Rhenus Logistics S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Rhenus Logistics S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Kliknij i zobacz aktualne oferty pracy!


Fiona
Pracownik

Jestem pracownikiem firmy Rhenus od lipca.Wczesniej pracowałam w innej firmie w Parku przemysłowym i powiem szczerze ze w Rhenusie a tam(nie podaje nazwy tamtej firmy ) to jest poprostu bajka.Tam zasuwałam jak Beduin przyjeżdżając z pracy nie wiedziałam czy zjeść,czy się umyć czy odrazu iść spać tak byłam zmeczona.Tutaj jest całkiem co innego choć firma zajmuje się tym samym co poprzednia.Ludzkie warunki,ludzie super brygadzisci również w porządku -normalni przedewszystkim a nie WIEEELKIE SZEFOSTWO bo wyżej odemnie.Mi się bardzo dobrze tu pracuje i po pracy normalnie funkcjonuje a nie padam na pysk.Jak dla mnie najlepsza praca w jakiej pracowałam.

1
Julian
Klient

Kurierzy dostarczyli mi w sobotę paczkę Z IKEA, zadzwonili powiedzieli że będą za godzinę i przyjechali punktualnie, bardzo kulturalny kurier, polecam firmę

Fiona
Pracownik

Jestem pracownikiem firmy Rhenus od lipca.Wczesniej pracowałam w innej firmie w Parku przemysłowym i powiem szczerze ze w Rhenusie a tam(nie podaje nazwy tamtej firmy ) to jest poprostu bajka.Tam zasuwałam jak Beduin przyjeżdżając z pracy nie wiedziałam czy zjeść,czy się umyć czy odrazu iść spać tak byłam zmeczona.Tutaj jest całkiem co innego choć firma zajmuje się tym samym co poprzednia.Ludzkie warunki,ludzie super brygadzisci również w porządku -normalni przedewszystkim a nie WIEEELKIE SZEFOSTWO bo wyżej odemnie.Mi się bardzo dobrze tu pracuje i po pracy normalnie funkcjonuje a nie padam na pysk.Jak dla mnie najlepsza praca w jakiej pracowałam.

1
m.k. Nowy wpis
Pracownik
@Fiona

Potwierdzam, wiwat Rhenus!!!

Dagmara Nowy wpis
Klient

Ta firma to jakaś kpina. Zdecydowanie powinny się przebranżowić. A ikea współpracując z takim podmiotem sama strzela sobie w kolano. Dostawa kuchni i innych mebli w trzech przesyłkach zaplanowana na 03.01 2022 w przedziale godzinowym, nie dotarła. Nawet nikt nie pofatygował się żeby się skontaktować i o tym fakcie poinformować. Kolejna dostawa 3 przesyłek po reklamacji dotarła... tylko jedna. Reszta gdzieś im zaginęła. Dramat i zupełny brak kontakty. Szczerze nie polecam.

Administrator Nowy wpis

Szukam pracy w mieście Błonie. Interesują mnie średnie zarobki w wysokości 3300 . Czy ktoś wie, czy mogę liczyć na takie w firmie Rhenus Logistics S.A.?

Nat
Klient

Nie polecam. Kurier przywiozl paczke po czym odmowil wjazdu na posesje. Doslownie zostawil wazaca 250kg palete w otwartej bramie wjazdowej i sobie odjechal!!!

Kurier Nowy wpis
Kandydat
@Nat

Zaakceptowales warunki dostawy a teraz masz problem. Kolejny roszczeniowy klient, ktoremu wszystko sie nalezy.

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Rhenus Logistics S.A. kandydat na stanowisko Kierownik Działu Kompletacji Zamówień ma szansę poznać swoje przyszłe zarobki? Czy można negocjować proponowaną kwotę wynagrodzenia?
Administrator

Czy Asystentka jest możliwy w firmie Rhenus Logistics S.A.? Ktoś z pracujących się wypowie?

Natalia
Klient

Szczerze nie polecam. Jako firma, która dostarcza produkty beznadziejna. Przetrzymują zakupione paczki, brak kontaktu a Pracownicy zamiast dostarczyć artykuły dzwonią, że kończą pracę i rób co chcesz. Dramat i (usunięte przez administratora) zero postawy proklienckiej.

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 45 dni.
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Rhenus Logistics S.A.?

Anna
Klient

4 podejscia od dostawy z IKEI i zadna nie zrealizowana. Biednym co chwile sie psuja samochody. 12 godzin czekania i zadnego telefonu, a nie raz, od kuriera, ze auto na warsztacie i biedak nie dojedzie (godz 14), ale jutro rano bedzie. Oczywiscie nikogo niw bylo, klamstwo w zywe oczy. Ikea przeprasza, infolinia przeprasza, bo to wina oddzialu i biedacy beda nastepnym razem, w najblizszym wolnym terminie(za 2 tygodnie) i nic. Poziom firmy zerowy, mam nadzieje, ze niedlugo padnie. (usunięte przez administratora) i nic wiecwej. Unikac szerokim lukiem.!!!!!!

A
Klient

Dramat. Towar zamówiony z Ikei, 3 terminy i 3 razy nie został dostarczony. 12 godzin czekania w domu aby ostatecznie dowiedzieć się, że rzekomo w domu nikogo nie było. Oczywiście nikt nie dzwonił ani na telefon ani do domu. Zero kontaktu. W głowie mi się nie mieści, ze tak wielka firma jak Ikea pozwala sobie na takie traktowanie klientów.

Jerzy
Klient

Żenada, mi też zmieniono termin dostawy. Podjąłem decyzję, jeżeli i tym razem mi towaru nie dostarczą założę IKEI sprawę o nie dotrzymanie warunków umowy i naruszenie dobrego imienia mojej firmy. Mnie nie interesuje czym mi towar dostarczą może to być dostawczak , zaprzęg lub na plecach szefa ale towar musi przyjechać.

Grażyna
Klient

Strasznie nie lubię wystawiać złych ocen, ale Ta firma zasługuje na dużego minusa. Firma niepoważna i nierzetelna. Wszystkie krytyczne uwagi pod jej adrsem są jakby opisem mojej sytuacji. Polecam upewnić się przy zamówieniu kto jest dostawcą a nawet zdrowiej będzie wynając bus i samemu odebrać towar. Aż dziwne że Ikea z nimi pracuje

Klient
Klient

Odradzam każdemu korzystania z ich usług, zakłamana firma. Totalna żenada, okłamywanie klienta jest na początku dziennym. Nie zapowiada się, aby cokolwiek miałoby się zmienić.

Artur K
Klient

Przekładany termin dostawy 8 razy, wysyłane maile, że przesyłka została dostarczona, a narożnika w domu brak. Bardzo utrudniony kontakt, ciągle kłamstwa i (usunięte przez administratora)klienta. Nigdy nie poleciłbym nikomu tej firmy i każdemu odradzam z korzystania z ich jakichkolwiek usług. Dodam, że minął miesiąc, a narożnika jak nie było, tak nie ma... 1/100

nie i nie
Klient
 Pytanie

Przesyłka miała do mnie dotrzeć w dniu 01.09.2021 - zadzwonił jakiś człowiek i powiedział, że się "nie da" i będzie w dniu 02.09.2021 - powiedziałem, nie ma sprawy. Dostałem informację, że przesyłka jest w drodze - jednak NIKT nie przyjechał w dniu 02.09.2021 - a na stronie pojawiła się informacja: "Niepoprawne doręczenie " - cokolwiek to znaczy (?) Dziś jest 03.09.2021 - nie ma żadnej informacji - oprócz "Towar w magazynie" - nie rozumiem zasad funkcjonowania waszej firmy.

klient
Klient
@nie i nie

To samo.. totalne (usunięte przez administratora) dzisiaj 3 termin i kolejny raz niepoprawne doręczenie chociaż zgodnie z lokalizacją na stronie rhenus kierowca był w okolicy bloku.. nikt nie dzwonił mimo zapewnień na infolinii że kurier zadzwoni pół godz. przed dostawą. Rezygnuję z zamówienia i odradzam każdemu tą firmę.

Józefa
Klient

Składam skargę na czynności firmy. Dnia 28 listopada 2020 r., na mój adres miała być dostarczona lodówka, zlecenie było od firmy Amica. W dniu 27 listopada przedstawiciel firmy przekazał, iż 28 listopada od 8 do 16 będzie dostawa. Dokładnej godziny nie podano, tylko informację, że godzinę przed dostawą ktoś zadzwoni. Czekaliśmy na te telefon, byliśmy cały czas w domu. Ponieważ nie było żadnego telefonu, to o godz. 14.38 zadzwonił mąż na numer 602471355, potem ja o godz.14.39 zadzwoniłam ja i napisałam SMSa. Po naszej interwencji dostaliśmy odpowiedz, że kierowca był i nikogo nie zastał. Zadzwoniłam na podany wyżej numer, odebrał jakiś Pan Daniel ( nie chciał się przedstawić) i stwierdził, że kierowca był bo zrobił zdjęcie bloku i dzwonił do nas. Jak zapytałam go o godzinę telefonu i przesłanie tego zdjęcia domu , to powiedział, że tego nie zrobi. Nie chciał podać godziny o której niby był kierowca i o której dzwonił. Byliśmy cały czas w domu, mając włączone telefony. Jesteśmy oburzeni takim brakiem profesjonalizmu. Wystawiamy też waszej firmie ocenę negatywną, którą upowszechnimy. Firma powinna dobierać sobie kompetentnych pracowników.

8
Ja
Klient
 Pytanie
@Józefa

U nas ta sama sytuacja i co teraz robić?

3
Emka
Klient

To najgorsza i gówniana firma kurierska jaką znam. Nie polecam zakupów w Kato w ikei z dostawą przez tę firmę. Trzeci raz ustalanie terminy dostawy, raz zepsute auto, potem zero informacji, w ciągu minuty status przesyłki zmienia się 637747 razy. Dzisiaj czekam na dostawę, ma być do 11. Tymczasem towar nie został nawet wzięty z magazynu i skończy się na tym samym. Dobrze że ikea kończy z nimi już kontrakt.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa w Rhenus Logistics S.A. na stanowisko Specjalista ds. Utrzymania Ruchu? Z iloma osobami się rozmawia? 28 sierpnia pojawiło się ogłoszenie.

Łucja

Widzę, że w ostatnim czasie pojawiają się głównie opinie od klientów Rhenusa a mnie interesuje zatrudnienie :) Czy jakiś pracownik może odnieść się do warunków zatrudnienia na stanowisku magazyniera? Ile wynoszą premie jakościowe i jakie są warunki ich przyznawania? Jak wyglądają możliwości dołączenia rodziny do opieki medycznej w Lux Medzie?

Pracodawca

 Pytanie
@Łucja

Dzień dobry Pani Łucjo, proszę o informacje o który oddział naszej firmy Pani pyta?

Miss
Były pracownik
@Łucja

Nie polecam :) oddział w best ;)

straszna kultura transportu
Pracownik

pracownik robi wam i to skutecznie straszny wizerunek jest obco krajowcem sjergiej jest osoba bez kultury a osoby starsze traktuje jak scierki NIC JUZ NIE KUPIE U PANSTWA skarga dotyczy pracownika ktory dostarczyl fotele tarnowskie gory ul. gliwicka 83 dnia 15.06.21r. przesylka nr. 4538561 jeszcze raz bardzo prosze zajac sie tym nieprzyjemnym SJERGIEJEM ZEGNAM LISOWSKA

Kpina i cyrk
Klient

''Logistics'' w nazwie firmy, to nieśmieszny żart. Paczka miała zostać dostarczona w czwartek - nie została. W poniedziałek dostałam informację, że była próba dostarczenia towaru w piątek - nie było. Po rozmowie z Panią na infolinii dostałam obietnicę, że we wtorek paczka przyjdzie na 100% - specjalnie wzięłam pracę zdalną aby paczkę odebrać, można się już domyślić, że nie przyszła. Po kolejnej rozmowie z infolinią, padła informacja, ze paczka przyjdzie jutro - zobaczymy, ale odczucia są raczej negatywne. Pomijam już fakt, że trzykrotnie dostaliśmy numer do kuriera, który nie pracuje, a Pani na infolinii nie potrafiła uzasadnić tak długiego opóźnienia i była wręcz oburzona, że ktoś śmie przeszkadzać jej w pracy, chociaż ciężko to nazwać pracą, skoro firma z ''logistyką'' w nazwie oddelegowuje do wysyłki towaru pracowników, którzy znajdują się obecnie na urlopie. Brak profesjonalizmu i robienie sobie żartów z klientów.

Zostaw merytoryczną opinię o Rhenus Logistics S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Rhenus Logistics S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Rhenus Logistics S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Rhenus Logistics S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, a 1 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Rhenus Logistics S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Rhenus Logistics S.A., to 27, z czego 1 to opinie pozytywne, a 26 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

Rhenus Logistics S.A.