Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

razdwatrzy
Pracownik

prace tutaj oceniam na pozytywna, jestem na projekcie A od roku w tym momencie. miałam swoje wzloty i upadki, ale zawsze był ze mną mój lider. najwieksza uciecha było zdobycie premii, każdy dodatkowy grosz się przyda troche ciężko jest mi pracować w weekendy, chce mieć trochę wolnego, ale staram się dogadać tak, aby pracować według moich potrzeb widze, ze nie pracuje tutaj już taki pan, który lubił być niemiły - to naprawdę dobra zmiana

VCC
Pracownik
@razdwatrzy

Dziękujemy za opinię

Uważajcie
Pracownik

Żart... Jeśli szukacie spokojnej pracy to nie w VCC, liczą się wyniki statystyki, npsy i efektywność Bez tego zostaniecie zwolnieni po dłuższym czasie przyjeżdżania do biura. A(usunięte przez administratora)Oprócz tego mile przywitacie chamskie oraz obgadywanie za plecami do innych pracowników. Z plusów, grafik jest elastyczny, nie ma problemu ze skróceniem zmiany, ponieważ często nie ma roboty XD

8
VCC
Pracownik
@Uważajcie

Dzień dobry. Efektywność jest rzecz jasna kluczowa w każdej pracy, a w VCC na pewno.

buba
Pracownik
@Uważajcie

to co piszesz to są kłamstwa, jestem w zespole tej osoby i na lepszego lidera nie mogłam trafić, zawsze mi pomoże. czasami nie odpisze, ale rozumiem, ze tez ma swoje obowiązki. widać, ze nie jestes z jej zespołu, bo my tutaj mamy ze sobą kontakt wszyscy ;)

XYZ
Były pracownik

Pracowałem na projekcie od 1,5 roku. To co się na nim wyprawia to szaleństwo. (usunięte przez administratora) Jemu jedynie na wynikach zależało pomocy 0. Po zgłoszeniu go o (usunięte przez administratora) do kierownictwa zostałem, potraktowany tak, jakbym wymyślał, a on jest nieskazitelny. (usunięte przez administratora)c. Często w weekendy potrafiło być brak liderów odpowiedzialnych za dany obszar czy Klienta czy Partnera. Plotek mnóstwo. Ciągłe kłótnie z liderami, bo nawet nie potrafią czegoś dobrze przeczytać na teams. Piszesz im A oni rozumieją to jak(usunięte przez administratora)nawet nie(usunięte przez administratora). Pomoc na teams to też żart często gesto, nawet jak są liderzy to trzeba 3-5 godzin czekać na głupią odpowiedź.(usunięte przez administratora) Kłótnie też potrafi swoim zachowaniem tylko wywoływać. Zrozumieć nic nie potrafi. Po tej pracy tylko nerwicy można się na bawić I problemów ze senm od stresu. Szkolenia jak były prowadzone, to wiele do życzenia też życzą. Ci liderzy, którzy byli najbardziej pomocni wraz z osobami innymi pracującymi na projekcie, to już dawno odeszli. Obecnie zostało samo wiecie co.

7
VCC
Pracownik
@XYZ

Dzień dobry. Nie wpłynęło do nas żadne zgłoszenie sugerowanego przez Pana zachowania. Obecnych i przyszłych pracowników prosimy o zgłaszanie wszelkich problemów na myvoice@oex-vcc.com

VCC
Pracownik

Dzień dobry. Absolutnie nie przyzwalamy na (usunięte przez administratora) Jeśli wydarzyła się jakakolwiek sytuacja mająca znamiona tego czynu, prosimy o dokładne opisanie jej w mailu na myvoice@oex-vcc.com. Mamy świadomość, że łatwo rzucać mocne słowa w komentarzach, ale potrzebujemy konkretnych informacji, aby ustalić fakty. Używanie mocnych słów oraz obrażanie naszej kadry jest niestety klasycznym hejtem.

ona123
Pracownik
 Pytanie

Ogólnie da się pracować i nie jest aż tak źle, ale cały czas straszą pracą z biura jak tylko wyników się nie robi. Czy szykuje się kolejna tura zwolnień? :( bo tylko nagonka jest na wyniki, statystyki, rubryki, tabelki, npsy..

Pytajnik
Pracownik
 Pytanie
@ona123

Hmmm jak ktoś kto jest w domu może mieć wiarygodne info o „turach zwolnień”? Jakoś wszyscy pracujemy ;)

Wykrzyknik
Pracownik
 Pytanie
@Pytajnik

Czemu kłamiesz? Jak ktoś Siedzi w biurze to wie kogo zwalniają? Nie mów że wszyscy "pracujemy" bo parę osób w tym miesiącu poleciało czy słusznie czy nie to inna kwestia.

Przecinek
Pracownik
@Wykrzyknik

,,,,,, łap parę przecinków, bo trochę ci się zapomniało wstawić. ;)

Przecinek
Pracownik
@Przecinek

Lepiej zapominać przecinków, niż podstawy kultury osobistej wymagającej używania "Ci, Ty" z wielkich liter.

Kolega z ławki
Pracownik
@Przecinek

Pisownia w internecie nie ma narzuconej formy pisowni, poczytaj sobie trochę. I nie, lepiej nie zapominać przecinków, ponieważ te są w stanie zmienić znaczenie tego, co chcesz powiedzieć. :) Poza tym, bardzo Cię musi coś boleć, skoro wyżywasz się w internecie zamiast się rozwijać czy pracować. Współczuję Ci smutnego życia i polecam pogodzić się z tym, że innym żyje się dobrze.

Amelanium
Pracownik
 Pytanie
@Kolega z ławki

Jesteś niesamowicie odklejony, kolego z ławki, ale poziom szkolny faktycznie pozostał: D Jak to się ma do problemu? Nijak, no ale cóż.

VCC
Pracownik
@ona123

Dzień dobry. W odpowiedzi na główne pytanie - uspokajamy - nie szykują się zwolnienia w VCC. Wyniki to zawsze dla nas kluczowa sprawa i faktycznie, jeśli konsultant nie radzi sobie dobrze w trybie zdalnym, przechodzimy na tryb pracy w biurze.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kucharz do nowoczesnego hotelu w Centrum - praca stała
Warszawa
Leonardo Hotels Warsaw Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
2115
Kandydat

Projekt (usunięte przez administratora)jest porażką. Liderzy kompletnie się nie znają na swojej pracy. Są to osoby niestabilne emocjonalnie, gdy masz inne zdanie i je wyrazisz głośno zostajesz gnębiony i obgadywany. Myślałem że już dawno wyszliśmy z piaskownicy jednakże ludzie z tego projektu w niej pozostali. Liderzy nas doradców traktują jak wrogów zero pomocy. Pani (usunięte przez administratora)ma problem w tym, ze ktoś potrzebuje jej pomocy, obgaduje doradców ze już ich ma dość i że musi iść na papierosa aż z tego wszystkiego, biedna. Nie wiem czemu dalej jest liderem taka osoba przez która ludzie się zwalniają, ściąga do biura mimo ze komuś zależy na pracy zdalnej i ma świetne wyniki. Zamiast inwestować w ludzi i mieć dobrych pracowników dojeżdżają wszystkich. Ogólnie mam wrażenie ze tu same dzieci ktore bawią się w prace, zero profesjonalizmu, zachowanie jak w gimnazjum. Knucie i poniżanie na porządku dziennym. Nikt tak naprawdę nie ma kompetencji by zarządzać ludzmi i praca. Nikt nic nie wie, totalny chaos . Nie mam pojęcia, ze ta firma ma współpracę z (usunięte przez administratora). Do przyszłych pracowników radzę w ogóle nie brać pod uwagę pracy w tym (usunięte przez administratora)miejscu.

9
Michu
Pracownik

Pracuje tutaj krótko, bo pare miesięcy, ale wszystko zmienia się tutaj na plus :) od kiedy nie ma tej głośnej pani i pana co obgadywał i skłócał wszystkich, możemy czuć się lepiej. mój nowy lider jest super i wierze, ze będzie jeszcze fajniej

VCC
Pracownik
@Michu

Dzięki za opinię i mamy nadzieję, że współpraca z VCC będzie Ci przynosić dużo satysfakcji. Powodzenia! :-)

Endrju
Pracownik

Dobra atmosfera pracy i ludzie, którzy znają się na rzeczy. Polecam.

nowa
Pracownik

Coś się dziwnego tu zaczyna dziać. Atmosfera jakaś napięta. To nie to co było jeszcze niedawno. Jakoś dużo zwolnień jest ostatnio za wyniki :(

VCC
Pracownik
@nowa

Dzień dobry. Dziękujemy za opinię. Wszystko pod kontrolą. :-) Rotacja nie zwiększyła się ostatnio, utrzymuje się na stałym poziomie, ale oczywiście zawsze jest. Jeśli cokolwiek niepożądanego dzieje się w zespole, prosimy o kontakt na myvoice@oex-vcc.com

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

VCC
Pracownik

Dziękujemy za opinię. Elastyczny grafik faktycznie jest często doceniany w VCC. My doceniamy szczyptę humoru w tej wypowiedzi. :-)

Hahaha
Pracownik

Opinia będzie negatywna. Grafik jest nam dawany na ostatnią chwilę. Niektórzy mogą pisać na priv do operacyjnych że ich nie będzie a inni mają opitol za to. Nie równe traktowanie. Brak spraw, ciagle robią rekrutację, skracają godziny pracy, lub każą się nie logować. Liderzy z partnera totalnie nie mają pojęcia co robią, konsultują sami na slacku czyli sprawy trafiają do śmietnika - bo nie ma odpowiedzi. Nie sprawiedliwe oceny z monitoringu - zrobisz literówkę, czy nie zmienisz skilla masz obniżoną ocenę.

VCC
Pracownik
@Hahaha

Dziękujemy za opinię. Prosimy o szczegółowe informacje na myvoice@oex-vcc.com. Cechą VCC niezbędną w branży contact center jest elastyczność, dlatego grafiki mają prawo się zmieniać i czasem godzin jest więcej a czasem mniej. Kolejną bardzo ważną dla nas cechą jest jakość, dlatego błędy ortograficzne, czy nawet literówki chcemy ograniczać do minimum.

tom
Pracownik
 Pytanie
@VCC

Narzucacie ludziom na zleceniu pracę w godzinach popołudniowych i weekendach i to według pań z hr-u jest elastyczność? Na prawdę?

VCC
Pracownik
@tom

Dzień dobry. Specyfika niektórych naszych projektów wymaga zmian popołudniowych i weekendowych, o czym informujemy już na etapie rekrutacji. W praktyce w VCC nikt nikogo do niczego nie zmusza, grafik jest elastyczny i zawsze można się dogadać, zamienić zmianę itd. Specyfika naszych projektów zakłada jednak elastyczność ze strony zleceniobiorców i często pracę zarówno w godzinach porannych jak i popołudniowych.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Voice Contact Center Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

1
tak
Były pracownik
@Pytanie

można

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Tak oczywiście, można liczyć na opiekę medyczną w VCC

Jurek
Pracownik
@Pytanie

można, po 3 miesiącach pracy dopiero

Agata
Inne
@Jurek

Trzeba jakoś dopłacać, czy firma funduje całość?

Pracownik
Pracownik
@Agata

jest dopłata

Pati Olsztyn
Były pracownik

Pracowałam w Voice ponad 2 lata w czasie studiów:) większość czasu na projekcie Allegro! Polecam z czystym sercem wszystkim, udało się zarobić na studia, pracowalam głównie wieczorami i w weekendy. Praca fajna i można się rozwijać, miałam propozycje awansu na lidera ale kończyłam studia i wracałam do miasta rodzinnego gdzie miałam zaklepana prace w zawodzie ;)

Voice Contact Center
Pracownik
@Pati Olsztyn

Dziękujemy serdecznie za Twoją opinię. Mamy nadzieję, że VCC to był dla Ciebie dobry start kariery i będziesz nas miło wspominać. :-) Powodzenia w kolejnych krokach!

KT
Były pracownik
@Pati Olsztyn

Hey @voice trochę się mylicie w odpowiedziach :) wyżej napisaliście ze liderzy wybierani są w konkursach a tu koleżanka pisze ze dostała propozycje awansu ;) czyli jednak sami swoi :)

Voice Contact Center
Pracownik
@KT

Dzień dobry. W naszych rekrutacjach mogą brać udział zarówno osoby z zewnątrz jak i pracujące już w VCC. Naszym ogromnym atutem jest fakt, że proponujemy ścieżki awansów wewnętrznych. Liderzy są wybierani w ramach konkursów wewnętrznych, znają już zespół oraz projekt i wiedzą jak nim poprowadzić.

hehe
Pracownik
@KT

Bo to jest tak, że ogólnie są konkursy, ale jak widzą kogoś wyróżniającego się, to proponują bezpośrednio. Trochę kolesiostwo i łamanie własnych zasad.

Pracownik
Pracownik

Zero odzewu i rozwiązania sprawy wysłanego na e-maila. Nikt się nie zajmuje sprawą. Liderzy (usunięte przez administratora) zastraszają, wyznaczają kary. Pan W z laską coś odpisze na pomocy a i tak nie wiadomo o co chodzi. Sam nie zna projektu, więc nie umie konkretnie odpowiedzieć. Nawet nie zapoznaje się ze sprawą. Liderzy wyśmiewają, ironizują, kłamią…. (usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik
@Pracownik

Dzień dobry. Prosimy o maila z informacją o jaką sprawę chodzi. Tu skrzynka przeznaczona dla naszych współpracowników: myvoice@oex-vcc.com

hehs
Pracownik
@Pracownik

Kiedyś miałem sytuacje, że kilka razy poprosiłem o pomoc i akurat pan W odpisał. Chwilę po nim dostaję prywatną wiadomość od innego lidera/pracownika że źle mi napisał i żebym zrobił inaczej xD

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik

Dziękujemy za opinię. Każda jest dla nas cenna. Zachęcamy wszystkich współpracowników do zgłaszania wszelkich spraw dotyczących funkcjonowania VCC na bieżąco na maila myvoice@oex-vcc.com

Pracownik
Pracownik

Każdy jest człowiekiem i może mieć zły dzień. Zwłaszcza się jak się tłumaczy to samo jednemu człowiekowi to każdy by wyszedł z równowagi. Ciekawe jak Ty byś była liderem hahaha Liderzy się znają, wiec rozmawiają ze sobą i się śmieją - są ludźmi. Pani S jest super i Pani (usunięte przez administratora) Pan W wcale nie powinien być liderem - nie zna się na projekcie.

Pracownik
Pracownik

Ty jesteś normalna. Jak pracujesz uczciwie to wszystko jest oki. A widać że jesteś zerem które nie rozumie projektu. Nawet nie wiesz że każdy ma wyznaczone godziny pracy według grafiku. Jak Ci się nie podoba to wypad z „baru” nikt Cię tu nie trzyma. Będę bronić dobrych liderów bo są tego warci.

1
pajacu
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Wyzywanie od zer? Czyżby pan W przysiadł się do klawiatury, czy inny lider?

pracownik
Pracownik

Dowiedzieć się na temat spraw kadrowych ciężka sprawa, na recepcji albo nikt nie odbiera albo niemrawo podaje numer do kadrowej, która wymijająco odpowiada na pytania lub nie odpowiada, stawka netto za godzinę nie jest jej znana więc wyliczyć trzeba sobie samemu

VCC
Pracownik
@pracownik

Dzień dobry. Prosimy o opisanie sprawy w mailu do myvoice@oex-vcc.com. Postaramy się pomóc w odpowiedzi na wszelkie niejasności.

pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czytając te wpisy osobiście czuję, że warto pozostawić tu tez swoją opinię. Na projekcie pracuję już od dłuższego czasu i obserwuję te mega sytuacje i te mniej pozytywne. Projekt jest wymagający, a przez to ciekawy i dostarczający każdego dnia nowych wyzwań. Czy jest łatwo? nie zawsze bo nie na wszystko znam odpowiedź i nie zawsze Klienci są tak życzliwi. Ale czemu się dziwić? tak jest i w życiu prywatnym. Czy liderzy posiadają kompetencje na najwyższym poziomie i znają zawsze odpowiedź? też nie bo czasem to nie zależy od nich a czasem może być to brak wiedzy w danym zakresie. Poza tym to co jest wartością projektu to, że liderzy są byłymi konsultantami i znają tę pracę od podszewki. Można się rozwinąć i osiągnąć więcej i awansować, o ile się chce, jest się zaangażowanym i ma się pewne predyspozycje. Liderzy jako młodzi ludzie nie wszystkie działania wykonują idealnie, ale się starają i ja osobiście jestem zadowolony ze swojego lidera. Liderów jest dużo i każdy specjalizuje się w różnych dziedzinach wiedzy projektowej, a dzięki temu można skorzystać z wiedzy wielu osób. Spotkałem się z pewnymi sytuacjami mniej komfortowymi, ale pamiętajmy każdy może mieć gorszy dzień, i ja też takie mam. To jest moja ocena i jeśli ktoś myśli inaczej to szanuję, że można mieć odmienne zdanie. Nie lubię hejtu dlatego ja szukam pozytywów i tego czego się dowiedziałem i co doświadczyłem na projekcie na pewno przyda mi się to w innych pracach, bo zapewne nie będę pracował tu do końca życia - jak większość pracowników. Warto pamiętać, że nie ma pracy idealnej. Ja znajduję tu dużo aspektów dla mnie istotnych i tego życzę wszystkim - zarówno tym, dla których nie odpowiadają pewne czynniki jak i tym, którzy doceniają wartości jakie niesie za sobą praca w VCC.

Voice Contact Center
Pracownik
@pracownik

Dziękujemy za Twój komentarz

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik

Dziękujemy za pozytywną opinię na temat projektu. Oczywiście czytamy. Jeśli pojawiają się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące naszych liderów, prosimy o zgłaszanie na skrzynkę myvoice@oex-vcc.com. Każdą sprawę dokładnie zbadamy.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Papa
Pracownik

Lubi i to bardzo. Widać jak się przy nas zachowuje ;) ludzie, te wszystkie opinie to prawda a pan sobie nadal pracuje. Voice lubi widocznie takich ludzi. Pan musi być czyimś synkiem chyba.

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

lol
Były pracownik

wystarczy wykonać proste zadanie więc jeśli na tym poległeś to dalej tym bardziej

Paweł
Pracownik
 Pytanie

No co Ty opowiadasz?? Rekrutacja z Agnieszka była jedna z bardziej luźnych w moim zyciu….. a na kilku już byłem ;) Agnieszka na luzie opowiedziała o projekcie No i oczywiście test zrobiłem i już, szybka piłka, tego samego dnia dała mi znać…. Ja byłem na rekrutacji do Allegro w lipcu i nadanjestem w projekcie :) teraz idealnie bo jestem na zdalnej pracy plus zdane zajęcia na uczelni hehehe

Voice Contact Center
Pracownik

@viv napisz na skrzynkę info@oex-vcc.com kiedy rozmowa była prowadzona i z kim. Łatwiej będzie nam się odnieść do Twoich uwag. Dziękujemy za opinię. @pawel, dziękujemy też za Twoją pozytywną opinię

Voice Contact Center
Pracownik
@Paweł

Dziękujemy za Twoją opinię Paweł

kandydatka
Kandydat
@lol

miałam to samo jakiś nudny tekst i pani z działu rekrutacji była wyjątkowo nie miła jak by z pretensjami ….

#allegrodowora
Były pracownik
@Paweł

Aż taka miła to ona nie jest Pracowałam długo tam i na pewno nie masz racji

Ela
Pracownik
@Voice Contact Center

Uważam że każdy ma prawo mieć indywidualna opinie i trzeba to uszanować Nie popierając firmy i kandata/kandydatki pozdrawiam

Voice Contact Center
Pracownik
@Ela

W pełni się z Tobą zgadzamy i szanujemy opinie wszystkich. VCC to firma otwarta na każdego i każdą opinię.

Była konsultantka
Były pracownik
@Voice Contact Center

Tak! Jesteście otwarci na każdego ponieważ nikt u Was nie chce pracować. Wystarczy przyjść i zobaczyć. PR wokół robicie dobry.

Voice Contact Center
Pracownik
@Była konsultantka

W czasie pandemii błyskawicznie implementowaliśmy model pracy zdalnej w trosce o zdrowie naszych ludzi. Może dlatego biuro sprawiło wrażenie pustego. Jednakże praca wre, a zespoły rosną.

Konsultantka
Były pracownik

Moim zdaniem nie zły (usunięte przez administratora) tam jest. Nowa wielka pani kierownik doprowadziła do odejścia najlepszych i Macieja i kamila i Karoliny a na stołki powsadzała swoich :D szkoda ze nikt tego nie widzi…już nie pracuje całe szczęście ale projekt a znałam bardzo dobrze :)

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Konsultantka

Dzień dobry. W VCC rekrutacja na każde stanowisko odbywa się na zasadzie konkursu. Bardzo ważne jest dla nas także, by każdy u nas mógł się rozwijać i awansować. Pozdrawiamy serdecznie. Zespół Voice Contact Center

Konsultantka
Kandydat
@Voice Contact Center

takie awans nie są spoko

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 86.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 75, z czego 10 to opinie pozytywne, 52 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii