(usunięte przez administratora)
Że co? Hahahaha Jedyna Inwestycja Play we mnie, to zszarganie mi nerwów i zdrowia. Praca jest wymianą, a nie inwestycją. Oferuję mój czas i pracę w zamian za wynagrodzenie. (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) Centrala mocno działa. Poniżej krytyki. Czego tak się Play obawia? Dodaję ponownie, bo wpisy są usuwane. Każdy kto pracował zna te praktyki kneblowania w P4… niewygodne opinie szybko będą usunięte, za pozytywne może premia od RKS. Odradzam to miejsce pracy.
(usunięte przez administratora)
Ania już nie pracuje, poddała się, kiedy ona doświadczyła złego traktowania... Play jest aktualnie najgorszym miejscem pracy. Dla nowych Pracowników mam mały apel: UCIEKAJCIE z tej firmy, szkoda Waszego zdrowia i życia;) Doświadczyłem podłego traktowania w P4. Obrzydliwe praktyki!!! Obrzydliwe, inaczej tego nie można nazwać.
To pogadaj z ludźmi, którzy obsługują CP i *444. Tak zadowoleni, że wciąż otwarta nowa rekrutacja xD
A Ty kto? Trochę mam km do Wrocka, więc sorry nie skorzystam z propozycji. Obrońco Play. Jedyne co mnie załamuje to podejście do Pracownika stary. Sporo tych negatywnych opinii, chyba nie bez powodu. Nie sądzisz?
Oto jest i Ania :D Ryba psuje od głowy, jak masz trochę inteligencji to połączysz kropki ;) A mocno wierzę w Twoją inteligencję. Jeśli osoby odpowiedzialne za sprzedaż stosują techniki zarządzania przez strach, to niestety opinie nie będą lepsze. Szef powoduje strach w ludziach i traktuje ich przedmiotowo. Lider zarządza talentami i dopinguje Pracownika w jego rozwoju. Takie subtelne różnice, które mocno wpływają na doświadczenie. Twój wpis pokazuje jaką technikę zarządzania masz opanowaną do perfekcji.
A o kim mowisz? Pracuje i naprawde nie rozumiem. Nikt mnie nie straszy. Praca w sprzedazy. To praca trudna, z klientem, z produktami, planami sprzedazy. Dlatego ciezko mi zrozumiec do czego sie odnosisz? Jakie kropki mam polaczyc.? Zatrudnilam sie swiadomie i teraz pracuje i z tego zyje. Nie moge narzekac.
A jaka technike ma Ania opanowana. I ciekawe ze po wpisie umiesz technike zarzadzania okreslic? Zazdroszcze perfekcjonizmu.
Jakbyś pracowała w centrali, to byś wiedziała. Będę tak miły i Ci napiszę: wsparcie sprzedaży. Jak już Ci każą pisać pochlebnie o P4, to niech chociaż przeszkolą z podstawowych pojęć.
A kto mi kaze pisac pochlebnie bo nie rozumiem. Nie przeszkolili mnie nigdy z skrotow. Rotacje jest u bedzie zawsze. Kazdemu z Nas wolno zmienic prace jak uznamy ze chcemy.
Jedno jest pewne, w Play nie ma żadnych wartości i hamulców w pogardzie dla Pracownika. Najniższy poziom podejścia, mikrozarządzanie i chamstwo. Mam nadzieję, że te wszystkie gwiazdy reklamujące Play będą mogły zerknąć na forum i zobaczyć kogo reklamują… Dobre reklamy już nie pomogą, jak nie będzie Pracowników.
Czy możliwe jest praca zdalna w dziale marketingu?
Dlaczego młodszy konsultant ma takie same plany jak ekspert w salonie? Ludzie na salonie maja totalnie różne podstawy, hajs się różni o grubą kasę. I ten młodszy ma duzo mniej siada, a tyrać i robić musi 100% co ekspert czy starszy. To bardzo nieuczciwa praktyka. Skoro są ekspertami, maja większa kasę to powinny być tez większe wymagania w stosunku do tych osób. A nie, każdego na jedno kopyto ale kasa w podstawie o półtorej tysiąca się różni
Tak zawsze było, że to wielka tajemnica ile kto zarabia. Decyzje RKS - oczywiście bez żadnej argumentacji i logiki, bo taki ma kaprys. I firma na to przyzwala… Tak to wygląda. Układ goni układ.
Założenie jest takie, ze ktos ma większy staż wiec ma więcej kasy. Niby logiczne.. tylko te roznice są naprawdę bardzoooo duże, nie będę sypał kwotami bo się na upartego dopatrzą. I ze każdy jest traktowany „równo”, oczywiście w myśl mojego przełożonego, równo jest tylko w tej kwestii, w której mu pasuje - czytaj plany rozkładam równo ale pieniążki mogą wam się różnic. Ważne żeby jemu się miesiecznie i na kwartał zgadzało. Z grafikiem jest to samo, równi i równiejsi.
Co za bzdury piszesz - ekspert to ktoś kto przeszedł przez wszystkie poziomy. Jest jasny system corocznego awansu i żeby wskoczyć na eksperta to trzeba najpierw być starszym i robić co miesiąc po 110% planu i mieć zaliczony arkusz kompetencji. Później żeby to stanowisko na kolejny rok utrzymać to znów muszą być realizacje na 110 - jak nie to wracasz na starszego i tracisz dodatek.
No i skoro przeszedł wszystkie poziomy i teoretycznie/praktycznie ma większa wiedzę, większa kasę to i wymagania powinny być większe w stosunku do niego - w nie te same co do przeciętnego konsultanta. Niby z jakiej robisz 100% tego samego za duzo mniejsze pieniądze? Nie mówię o dodatku jakim jest mnożnik za bycie ekspertem tylko różnice w podstawach. A skoro już ktos jest niby takim super specjalista to czemu oczekiwania są takie same jak od osoby która nie ma takiego stanowiska?
Hej Czy w callcener pracuje sie zdalnie czy z biura?
Może wreszcie HR zainteresują się jakie cele dostają kierownicy w salonach własnych? Cel na światłowód w jakiej ilości że to kpina, zamówienia są, nie na instalacji z powodu braku możliwości technicznej i brak realizacji celu, ile można robić górki?
Ja prawdopodobnie nie będę mieć szans na podwyżkę, właśnie przez takie cele. Mój Regionalny ma swój regulamin podwyżek i tak. Pracuje dobrze, ciągle brakuje nam ludzi do pracy, robię nadgodziny, nikt nie pyta jak może pomóc, ale pyta np. co z obdzwonkami? Jestem na etapie szukania nowej pracy, a pytanie odnośnie tych nierealnych celów zadam Dyrektorowi, nie będę o tym rozmawiać już z rks, bo odpowiedzi są delikatnie mówiąc aroganckie, HR nie ma. Pracuje na zachodzie.
Zgodzę się w 100%. Cele są tak zawyżone, ze albo się ich nie robi albo ledwo. Odkąd przejął nas iliad a my teraz UPC zrobiło się jedno wielkie G w tej robocie. Centrala to jakaś pomyłka. Siedzą za biurkami i wymyślają jak można utrudniać nam życie. Konkurs za konkursem (rzecz jasna obowiązkowa bo RKS tez ma swój konkurs) za żenujące bloby, rozliczenie po ponad miesiącu i jeszcze czekasz na nagrodę ponad miesiąc- niektórzy konsultanci nie są w stanie nawet doczekać się rozliczenia bo odchodzą. Niestety ale to nie jest ten sam PLAY z wartościami, które miał tylko jeden wielki dramat.
Jak pracujesz we wlasnym sklepie to chyba dawno nie bylo takich premii jak za sierpien... O co Ci konkretnie chodzi.?
A o jakim planie myslisz. Czerwiec, lipiec, sierpien dobre plany i dobre premie. W jakim salonie pracujesz. Dobrze przeciez idzie? Ja glosuje na wiecej konkursow bo mam z tego fajny hajs.
A jaki masz cel na swiatlowod? No podziel sie ze swiatem. Zamowienia sa i nie ma mozliwosci technicznej? Czyli w budynku nie da sie np. pociagnac kabli?
Ten dział tylko zamiata sprawy pod dywan. Nie licz na pomoc i tak nie mają nic do powiedzenia.
Hahahah, to chyba nie widziałeś/aś planów w salonach dealerskich. Każdy dobrze wie, że własne zawsze mają ochronkę i w naszym mieście salony na tej samej ulicy, własny ma 2x mniejszy plan niż dealerski.
W salonie dealerskim też można mieć ochronkę, mój kolega prowadzi kilka salonów w regionie jednego rks, zawsze zgarnia bonusy, ja nie mam łatwo, też prowadzę jeden salon, pod tym samym dealerem. Wspomniany kolega chodzi na wódeczkę z rks, jeździ na wakacje, taka właśnie etyka zawodowa. Niektórzy muszą walczyć bardziej aby zarobić.
Takie praktyki tylko we Wrocławiu. Etyka w Play ;) tak to wygląda i nikt tego nie kontroluje. Gdzie jest dział HR? A może boją się, bo zbyt wiele wiedzą o praktykach w Play… A RKS śmieje się w twarz Pracownikom i Centrali. Macie takich pracowników na jakich zasłużyliście.
Oczywiście wszyscy z mojego regionu znają temat. Zdjęcia każdy widział chyba ( tych układów było więcej, chyba tylko takie możliwości towarzyskie ma, układ najbardziej " etyczny" )krążą w regionie zawsze. Taka etyka, śmiej się z tego. , my tak robimy. Najgorsze jest to, że można wykorzystywać pozycje zawodową żeby mieć życie towarzyskie, przecież nawet to nie musi być sympatia z drugiej strony, to biznes. Etyka:)
Fajnie tak anonimowo opluc wszystkich? Po co taki wpis. Napisz konkretnie bo naprawde slabe to bylo przed Wigilia.
Komu się opłaca pracować po zmianach ? Jedynie pracownikom którzy są w firmie od lat i maja fajną podstawę, dzięki podwyżkom + pracują w wielkim centrum handlowym i coś jeszcze uciułają z premii. Wtedy to jeszcze ma sens.. Play po zmianach jest dramatem, nawet nie chce sie rozpisywać każdy wie jak to wygląda. Prośba do Rks wiecej szacunku do pracowników bo bez Nas nie ma Was. To nie jest Wasz prywatny (usunięte przez administratora)
Jak podstawowym wskaźnikiem jest internet stacjonarny to jest ciężki temat. Co z tego, że sprzedaż jak Ci się część nie zainstaluje. Terminy mogą być na następny miesiąc. Przychodzi koniec miesiąca, ale np 2 internety instalują się w następnym miesiącu. I chcąc nie chcąc piszesz na znajomych te 2.Jak coś pójdzie nie tak to masz w razie czego. To jest chore i tyle. Teraz jak już mam inną pracę to nie mogę się nadziwić jaki człowiek był głupi,że się na to zgadzał
Masz inna prace ale dalej wchodzisz i obrazasz Nas pracujacych. Czas zrobic krok i odciac pempowine. Chyba ze jestes przekonany ze e internecie warto opluwac innych.
Teraz Marian masz prace, podstawe i premie i nic nie musisz robic. Wystarczy ze przyjdziesz na 10.Szacun.
To patologiczne miejsce pracy, techniki nie mające nic wspólnego ze sprzedażą. Takie zachowania są akceptowane. Sama doświadczałam złego traktowania, więc w mojej opinii odradzam to miejsce pracy. HR nie ma nic do powiedzenia.
Niestety większość pracowników te różne zachowania przyjmuje jak naturalne i nie widzi w tym nic złego. Temu załącza owu, innemu wcisną 20ke.Jeszcze innemu zawyża i wrzuca 360 albo tv. Norma.
Pracowałem w salonie własnym przez ponad 7 lat i z większością negatywnych opinii się zgadzam. 1. (usunięte przez administratora)- Zamiatanie pod dywan niewygodnych spraw jest standardem. Rączką rączkę myje. Kierownik robi wszystko żeby nie trafiało do Regionalnego a jak już się tak stanie, Regionalny boi się że dotrze do Centrali. Większość spraw jest bagatelizowana i nikt nie dopuszcza do siebie myśli, że z jakiegoś powodu pracownicy mogą być źle traktowani albo niesprawiedliwie traktowani. 2. Godziny pracy - Ustalanie grafików naturalnie zaczyna się od Kierownika i to jemu należą się wolne przy długich weekendach, wolne niedziele handlowe. Pozostali pracownicy mogą się ubiegać ale to na zasadzie nagród lub kar i sympatii samego Kierownika. L4 i nagłe dni wolne nie są mile widziane. 3. Wynagrodzenie - Co? :) :) :) Od wielu lat się nie zmienia i stoi na bardzo średnim poziomie. Plany wzrastają, ilość produktów do sprzedania też a pensja bez zmian. O ile plan jest wykonany i Dział Archiwum nie zgłasza zastrzeżeń do zawartych umów. 4. Ścieżka rozwoju - kolejna fikcja. Pewnie fajnie brzmi na rekrutacji :) Od konsultanta do eksperta :) :) :) 5. Zadowolenie pracownika - Play co jakiś czas wysyła pracownikom ankietę by sprawdzić ich zadowolenie na niektórych płaszczyznach. Nie wiem jakie to ma dla Centrali znaczenie bo przy wypełnianiu nad konsultantem stoi Kierownik i pilnuje żeby wszystko było ocenione na 5 w skali 1-5. 6. HR i wartości firmy - działu HR już dawno nie ma a wartości firmy istnieją "na papierze". 7. Ocena pracownika - jesteś tak dobry jak Twój ostatni miesiąc :) Chwila nieuwagi i sypią się zwolnienia. Odradzam podjęcia pracy w tej spółce. Mobbing, stres, ciągła presja a kompetencje Kierownika i przełożonych bardzo wątpliwe. Bartek już nie z PeCztery
Czy toczą się jakieś sprawy w sądzie pracy przeciwko P4? Dużo złego słyszałam o traktowaniu Pracowników w Play we Wrocławiu. Dlaczego tyle otwartych rekrutacji? Czy firma jest otwarta na różnorodność? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Tak, są sprawy. Firma wszystko ukrywa. Odradzam pracę i Pracodawcę. Mam bardzo złe doświadczenia. Najgorsze praktyki są stosowane we Wrocławiu. Nie polecam również.
Kazdy z Nas ma prawo isc do sadu. I w czym tu problem? Sady sa po to aby rozstrzygac spory. Kolega z Wroclawia musi uwazac po podpadnie pod paragraf. A wpisy o Wroclawiu sa tak czeste ze az juz nie wiarygodne. Posiadanie rostrzygniec sadowych jest czyms naturalnym porzadku prawnym.
Czy Kancelaria przeanalizowała praktyki stosowane w miejscu pracy? Czy są zgodne z prawem pracy? Jak wygląda podejście do Pracownika i Klientów? Złe traktowanie Pracowników chyba też podpada pod paragraf?
Każdy chyba ma prawo podzielić się swoją opinią, nawet jeśli jest nie po myśli Play. Sami chyna robicie ankiety, gdzie opinie są zamiatane pod dywan. Skoro ludzie masowo odchodzą z pracy to chyba z czegoś to wynika Play, Kancelario, Prawniku etc. Również mam złe doświadczenia z tego miejsca pracy i mam prawo do krytyki postawy Pracodawcy i zachowań jakie występowały w środowisku pracy. Zdecydowanie odradzam Pracodawcę i mam do tego prawo. A jak ktoś ma zdanie, które nie podoba się Play to już pojawiają się NiCKI - Kancelaria. Proszę tylko o informację, która kancelaria wypowiada się w imieniu firmy? Czy jest to tylko kolejna forma zastraszania? NIE POLECAM TEGO PRACOWAWCY!!! I odradzam innym. Zamiast dialogu stosuje się korporacyjne sztuczki.
Szanowni Państwo w Play, to nie jest normalne jak rozwiązywane są sprawy pracownicze i jakie macie podejście. Sąd to ostateczność, a nie standardowa forma rozwiązywania spraw pracowniczych. W głowie się nie mieści. Ale w takiej sytuacji mogę podpowiedzieć kasy kto doświadczył złego traktowania natychmiast powinien kontaktować się z najbliższą Kancelarią i tak z Państwem rozmawiać. Jako jedyna firma posiadacie dział nazywany PEOPLE, ale to tylko korporacyjne stanowiska jak widać. Ludzie dla Państwa jak widać nie mają znaczenia.
Jest określoną granicą między własnym zdaniem a cyklicznym szkalowaniem pracodawcy. A Pana wypowiedzi zaczynają ta granice przekraczać. Nie wypowiadam się w imieniu firmy a własnym. Proszę mnie przestac zastraszać.
A co ludzie zaczynają mówić prawdę? No rozumiem, że to niewygodne. Nie dziwi mnie to, że raczej nikt nie chce pracować w takim środowisku pracy. Sama odeszłam. I nie polecam pracy w tym miejscu. Moja opinia i mam do niej prawo. Czy to się podoba w Play, czy nie.
Lubisz ataki personalne? . Kolega Sobie upatrzył ofiarę. RKS. Dużo ataków personalnych. Aż dziewczyna nie wytrzyma. A klakierzy klaskają.
To jakaś pomyłka. Nie widzę tutaj ataków personalnych. Widzę opinie o Pracodawcy, do której Pracownik ma prawo. A ilość otwartych rekrutacji l, chociażby na Wrocław, Waw mówi sama za siebie. A jak są rozwiązywane sprawy to już druga kwestia. Wszystko zamiatane pod dywan, taka prawda o Play. Nie polecam i zdania nie zmienię ;)
W każdym wpisie piszesz pewna Pani RKS we Wrocławiu. Pewnie jedna tam jest. W ten sposób stygmatyzujesz i pomawiasz taka osobę. Pod przykryciem anonimowego internetu. Bo tak jest fair. Co ma ilosc rekrutacji do tego? Kazdy ma prawo przyjść i zmienić pracę. To naturalne w sieci pracującej w Retailu.
Coś chyba mylisz fakty? Nic takiego nie miało miejsca. Chyba pomyliłaś wątki. To pomówienie. Tak ta firma funkcjonuje Kasiu i jesteś jej częścią, nic dziwnego, że bronisz systemu, w którym tkwisz od lat. To nie jest normalne, że tak podchodzicie do odejść fali ludzi. Jak nie szanujecie ludzi to tak będzie, masz rację. I w sumie dobrze. Tak jak wspomniałam, firmy nie polecam, wręcz odradzam. Oby jak najwięcej opinii. Rozmowa z Tobą przypomina brodzenie w bagnie, więc z mojej strony to tyle ;) Dno i kilometry mułu.
Ciekawe jak ocenia temat złego traktowania pracowników dział PEOPLE w Play? Czy to tylko stanowiska bez mocy sprawczej?
Wymiana na poziomie z obrażaniem drugiej strony. Jeżeli pracowałaś z Nami chyba dobrze ze jednak już zdecydowałaś się na inną droge. Kultury całe życie się człowiek uczy. Nie wiem jak podchodzimy do odejść. W moim miescie ich nie ma. A jak odchodza bo tak prowadzą dyskusje jak Ty, chyba nic więcej nie muszę napisać.
Drogi Kolego. Ja pracuje w Play wiele lat i nigdy nie powiem ze mnie firma zle traktuje. Zgodziłam się na określone warunki płacowe i premiowe, mam określone benefit. Naprawdę wpisy osób tych samych które cały czas podsycają wątek. People czyli HR są dostępne non stop. Tu nie wiem co znowu ktos zarzuca.
Zdecydowanie odradzam pracę, również. HR - są od zamiatani spraw pod dywan. Faktycznie dużo rekrutacji. Mnie to nie dziwi. Raczej omijać szerokim łukiem Play. Jak dzielnie ktoś broni. Poziom kultury to RKS posiada, buta. Dla kandytatów do zastanowienia czy chcecie wdepnąć w coś takiego…
Nie życzę sobie takiego tonu. Co to za bezczelne komentarze. Oczywiście, że HR w tej firmie to fikcja. Rączka, rączkę myje. Premie ucinają, nie liczą się z ludźmi. Jak zastanawiasz się nad podjęciem pracy w tym miejscu to stanowczo odradzam. Szkoda nerwów i zdrowia. Pracownik w Salonie nie znaczy nic dla państwa z "centrali". Korporacyjne śpiewki na każdym kroku, RKS zasiedziały od lat i czuje się bezkarny, im to już wszystko wolno - centrala wszystko łyknie, żeby D była kryta, taka prawda.
A jakiego tonu. Na razie to opluwasz wszystkich i wszystko bo internet anonimowy...Nie mam sensu prowadzić tej wymiany skoro siejesz nienawiścią. Rozmawiac można merytorycznie. A tego tu brakuje. Nawet nie wiem kto mnie wciąga w tą dziwna wymiane. Chyba znany jesteś w Wrocławiu.
Może nie pomyśli Play te opinie, ale to prawda jakie jest podejście do pracownika. Tragedia. Ale czemu się dziwić to korporacja, która zarabia miliony na pewnego rodzaju manipulacji. Mało zapłać, dużo wyciągnij. Koszt ludzki nie ma tutaj żadnego znaczenia. Układ goni układ w strukturach. W mojej opinii to przyczyna patoologgicznych sytuacji, inaczej tego nie można określić. Dużo można się nauczyć, ale jakim kosztem... W mojej ocenie nie warto, ponieważ Twoja praca nie będzie doceniona. Nie polecam Pracodawcy.
Dokładnie. Zwykły pracownik salonu nic nie znaczy. I to nie tylko we Wro. Poznań to samo. Play to najgorsze śmieciowe korpo. Jeżeli macie szacunek do siebie to nie wytrzymacie tam nawet roku.
Ta firma to kpina. Toksyczne zachowania współpracowników i przełożonego to codzienność. Managerowie przed oczami mają tylko cyferki, a nie dobro i zdrowie własnych pracowników. Jesteś dobrym pracownikiem, robisz wyniki, zachorujesz i bierzesz L4? Licz się z wyciągnięciem z tego poważnych konsekwencji. Nie chcesz dostawać wiadomości typu "lepiej żebyś przyszedł."? To lepiej zaiwaniaj z covidem/grypą/anginą do pracy. Mobbing, karanie ciszą za złe wyniki, brak podstawowych umiejętności rozmowy z podległymi, chamskie ironizowanie. Kierownik salonu nigdy nie pracuje w Wigilię czy Sylwestra, nigdy nie przychodzi na rano, bo po co ubrudzić sobie rączki sprzątaniem? Nigdy nie przychodzi na 12h zmiany, zawsze musi mieć urlop wtedy kiedy on chce i wszyscy inni pracownicy mają dopasowywać się do niego. Wszyscy mają obowiązki salonowe oprócz niego. To jest fair? Oprócz atmosfery salonowej pojawiają się kontrowersje dotyczące premiowania. Nie jest możliwe dokładne wyliczenie premii.
Ktoś coś wie kiedy wpłynie premia swiateczna?
Nadchodzi mój koniec w play. Dzieje się coś niedobrego, szczególnie gdy pracuje się u Janusza biznesu. Ja niestety u takiego pracuje. Plany rosną z miesiąca na miesiąc a kluczowymi wskaźnikami stały się internet stacjonarny i tv. Niestety oba wskaźniki są bardzo wysokie. Jak się ich nie wyrobi to za mało co się dostanie kasę. Do tego internety czasami się nie instalują i trzeba pisać na siebie internety na czas nieokreślony. Każdy wie o co chodzi. Tv nikt nie chce i trzeba na siłę wciskać podając wyższą cenę. To samo by zrobić dda to 20 kart internetowych też zawyżając cenę. Już nie miałem siły do tego. Jakby tego mało ciągle u janusza słyszałem, że on nie zarabia.Ma wysokie rachunki i niskie stawki od play. Ok a ja nie mam? Mi rachunki nie wzrosły?Ostanio ciągle słyszałem o rachunkach za prąd itd. Słowem janusz dopłaca do biznesu.To oddaj ten salon za darmo jak dopłacasz!!!!! Gadaj z playem a nie wyzywasz się na pracowaniach i pierwsze co obcinasz to pracownikom!!! A cała firma wymyśla wskaźniki trudne do zrobienia. W takich warunkach ile bym tych umów i aneksów nie napisał to zawsze jest źle. Już sam plan, dda, net czy tv to jest mało. Juz się gubię w tym wszystkim. A to ivr nie taki, a to wydzwanialnosc, a to za mało z produktem, a to za mało ow, p360, akcesoriów, folii a nawet pretensje, że... rabatów za mało dałem na telefon. Przez to mogę mieć wyższej stawki albo dosprzedac.A MS, Sfa czy NPS. No wszystko to jakiś problem. A no i oczywiście cs. Ile ludzi wie o tym 3,99 na fakturze? Oferta na kartę 2 razy tańsza a tu ciągle pretensje, że abo za 100 zl nie sprzedane. W połowie miesiąca zmienili wagę is. To się w głowie nie mieści jak ja to jeszcze wytrzymuje.Popadam w jakiś obłęd.
Dziwny wiadomosc.. Może czas na urlop? Tylko czy dealer da, bo Ty chyba nie z Play.
Jak ktoś pracuje pod szyldem Play - to jednak pracuje w Play ;) I to Play dopuszcza do takich sytuacji, a dokładnie Spółka.
Ciekawa logika. Moja siostra pracuje w sklepie i sprzedaje coca cole. Jest nawet wielki szyld Coca Cola. I moze oceniac ta coca cole jakim jest pracodawca j na niego pisac maile hejtujace na warunki...
Co Ty gadasz. Gość podpisuje umowy z ramienia play. Rozumiesz play. Ma koszule play, plakietke i pracuje w salonie z napisem play. I mówi, że proponuje ofertę play a nie agenta. Oczywiście na pewno są różnice między pracą u agenta a w firmówce, ale czemu ma nie mówić o specyfice pracy? Dobrze, że zaznaczył, że to agent, bo jak ktoś będzie szedł do agenta to będzie wiedział czego się spodziewać. Wiadomo, że u agenta to najgorszy syf jaki może być, bo play daje kasę jemu a on rzuca ochłapy. Najlepiej jakby przeszedł chociaż do firmówki. Chociaż tu problemem może być cała specyfika, bo wskaźniki będą zawsze tylko może u innego agenta albo w firmówce nie będą tak przycinać. Powodzenia a jak coś to zmień nawet do innego opa to nie będziesz na te same gęby patrzeć.
Pracuje w franczyzie banku. I nie oceniam pracodawcy jakim jest bank. Cos chyba mylisz. Tez w imieniu banku podpisuje kredyty ale pracodawca jednak jest ten ktory mnie zatrudnil i ze mna sie umowil na prace. I nigdy nie narzekalem na mojego pracodawce. Twoje wynurzenia ze to (usunięte przez administratora) ze jest ciezko. Zmien prace poprostu i idz tam gdzie Ci bedzie dobrze. Fajny ten przyklad z Coca Cola. Pewnie przejaskrawiony ale chyba na potrzeby tej nie rownej dysksusji aby pokazac brak logiki w tamtym wpisie.
Tak Play ma zawsze swoją logikę… Orwell. Logika Play swoje, a jednak ludzie ciągle odchodzą. Kiedyś pęknie ten balonik obłudy.
A czemu piszesz o mnie Play. Ja mam na imie Maja, i wypowoadam sie w Swoim imieniu. Ludzie przychodza i odchodza takie prawa rynku pracy.
Hej, powie mi ktoś jak to jest z tym testem na koniec szkolenia? Każdy straszy każe się uczyć wszystkiego na blachę a czy na prawdę jest on taki trudny? I będę dalej tu pracować zależy od tego czy zdam czy nie?
Nie martw się, jest taki dramat z pracownikami ktoś za Ciebie go napisze "pomoże Ci" tylko zebys dostał tą robote. Regionalna w tym czasie bedzie spacerowała i udawała, że o niczym nie wie. Taki mały kabareton.
Raczej ktoś z ramienia pracodawcy powinienen Ci podesłać gotowca. Trener albo kiero. Chyba, że jak RKS będzie sobie gdzieś chodzić to ktoś z salonu będzie Ci pomogac. Ostatecznie nie jest ten test taki trudny i chyba powinieneś mieć 2 podejścia. Wiadomo, że Rks nie chce się 2 razy jeździć, ale zawsze można go łapać po innych salonach.
To Playa to jest ciągły nieprzerwany nabór. Nie ma czym się martwić. Rotacja jest duża, także ciągle gdzieś kogoś szukają. Inna sprawa, że nie każdy chce jak zobaczy ogrom materiału. Nie pisz bzdur Anna.
Play to 5000 pracowników dziwne zeby nie było rekrutacji. Charakterystyka pracy świadczy o tym że ludzie się zmieniają. I ciężko odmówić im możliwości. Nie bardzo rozumiem co w tym dziwnego. Każdy ma prawo wybrać i zmienić pracodawcę. Ale jak już kończysz pracę, warto umieć zrobić to z klasą. Po co takie rzeczy pisać.
A co to mam prawdy nie pisać, bo skończyłem pracę w play. Tym bardziej będę pisał prawdę. Powiedzmy, że rotacja w play jest w czołówce. Sam wiem jak się ludzie zmieniali. Z czego to wynika. Wielu osobom wydaje się, że to łatwa przyjemna praca. Później zderzają się z rzeczywistością. Okazuje się, że trzeba dużo dzwonić po ludziach niczym infolinia a ludzie wcale nie chcą brać tych umów. A Góra naciska na plan i wskaźniki. Jak nie robisz to wypad i następna osoba. Nie bez powodu w salonach głównie osoby młode i naiwne a osób chociaż w średnim wieku prawie nie ma. Czemu? Mało kto jest w stanie przepracować dłużej. Ktoś jak chce tam pracować to niech przejdzie się po salonach i zobaczy.
To Twoja prawda. Ja pracuje i w moim zespole nie ma dużej rotacji. Mam 38 lat.... Nie wiem czy dla Ciebie to średni wiek czy już seniorki. Po prostu jakoś nie wiem czemu mimo że już nie pracujesz dalej zawracasz sobie głowę Play. Ja zmieniałam kilka razy pracę i wiem że wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma. Rotacja w sprzedaży zawsze byla i zawsze będzie.
Dzień dobry, czy ktoś może coś powiedzieć na temat stanowiska Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych ? - Widełki zarobków - Kultura pracy - Ogólne zadowolenie lub jego brak https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3683236&cfg=06A6E3C5918F43279ACD57CBB61FECEE&ejoId=23204&ejorId=19486&comId=18799698
Jeszcze pracuje... Pytanie ile jeszcze? Bardzo lubię swoją pracę ale atmosfera, która się teraz wytworzyła jest niie do przyjęcia. Wszyscy są zestresowani. RKS udaje, że żadne zmiany nie zaszły jedynie mamh wiecej możliwości. Jasne mamy!!! Ale mamy dużo wievej pracy a wypłata ta sama. Cele są tak wygórowane, że ciężko zrealizować. Wypłaty od kilku lat takie same a podwyżki co rok tylko nikt tego nie odczywa???? Brak szacunku i odpowoednieho podejścia do pracowników. A to my dostaliśmy robotę z UPC, wallety, o dzwonki itp. Ciężkie czasy naszły a nikt nie potrafi rozmawiać tylko nerwy. Komsultanvi odchodzą bo nie dają rady. Może warto zastanowić się gdzie leży problem? RKS odsłuchują rozmowy z TS, które są już wykonywane mechaniczne i bez wiary?? Aneksow nie robimy no nie ma DDA. Wolimy odesłać do konkurencji bo kierownivzka nie pozwala robić bez DDA? Bardo słabe zagrywki. A TKs mają zadanie wysłać raporty o wiele innych zadań. To wszystko doprowadza do wypalenia zawodowego. Jestem w Play do 4 lat o kiedyś to była frajda praca z klientem. A dziś wszystko opiera się na stedie, presji o dosprzedazach. Czy się zatrzymamy???
Fakt jak atmosfera słaba, to się odechciewa, a szefostwo nie widzi że to tak się pogorszyło? Chodzi mi o główną centralę, bo to tam decydują, nie widać tego w wynikach, że się wam odechciewa?
Bardzo dobre podsumowanie ostatniego czasu. Play narzucił po 2 tygodniach od połączenia firm plany na UPC, 2-3 różne systemy do nauczenia, multum wiedzy, nakaz dzwonienia. Jeśli ktoś chce sobie to zwizualizować niech pomyśli, że w swojej pracy musi wykonać jej 2 razy więcej (za mniejsze pieniądze - o tym dalej). Szkolenie 8h w wersji online było fatalne. Większość osób nic z tego nie wyniosła. Można oczywiście byłoby to przełknąć jeśli w parze byłyby większe pieniądze. Co się jednak okazało? Większość zarobi na chwilę obecną dużo mniej. Salony które nie zrobią wygórowanych planów na upc zarobią teraz mniej niż przed połączeniem ponieważ plany i warunki już są łączone między firmami. Pracuje w Play już bardzo długo. Większość osób z którymi pracowałem lub poznałem się w tym czasie odchodzi. Próg wejścia do tej pracy również wzrósł więc chętnych i ogarniętych osób będzie tutaj coraz mniej a wymagania rosną co miesiąc odwrotnie do zarobków.
Zgadzam się w 100%, pracuję niespełna rok, a psychicznie jestem wykończona jak mało kiedy. Praca z klientem od 5 lat, jednak ostatnio rok to porażka. A jak rozmawiasz o pensji to usłyszysz " jak się postarasz bardziej, to nagrody będą". Pracuję w małym mieście gdzie ludzi jak na lekarstwo wchodzi.
A za UPC nie dostajesz extra prowizji? Chyba jakies 300 zl za sztuke. Dla mnie jak na razie pojawil sie szerszy zasieg. I mam wiekszy ruch. Nie rozumiem po co takie rzeczy piszesz. Ale jak czytam Wroclaw to juz nie mam uwag
300 złotych było na pierwsze sztuki które były podpisane - teraz premia w porównaniu np. do Orange światłowód którą się dostaje u pomarańczowych jest śmiesznie niska. Jeśli 300 złotych było by za każdą umowę to przestałbym sprzedawać Playa a priorytetem byłaby sprzedaż UPC. Czytanie regulaminów i konkursów -> później wypowiedź na forum na przyszłość.
Nie pierwsze sztuki a 1000 sztuk. Nie porównuje tego z Orange ani też z British Telekom w Londynie. Uważam jednak jak ktoś pisze nie prawdy to warto odpowiedzieć. Nie wiem czemu mnie obrażasz. ? Wydaje mi się że jak wiesz czym jest praca z klientem to warto zaproponowac mu cały pakiet usług czyli zarówno Play i UPC i to wszystko podliczyć czy Ci się kalkuluje czy nie.
Nam się nie odechciewa. Ja jestem zadowolona. Dużo to wpisów jednej osoby z Wrocławia... Zawsze lubił awantury i jak widać dalej lubi.
Śmieszą mnie te wpisy, co za wszelką cenę bronią na siłę Play. Uszanuj opinię, ludzie piszą ważne rzeczy, a kolesiostwo sobie rączka rączkę myje. Oby się to skończyło w tej firmie. Firma nie słucha, nigdy nie słuchała pracownika. Tylko usłyszycie korpo bełkot, w tym są najlepsi.
Śmieszą Cie wpisy bo ktos ma inne zdanie niż Ty. Bo przecież najłatwiej tak opluc kogos. Bo przecież to jest wygodne.
Jakie 1000 sztuk? Chyba w salonie firmowym ... Widać równy podział zresztą wiecznie ...
500 sztuk. Skoro pracujesz u dealera, to zapewne dostałaś maila, że konkurs zakończył się 3.06
To kilka czy 500. Bo ktos pisał że kilka i jest źle i ze nie dobrze. Obecna prowizja za produkt chyba nie jest zła? Czy zla?
500 sztuk to dużo na całą Polskę? Na początku płacono za to 300 zł, a teraz jest to ponad 30x mniej. Różowi i fioletowi płacą ok. 100 zł za sztukę internetu, bo to nie jest produkt, który sprzedasz każdemu. Po co pytasz, skoro wiesz i pracujesz u dealera? Proszę, nie podszywaj się nieudolnie pod pracownika albo dowiedz jakie obowiązują Cię stawki prowizyjne.
A w całej Polsce jest UPC? Ja się nie udolnie podszywam? A może Ty skoro nie wiem z kim pisać. Piszesz ze kilka sztuk. A teraz ze 1000 i ze mało. To pytam. Dla mnie ok.
Piszesz o wygórowanych celach, a kto je ustala? Bezpośredni szef, czy jakaś centrala, czy kto? Jak wszyscy zestresowani to czy komukolwiek udaje się te cele zrealizować?
Ostatnio slyszalem ze u nas w miescie dealer(usunięte przez administratora) klientow. To prawda potrafi tak byc jak ludzie chca klienta (usunięte przez administratora)
Po co płacić po 100 zl za UPC jak można dać warunek krytyczny do premii. Jak nie zarobisz to lepiej dla play a jak zrobisz jeszcze rodzinie sprzedasz to lepiej. W końcu jak brakuje 2 is to już nawet lepiej brać na czas nieokreślony na 3 miechy? W końcu tak będą plan podwyższać, że cała rodzinę obdarujesz i wszystich znajomych.
A o co chodzi? Ze w ofercie jest oferta upc? Czy po vectrze, fiberhost, taurobie nie oznacza to ze wiekszej ilosci klientow mozna zapraponowac uslugi? Czy ze za malo placa?
Pracowałem w centrali w której jest lanserstwo i korpo bełkot. Podsumować całe to połączenie Ups Play można jednym słowem Wielki Chaos. I raczej lepiej nie będzie jak się połączy oba te bałagany. Żaden prestiż praca w tej firmie. Po prostu moloch który ludzi ma za nic i klientów i pracownikow. W centrali najważniejsze to się godnie wylansować. Odradzam.
Smutno sie to czyta, ale wspominasz że lubisz pracę, powiesz więcej, za co dokładnie? Piszesz o frajdzie z klientem, a poza tym coś?
Czy ktos wie czy po okresie probnym jest jakas podwyzka? Niestety najnizsza krajowa nie jest czyms co bym chciala, ale benefity sa swietne..
Hej, jest tu ktoś z makroregionu zachodniego i chciałby się podzielić opinią na temat RKS Luna i OKS PaKo?
Pan Pako Znany, kiedyś był we Wro - ale w nieznanych okolicznościach został przeniesiony. Kto takich ludzi zatrudniał w firmie. Dramat! Propozycje wyjść po pracy z konsultantami - znane. To jest banda, inaczej tego nie można nazwać.
Pracuje w regionie PaKo i jestem zadowolona. Kiedy odwiedza nasz salon zawsze jest uśmiechnięty i uprzejmy. Oczywiście zadaje pytania, zawsze coś sprawdzi, ale udziela informacji zwrotnej na bieżąco, jest bardzo konkretny, nigdy nie spotkałam się z niewłaściwym zachowaniem.
A łopata powinna być stosowana wobec pracowników, którym się w głowach poprzewracało ????
To jak to jest w końcu? Czy przełożony może zapraszać podwładne na wyjście po pracy? Zastanawiające. Ciekawe jak do tego odnosi się firma Play.
Nietypowe techniki stosujecie w tym miejscu pracy… ale czy to zgodne z prawem? Chyba nikt nie chciałby pracować w takiej firmie.
Jakie zarobki? Od ilu procent wyplacane premie?
Wszystko zależy od typu salonu. W 90% salonów partnerskich dostajesz najniższą co miesiąc + premie. Premie są uzależnione od realizacji planów. Plany są połączone warunkami w zależności od premii. Żeby dostać premię musisz wyrobić wskaźniki na 100%. Nie licząc sprzedaży i wyrobienia planów Play od roku chce zmienić salony w CallCenter. Oprócz sprzedaży + kilkunastu procedur, bieżącej obsługi musisz dzwonić do klientów. Teraz doszło również UPC. Kolejne bazy do dzwonienia. Mnóstwo do nauki. Regionalni zarzucają tabelami i stresem. Pieniądze (z wszystkimi premiami) nie adekwatne do pracy której wykonuje się obecnie 3x więcej niż jeszcze 2 lata temu (a wtedy jednak obsługi i sprzedaży już było dużo).
Pracuje w salonie dealerskim. 9-10k tyle zarabiam jak zrobie plany z pensja. Nie jest zle.
Pracuje w salonie dealerskim w Pruszczu. Mam dobrego pracodawce i dobre warunki. Nie rozumiem Twoich uwag o call center. Dokladnie na poczatku pandemii poprosilismy z wlascicielem o zgode na kontakt telefoniczny z naszymi klientami. I rozumiem ze to nazywasz call center. Kontakt z moimi klientami jest troska o klienta ale tez o moje zarobki. Mam wrazenie ze zawsze sie znajdzie ktos komu zawsze cos sie nie podoba. Praca w sprzedazy to praca z klientem. I albo to lubisz albo nie lubisz. I tak extra premia jest jak zrobie Swoj plan. Ale nie jest to dla mnie nowosc
Dokładnie podałeś/aś lokalizacje swojego salonu. Zapraszam Cię w takim razie do miast gdzie na chwilę obecną oprócz standardowej obdzwonki doszły szanse upc, obdzwonka upc, standardowa obdzwonka a sami jeszcze wcześniej robiliśmy już swoją z swoimi kontaktami. Jeśli uważasz, że wolumen obdzwonek rosnący od początku z poziomu 200-300 sztuk miesięcznie (co przy swojej obdzwonce dawała jeszcze zawsze fajny benefit czyli przełożenie na ruch) do liczby koło 1000 lub więcej nie zamienia salonu i jego pracy w CallCenter to z całym szacunkiem w Pruszczu widzę nie macie zbytnio ruchu, klientów i pracy w salonie.
Pracuje na bazie klientów. I trakuje to jako możliwość. Mogę czekać i płakać do nieba lub te 8 godzin które poświęcam wykorzystać na aktywną prace.
Rozumiem że ktos Ci wyjasnił iż dzwoniąc do Swoich klientów przypisanych do Siebie , zwiększasz Swoje szansę do dobrej premii. ? Czy dla Ciebie to praca w fabryce?
Dostajemy kilkaset obdzwonek miesięcznie. Większość to są przemielone bazy po kilkadziesiąt razy przez różne salony w mieście. Klient jak słyszy salon play, to ma odruch wymiotny. Nie skończysz jednej bazy, a klient już ląduje w następnej. Przedłuży umowę? Dalej maltretujemy go telefonami, bo nie wzial telefonu albo IS. Dramat. Czym innym jest pilnować swojego klienta, a czym innym przez kilka godzin dziennie marnować czas na mielenie wiecznie tej samej bazy.
Dostaje bazy Swoich klientow. To w jaki sposob to robie zalezy ode mnie. Mam Swojego opiekuna w banku, ubezpieczeniu i w serwisie auta. Moze cos zle robisz skoro masz z tym problem. Jak tego nie zrobie to moge liczyc ze moze ktos do mnie przyjdzie. A tak zamiast siedziec i ogladac (usunięte przez administratora) po malu krok po kroku dochodze do celu.
To widocznie pracujesz w miejscowości, w której jest tylko 1 salon. Ja nazwiska w obdzwonce już znam na pamięć, mimo że to nie są moi klienci. Komentarze typu coś źle robisz zostaw dla siebie, bo cała firma narzeka na jakość bazy, a Tobie dziwnie się podoba.
Na początek najniższa krajowa. Po roku pracy możesz dostać podwyżkę 10-15% jeśli zrealizujesz plan minimum 10 z 12 miesięcy. Premia wypłacana jest jeśli zrobisz swój plan min. na 80%. Salon również musi mieć plan min. 80%. Bez tego goła wypłata.
Dzisiaj miałam sprawę do załatwienia w punkcie w Kaliszu. Żal patrzeć jak pracownicy w bluzach z polaru ,z długimi rękawami męczą się w tym upale. Dyrekcję w to ubrać. Nie stać was na koszulki?Wstyd.