Opinie o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

CANAL+ Polska to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. CANAL+ Polska to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. CANAL+ Polska tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystywaniu i rozwijaniu twojego potencjału.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

Strawberry
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Niskie zarobki, nie traktuje się sumiennego pracownika z szacunkiem, pretensje o głupoty, ciągły stres. Jeżeli szukacie stabilnego zatrudnienia, to go tutaj nie znajdziecie. Chyba, że jesteście lizusami albo lubicie wnosić donosy na członków zespołu. Ja podczas pracy w tej firmie nie chodziłem na l4, zgadzałem się przychodzić do pracy w dzień wolny grafikowo, gdy było za mało osób, bo ktoś im poszedł na l4 lub coś w tym rodzaju. Niejednokrotnie dzwoniono do mnie w tym samym dniu z prośbą, czy mogę przyjść do pracy mimo, że miałam dzień wolny w grafiku.Finalnie nie dostałem przedłużenia trzeciej umowy, a osoba, która ciągle chodziła na długie l4 i nie przychodziła w dni wolne do pracy, gdy było takie zapotrzebowanie dostała umowę na stałe. Jest to smutne i poniżające dla sumiennego pracownika, który chciał znaleźć w waszej firmie stałe zatrudnienie. Gratuluję osób decyzyjnych, które jak widać nie są zbyt kompetentne.

Obiecny widz tyn
Inne
@Strawberry

Nie polecam rutera nikomu ciągle som probiemy z programiami ciągle som brak sygnału nikomu nie polecam tych ruterow ludzie powinni ich nie brać rutera polsatu i ja podpisuje się calal plus i biorę ruter a te rutery polsatu po nimi i ich wyrzucać do śmietnika lub odsylac rutery polsatu pozdrawiam

POS X
Pracownik

A ja z kolei chciałam dodac pozytywną opinię. Pracuję w salonie, mam wspaniałych klientów, stałych klientów. Zawsze rozliczona jestem na czas. W sprzedaży raz na wozie, raz pod wozem. Firma robi multum zmian, ale zawsze jak cos się zmienia i nie wiem co i jak albo potrzebuje najzwyczajniej pomocy to dostajemy komplet informacji, mój młody koordynator zawsze odbierze telefon, pomoże lub zaproponuje cos innego to rozwiąże mój problem. Dział wsparcia też jest bardzo pomocny, nigdy nie zostałam pozostawiona sama sobie. Nie wiem, czy to przeczytasz ale dziękuję Ci Mateusz za wszystko. Jesteś cudownym człowiekiem i gdybys się nie pojawił to najprawdopodobniej by mnie już w canal nie było

anonim
Inne
@Dominika

oooo, a możesz coś napisać odnośnie rozmowy rekrutacyjnej u nich? jakie zadawali pytania i jakie warunki Ci zaoferowali? miałaś zdalną rozmowę? no i czy tylko jedną, czy może etap był bardziej rozbudowany?

Anioł Śmierci Nowy wpis
Były pracownik

Chyba pamiętacie ludzie firmę CYFRA+ od 1998 do 2012 w Polsce. Posiadałem takową od 1999 do 2007 roku, żeby z niej zrezygnować musiałem sądzić się z tymi (usunięte przez administratora)przez 3 lata (bo taka była umowa, że nie można od nich odejść, małżeństwo). Teraz wrócili jako CANAL+(usunięte przez administratora). To firma Francuska, która już raz splajtowała i wyrzeźbiła podatników z Francji, po czym rząd zdesperowany, że publiczna TV padła, dał jej zatrzyk gotówki (niszcząc inne sektory gospodarki, które wykupili Chińczycy). Nie polecam tej firmy, bo w latach 2005 pracowałem jako Agent CYFRA+, szef takiej komórki był cholerykiem z Krakowa, krzyczał tylko by statystyki były wysokie. Płace były tak niskie, że po miesiącu zrezygnowałem, bo (usunięte przez administratora) tam była...(lekkomyślnych ludzi szukają) Wiecie kazał naciągać starsze osoby na Abonament Platinium (To samo co robi Orange z Internetem na siłę wciskając starszym ludziom wysokie prędkości). PS Już Rząd Polski wszystko sprzedał Francuzom, łącznie z TPSA i wstawił Orange. Polaczki robicie na żabojadów!!! Wam wykupią TVP 100%, bo już włączają pewne kanały na ich platformę!!!.

XXX Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Nie jestem pracownikiem, ani klientem firmy Canal+, ale niedawno byłem świadkiem kilku rozmów telefonicznych z obsługą klienta. Oprócz załatwienia sprawy, które było celem kontaktu, konsultant proponował dodatkowe usługi lub wyższy abonament. To jest zrozumiałe, firma chce zarobić, więc proponuje dodatkowe usługi, ale zachowanie konsultantów w każdym zasłyszanym przypadku nie jest godne pochwały. Abonent mówi kulturalnie "nie dziękuję", albo mówi wprost, "mnie interesuje to i to, nic więcej", a konsultant ciągle swoje. Jak po kilku próbach abonent odmówi zakupu jakiejś usługi, to złośliwie konsultant wymyśli inną, robi się to irytujące, szczególnie gdy takie propozycje padają przed końcem załatwiania sprawy. Widać wyraźnie, że ci konsultanci mają duży problem ze zrozumieniem, że klient nie chce dodatkowych usług i zwykłe "nie dziękuje, nie jestem zainteresowany" przerasta (usunięte przez administratora)

XXX Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@XXX

(usunięte przez administratora) Czy już przy rekrutacji do pracy na stanowisko konsultanta wybiera się osoby o takich skłonnościach do uciążliwego wręcz proponowania oferty tylko po to, żeby coś sprzedać (w jaki sposób selekcjonuje się takie osoby), czy ja prace rozpocznie zwykły normalny człowiek, to wraz ze stażem pracy staje się taką nieprzyjemną osobą, która w wyżej opisany sposób przesadza w swoim zachowaniu przy proponowaniu jakiejś oferty (co w firmie powoduje taką zmianę u tych osób)?

Daul
Pracownik

Ja pracę w CANAL+ polecam, jeżeli ktoś jest ogarnięty, rozumie charakter swojej pracy i rozumie świat w jakim żyjemy to w tej pracy się odnajdzie. Są szkolenia, można się rozwijać - szczególnie jeżeli ktoś lubi pracę z głosem, mówię o pracy zdalnej. Trening perswazji, podpowiedzi od liderów i regularne sprawdzanie wyników - na to możemy liczyć. Wynagrodzenie na czas, są prowizje, grafik ustala się samemu z miesięcznym wyprzedzeniem. Ja firmę polecam.

Edyta Nowy wpis
Inne
@Daul

Dzięki wielkie za wpis, zmieniam pracę i wahałam się czy tu zaaplikować do obsługi klienta:) Co do tych regularnie sprawdzanych wyników, ciężko je osiągnąć, zwalniają osoby słabsze już po okresie próbnym?

Anula
Inne

Gdybym aplikowała na młodszego analityka internetowego to ile czasu dostałabym na wdrożenie i naukę nowych technologii? W wymaganiach jako mile widziane wpisali choćby GTM, Google Analytics 4, Looker Studio, fajnie jakby było wystarczająco czasu na ogarnięcie tego wszystkiego, no i porządne szkolenia. Jak one wyglądają? Dopytuję, bo teoretycznie nie trzeba mieć doświadczenia z tego co opisywali.

logo firmy Kucharz do nowoczesnego hotelu w Centrum - praca stała
Warszawa
Leonardo Hotels Warsaw Sp. z o.o.
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(186 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Presales Specialist
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
klient Chcę
Inne

wyrazić wielkie podziękowanie za wspaniałą obsługę w trakcie zawierania umowy na telewizję satelitarną w punkcie Canal+ w Bytomiu Centrum Handlowym M1 w dniu 17.04.2024r. Jestem pod olbrzymim wrażeniem profesjonalizmu,rzetelności,kultury,a nawet serdeczności jakich doświadczyłem w trakcie spotkania z Panią ,która obsługiwała w/w punkt. Jestem Mega zadowolony i zazdroszczę firmie takiego pracownika ! Wierzę,że wykonanie usługi abonamentowej na odbiór TvSat Canal+ dostarczy równie pozytywnych wrażeń. Łączę pozdrowienia.

anonim
Inne

Mam moment zawahania, czy nie iść czasem do nich na młodszego Analityka Internetowego z podstawą Java Script. Bo myślałem, żeby iść w Javę, ale tyle się teraz czyta, że coraz gorzej w branży IT, a w sumie mogę sobie poanalizować zachowania widzów :3 Tylko czy to kasowo wychodzi tak samo jak np. Java Dev?

D
Inne

Traktowanie klienta na poziome zerowym całe szczęście że w czerwcu kończy się umowa Polsat jest o milion razy lepszy i na pewno nie przedłużę umowy w canal tylko Polsat blokują dostęp po mimo wpłaty połowy zadłużenia i to jeszcze dziękują za wpłatę a po chwili brak sygnału (usunięte przez administratora) i tyle odradzam

Paulina
Inne

Koordynator ds. Rozwoju Produktu OTT Growth ile na tę chwilę zarobi? Szukam aktualnych informacji żeby nie polegać na starych ofertach z lipca takich jak tu są chociażby. Mam nadzieję, że ktoś pomoże.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest stawka początkowa w CANAL+ Polska S.A.? 9 lipca na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Koordynator.

Ferm
Pracownik

Praca w marketingu dla tej firmy to żart. Zresztą zobaczcie jak ten marketing wygląda. Wystarczy spojrzeć na ich żałosne social media.

anonim
Inne

Po tym stażu w dziale projektów socjalnych jest realna możliwość zdobycia pracy? Ogłoszenie jest ale chce wiedzieć jak to w praktyce wygląda. Bo ja byłem na tylu różnych stażach w życiu z urzędów i przez firmy i nigdy mi się nie zdarzyło, żeby to się wiązało z realnym przyjęciem do pracy.

zbyszek
Pracownik

CANAL+ Moi Teściowie telewizję Canal+ .W listopadzie zmarł teść ,po śmiarci zawiozłem sprzęt do punktu,pani odebrała ,zrobiła ksero aktu zgonu.2 miesiące dostawałem listy o ponowny skan aktu zgonu ,o dostarczenie oddanego sprzętu. W styczniu zmarła teściowa i dokładnie to samo. Dzisiaj dostałem list w którym piszą ,że zamkną umowę po oddaniu karty ,która była oddana 12 stycznia. Najgorsza firma,banda oszustów,naciągaczy,pracownicy to zgraja idotów.

anonim
Inne

Ponieważ na tym profilu jako miejsce podana jest Warszawa, to uważam, że dotyczy on centrali na Sikorskiego, więc uważam, że szkoda iż komentarze są z całej Polski i dotyczą franczyzy, czyli de facto wcale nie C+. Czy ktoś z centrali napisze kilka zdań o stażu w dziale projektów specjalnych? Staż jest płatny, ale ile? Jakie szanse mają stażyści na pozostanie na stałe w firmie?

Anonim
Inne

Bardzo zła jakość dekoderów. Zacinają się, wyłączają, albo nie chcą się włączyć. Gubią kontakt z telewizorem. Chiński bubel! W dodatku odmawiają wymiany dekodera. Poza tym żenująca obsługa. Infolinia mówi jedno, a punkt obsługi canal+ co innego. W ogóle nie ma współpracy pomiędzy infolinią a punktem canal+. Jeden zgania na drugiego, jak nie wywiążą sie z umowy. Klient zostaje sam z problemem pomimo iż canal+ nie wywiązał się z umowy.

Marta
Inne

Moja opinia dotyczy właścicielki dwóch punktów franczyzowych w Radomiu-Galeria Słoneczna i M1 Zachęcam do podpisania umowy od pierwszego dnia szkolenia, ponieważ właścicielka w razie rezygnacji ze współpracy nie wypłaca pieniędzy za szkolenie,to jest 44h,co jest niezgodne z Kodeksem Pracy. Aż dziwne że Canal+ pozwala na takie rzeczy swoim franczyzobiorcom,bo to jednak kiepski Pr dla firmy. Właścicielka nie wszystkich informuje,że dopiero po 3 mc pracy wypłaci pieniądze za szkolenie,ja dowiedziałam się od pracowników punktu. Nie wiadomo też czy wypłaci pełną kwotę skoro nie chce dać umowy od 1 dnia.Mnie (usunięte przez administratora) na 1218 brutto.Zarobki to najniższa krajowa+ prowizja,która jest uzależniona od ilości umów podpisanych na swoim loginie,a ten dostajesz po 44h szkolenia.W trakcie nowa osoba pracuje na loginie właścicielki,o czym nie informuje na rozmowie kwalifikacyjnej.Ponadto jeśli pracownik zachęci klientów do oferty ale podpiszą umowę podczas jego dnia wolnego to przepada mu prowizja za tą umowę. Dlatego też ta wysoka prowizja omawiana podczas rozmowy w rzeczywistości jest sporo niższa)Przy rozliczeniu Pit pracownik musi zapłacić podatek z całego roku od pobieranej prowizji.Jest to praca dla osób,które chcą zdobyć doświadczenie w branży telekomunikacyjnej,a po roku mogą zmienić firmę na inną z lepszymi warunkami.Dla osób z doświadczeniem w branży nie polecam

Georg
Były pracownik
 Pytanie

Atmosfera w biurze warszawskim? TRAGEDIA! Ludzie wzajemnie donoszą na siebie. Działy wewnętrznie rywalizują i podkładają (usunięte przez administratora). Pierwszy raz spotkałem się z tak toksycznym towarzystwem. Nigdy więcej ludzi, od który aż promieniuje czyste zło.

anonim
Inne

W internecie udało mi się znaleźć ofertę pracy na stanowisko technika/inżyniera - emisji/transmisji. Firma oczekuje od pracownika dyspozycyjności. W jakich dniach i w jakich godzinach konkretnie? Widzę jedynie informację, że jest to praca 12 godzinna zarówno w dzień, jak i w nocy. I na czym polegają te elastyczne godziny pracy? Rozwińcie to, jeśli wiecie. W benefitach czytam, że jest to praca hybrydowa. W takim razie, ile dni w tygodniu można pracować z domu? :-)

Bojkot
Inne

W końcu, sprawiedliwości stało się zadość! Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) nałożył 46,56 mln zł kary na Canal+ Polska za wprowadzanie klientów w błąd przez konsultantów oraz nakazał zwrot środków konsumentom, podał Urząd. Wątpliwości wzbudziły telefoniczne rozmowy sprzedażowe, w których sugerowano, że konsumenci otrzymają bezpłatny prezent, tymczasem dochodziło do podpisania równoległej umowy.

Strawberry
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Niskie zarobki, nie traktuje się sumiennego pracownika z szacunkiem, pretensje o głupoty, ciągły stres. Jeżeli szukacie stabilnego zatrudnienia, to go tutaj nie znajdziecie. Chyba, że jesteście lizusami albo lubicie wnosić donosy na członków zespołu. Ja podczas pracy w tej firmie nie chodziłem na l4, zgadzałem się przychodzić do pracy w dzień wolny grafikowo, gdy było za mało osób, bo ktoś im poszedł na l4 lub coś w tym rodzaju. Niejednokrotnie dzwoniono do mnie w tym samym dniu z prośbą, czy mogę przyjść do pracy mimo, że miałam dzień wolny w grafiku.Finalnie nie dostałem przedłużenia trzeciej umowy, a osoba, która ciągle chodziła na długie l4 i nie przychodziła w dni wolne do pracy, gdy było takie zapotrzebowanie dostała umowę na stałe. Jest to smutne i poniżające dla sumiennego pracownika, który chciał znaleźć w waszej firmie stałe zatrudnienie. Gratuluję osób decyzyjnych, które jak widać nie są zbyt kompetentne.

Kurtyna
Pracownik
@Strawberry

Mam bardzo podobne odczucia.Szeregowy pracownik jest nie za dobrze traktowany.

Remo
Były pracownik
@Strawberry

To bardzo przykre co cię spotkało kolego bo mnie spotkało dokładnie to samo w Firmie NGK Ceramiks oddział Dąbrowa Górnicza. Zastanawiam się tylko i nie rozumiem dlaczego tak się traktuje sumiennych i pracowitych ludzi. Chore smutne ale niestety prawdziwe. Powodzenia w szukaniu innej pracy chociaż zdaje sobie sprawie ze rynek pracy w Polsce to połączenie tragifarsy z tragismutkiem.

Obiecny widz tyn
Inne
@Strawberry

Nie polecam rutera nikomu ciągle som probiemy z programiami ciągle som brak sygnału nikomu nie polecam tych ruterow ludzie powinni ich nie brać rutera polsatu i ja podpisuje się calal plus i biorę ruter a te rutery polsatu po nimi i ich wyrzucać do śmietnika lub odsylac rutery polsatu pozdrawiam

POS X
Pracownik

A ja z kolei chciałam dodac pozytywną opinię. Pracuję w salonie, mam wspaniałych klientów, stałych klientów. Zawsze rozliczona jestem na czas. W sprzedaży raz na wozie, raz pod wozem. Firma robi multum zmian, ale zawsze jak cos się zmienia i nie wiem co i jak albo potrzebuje najzwyczajniej pomocy to dostajemy komplet informacji, mój młody koordynator zawsze odbierze telefon, pomoże lub zaproponuje cos innego to rozwiąże mój problem. Dział wsparcia też jest bardzo pomocny, nigdy nie zostałam pozostawiona sama sobie. Nie wiem, czy to przeczytasz ale dziękuję Ci Mateusz za wszystko. Jesteś cudownym człowiekiem i gdybys się nie pojawił to najprawdopodobniej by mnie już w canal nie było

Paulina
Inne
@POS X

no ja też chciałabym podjąć prace w dziale sprzedaży, ale na ich stronie widzę tylko oferty zagraniczne ;/ gdyby jednak coś się pojawiła, to pierwsza bym startowała :D mogłabyś w takim razie powiedzieć ile można w najgorszym okresie zarobić u nich, a ile gdy sprzedaż jest całkiem spora? macie podstawę i prowizje? podałabyś konkretne kwoty?

Dominika
Inne
@Paulina

To właśnie masz okazje bo jest możliwość pracy zdalnej. W weekend aplikowałam a dzisiaj już dzwoniła do mnie Pani w sprawie rozmowy rekrutacyjnej

anonim
Inne
@Dominika

oooo, a możesz coś napisać odnośnie rozmowy rekrutacyjnej u nich? jakie zadawali pytania i jakie warunki Ci zaoferowali? miałaś zdalną rozmowę? no i czy tylko jedną, czy może etap był bardziej rozbudowany?

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 45, z czego 6 to opinie pozytywne, 30 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CANAL+ Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii