Pracuje w Vistra od kilku lat, w zespole, w którym zawsze mogę liczyć na pomoc przełożonego i kolegów. Atmosferę oceniam jako dobrą. Dużo sie uczę przy wykonywaniu moich obowiązków. O swoich ocenach mówię głośno i otwarcie i nie było jeszcze tak, bym mnie nikt nie wysłuchał i nie starał sie znaleźć rozwiązania. W tym roku przenosimy biuro do innej siedziby w Krakowie i w Warszawie, ale dla mnie zawsze byli ważniejsi ludzie niż miejsca.
Moja opinia: Bałagan, zła atmosfera i marne pieniądze. Zła organizacja pracy przez supervisora. NIE POLECAM Warszawy.
Pamiętaj, że dobrze uargumentowane opinie są bardzo istotne dla tym forum. Krótkie i negatywne komentarze często są odbierane przez użytkowników jako wpisy konkurencji. Być może istnieje jakiś aspekt pracy w tym miejscu o którym możesz wypowiedzieć się w sposób neutralny? Czekamy na Twój komentarz.
@musiba. Przykładamy wagę do tego, aby atmosfera i organizacja pracy były jak najlepsze, dlatego zachęcamy do zgłaszania uwag, aby wiedzieć nad czym musimy jeszcze popracować. Pozdrawiamy, HR
Musiba, W vistrze panuje polityka otwartych drzwi, jeśli masz jakiś pomysł na usprawnienie pracy grupy to twój supervisor chętnie Cię wysłucha.warto rozmawiać ze swoim przełożonym, cześć jednak z was woli tylko źle się o nim wypowiadać.
Podpowiedzcie czy warto aplikować do firmy? Sporo dobrego słyszałam.
@Martyna zachęcamy do aplikowania. Przez cały rok szukamy doświadczonych specjalistów, jak i osób dopiero zaczynających swoją przygodę z księgowością, czy kadrami i płacami. Umożliwiamy rozwój i zapewniamy przeróżne benefity :) Jeśli chciałabyś się z nami poznać i poznać szczegóły, zachęcamy do przesłania CV na adres: recruitment.poland@vistra.com. Pozdrawiamy, HR
Ja również chciałabym dodać, że obrażanie się, strojenie fochów, nieprzyjemny ton, napięta atmosfera to zachowania supervisorów. Nie mogę powiedzieć, że wszyscy się tak zachowują, jednak Ci z którymi mam do czynienia jak najbardziej. Bardzo nieprzyjemnie się pracuje w takiej atmosferze...
@Maniutka, staramy się awansowywać i zatrudniać na stanowisko Supervisora osoby, które mają ku temu predyspozycje. Organizujemy im również szkolenia, które służą podnoszeniu ich umiejętności z zakresu zarządzania zespołem. Natomiast jeśli masz jakieś uwagi co do współpracy ze swoim Supervisorem, jesteśmy otwarci na rozmowę i rozwiązanie ewentualnego problemu. Zapraszamy do HR , chętnie pomożemy
Idealnych firm nie ma ale wystarczy dobrze pracować i z całą pewnością nie trzeba będzie narzekać!!
Supervisorzy i managerowie owszem maja wiedzę księgową i podatkową ale w większości przypadków brak im wiedzy na temat zarządzania ludźmi. Wynikiem tego jest fatalna atmosfera w pracy: pokazywanie fochów, noszenie głowy bardzo wysoko, oderwanie od rzeczywistości, budowanie ogólnego napięcia. Żadne spotkania integracyjne nie pomogą zbudować silnego teamu. Do tego brak chęci dzielenia się wiedzą. Nie polecam.
Niestety zgodzę się z powyższą opinią. Oczywiście są wyjątki, ale są to wyjątki. Firma powinna zainwestować w szkolenia z umiejętności miękkich.
Jak jest z odpowiedzianoscia? Kto podpisuje się pod deklaracjami podatkowymi i kontaktuje się z urzędem skarbowym w czasie kontroli skarbowych? Czy spółki obsługiwane są polskie czy że wszystkich stron świata i trzeba podatki rozliczać w zagranicznych US? Klientów obsługują pojedyncze osoby czy całe zespoły? Dużo jest korporacji wśród klientów?
Bea, na deklaracjach podpisuje się zawsze manager więc to na nim spoczywa odpowiedzialność. Podczas kontroli dokumenty itd przedstawia księgowy firmy, ale pod wszystkimi podpisuje się manager. Obsługiwane są głównie Spółki zarejestrowane w Polsce a jedynie posiadające kapitał zagraniczny, czyli brak zagranicznych urzędów:) Większość klientów to Spółki/oddziały należące do zagranicznych grup kapitałowych. Jeżeli chodzi o obsługę to jest różnie - w przypadku dużych klientów zdarza się że więcej niż jedna osoba pracuje nad danym klientem, ale na ogół księgowy zajmuje się całością Spółki.
Ostatnio pojawiły się oferty w Lublinie, czyli szukają taniej siły roboczej :-) bo tam płace na poziomie poziomie robotników budowy hehe...
Praca w tej firmie to najgorszy okres w moim życiu zawodowym. Tak jak ktoś napisał wyżej - brak 15 minutowej przerwy przewidzianej przez Kodeks Pracy plus time sheet, który powoduje, że zawsze pracujesz więcej niż 8h, choć na papierze tego nie widać. Wyśrubowane terminy, nadmiar pracy, chory styl zarządzania, skupianie się na małostkach zamiast na ważnych sprawach z punkt widzenia klienta a do tego naprawdę niski poziom osób zarządzających zespołami. Niektórzy z nich wychodzą jeszcze z twarzą, bo maja wiedzę merytoryczną, natomiast o zarządzaniu ludźmi i motywowaniu pracowników firma i osoby zarządzające nie wiedzą wiele i nie chcą się dowiedzieć, głównie zaślepieni karmieniem własnego ego i robieniem wyników dla Góry.
Nie polecam poznańskiego oddziału. Rotacja dość spora jak na kilkuosobowy zespół. Wcześniej zwolnili dwie osoby, teraz pracownicy zwalniają się sami. Bardzo dużo obowiązków. Co jakiś czas dokładają pracy. Ciągle się słyszy, że pracownik ma za małą wydajność i tym samym klienci są nieopłacalni. Zamiast zatrudniać pracowników z doświadczeniem, zatrudniają asystentów, co wiadomo, bardziej się opłaca i żeby klienci stali się opłacalni. Praca pod ciągłą presją czasu. Problem z zaplanowaniem nawet jednego dnia urlopu.
A ja owszem wiele się nauczyłam pracując w Vistrze i pozytywnie wspominam atmosferę w swojej grupie księgowej, ale pamiętam jak nam narzucano coraz wiecej pracy. Ludzie tyrali jak woły. Niektórzy menagerowie to bardzo wredne istoty, to samo dotyczy supervisorów. Dużo wymogów, full pracy, mała pensja, timesheet. Nie polecam tam pracy.
Dobrze, że przeczytałam opinie. Nieświadoma właśnie miałam wysyłać CV do tej firmy. Dobrze, że tutaj zajrzałam.
Brak wymaganej kodeksem pracy 15-minutowej przerwy oraz obarczanie pracownika bezpłatną obowiązkową półgodzinna przerwą nie wygląda zbyt zachęcająco... Do tego time sheet zabierający minimum 30 minut w skali dnia (po minucie na kwadrans) => bezproduktywne dodatkowe siedzenie w pracy po godzinie dziennie!
@HR warto dodać też, że do time sheeta należy wpisać 32 kwadranse czyli 8 godzin. Zgodnie z kodeksem pracy pracuje się 31 kwadransów, czyli 7 godzin 45 minut. W time sheet nie wpisuje się 1 kwadransa jako przerwy tylko obciąża się nią klienta jakimś innym tytułem.
Doświadczenie można zdobyć - dobra pozycja w cv. Natomiast nie jest to praca, gdzie można byłoby pracować przez kilka lat. Maksymalnie 2 lata. Co chwila jest dokładana kolejna spółka do obsługi. Ze strony przełożonych słychać tylko pytanie dlaczego nie jest jeszcze to i tamto zrobione. Jest to praca na akord - jak na produkcji. Podobne doświadczenie można zdobyć w biurze rachunkowym w nieco lepszej atmosferze.
A języki (szukają osób z niemieckim angielskim i hiszpańskim)...jak wygląda ich "używalność" na co dzień??? Naprawdę są potrzebne? Czy to ściema i pisze się jednego maila na miesiąc?
ok, a ogolnie to pracuje ktoś tam? Jak wygląda praca w obszarze księgowośći z timesheetem? Jak wrażenia z open space? Chodzi mi o to, czy wszystkie ruchy są rejestrowane i nawet nie można wyjść do ubikacji bez straty czasu pracy? w sensie czy ludzie traktowani są jako roboty, czy można jednak pozwolić sobie na zrobienie kawy czy też zjedzenie posiłku?
Szanowna Pani/Szanowny Panie Pracujemy na Timesheecie natomiast nie jest on tak restrykcyjny. Spokojnie można zrobić sobie kawę :)
Może faktycznie - tylko kawę. Nie zgadzam się z tą opinią - timesheet jest bardzo restrykcyjny, na jego podstawie liczy się co miesiąc efektywność pracy danego pracownika i jest on szczegółowo sprawdzany przez przełożonych. Nie dość, że pracuje się pod presją czasu, żeby się ze wszystkim wyrobić to wymaga się uzupełnienia tego typu raportu, aby na końcu usłyszeć, że jest się mało produktywnym i efektywność jest poniżej ustalonej na danym stanowisku :) Ręce opadają
bbb - chyba jest bardzo sfrustrowaną osobą... Ja pracuję w Vistrze od kilku lat i nie powiem, że jest tu sielankowo od rana do wieczora, ale jak czytam komentarze powyżej to wydaje mi się że te komentarze dotyczą jakiejś innej firmy. To nie prawda że kwadrans przeznaczony na kawę trzeba przypisać do klienta i nie prawda że wypełnienie timesheet'a zajmuje pół godziny (no chyba że ktoś nie ma co do niego wpisać). Ja od zawsze wypełniam timesheet'a na poziomie 80% - 85% wydajności (czyli ok 5-6 kwadransów / t.j. 1,5h dziennie nie charguje na klientów) i jak do tej pory nigdy nikt mi nie zarzucił niskiej wydajności. Co do języków obcych to faktycznie są tutaj używane - w piśmie i w mowie, oczywiscie im wyższe stanowisko tym częściej trzeba rozmawiać po angielsku/hiszpańsku czy niemiecku (w zależności od klienta) a im niższe stanowisko tym więcej używa się języka pisanego. Ja osobiście polecam tą firmę wszystkim tym którym chce się pracować i tym którzy chcą się nauczyć "porządnej" księgowości, a nie jakiejś prowizorki. Przyznaję jednak, że dużo zależy nie tyle od samej firmy, co od grupy do której się trafi - poprostu ludzie są różni i nie każdy z każdym potrafi współpracować. Jeśli jednak źle traficie to zawsze można poprosić o przeniesienie do innej grupy, taka praktyka jest stosowana. Tym, którzy liczą że będą mieli w Vistrze czas na wrzucanie postów na Facebook'a i czytanie codziennej prasy polecam jednak poszukać innej firmy... może np. nocna zmiana na stacji benzynowej byłaby ok?
Nie charguje sie na klientow 100% swojego czasu bo umowy zazwyczaj przewiduja taka a nie inna kwote za uslugi ksiegowe. Jak sie nieco wiecej czasu spedzi nad dana firma to trzeba sie pozniej tlumaczyc dlaczego tak dlugo sie siedzialo nad tematem. I pozniej jest problem z wydajnoscia i jest to problem pracownika. Co do porzadnej ksiegowosci - sa firmy, ktore sa prowadzone sumiennie a sa takie ktore traktuje sie nieco gorzej - klient nie narzeka ze ma mnostwo otwartych, niewyjasnionych pozycji badz klient nie zyczy sobie wyzszych kwot za uslugi ksiegowe i wowczas jest to ksiegowosc "prowizorka".
Czy mówisz o oddziale warszawskim?? Ile moze dostać ktoś z rocznym doświadczeniem ? Dział księgowy
a jak z zarobkami w tej firmie?
Witam. Jak się pracuje w dziale usług księgowych? Jaka jest atmosfera?Podejście do pracownika?
Nie wiem jak obecnie, ale dawniej to nawet było miło i wesoło jeśli tylko bez marudzenia akceptowałaś nadgodziny (wypłacane kwartalnie). A te na pewno będą bo firma dla zysku upycha obowiązki po ludziach ile tylko się da. Licz się z tym, że jak zaczniesz protestować w tym temacie to już się robi niemiło i np. dziewczynie, która głośno mówiła, że ma za dużo przydzielone i się nie wyrabia, zagrożono upomnieniem w papierach za to, że "nie odpowiedziała na maila klienta w ciągu 24 godz."
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vistra Corporate Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Vistra Corporate Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 87.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vistra Corporate Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 5 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!