CANAL+ Polska S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię
CANAL+ Polska S.A.
counter
2 153 253 5 1

Opinie o CANAL+ Polska S.A.

Pracodawca

@BETA

@Beata w Katowicach aktualnie funkcjonują dwa działy: Obsługi Klienta i Przedłużania Umów. Pracujemy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Biuro zapewnia obsługę naszym klientom również w weekendy a nasi pracownicy pracują zgodnie z harmonogramem 40h tygodniowo. Zapraszamy do współpracy :)

Pomocna?
Tak8Nie10
Mańka

Cieszę się, że jest szansa na dostanie się do pracy w firmie!!

Pomocna?
Tak3Nie10
Zgłoś
Ziuta

Platforma nc+ jako pracodawca jest spoko. Pracuję w punkcie w centrum handlowym i jestem bardzo zadowolony. Jest trochę stresu ale gdzie go nie ma? Wszędzie jest praca nastawiona na dobre wyniki gdyż inaczej nie będzie dobrej kasy. To praca nie dla wszystkich.

Pomocna?
Tak8Nie5
Zgłoś
Minion5246
@alek

Aplikowałem na stanowisko Konsultand Ds.Utrzymania Klienta (infolinia) ale nie do Warszawy.Zostałem przyjęty.Rozmowa rekrutacyjna do łatwych nie należała ale się udało. Nie patrzę na te negatywne oceny tutaj bo uważam że najlepszy sposób to wysłać cv i na własnej skórze przekonać się jak tam jest.

Pomocna?
Tak4Nie7
Zgłoś
Kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jakie działy mieszczą się w Krakowie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nowy wpis

Pracodawca

@Kandydat

Cześć! W Krakowie mamy kilka działów, m.in Dział Obsługi Klienta, Sprzedaży, Windykacji oraz działy wspierające. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
pracownik Nowy wpis
Pracownik
@CANAL+ Polska S.A.

szkoda,ze dział windykacji jako nie może przejść na prace zdalna pomimo tego co dzieje się w kraju

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nowy wpis

Pracodawca

@pracownik

Znaczna część pracowników Canal+ przeszła na pracę zdalną. Nie wszystkie procesy jednak są możliwe do przeniesienia w tryb zdalny, ale pracujemy nad tym. Bezpieczeństwo pracowników jest dla nas najważniejsze.

Pomocna?
TakNie
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 39 dni.
 Pytanie

Co wchodzi w socjal CANAL+ Polska S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Pytanie odnośnie do waszej odpowiedzi do jednej z negatywnych opinii "https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,372142?review=14cb7cdd-b17d-4c50-b5da-e0616f27877f" a konkretnie tego fragmentu "Aby zapewnić ciągłość obsługi naszym klientom, pracujemy również w weekendy, dlatego na każdym etapie rekrutacji, począwszy od publikacji ogłoszenia zawieramy informację, iż praca w naszym Call Center wiąże się z dyspozycyjnością do pracy zmianowej, w tym również w dni weekendowe." W ogłoszeniach na portalu pracuj.pl na stanowisko "Konsultant/ka ds. Przedłużania Umów" w Katowicach nic o pracy w weekendy nie jest napisane. Dlaczego?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Kandydat

Dyspozycyjność i godziny pracy zależą od projektu na który aplikujesz. Aby dopytać o szczegóły konkretnego projektu zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.

Pomocna?
TakNie
KKK
Pracownik

Pracuje w CANAL+ od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona.Odkąd firma wdrożyła pracę zdalną w czasie pandemii mam wrażenie, że wszystko idzie jeszcze lepiej. Ludzie czują się odpowiedzialni za swoją pracę, komunikacja przebiega bardzo sprawnie. Dział HR też o nad dba - są organizowane różne szkolenia online, prezentacje, spotkania z zarządem. Generalnie jesteśmy w ciągłym kontakcie i jest bardzo dobra, konstruktywna atmosfera, która sprzyja pracy i tworzeniu wspólnie czegoś fajnego.:)

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś

Pracodawca

@KKK

Dziękujemy !!! :)

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność
"KRÓL" NADCHODZI!
Nowy serial w reżyserii JAN P. MATUSZYŃSKI na podstawie bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha - już jesienią w CANAL+! 
">
Pomocna?
TakNie
Pytanie
 Pytanie

Podobno firma szuka kierownika płac. Jakieś zmiany w firmie? Warto aplikować?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Pytanie

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!

Pomocna?
TakNie
Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

Czy stanowisko zostało już obsadzone?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Kandydat

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania! Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Piotr
Klient

Załatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy. Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza. Nie polecam NC+. Odradzam

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś3
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!

Pomocna?
TakNie
Student
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym zapytać, czy można odbyć u Państwa praktykę lub staż w okresie wakacyjnym ( pytanie dotyczy działu prawnego/compliance)? Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Student

Dzień dobry. Obecna sytuacja epidemiologiczna niestety spowodowała tymczasowe zawieszenie staży w naszej firmie. Zachęcamy do śledzenia ogłoszeń na stronie kariera https://pl.canalplus.com/kariera. Pozdrawiamy.

Pomocna?
Tak1Nie
Luksus

(usunięte przez administratora) i pół metra mułu. Stawki maleją, cele wzrastają. Jeśli ktokolwiek ma doświadczenie w pracy na słuchawce to serdecznie odradzam. Fajne miejsce na zdobycie doświadczenia, nic poza tym. Gardzenie człowiekiem, liderzy, którzy są marionetkami i czasami można mieć wrażenie, że pełnioną funkcje znaleźli w chipsach. I menadżer, który ma tak wyimaginowany świat, że szkoda gadać. Masz doświadczenie? Uciekaj i nie myśl o tej pracy. Nie masz doświadczenia? Wpadaj na kilka miesięcy i uciekaj, bo nic poza brakiem perspektyw i niedocenienia pracownika tutaj nie znajdziesz.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Luksus

Dziękujemy za komentarz. Jednak uważamy że jest on niesprawiedliwy. Komfort pracy naszych pracowników jest tak samo ważny jak atmosfera. Nasza kadra zarządzająca w 90% została wybrana podczas wewnętrznych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Call Center, następnie odpowiednio przeszkolona i wdrożona w nowe obowiązki. Stawiamy na rozwój kompetencji i inwestujemy w szkolenia pracowników już od pierwszego dnia pracy w Canal+. Jeśli chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Były pracownik

Krótko o pracy w BOK Kraków. Zero wsparcia ze strony kierownictwa czy sekcyjnych. Komunikacja wewnątrz zakładowa - nie ma takiej. Atmosfera - skończyła się z rok temu ,teraz wyzysk każdy weekend i święta pracuj najlepiej zawsze 14-22. (usunięte przez administratora) i bałagan. Pracując prawie 7 lat nie uzyskałem ani podwyżki ani możliwości awansu. Nowe osoby raz że więcej zarobi i ma większe szanse na awans. Człowiek z dużą wiedzą - takich w tej firmie się nie docenia. Zresztą jak w każdej francuskiej korporacji-wyzysk a jak się nie podoba to kop w cztery litery i won. Liczy się kasa.

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś1

Pracodawca

@Były pracownik

Przykro nam że masz takie doświadczenia. Każdego pracownika staramy się wspierać od pierwszego dnia pracy w naszej firmie. W każdym z działów CC pracownicy otrzymują stałą podstawę oraz premie i prowizje, które są adekwatne do zaangażowania i wyników. W zamian za pracujący dzień weekendowy oddajemy dzień wolny w tygodniu. Prawie wszystkie rekrutacje na stanowiska kierownicze i do działów wsparcia to rekrutacje wewnętrzne i każdy pracownik który ma ochotę może wziąć w niej udział. Jeśli chciałbyś wymienić się swoimi uwagami zapraszamy na maila rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność
Pomocna?
TakNie
Logan

Nie opłaca się chodzić na rekrutacje. Firma nie daje odpowiedzi nawet negatywnej. Informacja na stronie internetowej o każdej decyzji jest przekłamana.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Logan

@LOGAN Udzielamy informacji zwrotnej każdej osobie uczestniczącej w spotkaniu, mailowo lub telefonicznie. W celu wyjaśnienia okoliczności opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt na adres rekrutacja.krakow@ncplus.pl

Pomocna?
Tak1Nie12
Logan
@PLATFORMA CANAL+

Teraz mi to zwisa. Już dostałem inną pracę. Przestrzegam tylko innych by nie tracili swego czasu :)

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Logan

@LOGAN Nie otrzymujemy informacji jakoby kandydaci nie otrzymywali odpowiedzi zwrotnej, Twój komentarz jest pierwszym i nie jesteśmy w stanie się do niego odnieść, ponieważ nie podajesz szczegółów. Zachęcamy wszystkich do aplikowania, żadne doświadczenie rekrutacyjne nie jest stratą czasu :)

Pomocna?
Tak3Nie8
Juzio
@PLATFORMA CANAL+

jak ludzie piszą, że byli na rozmowie i nie mają odpowiedzi, to tak jest a nie jakieś fantazje działu HR

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 191 dni.
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w PLATFORMA CANAL+?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Mayday

Sytuacja w dobie pandemii. Firma, która przez lata opierała się pracy zdalnej, przeżyła szok. Nagle, z dnia na dzień setki osób pracują z domu. I wszystko działa. I nikt się nie obija. I wszystko dobrze funkcjonuje. Szok.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Mayday

@MAYDAY Dziękujemy za opinie. Jak słusznie zauważyłeś organizacja świetnie poradziła sobie z zapewnieniem możliwości pracy zdalnej pracownikom w obecnej, trudnej sytuacji. Taki wynik był możliwy tylko dzięki zgranej współpracy oraz wysiłkowi wielu osób. Pozdrawiamy!

Pomocna?
TakNie
BETA

Witam mam pytanie odnośnie pracy w Katowicach w jakich godzinach jest ta praca, jakie zmiany są i czy pracuje się tam też w weekendy

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@BETA

@Beata w Katowicach aktualnie funkcjonują dwa działy: Obsługi Klienta i Przedłużania Umów. Pracujemy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Biuro zapewnia obsługę naszym klientom również w weekendy a nasi pracownicy pracują zgodnie z harmonogramem 40h tygodniowo. Zapraszamy do współpracy :)

Pomocna?
Tak8Nie10
Mario
@CANAL+ Polska S.A.

UWAGA O$zu$ciI ! Dnia 17 Września podpisałem nową umowę z (usunięte przez administratora) firmą Canal(usunięte przez administratora)na mocy której jednym z warunków przedłużenia była wymiana dekodera gdyż stary mimo kilkukrotnych reklamacji nie został wymieniony ! Podczas przedłużenia zapewniono mnie iż będę miał taką możliwość. Niestety podczas wizyty w punkcie Canal (usunięte przez administratora) zostałem poinformowany iż wymiana mi się nie należy wobec czego zobligowałem się złożenia reklamacji w dziale obsługi Canal O$zust! O$zukańcza firma dnia 31.01.2020r uznała moją reklamację jako zasadną czyli reasumując składam reklamację iż muszę wymienić dekoder gdyż najzwyklej się psuje, reklamacja uznana ale ....... pojawia się taka informacja od Canal O$zust cytuję: "Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 20 stycznia 2020 roku. Sprawa dotyczyła wymiany dekodera. Reklamację uznałam. Mając na uwadze nieprecyzyjne informacje udzielone podczas rozmowy z 17 września 2019 roku postanowiłam o umożliwieniu Panu wyboru ponownie oferty. 29 stycznia 2020 roku podczas rozmowy z Konsultantem nie zgodził się Pan na zmianę opcji Multiroom. W związku z powyższym oferta z 17 września 2020 roku została wycofana. Z poważaniem Alicja Połczyńska Specjalista ds. Reklamacji PLATFORMA CANAL+ Ja nigdy nie wspomniałem o tym iż się nie zgadzam a jedynie iż nie jestem w stanie na obecną chwile podjąć tej decyzji i masz ! Canal O$zust ja czekam na wymianę dekodera zgodnie z zawartą umową lub zwrot wszystkich opłat od dnia 17 września 2019r !!!!! Pozdrawiam !!!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nie mogę takich ludzi
@Mario

Chłopie, napisałeś tą epopeję jako odpowiedź do postu z 2018 roku gdzie wyżej miałeś aktualne. Po samym tym nieogarnięciu jestem w stanie stwierdzić, że jesteś jednym z tych klientów którzy dzwonią i mówią: chce złożyć reklamacje. Dobrze, jak będzie brzmiała reklamacja? Yyy dekoder mi wymiencie. Z doświadczenia wiem, że klient nie czyta tego co się do niego wysyła ani tego co jest na umowie tylko później twierdzi yyy tego mi nie powiedzieli na infolinii, yyy tego mi nie powiedzieli w punkcie. A jakim cudem mają powiedzieć jak umowa ma kilkadziesiąt stron. Ale i tak zawsze wszyscy są oszustami tylko nie klienci którzy zgadzają się na coś nie czytając.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Klakson

W jaki sposób mamy myć ręce czy naczynia, w ciepłej wodzie, jeśli woda ciepła kończy się koło 9 rano???

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Luck

Widać że pod wieloma względami firma się stara ale z ta praca zdalną to już trochę przegięcie. Prace nad tym trwają od pół roku i końca nie widać. Zwłaszcza teraz, kiedy koronawirus szaleje, a ludzie siedzą w zamkniętym obiegu powietrza, dojeżdżają komunikacją miejską i myją swoje kubki wspólną gąbką..........

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Luck

@LUCK Cześć! Prace nad usystematyzowaniem pracy zdalnej trwają. Jednak w ramach obecnej, nadzwyczajnej sytuacji wręcz zachęcamy do zlecania pracy zdalnej pracownikom, którzy wracają z wyjazdów do krajów zagrożonych lub mogli mieć kontakt z osobami zarażonymi. Bezpieczeństwo przede wszystkim. Dzięki za komentarz!

Pomocna?
TakNie3
Luck
@PLATFORMA CANAL+

A co z 90% pozostałych pracowników? Ich można narażać, tak?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
ABC

To wszystko prawda co tu ludzie piszą o tłoku. I dałoby się to łatwo rozwiązać na przykład poprzez umożliwienie choćby częściowej pracy zdalnej. Ale w tej firmie nie ma takiej opcji. Bo jak pracujesz w domu, to na pewno się obijasz. Nie ma zaufania do pracownika. W innych dużych firmach w Warszawie praca zdalna (częściowa lub całkowita) od dawna już funkcjonuje.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś

Pracodawca

@ABC

@ABC Dziękujemy za konstruktywny komentarz. Faktycznie praca zdalna jest dzisiaj dość częsta i obecnie pracujemy nad rozwiązaniami, które pozwalają ją wprowadzić. Niebawem będziemy o tym informować naszych pracowników. Pozdrawiamy!

Pomocna?
Tak6Nie2
Abc
@PLATFORMA CANAL+

Dziękuje za odpowiedz. Szkoda tylko że takie sprawy muszą być omawiane na zewnętrznym forum, a nie wewnątrz firmy. Bo firma nie oferuje żadnej platformy do komunikacji pracowników z zarządem.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Pracodawca

 Aktualność
14 statuetek dla naszych koprodukcji
Rekord filmu "Boże Ciało" - aż 11 nagród!
Nagroda specjalna dla CANAL+ za wkład w rozwój sztuki filmowej



Pękamy z dumy i gratulujemy wszystkim zwycięzcom!!! 

Pomocna?
Tak1Nie

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

CANAL+ Polska S.A.