Opinie o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

CANAL+ Polska to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. CANAL+ Polska to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. CANAL+ Polska tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystywaniu i rozwijaniu twojego potencjału.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CANAL+ Polska S.A. w Warszawa

Luck

Widać że pod wieloma względami firma się stara ale z ta praca zdalną to już trochę przegięcie. Prace nad tym trwają od pół roku i końca nie widać. Zwłaszcza teraz, kiedy koronawirus szaleje, a ludzie siedzą w zamkniętym obiegu powietrza, dojeżdżają komunikacją miejską i myją swoje kubki wspólną gąbką..........

Pracodawca

@Luck

@LUCK Cześć! Prace nad usystematyzowaniem pracy zdalnej trwają. Jednak w ramach obecnej, nadzwyczajnej sytuacji wręcz zachęcamy do zlecania pracy zdalnej pracownikom, którzy wracają z wyjazdów do krajów zagrożonych lub mogli mieć kontakt z osobami zarażonymi. Bezpieczeństwo przede wszystkim. Dzięki za komentarz!

Luck
@CANAL+ Polska S.A.

A co z 90% pozostałych pracowników? Ich można narażać, tak?

ABC

To wszystko prawda co tu ludzie piszą o tłoku. I dałoby się to łatwo rozwiązać na przykład poprzez umożliwienie choćby częściowej pracy zdalnej. Ale w tej firmie nie ma takiej opcji. Bo jak pracujesz w domu, to na pewno się obijasz. Nie ma zaufania do pracownika. W innych dużych firmach w Warszawie praca zdalna (częściowa lub całkowita) od dawna już funkcjonuje.

Pracodawca

@ABC

@ABC Dziękujemy za konstruktywny komentarz. Faktycznie praca zdalna jest dzisiaj dość częsta i obecnie pracujemy nad rozwiązaniami, które pozwalają ją wprowadzić. Niebawem będziemy o tym informować naszych pracowników. Pozdrawiamy!

Abc
@CANAL+ Polska S.A.

Dziękuje za odpowiedz. Szkoda tylko że takie sprawy muszą być omawiane na zewnętrznym forum, a nie wewnątrz firmy. Bo firma nie oferuje żadnej platformy do komunikacji pracowników z zarządem.

Pracodawca

 Aktualność
14 statuetek dla naszych koprodukcji
Rekord filmu "Boże Ciało" - aż 11 nagród!
Nagroda specjalna dla CANAL+ za wkład w rozwój sztuki filmowej



Pękamy z dumy i gratulujemy wszystkim zwycięzcom!!! 

Mrowka

Powiem tak, jeśli nie aplikujecie na stanowisko czlonka zarzadu, do dzialu HR albo ksiegowosci to przygotujcie sie ze będziecie pracowac jak w mrowisku, praktycznie siedzac sobie na glowie. Tylko na ostatnim pietrze budynku (tam pracuja wymienione dzialy) warunki pracy sa jako takie. Na pozostalych pietrach ludzie sa poupychani do granic mozliwisci. Co poniektorzy zartuja ze czekaja na pietrowe biurka, zeby jeszcze wiecej ludzi pomiescic na m2.

Pracodawca

@Mrowka

@MRÓWKA Rozumiemy twój punkt widzenia i jest to istotna opinia. Bierzemy ją sobie do serca i dlatego obecnie zajmujemy się projektem przearanżowania przestrzeni i tym samym odpowiedzieć na bieżące potrzeby. Mamy nadzieję, że już niebawem będzie czuł lub czuła większy komfort pracy niż obecnie.

Brand Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.

Pytania

Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Moja opinia

Chciałbym napisać parę słów o biurze na Sikorskiego 9 w Warszawie, choć wiem, że na Sikorskiego 11 jest podobnie. Panują tam fatalne warunki lokalowe, budynek pęka w szwach. Ludzie siedzą ściśnięci jak sardynki w puszkach na wielkich open space'ach, w każdym innym możliwym kącie, także na korytarzach, w salach konferencyjnych, które zostały przerobione na biura. Są kolejki do toalet, trudno zjeść obiad, bo często nie ma wolnych stolików, na windę czeka się nieraz 10 minut, a czasem i tak nie uda się wsiąść, bo jest pełno. Tymczasem pani prezes i każdy członek zarządu ma swój własny pokój z ogromną przestrzenią. I nie stać ich nawet, aby przyznać, że jest problem, tylko próbują wmówić ludziom, że ten ścisk jest po to, aby poprawić komunikację w firmie: że niby jak ludzie będą bliżej, to będą się lepiej komunikować. Szkoda, że pani prezes i zarząd nie zburzą ścian swoich wielkich gabinetów, aby lepiej się komunikować ze swoimi pracownikami, to wtedy wiedzieliby, jaka frustracja panuje wśród ludzi. Poza tym na jednej przestrzeni siedzą ludzie, którzy zajmują się zupełnie różnymi rzeczami i przeszkadzają sobie wzajemnie. Panuje hałas, czasem trudno usłyszeć swoje własne myśli i nie ma to nic wspólnego z lepsza komunikacją, o którą tak bardzo próbuje „zadbać” zarząd.

Pracodawca

@Moja opinia

@MOJA OPINIA Dziękujemy za komentarz. Obecnie trwa proces dostosowania naszej przestrzeni do wymogów nowoczesnej organizacji. Chcemy, aby przestrzeń była bardziej przyjazna pracownikom i odpowiadała na potrzeby różnych działów i jednostek. W tym celu rozpoczęliśmy współpracę z doświadczonym ekspertem, który pomoże nam w przygotowaniu nowej aranżacji przestrzeni. Rozumiemy wspomnianą przez Ciebie potrzebę zmian, stąd właśnie decyzja o pracach w tych zakresie. Prosimy więc o odrobinę cierpliwości :) Pozdrawiamy!

BylyPracownik

Z całego serca nie polecam pracy w tej instytucji. Pracowałem na stanowisku konsultanta. Telefony co sekundę, zero czasu na wyjaśnienie sprawy. Od razu dostaje się umowę o pracę ale moim zdaniem tylko dlatego aby mogli Ci narzucić grafik. Możesz wybrać sobie jeden dzień wolny i preferencje dni oraz godzin pracy ale nie myślcie że dostaniecie wszystko tak jak chcecie ;) Trzeba pracować 5 dni weekendowych wiec nie dajcie się nabrać jak na rozmowie kwalifikacyjnej powiedzą wam że trzeba pracować 3 dni ;) Mi tak powiedzieli i później trochę się zdziwiłem. Połowa zmian musi być na zmianę popołudniową czyli 14-22 lub 15-23. Infolinia pracuje w niedziele oraz we wszystkie święta. Wiec na długi weekend nie ma co liczyć. „Trenerzy” podsłuchują rozmowy i później udzielają rad. I to jest śmiech na sali.. Jedna z trenerek nie umiała odpowiedzieć na moje pytania ani pomóc mi w prowadzonej rozmowie. Więc jak osoby bez wiedzy mogą szkolić inne osoby? Myśle że jest to śmieszne.. Więc na pomoc trenerów nie ma co liczyć raczej. Natomiast liderzy i pracownicy są super i to prędzej oni udziela odpowiedzi na jakieś pytanie. Kolejnym minusem jest dosprzedaż. W każdej rozmowie musicie polecić jakieś nowe kanały, nowy numer telefonu lub internet. I to jest mega głupie. Dzwonią ludzie z długiem a wy na końcu musicie im coś polecić żeby im jeszcze rachunek wzrósł..Dzwonią starsze osoby które płaczą do słuchawki ze zostały oszukane a i tak musicie im coś zaproponować. Więc to jest beznadzieja. Ale musicie wyrobić plan wiec trzeba coś sprzedać. Jeżeli dodzwoni się się do was klient który chce odłączyć kanały to idzie minus na wasze konto :) Ogólnie praca jest nużąca i bardzo denerwująca, bo to wy za wszystko obrywacie. Nie polecam. Pozdrawiam, Były Pracownik.

Pracodawca

@BylyPracownik

Bardzo dziękujemy za wiadomość. Jest nam przykro, że masz takie wspomnienia z pracy w naszej firmie. Aby zapewnić ciągłość obsługi naszym klientom, pracujemy również w weekendy, dlatego na każdym etapie rekrutacji, począwszy od publikacji ogłoszenia zawieramy informację, iż praca w naszym Call Center wiąże się z dyspozycyjnością do pracy zmianowej, w tym również w dni weekendowe. System pracy, jaki u nas funkcjonuje to system równoważny – za pracujący dzień weekendowy przysługuje wolny w tygodniu. Każdy pracownik ma zawsze prawo do zgłaszania swoich preferencji grafikowych. Widzimy jak ważne są kwestie grafikowe dla naszych pracowników, dlatego cały czas pracujemy nad udoskonaleniami :) Szkolenia merytoryczne kadry wspierającej są dla nas bardzo ważnym elementem. Dziękujemy za miłe słowa o współpracy z liderami i zespołem. Zapraszamy do kontaktu mailowego rekrutacja.krakow@canalplus.pl. Życzymy wszystkiego dobrego :)

nieznajoma
 Pytanie

Czy ktoś był w Canal+ w Warszawie na stażu? Jakie wspomnienia? Polecacie?

Pracodawca

@nieznajoma

@NIEZNAJOMA Aktualnie prowadzimy rekrutacje na staże do Działu Marketingu Canal+ w Warszawie, zachęcamy do aplikowania :) Po więcej szczegółów prosimy o kontakt pod adresem: rekrutacja.krakow@canalplus.pl

Anonimowo27

Nie polecam pracy w nc+ call Center, niby każdy ma przepracować 3-4 dni weekendowe, a nie raz było ich więcej. Nie ma płatne za święta ani weekendy, bardzo duży stres oraz nacisk na sprzedaż. Praca do późnych godzin, często miałam po 6 dni pracy pod rząd, potem dzień wolnego A potem 5 dni przed rząd -oczywiście po koniec miesiąca miało się za to dodatkowe wolne dni, ale wolę mieć jak każdy człowiek 5dni pracy, 2dni wolnego aby móc odpocząć. Plusem jest długie szkolenie, oraz umowa o pracę. Ostatecznie mam teraz o wiele lepsza pracę, i z perspektywy czasu pracę w nc+ mogę polecić jedynie osobom, które wkroczyły na rynek pracy.

Pracodawca

@Anonimowo27

Cześć @ANONIMOWO27 Bardzo dziękujemy za wiadomość. Na każdym etapie rekrutacji, począwszy od publikacji ogłoszenia zawierana jest informacja, iż praca w Call Center nc+ wiąże się z dyspozycyjnością do pracy zmianowej. Co za tym idzie system pracy, jaki u nas funkcjonuje to system równoważny, gdzie czas pracy każdego pracownika jest równy nominalnej wartości w danym miesiącu, mimo tego, iż pracujemy na zmiany. Kodeks Pracy reguluje wyłącznie kwestie pracy w niedziele, mówiąc, iż pracownik musi mieć wolną, co czwartą niedzielę, zatem pracujących sobót może być więcej, jeżeli zachodzi taka potrzeba. W związku z powyższym nie ma przesłanek do dodatkowego wynagrodzenia za pracę w weekendy i święta - ponieważ za takie dni przysługuje dzień wolny. Pracują u nas osoby z różnorakim doświadczeniem i wszystkich serdecznie zapraszamy :)

Były pracownik
@CANAL+ Polska S.A.

Nie ma przesłanek wynikających z prawa pracy, co nie znaczy, że nie ma ich w ogóle. Brak dodatków za pracę w weekendy jest mega słabe!

Pracodawca

@Były pracownik

Cześć @BYŁY PRACOWNIK dziękujemy za komentarz.

Anonim1639
@Anonimowo27

Ale wiesz ze sa ludzie pracujacy 7dni w tygodniu?

Była Specka

Uff...jak czytam te wpisy to cieszę się, że ten łagier jest już za mną ????.... odkąd Kraków zaczął rządzić było już tylko gorzej. Doprowadzili n-kę do upadku i jak tak dalej pójdzie historia się powtórzy ???? Potwierdzam chorą rywalizację pomiędzy lokalizacjami o wyniki. Nieraz dochodziło do tego, że gdy klieNT z problemem np. niedziałającego dekodera połączył się z jednym z "najlepszych konsultantów najlepszego biura" , wiadomo, o które chodzi???? to gdy ten stwierdził, że nic nie da rady sprzedać, przełączał go w kolejkę na innego skilla????. Wiedza konsultantów oraz większości "specjalistów i kierowników" sięga dna????. Codziennie musiałam naprawiać ogromną liczbę wałów po "najlepszych" w CGA????. Kiedyś tak nie było ale firma postawiła na tanią siłę roboczą a nie jakość????. Zarobki bez komentarza????. Po zmianie pracy, gdy na identycznym stanowisku dostałam pierwszą wypłatę poczułam się jakbym wygrała w lotka ????. Jedyne czego mi było żal po zwolnieniu się to pakietu pracowniczego ????.. ale po tym co zobaczyłam nigdy nie będę "abonamentem" ????i współczuję klientom tej "najwyższej jakości obsługi" ????????????

Pracodawca

@Była Specka

@BYŁA SPECKA bardzo dziękujemy za komentarz, choć jest on bardzo niesprawiedliwy. Jest nam bardzo przykro, ze masz takie wspomnienia związane z pracą w naszej firmie. Bardzo mocno stawiamy na szkolenia pracowników, a Kadra kierownicza zatrudniona w naszym biurze jest przygotowywana merytorycznie do stanowiska pracy. Jeżeli masz propozycję jak usprawnić systemy to zapraszamy do bezpośredniego kontaktu :) Przypominamy także, że system wynagradzania jest kilku składnikowy :) Dziękujemy, iż doceniasz naszą paczkę benefitów, ponieważ jesteśmy z niej bardzo dumni :)

Anonimowo27

Dodam jeszcze, że jest straszna rywalizacja między Katowicami, Warszawa A Krakowem. Dodatkowo promocje, których nie ma trzeba oferować klientom. Firma ma wiele wad, i tak naprawdę pracownik infolini musi z wszystkiego się tłumaczyć :/ i często mina kierowników mówiła sama za siebie, gdy podchodziło się o coś zapytać. O godzinach porannych też można pomarzyć, gdyż dominują zmiany 14-22, 15-23.

Pracodawca

@Anonimowo27

@ANONIMOWO27 Jest nam bardzo przykro, że masz takie obserwacje związane z pracą w naszej firmie. Praca na infolinii nc+ ze względu na charakter, jaki reprezentuje wiąże się z pracą zmianową. Każdy pracownik ma zawsze prawo do zgłaszania swoich preferencji grafikowych. Pamiętajmy, że nc+ to ponad 500 konsultantów i spełnienie wszystkich życzeń grafikowych nie jest możliwe. Jeżeli masz propozycje udoskonalenia oferty zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem: rekrutacja.krakow@ncplus.pl :)

SzczeraPrawda

Ja wypowiedzieć się na temat Warszawskiego Call Center nie mogę, ale powiem coś o Katowicach. O „wspanialym”, świeżo otwartym biurze CC. W skrócie: • Ciągła rywalizacja między lokalizacjami - „musimy być lepsi niż Kraków i Warszawa!” • brak kompetencji kierowników - „tak jest! Taką ma cenę i niżej nie będzie, znajdź sam argument jak przekonać klienta żeby kupił ten pakiet” Pod koniec dnia od 17/18 można pomarzyć żeby kierownika zobaczyć na sali. 4 kierowników dziennie na sali pod koniec dnia jeden i zmywa się i go nie ma. Szukasz po 15,20 minut w tym czasie abonent czeka na linii na „rabat” xD o czym zaraz tez wspomnę. • Rozmowa z klientami - walka z wiatrakami - telewizja która wiecznie traci uprawnienia i podnosi ceny, a konsultanci a właściwie - „specjaliści” muszą tłumaczyć abonentom dlaczego nie mogą obniżyć rachunku i z czego wynika „atrakcyjność” ceny za 120 kanałów 80 zł. • usługi dodatkowe które proponują konsultanci tj. Internet i telefon są „ze zniżkami” dla stałych abonentów xd Tyle że konkurencja najlepsze oferty - nielimitowane rozmowy i SMS za 20 zł? Bez internetu? Plus 10 zł i mam to samo i pakiet internetu 10gb Niewspomnianajac o żałosnej ofercie internetu która musisz proponować - 59,99 zł za 100GB internetu z prędkością 300mb/s Kiepsko. Za 69,99 mam 900mb/s u mojego dostawcy. Z routerem w cenie. • zarobki? Powiem tak - nie zobaczyłem nigdy swojej całej wypłaty xD A już szczególnie żenujący jest fakt, że rekrutacja jest długa i o tym że dostaniesz za nią 1/3 wynagrodzenia czyli raptem kilka stówek (a szkolenie trwa 30 dni!) nie mówią ani na rozmowie o prace tylko informują na koniec szkolenia. Totalnie nieopłacalna praca. Z reszta kto chce to się przekona. Ta firma i tak upadnie gdyż sami dobijają się cenami i usługami ktore są na bardzo niskim poziomie o czym można poczytać w necie albo jak się tu pracuje - „Usluszec” od abonentów NC+

Pracodawca

@SzczeraPrawda

Witamy @SzczeraPrawda, bardzo dziękujemy za komentarz. Bardzo nam przykro, że doświadczyłeś sytuacji, o której wspominasz, dlatego chcielibyśmy poznać więcej szczegółów. Cały czas dbamy o to, aby nasi Pracownicy czuli się komfortowo w miejscu pracy. Każdy kandydat ubiegający się o pracę w naszej firmie otrzymuje kompleksowe informacje o całym procesie zatrudnienia już na etapie rekrutacji. Jeżeli brakowało Ci jakichkolwiek informacji to bardzo przepraszamy. Szkolenie przygotowujące do pracy naszych konsultantów jest profesjonalne i merytoryczne, co pozwala na kompleksowe przygotowanie do stanowiska pracy. Kadra kierownicza zatrudniona w naszym biurze jest przygotowywana merytorycznie do stanowiska pracy i stale podnosi swoje kompetencje. Mamy nadzieję, że pozwolisz nam stawać się jeszcze lepszym miejscem pracy i podzielisz się z nami w kontakcie bezpośrednim swoimi propozycjami pod adresem rekrutacja.katowice@ncplus.pl.

SzczeraPrawda
@CANAL+ Polska S.A.

"Kadra kierownicza zatrudniona w naszym biurze jest przygotowywana merytorycznie do stanowiska pracy i stale podnosi swoje kompetencje. " ... to nie prawda. konsultanci w tej firmie posiadają znacznie większą wiedzę od kierowników, co jest porażką na całej linii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@SzczeraPrawda

@SzczeraPrawda Zachęcamy zatem do przesłania swoich uwag (z dokładnym opisem sytuacji) na adres mailowy rekrutacja.katowice@ncplus.pl. Zespół HR nc+

Margarett
@SzczeraPrawda

Z tego co słyszałam to jest w Katowicach dział Lojalizacji i dzial Obsługi. O którym dziale jest Twoja opinia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mm
@SzczeraPrawda

Ja za to mogę powiedzieć co nie co o lokalizacji w Krakowie. Pracowałem tam kilka lat zdobyłam dość spore doświadczenie oraz przyjaźnie, za co firmie jestem ogromnie wdzieczny. To by było na tyle. Mobbing, mobbing i jeszcze raz mobbing. Dziwie się, że do teraz pozostaje to bez szerokiego echa oraz jakiejś inspekcji że strony PIPu. Mobbing jest więc tym na co można liczyć w tej firmie. Po kilku latach odchodzisz ze zdiagnozowana nerwica. Biuro obsługi klienta już dawno nie jest obsługa, a sprzedażą usług dodatkowych. Ok, firma musi jakoś zarabiać, ale od tego są firmy zewnętrzne, z którymi nc+ współpracuje. Na rozmowie rekrutacyjnej, otrzymujesz inne informacje niż w rzeczywistości te, które obowiązują. Mowa tutaj między innymi o dosprzedaży, na rozmowie twierdzą, że nie ma niczego takiego, po kilku dniach kiedy zaczynasz szkolenie nagle dowiadujesz się, że jednak dosprzedaz obowiązuje i szok. Zarobki może nie są złe, przynajmniej też po kilku latach i w zależności i od skilli, ale jak na fakt, że jest to praca zmianowa (i niech nikt nie myśli, że dostanie pół miesiąca na rano, a pół na popołudnie, trzeba się przygotować przede wszystkim na zmiany 16-24) to są to śmieszne pieniądze. Kierownicy to jakaś porażka pod względem ich kompetencji, jak zresztą wszystkie osoby wyższego szczebla, no bardzo mi przykro. Zerowa wiedza w zakresie podstawowych tematów. Kiedyś owszem, były osoby, na tych stanowiskach, które były doświadczone, ale już nie pracują, bo za dużo "mówili", co oczywiście nie jest mile widziane w firmie. Jeśli ktoś ma inne zdanie to długo tam nie zabawi. Jeśli ktoś się decyduje na taką pracę to zdecydowanie nie więcej niż pół roku, bo przy dłuższym stażu odbija się to na zdrowiu.

Pracodawca

@Mm

Witamy @ Mm, bardzo dziękujemy za komentarz. Bardzo nam przykro, że w taki sposób wspominasz pracę w Biurze Obsługi Klienta w Krakowie. Cały czas dbamy o to, aby nasi Pracownicy czuli się komfortowo w miejscu pracy. Call center to dla wielu osób wspaniałe dorywcze zajęcie, świetna opcja dla mamy wychowującej dziecko, idealna praca dla studentów, albo osób, które są na stałe zatrudnione w jakiejś firmie, a po godzinach chcą dorobić. Dbamy o dobrą atmosferę oraz klimat panujący w naszej firmie, dlatego stawiamy na: determinację, otwartość, umiejętność współpracy, elastyczność i odpowiedzialność. Szukamy Ludzi, którzy dzięki określonym predyspozycjom szybko zaadaptują się do nowych warunków pracy, wpiszą się w naszą kulturę organizacyjną i będą identyfikowali się z istotnymi dla nas wartościami. Każda przeprowadzana rozmowa kwalifikacyjna pozwala lepiej poznać naszego potencjalnego kandydata. Weryfikujemy umiejętności i kompetencje, chcemy poznać motywację oraz doświadczenie zawodowe danej osoby. Jako pracodawca pokazujemy, jaką firmą jesteśmy oraz przedstawiamy to, co mamy do zaoferowania. Zawsze przekazujemy komplet informacji odnośnie przyszłego zakresu obowiązków, godzin pracy, dodatkowych benefitów na danym stanowisku. W naszych ogłoszeniach o pracę jest również zawarta taka informacja. Wiemy, że kandydaci to osoby preferujące proste przekazy, dlatego nie stosujemy języka specjalistycznego. Bardzo ważna w naszej organizacji jest zasada transparentności. Wychodzimy z założenia, że z naszymi pracownikami i kandydatami komunikujemy się w sposób jasny i otwarty. Pokazujemy, że każdy pracownik jest dla nas cenny i że dotrzymujemy składanych obietnic oraz, że warto u nas pracować. Mamy otwartą komunikację z kandydatem (f2f, online). Chcemy być dla kandydata pracodawcą z wyboru, a nie z przymusu. Mamy nadzieję, że pozwolisz nam stawać się jeszcze lepszym miejscem pracy i podzielisz się z nami w kontakcie bezpośrednim swoimi propozycjami pod adresem rekrutacja.krakow@ncplus.pl.

Ja
@SzczeraPrawda

Dziękuję za cenny komentarz, podaruję sobie wysyłanie tam cv..

Narusegawa
@SzczeraPrawda

Pracowałem kilka ładnych lat W CTA NC+ w Warszawie i w pełni się zgodzę z opinią

Pracodawca

@Ja

@ Ja praca w strukturach firmy nc+ daje szerokie pole do rozwoju. Dbamy o to, aby każdy czuł się u nas dobrze. Jeżeli pojawiają się jakiekolwiek uwagi i zastrzeżenia staramy się reagować szybko i budować pozytywny wizerunek naszej firmy. Atmosfera jest dla nas bardzo ważna dlatego bardzo chętnie słuchamy naszych pracowników i pracujemy nad tym aby być coraz lepszym pracodawcą.

Pracodawca

@Narusegawa

@ Narusegawa bardzo dziękujemy za komentarz. Jest nam bardzo przykro, ze masz takie wspomnienia związane z pracą w naszej firmie. Dbamy o naszych pracowników i chętnie słuchamy ich propozycji. Wdrażamy różne rozwiązania, aby nasi pracownicy czuli się w naszej firmie komfortowo. Jeżeli masz propozycje udoskonalenia systemu wsparcia naszych pracowników zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem: rekrutacja.katowice@ncplus.pl :)

Beatka

Pracowałam kiedyś w CTA w Warszawie. Dawno temu na szkoleniach dla nowych pracowników było po 30 osób. Z biegiem czasu CC pustoszało i nie było wielu chętnych do pracy . Ostatnia grupka nowych konsultantów, jaką pamiętam, liczyła może 5 osób. Nic dziwnego, że firma otworzyła nowe cc w Katowicach, bo oferowane stawki były bardzo niskie jak na stołeczny rynek (nie dosyć, że niskie zarobki to jeszcze skj obniżał premie z takich powodów jak m. in."słyszenie oddechu w trakcie rozmowy" xD. Po odejściu z firmy po 5 latach pracy (łącznie z Cyfrą... - to był wspaniały zespół :)), na start u nowego pracodawcy (również praca w cc) dostałam 400 zł więcej. Jeżeli firma nie zacznie płacić pracownikom normalnych stawek jak w innych przedsiębiorstwach, to za kilka lat otworzy CC chyba na Kamczatce. Pozdrawiam najlepszy zespół CC z Poloneza :)

Pracodawca

@Beatka

@ Beatka bardzo dziękujemy za komentarz. Sytuacja na rynku zmienia się bardzo dynamicznie. Ilość osób zatrudnianych zależy od wielu czynników biznesowych. W zależności od zapotrzebowania pracodawca pozyskuje konkretną ilość pracowników. System wynagradzania jest kilku składnikowy. Jesteśmy bardzo transparentni i otwarcie rozmawiamy o systemie motywacyjnym na poszczególnych stanowiskach w naszych strukturach. Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu z nami – chętnie poznamy Twoje zdanie i propozycje w jaki sposób możemy stać się jeszcze lepszym miejscem pracy :)

Angelika

Nie polecam, wieczne problemy z dekoderem, ceny z kosmosu a podejście do starych klientów tragiczne. Żałuję ale kolejnej umowy nie podpisze gdyby nie wiem co by mi wciskali. Wciskając a potem wszystko wychodzi... Moje sugestie dla Platforma nc+: Zadbaj ie o klienta i przestańcie wciskać szajs Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Kultury

J23

praca w Warszawie w sumie ok . Atmosfera fajna (na infolinii), najgorsza byla (a moze jeszcze jest) kolezanka A od grafiku. Nigdy nie przepuscila okazji aby przydzielic w dniu przed urlopem druga zmiane (nie wyjedziesz po poludniu bo nie). Poza tym do preferencji pracownikow albo nie chcialo jej sie zagladac albo zucala kostkami bo nigdy nie byly brane pod uwage. Ja juz pracuje w Norwegii i bardzo dobrze na tym wychodze.

TheRockZBK
@J23

Właśnie szukam pracy na infolinii w nc+

Buka

Pracowałam w BOK w Krakowie. Czytając wypowiedzi większość jest niestety prawdziwa. Brak kompetencji osób na stanowiskach była trudna do niezauważenia. Liczyl sie tylko target i żeby cyferki w Excelu ładnie wyglądały, a nie wiedza i jakość obsługi. Tworzono Systemy premiowe, których nikt nie rozumiał. to nie było biuro obslugi klienta tylko biuro sprzedaży. Ostatnio bardzo zdziwiła mnie oferta pracy na pracuj.pl dotyczącej konsultanta do "BOK mieszczącego się w głównej siedzibie firmy na Conrada w Krakowie" Nie słyszałem , żeby zarząd przeniósł się. Kolejny przykład kompetencji osoby z firmy, która nawet nie zna adresu siedziby. Podsumując jeżeli chcesz się czegoś nauczyć i nie dostać nerwicy to nie polecam tej pracy. Biura w Katowicach nie znam ale pewnie jest to samo. Przecież ktoś ich musiał uczyć xd

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Buka

Cześć @Buka. Bardzo dziękujemy za wiadomość. Jest nam bardzo przykro, że masz takie obserwacje związane z pracą w naszej firmie. Dbamy o dobrą atmosferę w naszej firmie i rozwój kompetencji naszych pracowników. Kadra, zatrudniana w naszej firmie przechodzi cykliczne szkolenia oraz aktualizuje wiedzę niezbędną na danym stanowisku. Jako firma jesteśmy nastawieni na jakość obsługi klienta oraz zadowolenie naszych pracowników. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod adresem rekrutacja.krakow@ncplus.pl – z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania. Siedziba główna naszej firmy mieści się w Warszawie. Ogłoszenia związane z pracą w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Conrada nie zawierają treści z informacją o siedzibie głównej w Krakowie :)

Kandydat

Czy ktoś orientuje się jaka jest podstawa brutto w Katowicach w lojalizacji? Widzę, że są nowe oferty, ale jeśli ta podstawa jest jakaś śmiesznie niska, to nawet szkoda mojego czasu na rozmowę rekrutacyjną...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kandydat

Cześć @Kandydat, bardzo dziękujemy za komentarz. Rozwijamy nasze struktury w Katowicach i cyklicznie uruchamiamy procesy rekrutacji. Obecnie jednak nie prowadzimy procesów rekrutacji do zespołu lojalizacji. Zachęcamy do śledzenia naszej zakładki Kariera, gdzie znajdziesz wszystkie oferty – może uda nam się spotkać na spotkaniu rekrutacyjnym :) Nasi pracownicy otrzymują umowę o pracę a system wynagradzania jest kilkuskładnikowy i nie ogranicza się do podstawowego wynagrodzenia. Zapraszamy do kontaktu z nami pod adresem rekrutacj.katowice@ncplus.pl – odpowiemy szczegółowo na wszystkie Twoje pytania :)

Maila

Witam, Chciałabym się dowiedzieć w jakim terminie oddział z Katowicach odpowiada na złożone cv, mam na statusie kontakt od ok 2 tygodni i nic :/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Maila

@Maila bardzo dziękujemy za kontakt. Staramy się odpowiadać naszym kandydatom jak najszybciej. Bardzo prosimy o kontakt bezpośrednio pod adresem mailowym rekrutacja.katowice@ncplus.pl. Postaramy się wyjaśnić sytuację :)

Pablo

Ktoś może się wypowiedzieć na temat pracy w Call Center w Warszawie? Najbardziej interesuje mnie infolinia przychodząca. Jak się tam pracuje, jaki klimat, kadra, realne zarobki? etc.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Pablo

@Pablo aktualnie prowadzimy rekrutacje do naszych lokalizacji w Krakowie i Katowicach. Budujemy pozytywna atmosferę w naszych biurach i dbamy o wysoki standard pracy. Zachęcamy do aplikowania i zapoznania się z naszą oferta poprzez zakładkę kariera: https://ncplus.pl/kariera

Pracodawca

@Monika, dziękujemy za informację. Aktualnie prowadzimy procesy rekrutacyjne i dbamy o kontakt z naszymi kandydatami. Bardzo prosimy skontaktuj się z nami pod adresem mailowym rekrutacja.katowice@ncplus.pl.

Monica
@CANAL+ Polska S.A.

Wysłałam do Was bardzo ważną informację na maila. Proszę o odpisanie. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jajanasankach

UWAGA OSTRZEGAM !LUDZIE NIE IDŹCIE TU DO PRACY ! MÓWIĄ WAM, ŻE SIĘ DOSTANIECIE PO CZYM POTRAFIĄ DZIĘKOWAĆ PO KRÓTKIM CZASIE ! UWAŻAJCIE. KLIMAT TEŻ MEGA CIĘŻKI I ŚMIESZNA KASA

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Jajanasankach

@Jajanasankach bardzo dziękujemy za komentarz. Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna. Zasady zatrudnienia w naszej firmie są bardzo transparentne. Na każdym etapie zatrudnienia przedstawiamy warunki, które trzeba spełnić aby rozwijać się z nami długofalowo. Wynagrodzenie oferowane przez nas to system podstawy wraz z premią, która jest realna do osiągnięcia. Jeżeli brakowało Ci jakichkolwiek informacji to będziemy bardzo wdzięczni za kontakt bezpośredni pod adresem: rekrutacja.katowice@ncplus.pl. Rozwijamy się razem z naszymi pracownikami i jesteśmy bardzo otwarci na feedback.

Klara
Inne

Może ktoś ma wiedzę czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Czy jakieś wymagania na start są?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SzczeraPrawda
@Klara

Prowadzi, na olx mnóstwo ofert. Napisałem opinie pod nickiem - SzczeraPrawda poniżej. Proszę się zastanowić jaki jest powód że wiecznie szukają pracowników - wszyscy uciekają … ta firma to porażka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@SzczeraPrawda

Witamy @SzczeraPrawda. Aktualnie stale powiększamy nasze biuro i bardzo intensywnie prowadzimy procesy rekrutacyjne. Cieszymy się, że pracowałeś w naszych strukturach i poznałeś naszą firmę. Dziękujemy za wszystkie uwagi i komentarze. Są dla nas bardzo pomocne i pozwalają nam stawać się coraz lepszym pracodawcą. Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu z nami. Pozdrawiamy serdecznie i trzymamy kciuki za dalszy rozwój kariery zawodowej :)

Pracodawca

@Klara

Witaj @Klara , bardzo dziękujemy za komentarz. Aktualnie prowadzimy procesy rekrutacyjne w BOK w Krakowie i Katowicach na stanowiska Konsultanckie. W naszej pracy cenimy kreatywność i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Naszym pracownikom zapewniamy kompleksowe szkolenie wstępne oraz bogaty pakiet benefitów. Nasze biuro jest nowe i stale powiększamy nasze szeregi :) Zapraszamy do aplikowania i do bezpośredniego kontaktu pod adresem rekrutacja.katowice@ncplus.pl

Zostaw merytoryczną opinię o CANAL+ Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
CANAL+ Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii