Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A. Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w CANAL+ Polska S.A. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 59 dni.
 Pytanie

Jaka jest stawka początkowa w CANAL+ Polska S.A.? 9 lipca na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Koordynator.

1
Georg Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Atmosfera w biurze warszawskim? TRAGEDIA! Ludzie wzajemnie donoszą na siebie. Działy wewnętrznie rywalizują i podkładają (usunięte przez administratora). Pierwszy raz spotkałem się z tak toksycznym towarzystwem. Nigdy więcej ludzi, od który aż promieniuje czyste zło.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w CANAL+ Polska S.A. na prywatną opiekę medyczną?

Przemo Nowy wpis
Inne
@Pytanie

Tak. Pakiet świadczeń pracowniczych jest dosyć rozbudowany.

anonim Nowy wpis
Inne
@Przemo

Ooo, to super! :))) Możesz w takim razie wymienić, na jakie te świadczenia można liczyć? Czy od pierwszych dni pracy one obowiązują?

Marcin P
Inne
 Pytanie

UWAGA!! OSZUŚCI JAKICH MAŁO!! Podczas rozmowy na infolinii uruchomili mi pakiet którego nie chciałem. Powiedzieli że wystarczy złożyć reklamację ale oczywiście to nic nie dało. Zaraz po wypowiedzeniu przeze mnie umowy (nie chciałem oczywiście przedłużyć z nimi umowy przez to oszustwo, pomimo ciągłego nagabywania telefonami) zaczęli przysyłać coraz to nowsze jakieś niby kary. Co więcej, poprosiłem o przysłanie podsumowania mojego zadłużenia które canal plus uważa że mam. I tu kazało się że wg nich mam do zapłacenia nie tylko kary ale też jakieś wymyślone zaległości pomimo że od kilku miesięcy sygnał był odłączony. W piśmie było podane że wpłata tej kwoty zamyka temat mojego zadłużenia. Dla świętego sposobu zapłaciłem choć teraz żałuję bo naprawdę się oszustom nie należało. I teraz najlepsze, po wpłacie tej kwoty zacząłem dostawać ciągłe telefony i maile od firmy windykacyjnej Aforti Collections S.A. z informacją że mam do zapłaty kolejną zaległość i karę :))) Jakaś paranoja. Po długich oczywiście bezskutecznych reklamacjach zapłaciłem znowu podaną następną kwotę. I jak myślicie jaki efekt? Ano taki że zostałem wpisany do BIK i mam problem z zaciągnięciem kredytu na mieszkanie dzięki oszustom z canal plus. Teraz czekam na kolejne pismo z canal plus lub ich windykacji o kolejnym zadłużeniu. Lichwa i chwilówki przy nich to najtańszy kredyt... Mam nadzieję że chociaż uda mi się kogoś uchronić przed tymi oszustami. U operatorów typu UPC, TOYA zupełnie nie miałem takich problemów i przede wszystkim nie oszukują i nie naciągają klientów. ODRADZAM WSZYSTKIM JAKIKOLWIEK KONTAKT Z TYMI OSZUSTAMI Z CANAL PLUS!!!

1
Brand Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.

Pytania

Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Korporacja
Inne
 Pytanie

Jak doszły mnie słuchy m.in. Canal plus niszczy pomniejsze serwisy hostingowe próbując zastraszać jego właściciela. Wystarczy sie umieć odnaleźć na rynku, zamiast stosować cenzurę tylnymi drzwiami? Po za tym znajomy korzystał z Canal plus ale zrezygnował że względu na spadek jakości. Dlatego nie polecam firmy która próbuje wpływać na wolny internet.

1
Sylvio
Pracownik
 Pytanie

Czy na infolini pracują osoby niekompetentne? Ile jeszcze osob przyjdzie do punktu i będzie mówić że infolinia tak powiedziała i tak ma być a my pracownicy musimy się tłumaczyć z niekompetencji infolini

1
Maciej
Inne
@Sylvio

Mnie na infolinii powiedziano, że nie ma problemu z małym opóźnieniem w zdaniu sprzętu, a później naliczyli mi karę,

1
anonim
Inne
@Sylvio

To infolinia nie ma takich samych wytycznych co do sprzętu jak osoby pracujące w punkcie? Przecież powinna być jakaś zgodność żeby ludzi nie wprowadzać w błąd. Wiesz czy jest przepływ informacji między tymi działami?

1
anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Leo

No właśnie też widziałem to ogłoszenie. Widełki do 35 zł brutto/h. Wydaje mi się że doświadczenie nie jest potrzebne bo napisali że kandydaci wezmą udział w szkoleniu online, które solidnie ich przygotuje do pracy. Dodatkowo jest wdrożenie i wsparcie liderów i trenerów wewnętrznych. Ja mam zamiar wysłać CV i spróbować, a ty?

Maciej
Inne
 Pytanie

Czy ktoś też już miał takie doświadczenia?: po 20 latach korzystania i płacenia rozwiązuje umowę. Zgłaszam, że jestem za granicą i że będzie małe opóźnienie w zwrocie sprzętu, pani na infolinii odpowiada, że nie ma problemu a później naliczają ci 300 zł kary za zwłokę? Do tego chamska windykacja? Czy to standard w tej firmie?

1
Amadeusss
Pracownik
 Pytanie

Paca w firmie to kpina. Nie wiem jak u reszty ale u mnie szefostwo i ich pacownicy poboczni to zero kultuy osobisej, maja sie za nie wiadomo kogo. Szkolenia są dopieo po zdanym tescie z wiedzy canal+ serio? Jesli nie zdasz testu nnie idziesz na szkolenie. Pracuje krotko bo myslałem ze troche tu pobede a tak szukam innej pracy ivbardziej ludzkiego traktowania.

Zawiedziony klient
Inne
 Pytanie

Witam! Długo męczyłam się z zanikającym obrazem i dźwiękiem na dekoderze canal plus zatelefonowała do punktu obsługi w Kołobrzegu na ulicy Słowińców do Pana Edwarda gdzie zawarłam umowę. Pan był wtedy bardzo grzeczny, dziś gdy zgłosiłam swój problem z dekoderem ( nawet dwoma, bo mam dwie umowy) ów Pan stwierdził, że coś kombinuję, wykręty, podniesiony ton głosu i oburzenie po których doszłam do wniosku, że mam dać mu spokój, człowiek ten potraktował mnie jak naciągaczkę. Jestem ogromnie zawiedziona, nigdy już nie postawię nogi w tym punkcie obsługi! Arogancja, chamstwo, bezczelność i buta Pana Edka z Kołobrzegu to wizerunek tej firmy? Mam nadzieję, że nie, bo problem pomogła mi rozwiązać Pani z infolinii i był to problem z dekoderem gdzie Pan Edek wcześniej obwiniał kable przy antenie i kabel HDMI. Mam nadzieję, że ktoś utrze nosa temu Panu i trafi na podobnego sobie.

1
Tomasz K
Były pracownik
 Pytanie

Zaczniecie w końcu pokazywać coś nowego na tych kanałach czy to koniec canal plus?mozna rezygnować?

1
zawiedziony
Inne
 Pytanie

DRAMAT Najbardziej chamska firma z jaką przyszło mi współpracować. Miałem nie pisać tego komentarza bo rzadko zajmuje się takimi pierdołami ale robie tu wyjątek ku przestrodze. Dwa lata temu podpisałem umowę na 24 miesiące na full pakiet za 200 złotych miesięcznie a po miesiącu dołożyłem sobie multiroom za kolejne 10 złotych. Po dwóch latach czyli w tym miesiącu umowa mi się kończy a ja poprostu nie chcę mieć kolejnej umowy za tak duże pieniądze. Nie stać mnie już na to. Nie mówiąc już o tym, że spośród 200 kanałów oglądałem zaledwie 5 może 6 a i to rzadko. Kanały firmowe to dramat. Nie ma tam nic ciekawego, same powtórki. Kanał DOMO plus to jakaś kpina, to samo KUCHNIA plus. Przez dwa lata obejrzałem tam może 3 programy i to wszystko. HBO chodź nie jest kanałem firmowym tej sieciówki to jeszcze większy (usunięte przez administratora) jaki może być. Programy na canal plus ciągle się powtarzają, odnoszę wrażenie że producenci tych programów lub filmów robią je na siłę a platforma cyfrowa na siłe je kupuje żeby czymś zapchać ramówkę. 210 złotych miesięcznie to o wiele za dużo za kilka kanałów, które mi się podobały. Płacisz kosmiczne pieniądze a w zamian dostajesz ramówkę jak z afrykańskiej telewizji. Najgorsze zaczęło się w tym roku w czerwcu, kiedy firma zorientowała się że kończy mi się umowa i czas złowić frajera na kolejne dwa lata. Kiedy po raz pierwszy odebrałem telefon powiedziałem wyraźnie że wszystko załatwię sobie w punkcie CANAL PLUS tam gdzie podpisałem umowę i że zrobię to w listopadzie. Teraz jest czerwiec i nie ma potrzeby podpisywać umowy 5 miesięcy przed jej końcem. Na to pan mi odpowiedział że: UWAGA: W listopadzie to nie będzie aktualne, taka okazja już się nie powtórzy, że promocję mają tu i teraz. Odłożyłem słuchawkę. Siedem dni później znowu to samo. Dzwoni sługus ( inaczej nazwać go nie mogę) i mówi, że może mi mocno zjechać z ceny, ja się pytam ile? a on że będę teraz płacić 170 złotych ( obniżka 30 złotych). MASAKRA. Znowu odłożyłem słuchawkę. Kilka dni później dzwoni Pani i mówię do niej: Czy pani wie czym jest STALKING? A ona do mnie: Rozumiem. Więc ja na to: PRZESTAŃCIE WYDZWANIAĆ DAJCIE MI SPOKÓJ, ZAŁATWIĘ TO WSZYSTKO W PUNKCIE. Następnego dnia- znowu telefon. Zablokowałem ich numer i wiecie co? Mam już na skrytce pocztowej 16 połączeń od nich w ciągu 5 dni. Chciałem teraz zmienić na ich stronie mój numer telefonu, żeby nie dzwonili, i wiecie co? Nie da się. Trzeba osobiście napisać. Chciałem napisać maila, żeby przstali mnie nękać oraz żeby im uświadomić że uporczywe nękanie jest przestępstwem i co? Nie da się. Dodałem swojego maila potwierdziłem link aktywacyjny ale nie da się zaktualizować adresu a bez tego nie da się wysłać wiadomości. Być może jakiś czas temu podpisałbym jakąś umowę ale po tym jak mnie potraktowali nie podpiszę już z nimi żadnej umowy. NIGDY. Dlaczego oni szukają pieniędzy w mojej kieszeni a nie w swojej. Może lepiej niech prezes tego GOOWNA płaci a ja będę oglądać za darmo. Czemu nie? CANAL PLUS: MIEJCIE ODROBINĘ AMBICJI I PRZYWOITOŚCI BYŁY KLIENT

2
Zbig
Inne
@zawiedziony

Mam podobną ocenę jakości obsługi

Pablo
Inne
@zawiedziony

Potwierdzam - dokładnie tak działają - nękają telefonami, nie słuchają, mają w nosie uprzejme prośby o zaprzestanie tego nagabywania - smutna historia co się stało z camal+

Canal minus
Inne
 Pytanie
@zawiedziony

Nękają od miesięcy z różnych numerów. Blokuję je więc dzwonią co chwila z innych. To niby nie forum reklamacji ale serio... Jak tak można? Przecież starszą osobę zestresują, zastraszą i na koniec naciągną w ten sposób. Go..niana firma.

Astrka
Inne
@zawiedziony

Potwierdzam. Też mnie spotkały te praktyki. Dzwonią z różnych numerów, różni konsultanci, z których każdy twierdzi, że nic nie wie o tym, że zakazalam wydzwaniać do siebie i umieścić tę informację w systemie. Mówi, że to już ostatni raz po czym na drugi dzień znowu telefon. Były dni, że połączeń było ok 7. Mówienie im, że to nękanie, że podlega pod paragraf nie robi żadnego wrażenia bo podobno przekazanie danych przy podpisywaniu pierwotnej umowy jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na kontakty telefoniczne. Do tego mam abonament telefoniczny, za który notorycznie są doliczane dodatkowe kwoty z sufity wzięte.

Krzys
Inne
@zawiedziony

Tak zgadzam sie z tą opinią.Jest to dziadowska firma. Nie odbierają telefonów po podpisaniu umowy.Tragedia.

zenon
Inne
@zawiedziony

To jest prawda .Ważne aby płacić a nie oglądać. Otrzymałem nie sprawny sprzęt i nie można się doprosić o jego wymianę. Reklamacja jest odrzucana zanim dobrze jest przeczytana ze zrozumieniem. Nigdy więcej !

Kanał
Inne

Prawdę powiada kolega.

1
Krzysztof
Inne
@zenon

Czemu odrzucają? I co ci konkretnie nie działa?

1
Duch
Inne
@Krzysztof

Ale (usunięte przez administratora) ;/

1
Skorpionwm
Inne
 Pytanie

Treść zgłoszenia: Dzień dobry. Próbowałem przedłużyć umowę z Canal+ po wygaśnięciu umowy na zasadzie zmiany abonamentu na tańszy oraz bez Netflix. Poinformowano mnie, że ja tego nie mogę zrobić, gdyż nie ma dla mnie takiej oferty. Proszę o wskazanie mi miejsca w umowie między mną i Canal+, gdzie jest mowa, że po wygaśnięciu umowy ja nie mogę przedużyć umowy na innych warunkach inż przedtem, tym bardziej iż w poprzednich latach to było możliwe. Nie znalazłem nigdzie w naszej umowie z Canal+ , że podpisanie jej przeze mnie, zmusza mnie na utrzymanie podobnych warunków w razie przedłużenia umowy na następne lata. Oferta Canal+ w internecie zawiera różne tańsze pakiety, które jak rozumiem nie przysługują mi ze względu na wcześniej podpisaną umowę. Czy to znaczy, że podpisanie umowy z Canal+, dyskryminuje moją osobę na zawarcie tańszych pakietów po wygaśnięciu poprzedniej umowy? Czy to jest zgodne z prawem konsumenckim? Proszę o możliwość skorzystania z wyboru między wszystkimi ofertami pakietów jakie macie w ofercie Canal+ bez dyskryminowania mnie na podstawie tego iż juz jestem waszym klientem. Po kilkunastu latach bycia waszym klientem, dostaję się do grupy, tak zwanej lojalnościowej, która jest dyskryminowana??!!! Proszę o przesłanie mi podstaw prawnych, związanych z tą sytuacją, oraz popartych w umowie którą podpisałem.

1
BooraSooczka
Były pracownik
 Pytanie

Większość wpisywanych opinii to call center albo skargi na umowy, dlatego powiem coś o pracy w dziale IT a tej firmie jest ich wiele(!!!). Skansen to dobre słowo żeby opisać to czego można się spodziewać. Ogromna zależność od francuskiej spółki niepozwala na wypracowanie własnych rozwiązań. Wprowadzenie czegokolwiek nowego albo zaprezentowanie inicjatywy to skazanie się na wyrok i karę za wyjście przed szereg w postaci dodatkowych zadań. Jeśli tak nie jest to i tak nie ma czasu na pracę nad tym bo terminy są na wczoraj a ludzi nie ma. Część kadry zarządzającej stosuje 'mikromenedżment' by wiedzieć co robi pracownik i czy mu czasem nie dołożyć czegoś.Jak zwykle zarząd ma w (usunięte przez administratora) zdanie pracowników robi wszystko po swojemu bo wie najlepiej. Obecnie miesięcznie odchodzi po 10-15 osób. Aha dodatkowo wymaganie pracy hybrydowej które ostatnio się pojawiło? Omijać szerokim łukiem!!!Dobrze że odszedłem jakiś czas temu ale wiem co się dzieje w firmie i nie polecam!!!

Edyta
Inne
@BooraSooczka

No to słabe jeśli nie można wypracować własnych rozwiązań. Nie ma praktycznie żadnych możliwości rozwoju w takim razie? A po jakiej sytuacji 100% byłeś przekonany, że odchodzisz?

1
Nas1
Były pracownik
 Pytanie

Firma Armatis praca na projekcie canal + pracowałam prawie rok. Za nim pójdziecie przekalkujcie sobie dobrze i zadajcie sobie pytanie kasa albo spokój ? Bo inaczej nie da się spostrzegać tej firmy niż w takim rozumowaniu. Plusy to, że dostaniecie stawkę 23zł/h, praca zdalna i na tym się kończy. Nigdy nie będziecie mieć szkolenia że sprzedaży bo od początku będą wam wmawiać że to was nie dotyczy bo będziecie na infolinii obsługowej, niestety rzeczywistość jest inna. Jak już zaczniecie pracę, presja sprzedażowa będzie z każdej strony. Infolinia nie jest przystosowana do sprzedaży, abonenci dzwonią zdenerwowani są nie zadowoleni z usług firmy, ciągle roszczenia weź tu teraz w takiej atmosferze rozmowy spróbuj zaproponować pakiet to cię zlinczują, ale ich to nie obchodzi. Jak nie wyrobicie ich celów sprzedażowych to sorry możecie się pożegnać z pracą. Premie za sprzedaże są śmieszne, przykład zrobicie sprzedaż na 12tys zł dosteniecie z tego dla siebie jakieś 200zł. Pracujecie na swoich sprzętach z aplikacją pracy zdalnej gdzie jesteście pod ciągłą kontrola odsłuchu rozmów, kart jakości, widzą wasz pulpit co robicie. Sam system jest tak do (usunięte przez administratora) że kiedyś rozwalił mi całego windowsa i musiałam płacić stówę u informatyka za wgranie nowego czego firmy już to nie obchodzi. Dostajecie tylko słuchawki od nich. Swoją drogą nie trzymają się w ogóle kwestii prawnych odnośnie umowy pracując na umowie zlecenie musicie donieść L4 za nieobecne dni pracy lub odrobić dane godziny bo inaczej przepada wam premia. Gdzie nie ma czegoś takiego na umowie zlecenie. Jesteś w pracy masz płacone, nie ma cię nie masz płacone. Nie u nich, u nich zleceniowka jest traktowana jak umowa o prace tyle że bez żadnych korzyści dla pracownika. Ogolnie jeżeli chcecie mieć pracę zdalna, w miarę fajne zarobki, wypłaty w terminie ale dodatkowo użeranie się, presję, ciągle straszaki z każdej strony i kontrolę to polecam ;) coś kosztem czegoś w tej firmie albo spokój albo zdalna i kasa. Każdy może już sam sobie to przekalkulować co woli.

1
Rumcajs5
Kandydat
 Pytanie

Witam Chciałem zapytać ile godzin trzeba wypracować na infolinii przychodzącej? Dojeżdżam i zastanawiam się czy będzie mi się opłacało Proszę napisać jaka jest stawka netto dla nowych pracowników i czy pracuje się po 8 godzin czy więcej? Czekam na info pozdrawiam

1
On
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora) i idioci piszą o ekologii i oszczędzaniu papieru a każą do siebie listy wypisywać czy to średniowiecze? Sami odpowiadają droga email a ty jako zwykły obywatel pisma masz wysyłać na jakąś skrytkę! Debilizm ze średniowiecza!

1
Pit
Inne
 Pytanie

Byliśmy z żoną w telewizji N, potem w NC+ i teraz w Canal+ od około 10 lat. Kończy nam się umowa, więc piszę na jaką opcję chcielibyśmy się zdecydować. Mija miesiąc i totalny brak odzewu. Jesteś starym klientem? No to nic nie znaczysz bo liczą się tylko nowi dla których są promocje. Jeśli dla Canal+ jestem małowartościowym klientem to ten operator jest dla mnie też bez żadnej wartości i NIE POLECAM.

1
Anonim
Kandydat
 Pytanie

Proszę o informacje jak wygląda praca w działach innych niż call center i księgowość. Z opisu warunków pracy w warszawskim biurze jakie znajdują się tu w kilku opiniach wynika, że były kiepskie - czy coś się poprawiło w tym zakresie? Czy podczas pracy zdalnej wymagana jest praca w określonych godzinach czy podejście jest bardziej elastyczne? Poza tym strasznie dużo tutaj opinii niezadowolonych Klientów oraz reklam produkcji CANAL +, a to jest portal, który z założenia powinien służyć do zupełnie innych celów.

1
Zainteresowany
Pracownik
 Pytanie

Ostatnio ogłaszają się na popularnym serwisie na o. Praca zdalna, konsultant ds. przedłużania umów abonenckich. Ktoś pracował?

1
Pracownik zdalny
Pracownik
@Zainteresowany

Witam ja pracuję i nie polecam. Na szkoleniu wszystko pięknie, ładnie. Później do umowy wkrada się zapis o karach pieniężnych, o których wcześniej nie było mowy. Jeśli ktoś się nie zgodzi to oczywiście później oczerniają tą osobę i piszą maile do pozostałych członków grupy, żeby nie słuchać tej osoby bo wprowadza zamęt. Oczerniają pracownika przed całą grupą tylko dlatego, że nie podoba mu się podejście do pracownika. Traktują pracowników jak (usunięte przez administratora) i bez szacunku.

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CANAL+ Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii