Opinie o Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników na temat pracodawcy Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona), lecz również Klientów firmy. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona) o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona) w Warszawa

uciekinier

Piszę te opinie po ochłonięciu i wreszcie zaniku stresu, a pojawieniu się szczęścia. Pracowałam w jednej ze szkół Profi-Lingua, jako tzw specjalista ds obsługi klienta, na umowie zlecenie. I niestety, nikomu tej pracy nie polecę... Na pierwszej rozmowie obiecywane są premie uznaniowe co miesiąc, możliwości rozwoju itd. Niestety, są to tylko obiecanki które mają cię skłonić do przyjęcia posady i przyswojeniu tomiszczy na temat oferty, wyglądu egzaminów (np. FCE,CAE itd) oraz tego, jak należy rozmawiać z klientem i jak najlepiej wcisnąć mu produkt - nie łudźmy się, od tego są te skrypty. Na początku tej pracy było okej, znośna atmosfera aczkolwiek mnóstwo stresu, ponieważ stale brakuje rąk do pracy i na tym stanowisku robisz wszystko - obdzwaniasz bazę, nowych klientów i tych, którzy nie daj boże wypełnili z nudów formularz (będą dostawać telefony przez tydzień, parę razy w ciągu dnia); pomagasz kursantom oraz lektorom, sprzątasz, nadzorujesz fp szkoły na facebook'u i innych mediach społecznościowych, ściągasz długi od kursantów i firm - długo by wymieniać, co najważniejsze za niewspółmierną stawkę godzinową, która jest tylko o 1zł/2 zł wyższa od stawki kolporterów ulotek. Stres to codzienny towarzysz tej pracy - w placówce którą opisuje, kierowniczka oraz dyrektorka to dwie najmniej nadające sie do tych stanowisk osoby. Gdy widzą, że w pracy są 2 osoby i sekretariat pęka w szwach, siedzą w swoim biurach i raczą się stronami z zakupami online, bądź udają że "robią księgowość" - czemu udają? Ponieważ potem zapominają przesłać dokumentów do centrali i sam proces wypłat zostaje opóźniony. Nie ma co liczyć na jakąkolwiek pomoc z ich strony, jedynie na krytykę. Są gotowe dzwonić do ciebie już od wczesnych godzin porannych bądź wieczorem, byleby tylko załatwić to co chcą. Nie szkolą nowych pracowników; to szkolenie zapewniają starsze stażem koleżanki, które mają złote serce i w ogromie obowiązków pomogą ci wszystko zrozumieć. Od około grudnia weszły nowe porządki i Profi-lingua zamieniła się w call-center. Każda z osób pracujących na tym stanowisku dostała sztywny skrypt rozmowy, którego musi przestrzegać; audyty są przez cały tydzień, stąd stresu jest jeszcze więcej. Co robi kierownictwo, gdy takie rozmowy źle wypadną? Zależy od sympatii do danego pracownika, ci mniej lubiani dostają po prostu ochrzan i są traktowani jak idioci - mają m.in. kontrolę wiedzy z oferty. W okresie mojej pracy tam codziennie ktoś płakał za biurkiem - z nadmiaru obowiązków, stresu i tak naprawdę z bezsilności, bo wiedział że jest sam z tym wszystkim. Dodatkowym czynnikiem było postępowanie z klientem, gdzie sam pracownik czuł że nie jest to fair - jak chociażby z grupami, które miały zmniejszoną ilość lekcji a płaciły za normalny, pełnowymiarowy kurs i czuły się oszukane. Nikt nie powie, że tak naprawdę zajęcia dodatkowe są tylko w godzinach porannych,a korepetycje raz w miesiącu - to odstraszy, a tak można namówić klienta na zapis, obiecując mu warunki których mieć nie będzie nigdy. Było parę osób w tej placówce, które o zwolnieniu dowiedziały się dzień przed - przez tzw nieprzedłużenie umowy bądź powiedzenie "jutro już nie przychodź". Jedna dowiedziała się tego bezpośrednio z grafiku, bo nikt nie miał odwagi jej tego powiedzieć prosto w twarz. Jest to traktowanie pracownika jak śmiecia, bo "na twoje miejsce i tak przyjdzie jakiś student". Nie jest to ani poważne (patrząc po tym, kto jest właścicielem szkół), ani bezpieczne dla samej firmy - w końcu trafi się pracownik,który nie będzie się bał ponieść konsekwencji i zgłosi placówkę do odpowiednich urzędów. Jeśli chodzi o finanse - premii miesięcznych nie ma, są najwyżej kwartalne które i tak są wyliczane personalnie i jest pomiędzy nimi ogromny rozstrzał. Wypłata przychodzi "kiedy chce",dzięki dużemu czasowi zawartemu w umowie :) Jeśli miałabym coś polecić firmie stojącej za szkołami Profi-lingua, to zmianę kierownictwa w tej placówce; jedna z placówek na południu Polski. Jeśli miałabym wskazać jakikolwiek pozytyw tej pracy, to byliby to sympatyczni lektorzy i przemiłe dziewczyny, pracujące razem ze mną w BOK-u. Pomagają sobie jak tylko mogą i wspierają, ale wszystko ma swoje granice...a patrzenie na ich łzy i zmęczenie jest po prostu nie do zniesienia. Nie polecę jej ani przyszłym pracownikom, ani kursantom - wybierzcie szkołę, w której ktoś zadba o wasze interesy a nie o interes placówki czyt wieczną pogoń za dużą ilością byle jakich zapisów oraz targetem obsługi telefonicznej. Jeśli już podjęliście pracę w tej szkole, mam nadzieję ze nie jesteście podatni na stres. I że jesteście gotowi na podjęcie współpracy z psychologiem.

Lektor Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam. Tygodniami czeka się na umowę,potem umówiona stawka się nie zgadza..swoją drogą jak ktoś pracuje za pieniądze jakie widniały na umowie..cóż jaka płaca taka praca. Czułem się zbywany i okłamywany a opóźnienie z umową odebrałem za celowe,aż znajdą tańszego. Czekam na przelew.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o.?

Anka Nowy wpis
Były pracownik
 Rekomendacja
@Pytanie

Na siebie :P

uciekinier

Piszę te opinie po ochłonięciu i wreszcie zaniku stresu, a pojawieniu się szczęścia. Pracowałam w jednej ze szkół Profi-Lingua, jako tzw specjalista ds obsługi klienta, na umowie zlecenie. I niestety, nikomu tej pracy nie polecę... Na pierwszej rozmowie obiecywane są premie uznaniowe co miesiąc, możliwości rozwoju itd. Niestety, są to tylko obiecanki które mają cię skłonić do przyjęcia posady i przyswojeniu tomiszczy na temat oferty, wyglądu egzaminów (np. FCE,CAE itd) oraz tego, jak należy rozmawiać z klientem i jak najlepiej wcisnąć mu produkt - nie łudźmy się, od tego są te skrypty. Na początku tej pracy było okej, znośna atmosfera aczkolwiek mnóstwo stresu, ponieważ stale brakuje rąk do pracy i na tym stanowisku robisz wszystko - obdzwaniasz bazę, nowych klientów i tych, którzy nie daj boże wypełnili z nudów formularz (będą dostawać telefony przez tydzień, parę razy w ciągu dnia); pomagasz kursantom oraz lektorom, sprzątasz, nadzorujesz fp szkoły na facebook'u i innych mediach społecznościowych, ściągasz długi od kursantów i firm - długo by wymieniać, co najważniejsze za niewspółmierną stawkę godzinową, która jest tylko o 1zł/2 zł wyższa od stawki kolporterów ulotek. Stres to codzienny towarzysz tej pracy - w placówce którą opisuje, kierowniczka oraz dyrektorka to dwie najmniej nadające sie do tych stanowisk osoby. Gdy widzą, że w pracy są 2 osoby i sekretariat pęka w szwach, siedzą w swoim biurach i raczą się stronami z zakupami online, bądź udają że "robią księgowość" - czemu udają? Ponieważ potem zapominają przesłać dokumentów do centrali i sam proces wypłat zostaje opóźniony. Nie ma co liczyć na jakąkolwiek pomoc z ich strony, jedynie na krytykę. Są gotowe dzwonić do ciebie już od wczesnych godzin porannych bądź wieczorem, byleby tylko załatwić to co chcą. Nie szkolą nowych pracowników; to szkolenie zapewniają starsze stażem koleżanki, które mają złote serce i w ogromie obowiązków pomogą ci wszystko zrozumieć. Od około grudnia weszły nowe porządki i Profi-lingua zamieniła się w call-center. Każda z osób pracujących na tym stanowisku dostała sztywny skrypt rozmowy, którego musi przestrzegać; audyty są przez cały tydzień, stąd stresu jest jeszcze więcej. Co robi kierownictwo, gdy takie rozmowy źle wypadną? Zależy od sympatii do danego pracownika, ci mniej lubiani dostają po prostu ochrzan i są traktowani jak idioci - mają m.in. kontrolę wiedzy z oferty. W okresie mojej pracy tam codziennie ktoś płakał za biurkiem - z nadmiaru obowiązków, stresu i tak naprawdę z bezsilności, bo wiedział że jest sam z tym wszystkim. Dodatkowym czynnikiem było postępowanie z klientem, gdzie sam pracownik czuł że nie jest to fair - jak chociażby z grupami, które miały zmniejszoną ilość lekcji a płaciły za normalny, pełnowymiarowy kurs i czuły się oszukane. Nikt nie powie, że tak naprawdę zajęcia dodatkowe są tylko w godzinach porannych,a korepetycje raz w miesiącu - to odstraszy, a tak można namówić klienta na zapis, obiecując mu warunki których mieć nie będzie nigdy. Było parę osób w tej placówce, które o zwolnieniu dowiedziały się dzień przed - przez tzw nieprzedłużenie umowy bądź powiedzenie "jutro już nie przychodź". Jedna dowiedziała się tego bezpośrednio z grafiku, bo nikt nie miał odwagi jej tego powiedzieć prosto w twarz. Jest to traktowanie pracownika jak śmiecia, bo "na twoje miejsce i tak przyjdzie jakiś student". Nie jest to ani poważne (patrząc po tym, kto jest właścicielem szkół), ani bezpieczne dla samej firmy - w końcu trafi się pracownik,który nie będzie się bał ponieść konsekwencji i zgłosi placówkę do odpowiednich urzędów. Jeśli chodzi o finanse - premii miesięcznych nie ma, są najwyżej kwartalne które i tak są wyliczane personalnie i jest pomiędzy nimi ogromny rozstrzał. Wypłata przychodzi "kiedy chce",dzięki dużemu czasowi zawartemu w umowie :) Jeśli miałabym coś polecić firmie stojącej za szkołami Profi-lingua, to zmianę kierownictwa w tej placówce; jedna z placówek na południu Polski. Jeśli miałabym wskazać jakikolwiek pozytyw tej pracy, to byliby to sympatyczni lektorzy i przemiłe dziewczyny, pracujące razem ze mną w BOK-u. Pomagają sobie jak tylko mogą i wspierają, ale wszystko ma swoje granice...a patrzenie na ich łzy i zmęczenie jest po prostu nie do zniesienia. Nie polecę jej ani przyszłym pracownikom, ani kursantom - wybierzcie szkołę, w której ktoś zadba o wasze interesy a nie o interes placówki czyt wieczną pogoń za dużą ilością byle jakich zapisów oraz targetem obsługi telefonicznej. Jeśli już podjęliście pracę w tej szkole, mam nadzieję ze nie jesteście podatni na stres. I że jesteście gotowi na podjęcie współpracy z psychologiem.

Uciekinier 2 Nowy wpis
Były pracownik
 Problem
@uciekinier

Potwierdzam! Jest właśnie tak jak mówisz. Pracowników traktuje się jak śmieci i zataja przed nimi informację o ich zwolnieniu aż do ostatniej chwili. Wcześniej ani słowa, że ktoś ma uwagi do twojej pracy i wszyscy udają, że jest ok. Chory zarząd i chore zasady. A pracownicy centrali zadowoleni z siebie ciągle to napędzają. Sam poziom kursów zależy wyłącznie od lektora - najlepiej zapisać się na kurs dopiero w październiku, bo wcześniej się nie dowiesz, jaki lektor będzie prowadził zajęcia.

Marika Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracował na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży i Telefonicznej Obsługi Klienta? Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać? Jak to wygląda przy pracy zdalnej? Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Lektor języków skandynawskich w firmie Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona) odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Łukasz
Klient

Jeśli chodzi o naukę angielskiego to dla mnie najlepsza w Wawie szkoła to Profi. Mała kameralna grupka, lektor bardzo konkretny, cenowo fajnie wychodzi mi kurs. Jestem u nich 2 semestr i jak na razie zapisałem się na kolejny, bo widzę efekty.

Sylwia
Klient

Chodzę na kurs do Profi Linqua i jestem bardzo zadowolona z tej szkoły. Zajęcia w małych grupach, lektor ma dobre podejście do grupy, jest wymagający i trochę nas ciśnie, ale fajnie tłumaczy i mobilizuje do nauki.

Martin
Były pracownik

Szkoła z tradycją i znana na rynku. Fajne warunki pracy. Grafik pełen godzin a do tego muszę przyznać ze bardzo duże i ładne sale. Komputer, tablica multimedialna, nowoczesne tablice, dobry dojazd blisko metra.

Małgorzata
Klient

Uczyłam się u nich języka indywidualnie. Cudowne podejście do kursanta, przyjazna obsługa. I lektor! Kompetentny i z pasją. Polecam bardzo!

Marta
Pracownik

Super atmosfera oraz czas pracy ! Jako studentka grafik był układany pode mnie i moje zajęcia na uczelni. Po studiach zostałam na dłużej i jestem bardzo zadowolona!

Marcel
Klient

Jakieś dwa lata uczęszczałem na kurs w tej szkole i z efektów jestem naprawdę zadowolony, gdyż bez najmniejszych problemów jestem w stanie porozumieć się z obcokrajowcami, a kiedyś nie byłem w stanie wydusić z siebie słowa... Szczerze polecam!

Barbara
Klient

Ja polecam. Poziom nauczania jest wysoki, nie zdarzyło się, żeby grupa się rozpadła czy zajęcia nie odbyły. Przede wszystkim odpowiadała mi metoda, która zastępuje żmudne siedzenie z książką i baaardzo fajna atmosfera, która sprzyjała nauczaniu.

Piotr
Pracownik

Uczę w tej szkole i ze współpracy jestem bardzo zadowolony. Wynagrodzenie jest adekwatne do włożonej pracy, natomiast atmosfera jest bardzo przyjemna. .

Panna Migotka
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, kilka dni temu znalazłam ofertę pracy na stanowisku Specjalisty ds sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta. Ktoś może napisać coś więcej? Jak się pracuje na tym stanowisku? :)

Matylda
Pracownik
@Panna Migotka

Jak w każdej pracy na słuchawce, ale to w dużej mierze przez ludzi. Co do samej firmy jako konsultant sobie chwalę. Dla mnie plusem jest elastyczny grafik. Stawka umiarkowana ale źle nie jest

Panna Migotka
Kandydat
 Pytanie
@Matylda

A pracujesz zdalnie? Bo nie wiem czego się spodziewać? Sprzęt jest zapewniany? Jak wyglądają szkolenia w firmie?

Eryk
Pracownik

Zawsze płacą, Jak po terminie to z odsetkami. Dobra praca dla lektorów chcących zdobyć doświadczenie w elastycznym systemie pracy.

Halina
Pracownik

Pracowałam w tej Szkole około 2 lat, zawsze otrzymałam wynagrodzenie. Prowadziłam zajęcia na poziomie B1 i B2 więc stawki były również adekwatne do poziomu. Zmiana miejsca pracy nastąpiła przez mój wyjazd zagranicę.

Patryk
Pracownik

Uczę się w szkole języka angielskiego od kilku lat. To, co ją wyróżnia to naprawdę szeroka oferta - można w niej znaleźć zajęcia dla dzieci, uczniów, maturzystów, a nawet seniorów. Jak dla mnie, szkoła nie ma sobie równych. To tutaj zebrałem cenne doświadczenia od innych lektorów które bedą bezcenne w dalszej karierze lektora.

Leszek
Pracownik

Pracuję z Profi już kilka lat choć zaczynałem w Katowicach to warunk pracy są podobne. W Wawie na pewno większe wynagrodzenie. Po kilku latach bardzo sobie cenię tą współpracę, rzetelność, uśmiech i dobra rada to ważne cechy w tym zawodzie. Przydzielono mi bardzo ciekawe kursy, dzięki którym moja wiedza również się rozwija, kontakt z uczniami jest najcenniejszym elementem mojej pracy.

Germanistka
Pracownik

Jestem trochę już zmęczona pracą w ProfiLingua online. Pracownice są tam czasami po prostu bezczelne. Szefostwo wciska zajęcia za wszelką cenę obiecując nie wiadomo jakie udogodnienia w grafiku, a potem nagle się tego wszystkiego wyrzeka. Poza tym zajęcia powinny być nagrywane na platformie, funkcja ta jednak prawie nigdy nie działa. Problem ten zgłaszany jest na okrągło przez lektorów i uczniów, a szefostwo ma czelność jeszcze pisać maile do lektorów, że należy pamiętać o nagrywaniu zajęć i jeśli nie będą nagrane, to będzie to brane pod uwagę przy rozliczeniu. I nagle nikogo nie obchodzi, ze ta funkcja nie działa. Nieustanne wyznaczanie sobie różnych deadlineów (np. Zmiana platformy, wprowadzenie funkcji, data rozpoczęcia kursu dla kursantów) po czym nie trzymanie się nawet trochę. Ciągle czuję się tutaj okłamywana, oszukiwana i kantowana. Ze nie wspomnę o tym, że wypłaty przychodzą zawsze w inny dzień, nie wiadomo kiedy przyjdą, a rama czasowa to ponad 2 tygodnie.

anna
Były pracownik
@Germanistka

Mam takie same doświadczenie z tą szkołą od początku coś mi nie pasowało .

Basia
Pracownik
@Germanistka

Jestem zaskoczona tym co piszesz. Ja nigdy nie miałam problemu z wynagrodzeniem. Zawsze jest w wskazany dzień. Zamiast tutaj pisać może warto porozmawiać o tym z odpowiednim działem. Co do pracy online i jak to nazwałaś wciskania - Ja nie narzekam ba nawet jestem wyrozumiała z uwagi na panująca sytuację. Cieszę się że praca jest i nie jest to zła praca

Kamil

Jako lektor języka angielskiego jestem zadowolony. Od samego początku zrobiło na mnie wrażenie to, że szkoła zapewniła mi dodatkowe szkolenie, które zaowocowało w przyszłości gdyż język miałem w jednym palcu to musiałem się doszkolić w przekazywaniu tej wiedzy. Tym bardziej jestem im wdzięczny za zaufanie i pomoc. Poza tym jest tam sporo fajnych lektorów, włącznie z native speakerami, a to też niezły atut gdyż pozwala na możliwość wymiany doświadczeń. W dalszym ciągu jestem tu zatrudniony i jak na razie nie myślę o zmianie szkoły.

Paulina

Pracowałam w tej szkole i była to pierwsza na mojej lektorskiej ścieżce kariery szkoła. Dzięki Profi otworzyłam się na multimedia, a co za tym idzie do przygotowania lekcji online. Teraz to jest dla mnie dużo łatwiejsze. Miło wspominam ten czas z uwagi też na zawarte znajomości, które mam do dziś.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Profi-Lingua Nowa Sp. z o.o. (wykreślona)