Opinie o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

CANAL+ Polska to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. CANAL+ Polska to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. CANAL+ Polska tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystywaniu i rozwijaniu twojego potencjału.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

jarek
Inne
 Pytanie

czy ten wasz adres informacje@kontakt.Canal+.pl jest aktualny

1
Gybvyj
Były pracownik
 Pytanie

>poproś o to, żeby Cię nie ubezpieczali, bo jesteś studentem i w ogóle to nie wiesz, czy praca w CC jest dla Ciebie, bo to pierwszy raz >praca w CC nie jest dla Ciebie wiesz zrezygnuj po okresie próbnym i dowiedz się po paru miesiącach że nie jesteś ubezpieczony Za głupi jesteście żeby to zrozumieć prostą prośbę?

Pracodawca

 Pytanie
@Gybvyj

Cześć! Proszę doprecyzuj, co masz na myśli? Komentarz jest bardzo ogólny i zawiera dla nas zbyt mało szczegółów. Forma zatrudnienie jaką oferujemy to umowa o pracę a ubezpieczenia społeczne są jej nie rozłącznym elementem. Jeśli potrzebujesz porady lub chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji zapraszam do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy.

noname
Kandydat

Widniejące hasło na Państwa stronie - "Na koniec oczywiście otrzymasz od nas informację zwrotną bez względu na finalny wynik rekrutacji." absolutnie mija się z prawdą. Rozmowa rekrutacyjna przebiegła prawidłowo i odniosłam wręcz wrażenie, że uzgadniamy termin rozpoczęcia okresu szkoleniowego. Odpowiedzi jednak brak, po zapytaniu mailowym po wyznaczonym terminie odpowiedzi, również reakcji brak. Brak szacunku i marnowanie czasu :)

Pracodawca

@noname

Przykro nam że masz takie doświadczenia. Być może proces rekrutacji jeszcze jest w toku. Aby móc porozmawiać o konkretnej rekrutacji zapraszamy do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy!

były z Poloneza
Były pracownik
 Pytanie

Czy nadal jest CC przy ul. Poloneza w Warszawie? Pracowałem tam kiedyś, ciekawi mnie jak dziś się kształtuje klimat i zarobki. Wówczas było słabo.

Pracodawca

@były z Poloneza

Cześć. Zmieniliśmy lokalizację i cały czas pracujemy. Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy

Brand Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.

Pytania

Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dyzio
Były pracownik
 Problem

Ja również nie polecam pracy w tej firmie zwłaszcza w dziale sprzedaży. Dyrektor nie wie co się dziej i jak kierownicy traktują ludzi albo wie i daje temu ciche przyzwolenie. Dziwie się ze zarząd z tym nie zrobił porządku chyba ze czekają aż ktoś mocno przegnie. Ja byłem w sprzedaży w kilku firmach na różnych stanowiskach również kierowniczych i takich praktyk jak tam stosują. Dziwie się że jest przyzwolenie na traktowanie w ten sposób ludzi zwłaszcza przez Marcina S . Ja rozumiem ze dział sprzedaży jest trudnym działem w każdej firmie ale muszą być zachowane chociaż minimalne standardy . Warto też wspomnieć ze odkąd się zaczęła pandemia to sporo pracowników dostało wymówienia , zamiast w trudnych czasach utrzymać miejsca pracy to firma jest nastawiona tylko na zyski a pracownicy się nie liczą .

Pracodawca

@Dyzio

Dziękujemy za wiadomość i cenne informacje. Jest nam przykro że masz takie doświadczenia. Chcielibyśmy zweryfikować sytuację w Dziale Sprzedaży dlatego prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.

Dexter
Były pracownik
@Dyzio

Czyli jak widać nic w tym (usunięte przez administratora)się nie zmieniło. Codziennie dziękuję Bogu że odszedłem z firmy. Zmarnowane 7 lat. Kto w Canal + pracuje w (usunięte przez administratora)się nie śmieje

Pracodawca

@Dexter

Jesteśmy ciekawi Twojej opinii i konkretnych przykładów, prosimy o podzielenia się z nami szczegółami pisząc na adres rekrutacja.krakow@canalplus.pl Życzymy wszystkiego dobrego!

Dexter
Były pracownik
 Problem
@CANAL+ Polska S.A.

To co mnie przekonało przede wszystkim to że po ty ch latach pracy i zaliczeniu prawie wszystkich skilli zarobki były po prostu śmieszne. Na start w Biedronce oferują więcej niż tu po 7 latach a co do pozostałych zarzutów to szkoda klawiatury na pisanie bo i tak zostanie potraktowane zgodnie z maksymą : Dziękujemy, olejemy"

Pracodawca

@Dexter

Dziękujemy za komentarz. Na wynagrodzenie składa się kilka elementów m.in. podstawa, premia i prowizja od sprzedaży, dlatego w znacznej części zarobki zależą od pracownika i jego zaangażowania. Dla nas jest ważna każda opinia, jeśli miałbyś ochotę porozmawiać lub podzielić się swoimi uwagami prosimy o wiadomość prywatną na adres: rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Wszystkiego dobrego!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jakie działy mieszczą się w Krakowie?

Pracodawca

@Kandydat

Cześć! W Krakowie mamy kilka działów, m.in Dział Obsługi Klienta, Sprzedaży, Windykacji oraz działy wspierające. Pozdrawiamy

pracownik
Pracownik
@CANAL+ Polska S.A.

szkoda,ze dział windykacji jako nie może przejść na prace zdalna pomimo tego co dzieje się w kraju

Pracodawca

@pracownik

Znaczna część pracowników Canal+ przeszła na pracę zdalną. Nie wszystkie procesy jednak są możliwe do przeniesienia w tryb zdalny, ale pracujemy nad tym. Bezpieczeństwo pracowników jest dla nas najważniejsze.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Pytanie odnośnie do waszej odpowiedzi do jednej z negatywnych opinii "https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,372142?review=14cb7cdd-b17d-4c50-b5da-e0616f27877f" a konkretnie tego fragmentu "Aby zapewnić ciągłość obsługi naszym klientom, pracujemy również w weekendy, dlatego na każdym etapie rekrutacji, począwszy od publikacji ogłoszenia zawieramy informację, iż praca w naszym Call Center wiąże się z dyspozycyjnością do pracy zmianowej, w tym również w dni weekendowe." W ogłoszeniach na portalu pracuj.pl na stanowisko "Konsultant/ka ds. Przedłużania Umów" w Katowicach nic o pracy w weekendy nie jest napisane. Dlaczego?

Pracodawca

@Kandydat

Dyspozycyjność i godziny pracy zależą od projektu na który aplikujesz. Aby dopytać o szczegóły konkretnego projektu zapraszamy do kontaktu rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy.

KKK
Pracownik

Pracuje w CANAL+ od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona.Odkąd firma wdrożyła pracę zdalną w czasie pandemii mam wrażenie, że wszystko idzie jeszcze lepiej. Ludzie czują się odpowiedzialni za swoją pracę, komunikacja przebiega bardzo sprawnie. Dział HR też o nad dba - są organizowane różne szkolenia online, prezentacje, spotkania z zarządem. Generalnie jesteśmy w ciągłym kontakcie i jest bardzo dobra, konstruktywna atmosfera, która sprzyja pracy i tworzeniu wspólnie czegoś fajnego.:)

Pracodawca

@KKK

Dziękujemy !!! :)

Pracodawca

 Aktualność
"KRÓL" NADCHODZI!
Nowy serial w reżyserii JAN P. MATUSZYŃSKI na podstawie bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha - już jesienią w CANAL+! 
Pytanie
 Pytanie

Podobno firma szuka kierownika płac. Jakieś zmiany w firmie? Warto aplikować?

Pracodawca

@Pytanie

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

Czy stanowisko zostało już obsadzone?

Pracodawca

@Kandydat

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania! Pozdrawiamy

Piotr
Inne

Załatwiałem sprawę w punkcie NC+ w Galerii Bałtyckiej Gdańsk- Wrzeszcz. Dramat. Polecono mi instalatora który wystawił mnie dwa razy. Będę starał się rozwiązać umowę z NC+. i zrobię tak jak wszyscy czyli zamontuję telewizję naziemną. Jest tańsza i jak się okazuje nie gorsza. Nie polecam NC+. Odradzam

5
anonim

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Informacje na temat aktualnych ofert pracy w Canal+ oraz prowadzonych rekrutacjach dostępne są na naszej zakładce kariera: https://pl.canalplus.com/kariera. Zachęcamy do aplikowania!

Student
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym zapytać, czy można odbyć u Państwa praktykę lub staż w okresie wakacyjnym ( pytanie dotyczy działu prawnego/compliance)? Pozdrawiam

Pracodawca

@Student

Dzień dobry. Obecna sytuacja epidemiologiczna niestety spowodowała tymczasowe zawieszenie staży w naszej firmie. Zachęcamy do śledzenia ogłoszeń na stronie kariera https://pl.canalplus.com/kariera. Pozdrawiamy.

Luksus

(usunięte przez administratora) i pół metra mułu. Stawki maleją, cele wzrastają. Jeśli ktokolwiek ma doświadczenie w pracy na słuchawce to serdecznie odradzam. Fajne miejsce na zdobycie doświadczenia, nic poza tym. Gardzenie człowiekiem, liderzy, którzy są marionetkami i czasami można mieć wrażenie, że pełnioną funkcje znaleźli w chipsach. I menadżer, który ma tak wyimaginowany świat, że szkoda gadać. Masz doświadczenie? Uciekaj i nie myśl o tej pracy. Nie masz doświadczenia? Wpadaj na kilka miesięcy i uciekaj, bo nic poza brakiem perspektyw i niedocenienia pracownika tutaj nie znajdziesz.

Pracodawca

@Luksus

Dziękujemy za komentarz. Jednak uważamy że jest on niesprawiedliwy. Komfort pracy naszych pracowników jest tak samo ważny jak atmosfera. Nasza kadra zarządzająca w 90% została wybrana podczas wewnętrznych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w Call Center, następnie odpowiednio przeszkolona i wdrożona w nowe obowiązki. Stawiamy na rozwój kompetencji i inwestujemy w szkolenia pracowników już od pierwszego dnia pracy w Canal+. Jeśli chciałbyś porozmawiać o konkretnej sytuacji prosimy o wiadomość na adres mailowy rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Pozdrawiamy

Były pracownik

Krótko o pracy w BOK Kraków. Zero wsparcia ze strony kierownictwa czy sekcyjnych. Komunikacja wewnątrz zakładowa - nie ma takiej. Atmosfera - skończyła się z rok temu ,teraz wyzysk każdy weekend i święta pracuj najlepiej zawsze 14-22. (usunięte przez administratora) i bałagan. Pracując prawie 7 lat nie uzyskałem ani podwyżki ani możliwości awansu. Nowe osoby raz że więcej zarobi i ma większe szanse na awans. Człowiek z dużą wiedzą - takich w tej firmie się nie docenia. Zresztą jak w każdej francuskiej korporacji-wyzysk a jak się nie podoba to kop w cztery litery i won. Liczy się kasa.

1

Pracodawca

@Były pracownik

Przykro nam że masz takie doświadczenia. Każdego pracownika staramy się wspierać od pierwszego dnia pracy w naszej firmie. W każdym z działów CC pracownicy otrzymują stałą podstawę oraz premie i prowizje, które są adekwatne do zaangażowania i wyników. W zamian za pracujący dzień weekendowy oddajemy dzień wolny w tygodniu. Prawie wszystkie rekrutacje na stanowiska kierownicze i do działów wsparcia to rekrutacje wewnętrzne i każdy pracownik który ma ochotę może wziąć w niej udział. Jeśli chciałbyś wymienić się swoimi uwagami zapraszamy na maila rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy

Pracodawca

 Aktualność
Logan

Nie opłaca się chodzić na rekrutacje. Firma nie daje odpowiedzi nawet negatywnej. Informacja na stronie internetowej o każdej decyzji jest przekłamana.

Pracodawca

@Logan

@LOGAN Udzielamy informacji zwrotnej każdej osobie uczestniczącej w spotkaniu, mailowo lub telefonicznie. W celu wyjaśnienia okoliczności opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt na adres rekrutacja.krakow@ncplus.pl

Logan
@CANAL+ Polska S.A.

Teraz mi to zwisa. Już dostałem inną pracę. Przestrzegam tylko innych by nie tracili swego czasu :)

Pracodawca

@Logan

@LOGAN Nie otrzymujemy informacji jakoby kandydaci nie otrzymywali odpowiedzi zwrotnej, Twój komentarz jest pierwszym i nie jesteśmy w stanie się do niego odnieść, ponieważ nie podajesz szczegółów. Zachęcamy wszystkich do aplikowania, żadne doświadczenie rekrutacyjne nie jest stratą czasu :)

Juzio
@CANAL+ Polska S.A.

jak ludzie piszą, że byli na rozmowie i nie mają odpowiedzi, to tak jest a nie jakieś fantazje działu HR

Mayday

Sytuacja w dobie pandemii. Firma, która przez lata opierała się pracy zdalnej, przeżyła szok. Nagle, z dnia na dzień setki osób pracują z domu. I wszystko działa. I nikt się nie obija. I wszystko dobrze funkcjonuje. Szok.

Pracodawca

@Mayday

@MAYDAY Dziękujemy za opinie. Jak słusznie zauważyłeś organizacja świetnie poradziła sobie z zapewnieniem możliwości pracy zdalnej pracownikom w obecnej, trudnej sytuacji. Taki wynik był możliwy tylko dzięki zgranej współpracy oraz wysiłkowi wielu osób. Pozdrawiamy!

BETA

Witam mam pytanie odnośnie pracy w Katowicach w jakich godzinach jest ta praca, jakie zmiany są i czy pracuje się tam też w weekendy

Pracodawca

@BETA

@Beata w Katowicach aktualnie funkcjonują dwa działy: Obsługi Klienta i Przedłużania Umów. Pracujemy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Biuro zapewnia obsługę naszym klientom również w weekendy a nasi pracownicy pracują zgodnie z harmonogramem 40h tygodniowo. Zapraszamy do współpracy :)

Nie mogę takich ludzi

Chłopie, napisałeś tą epopeję jako odpowiedź do postu z 2018 roku gdzie wyżej miałeś aktualne. Po samym tym nieogarnięciu jestem w stanie stwierdzić, że jesteś jednym z tych klientów którzy dzwonią i mówią: chce złożyć reklamacje. Dobrze, jak będzie brzmiała reklamacja? Yyy dekoder mi wymiencie. Z doświadczenia wiem, że klient nie czyta tego co się do niego wysyła ani tego co jest na umowie tylko później twierdzi yyy tego mi nie powiedzieli na infolinii, yyy tego mi nie powiedzieli w punkcie. A jakim cudem mają powiedzieć jak umowa ma kilkadziesiąt stron. Ale i tak zawsze wszyscy są oszustami tylko nie klienci którzy zgadzają się na coś nie czytając.

Klakson

W jaki sposób mamy myć ręce czy naczynia, w ciepłej wodzie, jeśli woda ciepła kończy się koło 9 rano???

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CANAL+ Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii