Czekałam dziś na dostawę zaplanowaną przez Rhenus Delivery Services. Śledziłam jak samochód z moją przesułką przemieszcza się. Dostawa przewidziana była na 19.30 O godz. 20.30 pojawił się wpis : klient nieosiągnięty (jakiś analfabeta to pisał). Nie powiadomili mnie telefonicznie, że nie dojadą i nie dojechali. Za to wpisali kłamliwy status (pewnie muało być klient nieosiągalny). Jutro sprawę zgłaszam fo UOKIK Zi wszědzie gdzie się tylko da aby tacy pracownicy zostali ukarani. Nie za to, że siě nie wyrobili ale za brak informacji dla klienta i za KŁAMSTWO jakie wpisali. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą i zachęcam piszcie opinie świadczące o braku kompetencji firmy Rhenus Delivery Services . Taka firma w obecnym czasie powinna zniknąć z rynku !!!!
W dniu dzisiejszym mam identyczną sytuację kłamliwy wpis klient nieosiągalny na jutro wziąłem ekstra dzień urlopu bo mają przyjechać montować meble ale meble nie dojechały ponadto do tej firmy nie można się dodzwonić odradzam
Dokładnie miałam i ja tak wczoraj. Cały dzień z domu sie nie ruszamy. Mąz robi prace porządkowe przed domem, i na konie taki sam wpis, klient nie osiągniety. Przez takie akcje nie kupię już nic ze sklepu ktory jest obslugiwany przez te firmę. A najbardziej wkurza mnie to że teraz nie wiadomo kiedy znowu zaplanują nową dostswę i czy produk nie przyjdzie uszkodzony.
Proszę o zweryfikowanie firmy której wystawia Pani/Pan opinię. Firma Rhenus Logistics S.A. nie świadczy usług dostawy towaru. Prawdopodobnie Transport był realizowany przez Rhenus Delivery Services.
Miałam dokładnie ta sama sytuację, na dziś miałam wyznaczony 3 termin i nadal czekam,choc szacowana godzina dostarczenia aktualizuje się na nowo od 3 godzin. Zero kontaktu od strony kierowcy, a za pierwszym razem podobno był pod blokiem u sąsiada z dostawa i dzwonił domofonem, co jest nieprawda, bo według mapki nawet nie pojawił się w mojej okolicy. Za drugim terminem czekałam 2godziny pod szlabanem, nikogo nie było i również zero kontaktu. Pani z infolinii bardzo niemiła, ostatecznie stwierdziła że nie musi wysłuchiwać moich pretensji i rzuciła słuchawka. Kompletny brak profesjonalizmu.
Wy macie po kolei w głowach czy już wam się całkiem styki poprzepalały? Wystawiacie negatywa na portalu o pracodawcach, bo wam się kurier spóźnił? Serio? Powinni was dożywotnio zbanować i pozbawić możliwości publikowania czegokolwiek w internecie skoro nie umiecie nawet czytać ze zrozumieniem.
twierdzisz, że problem może leżeć po stronie logistyków tutaj? a wiadomo ilu ich obecnie tu pracuje i jakie warunki wobec takich efektów ze swojej pracy mają? ciekawe czy są premie
Tak szczerze to winę za spóźnienie się kuriera ponosi dział planowania dostawy Rhenus … kurierzy maja strasznie zakłamane czasy przejazdów między punktem a i b a do tego czasy rozładunku to jest wielki żart !!!! 12 minut na rozładowanie 9 paczek o masie 160 kg na 4 piętro ???
Każda informacja o funkcjonowaniu firmy jest ważna. Pozwala to potencjalnym pracownikom zobaczyć do kogo chcą aplikować. Czasami jest to jedyna strona, w której można znaleść opinie na temat firmy i są to opinie i pracowników i byłych pracowników i klientów, które wiele noszą do ogólnego obrazu przedsiębiorstwa
((((Oddział Błonie)))) Niech zarząd lepiej solidnie przyjrzy się oddziałowi w Błoniu, jego zarządzaniem i podejściem do pracownika bo od początku roku wszystko leci na łeb na szyję. Pozdrawiam
Tragedia!!! Skandaliczne sposób obsługi klienta (gdy poprosiłam o informacje gdzie mogę złożyć reklamacje Pani mnie zbyła po prośbie o kontakt z osobami kompetentnymi pani się rozłączyła). Przesyłka miała zostać dostarczona 19.03 we wtorek w godzinach 8-20, tego dnia dotarła jedynie informacja że przesyłka jest w drodze i... do dnia dzisiejszego nie dotarła (22.03). Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniach w dostawie. Rozwiązanie jakie firma proponuje po rozmowie telefonicznej (najbliższy możliwy termin dostawy) UWAGA!!! 28.03 (9 dni po deklarowanym dostarczeniu przesyłki)!!! Licytują się odpowiedzialnością ze sklepami z których wychodzi zamówienie!! Miesiąc wcześniej także zamawiałam przesyłkę z IKEA którą obsługiwała firma #rehmus spóźnienie było tylko 3 dniowe i tłumaczenie że zepsuł się samochód. Bywa... Ale teraz... DRAMAT!!! NIE POLECAM!!! OCENIAM NA 0 !!!
Wszystkie opinie z jedną gwiazdką mówią same za siebie i ja też nie mogę powiedzieć inaczej. Niestety firmy meblowe mają z nią umowy i ciężko się przed nią wystrzec. Ludzie biorą urlopy bo muszą czekać bo wielki mebel może przyjechać w granicach 8-20, a kurier skontaktuję się z Tobą 10 minut przed przyjazdem. Dzwonisz na infolinie i pracują ludzie bez celu którzy w żaden sposób nie mogą Ci pomóc bo jedyne co mogą zrobić to udać że wysyłają powiadomienie do kuriera " Proszę o kontakt" xd Oprócz tego są tam tylko po to żeby roześmianym głosem mówić " tak tak zaraz przyjedzie" - good job : ) A oczywiście nie przyjeżdża danego dnia tylko następnego. I nie jest to doświadczenie z jednego razu, niestety miałam z nimi do czynienia 2 razy i ten sam scenariusz. Do tego jest mi szkoda ludzi którzy to wnoszą i nie zostali wyposażeni w jakikolwiek sprzęt jak liny wspomagające ich prace, często bardzo ciężkich i dużych narożników, które muszą wnosić czasem po schodach. Dla mnie to jest istny wyzysk pracownika i nie zadbanie o jego bezpieczeństwo.
Nie polecam tej firmy mają chyba problemy z telefonami i możliwością informacji że towar nie dojedzie nawet będąc według lokalizacji 100m od adresu a na pani na infolinii to tylko potrafi powiedzieć ze wystawia nowy termin dostawy i tak już od 3tygodni porażka totalna szybciej uber na rowerze by dostarczył
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/b/a/7/ba793d90cdb0caca527ddafe39447ed4.jpg)
Widze ze ci dostawcy to jkais specjalny (usunięte przez administratora) ludzi, chamscy, i roszczrniowi, facet przyjechał z szafą, zaparkowal praktycznie pod drzwiami wejsciowymi domu, i jeszcze mial pretensje ze mu nie zapłacę za wniesienie, dodam, ze kurier ma obowiazek dostarczyc przesylke do pierwszego pomieszczenia domu/mieszkania, a on chcial zeby mu po prostu zapłacic za to, za transport zapłaciłam chore pieniądze ponad 200 zl., poszla skarga oczywiscie, ale co mi po tym. Juz wiem jakiej firmy unikaćm
Czy jest możliwość pracy w Rhenus Logistics S.A. na część etatu?
Czekam na przesyłkę prawie miesiąc, dzisiaj dzwoniłam na infolinie by uzyskać informacje jaki jest powód tak dużego opóźnienia mimo to Pani nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Nie wie również kiedy zostanie dostarczona do mnie przesyłka. Ciągle przebywa w magazynie centralnym , później zostanie przetransportowana do magazynu końcowego , gdzie dopiero zostanie do mnie wysłana. Pracownik jednak nie jest w stanie określić nawet przybliżonego terminu transportu przesyłki pomiędzy magazynami. To jest niepoważne .
Okropna fima która jakiś cudem dostała kontrakt i monopol na dostawy z Agaty i Ikea - zapewne jakiś znajomek podpisał umowe Oczekiwanie na produkt ponad 7 dni - teraz jak mamy dostwy jedno dniowe to jest nie dopuszczalne. Na dodatek obsluga nie mila i z poprzednich opini na ich temat widze ze nie mozna liczyc na dostawe na czas!
Wy macie po kolei w głowach czy już wam się całkiem styki poprzepalały? Wystawiacie negatywa na portalu o pracodawcach, bo wam się kurier spóźnił? Serio? Powinni was dożywotnio zbanować i pozbawić możliwości publikowania czegokolwiek w internecie skoro nie umiecie nawet czytać ze zrozumieniem.
twierdzisz, że problem może leżeć po stronie logistyków tutaj? a wiadomo ilu ich obecnie tu pracuje i jakie warunki wobec takich efektów ze swojej pracy mają? ciekawe czy są premie
Tak szczerze to winę za spóźnienie się kuriera ponosi dział planowania dostawy Rhenus … kurierzy maja strasznie zakłamane czasy przejazdów między punktem a i b a do tego czasy rozładunku to jest wielki żart !!!! 12 minut na rozładowanie 9 paczek o masie 160 kg na 4 piętro ???
Każda informacja o funkcjonowaniu firmy jest ważna. Pozwala to potencjalnym pracownikom zobaczyć do kogo chcą aplikować. Czasami jest to jedyna strona, w której można znaleść opinie na temat firmy i są to opinie i pracowników i byłych pracowników i klientów, które wiele noszą do ogólnego obrazu przedsiębiorstwa
Płacę 100zl za dostawę i teoretycznie ustalam termin dostawy. Czemu teoretycznie? Bo meble miały przyjść tydzień temu, a ze względu na jakąś awarie samochodu przełożono mi ją na za tydzień. Dzwoniłam na infolinię (długi czas oczekiwania). Jak już się dodzwoniłam pani zasugerowała żeby złożyć formularz o szybszej dostawie i mieli się ze mną skontaktować aby wyznaczyć nowy termin czego oczywiście nie zrobili. Dostała miała być między godziną 8 a 20 i w czasie też nie potrafili się wyrobić. Totalna porażka, bardzo odradzam. Chciałam żeby meble przyszły szybciej, a wychodzi na to, że równie dobrze mogłam je zamówić do sklepu i nie płacić tyle za dostawę
Czegoś takiego to dawno nie widziałam. Ciężko nawet napisać, że to brak profesjonalizmu, bo to brak zwyczajnej kultury osobistej. Czyjej? Jednego z dostawców, ale też Pani, która infantylnym tonem spławiła mnie z infolinii. Serdecznie NIE POZDRAWIAM Pana dostawcy z Łodzi, z którym miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać w dniu 23.11 ok. godz. 14:00. Na 10 minut przed przyjazdem zostałam uprzedzona o dostawie - i to ok, wzięłam wolne w pracy, żeby cały dzień być na miejscu. Kiedy Panowie dojechali, otrzymałam telefon - i tu zaczęła się magia. Pan zarządał ode mnie otwarcia szlabanu, do którego nie posiadam pilota - zaznaczam, że to pierwsza klatka od szlabanu, ile, 3-5 metrów do przejścia? Jak powiedziałam, że niestety, nie mam pilota, Pan Pogromca Dziecięcych Uśmiechów stwierdził, że muszę popytać sąsiadów. Obok mnie mieszka starsza Pani, mieszkanie obok puste, o tej porze trudno kogoś znaleźć. Jak na moje tłumaczenia zareagował Smerf Maruda? Zaczął się na mnie drzeć! Tak, proszę Państwa, stwierdził, że krzykiem obsługuje się klientów. Kiedy wrzaski nie wystarczyły, zaczął mi grozić, że w takim razie nie zrealizuje dostawy z dopiskiem, że utrudniłam dostawę. Co dalej? Z tonem obrażonego 3-latka usłyszałam, że już kontaktuje się z Ikea i po prostu gość chamsko się rozłączył. Zaznaczam, że mowa o jednym Panu, za którego drugi pracownik przepraszał. Usłyszałam, że jest młody i nerwowy, a dzisiaj dodatkowo ma zły dzień. Super :) Zadzwoniłam do Ikea i zostałam skierowana do Państwa. Na infolinii, infantylna pracowniczka stwierdziła, że to nie ich problem, bo przecież to zamówienie z Ikea. Nerwowo już zaznaczała, że przecież powtarza, że to nie tu. No takiego chamstwa po stronie jednej firmy się nie spodziewałam. Widząc poniższe opinie, piszę o standardzie obsługi. @Pracodawca jesteście poważni? Uczył Was ktoś kontaktu z klientem? 2 na 3 osoby z nienawiścią do ludzi, praca za karę. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM! Chętnie złożę oficjalną skargę. Dowiem się jak to zrobić bez Państwa pomocy - na to nie ma co liczyć najwyraźniej.
Przykra sytuacja. Tyle że Rhenus Logistics S.A. nie świadczy usług dostawy towaru. Towar z Ikea dostarcza inna firma - Rhenus Delivery Services. Tyle mają ze sobą wspólnego, że należą do grupy spólek - ale to są osobne firmy. Nie na tym profilu powinna się znaleźć ta opinia.
W dniu 17.10.2023 przez firmę kurierska Rhenus miałam ustalona przesyłkę . Dostałam informacje ze mam czekać od 12-20 . Dzwoniłam pare razy i za każdym razem w telefonie średnio uprzejma pani nagminnie powierzała ze mam czekać bo przesyłka jedzie . Czekalam do 21 - nie przyjechała …. Na drugi dzień zadzwoniłam do Ikei . Opowiedziałam historie z dnia poprzedniego gdzie w związku z dostawa wzięłam dzień wolny oraz umówiłam sztab ludzi do pomocy . Niestety pani zwojowała tyle ze ustawiła przesyłkę na 19 października i pomimo moich próśb żeby potraktowano sprawę priorytetowo na wczoraj - to firmę kurierską nie wiele obszedł fakt mojej sytuacji która niestety nie była prosta …. Ustaliśmy jednak , ze kurier przyjedzie po godzinie 17 czyli zdążę wrócić z pracy . Dzisiaj od rana wiszę na telefonie gdyż okazało się ze maja krótkie kursy i przyjadą o 14 ….. Na dodatek kłamią ze Ikea wprowadza ich w błąd ze godziny przyjazdu nie są spójne z biurem koordynatora, który ustala rozwożenie paczek . Żeby było ciekawiej pani na infolinii firmy transportowej była niegrzeczna , opryskliwa …. finalnie rzuciła słuchawkę gdy chciałam z nią coś ustalić … brak słow . Jak żyje nie spotkałam podobnie niewychowanych ludzi , brak szacunku brak kultury brak zainteresowania . Siedzę i mierze ciśnienie bo ochłonąć ciężko . Swoją droga apeluje do Ikea . Tyle opinii , które tu znajduję powinno trafić do osób , które ustalają współpracę transportową bo w konsekwencji rzutuje to na wizerunek Ikea . Kochani - nie tędy droga ????
Dokładnie! Ta laska na infolinii jest jakaś nienormalna, absolutny brak szacunku i kultury osobistej!
Kilka dni temu ekipa tej firmy przywiozła mi narożnik. Po przeczytaniu opinii wiele się po nich nie spodziewałam. Byłam w szoku kiedy panowie dotarli pod dom z rzeczonym meblem. Pomyślałam...oho znowu mam fart. Niestety. Jeden z panów był na rauszu, drugi też w nie najlepszej kondycji. Dostawa była opłacona z wniesieniem. Jeden z panów po wniesieniu towaru na klatkę schodową oznajmił , że bolą go plecy i za mało mu płacą, więc nie wniesie. Ten drugi próbował go przekonać, ale ten twardo się zapierał. Nawet zadzwonił do szefowej poskarżyć się na swój ciężki los. Po kilku minutach zaproponował mi 2 rozwiązania. Może znieść ten kawałek, który już wniósł i przywieść mi go w innym bliżej nieokreślonym terminie, albo wrzucić drugą połowę kanapy i sama mam sobie wnieść. Jako, że bardzo mi zależało narożnik wniósł sąsiad razem z moim mężem, który ma chore serce i przepuklinę. To było 1 piętro... Panowie stali na klatce i trzymali kciuki za mojego męża i sąsiada. Nie polecam usług tej firmy. Dramat.
Nie polecam tej firmy. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu ze strony firmy kurierskiej. Właściwie to nazywanie tej firmy firmą kurierską jest obrazą dla innych uczciwych firm zajmujących się dostarczaniem przesyłek. Nie wiem po co dzwonią wcześniej w celu ustalenia daty dostawy, skoro i tak kurier ma to gdzieś. Nie zdążyłam odebrać telefonu od kuriera dlatego zaraz oddzwoniłam. Niestety bez skutku, a po chwili w panelu śledzenia przesyłek pojawiła się informacja, że klient nieosiągnięty. Nikt nawet nie był pod blokiem, nie mówiąc już o zadzwonieniu domofonem. Niestety na infolinię także nie można się dodzwonić. Po kilku dniach, po moich dwóch napisanych skargach zarówno do Rhenusa jak i Agaty Meble zadzwonili w celu ustalenia ponownej dostawy. Gdy powiedziałam, że mam nadzieje, ze tym razem kurier raczy się pojawić, Pan powiedział, że nie rozumie- przecież ma zdjęcie podjazdu. Jakiego podjazdu? Szkoda, ze pod moim blokiem nie ma podjazdu. Cały dzień mąż byl w mieszkaniu i nikogo z przesyłką nie bylo. Zresztą mamy monitoring, na którym ewidentnie kuriera nie ma. Ta firma to jest szczyt chamstwa. Szkoda, że wcześniej nie widzialam złych opinii o tej firmie, teraz wiem, że są one prawdziwe. Dziwię się Agacie Meble, że z nimi współpracuje. W przyszłości nie zamierzam korzystać z usług tej firmy, dlatego jeżeli jakiś sklep będzie oferował dostawę z Rhenusa to podziękuję. Szkoda nerwów.
Większość opinii tutaj w ogóle nie dotyczy spółki Rhenus Logistics S.A. - tylko innej firmy, która realizuje dostawy towaru. Rhenus Logistics zajmuje się magazynowaniem a nie transportem! Ja pracę tutaj polecam - fajni ludzie, dobra atomosfera. Przychodzę do pracy z przyjemnością. Zarobki i benefity hmm... trochę słabe, ale firma się rozwija, więc mam nadzieję, że będzie lepiej. Widać, że ludziom zależy na pracy tutaj - dużo osób pracuje po kilka, kilkanaście lat, awansują. Jest dostęp do szkoleń. Ogólnie pracuje się tutaj dobrze.
A w ikea dlaczego im podziękowali za współprace na targówku i jankach kiedys były stanowiska przyjmowali zlecenia transportu mieli magazyn
W Bolesławiec Rhenus Logistics S.A. rekrutuje na stanowisko Kierownik zmiany. Aplikowałeś na ofertę? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z przedstawicielami firmy. Napisz, na co potencjalni kandydaci mogą zwrócić uwagę zanim udadzą się na rozmowę kwalifikacyjną.
Ponad 20 minut spędzonych na infolinii, by dowiedzieć się gdzie jest paczka. Startowałam z 9 pozycji, a gdy już byłam 1 to nikt nie raczył odebrać. Stracone pieniądze. Strona przewoźnika wyglada jak z lat 2000, nie można sprawdzić statusu przesyłki. O wiele szybciej uzyskałam informacje od sklepu - Leroy Merlin. Nie polecam!
Bardzo nie polecam firmy Rhenus!!! Zamówiłam szafę, która dojechała z dużym opóźnieniem i ze zmianą terminu dostawy. Dostawcy bardzo niegrzeczni, odmówli wniesienia towaru, mimo, że usługa była z wniesieniem. Arogancko zapowiedzieli, że jeśli mi się nie podoba to zabierają towar z powrotem. W statusie przesyłki wpisali, że KLIENT NIEOSIĄGALNY. NIE POLECAM!!!!!
Jestem bardzo mile zaskoczona. Kanapa doszła do mnie szybko i punktualnie, z wcześniej zapowiedzianą przez kierowcę godziną przyjazdu..
Pracuję e Rhenusie jako magazynier i jestem megazadowolona, pensja troszkę za niska, ale ogólnie ok. W wielu firmach w GPP pracowałam, w Rhenusie chcę pracować juz na stałe, firma się rozwija, rozbudowuje, praca jest.
Tutaj wpisujemy o warunkach pracy, nie składamy tutaj reklamacji odnośnie terminów isposobów dostawy towaru!!!!!
a czemu ? ....... przecież istotnym jest obraz firmy widziany oczami klienta, prawda? A tak po prawdzie to nie jest reklamacja ale zaistniały fakt, który daje faktyczny obraz
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Rhenus Logistics S.A. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![Rhenus Logistics S.A.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Rhenus Logistics S.A.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rhenus Logistics S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Rhenus Logistics S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rhenus Logistics S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Puławska 99
02-595 Warszawa
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- La Makeup Sp. z o.o.
- "U kucharzy" Ossolińskich 7
- Bank Pekao
- PANEK S.A.
- iParts Sp. z o.o.
- Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
- Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.
- Mobica Limited Poland
- Adecco Poland
- Amrit Spółka z o.o. sp.k.
- DCG S.A.
- Andrzej Chmiel Endrju
- Polkomtel Sp. z o.o.
- Skrivanek sp. z o.o.
- Star-Typ Sport
- Computer Alliance Sp. z o.o.
- Pgnig Termika
- Open Finance S.A.
- Novotel
- JUAN SP.J.
- Fronda Pl Sp. z o.o.
- Audiomagic Sp. z o.o.
- POLSERVICE Geo Sp. z o.o.
- KMD Poland Sp. z o.o.
- Omya Sp. z o.o.
- Leroy-Merlin Polska Sp. z o.o.
- Szwajcarka Sikorski Marcin
- UNICEF
- PMPG Polskie Media S.A.
- As Inbank S.A.-Oddział w Polsce
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |