PLATFORMA CANAL+

2 Dodaj merytoryczną opinię
PLATFORMA CANAL+
counter
2 151 241 5 1

Opinie o PLATFORMA CANAL+

Pracodawca

@BETA

@Beata w Katowicach aktualnie funkcjonują dwa działy: Obsługi Klienta i Przedłużania Umów. Pracujemy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Biuro zapewnia obsługę naszym klientom również w weekendy a nasi pracownicy pracują zgodnie z harmonogramem 40h tygodniowo. Zapraszamy do współpracy :)

Pomocna?
Tak8Nie10
Mańka

Cieszę się, że jest szansa na dostanie się do pracy w firmie!!

Pomocna?
Tak3Nie9
Zgłoś
Ziuta

Platforma nc+ jako pracodawca jest spoko. Pracuję w punkcie w centrum handlowym i jestem bardzo zadowolony. Jest trochę stresu ale gdzie go nie ma? Wszędzie jest praca nastawiona na dobre wyniki gdyż inaczej nie będzie dobrej kasy. To praca nie dla wszystkich.

Pomocna?
Tak8Nie5
Zgłoś
Minion5246
@alek

Aplikowałem na stanowisko Konsultand Ds.Utrzymania Klienta (infolinia) ale nie do Warszawy.Zostałem przyjęty.Rozmowa rekrutacyjna do łatwych nie należała ale się udało. Nie patrzę na te negatywne oceny tutaj bo uważam że najlepszy sposób to wysłać cv i na własnej skórze przekonać się jak tam jest.

Pomocna?
Tak4Nie7
Zgłoś
anonim Nowy wpis

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nowy wpis

Pracodawca

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!

Pomocna?
TakNie
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Podobno firma szuka kierownika płac. Jakieś zmiany w firmie? Warto aplikować?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!

Pomocna?
TakNie
Student
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym zapytać, czy można odbyć u Państwa praktykę lub staż w okresie wakacyjnym ( pytanie dotyczy działu prawnego/compliance)? Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Student

Dzień dobry. Obecna sytuacja epidemiologiczna niestety spowodowała tymczasowe zawieszenie staży w naszej firmie. Zachęcamy do śledzenia ogłoszeń na stronie kariera https://pl.canalplus.com/kariera. Pozdrawiamy.

Pomocna?
Tak1Nie
Luksus

(usunięte przez administratora) i pół metra mułu. Stawki maleją, cele wzrastają. Jeśli ktokolwiek ma doświadczenie w pracy na słuchawce to serdecznie odradzam. Fajne miejsce na zdobycie doświadczenia, nic poza tym. Gardzenie człowiekiem, liderzy, którzy są marionetkami i czasami można mieć wrażenie, że pełnioną funkcje znaleźli w chipsach. I menadżer, który ma tak wyimaginowany świat, że szkoda gadać. Masz doświadczenie? Uciekaj i nie myśl o tej pracy. Nie masz doświadczenia? Wpadaj na kilka miesięcy i uciekaj, bo nic poza brakiem perspektyw i niedocenienia pracownika tutaj nie znajdziesz.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Luksus

Dziękujemy za komentarz. Jednak uważamy że jest on niesprawiedliwy. Komfort pracy naszych pracowników jest tak samo ważny jak atmosfera. Nasza kadra zarządzająca w 90% została wybrana podczas wewnętrznych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Call Center, następnie odpowiednio przeszkolona i wdrożona w nowe obowiązki. Stawiamy na rozwój kompetencji i inwestujemy w szkolenia pracowników już od pierwszego dnia pracy w Canal+. Jeśli chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Były pracownik

Krótko o pracy w BOK Kraków. Zero wsparcia ze strony kierownictwa czy sekcyjnych. Komunikacja wewnątrz zakładowa - nie ma takiej. Atmosfera - skończyła się z rok temu ,teraz wyzysk każdy weekend i święta pracuj najlepiej zawsze 14-22. (usunięte przez administratora) i bałagan. Pracując prawie 7 lat nie uzyskałem ani podwyżki ani możliwości awansu. Nowe osoby raz że więcej zarobi i ma większe szanse na awans. Człowiek z dużą wiedzą - takich w tej firmie się nie docenia. Zresztą jak w każdej francuskiej korporacji-wyzysk a jak się nie podoba to kop w cztery litery i won. Liczy się kasa.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś

Pracodawca

@Były pracownik

Przykro nam że masz takie doświadczenia. Każdego pracownika staramy się wspierać od pierwszego dnia pracy w naszej firmie. W każdym z działów CC pracownicy otrzymują stałą podstawę oraz premie i prowizje, które są adekwatne do zaangażowania i wyników. W zamian za pracujący dzień weekendowy oddajemy dzień wolny w tygodniu. Prawie wszystkie rekrutacje na stanowiska kierownicze i do działów wsparcia to rekrutacje wewnętrzne i każdy pracownik który ma ochotę może wziąć w niej udział. Jeśli chciałbyś wymienić się swoimi uwagami zapraszamy na maila rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność
Pomocna?
TakNie
Logan
Nazwa działu: Handlowy

Nie opłaca się chodzić na rekrutacje. Firma nie daje odpowiedzi nawet negatywnej. Informacja na stronie internetowej o każdej decyzji jest przekłamana.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Logan

@LOGAN Udzielamy informacji zwrotnej każdej osobie uczestniczącej w spotkaniu, mailowo lub telefonicznie. W celu wyjaśnienia okoliczności opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt na adres rekrutacja.krakow@ncplus.pl

Pomocna?
Tak1Nie12
Logan
Nazwa działu: Handlowy
@PLATFORMA CANAL+

Teraz mi to zwisa. Już dostałem inną pracę. Przestrzegam tylko innych by nie tracili swego czasu :)

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Logan

@LOGAN Nie otrzymujemy informacji jakoby kandydaci nie otrzymywali odpowiedzi zwrotnej, Twój komentarz jest pierwszym i nie jesteśmy w stanie się do niego odnieść, ponieważ nie podajesz szczegółów. Zachęcamy wszystkich do aplikowania, żadne doświadczenie rekrutacyjne nie jest stratą czasu :)

Pomocna?
Tak3Nie8
Juzio
@PLATFORMA CANAL+

jak ludzie piszą, że byli na rozmowie i nie mają odpowiedzi, to tak jest a nie jakieś fantazje działu HR

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 76 dni.
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w PLATFORMA CANAL+?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Mayday

Sytuacja w dobie pandemii. Firma, która przez lata opierała się pracy zdalnej, przeżyła szok. Nagle, z dnia na dzień setki osób pracują z domu. I wszystko działa. I nikt się nie obija. I wszystko dobrze funkcjonuje. Szok.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Mayday

@MAYDAY Dziękujemy za opinie. Jak słusznie zauważyłeś organizacja świetnie poradziła sobie z zapewnieniem możliwości pracy zdalnej pracownikom w obecnej, trudnej sytuacji. Taki wynik był możliwy tylko dzięki zgranej współpracy oraz wysiłkowi wielu osób. Pozdrawiamy!

Pomocna?
TakNie
BETA

Witam mam pytanie odnośnie pracy w Katowicach w jakich godzinach jest ta praca, jakie zmiany są i czy pracuje się tam też w weekendy

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@BETA

@Beata w Katowicach aktualnie funkcjonują dwa działy: Obsługi Klienta i Przedłużania Umów. Pracujemy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Biuro zapewnia obsługę naszym klientom również w weekendy a nasi pracownicy pracują zgodnie z harmonogramem 40h tygodniowo. Zapraszamy do współpracy :)

Pomocna?
Tak8Nie10
Mario
Nazwa działu: Handlowy
@PLATFORMA CANAL+

UWAGA O$zu$ciI ! Dnia 17 Września podpisałem nową umowę z (usunięte przez administratora) firmą Canal(usunięte przez administratora)na mocy której jednym z warunków przedłużenia była wymiana dekodera gdyż stary mimo kilkukrotnych reklamacji nie został wymieniony ! Podczas przedłużenia zapewniono mnie iż będę miał taką możliwość. Niestety podczas wizyty w punkcie Canal (usunięte przez administratora) zostałem poinformowany iż wymiana mi się nie należy wobec czego zobligowałem się złożenia reklamacji w dziale obsługi Canal O$zust! O$zukańcza firma dnia 31.01.2020r uznała moją reklamację jako zasadną czyli reasumując składam reklamację iż muszę wymienić dekoder gdyż najzwyklej się psuje, reklamacja uznana ale ....... pojawia się taka informacja od Canal O$zust cytuję: "Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 20 stycznia 2020 roku. Sprawa dotyczyła wymiany dekodera. Reklamację uznałam. Mając na uwadze nieprecyzyjne informacje udzielone podczas rozmowy z 17 września 2019 roku postanowiłam o umożliwieniu Panu wyboru ponownie oferty. 29 stycznia 2020 roku podczas rozmowy z Konsultantem nie zgodził się Pan na zmianę opcji Multiroom. W związku z powyższym oferta z 17 września 2020 roku została wycofana. Z poważaniem Alicja Połczyńska Specjalista ds. Reklamacji PLATFORMA CANAL+ Ja nigdy nie wspomniałem o tym iż się nie zgadzam a jedynie iż nie jestem w stanie na obecną chwile podjąć tej decyzji i masz ! Canal O$zust ja czekam na wymianę dekodera zgodnie z zawartą umową lub zwrot wszystkich opłat od dnia 17 września 2019r !!!!! Pozdrawiam !!!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nie mogę takich ludzi
@Mario

Chłopie, napisałeś tą epopeję jako odpowiedź do postu z 2018 roku gdzie wyżej miałeś aktualne. Po samym tym nieogarnięciu jestem w stanie stwierdzić, że jesteś jednym z tych klientów którzy dzwonią i mówią: chce złożyć reklamacje. Dobrze, jak będzie brzmiała reklamacja? Yyy dekoder mi wymiencie. Z doświadczenia wiem, że klient nie czyta tego co się do niego wysyła ani tego co jest na umowie tylko później twierdzi yyy tego mi nie powiedzieli na infolinii, yyy tego mi nie powiedzieli w punkcie. A jakim cudem mają powiedzieć jak umowa ma kilkadziesiąt stron. Ale i tak zawsze wszyscy są oszustami tylko nie klienci którzy zgadzają się na coś nie czytając.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Klakson

W jaki sposób mamy myć ręce czy naczynia, w ciepłej wodzie, jeśli woda ciepła kończy się koło 9 rano???

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Luck

Widać że pod wieloma względami firma się stara ale z ta praca zdalną to już trochę przegięcie. Prace nad tym trwają od pół roku i końca nie widać. Zwłaszcza teraz, kiedy koronawirus szaleje, a ludzie siedzą w zamkniętym obiegu powietrza, dojeżdżają komunikacją miejską i myją swoje kubki wspólną gąbką..........

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Luck

@LUCK Cześć! Prace nad usystematyzowaniem pracy zdalnej trwają. Jednak w ramach obecnej, nadzwyczajnej sytuacji wręcz zachęcamy do zlecania pracy zdalnej pracownikom, którzy wracają z wyjazdów do krajów zagrożonych lub mogli mieć kontakt z osobami zarażonymi. Bezpieczeństwo przede wszystkim. Dzięki za komentarz!

Pomocna?
TakNie3
Luck
@PLATFORMA CANAL+

A co z 90% pozostałych pracowników? Ich można narażać, tak?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
ABC

To wszystko prawda co tu ludzie piszą o tłoku. I dałoby się to łatwo rozwiązać na przykład poprzez umożliwienie choćby częściowej pracy zdalnej. Ale w tej firmie nie ma takiej opcji. Bo jak pracujesz w domu, to na pewno się obijasz. Nie ma zaufania do pracownika. W innych dużych firmach w Warszawie praca zdalna (częściowa lub całkowita) od dawna już funkcjonuje.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś

Pracodawca

@ABC

@ABC Dziękujemy za konstruktywny komentarz. Faktycznie praca zdalna jest dzisiaj dość częsta i obecnie pracujemy nad rozwiązaniami, które pozwalają ją wprowadzić. Niebawem będziemy o tym informować naszych pracowników. Pozdrawiamy!

Pomocna?
Tak6Nie2
Abc
@PLATFORMA CANAL+

Dziękuje za odpowiedz. Szkoda tylko że takie sprawy muszą być omawiane na zewnętrznym forum, a nie wewnątrz firmy. Bo firma nie oferuje żadnej platformy do komunikacji pracowników z zarządem.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Pracodawca

 Aktualność
14 statuetek dla naszych koprodukcji
Rekord filmu "Boże Ciało" - aż 11 nagród!
Nagroda specjalna dla CANAL+ za wkład w rozwój sztuki filmowej



Pękamy z dumy i gratulujemy wszystkim zwycięzcom!!! 

Pomocna?
Tak1Nie
Mrowka

Powiem tak, jeśli nie aplikujecie na stanowisko czlonka zarzadu, do dzialu HR albo ksiegowosci to przygotujcie sie ze będziecie pracowac jak w mrowisku, praktycznie siedzac sobie na glowie. Tylko na ostatnim pietrze budynku (tam pracuja wymienione dzialy) warunki pracy sa jako takie. Na pozostalych pietrach ludzie sa poupychani do granic mozliwisci. Co poniektorzy zartuja ze czekaja na pietrowe biurka, zeby jeszcze wiecej ludzi pomiescic na m2.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Mrowka

@MRÓWKA Rozumiemy twój punkt widzenia i jest to istotna opinia. Bierzemy ją sobie do serca i dlatego obecnie zajmujemy się projektem przearanżowania przestrzeni i tym samym odpowiedzieć na bieżące potrzeby. Mamy nadzieję, że już niebawem będzie czuł lub czuła większy komfort pracy niż obecnie.

Pomocna?
TakNie3

Pracodawca

 Aktualność
"PISARZE. SERIAL NA KRÓTKO" WŚRÓD NOMINOWANYCH W KONKURSIE KRÓTKICH FORM 3 EDYCJI CANNESERIES!!

Czy nasza oryginalna produkcja w reżyserii Mikołaja Lizuta z udziałem Maciej Stuhr i Magdalena Cielecka podbije serca międzynarodowego jury? Dowiemy się już 1 kwietnia, trzymajcie kciuki! 

Najbliższe emisje w CANAL+ 
 
Pierwszy odcinek na YouTube 
 
Pomocna?
Tak1Nie

Pracodawca

 Aktualność
Serduszkowy zawrót głowy :)
W Dzień Zakochanych składamy Serduszka origami dla Hospicjum Dziecięcego w Krakowie. Kolejny raz akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem naszych pracowników.  Spójrzcie jakie piękne i kolorowe wyrazy miłości :)

Udanych Walentynek.
Pomocna?
Tak2Nie

Pracodawca

 Aktualność
Z ostatniej chwili!! Nasz serial Żmijowisko i nasze koprodukcje: Boże Ciało / Corpus ChristiIkar. Legenda Mietka Kosza.Ukryta gra i Supernova // film zebrały razem aż 38 nominacji do Polskie Nagrody Filmowe ORŁY! DZIĘKUJEMY! 
Pomocna?
Tak2Nie

Pracodawca

 Aktualność
Pomocna?
Tak2Nie
Moja opinia

Chciałbym napisać parę słów o biurze na Sikorskiego 9 w Warszawie, choć wiem, że na Sikorskiego 11 jest podobnie. Panują tam fatalne warunki lokalowe, budynek pęka w szwach. Ludzie siedzą ściśnięci jak sardynki w puszkach na wielkich open space'ach, w każdym innym możliwym kącie, także na korytarzach, w salach konferencyjnych, które zostały przerobione na biura. Są kolejki do toalet, trudno zjeść obiad, bo często nie ma wolnych stolików, na windę czeka się nieraz 10 minut, a czasem i tak nie uda się wsiąść, bo jest pełno. Tymczasem pani prezes i każdy członek zarządu ma swój własny pokój z ogromną przestrzenią. I nie stać ich nawet, aby przyznać, że jest problem, tylko próbują wmówić ludziom, że ten ścisk jest po to, aby poprawić komunikację w firmie: że niby jak ludzie będą bliżej, to będą się lepiej komunikować. Szkoda, że pani prezes i zarząd nie zburzą ścian swoich wielkich gabinetów, aby lepiej się komunikować ze swoimi pracownikami, to wtedy wiedzieliby, jaka frustracja panuje wśród ludzi. Poza tym na jednej przestrzeni siedzą ludzie, którzy zajmują się zupełnie różnymi rzeczami i przeszkadzają sobie wzajemnie. Panuje hałas, czasem trudno usłyszeć swoje własne myśli i nie ma to nic wspólnego z lepsza komunikacją, o którą tak bardzo próbuje „zadbać” zarząd.

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Moja opinia

@MOJA OPINIA Dziękujemy za komentarz. Obecnie trwa proces dostosowania naszej przestrzeni do wymogów nowoczesnej organizacji. Chcemy, aby przestrzeń była bardziej przyjazna pracownikom i odpowiadała na potrzeby różnych działów i jednostek. W tym celu rozpoczęliśmy współpracę z doświadczonym ekspertem, który pomoże nam w przygotowaniu nowej aranżacji przestrzeni. Rozumiemy wspomnianą przez Ciebie potrzebę zmian, stąd właśnie decyzja o pracach w tych zakresie. Prosimy więc o odrobinę cierpliwości :) Pozdrawiamy!

Pomocna?
Tak1Nie14

Zostaw merytoryczną opinię o PLATFORMA CANAL+ - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

PLATFORMA CANAL+