CANAL+ Polska S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię
CANAL+ Polska S.A.
counter
2 154 264 5 1

Opinie o CANAL+ Polska S.A.

Pracodawca

@BETA

@Beata w Katowicach aktualnie funkcjonują dwa działy: Obsługi Klienta i Przedłużania Umów. Pracujemy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Biuro zapewnia obsługę naszym klientom również w weekendy a nasi pracownicy pracują zgodnie z harmonogramem 40h tygodniowo. Zapraszamy do współpracy :)

Pomocna?
Tak8Nie12
Mańka

Cieszę się, że jest szansa na dostanie się do pracy w firmie!!

Pomocna?
Tak3Nie11
Zgłoś
Ziuta

Platforma nc+ jako pracodawca jest spoko. Pracuję w punkcie w centrum handlowym i jestem bardzo zadowolony. Jest trochę stresu ale gdzie go nie ma? Wszędzie jest praca nastawiona na dobre wyniki gdyż inaczej nie będzie dobrej kasy. To praca nie dla wszystkich.

Pomocna?
Tak8Nie6
Zgłoś
Minion5246
@alek

Aplikowałem na stanowisko Konsultand Ds.Utrzymania Klienta (infolinia) ale nie do Warszawy.Zostałem przyjęty.Rozmowa rekrutacyjna do łatwych nie należała ale się udało. Nie patrzę na te negatywne oceny tutaj bo uważam że najlepszy sposób to wysłać cv i na własnej skórze przekonać się jak tam jest.

Pomocna?
Tak4Nie8
Zgłoś
Gybvyj Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

>poproś o to, żeby Cię nie ubezpieczali, bo jesteś studentem i w ogóle to nie wiesz, czy praca w CC jest dla Ciebie, bo to pierwszy raz >praca w CC nie jest dla Ciebie wiesz zrezygnuj po okresie próbnym i dowiedz się po paru miesiącach że nie jesteś ubezpieczony Za głupi jesteście żeby to zrozumieć prostą prośbę?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nowy wpis

Pracodawca

 Pytanie
@Gybvyj

Cześć! Proszę doprecyzuj, co masz na myśli? Komentarz jest bardzo ogólny i zawiera dla nas zbyt mało szczegółów. Forma zatrudnienie jaką oferujemy to umowa o pracę a ubezpieczenia społeczne są jej nie rozłącznym elementem. Jeśli potrzebujesz porady lub chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji zapraszam do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy.

Pomocna?
TakNie2
noname Nowy wpis
Kandydat

Widniejące hasło na Państwa stronie - "Na koniec oczywiście otrzymasz od nas informację zwrotną bez względu na finalny wynik rekrutacji." absolutnie mija się z prawdą. Rozmowa rekrutacyjna przebiegła prawidłowo i odniosłam wręcz wrażenie, że uzgadniamy termin rozpoczęcia okresu szkoleniowego. Odpowiedzi jednak brak, po zapytaniu mailowym po wyznaczonym terminie odpowiedzi, również reakcji brak. Brak szacunku i marnowanie czasu :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nowy wpis

Pracodawca

@noname

Przykro nam że masz takie doświadczenia. Być może proces rekrutacji jeszcze jest w toku. Aby móc porozmawiać o konkretnej rekrutacji zapraszamy do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy!

Pomocna?
TakNie1
były z Poloneza
Były pracownik
 Pytanie

Czy nadal jest CC przy ul. Poloneza w Warszawie? Pracowałem tam kiedyś, ciekawi mnie jak dziś się kształtuje klimat i zarobki. Wówczas było słabo.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@były z Poloneza

Cześć. Zmieniliśmy lokalizację i cały czas pracujemy. Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy

Pomocna?
Tak1Nie
Dyzio
Były pracownik
 Problem

Ja również nie polecam pracy w tej firmie zwłaszcza w dziale sprzedaży. Dyrektor nie wie co się dziej i jak kierownicy traktują ludzi albo wie i daje temu ciche przyzwolenie. Dziwie się ze zarząd z tym nie zrobił porządku chyba ze czekają aż ktoś mocno przegnie. Ja byłem w sprzedaży w kilku firmach na różnych stanowiskach również kierowniczych i takich praktyk jak tam stosują. Dziwie się że jest przyzwolenie na traktowanie w ten sposób ludzi zwłaszcza przez Marcina S . Ja rozumiem ze dział sprzedaży jest trudnym działem w każdej firmie ale muszą być zachowane chociaż minimalne standardy . Warto też wspomnieć ze odkąd się zaczęła pandemia to sporo pracowników dostało wymówienia , zamiast w trudnych czasach utrzymać miejsca pracy to firma jest nastawiona tylko na zyski a pracownicy się nie liczą .

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Dyzio

Dziękujemy za wiadomość i cenne informacje. Jest nam przykro że masz takie doświadczenia. Chcielibyśmy zweryfikować sytuację w Dziale Sprzedaży dlatego prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.

Pomocna?
TakNie
Dexter
Były pracownik
@Dyzio

Czyli jak widać nic w tym (usunięte przez administratora)się nie zmieniło. Codziennie dziękuję Bogu że odszedłem z firmy. Zmarnowane 7 lat. Kto w Canal + pracuje w (usunięte przez administratora)się nie śmieje

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Dexter

Jesteśmy ciekawi Twojej opinii i konkretnych przykładów, prosimy o podzielenia się z nami szczegółami pisząc na adres rekrutacja.krakow@canalplus.pl Życzymy wszystkiego dobrego!

Pomocna?
TakNie
Dexter
Były pracownik
 Problem
@CANAL+ Polska S.A.

To co mnie przekonało przede wszystkim to że po ty ch latach pracy i zaliczeniu prawie wszystkich skilli zarobki były po prostu śmieszne. Na start w Biedronce oferują więcej niż tu po 7 latach a co do pozostałych zarzutów to szkoda klawiatury na pisanie bo i tak zostanie potraktowane zgodnie z maksymą : Dziękujemy, olejemy"

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Dexter

Dziękujemy za komentarz. Na wynagrodzenie składa się kilka elementów m.in. podstawa, premia i prowizja od sprzedaży, dlatego w znacznej części zarobki zależą od pracownika i jego zaangażowania. Dla nas jest ważna każda opinia, jeśli miałbyś ochotę porozmawiać lub podzielić się swoimi uwagami prosimy o wiadomość prywatną na adres: rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Wszystkiego dobrego!

Pomocna?
TakNie
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jakie działy mieszczą się w Krakowie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Kandydat

Cześć! W Krakowie mamy kilka działów, m.in Dział Obsługi Klienta, Sprzedaży, Windykacji oraz działy wspierające. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
pracownik
Pracownik
@CANAL+ Polska S.A.

szkoda,ze dział windykacji jako nie może przejść na prace zdalna pomimo tego co dzieje się w kraju

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@pracownik

Znaczna część pracowników Canal+ przeszła na pracę zdalną. Nie wszystkie procesy jednak są możliwe do przeniesienia w tryb zdalny, ale pracujemy nad tym. Bezpieczeństwo pracowników jest dla nas najważniejsze.

Pomocna?
TakNie
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 124 dni.
 Pytanie

Co wchodzi w socjal CANAL+ Polska S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Pytanie odnośnie do waszej odpowiedzi do jednej z negatywnych opinii "https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,372142?review=14cb7cdd-b17d-4c50-b5da-e0616f27877f" a konkretnie tego fragmentu "Aby zapewnić ciągłość obsługi naszym klientom, pracujemy również w weekendy, dlatego na każdym etapie rekrutacji, począwszy od publikacji ogłoszenia zawieramy informację, iż praca w naszym Call Center wiąże się z dyspozycyjnością do pracy zmianowej, w tym również w dni weekendowe." W ogłoszeniach na portalu pracuj.pl na stanowisko "Konsultant/ka ds. Przedłużania Umów" w Katowicach nic o pracy w weekendy nie jest napisane. Dlaczego?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Kandydat

Dyspozycyjność i godziny pracy zależą od projektu na który aplikujesz. Aby dopytać o szczegóły konkretnego projektu zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.

Pomocna?
TakNie
KKK
Pracownik

Pracuje w CANAL+ od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona.Odkąd firma wdrożyła pracę zdalną w czasie pandemii mam wrażenie, że wszystko idzie jeszcze lepiej. Ludzie czują się odpowiedzialni za swoją pracę, komunikacja przebiega bardzo sprawnie. Dział HR też o nad dba - są organizowane różne szkolenia online, prezentacje, spotkania z zarządem. Generalnie jesteśmy w ciągłym kontakcie i jest bardzo dobra, konstruktywna atmosfera, która sprzyja pracy i tworzeniu wspólnie czegoś fajnego.:)

Pomocna?
Tak6Nie3
Zgłoś

Pracodawca

@KKK

Dziękujemy !!! :)

Pomocna?
TakNie1

Pracodawca

 Aktualność
"KRÓL" NADCHODZI!
Nowy serial w reżyserii JAN P. MATUSZYŃSKI na podstawie bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha - już jesienią w CANAL+! 
">
Pomocna?
TakNie1
Pytanie
 Pytanie

Podobno firma szuka kierownika płac. Jakieś zmiany w firmie? Warto aplikować?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Pracodawca

@Pytanie

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!

Pomocna?
TakNie
Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

Czy stanowisko zostało już obsadzone?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Kandydat

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania! Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie
Piotr
Klient

Załatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy. Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza. Nie polecam NC+. Odradzam

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś4
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!

Pomocna?
TakNie
Student
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym zapytać, czy można odbyć u Państwa praktykę lub staż w okresie wakacyjnym ( pytanie dotyczy działu prawnego/compliance)? Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Student

Dzień dobry. Obecna sytuacja epidemiologiczna niestety spowodowała tymczasowe zawieszenie staży w naszej firmie. Zachęcamy do śledzenia ogłoszeń na stronie kariera https://pl.canalplus.com/kariera. Pozdrawiamy.

Pomocna?
Tak1Nie
Luksus

(usunięte przez administratora) i pół metra mułu. Stawki maleją, cele wzrastają. Jeśli ktokolwiek ma doświadczenie w pracy na słuchawce to serdecznie odradzam. Fajne miejsce na zdobycie doświadczenia, nic poza tym. Gardzenie człowiekiem, liderzy, którzy są marionetkami i czasami można mieć wrażenie, że pełnioną funkcje znaleźli w chipsach. I menadżer, który ma tak wyimaginowany świat, że szkoda gadać. Masz doświadczenie? Uciekaj i nie myśl o tej pracy. Nie masz doświadczenia? Wpadaj na kilka miesięcy i uciekaj, bo nic poza brakiem perspektyw i niedocenienia pracownika tutaj nie znajdziesz.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Luksus

Dziękujemy za komentarz. Jednak uważamy że jest on niesprawiedliwy. Komfort pracy naszych pracowników jest tak samo ważny jak atmosfera. Nasza kadra zarządzająca w 90% została wybrana podczas wewnętrznych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Call Center, następnie odpowiednio przeszkolona i wdrożona w nowe obowiązki. Stawiamy na rozwój kompetencji i inwestujemy w szkolenia pracowników już od pierwszego dnia pracy w Canal+. Jeśli chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie1
Były pracownik

Krótko o pracy w BOK Kraków. Zero wsparcia ze strony kierownictwa czy sekcyjnych. Komunikacja wewnątrz zakładowa - nie ma takiej. Atmosfera - skończyła się z rok temu ,teraz wyzysk każdy weekend i święta pracuj najlepiej zawsze 14-22. (usunięte przez administratora) i bałagan. Pracując prawie 7 lat nie uzyskałem ani podwyżki ani możliwości awansu. Nowe osoby raz że więcej zarobi i ma większe szanse na awans. Człowiek z dużą wiedzą - takich w tej firmie się nie docenia. Zresztą jak w każdej francuskiej korporacji-wyzysk a jak się nie podoba to kop w cztery litery i won. Liczy się kasa.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś1

Pracodawca

@Były pracownik

Przykro nam że masz takie doświadczenia. Każdego pracownika staramy się wspierać od pierwszego dnia pracy w naszej firmie. W każdym z działów CC pracownicy otrzymują stałą podstawę oraz premie i prowizje, które są adekwatne do zaangażowania i wyników. W zamian za pracujący dzień weekendowy oddajemy dzień wolny w tygodniu. Prawie wszystkie rekrutacje na stanowiska kierownicze i do działów wsparcia to rekrutacje wewnętrzne i każdy pracownik który ma ochotę może wziąć w niej udział. Jeśli chciałbyś wymienić się swoimi uwagami zapraszamy na maila rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy

Pomocna?
TakNie1

Pracodawca

 Aktualność
Pomocna?
TakNie
Logan

Nie opłaca się chodzić na rekrutacje. Firma nie daje odpowiedzi nawet negatywnej. Informacja na stronie internetowej o każdej decyzji jest przekłamana.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Logan

@LOGAN Udzielamy informacji zwrotnej każdej osobie uczestniczącej w spotkaniu, mailowo lub telefonicznie. W celu wyjaśnienia okoliczności opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt na adres rekrutacja.krakow@ncplus.pl

Pomocna?
Tak1Nie13
Logan
@CANAL+ Polska S.A.

Teraz mi to zwisa. Już dostałem inną pracę. Przestrzegam tylko innych by nie tracili swego czasu :)

Pomocna?
Tak15Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Logan

@LOGAN Nie otrzymujemy informacji jakoby kandydaci nie otrzymywali odpowiedzi zwrotnej, Twój komentarz jest pierwszym i nie jesteśmy w stanie się do niego odnieść, ponieważ nie podajesz szczegółów. Zachęcamy wszystkich do aplikowania, żadne doświadczenie rekrutacyjne nie jest stratą czasu :)

Pomocna?
Tak3Nie8
Juzio
@CANAL+ Polska S.A.

jak ludzie piszą, że byli na rozmowie i nie mają odpowiedzi, to tak jest a nie jakieś fantazje działu HR

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 276 dni.
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w PLATFORMA CANAL+?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Mayday

Sytuacja w dobie pandemii. Firma, która przez lata opierała się pracy zdalnej, przeżyła szok. Nagle, z dnia na dzień setki osób pracują z domu. I wszystko działa. I nikt się nie obija. I wszystko dobrze funkcjonuje. Szok.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Mayday

@MAYDAY Dziękujemy za opinie. Jak słusznie zauważyłeś organizacja świetnie poradziła sobie z zapewnieniem możliwości pracy zdalnej pracownikom w obecnej, trudnej sytuacji. Taki wynik był możliwy tylko dzięki zgranej współpracy oraz wysiłkowi wielu osób. Pozdrawiamy!

Pomocna?
TakNie1
BETA

Witam mam pytanie odnośnie pracy w Katowicach w jakich godzinach jest ta praca, jakie zmiany są i czy pracuje się tam też w weekendy

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@BETA

@Beata w Katowicach aktualnie funkcjonują dwa działy: Obsługi Klienta i Przedłużania Umów. Pracujemy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Biuro zapewnia obsługę naszym klientom również w weekendy a nasi pracownicy pracują zgodnie z harmonogramem 40h tygodniowo. Zapraszamy do współpracy :)

Pomocna?
Tak8Nie12
Nie mogę takich ludzi

Chłopie, napisałeś tą epopeję jako odpowiedź do postu z 2018 roku gdzie wyżej miałeś aktualne. Po samym tym nieogarnięciu jestem w stanie stwierdzić, że jesteś jednym z tych klientów którzy dzwonią i mówią: chce złożyć reklamacje. Dobrze, jak będzie brzmiała reklamacja? Yyy dekoder mi wymiencie. Z doświadczenia wiem, że klient nie czyta tego co się do niego wysyła ani tego co jest na umowie tylko później twierdzi yyy tego mi nie powiedzieli na infolinii, yyy tego mi nie powiedzieli w punkcie. A jakim cudem mają powiedzieć jak umowa ma kilkadziesiąt stron. Ale i tak zawsze wszyscy są oszustami tylko nie klienci którzy zgadzają się na coś nie czytając.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

CANAL+ Polska S.A.