Czy w Vistra Corporate Services Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Ewidencja każdego kwadransu - co się robiło. Oceniana jest efektywność. To mówi samo za siebie
Tak, na luzie są rozmowy, wyjścia na obiad, długie przerwy, śmiechy itd. Żadnego dress codu nie ma, ktoś wyżej wprowadza w błąd. Możesz chodzić w dżinsach i tshircie.
Jest dresscode tylko nikt tego już nie przestrzega. Jeszcze w 2018 można było jeansy tylko w piątek założyć. Potem to się rozluźnilo ale nie było oficjalnej komunikacji o tym., wiec zawsze mogą tego wymagać.
Zależy od menedżera. U nas w sumie rok temu (a może faktycznie było już to dwa lata temu) była pogadanka, bo ktoś miał zbyt kolorowy strój. Słabe to było - menedżer sam przykładem nie świecił. No ale co wolno wojewodzie...
No to ja nie zna takich historii, ja od roku, czyli od początku mojej pracy chodzę w dżinsach i t-shirtach i każdy chodzi jak mi wygodnie, menadżer też. Nie wyobrażam sobie, że niby kiedyś było inaczej. A w piątki według oficjalnych informacji można chodzić w dresie.
Co do zasady, w Vistrze obowiązuje strój business casual – zależy nam, aby pracownicy wyglądali schludnie i profesjonalnie, ale nie wymagamy białego kołnierzyka, ani wysokich obcasów. Zgodnie z oficjalnymi zasadami, piątki są luźniejsze i można śmiało przyjść w jeansach i trampkach. Polegamy na zdrowym rozsądku pracowników i wierzymy, że jeśli ktoś ma danego dnia spotkanie z klientem, to wie jak należy się ubrać. :-)
Firma bardzo słaba, praca tam to porażka, mało kto tam wytrzymuje dłużej jak 3 miesiące, zero rozwoju i szkoleń
Dziękujemy za Twój komentarz, choć jest on na tyle ogólnikowy, że ciężko jest nam się odnieść. Na temat rozwoju w naszej firmie pisaliśmy już bardzo dużo, jak również wspominaliśmy, że co trzecia osoba pracuje w naszej firmie dłużej niż 5 lat.
Ciekawe kłamstwa wypisuje konkurencja, bo każdy faktyczny pracownik vistry przecież widzi, że rotacji nie ma w ogóle - rozumiem że w biurze w Warszawie jest większa rotacja niż w biurach lokalnych, to naturalne, ale nie zmyślaj, większość zostaje na dłużej, bo warunki są naprawdę dobre.
Czy można prosić o więcej szczegółów? Mam wrażenie, że 'co trzeci pracownik' to głównie mowa o kadrze menedżerskiej. Też ciekawe jak to wygląda w oddziałach. W Poznaniu - nie ma żadnej osoby pracującej powyżej 5 lat.
W biurze w Poznaniu jest tylko jedna osoba mająca trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Czyli tylko jedna osoba pracuje powyżej 3 lat! Chyba, że liczyć menedżera, który jest odpowiedzialny za Poznań a nigdy w nim nie był xd
Odpowiadając na Twoją wątpliwość chcielibyśmy doprecyzować, że kadra zarządzająca stanowi około 7% wszystkich pracowników. Oczywiście to naturalne, że gros naszych Managerów, a nawet Supervisorów to osoby, które mają najdłuższy staż w Vistrze, co widać po ich ścieżce kariery – w większości przypadków na takie stanowiska awansujemy naszych pracowników, zamiast zatrudniać z zewnątrz. Dodatkowe ponad 20% osób ze stażem w naszej firmie wynoszącym ponad 5 lat, to osoby niebędące częścią kadry zarządzającej (jeszcze:-)).
Najmłodszym biurem Vistry w Polsce jest Lublin - nasz wspaniały i prężnie rozwijający się zespół obchodził w tym roku drugie urodziny:-) Poznań jest nieco mniejszym biurem, ale tworzą go równie wspaniali ludzie, którzy świetnie poradzili sobie w tym trudnym pod wieloma względami roku (i zespół z Poznania wie o czym mowa). W trakcie tego roku zdalne dowodzenie nad zespołem w Poznaniu zgodziła się przejąć jedna z naszych doświadczonych Managerek z Warszawy, pracująca w Vistrze już od ponad dekady. Wierzymy, że niebawem sytuacja poprawi się na tyle, że wszyscy będą mogli spotkać się w realu! :-)
Czy można liczyć w Vistra Corporate Services Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Pracowałam w vistrze i się zgadzam z wieloma opiniami podanymi tutaj na forum, zarówno z tymi negatywnymi jak i pozytywnymi. Ale trzeba jednak powiedzieć ze Vistra nie robi fuszerki i gdybym prowadziła firmę to właśnie Vistre wybrałabym do prowadzenia ksiąg. Czuje trochę poczucie niesprawiedliwości kiedy czytam te negatywne komentarze bo nie do końca to jest prawda. Pisze to osoba która kilka lat wcześniej sama napisała bardzo surowy komentarz pod wpływem frustracji, dziś ochłonęłam i patrzę na to inaczej. Nigdzie się tyle nie nauczyłam ile w vistrze, ta dyscyplina często wychodzi na dobre i właściwie to jestem dziś wdzięczna. Moja uwaga - Nie bierzcie pod uwagę tych skrajnie negatywnych komentarzy, to zazwyczaj piszą ludzie sfrustrowani którzy kiedyś to zrozumieją :)
Fuszerka - jest to zależne czy menedżer jest dobry i jak to spina. Są klienci ważni i mniej ważni. Ale tak - trzeba przyznać, że jeżeli trafia od do dobrej grupy - można się wiele nauczyć. Nie każdy ma jednak te szczęście
Dziękujemy za Twój komentarz. To prawda, że pracując naszej firmie można się wiele nauczyć i cieszymy się, że dostrzegasz ten plus. W Vistrze ogromną wagę przykładamy do jakości świadczonych usług, wszyscy klienci są dla nas ważni i od lat szczycimy się, że jako dostawca jesteśmy polecani przez obecnych i byłych klientów, dlatego nie zgadzamy się z postawionym przez Ciebie zarzutem. Masz prawo do własnych odczuć i formułowania swoich opinii, dlatego jeśli masz jakieś konkretne sytuacje na myśli, których doświadczyłaś i uważasz za „fuszerkę” zachęcamy do kontaktu z nami recruitment.poland@vistra.com. Pamiętaj także, że jeśli z jakiegoś powodu praca u danego Managera Ci nie odpowiada(ła), zawsze można poprosić o zmianę grupy.
Dziewczyny z HR są dla Was i razem możecie poszukać rozwiązań nawet, kiedy sytuacja wydaje się bez wyjścia. :)
Wbrew temu co tu piszą, nie dbają o swoich pracowników. Kiedy wszyscy dostali home office, w tej firmie pracownicy nadal mają przychodzić do biura, pomimo że obowiązki mogłyby być wykonana zdalnie. Prowadzą innym księgowość, a w ustalaniu stawek nie biorą pod uwagę inflacji. 10-15 lat temu stawki były takie same.
Bezustannie monitorujemy sytuację i dostosowujemy nasze działania do standardów wyznaczonych przez administrację państwową. Od kilku dni intensywnie pracujemy nad tym, aby zapewnić pracownikom możliwość pracy zdalnej. Niestety, ze względu na specyfikę naszej branży nie możemy całkowicie zamknąć biur. Niemniej jednak dążymy do ograniczenia liczby osób pracujących w biurze oraz ograniczenia dostępu do biura dla osób niebędących pracownikami.
W biurze człowiek jest bardziej efektywny niż w domu. Poza tym pracując w biurze z innymi masz okazję skonsultować trudniejsze kwestie. Klient też jest przyzwyczajony, że jest się dostępnym w wybranych godzinach. Wszystko w trosce o klienta. Jest to zrozumiałe.
Hej. Ale jak wyobrażasz sobie pracę zdalna dla każdego? Jesteśmy księgowymi, mamy dostęp do wrażliwych danych. Jak każdy będzie mógł pracować z domu to jaka będzie kontrola nad tym co zapisujesz na prywatnym komputerze? Jak dane Klientów będą zabezpieczone?
Działamy w branży, w której nie da się zupełnie wyeliminować papierowej formy komunikacji, nawet w tak niestandardowej sytuacji z jaką obecnie się zmagamy. Nadal jesteśmy zobligowania przepisami prawa do dostarczania dokumentów do urzędów, czy odbierania korespondencji papierowej. Jesteśmy przekonani, że w innych firmach z branży jest podobnie:) Nie mniej jednak, zalecamy wszystkim pracownikom, aby redukowali do minimum czas przebywania w biurze. Każdy pracuje zdalnie tak często i tak długo, jak może sobie na to pozwolić w związku z wykonywanymi obowiązkami.
Do odbierania czy wysyłania korespondentki wystarczy jedna osoba an recepcji. Nie popadajmy w skrajnośc, że nagle wszyscy są potrzebni w biurze
Właśnie dlatego, tak jak już wspominaliśmy dwukrotnie, ograniczamy do minimum liczbę osób przebywających w biurach. Osoby na recepcjach pracują w cyklu rotacyjnym, również korzystając z pracy zdalnej. Pozostali pracownicy pojawiają się w biurze, jeśli ich zakres obowiązków tego wymaga, np. zajmują się przygotowywaniem lub wysyłką korespondencji.
Co to za praktyki 2 h spotkanie rekrutacyjne w tym testy podatkowo księgowe głowa może odmówić posłuszeństwa . Jakiś kołchoz nawet jakby zadzwonili. nie idę tam do pracy. Wystarczy zadać kilka pytań i wiesz czy ktoś jest wart tej oferty czy nie.
@ola: Przykro nam, że miałaś takie odczucia co do formy spotkania. Już na etapie zaproszenia informujemy Kandydatów o tym, że spotkanie może potrwać ok. 1,5 godziny i że zawrzemy w nim wszystkie elementy potrzebne nam do podjęcia decyzji. Z pewnością jest to dość intensywne, ale też dzięki temu Kandydat nie musi kilkakrotnie fatygować się do naszej siedziby. Skraca to również czas oczekiwania na informację zwrotną. Test z wiedzy pojawia się z uwagi na to, że przykładamy dużą wagę do wiedzy naszych pracowników, którą później rozwijamy poprzez szkolenia i dofinansowania kursów.
Drogie HR, tylko zapraszacie ludzi którzy pracują w firmach a nie biurach rachunkowych a wymagacie wiedzy przepisów również dla różnych segmentów. Dlatego lepiej w ogłoszeniu od razu dać informację że zatrudnimy tylko z biur rachunkowych. Ludzie nie umieją wszystkiego a chcą się rozwijać i już szanse słabe bo test poszedł tak sobie.
no i dodam że słabo ze nie ma elastycznego czasu pracy 9-17 nie dla wszystkich jest akceptowalna
@ola: W Vistra czas pracy jest elastyczny i rozpoczynamy pracę pomiędzy godziną 8:00 a 9:00. Doświadczenie z biura rachunkowego na pewno pomaga, ale nie jest konieczne. Mamy na również na pokładzie osoby z wewnętrznej księgowości. :) A test nie jest decydujący - ma na celu jedynie zorientowanie się, z jakimi zagadnieniami Kandydat miał już okazję się zetknąć.
JASNE TEŻ JESTEM TEGO ZDANIA :) UWAŻAM, ZE TRZEBA UPRZEDZIĆ KOGO TAK NAPRAWDĘ SIĘ SZUKA:) ANIE ŚWIECIĆ OCZAMI NA ROZMOWIE ....
I to był problem dla Ciebie? Ze przez 2 h miałaś podatkami się zająć? Przecież w pracy będziesz tym się zajmować 8 h.
Wykorzystajcie go na drobne przyjemności i czas ze swoimi bliskimi!
Widziałam ofertę pracy we Wrocławiu na stanowisko księgowej. Jak wyglądają "elastyczne godziny pracy", które oferuje firma?
Standardowo, w Vistrze pracownicy mają możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 9:00. Oczywiście w obliczu niecodziennej sytuacji, z jaką zmagamy się wszyscy, wprowadziliśmy dużo bardziej elastyczne warunki pracy i pracę zdalną.
Tak, w obliczu obecnej sytuacji zalecamy wszystkim pracownikom, aby redukowali do minimum czas przebywania w biurze oraz aby pracowali zdalnie tak często i tak długo, jak tylko pozwala zakres wykonywanych przez nich obowiązków.
nie, nie nie i jeszcze raz nie. tylko dla ludzi o mocnych nerwach lubiących jak nikt go nie szanuje :)
Przykro nam, że masz takie odczucia, ale nie wiemy do jakich sytuacji się odnosisz. Szczycimy się tym, że w naszej firmie panuje miła atmosfera oraz kładziemy nacisk na wzajemny szacunek, więc jeśli masz przykłady konkretnych sytuacji, w których nie czułeś się komfortowo lub rzeczy, które moglibyśmy zmienić, zachęcamy do kontaktu z działem HR: recruitment.poland@vistra.com.
Zgadzam sie. Dobra pensja, benefity, sciezki rozwoju, nauka jezyka. Ale w zamian duzo nadgodzin. Work life balance no way. Do pensji mozna jeszcze duzo dorobic nadgodzinami. Nawet bardzo duzo. Potrzeba nadgodzin jest nie wyczerpana.
Dziękujemy za Twój komentarz. To prawda, jak w każdej innej dużej firmie, u nas również zdarzają się okresy wzmożonej pracy. W ostatnim czasie pracy jest naprawdę sporo, czego powodem jest paradoksalnie sukces naszej firmy. Oczywiście staramy się jak możemy ograniczyć liczbę nadgodzin, ale tak jak wspomniałeś/-aś, wynagradzamy dodatkowy czas pracy – do decyzji pracownika pozostawiamy wybór czy będzie to odbiór godzin czy wypłata ekwiwalentu. Zadowolenie zarówno pracowników, jak i klientów jest dla nas priorytetem. Mamy to szczęście, że nasi pracownicy niejednokrotnie dowodzą, że są świetnymi specjalistami, a co miesiąc, w wewnętrznym newsletterze publikujemy co najmniej kilka pochwał od klientów, co jest dla nas powodem do dumy. :)
To nie są okresy wzmożonej pracy. To jest bezustanne. Odebrać nadgodziny? A kiedy?
Mi chodziło konkretnie o księgowość. Najbardziej bawi mnie regulaminowa OBLIGATORYJNA 15 minutowa przerwa bezpłatna, czyli siedzisz w pracy 15 minut dłużej za darmo, nawet jak nie wykorzystasz jej w ciagu dnia. Na początku pracy nie przeszkadzało mi to tak bardzo, ale w rzeczywistości jest tyle roboty, ze tej przerwy nie wykorzystujesz (ani tej co Ci przysługuje w KP!!!!!), wiec siedzisz w pracy ponad godzinę tygodniowo ZA DARMO. HIT. Rotacja jest ogromna, przynajmniej jak jeszcze mialem nieprzyjemność być w vistra. płaca marnie, zero atmosfery, zadania niedostosowane do umiejętności... i wiecznie nadgodziny
Zgodnie z naszym regulaminem pracy, pracownicy mogą skorzystać w ciągu dnia z 15-minutowej przerwy, którą wedle potrzeby można wydłużyć do 30 minut. Przerwa ta jest niewliczana do czasu pracy, ale łączy się z przerwą kodeksową co daje 30 lub aż 45 min przerwy w ciągu dnia. Dzięki temu można spokojne zjeść lunch albo załatwić prywatne sprawy. Nikt nikomu nie zabrania wykorzystywania przysługującej przerwy, a wręcz zachęcamy do tego, aby odpocząć w ciągu dnia. Odnośnie Twojego stwierdzenia na temat rotacji w naszej firmie – w tym roku stworzyliśmy ponad 50 nowych miejsc pracy, także dużo się u nas dzieje, ale tendencję mamy zdecydowanie wzrostową! :-)
porażka. Zgadzam się z powyższą opinią. Brak szacunku do pracownika. Brak odpowiedniego przeszkolenia, a potem pretensje gdy coś jest wykonane nie prawidłowo.. Człowiek chce się rozwijać, a nie ma szansy ani czasu... Atmosfera pozostawia wiele do życzenia. Brak profesjonalizmu należytego do funkcji pełnionych przez instytucję.
Dziękujemy za Twój komentarz. Nie możemy zgodzić się z Twoją opinią dotyczącą braku odpowiedniego przeszkolenia pracowników. W Vistrze ogromną wagę przykładamy do szkoleń na każdym etapie kariery, poczynając już od stażysty. Organizujemy szkolenia zarówno z umiejętności miękkich jak i twardych, z zewnętrznymi ekspertami oraz naszymi wewnętrznymi specjalistami. W zeszłym roku, w zorganizowanych przez nas szkoleniach wzięli udział reprezentanci wszystkich działów w firmie, niektórzy kilkukrotnie. Ponadto, pracownicy mają możliwość ubiegania się o dofinansowanie oraz finansowanie przez firmę w 100% szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe. W swoim komentarzu nie wspomniałaś/-eś o którym dziale się wypowiadasz, ani nie uzasadniłaś/-eś swojego odczucia dot. braku szacunku – chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się tej kwestii, dlatego zachęcamy do przesłania maila na recruitment.poland@vistra.com.
Szkolenia dla oddziałów są głównie przez telefon. Słaba jakość połączeń. Człowiek nic z nich nie wynosi poza strata czasu. Pracę później trzeba odrobić w nadgodzinach. Potrzeba nadgodzin jest niewyczerpana. Jeżeli nie macie wystarczająco ludzi to dlaczego bierzecie nowych klientów? Przecież wpływa to również na jakość usług. Człowiek zmęczony nie jest w pełni wydajny.
W tak dużych organizacjach jak nasza, standardem jest przeprowadzanie szkoleń online, oczywiście jeśli tylko tematyka na to pozwala. Bezustannie pracujemy nad jakością takich szkoleń, która obecnie jest dużo lepsza z uwagi na nasze nowe biura i nowoczesny sprzęt. Zwracamy jednak uwagę na to, że szkolenia wymagające pracy na komputerze albo w grupach, prowadzone przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów, zawsze odbywają się na miejscu. Co do nowych klientów, to prawda, że zgłasza się do nas bardzo dużo firm, więcej niż jesteśmy w stanie przyjąć. Prawdopodobnie wpływa na to fakt, że jesteśmy znani na rynku z wysokiej jakości usług, którą często chwalą obecni klienci, a co potwierdza zdobyty niedawno międzynarodowy certyfikat ISAE 3402. Oczywiście, wszystko to jest zasługą naszego wspaniałego zespołu, który na bieżąco szkolimy i powiększamy i rzeczywiście, tacy specjaliści to prawdziwe perełki na rynku, niełatwe do odnalezienia.
Jak jest z pakietem medycznym w Vistra Corporate Services Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Dziękujemy za pytanie. Nasi pracownicy mają możliwość korzystania z różnych pakietów prywatnej opieki medycznej, w zależności od potrzeb. Do pakietu rodzinnego można zgłosić męża/żonę lub partnera i dzieci, natomiast do pakietu Senior - rodziców/teściów.
Chciałbym dowiedzieć się więcej o pracy w dziale AML - warto aplikować? Widziałem w ofercie że do obowiązków należy kontakt z klientem - jak to wygląda, raczej kilka telefonów dziennie w nietypowych sprawach czy raczej call center?
Dziękujemy za zainteresowanie pracą w naszej firmie. Spieszymy z informacją, że specyfika branży usługowej wymaga kontaktu z klientami na co dzień, ale w naszym dziale Compliance jest to zwykle kontakt mailowy i nie stanowi on głównego elementu pracy w tym dziale. Zachęcamy do aplikowania na recruitment.poland@vistra.com – w przypadku zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną z chęcią opowiemy więcej!
Atmosfera w firmie generalnie dobra, chociaż to zależy przede wszystkim od zespołu. Wynagrodzenie zaskakująco niskie, co niestety powoduje, że wartościowi pracownicy odchodzą, a przychodzą nowi z coraz mniejszą wiedzą. To z kolei odbija się na tych, ktorzy jeszcze nie odeszli.
Cieszymy się, że pozytywnie oceniasz atmosferę w naszej firmie! Odnośnie poruszonej przez Ciebie kwestii wynagrodzeń, chcielibyśmy zaznaczyć, że regularnie podnosimy nasze stawki, aby dorównywać stawkom rynkowym. Ponadto, oferujemy też pakiet benefitów pozapłacowych, w tym dofinansowanie kursów i szkoleń. Informujemy także, że zatrudniamy osoby na różnym etapie kariery zawodowej, zarówno tych, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i szukają pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych którzy mają już kilku-, czy wieloletnie doświadczenie. Jednak niezmiennie przykładamy dużą wagę do tego, aby proces rekrutacji był na wysokim poziomie oraz do jak najlepszego dopasowania kandydatów do naszej organizacji.
Co z ofertami pracy do oddziału w Bydgoszczy? Wszystkie zniknęły z portalu.
Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji do Bydgoszczy, zachęcamy jednak do aplikowania na nasze otwarte pozycje w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Poznaniu bądź we Wrocławiu.
Witam, czy ktoś z pracowników jest w stanie napisać jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na staż/praktyki do działu księgowości? Czy testy są jednolite dla starszego księgowego i stażysty, czy jednak dla stażysty są łatwiejsze? Czy na rozmowie jest zadanie rekrutacyjne, a jeśli tak to czy w excellu czy na kartce? Może jest po prostu test rekrutacyjny abcd? Czy dział HR coś wie na ten temat i zajmie stanowisko w tej kwestii?
Staramy się, aby nasz proces rekrutacji był przyjazny dla kandydata, ale podczas rozmowy można spodziewać się także pytań merytorycznych. Oczywiście innego poziomu wiedzy oczekujemy od starszego księgowego, a innego od stażysty. :) Każdą zapraszaną na rozmowę rekrutacyjną osobę informujemy, jak będzie przebiegać spotkanie i czego można się na nim spodziewać. Także zachęcamy do aplikowania na recruitment.poland@vistra.com!
Czy planują Państwo otworzyć oddział w Bydgoszczy?
Zachęcamy do śledzenia naszej strony www.vistra.com oraz oficjalnego profilu na LinkedIn, gdzie wkrótce pojawią się aktualności na ten temat. :)
Dziękuje za odpowiedź. Jakie Państwo mają widełki płacowe w zależności od stanowiska?
Niestety takimi informacjami nie możemy podzielić się na forum, ale zawsze staramy się, aby wynagrodzenie odzwierciedlało stawki rynkowe, a także doświadczenie i kompetencje naszych pracowników. Warto dodać, że poza wynagrodzeniem mamy nagrody roczne oraz system benefitów pozapłacowych. Zachęcamy do aplikowania recruitment.poland@vistra.com! :)
Na premie bym nie liczył. Płatne za rok 2018 są w październiku 2019. Przy takiej rotacji, nie ma kto tego otrzymać
Czy oby na pewno odnosisz się do pracy w naszej firmie? Dotychczas ocenę roczną przeprowadzaliśmy w wakacje, a pracownicy oceniani byli za okres od lipca do czerwca. Premie wypłacane były niezwłocznie po zakończeniu całego procesu, czyli już na początku października.
Co wiadomo jeszcze o oddziale Lubelskim?
Marek, co chciałbyś konkretnie wiedzieć o oddziale lubelskim? :) Oddział w Lublinie bardzo intensywnie się rozrasta, nadal rekrutujemy tam osoby do działu księgowości, więc jeśli byłbyś zainteresowany aplikowaniem zachęcamy do wysłania CV na recruitment.poland@vistra.com
Praca w tej firmie to żenada. Układy i układziki. Przełożeni mają małą wiedzę i zwalają winę na podwładnych. Szkoda czasu i energii na tą firmę. Zatrudniają ludzi chociaż nie mają czym zapełnić ich czasu pracy.
Nika, dziękujemy za Twój komentarz. Staramy się prowadzić przejrzystą politykę w każdym aspekcie naszego funkcjonowania, więc jeśli masz konkretne przykłady rzeczy, które moglibyśmy zmienić, zachęcamy do kontaktu z HR recruitment.poland@vistra.com. Również na stanowisko Supervisora awansujemy i rekrutujemy osoby, które mają dużą wiedzę techniczną, dlatego zachęcamy do kontaktu z HR jeśli masz inne odczucia dot. Twojego przełożonego. Razem na pewno znajdziemy jakieś rozwiązanie.
Pracuję w Vistrze od roku, postanowiłam umieścić tutaj swoją opinię starając się obiektywnie pokazać minusy i plusy. Na plus: samą rekrutację wspominam bardzo dobrze - profesjonalnie przeprowadzony proces, feedback na każdym etapie, onboarding moim zdaniem bardzo dobrze przeprowadzony, oprócz szkoleń wprowadzających ogólnie w strukturę / wizję i misję firmy można liczyć również na wsparcie zespołu zarówno techniczne ( obsługiwane systemy) jak i merytoryczne, bardzo doceniam możliwość pracy z międzynarodowymi klientami, możliwość szlifowania języka zarówno w bezpośrednich kontaktach z klientami jak i w trakcie kursu językowego opłaconego przez firmę, milion różnych przypadków co pozwala na realny rozwój i szybkie tempo poszerzania wiedzy, ładne nowoczesne biuro w centrum miasta, kuchnia zaopatrzona w pyszną kawę i soki, owocowe środy, sympatyczni ludzie wokół, płatne nadgodziny, imprezy integracyjne dwa razy w roku. Minusy: timesheet, który wymusza bardzo duże tempo pracy przez co trudno o integrację taką zwykłą miedzyludzką ( nie ma czasu na to by pogadać w tzw wolnej chwili), brak systemu motywacyjnego: np.premii uzależnionej od osiąganych wyników, brak funduszu socjalnego, bywa sporo nadgodzin, szczególnie w przypadku rotacji kadr jest to dosyć dotkliwe gdy musisz oprócz swojej pracy wykonać obowiązki innych osób - czasem człowiek potrzebuje więcej równowagi pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym ( Ale nie jest też tak, że mieszkasz w firmie jak w niektórych innych korpo). Ogólnie pracę tutaj oceniam z przewagą na plus ( zawsze są jakieś blaski i cienie) :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vistra Corporate Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Vistra Corporate Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vistra Corporate Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 5 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!