwrotny. Indywidualne rozmowy z pracownikami w celu zmotywpwania. Efekt odwrotny. W pełni jestem za tym, aby nadal pracować i realizować plany ale..... Proszę o więcej empatii A zwłaszcza rozsądku. Niekiedy liczy się człowiek.... Bo to właśnie człowiek robi wynik, którym można się pochwalić. Nie tracimy w tych trudnych dla Nas dniach rozsądku. Nie zatracajmy się. Czarny punkt Śląska to jest tylko plamka na mapie bo tak naprawdę pandemii nie ma. Wstydzę się dziś ze tu jestem

Players
Pracownik
@Pracownik zdolowany

To odejdz :)

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@Players

Rozumiem, że to oficjalne stanowisko Play w tej kwestii? Czy to tylko odpowiedź RKS.

Players
Pracownik
@Pytanie

Myśl sobie co chcesz , pracuje bo lubię, firma w tym ciężkim czasie jest ok , nie robi się do swojego gniazda . Jest mi zle - odchodzę . Co ma do tego RKS ... Mi tam nie przeszkadza .

NO
Pracownik
@Players

Złe myślenie, warto dzielić się opinią - bo jak siedzisz cicho nic się nie zmieni. Myślenie kury na grzędzie - współczuję.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik zdolowany

Przeszkadza się że jest zabawa w formie konkursu?

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik zdolowany

Nie rozumiem. A jak Twoim zdaniem powinno to obecnie wyglądać? To już rok jak trwa pandemia a będzie trwać jeszcze długo. Wszyscy chcą juz normalnosci.pracuje w salonie w Trojmiescie i jestem dumny ze jestem Playerem.

Janek
Pracownik
@Pracownik zdolowany

Przeciez nie musisz brac udziału w konkursie. Ja chce aby były i żebyśmy dalej mogli w nich uczestniczyć. Zdołowany jestem tym co się dzieje na zewnatrz ale nie tym że mogę pracować.

Players
Pracownik
 Pytanie
@NO

Moja opinia jest właśnie taka : jestem zadowolony , play to dobry pracodawca . Narzekanie na konkursy ? Co trzeba miec w głowie, a moze czego nie mieć żeby narzekać. Niektórzy używają głowy jako pojemnika na zęby ..... Biedni ludzie muszą brac udział w konkursach , nie ma litości ten Play .... Odejdz kurczaku .....

Players
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik zdolowany

Po co pracujesz w miejscu gdzie Ci zle? Napisz jak uwazasz ze to powinno wyglądać. Mi też wstyd za to że ludzie zatrudnieni w tej firmie ciagle plują na Siebie. Jak możemy opiekować się klientami jak sami z Sobą sie ciagle gryziemy. To nie my i oni to dalej jedna firma.

ZeroSzacunku
Pracownik
@Players

To Twoje wpisy są atakujące i obraźliwe. Robicie konkursy, żeby sztucznie napędzać rywalizację między pracownikami, tak to rozkręcacie, że ludzie mają dosyć. Jakie oburzenie nagle. Tak, tak każdy kto ma inne zdanie od Twojego opluwa. Nie bądź monotematyczna. Jeżeli komuś brakuje rozumu to osobom, które traktują Play jak świętość - praca się kiedyś kończy i warto być człowiekiem. Sensowny konkurs ok, ale żeby miało to ręce ni nogi. Poczytajcie o motywacji, bo robicie wszytko, żeby zdemotywować Pracownika - zbyt duża ilość konkursów ma efekt odwrotny - mistrzu RKS lub inny.

1
Players
Pracownik
 Pytanie
@ZeroSzacunku

Odejdz .....idz tam gdzie bedzie dobrze , na kasę do marketu ( oby nie było konkursów) . Biorę udział w kazdym konkursie, nie wiem co robic z blobami ....jestes słaby , jak można narzekać ze ktos " wpycha" kasę w kieszeń ....Jestem zazdowolny z pracy , gdybym nie był to bym nie pracował . Ciebie nigdzie nie chca ?

Żenad
Pracownik
 Pytanie
@Players

A Ty jesteś taki silny, bo tak potrafisz hejtować... Podbudowałeś swoje słabe, schorowane ego? Nie obrażaj ludzi pracujących na kasie, w czym jesteś lepszy? Też jesteś sprzedawcą... Żenująca postać z Ciebie, ale takich wielu w tej firmie.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@ZeroSzacunku

A czemu dzielisz zespół na my i wy. Konkursy sa i powinny być. Pracujesz w Play i nie masz nic wspólnego z wartościami tej firmy. Dzięki takim wpisom coraz częściej się zastanawiam czy ta firma robi właściwą rekrutacje. I nie jestem tym złem RKS. Pracuje w salonie w Ostrowcu. Jak nie chce nie biorę udziału w konkursie. Ale marzy mi się już namiastaka normalnosci. Bycie człowiekiem dla Ciebie znaczy opluwanie i atakowanie innych współpracowników. A może nie jesteś z Play i nawet nie wiesz jaki konkurs jest obecnie?

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Żenad

O co Ci chodzi? Siejesz hejt i nic więcej. W żadnej z tych wypowiedzi nie widzę żeby ktoś obrażał kogos. To forum stalo się miejscem w którym te same osoby ciagle atakują Nas pracujacych i zadowolonych z pracy w firmie i z klientem. Alicja z Gdyni jestem. Masz odwagę się przedstawić?

NoReply
Były pracownik
@Ja

Ania staje się nagle Alicją :D Ostrowiec i nagle Gdynia. Pa pa! Nie polecam tej pracy, z tymi ludźmi. Serio współczuję Ci - jesteś RKS, który podszywa się pod Konsultanta. Największym problem jest to, że takie osoby zapominają, że kiedyś byli Konsultantami i stosują metodę zdartej płyty. Mówią to co karzą im mówić, bez zastanowienia.Więcej empatii dla ludzi i ich opinii - a nie wszystko wypieracie i zamiatacie pod dywan.

DDA
Pracownik
@Ja

Ta firma powinna mieć sprawę o obrażanie Klientów obcokrajowców + PIP i prokuratura powinna zająć się problemem mobbingu w miejscu pracy.

1
Plejerowe
Były pracownik
@Ja

Nikt Ciebie tutaj nie atakuje - osoby, które pracują dzięki interwencjom i zgłoszeniom mogą czuć się bezpieczniejszej, bo firma musi reagować. Zadowolona i dobrze - ale nie umniejszaj problemów i opinii innych. Najlepsza decyzja o odejściu - są lepsze miejsca pracy ;) A kandydatom odradzam - RKS robi wszystko, żeby dzielić ludzi wprowadzając sztuczną rywalizację i walkę o złote gacie. Myśli, że jest taka super - w oczach Konsultantów jest po prostu żenująca.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@NoReply

Ty chyba wszedzie widzisz wroga. Powinieneś się raczej leczyć. Nie jestem RKS i ciut nie rozumiem tego ataku. Ja się przedstawiłam a Ty masz tą odwagę? Bo chyba jesteś ta sama osoba z Wrocławia która od zawsze tu pisze.

Do Ani
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Aniu to w końcu jesteś z Ostrowca, czy z Wrocławia? Jakoś trudno uwierzyć w autentyczność Twojego wpisu, bo wcześniej byłaś Alicją - obrażasz innych (sugerujesz leczenie) i na siłę bronisz Play. Rozumiem, że masz za to płacone ... Czy liczysz na ekstra premię? A może jesteś rks lub oks, który obawia się prawdy jakie zdanie o firmie mają Pracownicy? Ciężko zrozumieć Twoje wpisy, bo nic nie mówią o Pracodawcy, tylko atakują tych co mają inne zdanie - wypisz, wymaluj zachowania rksa. Jak widać dużo się tutaj dzieje, jak nie szanuje się ludzi tak to wygląda.

Pablo
Pracownik
@Ania

Ta firma w mojej opinii nie ma żadnych wartości, więc ciężko je współdzielić...

Krzysztof
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Czemu w każdej wypowiedzi atakujesz RKS?

Ania
Pracownik
@Pablo

Chyba nie wiesz czym są wartości. I to czy są czy ich nie ma to tylko kwestia ludzi w niej zatrudnionych. Jak jest jak piszesz że nie ma wartosci to świadczy tylko i wyłącznie o ludziach w firmie zatrudnionych. Albo chcesz pracować i dbać o klientów albo nie chcesz. Wartości moga być wypisane na ścianie, ale do momentu jak pracownicy w nie nie wierzą i nie wdrażają w życie - to nic nie znaczy. Jeżeli pracujesz dla Play i masz takie zdanie, powinieneś się zastanowić czy warto marnować życie na to.

WroStąd
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Czyli jednak sama nie wiesz skąd piszesz... Tak to prawda, ta firma posiada wartości wypisane tylko na papierze. Jesteś tak dobry jak Twój poprzedni miesiąc. I brak własnego zdania też jest mocno doceniany - łatwiej takimi ludźmi manipulować. Close są tylko kiedy masz rekrutację - później nie zobaczysz na oczy nikogo z HR. Regionalny będzie częstym gościem, ale będzie robił odstępy w wizytach, żeby nie został posądzony przypadkiem o (usunięte przez administratora) Czy (usunięte przez administratora) jest Waszą wartością Play? Patrząc na to forum to chyba tak.

Gazela
Pracownik
 Pytanie
@WroStąd

Kolega z Wrocławia. Może już warto pojsc po pomoc lekarska?

BEDe
Pracownik
 Pytanie
@Gazela

Rozumiem, że Play dyskryminuje osoby chodzące do lekarza? Tak to wygląda? Hmmm.... nie powinno tak być. Play jak sądzicie? Osoby Twojego pokroju nie powinny chyba pracować w firmie o tak szlachetnych wartościach? Nie warto podejmować współpracy z tą firmą. Zdecydowanie również odradzam.

Mati
Pracownik
@BEDe

Wypowiem się w Swoim imieniu. Co by uprzedzić atak. Jeżeli jednak Play zatrudnił Cie chyba popełnił błąd bo to w jaki sposób piszesz i jak atakujesz, nie świadczy o Play a tylko o Tobie. I nie wiem czy z Nami pracujesz czy nie, jest mi po ludzku wstyd.

Ania
Pracownik
@Do Ani

Wypowiedziałam sie w Swoim imienu. I nie podałam dwoch miast. Wprowadzasz celowo czytających w bład. Nie jestem też RKS ale nie rozumiem dlaczego są ciągle atakowani. Bo są RKS i nie podoba Ci sie że są takie osoby. Tobie nic sie nie podoba i uwazasz że możesz mnie obrazić bo internet anonimowy.

Taski
Były pracownik
 Pytanie
@Mati

Czy wpis o sugerowaniu leczenia nie jest obraźliwy? Dla mnie jest - i takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Czy w Play też tak komentujesz? Czy Play ingeruje w sprawy prywatne ludzi? Licz się ze słowami jakich używasz, bo jeśli jesteś Pracownikiem to firma odpowiada za Twoje postępowanie i słowa. Czyli wszystko to co piszesz piszesz w imieniu firmy. Warto czasami się zastanowić. Mati powinno być Ci wstyd za Twoje wpisy, które generujesz. Człowieku więcej szacunku do samego siebie i innych. Życzę dużo radości. Pozdrawiam

Mati
Pracownik
@Taski

To tylko troska o Ciebie. Bo sie martwię poprostu.

1
Ada
Pracownik
@Mati

Jaki szyderczy wpis... Jaka odwaga pod przykryciem internetu. Nie dziwię się, że jest Ci wstyd - za takie zachowanie jest to w pełni uzasadnione. Współczuję, jedyne co to pamiętaj, że karma wraca. Nie chciałabym spotkać takiej osoby na swojej drodze w pracy. Oprócz tego, że mamy rywalizację w pracy- warto mieć ludzkie odruchy, ale ty tego nie zrozumiesz;) Powodzenie w wyścigu szczurów. Tylko nie zjedz swojego ogona w rozpędzie.

Jaaaaaaa
Pracownik
@Taski

Jaki cel taka jazda :D powodzenia. Nie jestem lizusek szefów :D dajemy Panie i Panowie na godzinach

Mati
Pracownik
 Pytanie
@Ada

Ale ja się przedstawiłem i nie było to anonimowe. Czy jest mi wstyd? Tak jak widzę że tyle osób obrzuca miejsce w którym jednak pracuje. To tak jakbym miał oczekiwania w stosunku do kogoś, a za plecami go obgadywal. Jeżeli pracujemy w jednej firmie wyjaśnij mi jaki sens ma atakowanie jej? Udział MNP uwazam ze kazdy z Nas rozumie czym jest. Dzięki za troskę doceniam to.

SANDRA
Pracownik
@Players

WIDAC ZE JUZ GRAK MÓZGU WYPRANY PRZEZ KORPO

1
PrzeciwMobbingowi
Inne
@Gazela

Osoby, które doświadczyły w pracy sytuacji mobbingowych powinny natychmiast kontaktować się z Prawnikiem. Firma Play odpowiada za sytuacje w pracy. Publiczne dyskredytowanie, sugerowanie leczenia, sugerowanie choroby jest mobbingiem połączonym z dyskryminacją. Szanowni Państwo z Play zachęcam do zapoznania się z Kodeksem Pracy. Takie zachowania są niedopuszczalne!

Przyszły pracownik
Kandydat
 Pytanie

Witam, mam w poniedziałek rozmowę o prace w salonie playa Jakie aktualnie warunki w Polsce są w tej pracy? Dalej jest tak źle? Są jakieś szkolenia wprowadzające? Szczególnie chodzi mi o Śląsk cieszyński i okolice Nigdy nie pracowałem w tego typu firmie

Mm
Pracownik
@Przyszły pracownik

Chcesz się wykończyć to możesz aplikować w tej firmie robią pranie mózgu totalne wariatkowo.

NiePolecam
Były pracownik
@Przyszły pracownik

Zdecydowanie odradzam pracę. Po kilku latach pracy w tym miejscu nie mogę polecić tego pracodawcy. Jak coś przykrego Cię spotka od strony przełożonych to nie możesz liczyć na centralę. Zrobią wszystko, żeby sprawę zamieść pod dywan. Złe traktowanie pracowników, zastraszanie, ciągła kontrola - non stop. Mimo realizacji planów odszedłem, bo firma mnie do tego zmusiła swoim podłym zachowaniem. Nie szanują ludzi, taka jest moja opinia wyrobiona przed zdobyte doświadczenia. Na rozmowie o pracę są super fajni, później już tylko gorzej. Sam podejmij decyzję, warto poczytać to forum - dużo wiedzy na temat tego pracodawcy i atmosfery w pracy.

Mm
Pracownik
@NiePolecam

Dokładnie tak jest jak napisałaś

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
P4 Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 554 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
P4 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii