Byłem gościem S&S w Zakopanem Lipki Park . Polecam wszystkim. Mega profesjonalna obsługa Pani menager i Pani w krótkich włosach o bardzo dziwnym imieniu przesympatyczne. Uśmiechnięte i dowcipne o co w dzisiejszych czasach trudno. Atmosfera bardzo pozytywna. Jeśli miał bym się do czego przyczepić to kaucja!! mogło by jej nie być . Pozdrawiam i polecam. Krzysztof
Gdyby na recepcji pracowało więcej tak sympatycznych Pań wszystkie pozostałe niedogodności i pierdoły do których można by się przyczepić nie miały by znaczenia. Brawo za profesjonalizm i zrozumienie. Pozdrawiam. Na pewno wrócimy !! A BYWALCOM POLECAM LUZU. W DOMU TEŻ SIĘ CZASEM COŚ PSUJE... I WYMAGA REMONTU A JEDNAK DA SIĘ Z TYM ŻYĆ. Zofia
Mam,jako klient, pozytywne zdanie na temat tej firmy.Od kilku lat korzystam z usług najmu w tym w okresie wakacji .Rezerwacji m.in. wakacji na pobyt przeważnie13 dniowy dokonuję w okresie ferii zimowych i nigdy nie było żadnych problemów, apartamenty były przygotowane na czas , wysprzątane .Nigdy nie odwołano Nam rezerwacji.Tak było i podczas pobytu w Gdańsku ,który zakończyliśmy kilka dni temu.Najmowalismy dotychczas apartamenty dwupokojowe nad morzem, w tym Trójmieście, Kołobrzegu, ale i w górach, w tym w Karpaczu.Nigdy nie było jakichkolwiek problemów.
Miałam przyjemność mieszkać w apartamencie oznaczonym jako 221. Apartament czysty, przestronny, bardzo dobrze wyposażony: pralka, zmywarka, mikrofala, itp., w pełni wyposażony aneks kuchenny. Bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Przemiła obsługa, możliwość zmiany warunków zakwaterowania (apartament nie był przeznaczony dla rodzin ze zwierzętami a mimo to właściciel wyraził zgodę po kontakcie z przemiłą Panią z recepcji) Apartament godny polecenia dla 5 osobowej rodziny. Dziękujemy
Witam. Firma ta jest ogólnopolska i ma bardzo duże doświadczenie na rynku. Pracują w niej bardzo fajni ludzie. Warunki umowy są zrozumiałe i czytelne od pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej. Wszyscy bardzo pomocni i zaangażowani. Polecam w 100%
Pracowałam w firmie Sun&Snow i wspominam ten czas bardzo dobrze????ze względów osobistych musiałam zmienić prace ale dziwią mnie opinie na temat wynagrodzenia.Wynagrodzenie było zawsze na czas.Jak była potrzeba dyrektorzy regionalni zawsze pomocni jak i centrala oraz księgowość.Pozdrawiam
Nie polecam pracy w tej firmie !!!!! Zostałam zatrudniona jako korydynator do sprawdzenia czystości apartamentow,a zostałam sprzątaczką nie tylko apartamentów ale magazynów , które nie były sprzątane latami pełne zdechłych mysz i gównien. Ogólnie w tej firmie ludzi traktuje się jak przedmiot ,dzień po umowie próbnej przekazano mi iż nie mam już pracy ,bo są cięcia etatów. Nie polecam w szczególności w Międzyzdrojach.
Pani Sylwio - o zakresie obowiązków została Pani poinformowana przy rekrutacji. Potwierdzamy, że na tym stanowisku, poza sezonem i podkreślamy - podczas niskiego obłożenia, były przypisane obowiązki utrzymania w czystości apartamentów i magazynów. Były to warunki od początku jasne i zaakceptowane przez Panią. Rozumiemy rozgoryczenie związane z brakiem przedłużenia umowy, która wygasła, jednak nie wynikało to z "cięcia etatów", ale zmiany struktury organizacji.
A ile w takim razie trwa okres próbny? I czy często zdarza się, że pracownicy z różnych powodów nie mają przedłużonej umowy po okresie próbnym?
Ja mam niezbyt dobrą opinie ,ponieważ miałem być klientem ale moją rezerwację odwołano nie powiadamiając " Booking "ani mnie przez którego rezerwowałem a potem już w tej miejscowości nie było dla mnie lokalu ,musiałem rezerwować w pobliżu.Miałem nawet tel od lokalnego przedstawiciela Sun and snow o lokalu alternatywnym nawet umawiałem się o której przyjadę a po moim telefonie na mniej niż 24 godz przed przyjazdem okazało się że rezerwację odwołano bez informacji zwrotnej.
W grudniu byłam w Gdyni Orłowo w Waszym apartamencie.Wyposazenie w kuchni pozostawia wiele do życzenia. Brak dostatecznej ilości szmatek,worków na (usunięte przez administratora) itp.Garnków mało o nożach nie wspomnę.Dwa palniki kuchenki za tą cenę to trochę żart. Nie wspomnę o telewizorze, który nie mał podstawowych kanałów informacyjnych.tvn24 polsat2 itp
Z tego co w internecie udało mi się znaleźć, to firma szuka teraz Specjalisty ds. obsługi klienta i szczerze myślę, czy się nie zgłosić. Mam tylko pytanie, jaka jest atmosfera w biurze? I czy zarobki są w porządku? Podobno jest system zmianowy z tego co wyczytałam, więc ciekawa jestem jak układane są grafiki?
Jak prezentują się możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Sun And Snow Szklarska Poręba (Sun & Snow Sp. Z O.O.)?
Byłem gościem S&S w Zakopanem Lipki Park . Polecam wszystkim. Mega profesjonalna obsługa Pani menager i Pani w krótkich włosach o bardzo dziwnym imieniu przesympatyczne. Uśmiechnięte i dowcipne o co w dzisiejszych czasach trudno. Atmosfera bardzo pozytywna. Jeśli miał bym się do czego przyczepić to kaucja!! mogło by jej nie być . Pozdrawiam i polecam. Krzysztof
Gdyby na recepcji pracowało więcej tak sympatycznych Pań wszystkie pozostałe niedogodności i pierdoły do których można by się przyczepić nie miały by znaczenia. Brawo za profesjonalizm i zrozumienie. Pozdrawiam. Na pewno wrócimy !! A BYWALCOM POLECAM LUZU. W DOMU TEŻ SIĘ CZASEM COŚ PSUJE... I WYMAGA REMONTU A JEDNAK DA SIĘ Z TYM ŻYĆ. Zofia
Jako wlasciciel - jednego z apartamentow - nie polecam. Moloch ktory wogole nie dba o marketing inwestycji i nie przyciaga klienta. Prowizja duzo wieksza niz rynkowa np. renters, jesli doliczyc ich stawki + posrednikow. Wkoncu sposob zarzadzania - polega na przerzycaniu wszystkich oplat bez informowania wlascicieli o rosnacych kosztach. Tragedia. szukajcie innej firmy do inwestycji
Umowy z firmą Sun & Snow są jednymi z bardziej transparentnych na rynku. Wszystkie koszty zawarte są w ogólnych warunkach umowy. Sun & Snow nie dolicza żadnych kosztów dodatkowych, a dzięki panelowi właściciela, ma on możliwość wyłączenia, lub włączenia dodatkowych promocji czy usług pośredników. Większość drobnych napraw, jest usuwana przez personel naszej firmy, zaś w przypadku wystąpienia kosztów powyżej 100 zł, każdorazowo właściciel jest informowany o tym fakcie, dlatego trudno nam zgodzić się z opinią wyrażoną powyżej.
Firma nie płaci faktur. Faktury wiszą nie opłacone ponad blisko 30 dni. Oboecanki wpłat, kasy brak. Ostrzegam podwykonawców.
Stanowczo protestujemy przeciwko takim insynuacjom. Oczywiście może zdarzyć się incydentalnie jakiś przypadek zaległej płatności wynikający z błędu ludzkiego, np. zgubionej faktury, jednak na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy nie mieliśmy odnotowanego przypadku drastycznego opóźnienia w płatnościach. Prosimy o kontakt z centralą firmy i wyjaśnienie tej sprawy.
Jak prezentują się możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Sun And Snow Szklarska Poręba (Sun & Snow Sp. Z O.O.)?
W biurach lokalnych w Sun & Snow mamy wdrożoną płaską strukturę, w związku z tym, ewentualne możliwości awansu w ramach biura lokalnego są dość ograniczone. Staramy się jednak, by rotacja w naszych zespołach lokalnych była jak najniższa i doceniamy zaangażowanie pracowników tam zatrudnionych. W przypadku ambitnych osób zachęcamy do śledzenia ogłoszeń dotyczących pracy nie tylko w biurach lokalnych, ale w całej firmie, np. w centrali.
Szanowni Państwo, bardzo mi przykro, że nasze nieporozumienie muszę opisywać na forum, natomiast celowo od kilku dni nie odpowiadaja Państwo na moje maile. Od paru dni niesłusznie przetrzymują Państwo moją kaucję za pobyt w gdanskim apartamencie. Została stwierdzona szkoda umywalki, którą zastaliśmy już po przyjeździe do apartamentu. "Odprysk" był na tyle nieznaczący, że nie przyszło nam do głowy by go zgłaszać, abyście nie uznali go za szkodę przez nas wyrządzoną. W Internecie znajduje się wiele opinii, w których Klienci skarżą się, że nie oddają Państwo kaucji w skutek wyimaginowanych szkód ale patrzyłam na to z przymrużeniem oka. Jednak okazuje się, że naprawdę w taki sposób działacie. Będę wdzięczna, za przesłanie zdjęcia umywalki z dnia przyjazdu tuż przed naszym zameldowaniem (cyfrowe zdjęcia posiadają datę i godzinę), na którym umywalka będzie w stanie nienaruszonym. Bo chyba od tego tak naprawdę powinni Państwo zacząć. nr rezrwacji 750920
Update: Sytuacja została profesjonalnie rozwiązana. Sun&Snow zwróciło całość kaucji. Niestety nie widzę możliwości usunięcia starego komentarza.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Sun & Snow Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Byłem pracownikiem Sun&Snow przez 5 lat. Przez pierwsze dwa lata zadowolonym pracownikiem. Ale to co zaczęło się odwalać, to masakra. Zwiększanie zakresu obowiązków, obcinanie pensji oraz niezdrowa atmosfera. A to co się dzieje na linii centrala i biura regionalne to dopiero epopeja. Nie polecam a raczej ostrzegam!
Obcinanie pensji ? Proszę o więcej informacji. Przecież pracodawca nie może zmniejszyć podstawy pensji pracownika bez dobrego powodu. Czy to spotkało większość pracowników i podpisali aneksy ze zmniejszeniem pensji czy zrezygnowali ? Proszę o odpowiedź :)
@Lolo Musimy niestety poddać w wątpliwość Pański/Pani wpis. W biurach lokalnych mamy dość niską rotację kadr. W ostatnim czasie nie doszło do zwiększenia zakresu obowiązków na żadnym ze stanowisk w tych biurach. Praktyka polegająca na „obcinaniu pensji” nie ma miejsca. Co więcej podlega zgłoszeniu do PIP – z oczywistych względów takich zgłoszeń nie odnotowaliśmy. Każdy z pracowników ma przedstawiony zakres obowiązków i plan wynagrodzenia. Część wynagrodzenia jakie otrzymują nasi pracownicy dotyczy także poza podstawą, premii. Nie jest ona jednak wypłacana w przypadku rażącego zaniedbania obowiązków i do takiego wydarzenia niestety w minionym okresie letnim doszło w jednym z naszych biur lokalnych. Prosimy o precyzyjne stawianie zarzutów na forum publicznym.
@Sunny Nic takiego nie miało miejsca. Nikomu nie została obcięta pensja, ani nie planowano przedstawiania takich aneksów.
Tragedia dodzwonić się graniczy z cudem od godziny człowiek próbuje się dodzwonić będąc pierwsza osoba w kolejce i tak czekam słuchając muzyki ale moja cierpliwość sie konczy .Nie profesjonalne podejście.
Byłem z rodziną w Kątach Rybackich w apartamencie nr 17 w budynku D w okresie od 12 do 21.09.2022 r. po raz drugi w historii (ostatnio we wrześniu 2020 roku). Przyznaję, że pokoje były przygotowane pod względem czystości właściwie. Moje zastrzeżenia dotyczą braku prawie możliwości oglądania telewizji (brak lub niski poziom sygnału). Ponadto brak w pakiecie tv podstawowych stacji takich jak Polsat czy TVN. Nie można oglądać tylko propagandy TVP i jej klonów. Z kolei po przyjeździe jeden z palników kuchennych spowodował zwarcie. Dzięki uprzejmości Pani z SUN&SNOW z biura w Stegnach otrzymaliśmy dodatkową kuchenkę elektryczną, za co dziękujemy. Stwierdzam, że apartament nr 17 obecnie jest w gorszym stanie niż w 2020 roku.
@B Stale monitorujemy czas oczekiwania na połączenie zarówno w przypadku biur lokalnych jak i centrali. W ostatnim czasie nie odnotowaliśmy żadnych problemów w tym zakresie. Mamy nadzieję, że problem okazał się przejściowy i udało się rozwiązać sprawę.
@Ewa Dziękujemy za uwagi. Przekazaliśmy je już właścicielowi apartamentu. Zależy nam na satysfakcji naszych klientów i dlatego współpracujemy z właścicielami lokali, by stale podnosili komfort swoich lokali. Jednocześnie zwracamy uwagę, że w naszej ofercie znajduje się ponad 2 tys. apartamentów, które są zróżnicowane, zarówno jeśli chodzi o standard, jak i cenę pobytu. Ostateczny spis udogodnień dostępnych w poszczególnych apartamentach można każdorazowo potwierdzić podczas rezerwacji.
Firma kreauje sie na profesjonalnego zarządcę na rynku krorkotrwalego wynajmu apartamentow. Potwierdzam wczesniejsze opinie. Brak profesjonalnej obslugi w biurach regionalnych. Brud w apartamentach, zniszcone, pozalewane meble, a biora oplate 255 pln za jego przygotowanie. Trzeba samemu sprzatac i sprawdzac czy wyposazenie w porzadku, bo strasza zatrzymaniem kaucji. Nie stosuja sie do umowy wynajmu, widac od razu brak rownosci stron w umowie i co najwazniejsz obiecuja szybki na zwrot kaucji a nie zwracaja jej w umownym terminie 10 dni, obracajac Wasza gotowka. Brak adresu mailowego do kontaktu poumownego, tylko centrala telefon jak w (usunięte przez administratora) Do deklarowanego profesjonalizmu daleko. Apartamenty nad Zatoka Gdanska
Przed podpisaniem umowy wynajmu chyba oglądasz lokal z pośrednikiem i wiesz w jakim jest stanie, czy bierzesz go w ciemno? Po co kasa za sprzątanie skoro i tak musisz sam to zrobić? Nie można negocjować warunków wynajmu?
Szanowny @Klient15 Przykro nam, że pobyt nie spełnił Państwa oczekiwań. Zawsze w przypadku rozbieżności i uwag dotyczących umowy prosimy o kontakt z centralą i zgłoszenie reklamacji wraz z numerem rezerwacji. W sezonie letnim 2022 przeprowadziliśmy wiele badań i kontroli dotyczących działalności biur lokalnych i biuro w Gdańsku wypadło bardzo dobrze. Kontrole były prowadzane także z wykorzystaniem tzw. tajemniczych klientów. Jeśli apartament był nienależycie przygotowany, to oczywiście uznajemy taką reklamację. W takim przypadku możliwy jest także kontakt mailowy na adres wskazany w regulaminie usługi. Jak wynika z naszych danych - w minionym sezonie letnim, przy bardzo dużej liczbie rezerwacji odnotowaliśmy zaledwie 1,4 proc. reklamacji – dlatego mamy nadzieję, że Państwa przypadek był jednak odosobniony i będziemy mogli Państwa gościć w kolejnych terminach.
Byliśmy stałymi klientami Sun Snow. Od kilku lat korzystaliśmy z apartamentów przez nich zarządzanych. Nigdy nie było poważniejszych problemów. Do tego roku. To jak nas potraktowali niedawno spowodowało, że nie zamierzamy być już ich klientami. Byliśmy 5 dni w Gdyni. Zgodnie z umową wpłaciliśmy kaucję - 500 zł. Gdy zakończyliśmy pobyt poinformowano nas, że po naszym pobycie "zauważono zadrapania na meblach" wobec czego kaucja została zatrzymana. Próba odzyskania kaucji bezskuteczna. Poinformowano nas, że" zgodnie z Umową powinniśmy zgłosić wszelkie uszkodzenia". Tylko, że to nieprawa. Z Regulaminu ani umowy nie wynika obowiązek zgłaszania wszelkich uszkodzeń. Oczywistym jest, że usterki uniemożliwiające eksploatację apartamentu lub niekompletność wyposażenia byłyby zgłoszone (choć kompletność można było ocenić tylko w oparciu o logikę, bo spisu wyposażenia wskazanego w Umowie nie było). Natomiast zgłaszanie wszystkich zadrapań czy odprysków na meblach czy ścianach wiązałoby się ze spędzeniem wielu godzin na tej czynności i byłoby bezsensowne a nawet irracjonalne. Gdybyśmy mieli zgłaszać wszelkie zadrapania czy pęknięcia na powierzchniach płaskich w zarządzanych przez Sun Snow apartamentach, w których dotychczas przebywaliśmy nie byłoby czasu na wypoczynek. No i oczywiście odbioru apartamentu dokonano bez naszego udziału. Przyjęli, że było to niemożliwe podczas gdy nikt z Sun Snow nie podjął nawet próby kontaktu w celu dokonania odbioru. Apartament opuściliśmy o wskazanej w umowie godzinie. Potwierdzam też wcześniejsze opinie o brudzie w apartamentach. Apartament i jego wyposażenie pokryte grubą warstwą kurzu, podłoga brudna. Przecież koszt wynajmu obejmuje również sprzątanie apartamentu. Tak więc pobyt zaczęliśmy od sprzątania. Okazuje się, że powinniśmy jeszcze spisać a najlepiej sfotografować też wszystkie zadrapania, pęknięcia i odpryski. Ponadto podczas telefonicznej rezerwacji uzyskaliśmy informację, że klucze należy odebrać w biurze oddalonym od apartamentu. Po stawieniu się na miejsce okazało się, że klucze znajdują się w apartamencie a my uzyskaliśmy tylko informację o kodzie do drzwi wejściowych. Zaparkowanie samochodu w dodatkowo opłaconym miejscu wiązało się z narażeniem na nieprzewidziane koszty – mandat za parkowanie w niedozwolonym miejscu. Aby dostać się do parkingu podziemnego trzeba wziąć klucze z apartamentu zostawiając samochód w miejscu niedozwolonym - w obrębie apartamentu parkowanie jest niedozwolone. Spanie w nocy niemożliwe. Otworzenie okna wiązało się, z uporczywym hałasem – na ulicy duże natężenie ruchu: autobusy, trolejbusy, samochody. Ich odgłosy potęgowane kostką, którą częściowo wybrukowana była ulica. Zamknięcie okna skutkowało okropną duchotą, uniemożliwiającą normalne funkcjonowanie. Wentylacja w pokoju z aneksem kuchennym szczelnie zabudowana meblami kuchennymi. Czy to zgodne z prawem budowlanym? Odbiór apartamentu przez nadzór budowlany został zapewne zrealizowany przed umieszczeniem zabudowy meblowej. W obecnej sytuacji apartament nie powinien być eksploatowany. Reasumując: nigdy więcej.
Budynek 17 letni w krytycznym stanie. Wilgoć grzyb i pleśń jest wszędzie, począwszy od garażu do sufitu nad prysznicem. Pokoj mocno odbiega zdjęciami od rzeczywistości. Sprzątanie dodatkowo płatne a ja się zastanawiam czy ktoś był sprzątać Jedynie lokalizacja atrakcyjna. Obsługa przez pośrednika na niernym poziomie. W sprawie usterek biuro nie odbiera tel. Zwłaszcza w weekend.
Mam,jako klient, pozytywne zdanie na temat tej firmy.Od kilku lat korzystam z usług najmu w tym w okresie wakacji .Rezerwacji m.in. wakacji na pobyt przeważnie13 dniowy dokonuję w okresie ferii zimowych i nigdy nie było żadnych problemów, apartamenty były przygotowane na czas , wysprzątane .Nigdy nie odwołano Nam rezerwacji.Tak było i podczas pobytu w Gdańsku ,który zakończyliśmy kilka dni temu.Najmowalismy dotychczas apartamenty dwupokojowe nad morzem, w tym Trójmieście, Kołobrzegu, ale i w górach, w tym w Karpaczu.Nigdy nie było jakichkolwiek problemów.
Witam Jeszcze nie dotarłem do Państwa apartamentu a już nie mam ochoty tam jechać bo już zostałem (usunięte przez administratora) przy rezerwacji apartamentu. Zamówiłem apartament z parkingiem a po 3 tygodniach dostałem informację, że jednak go nie będzie. Oczywiście w maila dowiedziałem się, że mogę zrezygnować z rezerwacji gdy to zrobiłem odpisując na maila dostałem informację, że mogę zrezygnować ale poniosę koszty 5700zł czyli całość pobytu. Nie polecam
A wiecie kto pracuje w tym biurze rezerwacji? Wyszkoleni ludzie, osoby z przypadku a może dają to jakiejś firmie outsourcingowej?
Panie Rafale, Bez numeru rezerwacji nie możemy się odnieść, do konkretnego zdarzenia, ale jeśli rezygnacja nastąpiła na 14 dni przed planowanym przyjazdem, to miał Pan zgodnie z regulaminem możliwość bezkosztowej zmiany terminu, apartamentu lub nawet lokalizacji. Co więcej jeśli nie byłby Pan pewien, na jaki termin chce Pan przesunąć swoją rezerwację, to istnieje możliwość wykorzystania tej wpłaty w ciągu 12-mcy. Chęć zmiany/ wykorzystania wpłaty należy zgłosić telefonicznie pod numerem (22) 450 26 26. Podczas rezerwacji wymagana jest tylko zaliczka, wynosząca 25 proc. kwoty docelowej, a nie cała kwota za pobyt. Dodatkowo, dokonujemy drobnych zmian w terminach rezerwacji pomimo powyższych zasad, prosimy w takich przypadkach o kontakt telefoniczny.
Widzę, że odpowiedzi od S&S bazują tylko na grzeczności wypowiedzi, a merytoryka sprowadza się do dziwnych tłumaczeń z ich strony co suma-sumarum zbiega się do braku profesjonalizmu. My niestety po kilku bardzo dobrych doświadczeniach w dość dotkliwy sposób zetknęliśmy się z ignorancją, nie odotrzymaniem umowy i brakiem zrozumienia. Otóż po prawie 8-śmio godzinnej podróży z samego południa Polski uzyskaliśmy informację w biurze w Sopocie, że wcześniej nie możemy wejść do apartamentu niż wskazuje na to umowa, czyli godz. 15-sta, z powodu jego nieprzygotowania. I to jest kwestia z którą się liczyliśmy i do której nie mamy najmniejszego żalu. Niemniej jednak pokój oddano nam dopiero przed samą 18-stą, a wcześniej biuro w Sopocie odwlekało oddanie kilkukrotnie o 30 minut, aż w końcu przestano od nas odbierać telefon. Więc zmęczeni, sfrustrowany siedzieliśmy na Monciaku i czekaliśmy na odzew. Po wejściu do pokoju okazało się, że musimy sobie to posprzątać, to co zastaliśmy to czysta pościel i ręczniki. Naczynia włożyłam do zmywarki bo nadawały się do umycia, po wykonanym cyklu wiedziałam dlaczego, ponieważ myte były tylko wodą z racji uszkodzenia zmywarki- nie wyrzuciła tabletki do zmywania????. Kabina brudna, zrobiliśmy kilka zdjęć pokazujących brud, na ekspresie do kawy i przynależnym do niego dzbanku, na czajniku, na podłodze, kafelkach i podłodze. Tego był już za wiele, złożyliśmy reklamację i otrzymaliśmy zwrot za sprzątanie pokoju, bo do opóźnienia państwo z S&S się nie poczówają i uważają, że nic się nie stało.
Pani Regino, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby serwis związany z przygotowaniem apartamentów był coraz lepszy. W szczycie sezonu, niestety, zdarzają się nieznaczne opóźnienia, choć są to kwestie incydentalne, na które najczęściej nie mamy wpływu. Prosimy o złożenie osobnej reklamacji związanej z opóźnieniem przygotowania apartamentu na adres: rezerwacja@sunandsnow.pl. Odpowiedzi w serwisie GoWork, nie mogą być konkretne i nie możemy w nich wykorzystywać danych z systemu rezerwacyjnego, choćby ze względu na przepisy RODO. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z biurem rezerwacji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sun & Snow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sun & Snow Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sun & Snow Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.