Opinie o RTV Euro AGD (Euro Net Sp. z o.o.) w Warszawa Światowida 17

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Euro RTV AGD. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Euro RTV AGD na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Euro RTV AGD w Warszawa Światowida 17

Jakieś jajca
Kandydat

Kolejny raz ogłoszenie na analityka biznesowego IT do ERA... Chora firma. Tylko (usunięte przez administratora) zawracają tymi ogłoszeniami.

Mati
Kandydat
 Pytanie

Pomocnik doradcy klienta na umowe zlecenie. Pracował ktoś na takim stanowisku? W środę zaczynam pracę, chciałbym jakieś opinie :)

GOŚĆ
Kandydat

Do nich to się ciężko na kasę dostać, a myślałem, na kasę każdego przyjmują.... po wysłaniu cv brak odzewu

Andre
Były pracownik
@GOŚĆ

Teraz jest mniej intensywny okres. Największy nabór przed świętami, listopad/koniec października. Z kolei w moim oddziale rekrutacja była z łapanki tzn. Pierwszy kandydat na wolne stanowisko od razu kierowany na sklep i na zajutrz w pracy :p . Bywa różnie jak widać. Ogólnie do tej firmy nie aplikuje wiele dobrych sprzedawców. Kadra to raczej ludzie przypadkowi a nie profesjonalni sprzedawcy. Biorą kto się nawinie, mówię Ci.

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w Euro RTV AGD?

Byly
@Pytanie

Żadne. Możesz być nawet po zawodówce

sss
@Pytanie

żadne wystarczy ze umiesz dobrze gadać i sprzedawać kity klientom . pracowałam przez miesiąc puki bez powodu nie zostałam zwolniona. tam jest nacisk na sprzedaz

1
F
@Byly

Raczej po srednim

Pracownik
@Pytanie

dawać z siebie 100%, być cierpliwy, odpornym na stres i na krytykę, bo mimo, że dajesz z siebie 100% a nie uda Ci się zrobić jakiegoś parametru to się na słuchasz ????

Monte
Były pracownik
@Pytanie

Żadnego wykształcenia nie trzeba. Pracowałem na sklepie z chłopem po zawodówce czy gimnazjum. Dla nich liczy się w miarę ogarnięta gadka, zacięcie w sprzedaży, aby wciskać produkt klientom

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)

Pytania

Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Asystent Biura/Recepcjonistka
Warszawa
Accreo Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
amarszalec72@gmail.com

Przy zakupie pralki dwóch sprzedawców zapewniło mnie i żonę, że pralka posiada napęd bezpaskowy i silnik inwertorowy a po dostarczeniu okazało się że pralka posiada napęd paskowy i silnik szczotkowy. A pani z obsługi pyta w czym problem bo sklep nie widzi żadnego problemu?

9
Anonymous
@amarszalec72@gmail.com

Kogo to obchodzi? To jest forum o pracodawcy a nie dla wyżalających się klientów na sklep.

1
Xyz
Były pracownik
@amarszalec72@gmail.com

W takim wypadku reklamujesz towar niezgodny z umową.Rejkojmia.I muszą to uwzględnić.

pioo
Pracownik
@amarszalec72@gmail.com

A wystarczyło w podstawówce nie spać na zajęciach z języka polskiego i nabyć umiejętność czytania ze zrozumieniem. Łącze się z Wami w bólu.

Anaj78
 Pytanie

Jak się pracuje w Skawinie w logistyce. Są 2 ogłoszenia na kierownika logistyki regionu oraz specjalistę ds logistyki.

lackyyyy
Pracownik
@Anaj78

Jest ciężko niemasz zdania bo najważniejsi są Dareczek i Maruś jak niebędzie po ich to.zrobią wszystko.żeby cię usunąć ogólnie zero.szacunku do ludzi :(((

Karma

Praca jest koszmarna. Na początku obiecują ci gwiazdkę z nieba, podpinają kolejki sprzedażowe z najwyższym priorytetem, sprzedaż leci do góry jak (usunięte przez administratora) Potem zaczyna się grzebanie w priorytetach, podpinanie samych kolejek reklamacyjnych i pretensje o brak realizacji celu, który nie był możliwy do osiągnięcia. Firma działa na swoją własną niekorzyść, pozbywajac sie wspaniałych doświadczonych pracownikow i spychajac ich na poddzialy takie jak reklamacje. Wiadomo ze grupa docelowa to koszmar, bo cała struktura firmy jest niestety do (usunięte przez administratora) Każdy dział to wielka zagadka, nikt nie wie kto jest za co odpowiedzialny. Spychologia, brak komunikacji, tajemnice i konkretne przewały oraz (usunięte przez administratora) na klientach. Jeśli chce sie tam pracować i mieć wyniko trzeba pozbyć się sumienia, praca powoduje ze na każdego człowieka patrzy się z niechęcią. Wiele osób odeszło przez stres, presje, poczucie bycia niedocenionym. Dwie przez dwa lata pracy wpadły w depresję, serio xD Panowie i panie liderzy to kpina. Część robi robote i idzie do domu i zachowuje sie ok, część przenosi zycie prywatne do pracy i odwrotnie, mają bardzo nieludzkie podejście. Poprzednia kadra kierownicza przed zmianą dyrektora pcc to byl ogromny żart, ludzie którzy nie mieli do czynienia z tą pracą. System premiowy niby jest ale nikt nie wie na czym polega. Ocena rozmów ustawiana, jak masz za dobre wyniki to albo dają ci zla ocenę, albo wywalają do sprzatamia śmieci mówiąc przyslowiowo. Nie ma szansy na rozwój, żadnej. Kolejka po awanse ustawiona ale i tak jak przyjdzie ktoś po znajomości to dostaje sie tam gdzie zechce. Bardzo mi przykro ze wiele znanych mi osób zmarnowalo w tej firmie lata licząc ze zostaną docenieni, a niestety... Nie zostali.

Helena
Inne
@Karma

@Karma, dziękuję Ci za wnikliwy opis meandrów pracy w Euro. Zastanawia mnie, jakie są tam płace w porównaniu do innych sklepów rtv i agd. No i czy zatrudniają teraz doradców klienta w Warszawie, bo wszystkie ogłoszenia w internecie są na całą Polskę, tylko nie tutaj.

Mona
@Helena

Płace koszmarne 2250 brutto czyli poniżej najniższej, 1 miesiąc to podpucha by zrobic cel, potem nawał reklamacji (potrafią wpadac co 5 sekund)i wypłata za same godziny 1850 i juz pierwsze ostrzeżenie ze cel niezrobiony (nikogo nie obchodzi że 75proc teli to reklamacje), koszmarnie angażująca praca, najgorsze są 2 zmiany soboty a nawet trzeba przyjść w niedziele co jest przegięciem.kolejny miech tak samo to wylot, ale najlepiej po 2 miechach isc na L4 bo wtedy muszą płacic, i tak wiekszość idzie, uszy więdną i mózg zlasowany od zabawy w kłamliwego akwizytora reklamacyjnego...

mixx

Pracował ktoś jako magazynier w Łodzi Manufakturze i może się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.

treder

Nie sądzę aby praca w Dziale Reklamacji, który zajmuje się głównie oszukiwanie klientów, którzy złożyli reklamację, mogła normalnej osobie sprawiać satysfakcję. To raczej zajęcie dla nie mających problemów z poczuciem moralności, a takich nie ma zbyt wielu

Samanta
@treder

Reklamacje są ciężkie same w sobie. Słyszałam, że praca ciężka ale za to spoko szefostwo.

F
@treder

Oszukiwaniem klientów? Widać że nie masz pojęcia o reklamacjach. Znasz prawo jesteś do przodu jako klient. Gwarantuje.

Rr
@Samanta

Kierownictwo spoko? Niejasne zasady, nierówne traktowanie pracowników. Koordynatorzy w swoim gronie nie mogą dojść do porozumienia. Upuszczanie frustracji na pracownikach. Uważam, że nie jest spoko.

Marta
@Rr

Pracownicy w dziale reklamacji totalnie nie mają pojęcia co tam robią. Firma zatrudnia samych (usunięte przez administratora) którzy nawet nie wiedza jaki mamy miesiąc. Nie realizują uznanej reklamacji bez wdrożenia środków prawnych. Jeśli chcecie tam pracować to tylko wam współczuć, same życiowe przegrywy.

2
Kosta
 Pytanie

Czy ktoś orientuje się jakie są zarobki na stanowisku zastępcy kierownika sklepu w 2020 roku? Czy każą podpisywać lojalki?

Beata
 Pytanie

Jakie wynagrodzenie na stanowisku doradca finansowy?

Radosław
Inne

To jest forum pracownicze ,więc uwagi klientów trafiły na niewłaściwe forum.

porażka

Miałem nieprzyjemność pracy w centrali na Muszkieterów. Ta firma to jakaś porażka. Na rozmowie kwalifikacyjnej wszystko wyglądało pięknie, zadaniowy czas pracy, elastyczne godziny, ciekawa praca, możliwości rozwoju, szkolenia itd. To wszystko brednie. Zero szkoleń, nie ma czegoś takiego jak zadaniowy czas pracy - to jest zapis w umowie, żeby nie płacić za nadgodziny a siedzieć masz zazwyczaj od 9 do 17. Praca monotonna, nudna, bez żadnych możliwości rozwoju, brak możliwości wychodzenia z własną inicjatywą. Należy przygotować się, że przez następne lata będzie się pracowało tylko na tym, co już w firmie jest. Do tego skąpstwo i oszczędzanie na narzędziach do pracy, nie ma absolutnie żadnych możliwości wprowadzenia czegoś nowego. Non-stop słyszę jak inni pracownicy rozmawiają o zmianie pracy, niektórych tylko hamuje lojalka, którą wciskają wielu pracownikom. Oczywiście przy odejściu nawet nie do bezpośredniej konkurencji, szefostwo gada bzdury o tym, że muszą przemyśleć czy wyrażą na to zgodę. W sądzie pracy nie mają szans obronić niczego poza innymi sklepami z RTV i AGD. INFO DO KANDYDATÓW - nie podpisujcie żadnej lojalki! Może Wam napsuć nerwów a praca w dowolnej innej firmie w branży jest lepsza! Największą głupotą jest to, że jacyś tam dyrektorzy uważają się za niesamowicie wielką korpo a jest to zwykły januszex, tylko w odrobinę większej skali. Wielu ludzi nie mówi nawet po angielsku. Firma dla osób, które nie mają ambicji i którym nie przeszkadza stanie w miejscu oraz niskie zarobki. Do tego Euro zwalnia ludzi za popełniony błąd. Byłem świadkiem kilku takich sytuacji. Oni chcą po prostu kogoś, kto będzie posłusznie, bezmyślnie klepał każdego dnia to samo i gardzą ludźmi, którzy chcą zrobić coś nowego. Jak ktoś przypadkowo przyjął tam pracę mam jedną radę - pracuj tam jak najkrócej. Jak się zasiedzisz to niestety będziesz znaczył coraz mniej na rynku pracy, bo jedyne co będziesz potrafił to działanie zgodnie z wewnętrznymi procedurami, co nie ma kompletnie żadnego znaczenia poza firmą.

Nie chce juz tu być
@porażka

Pan porażka opisał szczerą prawdę. Właśnie złożyłem wypowiedzenie i przede mną ostatni miesiąc pracy. To prawda że jeśli popełnisz błąd to Cię zwalniają. Widziałem jak jakiś czas temu zwolniono b. fajną dziewczynę od cen, tylko dlatego że się pomyliła i jednocześnie studiowała. A bardzo się starała w swojej pracy . Jak można komukolwiek takie coś zrobić ? Nie myli się ten co nic nie robi, taka jest prawda. U mnie w dziale podobnie, nie ma szans na zorganizowanie kasy na szkolenia, ucinanie budżetów, premie jakie nam obiecano z nowym rokiem poszły się... monotonia pracy, zero możliwości rozwoju. a spróbuj coś zaproponować... nie ma szans na wdrożenie swoich pomysłów. Również mam lojalkę i przechodzę do innej firmy, nie konkurencji i konsultowałem się z adwokatem. Kiero wymusza na mnie informacje na temat gdzie się przenoszę a ja że nic nie jego sprawa. Adwokat powiedział mi jasno, póki to nie konkretna konkurencja wcale nie mam obowiązku informowania o tym. Pozatym również chodzi o charakter stanowiska, jeśli będę robić coś zbliżonego ale jednak innego to nie jest to działanie konkurencyjne i da się to wybronić. Póki co to tylko słyszę że muszę wystąpić o pozwolenie na prace w innej (jakiejkolwiek) firmie. Usłyszałem to kilka razy i zastanawiam się czy to już nie zastraszanie. Aha no i aktualne RODO wyklucza informowanie o tym czy moja rodzina/znajomi pracuję u konkurencji. ( jest taki zapis w tej umowie) żałuje że sie na to zgodziłem. Przychodziłem do tej firmy z nadzieją na rozwój i możliwości a wychodzę z zażenowaniem do ich poziomu zarządzania i nieposzanowania ludzi. Szczerze nie polecam wam pracy w tej firmie. Jedyną fajną rzeczą jaka była to był owoce - jabłka, zimą herbata z imbirem, latem woda z cytryną. Ale już nawet tego nie ma bo koszta...... Wszystko aby zmniejszyć koszta przy jednoczesnym braku motywowania ludzi.

zwykły sprzedawca
@Nie chce juz tu być

jabłka, zimą herbata z imbirem, latem woda z cytryną... Fajnie było w centrali. Wiedziałeś jakie warunki mają zwykli pracownicy na sklepach? "się pomyliła i jednocześnie studiowała" Jeśli się pomyliła to naraziła firmę na straty w skali całego kraju. Dobrze że nie musiała odpowiadać materialnie. Sprzedawca na sklepie płaci za każdą udowodnioną pomyłkę. I dużo ludzi coś studiuje. Nie chcę bronić tutaj EURO, byłoby wiele patologii do opisania. Cieszę się tylko, że firma bierze się wreszcie również za Centralę. zwykły sprzedawca

Nie chce juz tu być
@zwykły sprzedawca

Tylko potwierdzasz patologię jaka panuje w euro. Wiesz ja też się czasem myliłem i studiowałem i nigdy z tego powodu nie wyleciałem z pracy. taki powód to jakiś żart i nie poszanowanie pracownika i jego pracy. Można zwrócić uwagę, coś powiedzieć ale od razu wywalić? bo zła cena, zły raport, zła tabelka, zły e-mail? Wielu moich znajomych z innych firm opowiada że zdarzają się pomyłki w pracy ale nikt nikogo nie wywala z tego powodu. każdą rzecz da się naprawić, usprawnić itp itd... wystarczy szczera rozmowa, odpowiednia motywacja i przede wszystkim odpowiednie zarządzanie... zespołem i ich pracą. A tego właśnie w euro brak. Na kierowników zespół awansują ludzie z wewnątrz, niedoświadczeni kierowaniem ludzi, owszem siedzą po 10 lat i znają organizację ale tylko ludzie doświadczeni z zewnątrz mogą wnieść nowe pomysły i świeże podejście. po 10 latach pracy to już są klapki na oczy, aby robić i do przodu. Przełożeni wcale nie motywują do pracy raczej de motywują swoim zachowaniem. a tą konkretną sytuację, którą przytoczyłem z tego co wiem firma nic nie straciła bo w porę naprawiono błąd i ta dziewczyna go zgłosiła że go zrobiła. Tym bardziej utwierdza mnie przekonanie ze dobrze robię odchodząc stąd. już całkiem niedługo. Zwykły sprzedawco, jeśli nie podoba Ci się praca jako zwykły sprzedawca, może to znak aby podnieść swoje kompetencje i zmienić firmę? :) jest ich całe mnóstwo , które szukają poprostu zwykłych sprzedawców, szkolą dają możliwości sprzęt i naprawdę dobrą atmosferę. Trzeba tylko zacząć szukać i coś robić w tym kierunku. Naprawdę polecam.

qwertyuiop
@porażka

Potwierdzam wszystko. Też już tam nie pracuję i odejście było najlepszą decyzją w moim życiu.

pse
@porażka

Pracowałam w pionie sprzedaży elektronicznej i wszystko potwierdzam. Zero rozwoju, klepanie ciągle tych samych rzeczy. Zdecydowanie najgorsza firma w jakiej byłam.

Wkurzona

Po dwóch dniach dostaje email ze zamówienie anulowane bo nie ma na stanie. To co oni sprzedają ? Towar widmo ? W odpowiedzi słyszę ze co Pani się dziwi skoro była promocja. Co mnie to obchodzi. Dodałam do koszyka. Tak. Była info o braku na stanie. Nie! . Żenada !

3
Jerzy
 Pytanie

Jak rozpoznać chińskie produkty udające polskie? Czy nie należy oprócz drobnym druczkiem made in PRC na pudełku napisać dużymi literami wyprodukowano w Chinach?

1
Były pracownik

Pracowałem w CC w Lublinie 3 lata temu ale widzę, że dalej absolutnie nic się tam nie zmieniło. Oni tam mają własny kodeks pracy. Z około 20 osób z grupy szkoleniowej po dwóch tygodniach zostało jakieś 5 osób. Zwalnianie wyglądało w ten sposób, że zapraszano osobę do pokoju (po kilku godzinach pracy danego dnia!) po czym dostawała kilka minut na zabranie rzeczy i bez słowa musiała opuścić miejsce byłej już pracy. Tłumaczenie się z każdego odejścia od komputera, walka o długą (z tego co pamiętam 15 minut) przerwę, bo jeśli ktoś już na niej był to nie było opcji żeby wyjść. Premie liczone na liczydle chyba przez osobę po wylewie, nie zgadzało się nic. Kierownicy to buractwo jakiego ze świecą szukać. Absolutnie nie polecam największemu wrogowi pracy w tym miejscu, uwierzcie mi szkoda czasu, nerwów i godności.

Don Mirko
@Były pracownik

Misiu, skąd wiesz, że nic się nie zmieniło, skoro nie pracujesz od 3 lat? Kasa rzeczywiście marna, ale w przeciwieństwie do innych "(usunięte przez administratora)" w Lublinie przynajmniej jest miło.

Viki
@Don Mirko

Potwierdzam przedmówcę, otóż nie zmieniło się nic poza tym że nie przyczepiają się do przerwy obiadowej już.W listopadzie zbierają ludzi po 25 osób 3 grupy, pozwalają przepracować listopad, i już w czasie grudnia bez przyczyny część zwalniają, a kolejną część w styczniu zostawiając po 5-8 osób (kryterium zostania są: wysoka sprzedaż, spodobanie sie liderowi, orzeczenie o niepełnosprawnosci, wiek do 26 lat oraz przyjscie poprzez polecenie przez pracownika (co ciekawe taki nowy pracownik zostaje bez względu na wynik sprzedaży, i cudownie dostaje wysoką premie miesięczną z nieznanego powodu :D )) uprzednio nadając im w 75proc rozmów kolejki reklamacyjno-informacyjne. Szkolenie nieklarowne i niekompetentne zamiast nauczyć kilku schematów obsługi programów dodatkowych czy anulowania i modyfikacji zamówień, pokazują tak proste i intuicyjne rzeczy jak obsługa strony internetowej czy podgląd zamówienia w programie. I tak oto ""przygotowany"" pracownik ma radzić sobie z klientami którzy wymagają często np. zmiany daty dostawy? Do tego wiecznie przemęczony dział posprzedażowy skarżący się na byle co, że to niby asystent cc ma to umieć bez szkolenia... Prośby wielu asystentów w tym zakresie do liderów pozostały bez odpowiedzi lepiej było ich zwolnić, prawdopodobnie z powodu ciągłych skarg działu posprzedażowego kilku samozwańczych ważniaków z tego działu. Przydział telefonów zmanipulowany i niesprawiedliwy, nastawiony na zostawienie tych i uwalenie tamtych. Półsłówka, niedopowiedzenia, tajemnice, dziwny system pracy od 6 do 11h, obowiązkowa 1 niedziela w miesiącu, dziwaczny system premiowy w którym to ludzie blisko celu sprzedażowego dostają marne 1.5stówy, a ludzie bez wyników z polecenia 3,5x tyle... Rada dla tych co tam idą, jak czujecie że zaraz macie wylecieć "bo tak" idzcie sobie za wczasu na L4 przynajmniej bedą wam płacić do końca umowy. Atmosfera fajna, pracownicy w porządku, liderzy sami z siebie do rozmowy w porządku ale to co się dzieje dookoła wygląda bardzo źle...

Pytanie
 Pytanie

Hej, czy może mi ktoś powiedzieć ogólnie co się robi na stanowisku "doradca/sprzedawca finansowy"? To bardziej praca fizyczna czy przed komputerem?

Vit
@Pytanie

Cześć, bardziej to praca przed komputerem, odpowiedzialność za obsługę kasy sklepu i pieniądze, plus oczywiście sprzedaż ratalna od której są uzależniona jest Twoja premia. Fizycznej pracy raczej mało.

Anonymous
@Pytanie

Co się robi? (usunięte przez administratora) się klienta na dodatkowe ubezpieczenia kredytu i sprzętu, kłamie się w żywe oczy że nie ma rat 0%. Tak wygląda praca doradcy finansowego, chcesz być uczciwy to nie zarobisz.

Barti
@Anonymous

Na stronce jest info że po 6 racie zaczyna naliczac się kredyt co prawda małymi literami ale jest, chciałem kupić coś na raty ale zrezygnowałem widząc takie rozbieżności, do tego mamy 2 infa. Na infolinii dowiedziałem się że raty napewno są 0%, natomiast w sklepie nikt się nie cacka od razu info że ubezpieczenie rat jest obowiązkowe nieważne ile tych rat jest. Istny cyrk i potężna kompromitacja informacyjna, żenua.

Gal anonim
@Barti

Nikt ci nie będzie spisywać rat 0% skoro nic z nich nie ma, oprócz pretensji od przełożonych. Dziwię się ludziom że kupują w takich sklepach, chcesz raty 0% to bierz na allegro, a nie lamentujesz człowieku na forum które dotyczy opinii o pracodawcy.

Jerzy
Inne

@niedługu_stad_odchodze Myślę, że zanim napisze się coś niezgodnego ze stanem faktycznym to warto sprawdzić żeby nie trzeba się było tłumaczyć!!

Pytajnik.
@Jerzy

To jak jest?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
@niedługu_stad_odchodze
@Jerzy

ale właśnie zostało to napisane zgodnie z stanem faktycznym. chyba ze poszli po rozum do głowy i postanowili sypnąć groszem by ludzie tak nie odchodzili. Ale nie martw się niedługo sam będziesz chciał odejść. Tam sie absolutnie nic nie zmienia, wszyslko od lat klepie się to samo a i uważaj żeby sie niepomylić bo Cię zwolnią hahahaha :D

Muniek
@@niedługu_stad_odchodze

Witajcie, widzialem oferty pracy z centrali do do toznych zespołów na specjalistów . Czy warto aplikować tj jak wyglada sytuacja w zespołach oraz atmosfera w biurze? Mam oczywiście na myśli szefów bo pracownicy sa pewnie fajni

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zmeczony praca tu
@Muniek

Naprawde nie warto tam iść. Cofniesz się w rozwoju. Oni nie mają ządnych nowych technologii. Cały czas KKD, CK EU i na zmiane, marza taka smiaka owaka. Oni nie mają już pomysłu jak to rozkrecać. Bazują na tym samym, piszą w wymaganiach o SQL to świetny żart. Sql tam korzysta moze ze 3 osoby i nikt wiecej bo kierownictwo boi się że wyniesiesz Bog wie jakie dane.... na czym? chyba wydrukowane na papierze:D Naprawde sa o wiele lepsze miejsca. Do tego mobing i jeśli kierownikowi spodoba się jakaś panna to jest faworyzowana i reszta jest spychana na dno i przy wszystkich jest się poniżanym. Do tego wadliwa obsługa klienta, fałszywe ceny na stronach www i w sklepach. Sprawdzcie kilka sklepów i na zwykłej pralce zobaczycie 3 rózne ceny w 3 sklepach. Słabe.

a
@zmeczony praca tu

Potwierdzam... prawie 2 lata zdrowia i poczucia swojej godnosci tam straciłam. Do tego spróbuj się pomylić a wdepczą Cię w ziemie...

Ciekawy
@a

Jak można przez 2 lata tracić godność ? Chyba dobrze że kierownik wreszcie się ulitował i zwolnił.

ze co?
@Ciekawy

Trochę dziwi mnie Twoje podejście. Lubisz być wdeptywany w ziemie i lubisz tracic swoją godność? Dobrze ze jednak ludzie nie boją się i mówią prawdę jak jest naprawdę. Po przeczytaniu tych opinii juz wiem o co zapytam na rozmowie. Masakra jakaś....

Karma
@Muniek

Jest źle nie polecam

Agri

Jeśli myślicie że będziecie sprzedawać elektronikę to szybko was wyprowadza z błędu. Elektronika to dodatek najważniejsza jest sprzedaż usług typu przedłużenie gwarancji, naklejenie folii, konfiguracja sprzętu. Macie własny plan do wyrobienia gdy macie słabsze wyniki kierownik sklepu wzywa was na rozmowę. Atmosfera pewnie zależy od sklepu ale system i premia są nastawione na rywalizację więc cudów nie ma.

Agri

Ja już obecnie nie pracuje w RTV AGD stwierdziłem że nie ma sensu, wieczne ciśnienie na te gwarancję czy codzienne deklaracje ile masz zamiar sprzedać gwarancji czy usług. Takie coś jak gwarancja czy konfigurację powinny być zwykła dodatkowa opcją a nie priorytetową.

Lublin contak center

Hej . Pracowałam tam nie cały miesiąc po10 g dzienie. Miałam okres próbny na 3 miesiące i zostałam zwolniona po miesiącu z przyczyn : nie pasuje do firmy i mecze się będąc na słuchawce i To przed samymi świętami Bożego Narodzenia !!!!!!! Stanowisko contact Center Lublin infolinia . Ludzie pracownicy i niektórzy liderzy trenezy są bardzo przyjaźni. Ale strasznie jest nacisk na sprzedaż musisz dziennie wyrobić normę ok 30 % i sprzedaż ok 31 tyś dziennie . Moja norma była słaba ... bo oprócz sprzedaży podlaczyli Ci kolejkę z reklamacja gdzie nie mogłam sprzedawać i wyrobić się z normą. Gdy dochodziłam zal bylo mi ludzi bo atmosfera świetna . A dyrekcja ..... wiadomo jak kzdej firmie co kogo obchodzi szary pracownik i czy będzie miał z czego żyć nigdy nie zapomnę Panią dyrektor i jej zachwyt ze na zabiegi w spa wydaje miesięcznie 1500 zł ???? a tu przed świętami zwolniła ludzi z głupiej przeczyny. A święta były udane mimo że dostałam od firmy prezent )))) Ale nie polecam zakopów w tej firmie oni nie szanuja klienta ani pracownikow . Jest tylko sprzedaz i tyle . I czesto czlowiek musial klamac kliejentowi. Szkoda mi milej atmosfery w contact centert Lublin.

lodówa no frost
@Lublin contak center

haha czyli nic sie nie zmienilo w tym lubelskim CC. Pracowalam tam w 2016 roku. Przyjmowali ludzi grupami ok 15-20, po trzech miesiacach zostawalo ok 5-10. Wiekszość zwalniali po miesiacu, maks dwóch. Zastanawia mnie, ze nikt nie zglosil ich do inspekcji pracy. Pamietam , ze podawali ludziom gotowe dokumenty do podpisania, rozwiazanie umowy za porozumieniem stron bez podania przyczyn. Od lat przyjmuje jesienia duza grupe osob na przedswiateczna goraczke a pozniej zwalniaja. Zycze ci znalezenia powaznej firmy a cc w lublinie radze omijac szerkim lukiem

asd
@Lublin contak center

euro to g nastawione na wyzysk dwie gwiazdki maja od wielu lat

Zostaw merytoryczną opinię o Euro RTV AGD - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Euro RTV AGD?

    Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 147.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 106, z czego 3 to opinie pozytywne, 81 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?

    Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Euro RTV AGD
Przejdź do nowych opinii