Opinie o Lotto (Totalizator Sportowy Sp. z o.o.) w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Totalizator Sportowy Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Totalizator Sportowy Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Rozrywka i rekreacja - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Totalizator Sportowy Sp. z o.o. w Warszawa

Pracownik Salonu

Pracuję w salonie gier na automatach i muszę przyznać że firma jest jednym z najlepszych miejsc w jakich dotychczas pracowałem.Szkolenia przygotowujące do pracy pomagają zdobyć niezbędną wiedzę zarobki na bardzo dobrym poziomie(premie itp) :) super atmosfera i przełożeni dzięki którym każdy dzień w pracy jest rewelacyjny i motywujacy po prostu chce się pracować.Polecam z czystym sumieniem. Moje sugestie dla Totalizator Sportowy Sp. z o.o.: Nie mam się do czego przyczepić bo firma jest naprawdę super. Lubię atmosferę w Totalizator Sportowy Sp. z o.o. za: Wszyscy gramy do tej samej bramki i nikt nie pokazuje swojej wyższości...

Bazyl
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik Salonu

O czym ty człowieku piszesz, jakie szkolenia? Panie w moim sklepie bez żadnych szkoleń intuicyjnie nauczyły się obsługiwać lottomat, później jedna drugą douczała, tam nie trzeba wiedzy tajemnej, żeby wiedzieć że z rana to każdy punkt ma 100zł w kasie co ledwo na wypłatę czterech trójek wystarczy, a później to zawsze ktoś coś kupi. Wypłaty z gry internetowej to jeszcze gorszy nonsens, bo trzeba czekać na jakąkolwiek wypłatę 4dni!!! A oczywiście powyżej 2280zł to tylko w oddziale!!!

Vecna
Pracownik
 Pytanie

Wypowiem się jako pracownica kolektury fizycznej (nie salon gier) w oddziale krakowskim na temat pracy i sposobu, w jaki traktuje się pracowników. Pracuję od kilku lat na umowie zlecenie przedłużanej rok w rok, obejmują mnie jeszcze dodatki w postaci bonów świątecznych, premii, nagród. Mam też prawo do urlopu - 21 dni. Prawdopodobnie umowa, którą dostanę w tym roku już mnie ich pozbawi. 1. Praca sama w sobie nie jest ciężka, trzeba lubić kontakt z ludźmi i nie zrażać się, jeśli na kilku fajnych klientów przyjdzie jeden roszczeniowy cham. Firma kładzie MOCNY NACISK na stosowanie Standardu Obsługi Klienta, czyli de facto namawiania ludzi do uprawiania hazardu. Kierownik i PRS uwielbiają za nieprzestrzeganie tego cisnąć po pracownikach. - Pracuję w systemie 2 dni po 12 h i 2 dni przerwy, taki sobie ustaliłyśmy z drugą kolektorką. Czynne od 8 do 20, sobota krócej. - Odpowiadam za rozliczanie utargu i mam obowiązek dostarczyć pieniądze do banku PKO (podróż na własny koszt, czas stracony w oczekiwaniu do okienka to mój "obowiązek") - Nie mamy toalet w miejscu pracy, ani dostępu do bieżącej wody. Znaczna większość kolektur jest w takiej samej sytuacji. Toaleta jest wyznaczona przez Totalizator w innym miejscu np. sklepie, z którym mają podpisaną umowę, że pracownicy Totalizatora mogą korzystać. 2. Wynagrodzenie zależy od punktu. Im więcej obsługuje się ludzi, tym większa jest prowizja i więcej dostanie się pieniędzy. Są miesiące gdy biorę 2200, a są na przykład takie (przeważnie święta) gdy wypłata dochodzi do 3000 na rękę. Tylko, że tak dobre wypłaty to już rzadkość, bo lotto jest wszędzie na każdym rogu - można grać przez internet, w Żabkach, Buczkach, na poczcie i Totalizator świadomie na to pozwala, a przez to zarobki pracowników idą w dół. Po prostu mają w dupie ludzi, wolą żeby ich produkty były sprzedawane wszędzie i przez wszystkich, bo tak czy siak dostaną pieniądze. 3. Jesteśmy ciągle zasypywani mailami od kierownika - maile wysyłane są w bardzo wczesnych godzinach porannych (4, 5, 6 nad ranem) i to nawet w wolne dni. PRS i ludzie z biura piszą wiadomości na nasze prywatne telefony komórkowe, dzwonią do nas również wtedy gdy mamy wolne. W dniu debiutu (premiera nowej zdrapki) PRS wysyła kilka smsów o treściach mających wjechać pracownikowi na ambicję. Coś w stylu: wstyd, że takie Żabki mają lepszą sprzedaż niż "nasze" kolektury. Szczególnie jeden z PRS-ów jest bardzo "dobrze" wytresowany przez kierownictwo pod tym względem. Często wymaga się od nas raportowania (czyli wysyłania po pracy smsów z prywatnego telefonu do kierownika i PRSa) po zakończonej pracy. I jeszcze Gdy chcesz porozmawiać i powiedzieć, że coś ci się nie podoba ze strony firmy, co można byłoby zmienić wspólną pracą, słyszysz od jej przedstawicieli, że zawsze możesz się zwolnić lub pracować na własny rachunek. Co jest tym bardziej śmieszne, że oni nie mają ludzi do pracy. Do takiego stopnia, że jest problem z urlopami, na Małopolskę poszedł odgórny przykaz od kierownika, żeby kolektorzy siedzieli jeden za drugiego, czyli na przykład 2 tygodnie po 12h dzień w dzień po to, aby urlopowicz mógł odpocząć. O mobbingu raczej się w tej firmie nie mówi, a przynajmniej nie wprost, choć większość pracowników go doświadcza nie tylko przez smsy, ale głównie podczas "wizytacji" pana kierownika i PRS-ów. Nie wszyscy PRS-si są fatalni, osobiście miałam kilku naprawdę cudownych, ale gdy trafi się podła osoba na tym stanowisku to praca jest męczarnią. Ryba psuje się od głowy. W Lotto nigdy nie szanowało się pracowników, kolektorzy, sprzedawcy na salonach gier - my jesteśmy małymi mrówkami zasuwającymi na sukces dużej spółki. Tylko, że kiedyś fajnie płacili i dawali dużo dodatków do pensji, więc człowiek miał motywację, żeby te wyniki robić, teraz idą w stronę drastycznego oszczędzania na pracownikach. Do końca tego roku cała załoga kolektorów ma przejść na umowy o pracę lub zostać na śmieciowych, na których nie mają żadnych korzyści, żadnych premii, nagród. Chcesz wziąć wolne, bo jesteś chora? Możesz, ale siedzisz w domu za darmo. Chcesz jechać na wakacje? Możesz, ale nie zapłacimy ci, bo nie masz urlopu. I zarząd myśli, że w takim wypadku ludzie będą ambitnie i chętnie robili wyniki sprzedażowe, powodzenia panowie i panie z góry ;) Szkoda, że z głupoty zniszczono taką fajną firmę jaką kiedyś był Totalizator.

Paweł 08
Były pracownik
 Pytanie
@Vecna

Mowa o Grzegorzu F. ?

Pracownik Salonu SGA
Pracownik

Dziwne opinie tu czytam. Zmiany po 12 godzin.Najnizsza krajowa plus bonusy. Atmosfera jest dobra. Żadnych interakcji z kierownictwem. Lepiej się czuje niż u prywaciarza. Szczęśliwy pracownik salonu.

Dżony
Były pracownik
@anonim

To wszystko zależy na jakiej umowie jesteś zatrudniona. Jak jesteś na trybie równoważnym to soboty, niedziele i święta nie są płacone ekstra. Za te dni masz oddawane dni w tygodniu i nie należą się dodatki.

Tigrak

Pracuje w TS odział Wrocław od kilku miesięcy i mam same pozytywne wrażenia. Szkolenie na początek bardzo fachowe i konkretne, bardzo miło wspominam Panią, która je prowadziła. Firma wykazuje się bardzo dużym profesjonalizmem jeżeli chodzi o umowy o pracę, wypłatę wynagrodzeń i szacunkiem do pracownika. Jasno określone warunki zatrudnienia przed przyjęciem, bardzo przyjemny proces rekrutacji i wdrożenia. TS oferuje chyba najwięcej benefitów spośród pracodawców na rynku polskim. Do pracy idę z przyjemnością. Pracowałem wcześniej długi czas w dużej korporacji, ale nigdy nie spotkałem się z tak przyjaznym środowiskiem pracy. Szczerze to chętnie popracuje tu do emerytury. Polecam pracodawcę z czystym sumieniem.

sylwek
Inne
@Kazimierz

zabierzcie punkt lotto z prim iłowo osada pracownice nie chca obsługiwac pisza stoisko nieczynne przeniescie do innego sklepu np sutek on chetnie wezmie albo jest na przeciwko wolne pomieszczenie po upadłym sklepie swieci pustkamy chetnie wynajma i to w centrum ilowo osada a chetnych do gier jest polecam i w nosie z primem konkurencja musi byc lub jak wczesniej pisałe do sutka

Martrii113 Nowy wpis
Kandydat

Sami pracownicy ktorzy wprowadzają nowe osoby odradzają zenlby tam pracować

Pracownik hubrydy Nowy wpis
Pracownik
@Martrii113

Praca lekka to na pewno. Pieniądze które ci tu dadzą to na pewno większość z osób, które są rekrutowane do pracy w żadnym innym miejscu nie dostanie.Kwestia tego czy czy system pracy dopowiada.

Izabela
Inne
 Pytanie

Dziękuję. Chciałam aplikować na stanowisko zwykłego pracownika z kolekturą i automatami do gry (raczej do hazardu). Po przeczytaniu opinii rezygnuję. Dbam o swoje zdrowie psychiczne. Ciekawe słowa jednego z Was daly mi dużo do myślenia -kto normalny chce pracować z uzależnionymi od hazardu? No właśnie... ciężko jest otaczać się takimi ludźmi. Ciężko jest w ogóle pracować z ludźmi a co dopiero uzależnionymi. Brak ubikacji też daje do myślenia. Brak zapewnienia zastępstwa i kombinuj sam- też jest straszne. Do tego niepewna praca, zwalniają pod byle pretekstem i do tego podpisywanie jakiś lojalnościówek! Co to w ogóle ma być. Od samego początku widać szacunek a właściwie jego brak do pracownika. Dziękuję za podjęcie decyzji o nie aplikowaniu. Uratowaliście jedną duszyczkę. Dziękuję ❤️ trzymajcie się ciepło i dbajcie o Siebie Kochani ????????

Joanna j
Pracownik
@Izabela

Bzdury do potęgi n. Nie przepracowałaś ani jednego dnia, a wnioskujesz to wszystko po opiniach ludzi, których nie widziałaś na oczy, oraz , które przynajmniej z 70% Nie są prawdziwe, są tylko wylewanym jadem przez byłych, niezadowolonych z życia pracowników. Pracauje trzeci miesiąc i z żadną z rzeczy, która opisujesz Nie miałam styczności. Premia dobra, prowizja dobra, praca lekka. Panie ciężko pracujące w marketach mają mniej. Może ta praca to nie jakiś szczyt marzeń, ale naprawdę nie jest źle.

Anka
Pracownik
@Izabela

Być może w każdym oddziale jest inaczej.Nie wiem.U mnie jest super i bardzo się cieszę,że tu pracuję.W miesiącu więcej dni wolnych niż pracujących,zarobki dobre,bo co z tego,że niby najniższa jak jest prowizja od sprzedaży,dodatki i premie,które dają w sumie dość fajną sumkę.U mnie jest naprawdę bardzo fajna atmosfera.Zarówno dziewczyna z którą pracuję na zmianie jak i osoby z innych kolektur bardzo uprzejme i pomocne.PRSi,kierownicy itd.też.Nie ma problemu z zastępstwami czy urlopami.Nie wiem o jakich lojalnościówkach piszesz,nic mi o tym nie wiadomo????.Do tego praca lekka i przyjemna,gorszych klientów miałam pracując w sklepie spożywczym.Wydaje mi się,że negatywne opinie piszą ludzie,którzy albo zostali zwolnieni,albo już tak mają,że nic nigdy im nie pasuje,albo to ich pierwsza praca i nie mają porównania z innymi.Osobiście ja po latach pracy u prywaciarzy potrafię docenić komfort pracy w państwowej firmie.Dla mnie to niebo a ziemia.

Pan M
Były pracownik
@Anka

Hej ogólnie jeśli chodzi o place czy serio uważacie że za pracę średnio po 172 h w miesiącu tym nie raz niedzielę macie płacone na rękę 4500 zł bo tyle średnio wyciągają słabe kolektury których jest pełno na przykładzie Warszawy mówię. Jeśli chodzi o inne dodatki jak premie to ciężko je zrobić jak masz słaby punkt. Można znaleźć lepsze pracę o wiele lepiej płatne. Jeśli chodzi o toalety to tak są ale do niektórych trzeba na prawdę się nachodzi i nie mówię tu o pracy w galerii tylko w punkcie w budynku. Jeśli pracujesz w salonie faktycznie fajne warunki klimatyzacja w 90 % toaleta w twoim lokalu. Ale nie raz przyjdzie ci pijany klient albo nerwowy i jedyne co możesz robić to wezwać ochronę i czekać nie możesz się sam bronić bo polityka totalizatora zabrania. Mówię to jako pracownik z ponad rocznym stażem w firmie oraz pracowałem w innych miejscach i fakt w niektórych jest gorzej jak markety ale kto tym ludziom broni zmienić pracę na inną tak samo jak tutaj. Pozdrawiam serdecznie Pan M

Anka
Pracownik
 Pytanie
@Pan M

A tak serio,myślisz,że ile godzin miesięcznie wypracowują ludzie w miejscach gdzie naprawdę trzeba się nazapierdzielać(markety,produkcja)?licząc nawet,że pracują tylko od poniedziałku do piątku?Wychodzi godzin tyle samo,a zarobki mniejsze.Owszem na słabych kolekturach dodatkowo do pensji masz powiedzmy ok.1000(prowizja plus dodatek motywacyjny)ale są i te naprawdę dobre gdzie ludzie wyciągają drugą pensje.A klienci jak klienci tak samo w Lotto,sklepach czy zupełnie innych branżach trafiają się różni.

Pan M
Były pracownik
@Anka

Jeśli chodzi o wypracowanie godzin to w wielu firmach nie pracujesz więcej niż 160 godzin w miesiącu bo dochodzą ci soboty i niedziele i pracujesz od poniedziałku do piątku po 8 godzin. Nie porównujmy pracy w lotto do pracy w sklepie czy na magazynie bo tak można wszystko porównywać. W lotto nie musisz rozładowywać towary wielkich palet. Jedyne co jest wspólnego w lotto i sklepie to praca z klientem. Praca w lotto wygląda tak samo jak praca w biurze lecz dochodzi ci bezpośredni kontakt z klientem. Tak są dobre kolektury owszem gdzie się da wyciągać drugą pensje ale w większości przypadków są średnie kolektury gdzie ledowa idzie wyciągnąć te 15 czy 18 tys obrotów Dodatek to jest 300 zł z kawałkiem i on też zależy ile celów zrobisz. Owszem ale to w lotto a przeważnie na salonach gier masz bardzo nie ciekawych klientów. No to zapytam panią Czy jakby klient zwymiotował by czy oddał mocz w kolekturze i robił by to motorycznie czy warte jest użeranie się z takim klientem puls sprzątanie po nim, i czy warte jest to tych nawet dajmy 5 tys na rękę. Bo są prace o wiele lepsze gdzie płacą tyle samo a nie masz takich problemów Pozdrawiam Pan M

Pan M
Były pracownik
@Pan M

Odchodzą ci soboty i niedziele Motorycznie- notorycznie (Przepraszam mój błąd)

Anka
Pracownik
@Pan M

No to teraz poleciałeś i to grubo :):):) Po pierwsze dni w miesiącu pracujących bez sobót i niedziel jest 22 lub 23 co daje w 8h dniu pracy odpowiednio 176 lub 184h.U nas wychodzi tak jak pisałeś 172. Po drugie naprawdę bardzo Ci współczuję jeśli masz takich klientów,mi ani moim znajomym z Lotto tacy się nie trafiają.Powiem więcej pracując ponad 10lat za barem na dyskotekach takie akcje mogłabym wyliczyć na palcach u jednej ręki.Tu masz ten komfort,że klienci nie mogą spożywać alkoholu w kolekturze ani na salonie,poza tym jak ktoś jest pod wpływem to też masz prawo a nawet nie powinieneś go wpuszczać,zawsze też żeby się nie szarpać możesz powiedzieć,że wszystkie maszyny są zajęte;)Jak nie słucha można wezwać ochronę.Notorycznie tego robił nie będzie,bo za takie zachowanie można zrobić wykluczenie i więcej nie zagra.Prawda jest taka,że żeby pracować z ludźmi trzeba ich lubić i nie nastawiać się negatywnie,można też znaleźć pracę w której kontaktu z ludźmi nie masz,ale to już raczej nie takie proste.W zdecydowanej większości klienci kolektur są starsi i bezproblemowi,a Ci salonowi czasem pomarudzą,czasem poprzeklinają pod nosem,że maszyny nie dają,ale nie zdarzyło mi się żeby ktoś mi personalnie ubliżał czy wytrząsał się nade mną,a już tym bardziej żeby mi obszczał,czy zarzygał lokal ze złości.

Pracownik hubrydy Nowy wpis
Pracownik
@Izabela

Pod byle pretekstem to nie zwalniają.Czekaja aż przepracujesz do końca umowy ,powiedzmy np rok.Jak coś odwaliłeś to ci nie przedłużają. Jak słabo pracujesz to ci dadzą czas na poprawę pół roku-druga umowa.

@oddziałZG
Pracownik

Nie wiem jak wy, praca jest świetna. Fakt najniższą krajowa ale także sporo dodatków, fundusz pracowniczy Luxmed oraz wiele innych. Główny kierownik z ZG spoko facet,Prsi również. Jak czytałam co tu jest wypisywane to aż głowa boli od nie których farmazonów i naciąganej prawdy. Nie narobisz się, czasem znajdzie się trudny klient jak wszędzie ale nie miałam lepszej luzackiej pracy jak tu.

Nowa Nowy wpis
Pracownik
@@oddziałZG

Racja!! Potwierdzam klienci niektórzy są hamscy a gracze na salonach o wszystko Cie obwiniają,potrafią z błotem zmieszać jak przegrywają Ale cóż My pracownicy musimy mimo to uśmiechać się. Jednak lubię tą pracę.Pracodawca jest OK, dba o pracowników mimo iz coraz to więcej szkoleń jest które ciężko wykonać w pracy jeśli co dzień siedzą po kilka godzin gracze Keno,powinny być udostępnione szkolenia na prywatny e-mail. Pozdrawiam wszystkich w TS .

Pracownik hubrydy
Pracownik

Jak tak wszystko pięknie, to może ktoś opiszę sytuację jak współpracownik chory i trzeba tyrać cały miesiąc bez niedziel.Po 9 albo 8,5 h jak jest jeszcze wstawiona maszyna która musi być 8,5 h zalogowana do recepcji.Lub gdy kogoś wywalą . Wtedy tyrasz cały miesiąc .Oni nie spieszą się ze szkoleniami.Firma bogata ,ale wszystko jest na twoich barkach .

Pracownik hubrydy
Pracownik
@Pracownik hubrydy

Jesteś ich niewolnikiem.Dadzą ci wiele premii ,ale czemu nie mogą normalnie wszystkiego dać 10 tego.Kwartalna koniec miesiąca po zakończeniu kwartału.Prowizja 10 tego.Wyplata 28 bieżącego miesiąca.Przenosza ludzi mówią że na dwa tygodnie a potem zostajesz na nowym punkcie.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa kwalifikacyjna z rekruterką z ADHD, potem rozmowa kwalifikacyjna z przełożonym

Pytania

Pytania banalne, poziom rekrutacji bardzo niski, mało współczesne podejście, miałem wrażenie, że firma stresuje pracowników, albo rekruterki nie są przygotowane do swojej pracy. Przełożony nie ma wiedzy, kluczowa rozmowa była jedną wielką beką. Prace dostałem ale szybko zwiałem, bo to jest komedia nie firma. Poziom dla najsłabszych pracowników na rynku, nie dla ambitnych, nie dla kompetentnych, nie dla innowacyjnych. Szkoda czasu.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pan Mateusz
Pracownik
 Pytanie

Witajcie. Którego dnia miesiąca są zazwyczaj wypłacane premie kwartalne? Pozdrawiam Nowy Pracownik :-)

Pracująca
Pracownik
@Pan Mateusz

Na koniec miesiąca następującego po kwartale.

Pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jestem ciekaw czy są tu osoby które zwolnili w trybie natychmiastowym ? Jak tak ,to opiszcie za co.

Pracownik Hybrydy
Były pracownik

Witajcie. Chce wam opowiedzieć i mojej pracy w totalizatorze. Zacznę od tego, że szkolenia są niepełne, wielu informacji na temat działania pewnych rzeczy (alarmu) nie podają na szkoleniu. Szkolenia na platformie też często nie o wszystkim mówią i potem kolektor ma problem bo nie wie jak coś zrobić. Druga sprawa jaką chce poruszyć jest fakt iż totalizator nie przestrzega Kodeksu pracy. Wymaganie od pracownika aby na własny koszt w dniu wolnym załatwiał zaświadczenie o niekaralności jest łamaniem art 229 § 6 Kodeksu Pracy. Dodatkowo doszły mnie słuchy że w oddziale w Krakowie totalizator pobierał zaliczkę od nowych kolektorów o wysokości 5 tysięcy zlotych, na poczet ewentualnej kradzieży utargu przez kolektora. Trzecia sprawa, która powoduje, że aż strach tu pracować to fakt iż sprawy bezpieczeństwa w tej firmie są załatwiane w tak powolnym tępie, a nawet część z nich jest olewana, przykład: w jednej z kolektur sprzedawca gasił palący się pojazd przed budynkiem. Zgłosił zużycir gaśnicy, która powinna zostać dostarczona jeszcze tego samego dnia, ponieważ bez niej nie powinno się nawet rozpocząć pracy, gaśnica finalnie została dostarczona 4 dni później co jest bardzo długim okresem oczekiwania. Kolejny przykład: zalana kolektóra przy ulewie. Kolektorka nie jest w stanie ciągle przecierać zalanej podłogi aby nikt z klientów lub ona sama, się nie poźlizgnął. Totalizator nic nie robi z tym faktem, naraża pracownice jak i klientów na uszczerbek na zdrowiu wysłaniając się karami za zamknięcie na czas ulewy punktu (kolektura mieści się w galerii). Uważam że zdrowie ludzkie jest ważniejsze niż kary finansowe, tym bardziej w tak wielkiej firmie. Czwarta sprawa to problem z klientami salonu gier. Rozumiem, że totalizator nie ma aż takiego wpływu na graczy, jednak niektórzy czują się jak władcy i kolektorów traktują jak podwałdnych. Nieraz ja czy inni kolektory byliśmy poniżani bo zwróciliśmy uwagę graczowi o niewłaściwe zachowanie. Wiele razy jest sytuacja że gracz jest agresywny i kolektorka przy starciu z taką osobą nie ma szans i ucierpi. Uważam, że pracownicy hybryd powinni mieć płacone za stresowe sytuację i narażecie zdrowia, ponieważ nie mają nawet prawa według firmy do samoobrony przed takim graczem. Ostatnia sprawa to fakt iż totalizator łamie prawo płacą kolektorom "na dwie raty". Wypłaty ustawowo powinny być do 10 dnia każdego miesiąca, natomiast totalizator podstawę tą co jest na umowie wypłaca do 29 dnia każdego miesiąca, a "premie" która jest po prostu tak nazywana, tak naprawdę to reszta wypłaty zależna od punktu w jakim jesteśmy, jest wypłacana do 10 dnia każdego miesiąca. Podsumowując firma jest na tyle ogromna i mająca wpływy, że nie sposób jest ją pociągnąć do odpowiedzialności za swoje czyny. Ale mam nadzieję, śe chociaż tym wpisem uchronie dobre duszyczki od tego (usunięte przez administratora).

Młody
Inne
 Pytanie
@Pracownik Hybrydy

Odniosę się tylko do twoich zarzutów o łamanie prawa praca, które nie mają żadnych podstaw. Artykuł na jaki się powołujesz dotyczy badań lekarskich, więc nie ma to nic wspólnego z zaświadczeniem o niekaralności. Po drugie praktycznie w każdej firmie wypłaca się osobno pieniądze z podstawy i osobno za premie. Premia to dobra wola pracodawcy, więc może ja wypłacać kiedy chce, a kasę z podstawy masz zawsze na czas na koncie. Gdzie tu łamanie prawa pracy? Co do pozostałych kwestii to zgoda, należaloby dokonać poprawy.

Pracownik Hybrydy
Były pracownik
@Młody

Według interpretacji Państwowej inspekcji pracy zaświadczenie o niekaralności wlicza się pod ten zapis. Co do premii to jest to tak tylko nazywane, bo z premii nie powinni pobierać podatku itp a to robią więc ta premia to tak naprawdę reszta wypłaty która powinna ci się należeć.

Papa smerf
Pracownik
@Pracownik Hybrydy

I tu się z tobą niezgodze. Zgodnie z kodeksem pracy premia jest składnikiem wynagrodzenia a co za tym idzie są pobierane z niej podatki i składki ZUS. W każdej firmie tak jest i proszę nie siej zamętu. Odnośnie zaświadczenia przepisy mówią jasne wydaje się je na koszt zainteresowanego. Nikt nie zmusza Cie do jego wyrobienia. Jego brak spowoduje rozwiązanie umowy.

Papa smerf
Pracownik
@Pracownik Hybrydy

Jeżeli tak jest proszę o link do podstawy prawnej i oficjalnego źródła na stronie inspekcji. Nie jakieś artykuły w gazetach. Co do kaucji 5000 zł jest taka. W każdym oddziale dla osób zatrudnionych na B2B czyli działalności i umowach zlecenia.

Zara
Były pracownik
@Pracownik Hybrydy

Nie przedłużają umów. Jeśli ktoś chce się związać na stałe z firmą to zdecydowanie nie polecam. Jeśli ktoś szuka pracy to przyjmijcie oferty od innych pracodawców. Ja teraz tego żałuję...

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Zara

A jaką miałaś umowę?Jak długo pracowałaś?

mike
Użytkownicy czekają na odpowiedź 12 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy aby tutaj pracować, trzeba mieć jakieś specjalne szkolenia, czy nic takiego nie jest potrzebne?

Jaa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 16 dni.
Pracownik
 Pytanie

- wozisz ze sobą zdrapki, w tym stali pracownicy. Po zmianie wozisz gotówkę co masz wpłacić sobie na konto w czasie wolnym, a potem przelać na konto Totka lub wpłacić w hybrydzie w swoim dniu wolnym. - Tak! Nie każdy pracownik hybrydy będzie szczęśliwy jak przyjdziesz wpłacić swój utarg. - zależy jaki zmiennik. Brak sprzątania to po prostu szczyt. - Także zmiennicy potrafią robić dziwne rzeczy w stylu nie chce im się liczyć bilonu więc pozbędą to do konwoju, a ty przychodzisz nie masz na rozmianę. - brak szacunku ze strony klientów, zwłaszcza jak dostajesz kolekturę po kimś. A to poprzednicy/zmienniki puszczali do łazienki, a to pozwalali wchodzić do salonu gier beż okazania dowodu. - Szkoda dziewczyn co mają później się użerać z (usunięte przez administratora). Czytam komentarze i nie wierzę jacy wszyscy są śmieli tutaj, a w rzeczywistości jak wpadam wpłacić itd. to kolektorzy milczą z podkulonym ogonem. - brak łazienek w kolekturach. - karaluchy w kolekturze. - znajomi znajomych wśród prsów, kolektorów itd. - ciągle wymyślają a to Tajemniczy klient, a to cele, a to odgrzewanie starych kotletów - stare zdrapki, ponowny debiut i wiele wiele innych rzeczy. - jesteśmy z tym Standardem Obsługi Klienta tak namolni że klienci mówią o tym już prosto w twarz. Tak, namolni. - weź, spróbuj wciskać Standard Obsługi w kolekturze na zastępstwie, gdzie nie masz jak ręce włożyć a to Lotto, a to automaty, a to jednocześnie konie. Stoi 20 osób na Lotto, trzech z Salonu naciska zasilić konto lub wypłacić i co zrobisz? - klienci na konie to brak słów. - Klienci narzekają że nie wpuszczają psów do kolektury. A mi parę razy psy nasrały i to w różnych kolekturach, a klienci uciekli. - z zastępstw na wyspach pamiętam, jak dorosłe (usunięte przez administratora) ze mną się użerało gdy nie chciało mi się sprzedać zdrapki jego dziecku. Przekleństw można przepuścić koło ucha, ale klienci się rzucają na ciebie, a gdzie ta ochrona. A sorry, ochrona to emerytka lat 60. - wiele, wiele, wiele innych rzeczy co nie napiszą tu znajomi lub krewni totkowców.

Nick
Inne
 Pytanie

Czy mieliście już wyplate prowizji za czerwiec? Zawsze była na Kocie już 9tego a w tym miesiącu cisza.

Joanna j
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Masz w umowie do 10, myślisz, że ktoś cie oszuka? U nas zawsze 10, ludzie są strasznie, jeden dzień dłużej poczekają i już posty i płaczki

D
Użytkownicy czekają na odpowiedź 16 dni.
Inne
 Pytanie

Czy mieliście już wypłaconą prowizje za czerwiec?

gracz
Inne
 Pytanie

Dlaczego trzeba się upominać o kupon promocyjny lub kupon loteriady w kolekturze i dlaczego kupony nie są wydawane z marszu graczowi a więc dla kogo są te promocje-chyba dla obsługi lottomatów .Firma powinna w tej kwestii coś radykalnego postanowić . Pozdrawiam stały gracz

Anka
Pracownik

A jak dajesz to nie chcą brać :):):)

Były pracownik
Były pracownik

Na rozmowie kwalifikacyjnej obiecywane są "złote góry" a rzeczywistość niestety wygląda zupełnie inaczej. W firmie panuje jeden wielki haos. Nowi pracownicy obstawiają kilka punktów i jeżdżą po całym mieście wożąc ze sobą zdrapki i utargi z kolektury. W dzień debiutu nowej zdrapki pracownik zazwyczaj sam musi dokupić 'kilka' zdrapek, by parametry w tabelkach się zgadzały. Po tygodniowym rozliczeniu kolektury, pracownik musi mieć swoje pieniądze, by móc wypłacić wygrane klientom.

Alex
Pracownik
@Były pracownik

Większych bzdur dawno nie czytałam. Nikt Ci nie każe kupować zdrapek a na wypłaty wygranych masz zaliczkę z oddziału.

Pan M
Były pracownik
@Alex

Tak tylko jako nowy pracownik zanim dostaniesz dostęp do e-mail firmowego trwa to miesiąc ( w moim przypadku) więc przez miesiąc musiałem na początku dać swojej pieniądze żeby móc wydawać resztę. Jeśli chodzi o wygrane to widzę że ktoś nią miał agresywnych klientów że im się nie da wypłacić bo ty fizycznie nie masz miałem taką sytuację przyszedł facet dał mi kupon a tam 1200 zł i mu mówię że nie mam i że najlepiej jechać na targową (mówię o Warszawie ) a ten zaczął się rzucać że jak to nie mam mam mieć bo on chce poczym wyszedł i wywalił przy tym taborety do siedzenia . Jeśli chodzi o jeżdżenie po mieście ze zdrapkami to prawda jako nowy pracownik często jeździsz na zmiany do innych kolektur. Jeśli o kupowanie zdrapkę to nie że ktoś ci każe ale mówi że no słuchaj bez sprzedaj jeszcze dwie albo trzy żeby to dobrze wyglądało ty mówisz że zaraz zamykasz bo koniec zmiany a prs mówi to dla siebie kup żebyś miał premie za cele.

Jozin
Pracownik

Ta firma to żal. Miał być komunikat 31.05 o podwyżkach, cisza. Zero odzewu od żadnej ze stron.

Pan M
Były pracownik
@Jozin

Podwyżki i tak będą śmieszy mnie to że ludzie myślą że to oni tak chcą i je robią a to nie prawda podwyżka i tak ma być bo ustawodawca tak mówi o zwiększonej minimalnej krajowej

Pan M
Były pracownik

Witam nie polecam firmy Nie przestrzega prawa pracownika. Nie zwracają kosztów zaświadczenie o nierealności mimo że to ich obowiązek jako pracodawcy Często zmiany są po 3/4 dni z rzędu po 12 godzin potem dzień przerwy i znów 2 lub 3 dni pracy Prowizja jest na poziomie 3,8% brutto więc jak masz słaby punkt to ledwo co idzie wyciągnąć 500 zł premii wiadomo są też dodatki i premie za cel, ale nie ma co się (usunięte przez administratora) cele rzadko idzie zrobić. Więc za pracę po 12 godzin dziennie użerania się z klientami nie raz naprawdę najgorszego sortu (jak ma się słaby punkt to większość tacy są) to pieniądze na poziomie 4200 /4500 nie są warte twojego zdrowia Również jest zakaz noszenia ze sobą gazu do samoobrony i jego uważania bo polityka totalizatora zabrania(chodzi przeważnie o kobiety w pracy gdy klienci są nachalni a nie raz jedyne co cię dzieli od takowego klienta jest mały zamek w lądzie) wiadomo jest alarm możesz wezwać ochronę ale przeważnie przyjadą w 10 minut nie raz dłużej. Więc szczerze mówiąc z własnego doświadczenia nie polecam firmy totalizator sportowy.

Estera
Pracownik
 Pytanie

Hej, chce złożyć wypowiedzenie pracuję ponad 6 miesięcy, z kodeksu pracy wynika ze okres wypowiedzenia będzie trwał miesiąc, ale w umowie mam 14 dni. Czy ktoś sie orientuję jak to w rzeczywistości wygląda ? To jest moja pierwsza umowa TS podpisana na rok.

elo
Inne
 Pytanie
@Estera

czemu odchodzisz?

bananass
Pracownik

Lotto w Chrzanowie ul. Al. Henryka 23 - sklep żabka - zawsze nie działa

Vecna
Pracownik
 Pytanie

Wypowiem się jako pracownica kolektury fizycznej (nie salon gier) w oddziale krakowskim na temat pracy i sposobu, w jaki traktuje się pracowników. Pracuję od kilku lat na umowie zlecenie przedłużanej rok w rok, obejmują mnie jeszcze dodatki w postaci bonów świątecznych, premii, nagród. Mam też prawo do urlopu - 21 dni. Prawdopodobnie umowa, którą dostanę w tym roku już mnie ich pozbawi. 1. Praca sama w sobie nie jest ciężka, trzeba lubić kontakt z ludźmi i nie zrażać się, jeśli na kilku fajnych klientów przyjdzie jeden roszczeniowy cham. Firma kładzie MOCNY NACISK na stosowanie Standardu Obsługi Klienta, czyli de facto namawiania ludzi do uprawiania hazardu. Kierownik i PRS uwielbiają za nieprzestrzeganie tego cisnąć po pracownikach. - Pracuję w systemie 2 dni po 12 h i 2 dni przerwy, taki sobie ustaliłyśmy z drugą kolektorką. Czynne od 8 do 20, sobota krócej. - Odpowiadam za rozliczanie utargu i mam obowiązek dostarczyć pieniądze do banku PKO (podróż na własny koszt, czas stracony w oczekiwaniu do okienka to mój "obowiązek") - Nie mamy toalet w miejscu pracy, ani dostępu do bieżącej wody. Znaczna większość kolektur jest w takiej samej sytuacji. Toaleta jest wyznaczona przez Totalizator w innym miejscu np. sklepie, z którym mają podpisaną umowę, że pracownicy Totalizatora mogą korzystać. 2. Wynagrodzenie zależy od punktu. Im więcej obsługuje się ludzi, tym większa jest prowizja i więcej dostanie się pieniędzy. Są miesiące gdy biorę 2200, a są na przykład takie (przeważnie święta) gdy wypłata dochodzi do 3000 na rękę. Tylko, że tak dobre wypłaty to już rzadkość, bo lotto jest wszędzie na każdym rogu - można grać przez internet, w Żabkach, Buczkach, na poczcie i Totalizator świadomie na to pozwala, a przez to zarobki pracowników idą w dół. Po prostu mają w dupie ludzi, wolą żeby ich produkty były sprzedawane wszędzie i przez wszystkich, bo tak czy siak dostaną pieniądze. 3. Jesteśmy ciągle zasypywani mailami od kierownika - maile wysyłane są w bardzo wczesnych godzinach porannych (4, 5, 6 nad ranem) i to nawet w wolne dni. PRS i ludzie z biura piszą wiadomości na nasze prywatne telefony komórkowe, dzwonią do nas również wtedy gdy mamy wolne. W dniu debiutu (premiera nowej zdrapki) PRS wysyła kilka smsów o treściach mających wjechać pracownikowi na ambicję. Coś w stylu: wstyd, że takie Żabki mają lepszą sprzedaż niż "nasze" kolektury. Szczególnie jeden z PRS-ów jest bardzo "dobrze" wytresowany przez kierownictwo pod tym względem. Często wymaga się od nas raportowania (czyli wysyłania po pracy smsów z prywatnego telefonu do kierownika i PRSa) po zakończonej pracy. I jeszcze Gdy chcesz porozmawiać i powiedzieć, że coś ci się nie podoba ze strony firmy, co można byłoby zmienić wspólną pracą, słyszysz od jej przedstawicieli, że zawsze możesz się zwolnić lub pracować na własny rachunek. Co jest tym bardziej śmieszne, że oni nie mają ludzi do pracy. Do takiego stopnia, że jest problem z urlopami, na Małopolskę poszedł odgórny przykaz od kierownika, żeby kolektorzy siedzieli jeden za drugiego, czyli na przykład 2 tygodnie po 12h dzień w dzień po to, aby urlopowicz mógł odpocząć. O mobbingu raczej się w tej firmie nie mówi, a przynajmniej nie wprost, choć większość pracowników go doświadcza nie tylko przez smsy, ale głównie podczas "wizytacji" pana kierownika i PRS-ów. Nie wszyscy PRS-si są fatalni, osobiście miałam kilku naprawdę cudownych, ale gdy trafi się podła osoba na tym stanowisku to praca jest męczarnią. Ryba psuje się od głowy. W Lotto nigdy nie szanowało się pracowników, kolektorzy, sprzedawcy na salonach gier - my jesteśmy małymi mrówkami zasuwającymi na sukces dużej spółki. Tylko, że kiedyś fajnie płacili i dawali dużo dodatków do pensji, więc człowiek miał motywację, żeby te wyniki robić, teraz idą w stronę drastycznego oszczędzania na pracownikach. Do końca tego roku cała załoga kolektorów ma przejść na umowy o pracę lub zostać na śmieciowych, na których nie mają żadnych korzyści, żadnych premii, nagród. Chcesz wziąć wolne, bo jesteś chora? Możesz, ale siedzisz w domu za darmo. Chcesz jechać na wakacje? Możesz, ale nie zapłacimy ci, bo nie masz urlopu. I zarząd myśli, że w takim wypadku ludzie będą ambitnie i chętnie robili wyniki sprzedażowe, powodzenia panowie i panie z góry ;) Szkoda, że z głupoty zniszczono taką fajną firmę jaką kiedyś był Totalizator.

Emilia
Inne
@Vecna

Ciekawi mnie jedno :) Skoro firma kładzie aż tak mocny nacisk na standardy obsługi klienta, jest jakieś szkolenie wdrażające dotyczące tego tematu?

Vecna
Pracownik
@Emilia

Nie wiem jak to wygląda teraz, ale dawniej na szkoleniu był tylko sam standard. Nie dowiedziałaś się nic na temat rozliczania utargu, auto sprzedaży zdrapek, bo przez kilka dni szkoleniowcy rozwodzili się nad korzyściami, jakie będziemy mieli ze stosowania standardu. Nieśmiertelne "to wasza prowizja i wasz grosz" ulubione powiedzonko do napędzania maszynki

Jack
Inne
 Pytanie
@Vecna

Poznań, Dworzec Zachodni, sprzedawca bezczelnie informuje o dwóch złotych wygranych w Keno. Kupon wcześniej sprawdzony na sześć złotych wygranej. Drobiazg, prawda? Zapewne można sobie dorobić z zimną krwią xd

Agata
Inne
 Pytanie
@Jack

Zawsze można żądać wydruku z wypłaty wygranej. Zrobiłeś to?

Ktosia
Kandydat
@Vecna

Opinia jest jak najbardziej aktualna Ja pracuję prawie rok i zgadzam się z tą opinią w zupełności szczególnie jeżeli chodzi o urlopy firma nie chce zmieniać godzin pracy na czas urlopów a moglibyśmy pracować po 8 godzin Przez okres dwóch tygodni Wtedy nie byłoby problemu z zastępstwa mi i nie byłoby problemu nadgodzinami.

Ktosiek
Inne
@Vecna

Brak toalet, niestety nie zawsze jest rozwiązywany. W większości przypadkach osoby na emeryturze pokazują Ci miednice do której masz załatwiać swoje potrzeby. Przecież to jest chore, żeby taka firma nie potrafiła zapewnić podstawowych warunków pracy a wymagała by pracownik śpiewał obsługę klienta.

Tiktakto
Kandydat
@Jack

Ha ha Może nie potrafiła obsługiwać maszyny, to akurat nagminne, a najczęściej w Żabkach

Marko
Były pracownik
 Pytanie
@Vecna

Idealnie napisane widzę, że nie tylko w naszym regionie taki cyrk. U nas rejon Wrocław to samo, zero szacunku do pracownika. Mali ludzie, którzy nigdy nie odniosą sukcesu, ich podejście do pracownika tylko pokazuje jakimi nieudacznikami są, a całą frustrację przenoszą na pracownika ***** *** Spółka skarbu Państwa a robią co chcą, automaty to jakiś dramat i przykładanie ręki do ludzkich tragedii - jak można zarabiać na krzywdzie ludzi?! Robienie jakiś planów na pozyskiwanie graczy, przecież to skandaliczne - jak można uzależniać wynagrodzenie od namówionych i zarejestrowanych Klientów? Wolne niedziele dla pracowników, aby mogły spędzać czas z rodzinami, ale nie w Lotto, bo tu nie liczy się pracownik a tylko excelowe komórki.

.
Były pracownik
@Vecna

sama prawda

.
Były pracownik
@Marko

sama prawda

dogr
Inne
@Vecna

Jedna z niewielu rzeczowych wypowiedzi jaka nożna tu przeczytać. Dzięki

Nowa z Łodzi
Pracownik
 Pytanie
@Vecna

Czy jesli klient wygra i chce mi zostawić napiwek czy moge wziaśc ??? Bo mowili ze nie wolno ,w zeszlym tygodniu mialam taka sytuacje ,klient chcial mi zostawic 100 zl

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Vecna

Cześć, doskonale rozumiem o czym piszesz. Przejście na nowe umowy to obniżenie pensji kolektora i zabranie wielu dodatków. Zasady wynagrodzeń na nowych umowach są gorsze i taka jest prawda. Jeśli jesteś dobrą kolekturą z wysokimi obrotami to nowe umowy na pewno są na niekorzyść. Dodatkowo bardzo mocno czuje się obecnie uklady w oddziałach. Centrala to miejsce gdzie rączka rączkę myje. Wsadzają znajomych gdzie tylko mogą a zwykły szary pracownik jest szykanowany. Miałam sytauację, gdzie nie mogłyśmy się dogadać z kolegą ale to był mąż Pani pracującej w centrali kilka lat i gdy tylko próbowałyśmy coś powiedzieć to słyszałyśmy, że jesteśmy konfliktowe. Mimo, że to my pracujemy już ponad 10 lat to ten Pan był ważniejszy. Straszne co się stało z tą firmą. Jak można było pozwolić na takie kolesiostwo? Dlaczego kierownicy i Prs-i są tacy niedouczeni jak należy zarządzać zespołem. Te teksty że jesteś słabym sprzedawcą, mimo że kolektura robi budżety. Chciałam pracować długo w tej w firmie ale obecnie szukam innej pracy, bo poziom niekompetencji i głupoty w kadrze kierowniczej przekroczył już wszelkie granice!

Pracownica
Pracownik
@Vecna

My chyba w dwóch różnych firmach pracujemy. Ja akurat pod oddział Poznań pracuję, ale takich rzeczy jak tu wypisujesz, to w życiu nie słyszałam. Umowa o pracę od pierwszego dnia szkolenia, wynagrodzenie mam lepsze jak w innych firmach, w których pracowałam na kierowniczych stanowiskach. Urlopy, czas pracy , itp bardzo przestrzegane. Praca jest lekka i bardzo fajna. Kierownicy i PRS, to świetni ludzie i są bardzo wyrozumiali. Ja jestem bardzo zadowolona, że tu trafiłam i tak szybko mnie się nie pozbędą ????

Radek Wi
Kandydat
@Vecna

Bardzo dobry komentarz. Informacje w nim zawarte są szczegółowe i pisząc wprost bardzo dosadne. Szukam pracy w tej branży i jak dla mnie wielu rzeczy się dowiedziałem. Pozdrawiam autara. Szukam pracy na terenie Bydgoszczy. Jak czasem ktoś by coś słyszał o rekrutacji to proszę o informację. Mój nr telefonu 695070790. Pozdrawiam.

Pracujaca woj.Opolskie.
Pracownik
@Vecna

Boże dziewczyno tragedia to trzeba zmienić kierownika regionu. Bo taki kierownik powinien ci mobilizować a nie wypisywać gdy jest debiut na przykład że żabki mają większą sprzedaż to nie kierownik tylko despota który tylko chce na was zarabiać. Mój kierownik nigdy nie użył takich słów owszem czasami jak widać że sprzedaż spada i to pisze prosto i zwięźle postarajcie się jeszcze zostało kilka godzin do zamknięcia to że masz umowę na zlecenie to może tak chciałaś bo coś tam coś tam problemy prywatne i tym podobne. Natomiast jeżeli chodzi o miejsce pracy bez toalety wody i tym podobne nie wierzę jakoś jeżeli pracujesz w salonie która ma swój numer kolektury.

a.
Pracownik
@Vecna

Kolesiostwo. Jeśli nie masz pleców ta firma nie jest dla Ciebie. Na koniec usłyszysz że wyniki sprzedażowe miałeś bardzo dobre,ale chodzi o niesnaski z koleżanką która uznała że jest osobą odpowiednią aby negować twój urlop zaakceptowany przez kadry bo wpisuje grafik do tabeli. Wszyscy jesteśmy tutaj równi ale niektórzy równiejsi. Urlop brany w maju i czerwcu oraz sierpniu po dwa tygodnie, brak pracy w niedziele, nawet dla takiej ustawionej osoby- prywatny skoczek się znajdzie. A ty szary pracowniku bez układu, będziesz co lato pracował 17 dni po 12 godzin bez niedzieli za koleżankę bo masz niedogodziny za okres 3 miesięczny i musisz odrobić wszystko koniecznie w jednym miesiącu to logiczne. Mają taki bałagan że mogą gubić ;wnioski urlopowe, paczki zdrapek za które pracownik płaci, Masz odrobione godziny i dzień wolny -musisz iść z utargiem do banku i wpłacić im pieniądze inaczej pani z księgowości zadzwoni w dzień wolny i powie jaki powinien być twój rozkład dnia. Sprzedażowo firma podchodzi pod (usunięte przez administratora) ubrany w piękne słowa, tutaj co drugi pracownik wbija i płaci z własnej kieszeni za zdrapki. Sprzedając później aby tabelki się zgadzały.

Vecna
Były pracownik
@Pracownica

Opisywałam swoje doświadczenia z Krakowa, nie wiem jak jest gdzie indziej ;) zwolniłam się przed przejściem na automaty z grami i uważam to za najlepszą decyzję w życiu, bo czasem tu zaglądam i widzę po opiniach, że Lotto nadal się sypie. Już po odejściu rozmawiałam z koleżankami, które opowiadały, że podobno miewali często kontrolę: przyjeżdżał ktoś z biura liczyć czy pracownik nie ukradł zdrapek albo nie wziął pieniędzy z utargu. Najbardziej mnie ucieszyło, gdy po latach kradzieży zdrapek i rządzenia się służbowymi pieniędzmi w końcu zwolnili większość(usunięte przez administratora) ;)

Ania
Były pracownik
@Vecna

Jeszcze dodam że firma przy zatrudnianiu wymaga wkładu w kwocie 5 tys. do wyboru, albo wpłacić kwotę jednorazowo lub potrącają z wynagrodzenia procentowo kwotę aby uzyskać docelowo 5 tys. i to jest zabezpieczenie pracodawcy, przed nieuczciwym pracownikiem....(którą przy rozwiązaniu umowy lub jeśli jest taka możliwość przejście na umowę o pracę o którą bardzo trudno) , oddają ale trzeba o te pieniądze za wnioskować, aby ją zwrócili.

Paweł 08
Były pracownik
 Pytanie
@Vecna

Mowa o Grzegorzu F. ?

Pracownik
Pracownik

3-4 kwietnia mają odbyć się wybory. A teraz uwaga. Wymyślili ze mamy być na tak zwanym szkoleniu OBOWIĄZKOWYM "Standard obsługi klienta" 3-4 kwietnia. Szkolenie ma trwać godzinę. Jak mamy dzień wolny to i tak musimy przyjechać, nawet super doświadczeni pracownicy, "zaliczą" nam godziny pracy. Jeżeli nasi zmiennicy z kolektur pracują 3-4.04 to mamy z nimi się zamienić 3.04 lub 4.04. To znaczy, ma być frekwencja "wyborcza" 100%. Śmiech na sali, PRL wraca. Brak słów i porażka.

Ona
Pracownik

Parodia, jechać 90km a wpisane 6h pracy ????, to już lepiej wziąć UŻ, najniższa krajowa i co jeszcze własny samochód z szoferem, oczywiście delegacji nie płacą, milionerzy

Nie wierzę
Pracownik
@Ona

Wiesz co, nie wierzę w ten stek bzdur. Byłem na szkoleniu w dniu wyborów i wiesz co poszedłem wypisałem delagacje dostałem zwrot za bilety i diete bo było powyżej 8 godzin

Zawieszone
Kandydat

Bardzo dobrze sprzedaję klienci do mnie wracali a jak wysyłam SV to zero odpowiedzi przeze półtora roku. Nawet bym podała namiary na dobre miejsce tylko młodzi .A co ma zrobic ktoś kto niema 25 do 35 lat . A pracowałem w prywatnym lotto i mam doświadczenie.

Zostaw merytoryczną opinię o Totalizator Sportowy Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Totalizator Sportowy Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Totalizator Sportowy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 168.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Totalizator Sportowy Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 95, z czego 14 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Totalizator Sportowy Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Totalizator Sportowy Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 90 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii