Byłem ostatnio na stacji kontroli pojazdów - wykwalifikowana i uprzejma obsługa. Polecam
Tak w firmie pracują również kobiety. Na stronie internetowej firmy w zakładce kariera znajdują się aktualne ogłoszenia w sprawie stanowisk, na które firma poszukuje obecnie pracowników.
Jestem nowym Klientem serwisu Nivette. Mam Mazdę 6, którą oddałem na przegląd. Jestem bardzo zadowolony, usługa została wykonana szybko, zgodnie z wytycznymi producenta, a samochód został ładnie posprzątany. Ceny niewygórowane. Polecam :)
Kilka lat temu zakupiłem Nissana JUKE w Centrum Samochodowym Nivette. od 3 lat jeżdżę Nissanem Qashqai - również zakupionym w Nivette. Nigdy przez ten okres nie miałem problemów zarówno w salonie jak i w serwisie - zawsze terminowo i w przystępnych cenach. Następny samochód - jeśli będzie to Nissan, to na pewno kupię w Nivette. Polecam.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?
Byłem ostatnio na stacji kontroli pojazdów - wykwalifikowana i uprzejma obsługa. Polecam
Tak w firmie pracują również kobiety. Na stronie internetowej firmy w zakładce kariera znajdują się aktualne ogłoszenia w sprawie stanowisk, na które firma poszukuje obecnie pracowników.
Atmosfera w pracy w porządku, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania. Mnie się w Nivette dobrze pracuje.
Jak wygląda sprawa grafiku w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Grafik w naszej firmie jest uzależniony od zajmowanego stanowiska i ustalany bezpośrednio z przełożonym. Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej firmy zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem e-mail marketing@nivette.pl . Życzymy miłego dnia.
Widziałem ogłoszenie dla lakiernika. Ile możecie płacić w przypadku posiadania przeze mnie 3-letniego doświadczenia i czy nadgodziny są ekstra płatne?
Dzień dobry, cieszymy się z zainteresowania naszym ogłoszeniem. Zapraszamy do aplikowania, informację na interesujące Pana tematy otrzyma Pan w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej od osoby prowadzącej rekrutację.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry. Zmartwiła mnie Pana opinia a jednocześnie nie wiem czym jest spowodowana. Poproszę o kontakt pod adresem e-mail: marketing@nivette.pl Pozdrawiam.
Jestem stałym klientem Nissan Nivette, w którym serwisuję już drugi samochód Nissan QASHQAI. Mam wykupioną przedłużoną gwarancję na 5 lat. Umówiłem przegląd serwisowy OT5 na 12.10.2022. Przy okazji przeglądu stwierdzono usterki, których usunięcie wymagało zamówienia części a dostawa części miała być realizowana przez kolejne 3 dni, do piątku 15.10.2022 włącznie . Przegląd został wykonany w umówionym terminie. W związku z tym, że cały salon Nissana nie mógł zapewnić dla mnie samochodu zastępczego, usunięcie usterek zostało umówione na dzisiaj, czyli 18.10.2022 godz. 7.00. Przyjechałem dzisiaj ok. 7.10 i okazało się, że osoba odpowiedzialna zapomniała zamówić części. No i procedura rozpoczęła się na nowo. Umówiłem się na kolejną wizytę w Nissan Nivette, trzecią już, na czwartek 20.10.2022. Tracę czas i pieniądze na dojazdy, jeżdżę samochodem z usterkami i to wszystko w autoryzowanym serwisie. Jestem po prostu zdziwiony takim sposobem obsługi klienta. Do tej pory byłem zadowolony z usług świadczonych przez Nissan Nivette.
Dzień dobry. Bardzo nas zmartwiła Pana opinia. Doszło do zaniedbania po naszej stronie stąd całe zajście. Bardzo przepraszamy za niedogodności. Po ustaleniu gdzie popełniliśmy błąd, natychmiast podjęliśmy kroki naprawcze. Części zostały domówione i umówiliśmy kolejna wizytę. Naprawa auta trwała dwa dni . W tym czasie klient otrzymał samochód zastępczy. Mamy nadzieję, że nasze niedopatrzenie nie wpłynie na dalszą współpracę . Serdecznie pozdrawiamy.
ZAPISZ SIĘ !
Czy Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Centrum Samochodowe Nivette ma ścisłe ustalone godziny pracy. serwis: pon-pt 7.00-20.00 sob.8.00-16.00 salon: pon-pt 9.00-19.00 sob 9.00-16.00
Dzień dobry. Jeżeli jest Pani zainteresowana poznaniem systemu pracy w naszej firmie to proszę się z Nami skontaktować pod numerem telefonu 22 509 66 01. Udzielimy wszystkich informacji.
Jestem nowym Klientem serwisu Nivette. Mam Mazdę 6, którą oddałem na przegląd. Jestem bardzo zadowolony, usługa została wykonana szybko, zgodnie z wytycznymi producenta, a samochód został ładnie posprzątany. Ceny niewygórowane. Polecam :)
Byłem na rozmowie w Nivette - rozmowa kwalifikacyjna merytoryczna i w sympatycznej atmosferze. Mam nadzieję, że zadzwonią i będę mógł podjąć pracę :)
Byłem na akcji serwisowej, wymiana naboju poduszki powietrznej i szkieletu siedzenia kierowcy. Usługa wykonana jak w stodole, brak spinek, dwa punkty złapane na trytki mimu że oryginalnie były spinki. Przywiozłem ze sobą kompletną zaślepkę poduszki pasażera, aby przy okazji demontażu ją wymienić, ale starej to już nie oddali, musiałem się upominać. Gostek z obsługi klienta wyraźnie był niezadowolony i jakiś antypatyczny.
Dzień dobry. Bardzo zaniepokoiła nas Pana opinia. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem e-mail: marketing@nivette.pl w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
Czemu wyjaśniać takie sytuacje kątem w prywatnej korespondencji? A nie publicznie żeby było transparentnie i żeby każdy mógł wiedzieć czego ma się od was spodziewać? Nieźle!!
Dzień dobry. Dbamy o naszych klientów i staramy się do wszystkich komentarzy podchodzić indywidualnie. Każda sprawa dotyczy dwóch stron, więc w celu zweryfikowania problemu, kontaktujemy się z osobą, która napisała komentarz. Naszym zadaniem jest wyjaśnienie wszelkich nieprawidłowości w celu uzyskania jak najlepszej jakości usług.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?
W zależności od stanowiska, na jakie prowadzona jest rekrutacja, kandydat otrzymuje do rozwiązania test lub weryfikacja następuje w trakcie rozmowy.
Polecam stację kontroli pojazdów - szybko można się umówić - miła atmosfera.
Kilka lat temu zakupiłem Nissana JUKE w Centrum Samochodowym Nivette. od 3 lat jeżdżę Nissanem Qashqai - również zakupionym w Nivette. Nigdy przez ten okres nie miałem problemów zarówno w salonie jak i w serwisie - zawsze terminowo i w przystępnych cenach. Następny samochód - jeśli będzie to Nissan, to na pewno kupię w Nivette. Polecam.
Jakie godziny pracy obowiązują w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?
Aktualnie Grupa Nivette pracuje w następujących godzinach: Salon: Pon-Pt 9:00-19:00 Sobota 9-16 Serwis: Pon-Pt 7:00-20:00 Sobota 8:00-16:00
To moja druga Mazda zakupiona w Nivette. Zadowolony jestem z obsługi w salonie jak i serwisu. Polecam.
Pracowałem tam przez 3 lata, ogólnie atmosfera dobra, wynagrodzenie ok. Jeśli chcesz uczciwie pracować, na pewno będzie to docenione.
Po kilkunastu miesiącach pracy można śmiało stwierdzić że to całkiem przyjazne miejsce dla pracownika. Wypłaty zawsze terminowo, respektowane są ewentualne premie, zero problemów z urlopem. Zakres obowiązków zgodny z wcześniejszymi ustaleniami. Na ogromny plus współpracownicy- bardzo zgrany zespół w każdym z działów- zamiast konkurencji jest wzajemna pomoc.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Centrum Samochodowe Nivette Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.