Opinie o Vistra Corporate Services Sp. z o.o. w Warszawa

Vistra oferuje szerokie spektrum usług od obsługi kadr i płac oraz księgowości, poprzez sprzedaż spółek typu shelf, po administrowanie funduszami, usługi powiernicze i fuzje. Naszymi klientami są przede wszystkim międzynarodowe korporacje, fundusze inwestycyjne oraz prywatne fundusze kapitałowe, firmy z rynku nieruchomości, jak i te z sektora energii odnawialnej, a także klienci indywidualni. Firma intensywnie się rozwija, dlatego do biur w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Poznaniu i Wrocławiu przez cały rok poszukujemy stażystów i specjalistów.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Vistra Corporate Services Sp. z o.o. w Warszawa

Anonim

Wbrew temu co tu piszą, nie dbają o swoich pracowników. Kiedy wszyscy dostali home office, w tej firmie pracownicy nadal mają przychodzić do biura, pomimo że obowiązki mogłyby być wykonana zdalnie. Prowadzą innym księgowość, a w ustalaniu stawek nie biorą pod uwagę inflacji. 10-15 lat temu stawki były takie same.

Pracodawca

@Anonim

Bezustannie monitorujemy sytuację i dostosowujemy nasze działania do standardów wyznaczonych przez administrację państwową. Od kilku dni intensywnie pracujemy nad tym, aby zapewnić pracownikom możliwość pracy zdalnej. Niestety, ze względu na specyfikę naszej branży nie możemy całkowicie zamknąć biur. Niemniej jednak dążymy do ograniczenia liczby osób pracujących w biurze oraz ograniczenia dostępu do biura dla osób niebędących pracownikami.

Paulina
@Anonim

W biurze człowiek jest bardziej efektywny niż w domu. Poza tym pracując w biurze z innymi masz okazję skonsultować trudniejsze kwestie. Klient też jest przyzwyczajony, że jest się dostępnym w wybranych godzinach. Wszystko w trosce o klienta. Jest to zrozumiałe.

Zuza
@Anonim

Hej. Ale jak wyobrażasz sobie pracę zdalna dla każdego? Jesteśmy księgowymi, mamy dostęp do wrażliwych danych. Jak każdy będzie mógł pracować z domu to jaka będzie kontrola nad tym co zapisujesz na prywatnym komputerze? Jak dane Klientów będą zabezpieczone?

A
@Zuza

Inne firmy księgowe tak pracują... Nie oszukujmy się Vistra nie jest pionierem na rynku...

Pracodawca

@A

Działamy w branży, w której nie da się zupełnie wyeliminować papierowej formy komunikacji, nawet w tak niestandardowej sytuacji z jaką obecnie się zmagamy. Nadal jesteśmy zobligowania przepisami prawa do dostarczania dokumentów do urzędów, czy odbierania korespondencji papierowej. Jesteśmy przekonani, że w innych firmach z branży jest podobnie:) Nie mniej jednak, zalecamy wszystkim pracownikom, aby redukowali do minimum czas przebywania w biurze. Każdy pracuje zdalnie tak często i tak długo, jak może sobie na to pozwolić w związku z wykonywanymi obowiązkami.

B
@Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

Do odbierania czy wysyłania korespondentki wystarczy jedna osoba an recepcji. Nie popadajmy w skrajnośc, że nagle wszyscy są potrzebni w biurze

Pracodawca

@B

Właśnie dlatego, tak jak już wspominaliśmy dwukrotnie, ograniczamy do minimum liczbę osób przebywających w biurach. Osoby na recepcjach pracują w cyklu rotacyjnym, również korzystając z pracy zdalnej. Pozostali pracownicy pojawiają się w biurze, jeśli ich zakres obowiązków tego wymaga, np. zajmują się przygotowywaniem lub wysyłką korespondencji.

Konkurencja
@A

U konkurencji pracujemy zdanie. Jakie papiery?

Pracodawca

@Konkurencja

My też pracujemy zdalnie, pozdrawiamy konkurencję. :)

ola

Co to za praktyki 2 h spotkanie rekrutacyjne w tym testy podatkowo księgowe głowa może odmówić posłuszeństwa . Jakiś kołchoz nawet jakby zadzwonili. nie idę tam do pracy. Wystarczy zadać kilka pytań i wiesz czy ktoś jest wart tej oferty czy nie.

2
HR
@ola

@ola: Przykro nam, że miałaś takie odczucia co do formy spotkania. Już na etapie zaproszenia informujemy Kandydatów o tym, że spotkanie może potrwać ok. 1,5 godziny i że zawrzemy w nim wszystkie elementy potrzebne nam do podjęcia decyzji. Z pewnością jest to dość intensywne, ale też dzięki temu Kandydat nie musi kilkakrotnie fatygować się do naszej siedziby. Skraca to również czas oczekiwania na informację zwrotną. Test z wiedzy pojawia się z uwagi na to, że przykładamy dużą wagę do wiedzy naszych pracowników, którą później rozwijamy poprzez szkolenia i dofinansowania kursów.

ola
@HR

Drogie HR, tylko zapraszacie ludzi którzy pracują w firmach a nie biurach rachunkowych a wymagacie wiedzy przepisów również dla różnych segmentów. Dlatego lepiej w ogłoszeniu od razu dać informację że zatrudnimy tylko z biur rachunkowych. Ludzie nie umieją wszystkiego a chcą się rozwijać i już szanse słabe bo test poszedł tak sobie.

ola
@ola

no i dodam że słabo ze nie ma elastycznego czasu pracy 9-17 nie dla wszystkich jest akceptowalna

HR
@ola

@ola: W Vistra czas pracy jest elastyczny i rozpoczynamy pracę pomiędzy godziną 8:00 a 9:00. Doświadczenie z biura rachunkowego na pewno pomaga, ale nie jest konieczne. Mamy na również na pokładzie osoby z wewnętrznej księgowości. :) A test nie jest decydujący - ma na celu jedynie zorientowanie się, z jakimi zagadnieniami Kandydat miał już okazję się zetknąć.

Beata
@ola

Ola, byłaś na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak wrażenia?

KAROLINA
@ola

JASNE TEŻ JESTEM TEGO ZDANIA :) UWAŻAM, ZE TRZEBA UPRZEDZIĆ KOGO TAK NAPRAWDĘ SIĘ SZUKA:) ANIE ŚWIECIĆ OCZAMI NA ROZMOWIE ....

artur
@ola

I to był problem dla Ciebie? Ze przez 2 h miałaś podatkami się zająć? Przecież w pracy będziesz tym się zajmować 8 h.

Pracodawca

 Aktualność
Życzymy wszystkim, aby ten świąteczny czas napełnił Was nadzieją i spokojem. 

Wykorzystajcie go na drobne przyjemności i czas ze swoimi bliskimi!

MałorzataG.
 Pytanie

Widziałam ofertę pracy we Wrocławiu na stanowisko księgowej. Jak wyglądają "elastyczne godziny pracy", które oferuje firma?

Pracodawca

@MałorzataG.

Standardowo, w Vistrze pracownicy mają możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 9:00. Oczywiście w obliczu niecodziennej sytuacji, z jaką zmagamy się wszyscy, wprowadziliśmy dużo bardziej elastyczne warunki pracy i pracę zdalną.

Katarzyna
@Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

Czy każdy może skorzystać z pracy zdalnej?

Pracodawca

@Katarzyna

Tak, w obliczu obecnej sytuacji zalecamy wszystkim pracownikom, aby redukowali do minimum czas przebywania w biurze oraz aby pracowali zdalnie tak często i tak długo, jak tylko pozwala zakres wykonywanych przez nich obowiązków.

Katarzyna
@Katarzyna

Fajnie. Może przyszłościowo praca będzie tylko zdalna. Pozdrawiam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Vistra Corporate Services Sp. z o.o.? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?

Pracodawca

 Aktualność
Serdecznie zapraszamy na wirtualny spacer po naszej siedzibie głównej!

Kamil238

nie, nie nie i jeszcze raz nie. tylko dla ludzi o mocnych nerwach lubiących jak nikt go nie szanuje :)

A9
@Kamil238

o ktorym oddziale mowa?

Pracodawca

@Kamil238

Przykro nam, że masz takie odczucia, ale nie wiemy do jakich sytuacji się odnosisz. Szczycimy się tym, że w naszej firmie panuje miła atmosfera oraz kładziemy nacisk na wzajemny szacunek, więc jeśli masz przykłady konkretnych sytuacji, w których nie czułeś się komfortowo lub rzeczy, które moglibyśmy zmienić, zachęcamy do kontaktu z działem HR: recruitment.poland@vistra.com.

Map3
@Kamil238

Zgadzam sie. Dobra pensja, benefity, sciezki rozwoju, nauka jezyka. Ale w zamian duzo nadgodzin. Work life balance no way. Do pensji mozna jeszcze duzo dorobic nadgodzinami. Nawet bardzo duzo. Potrzeba nadgodzin jest nie wyczerpana.

Pracodawca

@Map3

Dziękujemy za Twój komentarz. To prawda, jak w każdej innej dużej firmie, u nas również zdarzają się okresy wzmożonej pracy. W ostatnim czasie pracy jest naprawdę sporo, czego powodem jest paradoksalnie sukces naszej firmy. Oczywiście staramy się jak możemy ograniczyć liczbę nadgodzin, ale tak jak wspomniałeś/-aś, wynagradzamy dodatkowy czas pracy – do decyzji pracownika pozostawiamy wybór czy będzie to odbiór godzin czy wypłata ekwiwalentu. Zadowolenie zarówno pracowników, jak i klientów jest dla nas priorytetem. Mamy to szczęście, że nasi pracownicy niejednokrotnie dowodzą, że są świetnymi specjalistami, a co miesiąc, w wewnętrznym newsletterze publikujemy co najmniej kilka pochwał od klientów, co jest dla nas powodem do dumy. :)

.
@Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

To nie są okresy wzmożonej pracy. To jest bezustanne. Odebrać nadgodziny? A kiedy?

kamil238
@.

Mi chodziło konkretnie o księgowość. Najbardziej bawi mnie regulaminowa OBLIGATORYJNA 15 minutowa przerwa bezpłatna, czyli siedzisz w pracy 15 minut dłużej za darmo, nawet jak nie wykorzystasz jej w ciagu dnia. Na początku pracy nie przeszkadzało mi to tak bardzo, ale w rzeczywistości jest tyle roboty, ze tej przerwy nie wykorzystujesz (ani tej co Ci przysługuje w KP!!!!!), wiec siedzisz w pracy ponad godzinę tygodniowo ZA DARMO. HIT. Rotacja jest ogromna, przynajmniej jak jeszcze mialem nieprzyjemność być w vistra. płaca marnie, zero atmosfery, zadania niedostosowane do umiejętności... i wiecznie nadgodziny

Pracodawca

@kamil238

Zgodnie z naszym regulaminem pracy, pracownicy mogą skorzystać w ciągu dnia z 15-minutowej przerwy, którą wedle potrzeby można wydłużyć do 30 minut. Przerwa ta jest niewliczana do czasu pracy, ale łączy się z przerwą kodeksową co daje 30 lub aż 45 min przerwy w ciągu dnia. Dzięki temu można spokojne zjeść lunch albo załatwić prywatne sprawy. Nikt nikomu nie zabrania wykorzystywania przysługującej przerwy, a wręcz zachęcamy do tego, aby odpocząć w ciągu dnia. Odnośnie Twojego stwierdzenia na temat rotacji w naszej firmie – w tym roku stworzyliśmy ponad 50 nowych miejsc pracy, także dużo się u nas dzieje, ale tendencję mamy zdecydowanie wzrostową! :-)

ssss
@Kamil238

porażka. Zgadzam się z powyższą opinią. Brak szacunku do pracownika. Brak odpowiedniego przeszkolenia, a potem pretensje gdy coś jest wykonane nie prawidłowo.. Człowiek chce się rozwijać, a nie ma szansy ani czasu... Atmosfera pozostawia wiele do życzenia. Brak profesjonalizmu należytego do funkcji pełnionych przez instytucję.

Pracodawca

@ssss

Dziękujemy za Twój komentarz. Nie możemy zgodzić się z Twoją opinią dotyczącą braku odpowiedniego przeszkolenia pracowników. W Vistrze ogromną wagę przykładamy do szkoleń na każdym etapie kariery, poczynając już od stażysty. Organizujemy szkolenia zarówno z umiejętności miękkich jak i twardych, z zewnętrznymi ekspertami oraz naszymi wewnętrznymi specjalistami. W zeszłym roku, w zorganizowanych przez nas szkoleniach wzięli udział reprezentanci wszystkich działów w firmie, niektórzy kilkukrotnie. Ponadto, pracownicy mają możliwość ubiegania się o dofinansowanie oraz finansowanie przez firmę w 100% szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe. W swoim komentarzu nie wspomniałaś/-eś o którym dziale się wypowiadasz, ani nie uzasadniłaś/-eś swojego odczucia dot. braku szacunku – chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się tej kwestii, dlatego zachęcamy do przesłania maila na recruitment.poland@vistra.com.

Bb
@Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

Szkolenia dla oddziałów są głównie przez telefon. Słaba jakość połączeń. Człowiek nic z nich nie wynosi poza strata czasu. Pracę później trzeba odrobić w nadgodzinach. Potrzeba nadgodzin jest niewyczerpana. Jeżeli nie macie wystarczająco ludzi to dlaczego bierzecie nowych klientów? Przecież wpływa to również na jakość usług. Człowiek zmęczony nie jest w pełni wydajny.

Pracodawca

@Bb

W tak dużych organizacjach jak nasza, standardem jest przeprowadzanie szkoleń online, oczywiście jeśli tylko tematyka na to pozwala. Bezustannie pracujemy nad jakością takich szkoleń, która obecnie jest dużo lepsza z uwagi na nasze nowe biura i nowoczesny sprzęt. Zwracamy jednak uwagę na to, że szkolenia wymagające pracy na komputerze albo w grupach, prowadzone przez zewnętrznych i wewnętrznych trenerów, zawsze odbywają się na miejscu. Co do nowych klientów, to prawda, że zgłasza się do nas bardzo dużo firm, więcej niż jesteśmy w stanie przyjąć. Prawdopodobnie wpływa na to fakt, że jesteśmy znani na rynku z wysokiej jakości usług, którą często chwalą obecni klienci, a co potwierdza zdobyty niedawno międzynarodowy certyfikat ISAE 3402. Oczywiście, wszystko to jest zasługą naszego wspaniałego zespołu, który na bieżąco szkolimy i powiększamy i rzeczywiście, tacy specjaliści to prawdziwe perełki na rynku, niełatwe do odnalezienia.

Pracodawca

 Aktualność
Nadszedł skrycie wyczekiwany przez wszystkich dzień... :) W Vistrze także świętujemy Tłusty Czwartek!

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Vistra Corporate Services Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za pytanie. Nasi pracownicy mają możliwość korzystania z różnych pakietów prywatnej opieki medycznej, w zależności od potrzeb. Do pakietu rodzinnego można zgłosić męża/żonę lub partnera i dzieci, natomiast do pakietu Senior - rodziców/teściów.

Paweł
 Pytanie

Chciałbym dowiedzieć się więcej o pracy w dziale AML - warto aplikować? Widziałem w ofercie że do obowiązków należy kontakt z klientem - jak to wygląda, raczej kilka telefonów dziennie w nietypowych sprawach czy raczej call center?

Pracodawca

@Paweł

Dziękujemy za zainteresowanie pracą w naszej firmie. Spieszymy z informacją, że specyfika branży usługowej wymaga kontaktu z klientami na co dzień, ale w naszym dziale Compliance jest to zwykle kontakt mailowy i nie stanowi on głównego elementu pracy w tym dziale. Zachęcamy do aplikowania na recruitment.poland@vistra.com – w przypadku zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną z chęcią opowiemy więcej!

Pracownik

Atmosfera w firmie generalnie dobra, chociaż to zależy przede wszystkim od zespołu. Wynagrodzenie zaskakująco niskie, co niestety powoduje, że wartościowi pracownicy odchodzą, a przychodzą nowi z coraz mniejszą wiedzą. To z kolei odbija się na tych, ktorzy jeszcze nie odeszli.

Pracodawca

@Pracownik

Cieszymy się, że pozytywnie oceniasz atmosferę w naszej firmie! Odnośnie poruszonej przez Ciebie kwestii wynagrodzeń, chcielibyśmy zaznaczyć, że regularnie podnosimy nasze stawki, aby dorównywać stawkom rynkowym. Ponadto, oferujemy też pakiet benefitów pozapłacowych, w tym dofinansowanie kursów i szkoleń. Informujemy także, że zatrudniamy osoby na różnym etapie kariery zawodowej, zarówno tych, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i szukają pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych którzy mają już kilku-, czy wieloletnie doświadczenie. Jednak niezmiennie przykładamy dużą wagę do tego, aby proces rekrutacji był na wysokim poziomie oraz do jak najlepszego dopasowania kandydatów do naszej organizacji.

Natalia
 Pytanie

Co z ofertami pracy do oddziału w Bydgoszczy? Wszystkie zniknęły z portalu.

Pracodawca

@Natalia

Na ten moment nie prowadzimy rekrutacji do Bydgoszczy, zachęcamy jednak do aplikowania na nasze otwarte pozycje w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Poznaniu bądź we Wrocławiu.

Przemo
 Pytanie

Witam, czy ktoś z pracowników jest w stanie napisać jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na staż/praktyki do działu księgowości? Czy testy są jednolite dla starszego księgowego i stażysty, czy jednak dla stażysty są łatwiejsze? Czy na rozmowie jest zadanie rekrutacyjne, a jeśli tak to czy w excellu czy na kartce? Może jest po prostu test rekrutacyjny abcd? Czy dział HR coś wie na ten temat i zajmie stanowisko w tej kwestii?

Pracodawca

@Przemo

Staramy się, aby nasz proces rekrutacji był przyjazny dla kandydata, ale podczas rozmowy można spodziewać się także pytań merytorycznych. Oczywiście innego poziomu wiedzy oczekujemy od starszego księgowego, a innego od stażysty. :) Każdą zapraszaną na rozmowę rekrutacyjną osobę informujemy, jak będzie przebiegać spotkanie i czego można się na nim spodziewać. Także zachęcamy do aplikowania na recruitment.poland@vistra.com!

Jan
 Pytanie

Czy planują Państwo otworzyć oddział w Bydgoszczy?

Pracodawca

@Jan

Zachęcamy do śledzenia naszej strony www.vistra.com oraz oficjalnego profilu na LinkedIn, gdzie wkrótce pojawią się aktualności na ten temat. :)

Jan
@Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

Dziękuje za odpowiedź. Jakie Państwo mają widełki płacowe w zależności od stanowiska?

Pracodawca

@Jan

Niestety takimi informacjami nie możemy podzielić się na forum, ale zawsze staramy się, aby wynagrodzenie odzwierciedlało stawki rynkowe, a także doświadczenie i kompetencje naszych pracowników. Warto dodać, że poza wynagrodzeniem mamy nagrody roczne oraz system benefitów pozapłacowych. Zachęcamy do aplikowania recruitment.poland@vistra.com! :)

B
@Vistra Corporate Services Sp. z o.o.

Na premie bym nie liczył. Płatne za rok 2018 są w październiku 2019. Przy takiej rotacji, nie ma kto tego otrzymać

Pracodawca

@B

Czy oby na pewno odnosisz się do pracy w naszej firmie? Dotychczas ocenę roczną przeprowadzaliśmy w wakacje, a pracownicy oceniani byli za okres od lipca do czerwca. Premie wypłacane były niezwłocznie po zakończeniu całego procesu, czyli już na początku października.

Marek

Co wiadomo jeszcze o oddziale Lubelskim?

Pracodawca

@Marek

Marek, co chciałbyś konkretnie wiedzieć o oddziale lubelskim? :) Oddział w Lublinie bardzo intensywnie się rozrasta, nadal rekrutujemy tam osoby do działu księgowości, więc jeśli byłbyś zainteresowany aplikowaniem zachęcamy do wysłania CV na recruitment.poland@vistra.com

Nika

Praca w tej firmie to żenada. Układy i układziki. Przełożeni mają małą wiedzę i zwalają winę na podwładnych. Szkoda czasu i energii na tą firmę. Zatrudniają ludzi chociaż nie mają czym zapełnić ich czasu pracy.

Pracodawca

@Nika

Nika, dziękujemy za Twój komentarz. Staramy się prowadzić przejrzystą politykę w każdym aspekcie naszego funkcjonowania, więc jeśli masz konkretne przykłady rzeczy, które moglibyśmy zmienić, zachęcamy do kontaktu z HR recruitment.poland@vistra.com. Również na stanowisko Supervisora awansujemy i rekrutujemy osoby, które mają dużą wiedzę techniczną, dlatego zachęcamy do kontaktu z HR jeśli masz inne odczucia dot. Twojego przełożonego. Razem na pewno znajdziemy jakieś rozwiązanie.

Oceniam na plus

Pracuję w Vistrze od roku, postanowiłam umieścić tutaj swoją opinię starając się obiektywnie pokazać minusy i plusy. Na plus: samą rekrutację wspominam bardzo dobrze - profesjonalnie przeprowadzony proces, feedback na każdym etapie, onboarding moim zdaniem bardzo dobrze przeprowadzony, oprócz szkoleń wprowadzających ogólnie w strukturę / wizję i misję firmy można liczyć również na wsparcie zespołu zarówno techniczne ( obsługiwane systemy) jak i merytoryczne, bardzo doceniam możliwość pracy z międzynarodowymi klientami, możliwość szlifowania języka zarówno w bezpośrednich kontaktach z klientami jak i w trakcie kursu językowego opłaconego przez firmę, milion różnych przypadków co pozwala na realny rozwój i szybkie tempo poszerzania wiedzy, ładne nowoczesne biuro w centrum miasta, kuchnia zaopatrzona w pyszną kawę i soki, owocowe środy, sympatyczni ludzie wokół, płatne nadgodziny, imprezy integracyjne dwa razy w roku. Minusy: timesheet, który wymusza bardzo duże tempo pracy przez co trudno o integrację taką zwykłą miedzyludzką ( nie ma czasu na to by pogadać w tzw wolnej chwili), brak systemu motywacyjnego: np.premii uzależnionej od osiąganych wyników, brak funduszu socjalnego, bywa sporo nadgodzin, szczególnie w przypadku rotacji kadr jest to dosyć dotkliwe gdy musisz oprócz swojej pracy wykonać obowiązki innych osób - czasem człowiek potrzebuje więcej równowagi pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym ( Ale nie jest też tak, że mieszkasz w firmie jak w niektórych innych korpo). Ogólnie pracę tutaj oceniam z przewagą na plus ( zawsze są jakieś blaski i cienie) :)

4
TeżPracownik

W naszej kulturze niestety jest tak, że jak ktoś jest zadowolony to rzadko o tym powie na głos, natomiast osoba, której coś się nie spodoba będzie o tym mówiła/pisała na prawo i lewo. Jeśli kilka osób poniżej narzeka, a w firmie pracuje ze 300 osób, to chyba nie jest najgorzej ???? Prawda jest taka, że w żadnej firmie nie jest idealnie, nie da się dogodzić wszystkim, bo każdy ma inne priorytety i podejście. Nikogo też nie jest się w stanie zintegrować na siłę. Jak ktoś nie jest zadowolony ze swojego przełożonego, to może warto poprosić o zmianę grupy? Ja tak samo ja ktoś wcześniej pisał uważam, że można się tutaj wiele nauczyć, atmosfera w moim zespole jest fajna, mogę liczyć na pomoc, są szkolenia, płatne nadgodziny, imprezy, a niebawem przeprowadzka do nowiutkiego biura. Żal mi osób, które chodzą ze smutkiem do pracy, może nie ma co na siłę tkwić? Choć tak na dobrą sprawę wszędzie dobrze gdzie nas nie ma…

3
B
@TeżPracownik

zapoznaj się jaka jest rotacja w poznańskim biurze - wtedy wyraz swoją opinię czy na pewno ta firma jest taka OK.

zdemotywowany

Minusy: 1. Nie podoba mi się, że praca jest 8,5 h dziennie. W tym 30 minutowa przerwa niewliczana do pensji, tłok w małej kuchni, więc czasem nie ma nawet jak zjeść. Niby zostaje 15 min przerwy regulaminowej i 5 min przerwy na oczy po każdej godzinie, ale w praktyce musisz wypełnić codziennie 32 kwadranse - co robisz i dla jakiego klienta. Więc de facto masz tylko 30 min przerwy niepłatnej. Na szczęście nikt nie liczy Ci minut, kiedy już się odkleisz od monitora i wyjdziesz do łazienki. Nikt też nie zwraca uwagi na palaczy, którzy wychodzą co godzina na dymka. Może to rozwiązanie na więcej odpoczynku w pracy - zacząć palić? 2. Bardzo restrykcyjnie przestrzegane jest wypełnienie tych 32 kwadransów. Musisz to robić codziennie. Na tej podstawie oceniają, czy jesteś efektywny (nie ma znaczenia dla oceny efektywności jakość pracy, oby były 32 kwadranse). 3. Atmosfery - brak. Mam wrażenie, że pracownicy są traktowani jak "małe chińskie rączki do pracy", praca trochę jak "na akord". Nie idziesz do pracy z radością, raczej ze smutnym poczuciem obowiązku. Nikt nie dba, żebyś był zadowolony, tylko oby praca była zrobiona i 32 kwadranse uzupełnione. 4. Supervisorki skupione na własnej robocie, potrafią np. siedzieć w słuchawkach. To nie jest leader. Zero budowania teamu, czy umiejętności przywódczych. Jedno wyjście integracyjne tego nie zmieni. Jeśli awansujecie najlepszych pracowników z długim stażem, to tracicie dwa razy - tracicie dobrego pracownika, ale też nie zyskujcie dobrego kierownika. Nie zawsze Ci z najlepszymi wynikami będą najlepszymi managerami. Np. Siedziałem koło osoby, która przez 8h potrafiła narzekać i jęczeć. 8h codziennego jęczenia i marudzenia. Że pogoda nie taka, że klient się nie zna, że nie było bułki w sklepie, że klient się nie zna, że ma dość, że klient się nie zna, że może pora na nową pracę, że klient się nie zna, bo jakby się znał, to dawno by tę osobę zatrudnił. Chociaż Supervisorka to słyszy, zero reakcji, a wszyscy dookoła mają serdecznie dość jak tylko ta osoba otwiera usta. Aż chce się powiedzieć: jak Ci tak źle, to zmień pracę! 5. Z prostych rzeczy - biuro słabe, kilkuosobowe boksy powydzielane ściankami wyłożonymi wykładziną (dużo kurzu, przy alergii słaba opcja), hałas osób rozmawiających dookoła i drukarek uniemożliwia skupienie. Brak okien i naturalnego światła - wychodzisz z pracy jak z jaskini. Depresja murowana. 6. Bzdura, ale irytuje: co chwila pięciokrotne maile o składce urodzinowej dla osoby, której nawet nie znasz, bo ludzie są zupełnie niezintegrowani 7. Specjalista nie ma własnej szafki/szufladek przy biurku - to należy się tylko supervisorom. Plecak i torbę z jedzeniem trzymasz na podłodze :D 8. Zarobki słabe - dwukrotnie usłyszałem "nie" na prośbę o zmianę wynagrodzenia wraz ze wzrostem obowiązków, a te mi dokładano, bo moja jakość pracy była bardzo dobra. Frustruje. Zwłaszcza, kiedy słyszysz przy obiedzie, że osoba z dużo mniejszym doświadczeniem (niemal zerowym) i popełniająca mnóstwo błędów zarabia 20% więcej. Dopiero po złożeniu wypowiedzenia pieniądze się znalazły i to z pochwałami od managera. Szkoda, że dopiero wtedy.. 9. Długotrwałe wakaty. Ty w tym czasie robisz rzeczy swoje i brakującej osoby - same się nie zrobią. Tyle, że nic z tego nie masz. 10. Droga karta sportowa, ale za to tania opieka medyczna. Na plus 1. Pracując z tak wieloma różnymi klientami uczysz się naprawdę bardzo dużo - mnóstwo ciekawych case'ów, gdzie pracując w jednej branży możesz takich w ogólnie nie spotkać 2. Prozaiczny, bo to nie wpływa na zadowolenie z pracy, ale miły: duży wybór kawy (bezpłatnie ekspresy), herbaty (zwykłe i smakowe) i soki owocowe 3. Osoba z teamu wróciła do pracy po dłuższej usprawiedliwionej nieobecności i nie została zwolniona - bardzo potrzeba ludzi, więc jak zdarzy się coś nieprzewidzianego, to masz gdzie wrócić 4. Chyba pierwszy raz nie mogę narzekać na IT - jak coś nie działa to chłopaki beprzewracania oczami naprawiają 5. Raczej nie ma problemu z udzielaniem urlopów kiedy potrzebujesz (w granicach rozsądku) 6. Uprzejme osoby na recepcji, zawsze pomogą

HR
@zdemotywowany

@zdemotywowany. Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że widzisz plusy pracy w Vistra. Natomiast odnosząc się do poruszonych przez Ciebie aspektów ocenionych na minus: • Pamiętaj, że przerwa niewliczana do czasu pracy została już jakiś czas temu skrócona i można korzystać z przerwy 15 lub 30-minutowej, jeśli pracujesz na pełen etat. Nie wpływa to na możliwość korzystania z 15-minutowej kodeksowej przerwy. • To prawda, że używamy timesheet, który służy nam do rejestracji czynności wykonywanych na rzecz klientów i umożliwia wystawianie faktur za nasze usługi. Jest to standardowe narzędzie przy świadczeniu takich usług jak nasze. Nie jest jednak prawdą, że oczekujemy aby 8 godzin było przepracowane dla klientów. Wszyscy przecież używamy tzw. Internal Activities, gdzie rejestrujemy czas spędzony na inne zadania niż praca dla klientów. Jest to naturalne i większość osób w firmie nie ma z tym problemu. Natomiast przy ostatecznej ocenie przez Supervisora, czy Managera pod uwagę jest brana przede wszystkim jakość pracy, zaangażowanie, współpraca w grupie, a pracownik jest oceniany kompleksowo. • Staramy się dbać o atmosferę, organizujemy imprezy integracyjne w mniejszym i większym gronie, śniadania, drinki po pracy, urodziny, konkursy z prezentami. Ma to wszystko służyć integracji. Natomiast jeśli masz pomysł co moglibyśmy zrobić inaczej/lepiej zachęcamy do zgłaszania uwag do HR. • Według badania satysfakcji pracowników, znakomita większość deklaruje, że poleca Vistrę jako pracodawcę, głównie ze względu na atmosferę, relacje między ludźmi, wsparcie managerów i rozwój osobisty. Maile dot. urodzin, organizowanie mikołajków itp. są wysyłane, ponieważ ludzie właśnie chcą się integrować i doceniają, że mają „fajną” atmosferę . Jeśli ktoś nie ma ochoty brać udziału w tych wydarzeniach, zawsze może skasować niepotrzebnego maila :) • Staramy się awansowywać i zatrudniać na stanowisko Supervisora osoby, które mają ku temu predyspozycje. Organizujemy im również szkolenia, które służą podnoszeniu ich umiejętności z zakresu zarządzania zespołem. Natomiast jeśli masz jakieś uwagi co do współpracy ze swoim Supervisorem, jesteśmy otwarci na rozmowę i rozwiązanie ewentualnego problemu. Zapraszamy do HR , chętnie pomożemy. Nasi Dyrektorzy mają również otwarte drzwi, spotykają się z pracownikami na co miesięcznych śniadaniach, właśnie dlatego, że chcą znać opinie pracowników, która pozwala wdrażać nowe pomysły. • Dbamy o to aby nasze biuro było dla wszystkich przyjazne, natomiast zdajemy sobie sprawę z jego ograniczeń. W tym roku się to zmieni wraz ze zmianą biura, gdzie nie będzie problemów poruszonych przez Ciebie w poście. • Dokładamy starań, aby wynagrodzenia były zgodne z widełkami na danym stanowisku, systematycznie podnosimy płace, mamy system bonusowy. Zachęcamy do rozmowy z Managerem na ten temat, jeśli masz zastrzeżenia co do swojego wynagrodzenia. • Cena karty sportowej zaczyna się już od 35 zł, także chyba każdy może znaleźć opcję najbardziej pasującą do indywidualnych potrzeb. Ponieważ bardzo ważne dla nas jest Twoje zdanie, zapraszamy Cię do kontaktu. Każdy pomysł na zmianę, aby lepiej się nam pracowało jest warty przedyskutowania. Sporo zostało wdrożone, ale na pewno dużo można jeszcze zrobić. Pozdrawiamy, HR

Porażka
@zdemotywowany

Potwierdzam opinię w 100%.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

A czy ktoś z Was jest w stanie podzielić się opinią na temat pracy w oddziale w Lublinie?

Grysik
@Kasia

Oddział dopiero powstaje, więc na razie ciężko o jakiekolwiek opinie..

Pracownik

Pracuje w Vistra od kilku lat, w zespole, w którym zawsze mogę liczyć na pomoc przełożonego i kolegów. Atmosferę oceniam jako dobrą. Dużo sie uczę przy wykonywaniu moich obowiązków. O swoich ocenach mówię głośno i otwarcie i nie było jeszcze tak, bym mnie nikt nie wysłuchał i nie starał sie znaleźć rozwiązania. W tym roku przenosimy biuro do innej siedziby w Krakowie i w Warszawie, ale dla mnie zawsze byli ważniejsi ludzie niż miejsca.

2

Zostaw merytoryczną opinię o Vistra Corporate Services Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Vistra Corporate Services Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Vistra Corporate Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 86.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Vistra Corporate Services Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 5 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Vistra Corporate Services Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii