Vistra Corporate Services Sp. z o.o.
2 70 52 5 1

Opinie o Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

ola
 Opinia

Co to za praktyki 2 h spotkanie rekrutacyjne w tym testy podatkowo księgowe głowa może odmówić posłuszeństwa . Jakiś kołchoz nawet jakby zadzwonili. nie idę tam do pracy. Wystarczy zadać kilka pytań i wiesz czy ktoś jest wart tej oferty czy nie.

Pomocna?
Tak2Nie2
HR
 Opinia
@ola 10.06.2019 09:00

@ola: Przykro nam, że miałaś takie odczucia co do formy spotkania. Już na etapie zaproszenia informujemy Kandydatów o tym, że spotkanie może potrwać ok. 1,5 godziny i że zawrzemy w nim wszystkie elementy potrzebne nam do podjęcia decyzji. Z pewnością jest to dość intensywne, ale też dzięki temu Kandydat nie musi kilkakrotnie fatygować się do naszej siedziby. Skraca to również czas oczekiwania na informację zwrotną. Test z wiedzy pojawia się z uwagi na to, że przykładamy dużą wagę do wiedzy naszych pracowników, którą później rozwijamy poprzez szkolenia i dofinansowania kursów.

Pomocna?
Tak1Nie
ola
 Opinia
@HR 11.06.2019 14:37

Drogie HR, tylko zapraszacie ludzi którzy pracują w firmach a nie biurach rachunkowych a wymagacie wiedzy przepisów również dla różnych segmentów. Dlatego lepiej w ogłoszeniu od razu dać informację że zatrudnimy tylko z biur rachunkowych. Ludzie nie umieją wszystkiego a chcą się rozwijać i już szanse słabe bo test poszedł tak sobie.

Pomocna?
Tak2Nie
ola
 Opinia
@ola 12.06.2019 09:37

no i dodam że słabo ze nie ma elastycznego czasu pracy 9-17 nie dla wszystkich jest akceptowalna

Pomocna?
Tak1Nie
HR
 Opinia
@ola 12.06.2019 09:39

@ola: W Vistra czas pracy jest elastyczny i rozpoczynamy pracę pomiędzy godziną 8:00 a 9:00. Doświadczenie z biura rachunkowego na pewno pomaga, ale nie jest konieczne. Mamy na również na pokładzie osoby z wewnętrznej księgowości. :) A test nie jest decydujący - ma na celu jedynie zorientowanie się, z jakimi zagadnieniami Kandydat miał już okazję się zetknąć.

Pomocna?
TakNie
Beata
 Opinia
@ola 10.06.2019 09:00

Ola, byłaś na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak wrażenia?

Pomocna?
TakNie
KAROLINA
 Opinia
@ola 12.06.2019 09:37

JASNE TEŻ JESTEM TEGO ZDANIA :) UWAŻAM, ZE TRZEBA UPRZEDZIĆ KOGO TAK NAPRAWDĘ SIĘ SZUKA:) ANIE ŚWIECIĆ OCZAMI NA ROZMOWIE ....

Pomocna?
TakNie
Oceniam na plus
 Opinia

Pracuję w Vistrze od roku, postanowiłam umieścić tutaj swoją opinię starając się obiektywnie pokazać minusy i plusy. Na plus: samą rekrutację wspominam bardzo dobrze - profesjonalnie przeprowadzony proces, feedback na każdym etapie, onboarding moim zdaniem bardzo dobrze przeprowadzony, oprócz szkoleń wprowadzających ogólnie w strukturę / wizję i misję firmy można liczyć również na wsparcie zespołu zarówno techniczne ( obsługiwane systemy) jak i merytoryczne, bardzo doceniam możliwość pracy z międzynarodowymi klientami, możliwość szlifowania języka zarówno w bezpośrednich kontaktach z klientami jak i w trakcie kursu językowego opłaconego przez firmę, milion różnych przypadków co pozwala na realny rozwój i szybkie tempo poszerzania wiedzy, ładne nowoczesne biuro w centrum miasta, kuchnia zaopatrzona w pyszną kawę i soki, owocowe środy, sympatyczni ludzie wokół, płatne nadgodziny, imprezy integracyjne dwa razy w roku. Minusy: timesheet, który wymusza bardzo duże tempo pracy przez co trudno o integrację taką zwykłą miedzyludzką ( nie ma czasu na to by pogadać w tzw wolnej chwili), brak systemu motywacyjnego: np.premii uzależnionej od osiąganych wyników, brak funduszu socjalnego, bywa sporo nadgodzin, szczególnie w przypadku rotacji kadr jest to dosyć dotkliwe gdy musisz oprócz swojej pracy wykonać obowiązki innych osób - czasem człowiek potrzebuje więcej równowagi pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym ( Ale nie jest też tak, że mieszkasz w firmie jak w niektórych innych korpo). Ogólnie pracę tutaj oceniam z przewagą na plus ( zawsze są jakieś blaski i cienie) :)

Pomocna?
Tak2Nie1
TeżPracownik
 Opinia

W naszej kulturze niestety jest tak, że jak ktoś jest zadowolony to rzadko o tym powie na głos, natomiast osoba, której coś się nie spodoba będzie o tym mówiła/pisała na prawo i lewo. Jeśli kilka osób poniżej narzeka, a w firmie pracuje ze 300 osób, to chyba nie jest najgorzej ???? Prawda jest taka, że w żadnej firmie nie jest idealnie, nie da się dogodzić wszystkim, bo każdy ma inne priorytety i podejście. Nikogo też nie jest się w stanie zintegrować na siłę. Jak ktoś nie jest zadowolony ze swojego przełożonego, to może warto poprosić o zmianę grupy? Ja tak samo ja ktoś wcześniej pisał uważam, że można się tutaj wiele nauczyć, atmosfera w moim zespole jest fajna, mogę liczyć na pomoc, są szkolenia, płatne nadgodziny, imprezy, a niebawem przeprowadzka do nowiutkiego biura. Żal mi osób, które chodzą ze smutkiem do pracy, może nie ma co na siłę tkwić? Choć tak na dobrą sprawę wszędzie dobrze gdzie nas nie ma…

Pomocna?
Tak9Nie2
B
 Opinia
@TeżPracownik 29.05.2019 16:09

zapoznaj się jaka jest rotacja w poznańskim biurze - wtedy wyraz swoją opinię czy na pewno ta firma jest taka OK.

Pomocna?
Tak3Nie
zdemotywowany
 Opinia

Minusy: 1. Nie podoba mi się, że praca jest 8,5 h dziennie. W tym 30 minutowa przerwa niewliczana do pensji, tłok w małej kuchni, więc czasem nie ma nawet jak zjeść. Niby zostaje 15 min przerwy regulaminowej i 5 min przerwy na oczy po każdej godzinie, ale w praktyce musisz wypełnić codziennie 32 kwadranse - co robisz i dla jakiego klienta. Więc de facto masz tylko 30 min przerwy niepłatnej. Na szczęście nikt nie liczy Ci minut, kiedy już się odkleisz od monitora i wyjdziesz do łazienki. Nikt też nie zwraca uwagi na palaczy, którzy wychodzą co godzina na dymka. Może to rozwiązanie na więcej odpoczynku w pracy - zacząć palić? 2. Bardzo restrykcyjnie przestrzegane jest wypełnienie tych 32 kwadransów. Musisz to robić codziennie. Na tej podstawie oceniają, czy jesteś efektywny (nie ma znaczenia dla oceny efektywności jakość pracy, oby były 32 kwadranse). 3. Atmosfery - brak. Mam wrażenie, że pracownicy są traktowani jak "małe chińskie rączki do pracy", praca trochę jak "na akord". Nie idziesz do pracy z radością, raczej ze smutnym poczuciem obowiązku. Nikt nie dba, żebyś był zadowolony, tylko oby praca była zrobiona i 32 kwadranse uzupełnione. 4. Supervisorki skupione na własnej robocie, potrafią np. siedzieć w słuchawkach. To nie jest leader. Zero budowania teamu, czy umiejętności przywódczych. Jedno wyjście integracyjne tego nie zmieni. Jeśli awansujecie najlepszych pracowników z długim stażem, to tracicie dwa razy - tracicie dobrego pracownika, ale też nie zyskujcie dobrego kierownika. Nie zawsze Ci z najlepszymi wynikami będą najlepszymi managerami. Np. Siedziałem koło osoby, która przez 8h potrafiła narzekać i jęczeć. 8h codziennego jęczenia i marudzenia. Że pogoda nie taka, że klient się nie zna, że nie było bułki w sklepie, że klient się nie zna, że ma dość, że klient się nie zna, że może pora na nową pracę, że klient się nie zna, bo jakby się znał, to dawno by tę osobę zatrudnił. Chociaż Supervisorka to słyszy, zero reakcji, a wszyscy dookoła mają serdecznie dość jak tylko ta osoba otwiera usta. Aż chce się powiedzieć: jak Ci tak źle, to zmień pracę! 5. Z prostych rzeczy - biuro słabe, kilkuosobowe boksy powydzielane ściankami wyłożonymi wykładziną (dużo kurzu, przy alergii słaba opcja), hałas osób rozmawiających dookoła i drukarek uniemożliwia skupienie. Brak okien i naturalnego światła - wychodzisz z pracy jak z jaskini. Depresja murowana. 6. Bzdura, ale irytuje: co chwila pięciokrotne maile o składce urodzinowej dla osoby, której nawet nie znasz, bo ludzie są zupełnie niezintegrowani 7. Specjalista nie ma własnej szafki/szufladek przy biurku - to należy się tylko supervisorom. Plecak i torbę z jedzeniem trzymasz na podłodze :D 8. Zarobki słabe - dwukrotnie usłyszałem "nie" na prośbę o zmianę wynagrodzenia wraz ze wzrostem obowiązków, a te mi dokładano, bo moja jakość pracy była bardzo dobra. Frustruje. Zwłaszcza, kiedy słyszysz przy obiedzie, że osoba z dużo mniejszym doświadczeniem (niemal zerowym) i popełniająca mnóstwo błędów zarabia 20% więcej. Dopiero po złożeniu wypowiedzenia pieniądze się znalazły i to z pochwałami od managera. Szkoda, że dopiero wtedy.. 9. Długotrwałe wakaty. Ty w tym czasie robisz rzeczy swoje i brakującej osoby - same się nie zrobią. Tyle, że nic z tego nie masz. 10. Droga karta sportowa, ale za to tania opieka medyczna. Na plus 1. Pracując z tak wieloma różnymi klientami uczysz się naprawdę bardzo dużo - mnóstwo ciekawych case'ów, gdzie pracując w jednej branży możesz takich w ogólnie nie spotkać 2. Prozaiczny, bo to nie wpływa na zadowolenie z pracy, ale miły: duży wybór kawy (bezpłatnie ekspresy), herbaty (zwykłe i smakowe) i soki owocowe 3. Osoba z teamu wróciła do pracy po dłuższej usprawiedliwionej nieobecności i nie została zwolniona - bardzo potrzeba ludzi, więc jak zdarzy się coś nieprzewidzianego, to masz gdzie wrócić 4. Chyba pierwszy raz nie mogę narzekać na IT - jak coś nie działa to chłopaki beprzewracania oczami naprawiają 5. Raczej nie ma problemu z udzielaniem urlopów kiedy potrzebujesz (w granicach rozsądku) 6. Uprzejme osoby na recepcji, zawsze pomogą

Pomocna?
Tak6Nie
HR
 Opinia
@zdemotywowany 01.01.2019 23:36

@zdemotywowany. Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że widzisz plusy pracy w Vistra. Natomiast odnosząc się do poruszonych przez Ciebie aspektów ocenionych na minus: • Pamiętaj, że przerwa niewliczana do czasu pracy została już jakiś czas temu skrócona i można korzystać z przerwy 15 lub 30-minutowej, jeśli pracujesz na pełen etat. Nie wpływa to na możliwość korzystania z 15-minutowej kodeksowej przerwy. • To prawda, że używamy timesheet, który służy nam do rejestracji czynności wykonywanych na rzecz klientów i umożliwia wystawianie faktur za nasze usługi. Jest to standardowe narzędzie przy świadczeniu takich usług jak nasze. Nie jest jednak prawdą, że oczekujemy aby 8 godzin było przepracowane dla klientów. Wszyscy przecież używamy tzw. Internal Activities, gdzie rejestrujemy czas spędzony na inne zadania niż praca dla klientów. Jest to naturalne i większość osób w firmie nie ma z tym problemu. Natomiast przy ostatecznej ocenie przez Supervisora, czy Managera pod uwagę jest brana przede wszystkim jakość pracy, zaangażowanie, współpraca w grupie, a pracownik jest oceniany kompleksowo. • Staramy się dbać o atmosferę, organizujemy imprezy integracyjne w mniejszym i większym gronie, śniadania, drinki po pracy, urodziny, konkursy z prezentami. Ma to wszystko służyć integracji. Natomiast jeśli masz pomysł co moglibyśmy zrobić inaczej/lepiej zachęcamy do zgłaszania uwag do HR. • Według badania satysfakcji pracowników, znakomita większość deklaruje, że poleca Vistrę jako pracodawcę, głównie ze względu na atmosferę, relacje między ludźmi, wsparcie managerów i rozwój osobisty. Maile dot. urodzin, organizowanie mikołajków itp. są wysyłane, ponieważ ludzie właśnie chcą się integrować i doceniają, że mają „fajną” atmosferę . Jeśli ktoś nie ma ochoty brać udziału w tych wydarzeniach, zawsze może skasować niepotrzebnego maila :) • Staramy się awansowywać i zatrudniać na stanowisko Supervisora osoby, które mają ku temu predyspozycje. Organizujemy im również szkolenia, które służą podnoszeniu ich umiejętności z zakresu zarządzania zespołem. Natomiast jeśli masz jakieś uwagi co do współpracy ze swoim Supervisorem, jesteśmy otwarci na rozmowę i rozwiązanie ewentualnego problemu. Zapraszamy do HR , chętnie pomożemy. Nasi Dyrektorzy mają również otwarte drzwi, spotykają się z pracownikami na co miesięcznych śniadaniach, właśnie dlatego, że chcą znać opinie pracowników, która pozwala wdrażać nowe pomysły. • Dbamy o to aby nasze biuro było dla wszystkich przyjazne, natomiast zdajemy sobie sprawę z jego ograniczeń. W tym roku się to zmieni wraz ze zmianą biura, gdzie nie będzie problemów poruszonych przez Ciebie w poście. • Dokładamy starań, aby wynagrodzenia były zgodne z widełkami na danym stanowisku, systematycznie podnosimy płace, mamy system bonusowy. Zachęcamy do rozmowy z Managerem na ten temat, jeśli masz zastrzeżenia co do swojego wynagrodzenia. • Cena karty sportowej zaczyna się już od 35 zł, także chyba każdy może znaleźć opcję najbardziej pasującą do indywidualnych potrzeb. Ponieważ bardzo ważne dla nas jest Twoje zdanie, zapraszamy Cię do kontaktu. Każdy pomysł na zmianę, aby lepiej się nam pracowało jest warty przedyskutowania. Sporo zostało wdrożone, ale na pewno dużo można jeszcze zrobić. Pozdrawiamy, HR

Pomocna?
Tak10Nie
Porażka
 Opinia
@zdemotywowany 01.01.2019 23:36

Potwierdzam opinię w 100%.

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marek
Nazwa działu: Sprzedaz mobilna
 Opinia

Co wiadomo jeszcze o oddziale Lubelskim?

Pomocna?
TakNie
Kasia
 Opinia

A czy ktoś z Was jest w stanie podzielić się opinią na temat pracy w oddziale w Lublinie?

Pomocna?
Tak9Nie
Grysik
 Opinia
@Kasia 03.01.2019 13:14

Oddział dopiero powstaje, więc na razie ciężko o jakiekolwiek opinie..

Pomocna?
Tak2Nie
Pracownik
 Opinia

Pracuje w Vistra od kilku lat, w zespole, w którym zawsze mogę liczyć na pomoc przełożonego i kolegów. Atmosferę oceniam jako dobrą. Dużo sie uczę przy wykonywaniu moich obowiązków. O swoich ocenach mówię głośno i otwarcie i nie było jeszcze tak, bym mnie nikt nie wysłuchał i nie starał sie znaleźć rozwiązania. W tym roku przenosimy biuro do innej siedziby w Krakowie i w Warszawie, ale dla mnie zawsze byli ważniejsi ludzie niż miejsca.

Pomocna?
Tak2Nie
musiba
 Opinia

Moja opinia: Bałagan, zła atmosfera i marne pieniądze. Zła organizacja pracy przez supervisora. NIE POLECAM Warszawy.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Lidia
 Opinia
@musiba 23.10.2018 18:28

Pamiętaj, że dobrze uargumentowane opinie są bardzo istotne dla tym forum. Krótkie i negatywne komentarze często są odbierane przez użytkowników jako wpisy konkurencji. Być może istnieje jakiś aspekt pracy w tym miejscu o którym możesz wypowiedzieć się w sposób neutralny? Czekamy na Twój komentarz.

Pomocna?
TakNie
HR
 Opinia
@musiba 23.10.2018 18:28

@musiba. Przykładamy wagę do tego, aby atmosfera i organizacja pracy były jak najlepsze, dlatego zachęcamy do zgłaszania uwag, aby wiedzieć nad czym musimy jeszcze popracować. Pozdrawiamy, HR

Pomocna?
Tak5Nie
Michael Jordan
 Opinia
@musiba 23.10.2018 18:28

Musiba, W vistrze panuje polityka otwartych drzwi, jeśli masz jakiś pomysł na usprawnienie pracy grupy to twój supervisor chętnie Cię wysłucha.warto rozmawiać ze swoim przełożonym, cześć jednak z was woli tylko źle się o nim wypowiadać.

Pomocna?
Tak10Nie
Martyna
 Opinia

Podpowiedzcie czy warto aplikować do firmy? Sporo dobrego słyszałam.

Pomocna?
Tak62Nie
HR
 Opinia
@Martyna 23.01.2018 18:28

@Martyna zachęcamy do aplikowania. Przez cały rok szukamy doświadczonych specjalistów, jak i osób dopiero zaczynających swoją przygodę z księgowością, czy kadrami i płacami. Umożliwiamy rozwój i zapewniamy przeróżne benefity :) Jeśli chciałabyś się z nami poznać i poznać szczegóły, zachęcamy do przesłania CV na adres: recruitment.poland@vistra.com. Pozdrawiamy, HR

Pomocna?
Tak5Nie
Maniutka
 Opinia

Ja również chciałabym dodać, że obrażanie się, strojenie fochów, nieprzyjemny ton, napięta atmosfera to zachowania supervisorów. Nie mogę powiedzieć, że wszyscy się tak zachowują, jednak Ci z którymi mam do czynienia jak najbardziej. Bardzo nieprzyjemnie się pracuje w takiej atmosferze...

Pomocna?
Tak4Nie
HR
 Opinia
@Maniutka 20.08.2018 14:10

@Maniutka, staramy się awansowywać i zatrudniać na stanowisko Supervisora osoby, które mają ku temu predyspozycje. Organizujemy im również szkolenia, które służą podnoszeniu ich umiejętności z zakresu zarządzania zespołem. Natomiast jeśli masz jakieś uwagi co do współpracy ze swoim Supervisorem, jesteśmy otwarci na rozmowę i rozwiązanie ewentualnego problemu. Zapraszamy do HR , chętnie pomożemy

Pomocna?
Tak10Nie
Ulka
 Opinia

Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować i z całą pewnością nie trzeba będzie narzekać!!

Pomocna?
Tak23Nie
Administrator
 Opinia

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. Podzielcie się swoimi wrażeniami, wyrażając swoją opinię na ten temat!

Pomocna?
TakNie
nobody
 Opinia

Supervisorzy i managerowie owszem maja wiedzę księgową i podatkową ale w większości przypadków brak im wiedzy na temat zarządzania ludźmi. Wynikiem tego jest fatalna atmosfera w pracy: pokazywanie fochów, noszenie głowy bardzo wysoko, oderwanie od rzeczywistości, budowanie ogólnego napięcia. Żadne spotkania integracyjne nie pomogą zbudować silnego teamu. Do tego brak chęci dzielenia się wiedzą. Nie polecam.

Pomocna?
Tak41Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nim
 Opinia
@nobody 09.07.2017 13:58

Niestety zgodzę się z powyższą opinią. Oczywiście są wyjątki, ale są to wyjątki. Firma powinna zainwestować w szkolenia z umiejętności miękkich.

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bea
 Opinia

Jak jest z odpowiedzianoscia? Kto podpisuje się pod deklaracjami podatkowymi i kontaktuje się z urzędem skarbowym w czasie kontroli skarbowych? Czy spółki obsługiwane są polskie czy że wszystkich stron świata i trzeba podatki rozliczać w zagranicznych US? Klientów obsługują pojedyncze osoby czy całe zespoły? Dużo jest korporacji wśród klientów?

Pomocna?
TakNie
MMM
 Opinia
@Bea 18.10.2017 21:34

Bea, na deklaracjach podpisuje się zawsze manager więc to na nim spoczywa odpowiedzialność. Podczas kontroli dokumenty itd przedstawia księgowy firmy, ale pod wszystkimi podpisuje się manager. Obsługiwane są głównie Spółki zarejestrowane w Polsce a jedynie posiadające kapitał zagraniczny, czyli brak zagranicznych urzędów:) Większość klientów to Spółki/oddziały należące do zagranicznych grup kapitałowych. Jeżeli chodzi o obsługę to jest różnie - w przypadku dużych klientów zdarza się że więcej niż jedna osoba pracuje nad danym klientem, ale na ogół księgowy zajmuje się całością Spółki.

Pomocna?
Tak5Nie
ufo
 Opinia

Ostatnio pojawiły się oferty w Lublinie, czyli szukają taniej siły roboczej :-) bo tam płace na poziomie poziomie robotników budowy hehe...

Pomocna?
Tak25Nie
niestety były pracownik
 Opinia

Praca w tej firmie to najgorszy okres w moim życiu zawodowym. Tak jak ktoś napisał wyżej - brak 15 minutowej przerwy przewidzianej przez Kodeks Pracy plus time sheet, który powoduje, że zawsze pracujesz więcej niż 8h, choć na papierze tego nie widać. Wyśrubowane terminy, nadmiar pracy, chory styl zarządzania, skupianie się na małostkach zamiast na ważnych sprawach z punkt widzenia klienta a do tego naprawdę niski poziom osób zarządzających zespołami. Niektórzy z nich wychodzą jeszcze z twarzą, bo maja wiedzę merytoryczną, natomiast o zarządzaniu ludźmi i motywowaniu pracowników firma i osoby zarządzające nie wiedzą wiele i nie chcą się dowiedzieć, głównie zaślepieni karmieniem własnego ego i robieniem wyników dla Góry.

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
poznański oddział
 Opinia

Nie polecam poznańskiego oddziału. Rotacja dość spora jak na kilkuosobowy zespół. Wcześniej zwolnili dwie osoby, teraz pracownicy zwalniają się sami. Bardzo dużo obowiązków. Co jakiś czas dokładają pracy. Ciągle się słyszy, że pracownik ma za małą wydajność i tym samym klienci są nieopłacalni. Zamiast zatrudniać pracowników z doświadczeniem, zatrudniają asystentów, co wiadomo, bardziej się opłaca i żeby klienci stali się opłacalni. Praca pod ciągłą presją czasu. Problem z zaplanowaniem nawet jednego dnia urlopu.

Pomocna?
Tak24Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
robot
 Opinia

A ja owszem wiele się nauczyłam pracując w Vistrze i pozytywnie wspominam atmosferę w swojej grupie księgowej, ale pamiętam jak nam narzucano coraz wiecej pracy. Ludzie tyrali jak woły. Niektórzy menagerowie to bardzo wredne istoty, to samo dotyczy supervisorów. Dużo wymogów, full pracy, mała pensja, timesheet. Nie polecam tam pracy.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
no name
 Opinia

Dobrze, że przeczytałam opinie. Nieświadoma właśnie miałam wysyłać CV do tej firmy. Dobrze, że tutaj zajrzałam.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
qwerty
 Opinia

Brak wymaganej kodeksem pracy 15-minutowej przerwy oraz obarczanie pracownika bezpłatną obowiązkową półgodzinna przerwą nie wygląda zbyt zachęcająco... Do tego time sheet zabierający minimum 30 minut w skali dnia (po minucie na kwadrans) => bezproduktywne dodatkowe siedzenie w pracy po godzinie dziennie!

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pracownik
 Opinia

@HR warto dodać też, że do time sheeta należy wpisać 32 kwadranse czyli 8 godzin. Zgodnie z kodeksem pracy pracuje się 31 kwadransów, czyli 7 godzin 45 minut. W time sheet nie wpisuje się 1 kwadransa jako przerwy tylko obciąża się nią klienta jakimś innym tytułem.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xkdhducl
 Opinia

Doświadczenie można zdobyć - dobra pozycja w cv. Natomiast nie jest to praca, gdzie można byłoby pracować przez kilka lat. Maksymalnie 2 lata. Co chwila jest dokładana kolejna spółka do obsługi. Ze strony przełożonych słychać tylko pytanie dlaczego nie jest jeszcze to i tamto zrobione. Jest to praca na akord - jak na produkcji. Podobne doświadczenie można zdobyć w biurze rachunkowym w nieco lepszej atmosferze.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
lalalala
 Opinia

A języki (szukają osób z niemieckim angielskim i hiszpańskim)...jak wygląda ich "używalność" na co dzień??? Naprawdę są potrzebne? Czy to ściema i pisze się jednego maila na miesiąc?

Pomocna?
Tak14Nie
annad
 Opinia

ok, a ogolnie to pracuje ktoś tam? Jak wygląda praca w obszarze księgowośći z timesheetem? Jak wrażenia z open space? Chodzi mi o to, czy wszystkie ruchy są rejestrowane i nawet nie można wyjść do ubikacji bez straty czasu pracy? w sensie czy ludzie traktowani są jako roboty, czy można jednak pozwolić sobie na zrobienie kawy czy też zjedzenie posiłku?

Pomocna?
TakNie
HR
 Opinia
@annad 18.02.2016 09:20

Szanowna Pani/Szanowny Panie Pracujemy na Timesheecie natomiast nie jest on tak restrykcyjny. Spokojnie można zrobić sobie kawę :)

Pomocna?
TakNie
bbb
 Opinia
@HR 02.06.2016 11:13

Może faktycznie - tylko kawę. Nie zgadzam się z tą opinią - timesheet jest bardzo restrykcyjny, na jego podstawie liczy się co miesiąc efektywność pracy danego pracownika i jest on szczegółowo sprawdzany przez przełożonych. Nie dość, że pracuje się pod presją czasu, żeby się ze wszystkim wyrobić to wymaga się uzupełnienia tego typu raportu, aby na końcu usłyszeć, że jest się mało produktywnym i efektywność jest poniżej ustalonej na danym stanowisku :) Ręce opadają

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@bbb 23.07.2017 18:09

bbb - chyba jest bardzo sfrustrowaną osobą... Ja pracuję w Vistrze od kilku lat i nie powiem, że jest tu sielankowo od rana do wieczora, ale jak czytam komentarze powyżej to wydaje mi się że te komentarze dotyczą jakiejś innej firmy. To nie prawda że kwadrans przeznaczony na kawę trzeba przypisać do klienta i nie prawda że wypełnienie timesheet'a zajmuje pół godziny (no chyba że ktoś nie ma co do niego wpisać). Ja od zawsze wypełniam timesheet'a na poziomie 80% - 85% wydajności (czyli ok 5-6 kwadransów / t.j. 1,5h dziennie nie charguje na klientów) i jak do tej pory nigdy nikt mi nie zarzucił niskiej wydajności. Co do języków obcych to faktycznie są tutaj używane - w piśmie i w mowie, oczywiscie im wyższe stanowisko tym częściej trzeba rozmawiać po angielsku/hiszpańsku czy niemiecku (w zależności od klienta) a im niższe stanowisko tym więcej używa się języka pisanego. Ja osobiście polecam tą firmę wszystkim tym którym chce się pracować i tym którzy chcą się nauczyć "porządnej" księgowości, a nie jakiejś prowizorki. Przyznaję jednak, że dużo zależy nie tyle od samej firmy, co od grupy do której się trafi - poprostu ludzie są różni i nie każdy z każdym potrafi współpracować. Jeśli jednak źle traficie to zawsze można poprosić o przeniesienie do innej grupy, taka praktyka jest stosowana. Tym, którzy liczą że będą mieli w Vistrze czas na wrzucanie postów na Facebook'a i czytanie codziennej prasy polecam jednak poszukać innej firmy... może np. nocna zmiana na stacji benzynowej byłaby ok?

Pomocna?
Tak6Nie
tez pracownik
 Opinia
@Pracownik 18.09.2017 11:51

Nie charguje sie na klientow 100% swojego czasu bo umowy zazwyczaj przewiduja taka a nie inna kwote za uslugi ksiegowe. Jak sie nieco wiecej czasu spedzi nad dana firma to trzeba sie pozniej tlumaczyc dlaczego tak dlugo sie siedzialo nad tematem. I pozniej jest problem z wydajnoscia i jest to problem pracownika. Co do porzadnej ksiegowosci - sa firmy, ktore sa prowadzone sumiennie a sa takie ktore traktuje sie nieco gorzej - klient nie narzeka ze ma mnostwo otwartych, niewyjasnionych pozycji badz klient nie zyczy sobie wyzszych kwot za uslugi ksiegowe i wowczas jest to ksiegowosc "prowizorka".

Pomocna?
Tak7Nie
annad
 Opinia

Czy mówisz o oddziale warszawskim?? Ile moze dostać ktoś z rocznym doświadczeniem ? Dział księgowy

Pomocna?
TakNie
lilly
 Opinia

a jak z zarobkami w tej firmie?

Pomocna?
TakNie
anonim
 Opinia

Witam. Jak się pracuje w dziale usług księgowych? Jaka jest atmosfera?Podejście do pracownika?

Pomocna?
TakNie
betty
 Opinia
@anonim 20.11.2015 10:45

Nie wiem jak obecnie, ale dawniej to nawet było miło i wesoło jeśli tylko bez marudzenia akceptowałaś nadgodziny (wypłacane kwartalnie). A te na pewno będą bo firma dla zysku upycha obowiązki po ludziach ile tylko się da. Licz się z tym, że jak zaczniesz protestować w tym temacie to już się robi niemiło i np. dziewczynie, która głośno mówiła, że ma za dużo przydzielone i się nie wyrabia, zagrożono upomnieniem w papierach za to, że "nie odpowiedziała na maila klienta w ciągu 24 godz."

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jon
 Opinia

@dorian - recepcjonistka miała przed HR otrzymywać CV od kandydatów, odrzucając lub wybierając wg własnych upodobań.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jon
 Opinia

Firma ma słabe fundamenty. Słyszałem wiele głosów,że pierwszej selekcji CV dokonuje recepcjonistka nie mająca do tego kwalifikacji. W firmie są pewne praktyki pomiędzy poszczególnymi osobami, co znaczy że aby tam dobrze prosperować - trzeba wiedzieć komu się podlizywać. Plus za znośną (3-) księgowość.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
panadol
 Opinia

Hej, mam mały problem, otóż na stronie Trinity Corporate Services w zakładce kariera jest opisany proces rekrutacji, opisali tez kogo szukają - notka ogólna oraz jest formularz do aplikacji online. Napisali, by przed aplikacją przeczytać ich aktualne oferty pracy, jednak nie mogę ich znaleźć. Możecie napisać gdzie one są, bo chyba coś pominąłem.

Pomocna?
TakNie

Zostaw opinię o Vistra Corporate Services Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej