Rhenus Logistics S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Rhenus Logistics S.A.

Administrator

Czy Asystentka jest możliwy w firmie Rhenus Logistics S.A.? Ktoś z pracujących się wypowie?

Natalia
Klient

Szczerze nie polecam. Jako firma, która dostarcza produkty beznadziejna. Przetrzymują zakupione paczki, brak kontaktu a Pracownicy zamiast dostarczyć artykuły dzwonią, że kończą pracę i rób co chcesz. Dramat i (usunięte przez administratora) zero postawy proklienckiej.

1
Pytanie
 Pytanie

Jakie są warunki zatrudnienia w Rhenus Logistics S.A.?

Anna
Klient

4 podejscia od dostawy z IKEI i zadna nie zrealizowana. Biednym co chwile sie psuja samochody. 12 godzin czekania i zadnego telefonu, a nie raz, od kuriera, ze auto na warsztacie i biedak nie dojedzie (godz 14), ale jutro rano bedzie. Oczywiscie nikogo niw bylo, klamstwo w zywe oczy. Ikea przeprasza, infolinia przeprasza, bo to wina oddzialu i biedacy beda nastepnym razem, w najblizszym wolnym terminie(za 2 tygodnie) i nic. Poziom firmy zerowy, mam nadzieje, ze niedlugo padnie. (usunięte przez administratora) i nic wiecwej. Unikac szerokim lukiem.!!!!!!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Rhenus Logistics S.A. kandydat na stanowisko Kierownik Działu Kompletacji Zamówień ma szansę poznać swoje przyszłe zarobki? Czy można negocjować proponowaną kwotę wynagrodzenia?
A
Klient

Dramat. Towar zamówiony z Ikei, 3 terminy i 3 razy nie został dostarczony. 12 godzin czekania w domu aby ostatecznie dowiedzieć się, że rzekomo w domu nikogo nie było. Oczywiście nikt nie dzwonił ani na telefon ani do domu. Zero kontaktu. W głowie mi się nie mieści, ze tak wielka firma jak Ikea pozwala sobie na takie traktowanie klientów.

1
Jerzy
Klient

Żenada, mi też zmieniono termin dostawy. Podjąłem decyzję, jeżeli i tym razem mi towaru nie dostarczą założę IKEI sprawę o nie dotrzymanie warunków umowy i naruszenie dobrego imienia mojej firmy. Mnie nie interesuje czym mi towar dostarczą może to być dostawczak , zaprzęg lub na plecach szefa ale towar musi przyjechać.

1
Grażyna
Klient

Strasznie nie lubię wystawiać złych ocen, ale Ta firma zasługuje na dużego minusa. Firma niepoważna i nierzetelna. Wszystkie krytyczne uwagi pod jej adrsem są jakby opisem mojej sytuacji. Polecam upewnić się przy zamówieniu kto jest dostawcą a nawet zdrowiej będzie wynając bus i samemu odebrać towar. Aż dziwne że Ikea z nimi pracuje

1
Klient
Klient

Odradzam każdemu korzystania z ich usług, zakłamana firma. Totalna żenada, okłamywanie klienta jest na początku dziennym. Nie zapowiada się, aby cokolwiek miałoby się zmienić.

1
Artur K
Klient

Przekładany termin dostawy 8 razy, wysyłane maile, że przesyłka została dostarczona, a narożnika w domu brak. Bardzo utrudniony kontakt, ciągle kłamstwa i (usunięte przez administratora)klienta. Nigdy nie poleciłbym nikomu tej firmy i każdemu odradzam z korzystania z ich jakichkolwiek usług. Dodam, że minął miesiąc, a narożnika jak nie było, tak nie ma... 1/100

1
nie i nie
Klient
 Pytanie

Przesyłka miała do mnie dotrzeć w dniu 01.09.2021 - zadzwonił jakiś człowiek i powiedział, że się "nie da" i będzie w dniu 02.09.2021 - powiedziałem, nie ma sprawy. Dostałem informację, że przesyłka jest w drodze - jednak NIKT nie przyjechał w dniu 02.09.2021 - a na stronie pojawiła się informacja: "Niepoprawne doręczenie " - cokolwiek to znaczy (?) Dziś jest 03.09.2021 - nie ma żadnej informacji - oprócz "Towar w magazynie" - nie rozumiem zasad funkcjonowania waszej firmy.

1
klient
Klient
@nie i nie

To samo.. totalne (usunięte przez administratora) dzisiaj 3 termin i kolejny raz niepoprawne doręczenie chociaż zgodnie z lokalizacją na stronie rhenus kierowca był w okolicy bloku.. nikt nie dzwonił mimo zapewnień na infolinii że kurier zadzwoni pół godz. przed dostawą. Rezygnuję z zamówienia i odradzam każdemu tą firmę.

1
Józefa
Klient

Składam skargę na czynności firmy. Dnia 28 listopada 2020 r., na mój adres miała być dostarczona lodówka, zlecenie było od firmy Amica. W dniu 27 listopada przedstawiciel firmy przekazał, iż 28 listopada od 8 do 16 będzie dostawa. Dokładnej godziny nie podano, tylko informację, że godzinę przed dostawą ktoś zadzwoni. Czekaliśmy na te telefon, byliśmy cały czas w domu. Ponieważ nie było żadnego telefonu, to o godz. 14.38 zadzwonił mąż na numer 602471355, potem ja o godz.14.39 zadzwoniłam ja i napisałam SMSa. Po naszej interwencji dostaliśmy odpowiedz, że kierowca był i nikogo nie zastał. Zadzwoniłam na podany wyżej numer, odebrał jakiś Pan Daniel ( nie chciał się przedstawić) i stwierdził, że kierowca był bo zrobił zdjęcie bloku i dzwonił do nas. Jak zapytałam go o godzinę telefonu i przesłanie tego zdjęcia domu , to powiedział, że tego nie zrobi. Nie chciał podać godziny o której niby był kierowca i o której dzwonił. Byliśmy cały czas w domu, mając włączone telefony. Jesteśmy oburzeni takim brakiem profesjonalizmu. Wystawiamy też waszej firmie ocenę negatywną, którą upowszechnimy. Firma powinna dobierać sobie kompetentnych pracowników.

9
Ja
Klient
 Pytanie
@Józefa

U nas ta sama sytuacja i co teraz robić?

3
Emka
Klient

To najgorsza i gówniana firma kurierska jaką znam. Nie polecam zakupów w Kato w ikei z dostawą przez tę firmę. Trzeci raz ustalanie terminy dostawy, raz zepsute auto, potem zero informacji, w ciągu minuty status przesyłki zmienia się 637747 razy. Dzisiaj czekam na dostawę, ma być do 11. Tymczasem towar nie został nawet wzięty z magazynu i skończy się na tym samym. Dobrze że ikea kończy z nimi już kontrakt.

1
Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa w Rhenus Logistics S.A. na stanowisko Specjalista ds. Utrzymania Ruchu? Z iloma osobami się rozmawia? 28 sierpnia pojawiło się ogłoszenie.

straszna kultura transportu
Pracownik

pracownik robi wam i to skutecznie straszny wizerunek jest obco krajowcem sjergiej jest osoba bez kultury a osoby starsze traktuje jak scierki NIC JUZ NIE KUPIE U PANSTWA skarga dotyczy pracownika ktory dostarczyl fotele tarnowskie gory ul. gliwicka 83 dnia 15.06.21r. przesylka nr. 4538561 jeszcze raz bardzo prosze zajac sie tym nieprzyjemnym SJERGIEJEM ZEGNAM LISOWSKA

1
Joanna
Klient

Nie polecam tej firmy, umawiają się na dostarczenie towaru, nie przywożą, wciskają że telefonicznie odmówiłam przyjęcia, mówią że oddzwonią, nie oddzwaniają. Totalny brak szacunku dla klienta.

1
KLIENT
Klient

Kurierzy nie przyjeżdżają do klienta a informują ich potem że byli a nikogo nie było w domu, potem do centrali zgłaszają ze nikt nie odebrał przesyłki, mam monitoring pod domem i nie było żadnego kuriera w danym dniu.... Kpina z ludzi.

Pytanie
 Pytanie

Czym w Rhenus Logistics S.A. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Były klient
Klient

Odradzam wszystkim zamawianie przysyłek przez firme Rhenus. Kurier odmówił dostarczenia przesylki, ponieważ nie chciało mu sie wchodzić po schodach.

1
Janusz

Jeżeli ktoś chce rozpocząć karierę w Rhenus Logistics to jest oferta pracy dla magazyniera. Czy pracując na tym stanowisku trzeba mieć uprawnienia na wózki widłowe? Można się ubiegać o takie szkolenia także podczas zatrudnienia?

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo,

serdecznie dziękujemy za Waszą aktywność w tym miejscu i chęć podzielnia się swoimi postrzeżeniami na temat naszego przedsiębiorstwa. Cenimy każdą konstruktywną krytykę, czy to od naszych klientów, czy pracowników. Wszelkie merytoryczne uwagi wyznaczają nam kierunek zmian i obszary wymagające poprawy, dlatego zapewnimy, że wyciągniemy z nich wnioski.

 Jednocześnie z przykrością stwierdzamy, że w dobie powszechnie obecnego w sieci „hejtu” dotknął on również nas. Chcemy jednak, aby nasze rozmowy tutaj nie były nim przesiąknięte, a mowa nienawiści była absolutnie nieobecna. Przypominamy, że wolność słowa nie oznacza swobody do świadomego kłamstwa, obrażania kogokolwiek, czy naruszania czyjejś godności. Z tego powodu wszystkie opinie, nieprawdziwe, uderzające w konkretne osoby i naruszające dobre imię firmy, będą archiwizowana za zgodą Administratora serwisu.

Zachęcamy do obiektywnej i kulturalnej dyskusji. W przypadku spraw wymagających wyjaśnienia, najlepiej kontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem rekrutacja@pl.rhenus.com


Pozdrawiamy, Rhenus Logistics S.A.
Adam
Klient

Szanowny przedstawicielu firmy Rhenus /który to pisał/ To nie jest hejt tylko właśnie krytyka działania firmy. Jaka mowa o hejcie skoro cały dzień czekam na dostarczenie przesyłki a dostaje smsa, że nie udało się dostarczyć przesyłki. Podobno przed dostawą ma być kontakt ze szczegółami, takowego nie było. Cały dzień siedzę w domu i czekam na dostawę i nic. Gdy dostałem smsa, że nie udało się dostarczyć przesyłki, zadzwoniłem /7 minut od smsa/ i dowiedziałem się, że kierowca już jest tak daleko, że nie może wrócić. Zero kontaktu ze strony kierowcy, pomijam, że mógł nie dzwonić jednak jest takie urządzenie przed klatką schodową jak domofon /na prawdę można go używać/. Wchodząc na stronę śledzenia przesyłki w trakcie rozmowy ze sprzedawcą widziałem jak moja przesyłka wraca po nie udanej dostawie. po godzinie 18 tego samego dnia zaglądam na tą samą stronę i niespodzianka były już dwie próby dostarczenia, bo niby dwie godziny później ponownie był dostawca i nie udało się dostarczyć. W związku z tym o jakim hejcie Pan lub Pani pisze skoro to jest po prostu robienie sobie jaj z klientów za ich pieniądze. Najgorsze jest to, że zapłacić trzeba z góry a nie po wykonanej pracy, może wtedy byłoby inaczej. Dodam tylko na koniec, że jeszcze czekam na dostawę, ciekawe jakie "kwiatki" z tego wyjdą. Moja ocena jak na tą chwilę jest negatywna, poczekam na koniec tej transakcji i ewentualnie wypowiem się ponownie jeżeli zmieni się moje nastawienie do tej firmy.

Zostaw merytoryczną opinię o Rhenus Logistics S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Rhenus Logistics S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Rhenus Logistics S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Rhenus Logistics S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Rhenus Logistics S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Rhenus Logistics S.A., to 42, z czego 2 to opinie pozytywne, 40 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Rhenus Logistics S.A.