Jak się pracuje w RTV Euro AGD (Euro Net Sp. z o.o.) Warszawa Światowida 17? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Euro RTV AGD Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Euro RTV AGD jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Euro RTV AGD w Warszawa Światowida 17

Ktoś coś?
Inne
 Pytanie

Cześć. Pokazały się ogłoszenia na Kierownika Sprzedaży jaka jest szansa zarobkowa? Stawka? Premie? Będę wdzięczny za informację na ten temat.

Cdf Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś coś?

Chcesz przyjść z zewnątrz na kierownika sprzedaży ? Masz pojęcie w co się pakujesz?

Ktoś coś? Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Cdf

Poważnie aż tak źle. Pod jakim względem? To się opłaca zarobkowo czy nie warto?

Jeszcze pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Ktoś coś?

Pieniądze bardzo słabe (oczywiście będą Ci obiecywać super zarobki). U nas KS potrafi dostać 4200- 4500 max na rękę. Jego wypłata jest uzależniona od wyniku sklepu a plany są z kosmosu. Do tego jest bardzo słabo z przeszkoleniem ( w sumie to żadnego szkolenia nie ma). Nowi kierownicy z zewnątrz przychodzą i po prostu mają sobie radzić. Pół biedy jak są na zmianie z drugim, ogarnietym kierownikiem ale czasami dochodzi do kuriozalnych sytuacji, gdy szeregowy pracownik pomaga swojemu przełożonemu w wystawianiu jakiś dokumentów albo musi mu coś tłumaczyć, czy robić za niego bo nikt go tego nie nauczył a nie ma komu zrobić. Do tego wieczne zje#&ki z centrali, od regionalnego, od klientów. Decydowanie się na pracę w tej firmie to prosta droga do tego aby trafić do wariatkowa

Mariola
Pracownik
 Pytanie

Ile realnie można zarobić w Euro? Byłam na rozmowie i mówił Pan jakie toaleta kokosy można zarobić ale coś mi się wydaje że jest to mocno przesadzone

DonKasjo Nowy wpis
Pracownik
@Mariola

Śrubki ;) .. Pierwsze 3 miesiące na okresie "Próbnym" jak nie wyrobisz założonego celu co w miesiącach styczeń-maj jest praktycznie nie do zrobienia, zarabiasz max ~3050netto. po tym okresie też bywa różnie . przy aktualnych planach sprzedażowych w firmie i przeliczników ( co zależy prawdopodobnie od sklepu) realnie musisz się nastawiać na kwoty w granicach od 3 do 4,5k miesięcznie . No chyba że będziesz tak sprzedawać sprzęty na wysokich punktach i wrzucać do wszystkiego akc razem z gwarancjami to jesteś w stanie może zrobić 10-12pkt. co jest rzadkim zjawiskiem tak jak wspomniałem z względu na wysokie progi narzucone przez firmę. tak czy inaczej nie masz co liczyć na więcej niż 4,5 ;)

Śmiech na sali
Użytkownicy czekają na odpowiedź 20 dni.
Inne
 Pytanie

Rekrutacja do tej ‚firmy’ to jakaś totalna porażka. Mówią, że praca hybrydowa, potem wychodzi, że tyle ile ustawa nakazuje (24 dni w ciągu roku XD), zero elastyczności i usilne pokazanie wyższości HR nad człowiekiem. Nie wspominam już o terminowości w informacji zwrotnej, co w ogóle nie istnieje. Po co rzucać terminami, skoro nikt ich nie dotrzymuje? Stawia to całą firmę w nieciekawym świetle. Ale jak to mówią, ryba psuje się od głowy, także zdziwienia nie ma ;) Strata czasu, chyba że chciecie pracować i wpisujecie się w udawany korpo luz ;)

OlaZ
Pracownik
 Pytanie

Dzisiaj dowiedziałam się, że Euro nie podpisało umowy z firmą sprzątająca. Dowiedzieliśmy się również od przełożonych, że funkcje sprzątania będą pełnić pracownicy (doradcy) także w dniu jutrzejszym z pewnością zjawię się w pracy ale z wypowiedzeniem :). Najlepsze jest to, że magazynierów również chcą po zwalniać. Ciekawa jestem jak postanowią inni doradcy ale jak tak dalej firma będzie działać to szybko potrąca i klientów i pracowników bo jawne okłamywanie i namawianie klienta na ubezpieczenia mimo wyraźnych odmów jest trochę słabe. Jako doradczyni rzygać mi już się chce gdy ciągle słyszę, podejdź na reklamację podejdź na ekspresy, podejdź na lodówki, przetrzyj płyty, przyjmij dostawę, zrób zwrot, wytrzyj podłogę bo ktoś rozlał sok. Padaka! Za najniższa krajowa to mogą co najwyżej kierownicy to robić jak chcą albo sama góra, a nie wyzyskiwac się doradca. Bhp w tej pracy nie istnieje.. Jak masz klienta który ma do odbioru lodówkę A jesteś samemu na sali sprzedaży to ciekawe jak mam ja klientowi przetransportować gdy znajduje się na palecie.. Albo taki spietrowany piekarnik który trzeba zdjąć z góry, waży 30-40kg i co mam klientowi powiedzieć że mu go nie ściągnę..? Szkoda zdrowia do tej pracy serio Tragedia.. Dwa lata w tej robocie i o dwa lata za długo. Cieszę się co do mojej decyzji odejścia z tej pseudo firmy gdzie przy 12h pracy masz 15minut przerwy i to musisz za każdym razem tłumaczyć się kierownikowi gdzie idziesz. Żałosne. System premiowy nie istnieje, ciągle dorabianie do najniższej krajowej żeby cokolwiek zarobić, a przy aktualnych przelicznikach zrobić sensowna premie to możesz jedynie pomarzyć. Progi punktowe od jakich zaczyna się sensowna wypłata są na tyle wysokie, że nikt ich nie wyrabia więc siłą rzeczy dostajesz najniższa krajowa. Jako pracownik ratalno/kasowy do wypłaty dostajesz +/- 300zl brutto więcej plus to ile rpo i ass wciśniesz klientowi także to już zależy od twoich umiejętności, średnio jesteś w stanie zarobić do +/- 1000zl w bardzo dobrym miesiącu więcej do wypłaty oczywiście brutto. Obecnie na rynku pracy ten pracodawca to jeden wielki żart. Nie oferuje kompletnie nic dosłownie. Imprezy integracyjne? Odkąd pracuje w tej firmie nikt nawet nie słyszał o środkach na jakąkolwiek imprezę integracyjna. Świadczenia pracownicze? Multi Sport Medicover za 1zl Ppk Dofinansowanie okularów I marne 250zl na grudzień do wykorzystania na zakupy w euro. Pytanie śmiać się czy płakać? Z plusow tej pracy jedynie co mogę wymienić to działająca lodówka mikrofala i ekspres do kawy ( oczywiście kawę w własnym zakresie bo przecież ciężko firmie kawę raz w miesiącu zafundować gdzie wyrzucamy stare kawy miesiąc przed terminem do (usunięte przez administratora) bo nie można ich kupić za grosze xD) Dno, dno i jeszcze raz dno Praca tutaj to najgorsze co mnie spotkało, wyzysk i zryta psycha od ciągłego wciskania PG Akc rpo i ass. Jutro tak jak wspomniałam przychodzę do pracy do Pani Kierownik z piękna kartka z napisem Wypowiedzenie umowy :) ale może pociągnę jeszcze l4 tak jak to się dzieje w tej pracy praktycznie co miesiąc ktoś nie przychodzi i musisz robić za 4 bo każdy ma dość zapieprzania na każdym dziale + reklamację raty i jeszcze sprzątanie. Dobrze ze jeszcze gotować dla panów w koszulach nie musimy. Jednym słowem nie polecam na dłuższą metę szkoda waszego zdrowia psychicznego.

Szuru szuru
Pracownik
@OlaZ

Najlepsze jest też to, że z początkiem nowego miesiąca, wszystkie produkty na 7 punktach pospadały na 1,2,3 punkty. A w sumie nie dodano nic na 7 punktach.

Ona
Pracownik
 Pytanie
@OlaZ

Hej i jak tam, wypowiedzenie złożone?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)

Pytania

Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Poznań miasto doznań
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
Pracownik
 Pytanie

Uciekajta stąd. Firma która nie potrafi dać nawet kasy na spodnie A oczekują żebyś miał i czarne spodnie i czarne buty W jednym z poznańskich salonów euro to w sumie nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Żałosne warunki zatrudnienia Wyniki ponad wszystko Jeden miesiąc masz gorszy dostajesz najniższa krajowa za pracowanie jako doradca klienta, człowiek od reklamacji aż po magazyniera. Zarobki mógłbym porównać z pierwszym lepszym dyskontem A czasem nawet są one gorsze. W takiej biedrze czy Lidlu przynajmniej mają więcej benefitow, nie wiem czy jako konserwator powierzchni płaskich nie zarobisz więcej niż tu. Jeżeli chodzi o zespol menadżerki czy kierowniczy to jest spoko da się z nimi normalnie pogadać i coś załatwić gorzej jeżeli chodzi o "górę" dyrektorzy tej firmy to dno. Starzy smutni panowie w koszulach służbiści którzy przyjeżdżają raz na jakiś czas i ciągle coś im nie pasuje. Jeżeli chodzi o organizacje pracy to w sumie jej nie ma, pracujesz na każdym dziale jesteś dosłownie od wszystkiego od zelazek przez duże agd aż po tusze do drukarek i telewizory. Firmy nie obchodzi dobra sprzedaż, dla nich najważniejsze jest ubezpieczenie, w sumie nie dziwię się mają za to płacone. Szkoda tylko że ubezpieczenie za 2300 A ty z tego dostajesz marne 50 czy 100zl. Plany sprzedażowe to jakieś nieporozumienie 12k w gwarancjach w marcu żeby przejść pierwszy koszyk? X D! Napomne że rok temu w grudniu było 8k. Żeby wyrobić jakaś sensowna premie w tej pracy musisz napocić się jak dzika świnia bo przeliczniki to też jakiś nieśmieszny żart. Starzy pracownicy się zwalniają zatrudniają się nowi totalnie bez wiedzy produktowej którzy uczeni są wciskania ubezpieczeń co przekształca się później na jakość obsługi i wielu klientów którzy wracają z reklamacją, jak firma będzie tak dalej robić to nie wróżę jej świetlnej przyszłości. Ja jako (jeszcze) pracownik po 3latach w tej firmie składając cv do różnych firm w tym konkurencyjnych, zauważyłem jak bardzo jesteśmy oszukiwani i wykorzystywani przez euro co skłoniło mnie ku zmianą, także byle do końca umowy :) bo jako dkm dostajesz marne 300zl brutto do wypłaty A obowiązki kierownika żałosne. Podsumowując fajna praca na 2-3 lata o ile jesteś w wieku do 26 roku życia. Dłużej bym tu nie zostawał. Nie pozdrawiam :)

On
Użytkownicy czekają na odpowiedź 34 dni.
Pracownik
 Pytanie

Hej. W jaki sposób jest naliczane L4? Od kwoty na umowie czyli 3500? Czy od kwoty łącznie z premią? Dodam, że pracuję dwa miesiące i niedługo kończy mi się okres z gwarantowana premią.

7
Euro
Użytkownicy czekają na odpowiedź 31 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy w Euro można pracować po 12 godzin? Taki system pracy bardziej by mi odpowiadał niż codzienne chodzenie po 8 godzin popołudniami

Ona
Pracownik
 Pytanie

Czy można przystąpić do ppk?

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Ona

I w ogóle jakie benefity oferuje Euro pracownikowi?

Aga
Pracownik
 Pytanie
@Ona

Tak, po trzech miesiącach można przystąpić. Swoją drogą ciekawe dlaczego od razu nie zapisują? Z gwarantowana premią pewnie za wysokie koszty dla nich ????

Gg
Pracownik
@Ona

Pakiet medyczny a na święta BN non na 250 zł do wykorzystania w Euro, więc ta kasa i tak zostaje w firmie

PPP
Użytkownicy czekają na odpowiedź 39 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy w Euro można przystąpić do ubezpieczenia grupowego? Chodzi mi głównie o pakiet medyczny, dostęp do specjalistów.

beduin
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie nauczyła mnie jednego- im bardziej jesteś zaangażowany, im lepsze masz wyniki w PPG, ASS, RPO, tym gorzej jesteś traktowany i wyzyskiwany. Zmiany promocji na 2 tys cen? Spoko, przecież 3 beduinów ogarnie, dodatkowo w międzyczasie spisując reklamacje, obsługując kasę, pisząc raty, czy po prostu obsługując klienta na sali. I wielkie zdziwienie ZM, że o godzinie 18-tej promocja dalej nie jest zmieniona. A to za jedyne 3450 zł miesięcznie- bo tyle wynosi podstawa. Aby podgonić do minimalnej, przez 2-3 tyg wciskasz klientom "siódemki", ppgi, a dopiero jak dobijesz premią do minimalnej, to zaczynasz zarabiać. Zmiany grafiku z dnia na dzień, nieraz telefon dzień wcześniej od kierownika o godzinie 20, że jutro zamiast na 15tą, masz być jednak na 9-tą. kierownik siedzący cały dzień w swoim "gabinecie", gdzie przydałby się na sali, żeby chociaż wydać reklamację, codzienne odprawy i nakazywanie sprzedaży ppg, ucyków- bo przecież sklep dostaje za to hajs na euroarenie, a pp sprzedaje się samo. Ale co z tym hajsem z areny się dzieje? Kto to wie- no może czasem trafi się jedna impreza integracyjna na rok. Wciskanie klientom ściemy przez zmianowych, że raty owszem, są 0%, ale tylko z ubezpieczeniem sprzętu to tu standard. Nie polecam tej (usunięte przez administratora) nikomu, kto ma rodzinę. Zmiany po 12 h przez 3-4 dni z rzędu, praktycznie każda sobota w (usunięte przez administratora) A jak się trafi niedziela handlowa, to niejednokrotnie jesteś w (usunięte przez administratora) cały piątek, sobotę, niedzielę, poniedziałek. Zero życia rodzinnego. Załoga sklepu to albo single, albo wdowcy- bo nie mają kiedy ułożyć sobie życia, albo to życie im się posypało "dzięki" (usunięte przez administratora) w euro. Całodniowe najazdy DO i trzęsienie gaciami przez ZM- monitoring pracowników na kamerach, czepianie się, dlaczego DK nie podszedł do klienta- standard. Tylko jak masz podejść do klienta, kiedy ten na wstępie cię informuje, że on tylko przyszedł pooglądać? Dawniej, gdy przyszedł nowy pracownik, byli celowani DK, którzy za ich szkolenie dostawali 650 zł. Teraz nawet tego nie ma. Wedle informacji i obecnych "standardów" szkolić powinien ZM, ale ci to zadanie zrzucają na zwykłych DK. Więc pół dnia marnujesz na arkusz dla jakiegoś typka/typiary, guzik sprzedasz samemu i potem słuchasz, że co takie słąbe wyniki w danym dniu. Kiedyś jeszcze były szkolenia produktowe. Ale i na tym firma oszczędza. A szkoda. Cieszę się, że to już za mną. Ale powrót do zdrowia psychicznego i do odbudowania relacji rodzinnych będzie długi. A i ostatni hit- szkolenia w miastach wojewódzkich od 2 lat- w firmie taka bieda, że jadąc na szkolenie, musisz mieć swoją wodę do picia, bo firma już nawet tego nie organizuje. Nie dostaniesz nawet butelki wody za złotówkę, będąc niejednokrotnie cały dzień na szkoleniu w obdrapanych salach. O posiłku nie wspomnę. Nigdy więcej tego miejsca. Naprawdę odradzam.

beduin
Były pracownik
@beduin

A i co najważniejsze- firma tak oszczędza, że jest nakaz wyłączenia klimatyzacji. Latem upał na zewnątrz 40 stopni- w sklepie pocisz się jak (usunięte przez administratora), bo nie można włączyć chłodzenia. Nawet klienci narzekają, że jest za gorąco.

JanPawełJumperII
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem czy się dodało więc jeszcze raz Kiedy dowiedziałem się, że firma ponownie ucina przeliczniki za sprzedaż w tym samym dniu napisałem wypowiedzenie. Jeden wielki żart... Nie dość że zarabiasz śmieszne pieniądze zależne od twojej sprzedaży, a raczej ilości wcisnietych ubezpieczeń klientom to w dodatku firma zniechęca cie jeszcze bardziej ucinając premie xD. Ogólnie jeżeli chodzi o samą pracę to nadaje się ona jedynie do szukania w między czasie innej... Jakby to tak zobrazować osoba które chciałyby tu pracować i nie wiedzą co mają się spodziewać... Jeżeli chcecie być jednocześnie magazynierami doradcami oraz pracownikami ratalnymi i reklamacyjnymi i nie zarabiać z tego powodu ani złotówki więcej to idealna praca dla ciebie xD. Za spisanie takowej reklamacji na którą nie raz marnujesz dobre 20-30minut bo system reklamacyjny jest na tym samym poziomie co ta firma i działa tylko jak mu się podoba xD dostajesz uwaga!!! Punkty w "koszyku" akcesori pracownicy euro wiedzą A dla nie wtajemniczonych.. Powiedzmy że są różne przedziały które musicie przejść żeby dostać sensowna wypłatę więc żeby przejść taki koszyk w akc musisz napisać z +/- 1000 takich reklamacji xD(albo sprzedawać akcesoria na 12punktach) A punkty w koszykach możesz zdobyć max 4. Jeżeli chodzi o średni Staz pracy w tej firmie, wynosi on mniej więcej 3lata. Pracuje tu około 6, i przeżyłem tyłu nowych pracowników, że jest do nawet już nie zabawne A żałosne, że firma nie widzi niczego innego poza swoim nosem. Co roku, a raczej co dwa miesiące musisz przyuczyć nowego pracownika, za którego oczywiście też zapłacone nie masz xD szkolenie w tej firmie to w sumie zabawna rzecz. Przychodzi taki nowy pracownik który nie ma zielonego pojęcia o sprzęcie więc firma uczy go czego?... Dokładnie tak.. Sprzedawania ubezpieczeń no bo czego innego xD Wiec taki nowy pracownik z zerowa wiedzą o sprzęcie ma taką samą szanse na zarobienie takich samych pieniędzy albo i większych jeżeli sprzeda odpowiednią ilość ubezpieczeń.. Firma powinna pisać w ogłoszeniach o pracę że szukają sprzedawców A nie doradców klienta, bo ta praca kompletnie nie ma nic wspólnego z doradctwem.. W dodatku bezsensowne tłumaczenia "góry" że produkt podstawowy sprzedaje się sam dlatego mamy sprzedawać ubezpieczenia.. Śmieszne... Szkoda tylko że taki pan w koszuli za biurkiem nigdy nawet na takim sklepie nie pracowal więc nie wie, że codziennie jest do zmiany milion cenek bo jakiś d**il sobie wymyślił zmianę promocji w środku tygodnia i cena zmienia się o 2zl więc latasz z cenami od rana jak dzika Kuna, do tego nie każdy klient przychodzi z konkretnym sprzętem, wielu przychodzi żeby dowiedzieć się co możesz im polecić więc w takich sytuacjach co mam klientowi powiedzieć? Panie przyjdź pan jak będziesz pan zdecydowany Ja mam tu ubezpieczenie sprzedać.?! Aaa no i najważniejsze.. Codzienne odprawy i marudzenie smutnych panów jak to bardzo źle ci idzie w danym miesiącu.. I tak codziennie aż do porzygu Jeżeli chodzi o benefity w tej pracy to w sumie kolejny nieśmieszny żart xD Uwaga żebyście nie pospadali z krzeseł. Na święta - 250zl bonu do wykorzystania w sklepie euro Pakiet medicover za który płacisz ziko ( to akurat serio jest całkiem spoko) Karta multi sport - jak się przyjmowałem to były naprawdę fajne warunki i nawet całkiem długo z tego korzystałem ale później jak warunki się zmieniły to już nie ma sensu chyba że ktoś naprawdę chodzi codziennie na basen czy siłkę to jeszcze całkiem okej) Oceny : Atmosfera w pracy - 6/10 Możliwości awansu - 6/10 Licba obowiązków jako doradca klienta - 20/10 Rotacja pracowników i kierownictwa - 8/10 Zarobki - 3/10 Podsumowujac.. Jeżeli szukasz pracy i jesteś zmuszony do tego żeby tu pracować.. To okej Ale po moich doświadczeniach z pewnością nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą

pg gotówka
Były pracownik
@JanPawełJumperII

Wszystko co napisałeś to prawda, ja spakowałem plecaczek po 5 latach w tej śmiesznej firmie, ponieważ zacząłem po "podwyżce" zarabiać mniej niż nowy pracownik na tzw. ochronce. Będzie jeden z drugim Ci mówił, że to prestiż pracować w tej firmie, a dzieciom na święta dali żelki z biedronki za 30zł.

@kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak to wygląda z doświadczeniem? Przez 5 lat pracowałam w spożywce, szczerze mówiąc jakiegoś wielkiego doświadczenia jeżeli chodzi o sprzęty niestety nie mam. A jest ogłoszenie w moim mieście na doradcę klienta i zastanawiam się czy złożyć. Pytanie jeszcze jedno moje brzmi czy każdy jest odpowiedzialny na swój dział czy będę musiała zapoznać się ze wszystkimi artykułami RTV.

Thylikos
Pracownik
@@kandydat

Nie ma przypisania do konkretnego działu. Danego dnia równie dobrze możesz mieć klienta na telewizor, jak na laptopa, albo depilator laserowy.

Pracownik na wypowiedzeniu
Pracownik
@@kandydat

Sprzedajesz na wszystkich działach. Niestety problem jest taki że wiedzę sprzętową musisz zdobywać praktycznie na własną rękę, chyba że akurat starszy stażem pracownik ma chwilę czasu i chęci aby Ci coś opowiedzieć o asortymencie. Kiedyś byli pracownicy odpowiedzialni za szkolenie nowych. Mieli za to extra kasę. Firma wyszła z założenia, że po co opłacać takich pracowników, nowy ma być szkolony przez kierowników albo radzić sam. Kierownicy mają mnóstwo swoich zajęć więc efekt jest taki, że nowy pracownik często jest pozostawiony sam sobie albo jakiś starszy stażem pracownik lub przedstawiciel firmy zewnętrznej z litości coś mu pomoże. Życzę powodzenia i osobiście nie polecam pracy w tym (usunięte przez administratora) :)

JanPawełJumperII
Były pracownik
@@kandydat

Jak umiesz wciskać kit i przedłużona gwarancję, to wezmą cie z otwartymi rękami, wiedzę produktowa możesz mieć dosłownie zerowa xD

JanPawełJumper
Użytkownicy czekają na odpowiedź 52 dni.
Pracownik
 Pytanie

Kiedy dowiedziałem się, że firma ponownie ucina przeliczniki za sprzedaż w tym samym dniu napisałem wypowiedzenie. Jeden wielki żart... Nie dość że zarabiasz śmieszne pieniądze zależne od twojej sprzedaży, a raczej ilości wcisnietych ubezpieczeń klientom to w dodatku firma zniechęca cie jeszcze bardziej ucinając premie xD. Ogólnie jeżeli chodzi o samą pracę to nadaje się ona jedynie do szukania w między czasie innej... Jakby to tak zobrazować osoba które chciałyby tu pracować i nie wiedzą co mają się spodziewać... Jeżeli chcecie być jednocześnie magazynierami doradcami oraz pracownikami ratalnymi i reklamacyjnymi i nie zarabiać z tego powodu ani złotówki więcej to idealna praca dla ciebie xD. Za spisanie takowej reklamacji na którą nie raz marnujesz dobre 20-30minut bo system reklamacyjny jest na tym samym poziomie co ta firma i działa tylko jak mu się podoba xD dostajesz uwaga!!! Punkty w "koszyku" akcesori pracownicy euro wiedzą A dla nie wtajemniczonych.. Powiedzmy że są różne przedziały które musicie przejść żeby dostać sensowna wypłatę więc żeby przejść taki koszyk w akc musisz napisać z +/- 1000 takich reklamacji xD(albo sprzedawać akcesoria na 12punktach) A punkty w koszykach możesz zdobyć max 4. Jeżeli chodzi o średni Staz pracy w tej firmie, wynosi on mniej więcej 3lata. Pracuje tu około 6, i przeżyłem tyłu nowych pracowników, że jest do nawet już nie zabawne A żałosne, że firma nie widzi niczego innego poza swoim nosem. Co roku, a raczej co dwa miesiące musisz przyuczyć nowego pracownika, za którego oczywiście też zapłacone nie masz xD szkolenie w tej firmie to w sumie zabawna rzecz. Przychodzi taki nowy pracownik który nie ma zielonego pojęcia o sprzęcie więc firma uczy go czego?... Dokładnie tak.. Sprzedawania ubezpieczeń no bo czego innego xD Wiec taki nowy pracownik z zerowa wiedzą o sprzęcie ma taką samą szanse na zarobienie takich samych pieniędzy albo i większych jeżeli sprzeda odpowiednią ilość ubezpieczeń.. Firma powinna pisać w ogłoszeniach o pracę że szukają sprzedawców A nie doradców klienta, bo ta praca kompletnie nie ma nic wspólnego z doradctwem.. W dodatku bezsensowne tłumaczenia "góry" że produkt podstawowy sprzedaje się sam dlatego mamy sprzedawać ubezpieczenia.. Śmieszne... Szkoda tylko że taki pan w koszuli za biurkiem nigdy nawet na takim sklepie nie pracowal więc nie wie, że codziennie jest do zmiany milion cenek bo jakiś d**il sobie wymyślił zmianę promocji w środku tygodnia i cena zmienia się o 2zl więc latasz z cenami od rana jak dzika Kuna, do tego nie każdy klient przychodzi z konkretnym sprzętem, wielu przychodzi żeby dowiedzieć się co możesz im polecić więc w takich sytuacjach co mam klientowi powiedzieć? Panie przyjdź pan jak będziesz pan zdecydowany Ja mam tu ubezpieczenie sprzedać.?! Aaa no i najważniejsze.. Codzienne odprawy i marudzenie smutnych panów jak to bardzo źle ci idzie w danym miesiącu.. I tak codziennie aż do porzygu Jeżeli chodzi o benefity w tej pracy to w sumie kolejny nieśmieszny żart xD Uwaga żebyście nie pospadali z krzeseł. Na święta - 250zl bonu do wykorzystania w sklepie euro Pakiet medicover za który płacisz ziko ( to akurat serio jest całkiem spoko) Karta multi sport - jak się przyjmowałem to były naprawdę fajne warunki i nawet całkiem długo z tego korzystałem ale później jak warunki się zmieniły to już nie ma sensu chyba że ktoś naprawdę chodzi codziennie na basen czy siłkę to jeszcze całkiem okej) Oceny : Atmosfera w pracy - 6/10 Możliwości awansu - 6/10 Licba obowiązków jako doradca klienta - 20/10 Rotacja pracowników i kierownictwa - 8/10 Zarobki - 3/10 Podsumowujac.. Jeżeli szukasz pracy i jesteś zmuszony do tego żeby tu pracować.. To okej Ale po moich doświadczeniach z pewnością nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą

Andrzej
Pracownik
 Pytanie

Czy to prawda, że firma nie płaci za nadgodziny, tylko każe odbierać nadgodziny w dogodnym dla firmy czasie?

Paweł
Były pracownik
@Andrzej

Ta firma daje na umowie o pracę 3450zł brutto, a ty się o nadgodziny pytasz.

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Cześć, od niedawna jestem doradcą klienta menadżer. Jako, że w moim sklepie ciężko się cokolwiek dowiedzieć o pieniądzach to tu zadaje pytanie. Czy jako, że będę mieć obowiązkiem menadżera i będzie mnie mniej na sali sprzedaży to czy mam do wyrobienia mniejsze normy niż doradca klienta? Mam wrażenie, że chyba lepiej być "tylko" doradcą i obsłużyć kilku klientów więcej w ciągu dnia niż DKM i pensje ma się większą. Czy dobrze myślę?

Nowy
Pracownik
@Nowy

Dodam jeszcze że moja podstawa to 3500 i z tego co czytam to tak samo ma DK

DKM
Pracownik
@Nowy

Doradca Klienta Menadżer to najgorsza funkcja w tej firmie, tak samo jak KZ. Plany masz te same co DK a obowiązków więcej a kasy z tego zdanej, może 200 zł brutto do podstawy...

Sownik
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda zmianowość w RTV na stanowisku Doradca Klienta - pełny etat? Sklep w galerii więc od 10 do 21 otwarty, plus zakładam że soboty. Ktoś pracuje/pracował w takim zestawie i może powiedzieć jak wygląda grafik?

Thylikos
Pracownik
@Sownik

Licz że 80 % sobót pracujących, jak się uda to więcej. Pozostałe dni - jak będzie potrzeba, albo 10-12 godzin dziennie albo popołudnia w zależności jak wygląda tzw zapotrzebowanie sklepu i jak bardzo kierownicy trzęsą gaciami, żeby to zapotrzebowanie w 100% zrealizować

Pracownik na wypowiedzeniu
Były pracownik
@Sownik

Według góry możesz mieć tylko jedną sobotę wolną w miesiącu - nawet jeśli w miesiącu wpadnie jakaś ustawowo wolna, to już Ci się liczy jako ta jedna, wolna zaplanowana i nie ma dyskusji aby sobie wywalczyć więcej. W tygodniu grafik jest tak planowany, że przychodzisz np, na 6-7 godzin do pracy więc często się okazuje, że pracujesz 6 dni w tygodniu. Jak masz dwa dni wolnego pod rząd, to jest to wielkie wydarzenie.

Były Pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 58 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Zacznijmy od kwestii wynagrodzenia; jeżeli lubisz odrabiać minus który funduje Ci firma- miejsce idealne dla Ciebie. Dwa lata w tej firmie za mną. Z dnia na dzień zmieniająca się punktacja produktów, która uniemożliia Ci zarobienie w miesiącach martwych takich jak styczeń/luty. Pseudo trenerki od PG, które (usunięte przez administratora) widziały ale przyjadą do sklepu Cię skrzyczeć za wynik bez konstruktywnej krytyki albo rzeczywistej pomocy w poprawie, rzucą tekstem "trzeba trzymać ich pod butem" do kierownika myśląc że Ty tego nie słyszysz zza ściany :D Sprzedajesz ubezpieczenia a nie produkty- dla Nich dobrze jakbyś nie sprzedał towaru tylko akcesorium z ubezpieczeniem. Karcą Cię słownie jak go nie sprzedasz i wypytują dlaczego nie sprzedałeś. Banda frustratów która nie powinna pracować z ludźmi. Przy rozmowie rekrutacyjnej obiecują Ci 2 weekendy wolne? Zapomnij- obecnie w marcu masz 5 weekendów i cztery każą Ci (usunięte przez administratora) jak beduin, o odpoczynku zapomnij. Polityka nie dawania więcej niż 3 dni wolnego- masz daleko rodzinę i chcesz do nich pojechać? Zapomnij bo trzech dni wolnego nie dostaniesz- z jakiego powodu? Nikt tego nigdy nie uzasadnił. Jeżeli pracownicy pracujący 10 lat zwalniają się mówiąc "że jest tylko gorzej" to znaczy że jest tylko gorzej. Nie wspominam o dyrekcji regionalnej, która dostaje tytuł z torebki po czipsach- ludzie którzy nie powinni mieć stanowiska odpowiedzialnego za innych ludzi- mobbingują otwarcie tych pod sobą w wyniku czego tacy ludzie się zwalniają i lądują u psychologów. Nie wspominam o nie ogarnięciu tych odpowiedzialnych za organizacje promocji i nagłe zmiany w ciągu dnia i przytrzymywanie pracowników bo pali im się(usunięte przez administratora) Telekonferencje, gdzie walą Cię trenerki/dyrektorka przed innymi doradcami i kierownikami z obcych Ci sklepów- tłumaczysz się z braku wyrobienia wyniku jak w jakimś gimnazjum przed nauczycielką- obiecując jednocześnie poprawę w ocenach. Tydzień składający się z 6 dni pracujących? Jakby mogli, to ci z góry zatwierdzający grafik dawaliby całą obsadę na sklep na cały tydzień CODZIENNIE. Codzienna pusta zmiana cen- 10zł góra i następnego w dół. Gównoszkolenia gdzie trener widząc 3 obecne osoby mówi "po co ja tu przyjechałem" Milion obowiązków za MINUS W WYPŁACIE DO NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ bo uwaga "to handel i odpracujesz". Robota nie warta nerwów i czasu. Pass.

Misiek
Inne
 Pytanie

Siema Jak u Was na sklepie z tymi, co mają umowę do końca br miesiąca? Przedłużają, czy nie?

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Dobra rada - uciekajcie z tego tonącego statku, mowa o CC w Lublinie. Poza sprzedażą musicie teraz obsługiwać: informacje, reklamacje, voicebot, ekspert pg Więc jest mniej możliwości sprzedażowych, w dodatku podstawa 2250 zostala podniesiona pierwszy raz od pięciu lat do 3500 brutto. Śmieszne, 5 lat czekania na podwyżkę i nawet nie dobili do minimalnej - nadal trzeba gonić XD Taka ta podwyżka, że ucięli wam premie za wszystko. Warszawa pluje na pracowników tej firmy na najniższym szczeblu. Jest wiele lepszych miejsc w Lublinie jeśli chodzi o CC niż EURO - trzy cztery lata temu nie do pomyślenia. Właściciel stary (usunięte przez administratora)który twierdzi, że praca zdalna to nie praca - w międzyczasie prawie w każdej firmie jeśli chodzi o CC można pracować zdalnie. XD Nawet w bankach, jakoś podczas covida nie stanowiło to problemu. Ścisk, hałas, wszystkich z frontu wrzucili na jedno piętro. Dajcie spokój (usunięte przez administratora) Nie dajcie sobie wmówić, że gdzie indziej ciężko tyle zarobić z premii - bo to aktualnie bzdura. Da się, jak najbardziej. Zresztą, drodzy konsultanci - widzicie jakieś możliwości awansu i rozwoju w tej firmie? :D

fenomen
Były pracownik
@były pracownik

Wcale nie zdziwi mnie jak euro pójdzie w ciągu kolejnych lat drogą neonetu. Media Expert już nigdy nie dogoni, nie wiem co musiałoby się stać żeby ponownie był liderem rynku. To ludzie ludziom zgotowali ten los.

Santiago
Były pracownik
@były pracownik

Ja w tym pseudo CC to nabawiłem się jedynie nerwicy oraz głębokiej depresji. Ta cała grupa kierownicza jest kompletnie niekompetentna i wgl nie powinni tam pracować. Odradzam każdemu szkoda zdrowia za marne pieniądze i kłócić się nieukami.

Były pracownik
Były pracownik
@Santiago

Z tym akurat się nie zgodzę. Moja opinia dotyczyła tego jak zarzad w Warszawie traktuje swoich pracowników infolinii. Każdy z przełożonych ze sprzedaży jest naprawdę w porządku, pomagają ze wszystkim, wspierają i dbają o pracowników - bez ciśnięcia jakiegoś czy (usunięte przez administratora) wręcz przeciwnie. Jak PG nie idzie czy cele to nie ma nakładanej niezdrowej presji a są wskazywane praktyczne porady, szkolenia i protipy. Nie mam zielonego pojęcia jak na SOP wygląda sytuacja, bo po prostu tam nie byłem więc się nie wypowiadam.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pal
Inne
 Pytanie

Tak, 3400 brutto to podstawa i jest poniżej minimalnej krajowej. Ale istotą pracy w tego typu firmach jest zarabianie na premii sprzedażowej. Jak ona jest liczona wygląda to inaczej u każdego dużego gracza. Jak ktoś nie sprzedaje przez cały miesiąc to i tak dostanie podstawę, ale długo w firmie nie zabawi bo będzie niewydajny. Jak się postara, a w miesiącu "będzie szło" z parametrami, to do podstawy 2000 zł brutto można dorobić. Mało to czy dużo nie wiem? Zawsze można więcej. 5000-5500 brutto jest do zarobienia.

Grosze
Inne
@Pal

5000 brutto z premia gosciu to sa grosze… co to jest niecale 4 na reke… w duzym miescie nie wyzyjesz za to , juz nie mowiac o wyjsciu jak czlowiek do restauracji z dziewczyna albo wakacjach raz w roku Grecja Majorka… życie to sa chwile a nie tyranie w robocie od rana do wieczora… Podstawa 6 brutto plus premia 2 tysiace to ok jako tako sie wyzyje ale za 3400 to jest jakas kpina: i zgadzam sie lepiej wtedy wogole nie pracowac niz za takie psie pieniadze i wyzysk

Zostaw merytoryczną opinię o Euro RTV AGD - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Euro RTV AGD
Przejdź do nowych opinii