czy ten wasz adres informacje@kontakt.Canal+.pl jest aktualny
>poproś o to, żeby Cię nie ubezpieczali, bo jesteś studentem i w ogóle to nie wiesz, czy praca w CC jest dla Ciebie, bo to pierwszy raz >praca w CC nie jest dla Ciebie wiesz zrezygnuj po okresie próbnym i dowiedz się po paru miesiącach że nie jesteś ubezpieczony Za głupi jesteście żeby to zrozumieć prostą prośbę?
Cześć! Proszę doprecyzuj, co masz na myśli? Komentarz jest bardzo ogólny i zawiera dla nas zbyt mało szczegółów. Forma zatrudnienie jaką oferujemy to umowa o pracę a ubezpieczenia społeczne są jej nie rozłącznym elementem. Jeśli potrzebujesz porady lub chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji zapraszam do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy.
Widniejące hasło na Państwa stronie - "Na koniec oczywiście otrzymasz od nas informację zwrotną bez względu na finalny wynik rekrutacji." absolutnie mija się z prawdą. Rozmowa rekrutacyjna przebiegła prawidłowo i odniosłam wręcz wrażenie, że uzgadniamy termin rozpoczęcia okresu szkoleniowego. Odpowiedzi jednak brak, po zapytaniu mailowym po wyznaczonym terminie odpowiedzi, również reakcji brak. Brak szacunku i marnowanie czasu :)
Przykro nam że masz takie doświadczenia. Być może proces rekrutacji jeszcze jest w toku. Aby móc porozmawiać o konkretnej rekrutacji zapraszamy do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy!
Czy nadal jest CC przy ul. Poloneza w Warszawie? Pracowałem tam kiedyś, ciekawi mnie jak dziś się kształtuje klimat i zarobki. Wówczas było słabo.
Cześć. Zmieniliśmy lokalizację i cały czas pracujemy. Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy
Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.
Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ja również nie polecam pracy w tej firmie zwłaszcza w dziale sprzedaży. Dyrektor nie wie co się dziej i jak kierownicy traktują ludzi albo wie i daje temu ciche przyzwolenie. Dziwie się ze zarząd z tym nie zrobił porządku chyba ze czekają aż ktoś mocno przegnie. Ja byłem w sprzedaży w kilku firmach na różnych stanowiskach również kierowniczych i takich praktyk jak tam stosują. Dziwie się że jest przyzwolenie na traktowanie w ten sposób ludzi zwłaszcza przez Marcina S . Ja rozumiem ze dział sprzedaży jest trudnym działem w każdej firmie ale muszą być zachowane chociaż minimalne standardy . Warto też wspomnieć ze odkąd się zaczęła pandemia to sporo pracowników dostało wymówienia , zamiast w trudnych czasach utrzymać miejsca pracy to firma jest nastawiona tylko na zyski a pracownicy się nie liczą .
Dziękujemy za wiadomość i cenne informacje. Jest nam przykro że masz takie doświadczenia. Chcielibyśmy zweryfikować sytuację w Dziale Sprzedaży dlatego prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.
Czyli jak widać nic w tym (usunięte przez administratora)się nie zmieniło. Codziennie dziękuję Bogu że odszedłem z firmy. Zmarnowane 7 lat. Kto w Canal + pracuje w (usunięte przez administratora)się nie śmieje
Jesteśmy ciekawi Twojej opinii i konkretnych przykładów, prosimy o podzielenia się z nami szczegółami pisząc na adres rekrutacja.krakow@canalplus.pl Życzymy wszystkiego dobrego!
To co mnie przekonało przede wszystkim to że po ty ch latach pracy i zaliczeniu prawie wszystkich skilli zarobki były po prostu śmieszne. Na start w Biedronce oferują więcej niż tu po 7 latach a co do pozostałych zarzutów to szkoda klawiatury na pisanie bo i tak zostanie potraktowane zgodnie z maksymą : Dziękujemy, olejemy"
Dziękujemy za komentarz. Na wynagrodzenie składa się kilka elementów m.in. podstawa, premia i prowizja od sprzedaży, dlatego w znacznej części zarobki zależą od pracownika i jego zaangażowania. Dla nas jest ważna każda opinia, jeśli miałbyś ochotę porozmawiać lub podzielić się swoimi uwagami prosimy o wiadomość prywatną na adres: rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Wszystkiego dobrego!
Jakie działy mieszczą się w Krakowie?
Cześć! W Krakowie mamy kilka działów, m.in Dział Obsługi Klienta, Sprzedaży, Windykacji oraz działy wspierające. Pozdrawiamy
szkoda,ze dział windykacji jako nie może przejść na prace zdalna pomimo tego co dzieje się w kraju
Znaczna część pracowników Canal+ przeszła na pracę zdalną. Nie wszystkie procesy jednak są możliwe do przeniesienia w tryb zdalny, ale pracujemy nad tym. Bezpieczeństwo pracowników jest dla nas najważniejsze.
Pytanie odnośnie do waszej odpowiedzi do jednej z negatywnych opinii "https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,372142?review=14cb7cdd-b17d-4c50-b5da-e0616f27877f" a konkretnie tego fragmentu "Aby zapewnić ciągłość obsługi naszym klientom, pracujemy również w weekendy, dlatego na każdym etapie rekrutacji, począwszy od publikacji ogłoszenia zawieramy informację, iż praca w naszym Call Center wiąże się z dyspozycyjnością do pracy zmianowej, w tym również w dni weekendowe." W ogłoszeniach na portalu pracuj.pl na stanowisko "Konsultant/ka ds. Przedłużania Umów" w Katowicach nic o pracy w weekendy nie jest napisane. Dlaczego?
Dyspozycyjność i godziny pracy zależą od projektu na który aplikujesz. Aby dopytać o szczegóły konkretnego projektu zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.
Pracuje w CANAL+ od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona.Odkąd firma wdrożyła pracę zdalną w czasie pandemii mam wrażenie, że wszystko idzie jeszcze lepiej. Ludzie czują się odpowiedzialni za swoją pracę, komunikacja przebiega bardzo sprawnie. Dział HR też o nad dba - są organizowane różne szkolenia online, prezentacje, spotkania z zarządem. Generalnie jesteśmy w ciągłym kontakcie i jest bardzo dobra, konstruktywna atmosfera, która sprzyja pracy i tworzeniu wspólnie czegoś fajnego.:)
Nowy serial w reżyserii JAN P. MATUSZYŃSKI na podstawie bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha - już jesienią w CANAL+!
Podobno firma szuka kierownika płac. Jakieś zmiany w firmie? Warto aplikować?
Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!
Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania! Pozdrawiamy
Załatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy. Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza. Nie polecam NC+. Odradzam
(usunięte przez administratora)
Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!
Dzień dobry, chciałbym zapytać, czy można odbyć u Państwa praktykę lub staż w okresie wakacyjnym ( pytanie dotyczy działu prawnego/compliance)? Pozdrawiam
Dzień dobry. Obecna sytuacja epidemiologiczna niestety spowodowała tymczasowe zawieszenie staży w naszej firmie. Zachęcamy do śledzenia ogłoszeń na stronie kariera https://pl.canalplus.com/kariera. Pozdrawiamy.
(usunięte przez administratora) i pół metra mułu. Stawki maleją, cele wzrastają. Jeśli ktokolwiek ma doświadczenie w pracy na słuchawce to serdecznie odradzam. Fajne miejsce na zdobycie doświadczenia, nic poza tym. Gardzenie człowiekiem, liderzy, którzy są marionetkami i czasami można mieć wrażenie, że pełnioną funkcje znaleźli w chipsach. I menadżer, który ma tak wyimaginowany świat, że szkoda gadać. Masz doświadczenie? Uciekaj i nie myśl o tej pracy. Nie masz doświadczenia? Wpadaj na kilka miesięcy i uciekaj, bo nic poza brakiem perspektyw i niedocenienia pracownika tutaj nie znajdziesz.
Dziękujemy za komentarz. Jednak uważamy że jest on niesprawiedliwy. Komfort pracy naszych pracowników jest tak samo ważny jak atmosfera. Nasza kadra zarządzająca w 90% została wybrana podczas wewnętrznych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Call Center, następnie odpowiednio przeszkolona i wdrożona w nowe obowiązki. Stawiamy na rozwój kompetencji i inwestujemy w szkolenia pracowników już od pierwszego dnia pracy w Canal+. Jeśli chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy
Krótko o pracy w BOK Kraków. Zero wsparcia ze strony kierownictwa czy sekcyjnych. Komunikacja wewnątrz zakładowa - nie ma takiej. Atmosfera - skończyła się z rok temu ,teraz wyzysk każdy weekend i święta pracuj najlepiej zawsze 14-22. (usunięte przez administratora) i bałagan. Pracując prawie 7 lat nie uzyskałem ani podwyżki ani możliwości awansu. Nowe osoby raz że więcej zarobi i ma większe szanse na awans. Człowiek z dużą wiedzą - takich w tej firmie się nie docenia. Zresztą jak w każdej francuskiej korporacji-wyzysk a jak się nie podoba to kop w cztery litery i won. Liczy się kasa.
Przykro nam że masz takie doświadczenia. Każdego pracownika staramy się wspierać od pierwszego dnia pracy w naszej firmie. W każdym z działów CC pracownicy otrzymują stałą podstawę oraz premie i prowizje, które są adekwatne do zaangażowania i wyników. W zamian za pracujący dzień weekendowy oddajemy dzień wolny w tygodniu. Prawie wszystkie rekrutacje na stanowiska kierownicze i do działów wsparcia to rekrutacje wewnętrzne i każdy pracownik który ma ochotę może wziąć w niej udział. Jeśli chciałbyś wymienić się swoimi uwagami zapraszamy na maila rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy
Nie opłaca się chodzić na rekrutacje. Firma nie daje odpowiedzi nawet negatywnej. Informacja na stronie internetowej o każdej decyzji jest przekłamana.
@LOGAN Udzielamy informacji zwrotnej każdej osobie uczestniczącej w spotkaniu, mailowo lub telefonicznie. W celu wyjaśnienia okoliczności opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt na adres rekrutacja.krakow@ncplus.pl
Teraz mi to zwisa. Już dostałem inną pracę. Przestrzegam tylko innych by nie tracili swego czasu :)
@LOGAN Nie otrzymujemy informacji jakoby kandydaci nie otrzymywali odpowiedzi zwrotnej, Twój komentarz jest pierwszym i nie jesteśmy w stanie się do niego odnieść, ponieważ nie podajesz szczegółów. Zachęcamy wszystkich do aplikowania, żadne doświadczenie rekrutacyjne nie jest stratą czasu :)
jak ludzie piszą, że byli na rozmowie i nie mają odpowiedzi, to tak jest a nie jakieś fantazje działu HR
Sytuacja w dobie pandemii. Firma, która przez lata opierała się pracy zdalnej, przeżyła szok. Nagle, z dnia na dzień setki osób pracują z domu. I wszystko działa. I nikt się nie obija. I wszystko dobrze funkcjonuje. Szok.
@MAYDAY Dziękujemy za opinie. Jak słusznie zauważyłeś organizacja świetnie poradziła sobie z zapewnieniem możliwości pracy zdalnej pracownikom w obecnej, trudnej sytuacji. Taki wynik był możliwy tylko dzięki zgranej współpracy oraz wysiłkowi wielu osób. Pozdrawiamy!
Witam mam pytanie odnośnie pracy w Katowicach w jakich godzinach jest ta praca, jakie zmiany są i czy pracuje się tam też w weekendy
@Beata w Katowicach aktualnie funkcjonują dwa działy: Obsługi Klienta i Przedłużania Umów. Pracujemy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Biuro zapewnia obsługę naszym klientom również w weekendy a nasi pracownicy pracują zgodnie z harmonogramem 40h tygodniowo. Zapraszamy do współpracy :)
Chłopie, napisałeś tą epopeję jako odpowiedź do postu z 2018 roku gdzie wyżej miałeś aktualne. Po samym tym nieogarnięciu jestem w stanie stwierdzić, że jesteś jednym z tych klientów którzy dzwonią i mówią: chce złożyć reklamacje. Dobrze, jak będzie brzmiała reklamacja? Yyy dekoder mi wymiencie. Z doświadczenia wiem, że klient nie czyta tego co się do niego wysyła ani tego co jest na umowie tylko później twierdzi yyy tego mi nie powiedzieli na infolinii, yyy tego mi nie powiedzieli w punkcie. A jakim cudem mają powiedzieć jak umowa ma kilkadziesiąt stron. Ale i tak zawsze wszyscy są oszustami tylko nie klienci którzy zgadzają się na coś nie czytając.
W jaki sposób mamy myć ręce czy naczynia, w ciepłej wodzie, jeśli woda ciepła kończy się koło 9 rano???
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.