Opinie o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

CANAL+ Polska to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. CANAL+ Polska to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. CANAL+ Polska tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystywaniu i rozwijaniu twojego potencjału.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

Pit
Inne
 Pytanie

Byliśmy z żoną w telewizji N, potem w NC+ i teraz w Canal+ od około 10 lat. Kończy nam się umowa, więc piszę na jaką opcję chcielibyśmy się zdecydować. Mija miesiąc i totalny brak odzewu. Jesteś starym klientem? No to nic nie znaczysz bo liczą się tylko nowi dla których są promocje. Jeśli dla Canal+ jestem małowartościowym klientem to ten operator jest dla mnie też bez żadnej wartości i NIE POLECAM.

1
Anonim
Kandydat
 Pytanie

Proszę o informacje jak wygląda praca w działach innych niż call center i księgowość. Z opisu warunków pracy w warszawskim biurze jakie znajdują się tu w kilku opiniach wynika, że były kiepskie - czy coś się poprawiło w tym zakresie? Czy podczas pracy zdalnej wymagana jest praca w określonych godzinach czy podejście jest bardziej elastyczne? Poza tym strasznie dużo tutaj opinii niezadowolonych Klientów oraz reklam produkcji CANAL +, a to jest portal, który z założenia powinien służyć do zupełnie innych celów.

1
Nikt
Inne

Macie najgorsza infolinie 25 min czekania i nadal czekam !!!!!!!

1
mixx
Kandydat

Pracował ktoś jako Operator Magazynu (Magazyn Sprzętu Elektronicznego) w magazynie w Mosznej Parcela i mógłby się podzielić opinia na temat pracy zarobków i atmosfery.

1
Brand Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.

Pytania

Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zły
Były pracownik

Nie traktują poważnie ani pracowników ani klientów, zdecydowanie nie polecam tego miejsca

Zainteresowany
Pracownik
 Pytanie

Ostatnio ogłaszają się na popularnym serwisie na o. Praca zdalna, konsultant ds. przedłużania umów abonenckich. Ktoś pracował?

1
Pracownik zdalny
Pracownik
@Zainteresowany

Witam ja pracuję i nie polecam. Na szkoleniu wszystko pięknie, ładnie. Później do umowy wkrada się zapis o karach pieniężnych, o których wcześniej nie było mowy. Jeśli ktoś się nie zgodzi to oczywiście później oczerniają tą osobę i piszą maile do pozostałych członków grupy, żeby nie słuchać tej osoby bo wprowadza zamęt. Oczerniają pracownika przed całą grupą tylko dlatego, że nie podoba mu się podejście do pracownika. Traktują pracowników jak (usunięte przez administratora) i bez szacunku.

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z CANAL+ Polska S.A.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

1
były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Oczywiście sami są zwalniani niby redukcja stanowisk

Krzysztof
Inne
@były pracownik

A jak długo pracowałeś w CANAL+? Co należy do zadań pracowników w tej firmie i na jaką pensję może tu liczyć nowo przyjęta osoba? Powiecie coś o Waszych początkach w firmie?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Krzysztof

Pracowałem 8 lat jako specjalista da obsługi klienta. O podwyżkach czy awansie w tej firmie zapomnij jeśli nie wlazisz w cztery litery przełożonym. Szacunek do pracownika? Żaden , stąd po tylu latach została podjęta decyzja o zmianie pracodawcy.

Urszula
Inne
@Były pracownik

Hej, i przez te 8 lat nie udało Ci się uzyskać podwyżki czy awansu w CANAL+? :P Tak to zrozumiałam.. Czy jakieś inne warunki zatrudnienia zmieniały się na przestrzeni lat gdy pracowałeś?

1
były pracownik
Były pracownik
@Urszula

Jedyne co się zmienia to system premiowy na gorszy zarobkowo.

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Głównie sami odchodzą, po co pracować w firmie, która wymaga (nikt głośno nie powie) dyspozycyjności po godzinach i robienia nadgodzin z wypłatą poniżej stawki rynkowej dla danego stanowiska. Smutna rzeczywistość, gdzie na koniec dnia się słyszy "dlaczego tak mało zrobiłeś".

I
Były pracownik

Okropna praca kłamstwo na kłamstwie brak szacunku do zdrowia fizycznego jak i psychicznego pracownika częste awantury i krzyki liderów ciągła presją (usunięte przez administratora) co do premi i możliwości pracy zdalnej

Kanał
Pracownik

Zaczęła się kolejna fala pandemii a oni kazali wrócić do biura. Widać kompletny brak szacunku dla pracowników

Witold
Inne
@Kanał

Już tak nie przesadzaj. Na razie jest niewiele zachorowań i nie wiadomo, czy to się bardziej rozwinie. Nie można przejść u ciebie na system hybrydowy, żeby prace podzielić między dom, a biuro? Może warto o tym pogadać z szefem.

1
I
Były pracownik
@Kanał

Dokładnie tak samo w przypadku gdy chorowałam i miałam 39 gorączki i zwolnienie lekarskie była awantura że mam być w biurze i pracować

Olala
Kandydat

Aplikowałam na "Infolinia przychodząca Canal+ " wstępna rozmowa kwealifikacyjna odbyła się na mniej niż dobę przed rozpoczęciem obowiązkowego, 9 dniowego szkolenia, za które wypłacane jest 900brutto (czyli jakieś 660 za 9 dni po 8h) i to pod warunkiem, że ukończy się wewnętrzny test oraz przepracuje 120h, dopiero po tym czasie następuje wypłata, czyli po 1,5 miesiąca. Żenującym jest fakt, że na śmieciowej umowie firma wprowadza jeszcze dwie różne stawki w zależności od tego czy pracuje się te minimalne wymagane 120h czy 160h. Czyli w przypadku gdy człowiek zachoruje (a mamy okres jesienno/zimowy więc to często tylko kwestia czasu) i nie będzie w stanie prowadzić rozmów 8h dziennie bo musi np wyleczyć gardło, jego stawka za pozostałe przepracowane godziny zostanie pomniejszona. Czyli nie zarabiasz bo jesteś chory a to co zarobiłeś jeszcze uszczuplą, bo byłeś chory. CHORE. A najśmieszniejsze jest powtarzanie o "traktowaniu pracy poważnie". Może najpierw sami zacznijcie nieco poważniej traktować osoby, które stanowią poniekąd wizytówkę firmy. Żenada.

Pytanie
 Pytanie

Czy w CANAL+ Polska S.A. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?

1
Nowa
Pracownik
@Pytanie

Teraz chyba szukają. Ja dostałam się chwile temu do grupy przedłużania umów, tam najlepiej szukać. Miałam trochę obaw na początku, ale teraz bardzo mi się podoba. Można dobrze zarobić jak się przedłuża umowy, trzeba się starać, ale warto. Mają dużo konkursów i dodatków. Ja się ciesze że w tym dziale gdzie trafiłam są jasne zasady, wiadomo o chodzi i nie ma niedomówień. Różnie bywało jak porównam do innych cc gdzie pracowałam.

alek

a na jakie stanowisko aplikowales i udalo ci sie tam dostac? miales jakies duze dosiwadczenie, czy patrza wogole na nie? wiem, ze szukaja teraz konsultantow w sumie w każdej placówte też jest inaczej czy aplikowaleś może do Warszawy? ciekawe jakie warunki firnansowe oferuja?

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Minion5246
@alek

Aplikowałem na stanowisko Konsultand Ds.Utrzymania Klienta (infolinia) ale nie do Warszawy.Zostałem przyjęty.Rozmowa rekrutacyjna do łatwych nie należała ale się udało. Nie patrzę na te negatywne oceny tutaj bo uważam że najlepszy sposób to wysłać cv i na własnej skórze przekonać się jak tam jest.

Minion5246
@alek

Aplikowałem na stanowisko Konsultand Ds.Utrzymania Klienta (infolinia) ale nie do Warszawy.Zostałem przyjęty.Rozmowa rekrutacyjna do łatwych nie należała ale się udało. Nie patrzę na te negatywne oceny tutaj bo uważam że najlepszy sposób to wysłać cv i na własnej skórze przekonać się jak tam jest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał
Pracownik
 Pytanie
@Minion5246

jakie pytania były na rozmowie ?

Irek
Inne

Jestem wieloletnim abonentem Canal+ . Kiedy chciałem wymienić dekoder na nowszy, żeby oglądać programy w systemie 4K, poinformowano mnie, że jest to niemożliwe. Chwalą się jakością 4K, ale tylko dla nowych klientów. Stary głupi niech płaci i siedzi cicho. Po prostu żenada. Z końcem umowy nie przedłużę z nimi współpracy. Chyba, że zaczną traktować nas poważnie.

1
rysio2803
Inne
 Pytanie

Witam wszystkich abonentów Canal+. Dziś tzn. 12.04.2021 r. próbowałem wyjaśnić 3 sprawy ; Kiedy zadzwoniłem do Canal + na wstępie lektor potraktował mnie jak chłystka .Forma zwrotu do abonenta brzmiała prostacko i poniżająco jak zauważyłem .Jednocześnie rozkazująco bym wprowadził pesel swój a kiedy to zrobiłem konsultant próbował wyciągnąć resztę danych osobowych jakby, nie wystarczył nr abonenta. GDZIE RODO W takim razie? Po drugie na ekranie TV pojawiła się plansza z napisem {TV RACHUNEK } ZASTANAWIAM SIĘ CZ TO NA ZŁOŚĆ CZY ABONĘCI SĄ TAK TEMPI , ŻE TRZEBA I NĘKAĆ TAKIMI PLANSZAMI .W ten oto sposób zamiast film dokumentalny nagrałem przypomnienie o nowym rachunku...Od trzech m-cy czeka na HBO GO w aplikacji smarta i laptopa a gdy dzwonię konsultanci z pogardliwym tonem bezradnie nie wiedząc co się dzieje każą czekać .Od kilkunastu lat jestem Canal+ i uważam ,że jest to CANAŁ ale ściekowy. Wszystkie inowacje i zmiany niosą gorszą obsługę i system operacyjny zarządu. Czy Francuzi jako właściciele Canal+ zaczną poważnie traktować swoich dobroczyńców? Nigdy nie zalegałem z rachunkami , a tak nędznie traktują swoich klientów TO MAJA OSTATNIA UMOWA NIE BĘDĘ DOKŁADAŁ SIĘ DO TEJ PATOLOGII

Pracodawca

@rysio2803

Cześć! Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Komentarz jest bardzo ogólny i zawiera dla nas zbyt mało szczegółów. Poprosimy o kontakt mailowy na skrzynkę: rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy.

ji
Inne
@rysio2803

Mam te same odczucia. Mają w nosie swoich wieloletnich klientów. Mili i pomocni są tylko gdy jest czas przedłużania umowy. Cena za usługę mocno wygórowana, a filmy w kółko się powtarzają.

1
Filip
Kandydat
 Pytanie

Czy aktualnie trwają nabory do pracy, i czy jest możliwość pracować w pełni zdalnie , bo nie jestem z Krakowa a chciałbym aplikować na stanowisko młodszego konsultanta d/s sprzedaży. Pozdrawiam.

Pytanie
 Pytanie

Czym CANAL+ Polska S.A. zachęcają? Jakie mają dodatki?

3
d00pa
Pracownik
@Pytanie

Multisport, Luxmed, owocowe czwartki (!!!) i i pakiet TV full opcja

były pracownik
Były pracownik

No widać od razu jakim marnym pracodawcą jest (c)anal minus ;) W krakowie podobno zwolniono kilkanaście ludzi z obsługi (potwierdzony fakt) z powodu redukcji stanowiska a prawda jest taka że tak jak to mają francuziki w zwyczaju przenieść najniższe działy na firmy zewnętrzne bo im się to opłaci w kwestii finansowej ale nie obsługowej ;)

5
rysio2803
Inne

Skandal we francuskiej armii! Aż 75 proc. caracali uziemionych tak samo będzie z TV Canal minus a nie plus

1
rockefeller
Inne

firma canal + to najgorsza organizacja farmcuska z jaka mialem do czynienie. z duza przyjemnoscia wypowiedzialem umowe i namawiam wszystkich abonentow to tego samego. Bylem osoba zwiazana 10 lat po powrocie z zagranicy z nimi. Ostanio chcieli 68 x w ciągu miesiąca przedłużyć umowe. dostali na koncu to na co zasuzyli czyli rozwiazanie umowy. Jesli nie zrozumia iz w ciagu pandemii trzeba odpuscic pakiety to tam dobrze nie bedzie. pakiet max. powinien kosztowac w granicach 70-90 zlotych a nie jak teraz ponad 120 pln miesiecznie. potrafia tylko podnosic ceny pakietow nie dajac nic w zamian. Merci i do widzenia bylu juz klienta z ulga.

1
Arek
Były pracownik

Generalnie canal+ oczekuje niemożliwych do zrealizowania wyników finansowych mimo pandemii i widocznych obostrzeń, nacisk z góry , praca za najniższą krajową po 12h, pierdzelenie się ze sprzętem i pełno roszczeniowych klientów - nie warte zachodu. Nie przedłużyli ze mną umowy bo " mało klientów podpisało umowy" , super że jest pandemia plan na 60 umów w miesiącu, a ludzi chętnych może była 1/3 tego :D Najlepiej żebym na siebie podpisał chyba tą resztę. Każą polecać ich beznadziejny internet chociaż w salonie nawet nie działa :P Pracownik o każdej zmianie dowiaduje się ostatni. Na dłuższą metę nie polecam, są ciekawsze propozycje.

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CANAL+ Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii