Opinie o RTV Euro AGD (Euro Net Sp. z o.o.) w Warszawa Światowida 17

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Euro RTV AGD. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Euro RTV AGD na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Euro RTV AGD w Warszawa Światowida 17

Marta

Nie polecam i odradzam. Ja będę omijać ten sklep z daleka. Zakupiłam odkurzacz bezprzewodowy marki Philips. Przy sprzęcie powstało wiele wad - jednak bodźcem do złożenia reklamacji był moment kiedy odpadło kółko. Sklep RTV agd ( Gdańsk matarnia) przyjął reklamację i "naprawili" sprzęt. Tak w skrócie - sprzęt został uszkodzony przez serwis. Kółko zostało naprawione metoda rozpuszczenia plastiku i przyklejenia kółka oraz zostaliśmy (usunięte przez administratora) ponieważ stwierdzili, że wymienili akumulator, ale okazało się, że jest stary. Z firmą próbowałam porozumieć się prawie 4 miesiące jednak nic z tego. Firma nie poczuła się do żadnej odpowiedzialności za zniszczony przez nich sprzęt. Udałam się z odkurzaczem do renomowanego serwisu marki Philips. Na miejscu wymienili odkurzacz na nowy i stwierdzili, że firma rtv agd zdewastowała nam sprzęt. W tej sytuacji najgorsze jest to, że za grosz nie szanują konsumenta i jawnie robią sobie z nas "jaja". Także NIE POLECAM!

25
Ewelina
Inne
@Marta

Strona dotyczy pracy, a nie sprzętu i obsługi RTV euro AGD

Pracownik
Pracownik

Pracuje w jednym z warszawskich salonów tzw premium i chciałbym się podzielić swoją opinią. Nie wiem jak jest na innych salonach natomiast w moim liczy się tylko sprzedaż ubezpieczeń, za samą sprzedaż produktów z elektroniki płacone masz same grosze. Plany sprzedażowe są bardzo wysokie i nikt ich nie realizuję. Codziennie rano są poranne zebrania z Kierownikiem salonu które cały czas gada że za mało sprzedajemy ubezpieczeń. Rekrutacja jest praktycznie przez cały czas. Główny Kierownik i Kierownik Sprzedaży pracują po 20 parę lat w euro a zwykli pracownicy ciągle się zmieniają. Jak idzie Kierownik przez salon i zaczepią go jakiś klient to woła on jakiego sprzedawcę żeby podszedł i go obsłużył. Sam oczekuje od pracowników że będą wyrabiać plany sprzedażowe a sam nie potrafi obsłużyć klienta. Ciekawe jestem jak jest w innych salonach.

3
78XXWA
Były pracownik
@P.r.c. RTV euro

Takich pieniędzy to nie widzieli 10 pat temu. Ta firma to totalne (usunięte przez administratora)i wyzysk dla pracownika. Zgłaszanie nawet do Kadr.. Nic nie daje, bo nikt i tak nie zbada nieprawidłowości. Tzw."Menedżerowie" po znajomości bez żadnych kompetencji, bez rozumu i wiedzy. A jeśli zdarzy się ktoś nowy - myślący, natychmiast jest (usunięte przez administratora) zastraszany, niedoceniany i usuwany. W tej firmie boją się ludzi myślących i stawiających opór.

chichotmewy
Pracownik
 Pytanie

Uwielbiam czytać ten portal. Wszędzie pełno ludzi, którzy czują się skrzywdzeni przez pracodawcę Euro. Jak można się obrażać, że trzeba obsługiwać Klientów, łączyć to z obowiązkami na wyznaczonym rejonie sklepu, czy innymi pracami. Sprzątanie? O nie, samo się nie posprząta? :D W każdym dużym markecie jest to samo. W Biedronie obsługują kasę, towarują, przyjmują dostawy, wydają paczki i inne takie. Wywalają stary towar, biegają jak mrówki i jeszcze chcą im wsadzić niedziele z literaturą (sic!). Garba się dorabiają. W innych gałęziach handlu też tak jest. Tylko marudom się wydaje, że jak są zatrudnieni na sprzedawcę, to sobie przyjdą do pracy, pozbijają bąki i od niechcenia kogoś tam na odwal obsłużą. A potem lament, że wypłata słaba, kiedy nie chce się angażować w pracę. Najlepiej, jakby sklepy Euro przyjęły standard jak w banku, albo na poczcie - klient to ten ostatni przykry obowiązek, a priorytet to kawa i pogadanki z Bożeną i Ireną. Ludzie, czasy są jakie są, pracy pełno wokół, a dla tych co się im nic nie chce zawsze znajdzie się powód do poczucia stękania. Weźcie sprawy w swoje ręce, zmieńcie pracę , a jak się Wam robić nie chce to do zusu po zasiłek, zróbcie miejsce tym, co by chcieli pracować. tu jest narzekalnia, a nie konstruktywne opinie.

4
anonim
Pracownik
@anonim

Potwierdzam, bo też odchodzę z tego (usunięte przez administratora) I dodam że jak było ostatnio -14 stopni, to na magazynie było 8 stopni celsjusza xD.

Konsultantka
Pracownik

Miałam rozmowę rekrutacyjną online. Od razu mnie zatrudnili - warunki mi się spodobały, chociaż z wynagrodzeniem szału nie ma, ale lepszy rydz, niż nic. Pierwszy dzień, szkolenia przy Muszkieterów w Warszawie. Przesympatyczna kobieta oprowadziła, zaprowadziła do salki, gdzie miały się odbyć szkolenia, zrobiła kawkę, pogadała tak ciepło i serdecznie. Potem szkolenia z rozmów, praw, etc. - tydzień. Prowadzący super, bardzo elokwentni, cierpliwi, tłumaczyli wszystko bardzo dokładnie, można było zadać centylion pytań i nie przewracali oczami, a cały czas z uśmiechem. Sama praca - bardzo spoko. Jeśli się chce zdalnie pracować, nie ma problemu, jednak na początku zawsze lepiej być na miejscu, bo jest łatwiej się zaznajomić. Ja teraz jestem praktycznie cały czas zdalnie, ale w razie potrzeby pomocy, nie ma problemu, można się skonsultować. Gdy trafia się bardzo ciężki klient, nie ma problemu, żeby sobie nadprogramowo zrobić przerwę i ochłonąć. Ludzie bardzo w porządku, kawa, herbata, owoce, automaty z przekąskami i daniami, 4 firmy cateringowe, jeśli ktoś nie zrobił sobie jedzenia, o czym powiadamia recepcja, że właśnie przyjechał X czy Y.

Konsultantka
Pracownik
@Pracownik

Warto również opisać co się dzieje aktualnie. Zabrane jest większość benefitów, ucięte premie przez mikropłatności, brak stałych przypisanych miejsc z powodu oszczędzania prądu i zamknięcia jednej sali. Mnóstwo zwolnień, nawet pracowników z umowami na czas nieokreślony, sporo osób nie dostanie przedłużenia umowy od sierpnia/września. Powoli zacznie się 4 kwartał, będzie mnóstwo połączeń, pewnie agencja. Brak pracy zdalnej, szefostwo z góry twierdzi, że nie i koniec, praca zdalna to nie praca - więc trzeba co chwile miejsca zmieniać i nosić swoje graty. Ale oczywiście w 4 kwartale będzie zezwolenie ze względów "biznesowych" - wiele absurdów, stresu i wszystkiego. Fakt faktem, do przełożonych liderów i trenerów nie ma co się przyczepić. Dbają o swoich pracowników, pomagają - mobbingu nie uswiadczy nikt tutaj, nie ma zadnego kolesiostwa i awansów po znajomości - bardzo duży plus wyróżniający to CC. No cóż, są plusy i minusy, boli jedynie dorabianie do premii 1400zł aby mieć minimalna, a dopiero pozniej zarabiasz. Moze cos sie zmieni, oby. Moim zdaniem góra z euro powinna przemyśleć kwestie większych premii i podwyższenia podstawy, bo wtedy ludzie bardziej będą zmotywowani do sprzedaży, firma więcej zarobi tak samo jak i pracownicy. Do tego będą kandydować lepsi sprzedawcy, który oczekują wyższych pieniędzy niż teraz.

ludomir Nowy wpis
Pracownik

Nikomu nie polecam pracy w rtv euro agd. Na umowie masz 3460 zł brutto + premię uznaniową. Premia jest za ubezpieczenia i akcesoria tak naprawdę. Z tym, że tam gdzie ja pracuję to nie da się jej wyrobić przy aktualnych planach i ruchu w sklepie. Przy prawie 190 godzinach i całkach w 3 weekendy w miesiącu zabraknie mi z 200 złotych brutto do najniższej krajowej. Niby to wyrównują do najniższej, ale 3200 zł netto za prawie 200 godzin czasami (bo jest 3 miesięczny okres rozliczeniowy, specjalnie dają po kilka godzin mniej w dwóch miesiącach, by jednego dać ci bardzo dużo godzin) i całki w weekendy to słaby deal. Ogólnie rzecz biorąc to jeden wielki zbiorowy psychiatryk, 2 dni wolne z rzędu to święto, które ma miejsce 2 razy w miesiącu. Życia prywatnego w ogóle nie masz bo zmiany wypadają w ciągu dnia typu 10-20, z czego 20 minut musisz zostać bezpłatnie po pracy po zamknięciu sklepu na czas zrobienia raportów. W pracy kierownicy non stop gadają że masz sprzedawać gwarancje i że wyniki są najważniejsze, a jak przychodzi co do czego to obsługujesz z 10 osób w ciągu dnia na rankach, które kupują jakieś pierdoły, do których i tak nic nie dobierają.

Dorota Nowy wpis
Inne

Nie polecam, to przez co teraz przechodzę to jakaś masakra. R1 oddana do serwisu w listopadzie 2023r. luzy w kolumnie kierowniczej i blokowaniem się tylnego koła. Hulajnogi nie mam do dziś ponieważ jedno zrobią, dwie rzeczy zepsują, Krótko mówiąc w serwisie została zniszczona moja hulajnoga, euro umywa ręce, chciałam wymiany na nowy sprzęt na niezgodność towaru z umową bez skutku. Jestem umówiona w UOKIK i chodź bym miała wydać 20tys. na prawnika nie odpuszczę.

3
Ktoś coś?
Inne
 Pytanie

Cześć. Pokazały się ogłoszenia na Kierownika Sprzedaży jaka jest szansa zarobkowa? Stawka? Premie? Będę wdzięczny za informację na ten temat.

Cdf
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś coś?

Chcesz przyjść z zewnątrz na kierownika sprzedaży ? Masz pojęcie w co się pakujesz?

Ktoś coś?
Inne
 Pytanie
@Cdf

Poważnie aż tak źle. Pod jakim względem? To się opłaca zarobkowo czy nie warto?

Jeszcze pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Ktoś coś?

Pieniądze bardzo słabe (oczywiście będą Ci obiecywać super zarobki). U nas KS potrafi dostać 4200- 4500 max na rękę. Jego wypłata jest uzależniona od wyniku sklepu a plany są z kosmosu. Do tego jest bardzo słabo z przeszkoleniem ( w sumie to żadnego szkolenia nie ma). Nowi kierownicy z zewnątrz przychodzą i po prostu mają sobie radzić. Pół biedy jak są na zmianie z drugim, ogarnietym kierownikiem ale czasami dochodzi do kuriozalnych sytuacji, gdy szeregowy pracownik pomaga swojemu przełożonemu w wystawianiu jakiś dokumentów albo musi mu coś tłumaczyć, czy robić za niego bo nikt go tego nie nauczył a nie ma komu zrobić. Do tego wieczne zje#&ki z centrali, od regionalnego, od klientów. Decydowanie się na pracę w tej firmie to prosta droga do tego aby trafić do wariatkowa

Mariola
Pracownik
 Pytanie

Ile realnie można zarobić w Euro? Byłam na rozmowie i mówił Pan jakie toaleta kokosy można zarobić ale coś mi się wydaje że jest to mocno przesadzone

DonKasjo Nowy wpis
Pracownik
@Mariola

Śrubki ;) .. Pierwsze 3 miesiące na okresie "Próbnym" jak nie wyrobisz założonego celu co w miesiącach styczeń-maj jest praktycznie nie do zrobienia, zarabiasz max ~3050netto. po tym okresie też bywa różnie . przy aktualnych planach sprzedażowych w firmie i przeliczników ( co zależy prawdopodobnie od sklepu) realnie musisz się nastawiać na kwoty w granicach od 3 do 4,5k miesięcznie . No chyba że będziesz tak sprzedawać sprzęty na wysokich punktach i wrzucać do wszystkiego akc razem z gwarancjami to jesteś w stanie może zrobić 10-12pkt. co jest rzadkim zjawiskiem tak jak wspomniałem z względu na wysokie progi narzucone przez firmę. tak czy inaczej nie masz co liczyć na więcej niż 4,5 ;)

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)

Pytania

Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
3-ci miesiąc w tym K*łchozie
Pracownik

Witam, jako nowo zatrudniony pracownik wylewam swe żale. Pierwszy miesiac w jednym z poznańskich salonów euro to żałosny żart, wypłata nie starczyła nawet na opłaty przez zepsuty system premiowy, niby obiecują system wdroseniowy który teoretycznie po tym jak mi go wytłumaczono, miał działać całkiem okej, na sprzedawałem naprawdę spora ilość sprzętu z gwarancjami ponieważ miałem już doświadczenie w podobnych firmach, ale system euro to jakieś nieporozumienie. Progi są tak wysokie że nie jesteś w stanie tego wyrobić. Dobrze ze miałem jakąkolwiek wiedzę o sprzęcie bo w sumie to nie uczono mnie niczego prócz wciskania ubezpieczeń, myślę że firma powinna zmienić branże z agd rtv na ubezpieczenia.. Przez 3msc nie nauczyłem się kompletnie niczego nowego prócz oczywiście wyżej wymienionych progów gwarancyjnych oraz ich możliwości. Uważam, że firma zaczęła bardzo mocno olewacko podchodzić do tematu "nowych" rozmawiając z starymi pracownikami którzy pracuja tu koło roku dwóch to kiedyś wyglądało to kompletnie inaczej, miało się swojego opiekuna i z nim uczyło konkretnych rzeczy, teraz najważniejsze jest PG gotówka Po drugim miesiącu od kierownika dowiedziałem się, że mam przyuczac się na kasę i na raty oraz spisywania reklamacji. Trochę mnie to zaniepokoiło no ale okej, zaczęło się dość niewinnie godzinka dwie na kasie plus raty. Rpo assy i inne takie rzeczy żeby zarobić jakieś sensowne pieniądze, sprzęt to w sumie drugorzędna sprawa, ważne żeby był na wysokich punktach. Później zaczęło się robić pod górkę Chore oczekiwania od osoby która dopiero się zatrudniła Plany tak wysokie i realizacja której nie da się wykonać. System premiowy tu nie istnieje, musisz dorbaiac do najniższej krajowej. Codziennie milion zadań zaplanowanych Oraz milion cenek do wymiany bo kończy się jakaś promocja, tu w ogóle zabawne. Firma tak tnie koszta względem pracowników magazynierów czy sprzątaczek ale na druk 4000 cenowek dziennie mają kasę.. Zabawne jest jeszcze to, że w takiej biedronce czy Lidlu ceny są już elektryczne no ale okej firma twierdzi że jest to zbędne i że tak jest lepiej. Za dużo się wypowiedzieć nie mogę z względu na zbyt krótki czas pracy tutaj, ale z pewnością nie za goszczę zbyt długo w tej firmie, aktualnie w między czasie szukam czegoś innego zresztą jak połowa tych ludzi którzy tu pracują.. Jak codziennie słyszę na odprawach że komuś wleciał zwrot pg i musi odrabiać 1500zl żeby wyjść na zero to nie wiem czy to ma sens. Pozdrawiam i polecam chodzic na l4 jak macie gorszy miesiąc, nic nie tracicie A przynajmniej trochę od tego ku4widołka odpoczniecie ;)

Thylikos
Pracownik

Dostajesz punkty za sprzedaż ubezpieczenia sprzętu. Sprzęt można ubezpieczyć w formie płatności jednorazowej, płatności okresowej( składka rozłożona na 10 miesięcy) lub subskrypcji miesięcznej Jeśli ktoś zakupi ubezpieczenie i potem się rozmyśli, to odejmują się punkty z koszyka PG no i to ma ujemny wpływ na premię. Punkty za PG potrafią się cofać również wtedy, gdy np po półtora roku sprzęt się psuje ,a serwis orzeka, że nie da się go naprawić i następuje zwrot gotówki

3-ci miesiąc w tym K*łchozie
Pracownik

Jak widać tak. Wszytkich aktualnie świeżo przyjętych albo tych którzy mieli jakąkolwiek wczesniej stycznosc z ratami badź kasą wysyłają po miesiącu na szkolenie raty/kasa. pewnie dlatego że w firmie nie ma nikogo kto zajmował by się wyłącznie kasa/raty Tak więc, dokładnie w drugim miesiącu pracy zostałem poinformowany, że mam szkolenie XD. Ale spoko uspokoję twój zapał. Po wdrożeniu i okresie trzech miesięcy z pewnością już tu nie będę pracować :) . A z tego co wiem to Ofca czy jak to tam się nazywa zostaję na całe życie. pytanie czy firma się nie wycwani i nie będzie chciała podpisać lojalnościówki ;P. Wtedy trudno trzeba będzie się przemęczyć z pół roku

Śmiech na sali
Użytkownicy czekają na odpowiedź 20 dni.
Inne
 Pytanie

Rekrutacja do tej ‚firmy’ to jakaś totalna porażka. Mówią, że praca hybrydowa, potem wychodzi, że tyle ile ustawa nakazuje (24 dni w ciągu roku XD), zero elastyczności i usilne pokazanie wyższości HR nad człowiekiem. Nie wspominam już o terminowości w informacji zwrotnej, co w ogóle nie istnieje. Po co rzucać terminami, skoro nikt ich nie dotrzymuje? Stawia to całą firmę w nieciekawym świetle. Ale jak to mówią, ryba psuje się od głowy, także zdziwienia nie ma ;) Strata czasu, chyba że chciecie pracować i wpisujecie się w udawany korpo luz ;)

roman
Inne

Tragedia 3 miesiące walczę z reklamacją w tym czasie sprzęt zniszczono 2 razy uszkodzono zwykli (usunięte przez administratora)

OlaZ
Pracownik
 Pytanie

Dzisiaj dowiedziałam się, że Euro nie podpisało umowy z firmą sprzątająca. Dowiedzieliśmy się również od przełożonych, że funkcje sprzątania będą pełnić pracownicy (doradcy) także w dniu jutrzejszym z pewnością zjawię się w pracy ale z wypowiedzeniem :). Najlepsze jest to, że magazynierów również chcą po zwalniać. Ciekawa jestem jak postanowią inni doradcy ale jak tak dalej firma będzie działać to szybko potrąca i klientów i pracowników bo jawne okłamywanie i namawianie klienta na ubezpieczenia mimo wyraźnych odmów jest trochę słabe. Jako doradczyni rzygać mi już się chce gdy ciągle słyszę, podejdź na reklamację podejdź na ekspresy, podejdź na lodówki, przetrzyj płyty, przyjmij dostawę, zrób zwrot, wytrzyj podłogę bo ktoś rozlał sok. Padaka! Za najniższa krajowa to mogą co najwyżej kierownicy to robić jak chcą albo sama góra, a nie wyzyskiwac się doradca. Bhp w tej pracy nie istnieje.. Jak masz klienta który ma do odbioru lodówkę A jesteś samemu na sali sprzedaży to ciekawe jak mam ja klientowi przetransportować gdy znajduje się na palecie.. Albo taki spietrowany piekarnik który trzeba zdjąć z góry, waży 30-40kg i co mam klientowi powiedzieć że mu go nie ściągnę..? Szkoda zdrowia do tej pracy serio Tragedia.. Dwa lata w tej robocie i o dwa lata za długo. Cieszę się co do mojej decyzji odejścia z tej pseudo firmy gdzie przy 12h pracy masz 15minut przerwy i to musisz za każdym razem tłumaczyć się kierownikowi gdzie idziesz. Żałosne. System premiowy nie istnieje, ciągle dorabianie do najniższej krajowej żeby cokolwiek zarobić, a przy aktualnych przelicznikach zrobić sensowna premie to możesz jedynie pomarzyć. Progi punktowe od jakich zaczyna się sensowna wypłata są na tyle wysokie, że nikt ich nie wyrabia więc siłą rzeczy dostajesz najniższa krajowa. Jako pracownik ratalno/kasowy do wypłaty dostajesz +/- 300zl brutto więcej plus to ile rpo i ass wciśniesz klientowi także to już zależy od twoich umiejętności, średnio jesteś w stanie zarobić do +/- 1000zl w bardzo dobrym miesiącu więcej do wypłaty oczywiście brutto. Obecnie na rynku pracy ten pracodawca to jeden wielki żart. Nie oferuje kompletnie nic dosłownie. Imprezy integracyjne? Odkąd pracuje w tej firmie nikt nawet nie słyszał o środkach na jakąkolwiek imprezę integracyjna. Świadczenia pracownicze? Multi Sport Medicover za 1zl Ppk Dofinansowanie okularów I marne 250zl na grudzień do wykorzystania na zakupy w euro. Pytanie śmiać się czy płakać? Z plusow tej pracy jedynie co mogę wymienić to działająca lodówka mikrofala i ekspres do kawy ( oczywiście kawę w własnym zakresie bo przecież ciężko firmie kawę raz w miesiącu zafundować gdzie wyrzucamy stare kawy miesiąc przed terminem do (usunięte przez administratora) bo nie można ich kupić za grosze xD) Dno, dno i jeszcze raz dno Praca tutaj to najgorsze co mnie spotkało, wyzysk i zryta psycha od ciągłego wciskania PG Akc rpo i ass. Jutro tak jak wspomniałam przychodzę do pracy do Pani Kierownik z piękna kartka z napisem Wypowiedzenie umowy :) ale może pociągnę jeszcze l4 tak jak to się dzieje w tej pracy praktycznie co miesiąc ktoś nie przychodzi i musisz robić za 4 bo każdy ma dość zapieprzania na każdym dziale + reklamację raty i jeszcze sprzątanie. Dobrze ze jeszcze gotować dla panów w koszulach nie musimy. Jednym słowem nie polecam na dłuższą metę szkoda waszego zdrowia psychicznego.

Szuru szuru
Pracownik
@OlaZ

Najlepsze jest też to, że z początkiem nowego miesiąca, wszystkie produkty na 7 punktach pospadały na 1,2,3 punkty. A w sumie nie dodano nic na 7 punktach.

Ona
Pracownik
 Pytanie
@OlaZ

Hej i jak tam, wypowiedzenie złożone?

Mały vendor
Inne

Firma spóźnia faktury od wielu miesięcy, nie płaci za towar na czas. Źle to świadczy o firmie, w 2024 r. nie płacenie na czas powinno być już przeszłością! Żeby taka firmę dużą trzeba było ścigać wezwaniami jak jakąś hurtownie pieczarek, masakra, nie polecam w ogóle udzielać Państwu towaru bez płatności z góry bo firma ewidentnie ma problemy finansowe

Karol
Inne
@Mały vendor

Też mam nieopłacone faktury i właśnie działam z prawnikami, firma jest niewyplacalna ewidentnie

Aga
Pracownik

Bardzo nie polecam. Reklamacja zlozona do sklepu internetowego rozpatrywana jest tylko z punktu widzenia sklepu. Nikt nie zagłębia się w problem. Na infolinii nikt nic nie wie i nie potrafi pomóc. Brak jest osoby decyzyjnej oraz kontaktu innego niż poprzez infolinię. Przestrzegam raz jeszcze- pomimo całkowitej mojej racji sklep odrzucił reklamację bez jakichkolwiek wyjaśnień. Wybierajcie Media Expert, tam takich cyrków nie ma.

Poznań miasto doznań
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
Pracownik
 Pytanie

Uciekajta stąd. Firma która nie potrafi dać nawet kasy na spodnie A oczekują żebyś miał i czarne spodnie i czarne buty W jednym z poznańskich salonów euro to w sumie nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Żałosne warunki zatrudnienia Wyniki ponad wszystko Jeden miesiąc masz gorszy dostajesz najniższa krajowa za pracowanie jako doradca klienta, człowiek od reklamacji aż po magazyniera. Zarobki mógłbym porównać z pierwszym lepszym dyskontem A czasem nawet są one gorsze. W takiej biedrze czy Lidlu przynajmniej mają więcej benefitow, nie wiem czy jako konserwator powierzchni płaskich nie zarobisz więcej niż tu. Jeżeli chodzi o zespol menadżerki czy kierowniczy to jest spoko da się z nimi normalnie pogadać i coś załatwić gorzej jeżeli chodzi o "górę" dyrektorzy tej firmy to dno. Starzy smutni panowie w koszulach służbiści którzy przyjeżdżają raz na jakiś czas i ciągle coś im nie pasuje. Jeżeli chodzi o organizacje pracy to w sumie jej nie ma, pracujesz na każdym dziale jesteś dosłownie od wszystkiego od zelazek przez duże agd aż po tusze do drukarek i telewizory. Firmy nie obchodzi dobra sprzedaż, dla nich najważniejsze jest ubezpieczenie, w sumie nie dziwię się mają za to płacone. Szkoda tylko że ubezpieczenie za 2300 A ty z tego dostajesz marne 50 czy 100zl. Plany sprzedażowe to jakieś nieporozumienie 12k w gwarancjach w marcu żeby przejść pierwszy koszyk? X D! Napomne że rok temu w grudniu było 8k. Żeby wyrobić jakaś sensowna premie w tej pracy musisz napocić się jak dzika świnia bo przeliczniki to też jakiś nieśmieszny żart. Starzy pracownicy się zwalniają zatrudniają się nowi totalnie bez wiedzy produktowej którzy uczeni są wciskania ubezpieczeń co przekształca się później na jakość obsługi i wielu klientów którzy wracają z reklamacją, jak firma będzie tak dalej robić to nie wróżę jej świetlnej przyszłości. Ja jako (jeszcze) pracownik po 3latach w tej firmie składając cv do różnych firm w tym konkurencyjnych, zauważyłem jak bardzo jesteśmy oszukiwani i wykorzystywani przez euro co skłoniło mnie ku zmianą, także byle do końca umowy :) bo jako dkm dostajesz marne 300zl brutto do wypłaty A obowiązki kierownika żałosne. Podsumowując fajna praca na 2-3 lata o ile jesteś w wieku do 26 roku życia. Dłużej bym tu nie zostawał. Nie pozdrawiam :)

On
Użytkownicy czekają na odpowiedź 34 dni.
Pracownik
 Pytanie

Hej. W jaki sposób jest naliczane L4? Od kwoty na umowie czyli 3500? Czy od kwoty łącznie z premią? Dodam, że pracuję dwa miesiące i niedługo kończy mi się okres z gwarantowana premią.

7
Euro
Użytkownicy czekają na odpowiedź 31 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy w Euro można pracować po 12 godzin? Taki system pracy bardziej by mi odpowiadał niż codzienne chodzenie po 8 godzin popołudniami

Klient
Pracownik

Kupiłam pralkę w miesiące temu i oczywiście jest problem z reklamacją

Ona
Pracownik
 Pytanie

Czy można przystąpić do ppk?

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Ona

I w ogóle jakie benefity oferuje Euro pracownikowi?

Aga
Pracownik
 Pytanie
@Ona

Tak, po trzech miesiącach można przystąpić. Swoją drogą ciekawe dlaczego od razu nie zapisują? Z gwarantowana premią pewnie za wysokie koszty dla nich ????

Gg
Pracownik
@Ona

Pakiet medyczny a na święta BN non na 250 zł do wykorzystania w Euro, więc ta kasa i tak zostaje w firmie

PPP
Użytkownicy czekają na odpowiedź 39 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy w Euro można przystąpić do ubezpieczenia grupowego? Chodzi mi głównie o pakiet medyczny, dostęp do specjalistów.

beduin
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie nauczyła mnie jednego- im bardziej jesteś zaangażowany, im lepsze masz wyniki w PPG, ASS, RPO, tym gorzej jesteś traktowany i wyzyskiwany. Zmiany promocji na 2 tys cen? Spoko, przecież 3 beduinów ogarnie, dodatkowo w międzyczasie spisując reklamacje, obsługując kasę, pisząc raty, czy po prostu obsługując klienta na sali. I wielkie zdziwienie ZM, że o godzinie 18-tej promocja dalej nie jest zmieniona. A to za jedyne 3450 zł miesięcznie- bo tyle wynosi podstawa. Aby podgonić do minimalnej, przez 2-3 tyg wciskasz klientom "siódemki", ppgi, a dopiero jak dobijesz premią do minimalnej, to zaczynasz zarabiać. Zmiany grafiku z dnia na dzień, nieraz telefon dzień wcześniej od kierownika o godzinie 20, że jutro zamiast na 15tą, masz być jednak na 9-tą. kierownik siedzący cały dzień w swoim "gabinecie", gdzie przydałby się na sali, żeby chociaż wydać reklamację, codzienne odprawy i nakazywanie sprzedaży ppg, ucyków- bo przecież sklep dostaje za to hajs na euroarenie, a pp sprzedaje się samo. Ale co z tym hajsem z areny się dzieje? Kto to wie- no może czasem trafi się jedna impreza integracyjna na rok. Wciskanie klientom ściemy przez zmianowych, że raty owszem, są 0%, ale tylko z ubezpieczeniem sprzętu to tu standard. Nie polecam tej (usunięte przez administratora) nikomu, kto ma rodzinę. Zmiany po 12 h przez 3-4 dni z rzędu, praktycznie każda sobota w (usunięte przez administratora) A jak się trafi niedziela handlowa, to niejednokrotnie jesteś w (usunięte przez administratora) cały piątek, sobotę, niedzielę, poniedziałek. Zero życia rodzinnego. Załoga sklepu to albo single, albo wdowcy- bo nie mają kiedy ułożyć sobie życia, albo to życie im się posypało "dzięki" (usunięte przez administratora) w euro. Całodniowe najazdy DO i trzęsienie gaciami przez ZM- monitoring pracowników na kamerach, czepianie się, dlaczego DK nie podszedł do klienta- standard. Tylko jak masz podejść do klienta, kiedy ten na wstępie cię informuje, że on tylko przyszedł pooglądać? Dawniej, gdy przyszedł nowy pracownik, byli celowani DK, którzy za ich szkolenie dostawali 650 zł. Teraz nawet tego nie ma. Wedle informacji i obecnych "standardów" szkolić powinien ZM, ale ci to zadanie zrzucają na zwykłych DK. Więc pół dnia marnujesz na arkusz dla jakiegoś typka/typiary, guzik sprzedasz samemu i potem słuchasz, że co takie słąbe wyniki w danym dniu. Kiedyś jeszcze były szkolenia produktowe. Ale i na tym firma oszczędza. A szkoda. Cieszę się, że to już za mną. Ale powrót do zdrowia psychicznego i do odbudowania relacji rodzinnych będzie długi. A i ostatni hit- szkolenia w miastach wojewódzkich od 2 lat- w firmie taka bieda, że jadąc na szkolenie, musisz mieć swoją wodę do picia, bo firma już nawet tego nie organizuje. Nie dostaniesz nawet butelki wody za złotówkę, będąc niejednokrotnie cały dzień na szkoleniu w obdrapanych salach. O posiłku nie wspomnę. Nigdy więcej tego miejsca. Naprawdę odradzam.

beduin
Były pracownik
@beduin

A i co najważniejsze- firma tak oszczędza, że jest nakaz wyłączenia klimatyzacji. Latem upał na zewnątrz 40 stopni- w sklepie pocisz się jak (usunięte przez administratora), bo nie można włączyć chłodzenia. Nawet klienci narzekają, że jest za gorąco.

Nieważne
Pracownik

Pracuję w tej firmie ponad 10 lat i pora stąd uciekać .W tej firmie judmgdy nie było tak ale jak jest teraz.Widac że wszystko się sypie i nikt nad tym nie panuje .Wytrzymałem tam tyle lat bo mi się kiedyś pieniądze zgadzały i atmosfera w sklepie była oki.Ludzie się pozwalniali a firma daje pseudo podwyżki zabiera z premii i dokłada do podstawy, finał ile od 5 lat zarabiam tyle samo a obowiązków mamy coraz więcej a jeśli ogarniasz system tak jak ja czyli SAP i Mg to cię wykorzystują .Trzeba spisywać reklamacje czyli coś co robili kierownicy , w firmie trwa restrukturyzacja polegająca na tym że zwalnia się ratalniko i każe doradcom spisywać raty i obsługiwać kasę Jak się postawiłem to dyrektor przeniosła mnie najdalszy możliwy sklep w Warszawie .Jeśli chcecie być magazynierami i przyjmować dostawę.obskugiwac kasę i raty oraz reklamacje oraz dostawać zjeby za to że nie wyrabiacie ub zpiecz n to idźcie do Euro.Wyzysk (usunięte przez administratora) i nerwica to wszystko co Was może spotkać.Potwierdzam też to że zarząd wymyślił sobie że w soboty ma być prawie cała załoga ,efekt jest taki że doradcy obijają się od siebie nie zarabiają tylko się denerwują i nikogo nie interesuje że masz rodzinę i dzieci i że chciałbyś spędzić trochę czasu z nas mi .Mam nadzieję że zdążę zmienić pracę zanim wrócą niedzielę handlowe.Ta firma mentalnie tkwi w latach 90yych kiedy powstawała nie dba o pracownika dla nich jesteśmy tylko zasobami ludzkimi.Hesli firma chce zmniejszyć stan zatrudnienia zmniejsza premie i ludzie sami odchodz.Nikt też nie pisał tutaj o odpowiedzialności materialnej którą trzeba ponieść za niektóre sprzęty.Wieke razy płaciłem za towar którego nie widziałem ,który ktoś źle wydał lub nawet nie dotarł do sklepu bo system nie zadziałał i ktoś nie dopilnował z by to wyjaśnić .Kolejna sprawa jest kadra kierownicza kiedyś kierownik to był dobry doradca który awansował i umiał poruszać się w systemie znał się na sprzęcie oraz ba dziś dobrze ogarniał sklep dziś są to ludzie zatrudniani z zewnątrz znają się tylko na exeku i tabelkach ,Nikt nie jest w stanie pomóc pracownikowi i zostaje z problemem pozostawiony sam sobie lub wysyła go kierownik do osoby która jeszcze coś unię i potrafi Nie żadnych szkoleń ani produktowych ani z technik sprzedaży na pocztku puszcza o łka filmów na zapleczu i tyle całej nauki.Nie też żadnch zniżek ani jakich bonusów chyba że dla pracowników biura bo dla roboli nie ma .Jeśli jest jakaś sensowną cena zaraz przejmują to pracownicy biura. Na święta dostajesz kod rabatowy na 250 zł .ale jak Ci się zepsuje ten sprzęt to nie dostaniesz całej kwoty za sprzęt tylko różnie pomniejszona o te 250 zł.Ja powiedziałem sobie dość i szukam pracy a innym nie polecam CH na tylko s by poszukać w trakcie innej .Na koniec w tamtym roku ta firma mało co nie zbankrutowała ale udało im się dostać z kilkoma dostawcami i jakoś to poskładali i zaczęło to działać tylko dlatego s obcięli o 30 premie pracownikom każdego szczebla .

JanPawełJumperII
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem czy się dodało więc jeszcze raz Kiedy dowiedziałem się, że firma ponownie ucina przeliczniki za sprzedaż w tym samym dniu napisałem wypowiedzenie. Jeden wielki żart... Nie dość że zarabiasz śmieszne pieniądze zależne od twojej sprzedaży, a raczej ilości wcisnietych ubezpieczeń klientom to w dodatku firma zniechęca cie jeszcze bardziej ucinając premie xD. Ogólnie jeżeli chodzi o samą pracę to nadaje się ona jedynie do szukania w między czasie innej... Jakby to tak zobrazować osoba które chciałyby tu pracować i nie wiedzą co mają się spodziewać... Jeżeli chcecie być jednocześnie magazynierami doradcami oraz pracownikami ratalnymi i reklamacyjnymi i nie zarabiać z tego powodu ani złotówki więcej to idealna praca dla ciebie xD. Za spisanie takowej reklamacji na którą nie raz marnujesz dobre 20-30minut bo system reklamacyjny jest na tym samym poziomie co ta firma i działa tylko jak mu się podoba xD dostajesz uwaga!!! Punkty w "koszyku" akcesori pracownicy euro wiedzą A dla nie wtajemniczonych.. Powiedzmy że są różne przedziały które musicie przejść żeby dostać sensowna wypłatę więc żeby przejść taki koszyk w akc musisz napisać z +/- 1000 takich reklamacji xD(albo sprzedawać akcesoria na 12punktach) A punkty w koszykach możesz zdobyć max 4. Jeżeli chodzi o średni Staz pracy w tej firmie, wynosi on mniej więcej 3lata. Pracuje tu około 6, i przeżyłem tyłu nowych pracowników, że jest do nawet już nie zabawne A żałosne, że firma nie widzi niczego innego poza swoim nosem. Co roku, a raczej co dwa miesiące musisz przyuczyć nowego pracownika, za którego oczywiście też zapłacone nie masz xD szkolenie w tej firmie to w sumie zabawna rzecz. Przychodzi taki nowy pracownik który nie ma zielonego pojęcia o sprzęcie więc firma uczy go czego?... Dokładnie tak.. Sprzedawania ubezpieczeń no bo czego innego xD Wiec taki nowy pracownik z zerowa wiedzą o sprzęcie ma taką samą szanse na zarobienie takich samych pieniędzy albo i większych jeżeli sprzeda odpowiednią ilość ubezpieczeń.. Firma powinna pisać w ogłoszeniach o pracę że szukają sprzedawców A nie doradców klienta, bo ta praca kompletnie nie ma nic wspólnego z doradctwem.. W dodatku bezsensowne tłumaczenia "góry" że produkt podstawowy sprzedaje się sam dlatego mamy sprzedawać ubezpieczenia.. Śmieszne... Szkoda tylko że taki pan w koszuli za biurkiem nigdy nawet na takim sklepie nie pracowal więc nie wie, że codziennie jest do zmiany milion cenek bo jakiś d**il sobie wymyślił zmianę promocji w środku tygodnia i cena zmienia się o 2zl więc latasz z cenami od rana jak dzika Kuna, do tego nie każdy klient przychodzi z konkretnym sprzętem, wielu przychodzi żeby dowiedzieć się co możesz im polecić więc w takich sytuacjach co mam klientowi powiedzieć? Panie przyjdź pan jak będziesz pan zdecydowany Ja mam tu ubezpieczenie sprzedać.?! Aaa no i najważniejsze.. Codzienne odprawy i marudzenie smutnych panów jak to bardzo źle ci idzie w danym miesiącu.. I tak codziennie aż do porzygu Jeżeli chodzi o benefity w tej pracy to w sumie kolejny nieśmieszny żart xD Uwaga żebyście nie pospadali z krzeseł. Na święta - 250zl bonu do wykorzystania w sklepie euro Pakiet medicover za który płacisz ziko ( to akurat serio jest całkiem spoko) Karta multi sport - jak się przyjmowałem to były naprawdę fajne warunki i nawet całkiem długo z tego korzystałem ale później jak warunki się zmieniły to już nie ma sensu chyba że ktoś naprawdę chodzi codziennie na basen czy siłkę to jeszcze całkiem okej) Oceny : Atmosfera w pracy - 6/10 Możliwości awansu - 6/10 Licba obowiązków jako doradca klienta - 20/10 Rotacja pracowników i kierownictwa - 8/10 Zarobki - 3/10 Podsumowujac.. Jeżeli szukasz pracy i jesteś zmuszony do tego żeby tu pracować.. To okej Ale po moich doświadczeniach z pewnością nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą

pg gotówka
Były pracownik
@JanPawełJumperII

Wszystko co napisałeś to prawda, ja spakowałem plecaczek po 5 latach w tej śmiesznej firmie, ponieważ zacząłem po "podwyżce" zarabiać mniej niż nowy pracownik na tzw. ochronce. Będzie jeden z drugim Ci mówił, że to prestiż pracować w tej firmie, a dzieciom na święta dali żelki z biedronki za 30zł.

@kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak to wygląda z doświadczeniem? Przez 5 lat pracowałam w spożywce, szczerze mówiąc jakiegoś wielkiego doświadczenia jeżeli chodzi o sprzęty niestety nie mam. A jest ogłoszenie w moim mieście na doradcę klienta i zastanawiam się czy złożyć. Pytanie jeszcze jedno moje brzmi czy każdy jest odpowiedzialny na swój dział czy będę musiała zapoznać się ze wszystkimi artykułami RTV.

Thylikos
Pracownik
@@kandydat

Nie ma przypisania do konkretnego działu. Danego dnia równie dobrze możesz mieć klienta na telewizor, jak na laptopa, albo depilator laserowy.

Pracownik na wypowiedzeniu
Pracownik
@@kandydat

Sprzedajesz na wszystkich działach. Niestety problem jest taki że wiedzę sprzętową musisz zdobywać praktycznie na własną rękę, chyba że akurat starszy stażem pracownik ma chwilę czasu i chęci aby Ci coś opowiedzieć o asortymencie. Kiedyś byli pracownicy odpowiedzialni za szkolenie nowych. Mieli za to extra kasę. Firma wyszła z założenia, że po co opłacać takich pracowników, nowy ma być szkolony przez kierowników albo radzić sam. Kierownicy mają mnóstwo swoich zajęć więc efekt jest taki, że nowy pracownik często jest pozostawiony sam sobie albo jakiś starszy stażem pracownik lub przedstawiciel firmy zewnętrznej z litości coś mu pomoże. Życzę powodzenia i osobiście nie polecam pracy w tym (usunięte przez administratora) :)

JanPawełJumperII
Były pracownik
@@kandydat

Jak umiesz wciskać kit i przedłużona gwarancję, to wezmą cie z otwartymi rękami, wiedzę produktowa możesz mieć dosłownie zerowa xD

Zostaw merytoryczną opinię o Euro RTV AGD - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Euro RTV AGD?

    Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 143.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 105, z czego 3 to opinie pozytywne, 80 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?

    Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Euro RTV AGD
Przejdź do nowych opinii