Opinie o Satoria Group S.A. – Hotel Felix *** w Warszawa Omulewska 24

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Satoria Group S.A. – Hotel Felix ***. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Satoria Group S.A. – Hotel Felix *** o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Satoria Group S.A. – Hotel Felix *** w Warszawa Omulewska 24

Luśka

Właśnie skonczylam w Felixie miesięczne praktyki. I szczerze? Było naprawdę super! Pracuja tu ludzie uśmiechnięci i wyrozumiali. Nie chce się wracać do szkoły! W wakacje przyjdę tu do pracy. Temat mam już dogadany.ten hotel to fajne miejsce do pracy ????

Pracodawca

@Luśka

Dziękujemy i zapraszamy w wakacje do nas! :-) pozdrawiamy Zespół Satoria Group SA

Pytanie
 Pytanie

Wiecie czy w Satoria Group S.A. – Hotel Felix *** szukają chętnych na staż?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, Jak najbardziej. Jest u nas taka możliwość. Prosimy o kontakt pod kariera@satoriagroup.pl pozdrawiamy serdecznie Zespół Satoria Group SA

Megi

Największą zaletą pracy jest atmosfera i zespół na którym można polegać. Pracy jest naprawdę dużo ale zdobyte doświadczenia bezcenne. Cóż gdyby prowizja była stałym elementem pensji mogło by to być miejsce na dłużej...

Praktykant

Mam teraz praktyki w Felixie. Pracy jest sporo bo gości maja dużo. Ale każdy kierownik najpierw tłumaczy a potem wymaga. Dostajemy śniadania, kawe. Jest tez przerwa na papierosa. Nikt tu nie pomiata żadnym człowiekiem. Jest spoko.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Satoria Group S.A. – Hotel Felix *** spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ewa

Straszny bałagan nie polecam (usunięte przez administratora) Recepcja niskie stawki i kierownik mało ogarnia. Restauracja zero gości sami ludzie z własnymi kanapkami. Dział sprzedaży zarządzany zdalnie (usunięte przez administratora) z centrali nikt tam nie chce pracować . Ludzie są w miarę w pożądku jak na tak ciężkie warunki to szok, że tam jeszcze pracują. Hotel jest administrowany przez osobę która była kierownikiem hostelu. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Ewa

Dokładamy wszelkich starań aby warunki pracy, które zapewniamy naszym pracownikom były na jak najwyższym poziomie. Będziemy wdzięczni za doprecyzowanie opinii, dzięki temu będziemy mogli zidentyfikować nasze słabsze punkty i podjąć działania naprawcze. Wynagrodzenia w naszych hotelach na recepcji są porównywalne z wynagrodzeniami w hotelach *** na rynku. Dodatkowym składnikiem wynagradzania jest premia, zależna od wykonania budżetu, premia za upselling oraz dodatkowe benefity takie jak np. opieka medyczna, czy obiady pracownicze. Pozdrawiamy Zespół Satoria Group SA

Pracodawca

Serdecznie witamy wszystkich odwiedzających portal GoWork.pl i poszukujących informacji na temat Satoria Group SA. Dołożymy wszelkich starań, aby być na bieżąco z Państwa opiniami i móc wyciągać z nich wnioski na przyszłość. Będziemy się również starać, aby w pełni wykorzystać potencjał serwisu i osobiście przybliżyć obraz i wartości naszej firmy, proces rekrutacji, wydarzenia w firmie oraz odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Państwa pytania. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi ofertami pracy. Dążymy do tego aby zapewnić naszym pracownikom jak najlepsze warunki do pracy i rozwoju. Tworzymy atmosferę sprzyjającą wzajemnej współpracy, dzieleniu się wiedzą, opartą na solidnych fundamentach wzajemnego szacunku i zaufania. Jesteśmy otwarci na dyskusję oraz konstruktywna krytykę, dlatego Państwa spostrzeżenia są dla nas niezwykle ważne. Nie o wszystkim jednak możemy rozmawiać na forum, dlatego w kwestiach trudnych i wrażliwych prosimy o kontakt pod adres e-mail: kariera@satoriagroup.pl Wszystkich prosimy o przestrzeganie zasad forum oraz o zachowanie kultury wypowiedzi. Z pozdrowieniami, Satoria Group S.A.

Aplikant

Rozmowy kwalifikacyjne w tej grupie hotelowej to jedna wielka kpina... Aplikowałem na stanowisko w dziale sprzedaży aktywnej co wiązało się z pozyskiwaniem nowych klientów. O ile rozmowa z dyrektorką była bez zarzutu, to spotkanie w centrali z człowiekiem, który był odpowiedzialny za dział sprzedaży w całej grupie pozostawiło niezapomniane negatywne wspomnienia.... Wypowiedź typu "Teraz nie podam Panu ręki, bo trzymam kawę..." wydawała mi się conajmniej dziwna i niestosowna, biorąc pod uwagę to iż mógł najzwyczajniej w świecie odstawić tą kawę na biurko. Świadczyło to tylko i wyłacznie o jego kulturze osobistej, której było BRAK. Podczas rozmowy zostałem zasypany pytaniami teoretycznymi, na które najzwyczajniej w świecie nie mogłem odpowiedzieć nie znając specyfiki tego miejsca, jak i procedur/standardów wewnętrznych. Kilka razy powtarzało się pytanie ale ile jest Pan w stanie sprzedać, ile to Panu zajmie czasu? Człowiek na tym stanowisku powinien sobie zdawać sprawę, iż każdy klient jest inny, a ja miałem przedsawić to od razu w liczbach...

Pracodawca

@Aplikant

Na wstępie pragniemy bardzo przeprosić za to, iż proces rekrutacji pozostawił po sobie tak negatywne wspomnienia. Zgodnie z naszymi wartościami szacunek oraz zaufanie są podstawą wszystkich naszych relacji, zarówno z pracownikami, jak i z klientami oraz kandydatami. Dążymy do tego aby wszystkie procesy rekrutacyjne w naszej firmie opierały się na tych wartościach, a do tego były przeprowadzone, szybko, przejrzyście i na zasadzie partnerskiego podejścia. Dzięki takim cennym komentarzom, wiemy, nad czym musimy jeszcze bardziej nad tym popracować, aby podobne zarzuty nie pojawiły się z przyszłości. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Satoria Group SA

Edyta
Inne

Poprzednicy pisali wcześniej o zwolnieniach, jednak komentarze dodane były jakiś czas temu, jeżeli chodzi o rekrutację to obecnie poszukiwani są pracownicy na Recepcję. Wystarczy wejść na stronę internetową w zakładkę kariera. Ktoś z Was może napisać jak obecnie wygląda tam praca? Coś o umowie i atmosferze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mojek

janek, nadgodziny jeżeli są one tego samego dnia którego jesteś w pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Cieszę się, że jest zmiana na lepsze. Tam naprawdę pracowali wartościowi ludzie, ale z taką przełożoną to nikt by długo nie wytrzymał. Niestety przeszła do hoteli na Sadybie więc pewnie tam gnębi innych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Ktoś w zeszłym roku pisał, że odradza pracę - chyba, że nastąpi zmiana. Zmiana nastąpiła :) Jest zupełnie inaczej, niż za "tamtych" czasów a człowiek traktowany jest tak, jak na to zasługuje. Odczuwalnie lepiej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pomyłka
@Pracownik

Chyba mylisz się, pracowałem tam. Zmiana na gorsze, bo zwolniono już z 8 osób, pretekst łatwo znalesc,jak sie chce. Co teraz sie dzieje to i kogo zwolnili to szok dla wszystkich. Dobiora sie i do Ciebie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik

Ja już tan nie pracuję, mam kontakt z osobami, które zostały. Dużo osób odeszło po mnie. Moja zastępczyni też długo nie wytrzymała. Według mnie przyczyna jest tylko jedna. Dzięki Bogu teraz mam normalną pracę z normalnymi ludźmi. Moja przełożona jeszcze czasami mi się śni - koszmar.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Jak wszystkie hotele tak działają, to coś jest nie tak. Wiele firm w czasie kryzysu boryka się z problemami, a atmosfera jest zupełnie inna. Jak to się mówi - ryba psuje się od głowy. Dlatego odradzam pracę w tym hotelu.

albion

Fakt nie tylko w Hotelu Felix z grupy Satoria dyrektorzy sa nastawieni tylko na zysk, wszystkie hotele tej grupy tak działają , praca pod straszną presją , nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jokono
@albion

A tu poniżej definicja. Może warto zapoznać się bo nadgodziny kierownikowi w tego typu jednostce się należą : ( ? ) Zgodnie z art. 1514 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z poźn. zm.) – dalej k.p., pracownicy zarządzający w imieniu pracodawcy zakładem pracy i kierownicy wyodrębnionych komórek organizacyjnych wykonują, w razie konieczności, pracę poza normalnymi godzinami pracy bez prawa do wynagrodzenia oraz dodatku z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych. Kodeks pracy definiuje pojęcie pracowników zarządzających w imieniu pracodawcy zakładem pracy – zgodnie z art. 128 § 2 pkt 2 k.p., są nimi pracownicy kierujący jednoosobowo zakładem pracy i ich zastępcy lub pracownicy wchodzący w skład kolegialnego organu zarządzającego zakładem pracy oraz główni księgowi. Brak jest natomiast prawnej definicji kierownika wyodrębnionej komórki organizacyjnej. Przyjmuje się, że osoba zatrudniona na stanowisku kierowniczym musi nadzorować pracę, wyodrębnionej w strukturze organizacyjnej zakładu, jednostki. Takie wydzielenie danej jednostki organizacyjnej powinno znaleźć odzwierciedlenie w aktach organizacyjnych zakładu pracy (np. w regulaminie pracy). Ponadto pracownikiem na stanowisku kierowniczym będziemy mogli nazywać jedynie osobę, której podstawowym zadaniem jest organizowanie i kierowanie procesem pracy w wyodrębnionej komórce organizacyjnej. Mianem kierownika nie będziemy mogli zatem określić pracownika, który, wykonuje pracę na równi z innymi pracownikami, nawet jeżeli sprawuje równocześnie nad nimi nadzór (wyrok z dnia 13 stycznia 2005 r., II PK 114/04; OSNP z 2005 r. nr 16, poz. 245). Wzmianka w umowie o pracę, iż zajmowane przez pracownika stanowisko ma charakter stanowiska kierowniczego, nie ma tutaj decydującego znaczenia (wyrok Sądu Najwyższego z dnia 17 listopada 1981 r., I PR 92/81, OSNP z 1982 r. nr 5-6, poz. 82). Pamiętać bowiem należy, że pracownik, którego stanowisko jedynie nosi nazwę kierowniczego, lecz który w przedstawionym wyżej rozumieniu kierownikiem nie jest, nabywa prawo do wynagrodzenia za pracę nadliczbową na takich samych zasadach jak pozostali zatrudnieni w firmie pracownicy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Odradzam tam pracę chyba, że będzie zmiana (usunięte przez administratora). Jest to osoba nastawiona na zysk, bez kompetencji i poszanowania pracowników. Atmosfera jest straszna, a liczą się tylko dobre wyniki. Ludzie się zwalniają, a Ci, którzy muszą tam pracować są na skraju wyczerpania nerwowego. Nie płaci się za nadgodziny i nie można ich odebrać. Teraz wprowadzono dyżury za, które nie płacą. Tym powinna zainteresować się Inspekcja Pracy, bo Zarząd od dawna przymyka oczy na to co tam się dzieje. Liczy się tylko zadowolenie gości, ALE JAKIM KOSZTEM !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szukającypracy
@pracownik

Czy cały czas tam pracujesz? Zmieniło się coś? Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Satoria Group S.A. – Hotel Felix *** - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Satoria Group S.A. – Hotel Felix ***?

    Zobacz opinie na temat firmy Satoria Group S.A. – Hotel Felix *** tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Satoria Group S.A. – Hotel Felix ***?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Satoria Group S.A. – Hotel Felix ***
Przejdź do nowych opinii