Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Tragedia
Były pracownik

Na początku piękna rozmowa z P rekruter A. Która opowiadała jakie to dodatki do stawek będą za każde kolejne doszkolenie…. Oczywiście kłamstwo. Temat tego w firmie był poruszany natomiast dalej wciskane są te kłamstwa na rekrutacjach/ szkoleniach. Pomoc możecie uzyskać od konsulatów siedzących obok niż od lidera który wygania tylko na teamsy po czym i tak nikt tam nie odpisuje bądź po 20 minutach (a klient niech czeka)… ale spokojnie dostaniesz twoje statystyki i pouczenie ze masz je poprawić. Szkolenie na początku fajne ale to tylko atmosfera tak naprawdę wszystkiego sam się musisz nauczyć. Praktyka zerowa. System motywacyjny- żeby zachęcić ludzi do pozostania godzinę więcej dają 1 zł więcej do wypłaty XD….. liderzy nie wszyscy ale niektórzy po awansie na lidera jakby sie w (usunięte przez administratora) poprzewracało oczywiście wypowiadanie sie między sobą o pracownikach nie jest zbyt miłe. (usunięte przez administratora)Z mojej perspektywy odradzam. Chyba ze ktoś chce sobie dorobić i chce się męczyć to życzę powodzenia

X D
Pracownik
 Pytanie
@Pozytyw

Ale wiesz, że projekt nie obsługuje wyłącznie klientów? Poza tym z własnego doświadczenia mogę potwierdzić słowa @tragedia.

Zuzana
Inne
 Pytanie

Kiedy odejdziecie od umów (usunięte przez administratora)i dacie pracownikom normalne umowy o prace? Projekt czeski dostaje normalną umowę o pracę zatem jak widać jest to kwestia do zrobienia. Wymagacie co miesiąc na podstawie nie wiadomo czego, 145 godzin do wypracowania co miesiąc bez płatnego urlopu na umowie o zlecenie, jest to niepoważne traktowanie pracowników.

Voice Contact Center
Pracodawca
@anonimowy anonim

Dzień dobry, zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu na to stanowisko, przejście na umowy o pracę było planowane po zakończeniu okresu wdrożenia, który u każdej osoby może wynosić inny okres czasu, po osiągnięciu odpowiedniego poziomu wyników. Plany naprawcze, które zastosowaliśmy, wynikają z długotrwałego braku osiągania celów. Starannie określamy cele, które są realne i możliwe do osiągnięcia, omawiając je z doradcą i klientem. Należy zaznaczyć, że każdy plan naprawczy poprzedzają liczne spotkania i rozmowy, oferując szanse na poprawę wyników wspierane dodatkowymi działaniami i materiałami. Ostateczny wynik zależy od zaangażowania i chęci poprawy, a decyzja o kontynuacji współpracy jest podejmowana na podstawie efektów. W zakresie komunikacji, mamy ustalone ścieżki, Wszelkie pytania czy uwagi proszę kierować na mail myvoice@oex-vcc.com lub bezpośrednio do naszego koordynatora lub kierownika projektu.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Tauronii
Były pracownik
@Pracownik

Hej to dotyczy wszystkich projektów w tej firmie, tam powstała klika w dziale jakości. Specjalnie zaniedbują początkowe szkolenia żeby dział jakości miał racje bytu i miał wieczną pracę.

Hunter S. Thompson
Pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich i zapraszam na niepowtarzalną przejażdżkę po parku hipokryzji, zastraszania, apatii i absolutnego odrealnienia od rzeczywistości "firmy", która zwie się VoiceCC. ( Co to w ogóle znaczy? Voice ciągle czkam? A może Voice Ciągle Cierpisz. Tak. Myśle, że to ostatnie jest najbardziej adekwatne.) Zacznijmy od pięknych pozytywów: - Poznałem kilka fajnych ludzi i będę pielęgnował te znajomości Skoro już skończyliśmy pozytywne strony zatrudnienia to czas skupić się na tych najważniejszych: - Zaczynając pracę będzie szkolenie, ale takie bardzo do niechcenia. Każda osoba, która tu pracuje będzie musiała się dowiadywać rzeczy na własną rękę. Miej jednak na uwadze, że czas na odpowiedź od tych wyżej może przyjść za godzinę, a może dwie albo następnego dnia - Wyżej postawieni ludzie od Ciebie nie mają pojęcia o projekcie, który Tobie zlecają, ale nie martw się. Na pewno dostaniesz reprymendę od "taniego piwa", że to Twoja wina i utną Ci godziny. - Każda grupa czy projekt ma swoje kanały/czaty, ale pamiętaj, że jeśli zwrócisz uwagę na problem, że coś jest nie tak albo, że Twoi przełożeni zachowują się w zły sposób wobec swoich pracowników to dostaniesz groźbę pod tytułem "porozmawiamy o tym prywatnie w godzinach, które nam pasują" - Wszystkie szkolenia z RODO itd. nie maja żadnego znaczenia, ponieważ VoiceCC wyśle wrażliwe dokumenty na inny adres i oczekują od Ciebie, aby je odebrać, bo to Twoja wina, że nie było Cię na miejscu, w którym nie mieszkasz. Pamiętaj również, że musisz je odsyłać na własny koszt ponieważ każdy pracownik VCC powinien lądować głową w chodnik jak zobaczy na nim złotówkę. - Osoby na za zagranicznym projekcie, które robiły najlepsze wyniki dostały wypowiedzenie i ofertę w formie głodowej pensji, bo VoiceCC nie chciało czuć się źle, że wyrzucają kogoś. Natomiast ludzie, którzy w języku obcym mówią w taki sposób, że aż zęby zgrzytają to zostawili na projekcie, ale oczywiście pamiętajmy że lizusostwo jest też ważnym czynnikiem. - Wracając troszeczkę do poprzedniego punktu to relacja z TL i wyżej postawionymi jest śmieszna. Nikt z Tobą nie będzie rozmawiał poważne. Możesz się pocić i próbować merytorycznie i przestawiać swoje argumenty, ale pamiętaj, że oni mają na wszystko odpowiedź podręcznika i są po prostu głupimi dronami bez żadnego rozumu w oczach. Ważne jest głaskanie się po pleckach za wyniki. Mam żal do mojej TL. Brak jakiegokolwiek kręgosłupa moralnego i kompletne tchórzostwo. Tylko machanie główką przy tych rozmowach prywatnych, bo akurat wyżej postawiona była na callu. - To jest punkt skierowany w Ciebie moja droga. Wiesz kim jestem i ja wiem kim jesteś. Nie ma w Tobie żadnego poczucia cywilnej odwagi. Jest źle, było źle i będzie źle i nie masz odwagi się odezwać mimo, że wiesz, że ludzie z Twojego projektu są traktowani jak cyferki excela. Pozwalasz, aby można było nam pluć w twarz - System się zaciął? Masz problemy ze sprzętem? Coś jest nie halo z serwerami i nie możesz sie zalogować? Nie martw się. Możesz, a nawet musisz odpracować każdą minutę, bo przecież to Twoja wina. - Umowa o pracę? Co to takiego? - Szkolenia z dodatkowego skilla przez tygodnie, testy, reprymendy, aby tylko nagle go absolutnie odsunąć od pracowników, bo jednak jest niepotrzebny, bo firma, która się tym zajmuje daje radę, ale spokojnie w nagrodę dostaniesz ucięte godziny To jest tylko wierzchołek góry lodowej. Młodzi ludzie naprawdę omijajcie to miejsce szerokim łukiem i znajdźcie sobie zdrowie miejsce pracy. Szkoda waszego zdrowia psychicznego już i tak w chorym świecie. W tym miejscu pracuję nie ludzie, a manekiny, które mają zjechaną głowę tymi formułkami. PS. Jeśli VoiceCC odpowie na moją wiadomość kolejną formułką albo będzie próbowało dociec kto to napisał to tylko potwierdza wszystko co napisałem. Jeśli paskudni, apatyczni i nie liczycie się z ludźmi.

1
MagdaKlocek
Były pracownik
@Hunter S. Thompson

Powiedziałeś całą prawdę o tej firmie WCC-Więc ciągle cierp

Gamgrena
Inne
 Pytanie
@Hunter S. Thompson

W punkt! W końcu ktoś to powiedział! I co voicecc? Poszło trochę w pięty, nie?

Voice Contact Center Nowy wpis
Pracownik
@Hunter S. Thompson

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Opinie byłych i obecnych pracowników pomagają nam lepiej zrozumieć, jak możemy się poprawić. Jesteśmy otwarci na rozmowę, aby omówić Pana zastrzeżenia i wysłuchać dodatkowych uwag. Dyrektor działu HR chętnie się z Panem spotka. Aby ustalić dogodny termin, prosimy o kontakt pod adresem e-mail myvoice@oex-vcc.com. Ponadto, chcielibyśmy podkreślić, że nasza reakcja na Pana opinię nie jest formułką, a wyrazem zrozumienia sytuacji. Zapewniamy też, że nie będziemy w odwecie próbowali ustalić Pana tożsamości, ponieważ takie działania są sprzeczne z naszymi zasadami i wartościami.

Hunter S. Thopmson Nowy wpis
Pracownik
@Voice Contact Center

"Ponadto, chcielibyśmy podkreślić, że nasza reakcja na Pana opinię nie jest formułką, a wyrazem zrozumienia sytuacji. Zapewniamy też, że nie będziemy w odwecie próbowali ustalić Pana tożsamości, ponieważ takie działania są sprzeczne z naszymi zasadami i wartościami." Dokładnie ustaliliście moją tożsamość i doszliście kim jestem, więc proszę nie kłamać. Nie mam umowy o pracy, więc PiP nie może się tym zainteresować. Rozmawiałem z moją TL i próbowała mi przekazać w bardzo delikatny sposób, że czeka mnie rozmowa z największą głową HR. I czekam na ten dzień. Kiedy zmierzę się z tą wielką personą. Pewnie zostanę absolutnie zdemolowany podczas tej rozmowy, bo jako głupi pionek nie mam coś do gadanie, ale jest pewna kwestia, którą pomineliście. RODO będzie waszym aniołem śmierci. Mam zamiar iść do prawnika i omówić kwestię wysyłania dokumentów na miejsce, w którym nie powinny się one znaleźć. Mam nadzieję, że czujecie się źle jak patrzycie w lustro, ale pewnie całe "g" was to obchodzi.

wtrosceoklienta
Były pracownik

Jestem osobą z reguły prokliencką. Troche się zawiodłam. Była to moja dodatkowa praca i chyba całe szczęście. Starałam się podnieść wyniki i wzięłam więcej godzin a finalnie dostałam wypowiedzenie. A TL nawet nie podpisał że mną zdania sprzętu. Przekazał papiery koledze. Tchórzostwo, chore wymagania, lizusostwo, kolesiostwo. Jeśli tego nie masz lepiej nie planuj długiej współpracy z VCC dla Taurona (lok. RZ)

MagdaKlocek
Były pracownik
@wtrosceoklienta

Miałam tak samo

Voice Contact Center
Pracownik
@wtrosceoklienta

Dzień dobry, dziękujemy za Twoją opinię. Wypowiedzenie umowy po stronie naszej firmy jest zawsze poprzedzone gruntownym zbadniem konkretnej sytuacji. W przypadku braku realizacji celów lub braku wyników zawsze pracujemy nad ich poprawą i wdrażamy Program Zmian. Nagłe zwolnienie może być spowodowane rażącym działaniem na szkodę firmy lub jej klientów oraz incydentem RODO. Jeśli w Twoim przypadku zwolnienie było nagłe - zapewne wystapiła jedna z powyższych okoliczności. Jeśli chodzi o zdanie sprzętu - zgadza się może dokonać tego każda osoba do tego upoważniona. Nie jest to związane z uchylaniem się od konfrontacji, lecz może być spowodowane brakiem dostępności w określonym terminie. Jeśli chciałabyś porozmawiać na temat konretnej sytuacji lub uzyskać więcej informacji, zapraszam do kontaktu pod adresem: myvoice@oex-vcc.com.

Wtrosceoklienta Nowy wpis
Były pracownik
@Voice Contact Center

Proszę nie wmawiajcie ludziom tych swoich bajek. A zwłaszcza dbałości o jakość. To szkolenie które teraz ruszą i nowi pracownicy nie zapewnią jakości takiej jaka mieli ludzie po kilku szkoleniach. Myślę że te szkolenia na niskim poziomie to celowe działanie żeby jakościowi mieli co robić. Oczywiście te lepsze stanowiska to lizusy bo w większości stanowiska obsadzone.

nikt Nowy wpis
Były pracownik

Jeśli chcecie nabawić się nerwicy to polecam tą firmę. -Zacznę od tego, że szkolenia to jakiś żart, bo tak naprawdę nic nie wniosły. -Po zaczęciu samodzielnej pracy team leaderzy zachowują się jakby byli tam za karę, kiedy ich zapytasz o coś czego przecież nie musisz jeszcze wiedzieć. -Nie pewna sytuacja wobec wypłaty, bo obcinane są godziny pracy u nawet jeśli jesteś zdeklarowany/a w grafiku to może się okazać, że musisz się wylogować i czekać na przykład cały dzień czy może jednak nie znajdzie się praca. -Nieustanne wytykanie błędów, a brak jakiegokolwiek pochwalenia za pozytywy pracy. -Jeśli osiągniesz efektywność dobra, nagle okazuje się, że musisz mieć jeszcze lepszej. Jest dużo więcej negatywów tej pracy, a pozytywów na tą chwilę chyba zero, więc nie polecam tego miejsca, chyba że chcecie się wykończyć jak duża część pracowników stamtąd.

VPICUavprdel
Były pracownik

Polecam wszystkim młodym osobom przygodę z VCC. Pierwsze zdanie to nie jest żart :). Na prawdę możecie się sporo nauczyć chociażby jak nie powinna wyglądać praca i zarządzanie ludźmi. Na pewno dowiecie się co to jest (usunięte przez administratora) i jak dzięki temu, że jesteście zatrudnieni na umowę cywilną nie możecie nic z tym zrobić ponieważ nie chroni was kodeks pracy a wszystkie spory ze zleceniodawcą musicie rozwiązywać w sądzie cywilnym, gdzie będąc studentem was po prostu na to nie stać. Obietnice jakie przed podpisaniem umowy (cyrografu) złoży wam dział HR pozostaną dalej w strefie obietnic. Jest to na prawdę zacna nauka na całe dalsze życie do jakiej pracy nie iść. Wybierając kolejną uważajcie, żeby nie popełnić tego samego błędu. Firma funkcjonuje na zasadzie podpisania lukratywnego (dla siebie) kontraktu z klientem jak na przykład Tauron,Allegro i inne, gdzie oferuje outsourcingowe usługi i wykonuje je za pomocą młodych ludzi za najniższą krajową , którzy nie są w stanie potem wyrwać się z sideł w jakie wpadli. Najbardziej żal mi tych wszystkich osób, które skuszone awansem na TL lub innym dalej pracują tam bez umowy o pracę za najniższą stawkę tyle tylko, że teraz mogą się zamienić w (usunięte przez administratora) i swoje frustracje przelewać na innych. Jeśli siedzicie tam dalej to musicie mi wierzyć na słowo, że poza tą firmą istnieją normalne firmy które szanują swoich pracowników ale tu nie jesteś pracownikiem, tylko wyrobnikiem z którym mogą zrobić wszystko ponieważ wiedzą, że są bezkarni. Dlatego człowieku zanim tam pójdziesz zastanów się skąd tyle negatywnych opinii ma ta firma i czy na pewno potrzebna ci jest ta ciężka lekcja życia.

2
Voice Contact Center
Pracownik
@VPICUavprdel

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią. Chcemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby oferować osobom współpracującym z nami jak najlepsze warunki. W ogłoszeniach dla osób zainteresowanych współpracą z Voice Contact Center komunikujemy, że proponujemy umowy zlecenie. Oferują one elastyczność w zakresie planowania grafiku, co wielu osobom pozwala na łączenie pracy z innymi obowiązkami, np. studiami. Informacje o stawkach lub widełkach są podawane w ogłoszeniach, a kwestie wynagrodzenia i systemu motywacyjnego są też omawiane podczas rozmów rekrutacyjnych. Chcielibyśmy również podkreślić, że w Voice Contact Center kładziemy duży nacisk na rozwój osób z nami współpracujących – w ostatnim roku mieliśmy aż 94 awanse wewnętrzne. Zależy nam na wyjaśnieniu wszelkich wątpliwości, zapraszamy więc do kontaktu poprzez adres mailowy: myvoice@oex-vcc.com.

1
MagdaKlocek
Były pracownik
@Voice Contact Center

Tak masz rację mogłam nie podpisywać śmieciówki ale inaczej było to omawiane podczas rekrutacji

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Nikt ważny
Inne
 Pytanie

Drodzy pracownicy, byłych i potencjalnych też, oraz VCC, z Wami mówię, proszę słuchajcie treść: Od początku nasze losy z VCC są jak gra, gdzie rekruterka o umowie na UoP mówiła nam już wtedy, że po trzech miesiącach, każdy z nas przejść miał na nią. O respekcie dla "inności", i o pensji, co rośnie z każdym dodatkiem. Przyjęci po teście, do biura zaproszeni, na zlecenie umowę dano, niemal rok miała trwać. "Po trzech miesiącach zerwiemy i nową podpiszemy" — tak nam odpowiedziano, gdyśmy zapytali, jak to będzie dalej grać. Osoba nadzorująca do zrezygnowania z L4 nas zachęcała, "mniej zarobicie, a i tak to tylko na trzy miesiące" mówiła. Bez znaku, bez słowa, wyszliśmy jak Zabłocki na mydle. Umowy nie dostaliśmy, nadeszła pocztą, ale po czasie. Praca wydawała się fajna, do chwili gdy o UoP zaczęliśmy pytać. Nagle wmawiano nam, że UoP to nagroda, nie prawo. I szkolenie z UoP, co brzmiało absurdalnie, i to jeszcze, warunkowe wypowiedzenie, które z pracy wykluczać nas miało. "Nie potrzeba aneksu" — początkowo mówili, "A jednak trzeba, lecz podpisywać nie musimy" — później twierdzili. "A jednak musimy" — skończyli na tym, że dwie strony muszą zatwierdzić. Niejasności w nim, a księgowa sprawdzała, nie prawnik — jak to zrozumieć? Pytania nasze tłumiono, "albo podpisujesz, albo wylatujesz" — silna sugestia, bez wyboru pozostawiona. Spotkania zawsze w trójkę: TL1, TL2, i - ofiara. W tej grze, gdzie prawda rzadko na wierzch wypływa.

1
MagdaKlocek
Pracownik
@Nikt ważny

Zgadzam się z tym opisem

Z
Pracownik

Oferowane warunki w stosunku do stawianych wymagań oraz postawa pani rekruterki, która zachowuje się jakby poskradała wszystkie rozumy są ŻENUJĄCE!!! Bezpodstawne zarzuty w stosunku do kandydatów może sobie schować w kieszeń a wytykanie rzekomych błędów które w nie mają miejsca powinno dać jedynie do myślenia. Do tego stawka mniej niż 7k brutto jest śmieszna i poniżej krytyki. Radzę tej firmie się naprawdę grubo zastanowić nad taką polityką a ludziom którzy się szanują poszukać ciekawszych ofert i bardziej przyjaznego pracodawcy…

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Z

Dzień dobry, w większości publikowanych ogłoszeń stawki lub widełki są podane, stawki godzinowe są ustalane odgórnie i niestety rekruter często nie ma możliwości zaproponowania wyższej stawki na dane stanowisko. Przed rozpoczęciem rekrutacji wspólnie z Kierownikiem ustalane są również krótkie zadania do wykonania dla kandydatów.

Voice Contact Center
Pracownik

Dzień dobry, rekrutacje prowadzą różni rekruterzy, wszyscy posiadają odpowiednie certyfikaty oraz szkolenia. Każda rekrutacja prowadzona jest zgodnie z wytycznymi ustalanymi przez zespół. Celem przekazania bliższych szczegółów uwag zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem myvoice@oex-vcc.com.

Zuzana
Inne
 Pytanie

Kiedy odejdziecie od umów (usunięte przez administratora)i dacie pracownikom normalne umowy o prace? Projekt czeski dostaje normalną umowę o pracę zatem jak widać jest to kwestia do zrobienia. Wymagacie co miesiąc na podstawie nie wiadomo czego, 145 godzin do wypracowania co miesiąc bez płatnego urlopu na umowie o zlecenie, jest to niepoważne traktowanie pracowników.

Voice Contact Center
Pracownik
@Zuzana

Dzień dobry, uprzejmie informujemy, że rodzaj umowy podyktowany jest specyfiką branży oraz klienta. Zależy nam na jak największej dyspozycyjności Konsultantów z uwagi na częste zmiany, które dzieją się na Projektach. Co więcej, dzięki częstym logowaniom można utrzymać realizację wskaźników na dobrym poziomie. :)

zuzana
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

W takim razie dlaczego na projekcie czeskim jest możliwość pracy na umowie o pracę? Czym różni się specyfika projektu czeskiego identycznego jak polski? Rozumiem że Pani również pracuje na umowie śmieciowej? Skoro wam zależy na wyrabianiu Prawie całego etatu 145 godzin to powinniście dać pracownikom uczciwą i godną umowę z możliwość płatnego urlopu, a nie traktować ich jak trybiki w maszynie.

Jowita
Kandydat
@zuzana

na projekcie czeskim tylko w ogłoszeniu i podczas rozmowy jest mowa o umowie o pracę. W rzeczywistości dostaje się umowę zlecenie.

umowa o pracę
Pracownik
@Voice Contact Center

Praca nosi znamiona umowy o pracę i powinna być taka właśnie umowa!

dlaczego
Kandydat
 Pytanie
@umowa o pracę

to dlaczego nie ma? dlaczego koordynatorzy tez nie maja umowy o prace? ;/

buba
Były pracownik
 Pytanie
@dlaczego

a czemu mieliby? ta firma nie traktuje powaznie zadnego czlowieka, lepiej szukac pracy gdzie indziej

Voice Contact Center
Pracownik
@buba

Dzień dobry, informujemy, że rodzaj umowy podyktowany jest również specyfiką branży oraz klienta i zależny jest od różnych czynników. Zapraszamy do zadawania pytań podczas rozmów rekrutacyjnych.

Czeski
Pracownik
@Zuzana

Tu nikt nie ma umowy.Czeska grupa jak się zaczęła dopytywać o umowę to wywalili tych co się upominali i zostawili tylko 4 osoby

2
Voice Contact Center
Pracownik
@Czeski

Dzień dobry, rodzaj umowy podyktowany jest specyfiką branży oraz klienta i zależny jest od różnych czynników. Zakończenie współpracy decyzją firmy najczęściej jest skutkiem niezrealizowania ustalonych planów naprawczych lub niewykonywania odpowiednio powierzonych zadań. Zwolnienia decyzją firmy nie są podyktowane pytaniami o rodzaj umowy. Celem wyjaśnienia wszelkich wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod dedykowanym adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com.

anonimowy anonim
Inne
 Pytanie
@Voice Contact Center

VoiceCC Szanowne, Informacja dla Was jest taka, że niemal cały projekt czeski został zwolniony - nie ogranicza się to wyłącznie do osób z planem naprawczym. Uzgodnijcie między sobą proszę wspólną wersję wydarzeń, jako że różni się ona w zależności od osoby. Jeżeli chodzi o wspomniane plany naprawcze, wydaje się, że przydzielenie pracownika do takiego planu jest równoznaczne z odsuniętym w czasie zwolnieniem. Powodem jest to, że wymagania są na tyle wygórowane, iż ich spełnienie jest niemożliwe. Jeśli "rodzaj umowy jest podyktowany specyfiką branży oraz klienta i zależy od różnych czynników", dlaczego informacja o możliwości przejścia na umowę o pracę (UoP) po trzech miesiącach znalazła się w ogłoszeniu? Taką samą informację podawała Pani rekruter na każdym etapie rekrutacji. Liderzy również utrzymywali, że umowa o pracę będzie dostępna, aż do samego końca. Początkowo wszyscy mieli ją otrzymać, później mówiono o "wybranych". W efekcie nikt jej nie otrzymał. To, co zostało napisane tutaj, jest jedynie czubkiem góry lodowej, gdyż działań o wątpliwej etyce jest znacznie więcej.

1
Voice Contact Center
Pracodawca
@anonimowy anonim

Dzień dobry, zgodnie z informacją zawartą w ogłoszeniu na to stanowisko, przejście na umowy o pracę było planowane po zakończeniu okresu wdrożenia, który u każdej osoby może wynosić inny okres czasu, po osiągnięciu odpowiedniego poziomu wyników. Plany naprawcze, które zastosowaliśmy, wynikają z długotrwałego braku osiągania celów. Starannie określamy cele, które są realne i możliwe do osiągnięcia, omawiając je z doradcą i klientem. Należy zaznaczyć, że każdy plan naprawczy poprzedzają liczne spotkania i rozmowy, oferując szanse na poprawę wyników wspierane dodatkowymi działaniami i materiałami. Ostateczny wynik zależy od zaangażowania i chęci poprawy, a decyzja o kontynuacji współpracy jest podejmowana na podstawie efektów. W zakresie komunikacji, mamy ustalone ścieżki, Wszelkie pytania czy uwagi proszę kierować na mail myvoice@oex-vcc.com lub bezpośrednio do naszego koordynatora lub kierownika projektu.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zadane pytanie! W Voice Contact Center przede wszystkim cenimy umiejętność bycia sobą, nie wtłaczamy nikogo w żadne ramy, traktujemy każdego indywidualnie. Z uwagi na samą specyfikę pracy zwracamy uwagę na umiejętności komunikacji, umiejętności adaptacyjne, dostosowania się do Klienta, a przede wszystkim - chęci rozwoju. :)

XDD
Pracownik
@Pytanie

podatność na pranie mózgu, praca jak robot, godzenie sie na kase wystarczającą co najwyżej na waciki i nie zadawanie pytań. z naciskiem na to ostatnie, jak ktoś sie za bardzo interesuje to przestaje być miło XD

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Lizanie (usunięte przez administratora) liderom. Jeśli jesteś ultra miły i wychodzisz z nimi po pracy na picie, bądź w pracy na papierosa z automatu zostajesz liderem (tzn są oczywiście konkursy na lidera ale zawsze każdy wie kto wygra XD), albo dają Cię na odpisywanie na konsultacjach, pomoc przy grafiku,pomoc na sali albo inne takie. Jeśli upominasz się o swoją wypłatę, źle wpisany dzień, uciecie godzin pracy, bądź np źle wypłacana premie jak to taka jedna dziewczyna robiła, to jesteś od razu na celowniku. Szukają byle pretekstu żeby cię (usunięte przez administratora) Także pełno milosci w tej pracy.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Uprzejmie informujemy, że rekrutacje na stanowiska liderskie są dostępne dla wszystkich, a sam proces rekrutacyjny przebiega w standardowy sposób, zgodny ze standardami przyjętymi w firmie. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące wynagrodzenia, realizacji projektu prosimy zgłaszać na bieżąco do Lidera, bądź Kierownika Projektu. Co więcej, w każdej chwili można skierować uwagi do działu HR bezpośrednio, bądź w formie mailowej - na skrzynkę My Voice (myvoice@oex-vcc.com).

Pracownik
Były pracownik
@Voice Contact Center

Uprzejmie informuję, że o sytuacji był powiadomiony lider, koordynator i osoba z Hr. Teraz pozostaje już tylko sąd albo pip. :)

Tauronii
Były pracownik
@Pracownik

Hej to dotyczy wszystkich projektów w tej firmie, tam powstała klika w dziale jakości. Specjalnie zaniedbują początkowe szkolenia żeby dział jakości miał racje bytu i miał wieczną pracę.

Masakra
Były pracownik

Jeśli szukasz miejsca (usunięte przez administratora) które będzie dążyć do tego aby kontrolować cię stresem i wielkością twojej premii (bazowe zarobki tragiczne, a o premię z czasem coraz trudniej, bo podnoszą progi punktowe), która nie jest w pełni zależna od wysiłku konsultanta, to VCC jest miejscem dla ciebie :)

Monia
Były pracownik
@Masakra

Taka jest prawda, najpierw są cukierkowe rozmowy, a potem szantaż, obgadywanie na sali, wysmiewanie, straszenie. Zostalam zwolniona dlatego, ze mialam "czelnosc" podawazyc ich "zasady" i powiedzialam liderce co myślę. oczywiscie ona wziela to do siebie i zaraz poleciala mowic innym. dramat nie firma :)

Ooo
Pracownik
@Monia

Jak nie stosujesz się do zasad w firmie, które podpisałaś na umowie i się na nie zgodziłaś to sorki…. Pretensje miej do siebie tylko i wyłącznie…

ProjektAlle
Pracownik

Pracuje jeszcze w Voice, ale jeśli będzie tak dalej, to będę zmuszony opuścić pokład. Brak premii świątecznej lub jakiejkolwiek innej formy docenienia pracy (szczegolnie pracownika z satysfakcjonującymi wynikami). Konkursy na kiju typu przebranie na Halloween lub domek z piernika nie nakarmią pracowników. Brak prestiżu związanego z pracą na tak poważnym projekcie, a feedback tylko w sprawie uwag lub błędów to norma. Na premię z wyników harujesz jak (usunięte przez administratora) (ryzyko nie załapania się na premię przez ankietę wypełnioną przez klienta po złości).

Patroll
Były pracownik
@ProjektAlle

Masakra. Brak szacunku do pracownika, brak docenienia ciezkiej pracy, brak wsparcia poza feedbackiem typu "wow, dobry wynik, oby tak dalej????". Poprosilem o pomoc, poniewaz pomimo jednego z lepszych wynikow w zespole potrzebowalem wiekszej ilosci przerw na regulacje emocji (mam zaburzenie i opinie lekarza) i uslyszalem, ze nie da sie nic zrobic w tym kierunku. Na pytanie czy kontaktowano sie w tej sprawie z dzialem HR otrzymalem odpowiedz, ze nie. Poprosilem o spotkanie z kims z HR - nie było go. Kontakt z partnerami, ktorzy cie obrazaja i obwiniaja za wszystko (usunięte przez administratora) potrafi wplynac na ogolne samopoczucie - szczegolnie gdy wymagaja empatii prowadzac kontakt. Polecam kazdemu kto chce zarabiac za malo, robic za duzo i czuc sie w zespole jak zwykly numer konta, na ktore musi zostac przelana wyplata co miesiac.

2
Voice Contact Center
Pracownik
@Patroll

Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym: myvoice@oex-vcc.com W ten sposób wyjaśniliśmy z powodzeniem już wiele kwestii. Dział HR jest dostępny do dyspozycji każdego dnia, zapraszamy również do kontaktu z Działem HR bezpośrednio na priv poprzez platformę Teams lub również przez skrzynkę mailową: myvoice@oex-vcc.com

Ja
Pracownik
@Patroll

@Patrol w ogłoszeniu jest napisane odporność na stres - więc to nie jest praca dla ludzi z zaburzeniami. Każdy z nas chciałby więcej przerw... - przy Twojej propozycji przerw - pensje byśmy dostawali taką samą - to byłoby niesprawiedliwe.

1
XDD
Były pracownik
@Ja

"Nie wiem, ale się wypowiem." Nie ma czegoś takiego jak odporność na stres - są ludzie, którzy nie mówią o swoich emocjach i ludzie, którzy mają interes firmy gdzieś. Zaburzenie narodziło się w efekcie pracy w VCC. W opinii lekarza powodem były: brak wsparcia, chroniczny stres generowany parciem na wyniki i przekonywaniem na każdym kroku, że można więcej, presja ze strony osób obsługiwanych (wylewanie złości za politykę platformy) i nakaz przyzwalania na obrażanie konsultanta (dopiero po 2 razie można było rozłączyć rozmowę, bo przecież trzeba upomnieć najpierw kogoś w sprawie szacunku należnego każdemu człowiekowi), niepełne szkolenie - przymus samouctwa, brak docenienia oraz przemoc niewerbalna ze strony liderów. Niesprawiedliwe to jest to, że osoby z najwyższymi wynikami nierzadko dostawały taką samą pensję co osoby, którym nie zależało xD Proszę w takim wypadku mnie nie pouczać szanowny D, bo prawda sama się obroni.

zlotysedes
Inne

Chciałbym dodać kilka słów o jakże wspaniałym projekcie TAURON: 1.Godziny są ucinane nagminnie Liderów operacyjnych kompletnie nie interesuje zapotrzebowanie godzinowe konsultantów. Ścinają godzin "ile wlezie" 2.Potrzeby konsultantów w ogóle nie są brane pod uwagę, a nawet często są wyśmiewani jak wyrażą swoją opinię. 3.Procedury jakie są narzucane podczas obsługii klienta na infolinii są coraz bardziej absurdalne i w takiej pracy czuć jeszcze większą presję. Zamiast skupić się na rozwiązaniu sprawy klienta, to uwaga idzie na polecanie alternatywnych kanałów kontaktu. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej i atmosfera robi się coraz to gęściejsza.

Patroll
Użytkownicy czekają na odpowiedź 56 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Masakra. Brak szacunku do pracownika, brak docenienia ciezkiej pracy, brak wsparcia poza feedbackiem typu "wow, dobry wynik, oby tak dalej????". Poprosilem o pomoc, poniewaz pomimo jednego z lepszych wynikow w zespole potrzebowalem wiekszej ilosci przerw na regulacje emocji (mam zaburzenie i opinie lekarza) i uslyszalem, ze nie da sie nic zrobic w tym kierunku. Na pytanie czy kontaktowano sie w tej sprawie z dzialem HR otrzymalem odpowiedz, ze nie. Poprosilem o spotkanie z kims z HR - nie było go. Kontakt z partnerami, ktorzy cie obrazaja i obwiniaja za wszystko co zle na platformie All...... potrafi wplynac na ogolne samopoczucie - szczegolnie gdy wymagaja empatii prowadzac kontakt. Polecam kazdemu kto chce zarabiac za malo, robic za duzo i czuc sie w zespole jak zwykly numer konta, na ktore musi zostac przelana wyplata co miesiac.

Victoria
Kandydat
 Pytanie

How do you apply if you so wish to apply? Is the company recruiting?

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Victoria

Good morning, all our current offers are available on our website - in the 'career' tab: https://oex-vcc.com/en/who-are-we-looking-for/ We invite you to familiarize yourself.

Anonim
Były pracownik

Na dłuższą chwilę nie polecam. Na początku było fajna atmosfera na szkoleniu i po szkoleniu. Miałam fajną liderką, która z chęcią mi pomagała i była bardzo przyjemną dziewczyną. Oczywiście po wdrożeniu poszłam na zdalne i po jakimś czasie okazało się, że moja liderka idzie na inne stanowisko i po tym czasie wszystko zaczęło się psuć. Przez dłuższy czas nie miałam lidera, a jak już ją dostałam to nie odpisywała mi na maile, a jak już odczytywała, to tylko po to, aby wkleić mi tą samą wiadomość na temat moich wyników, a pomocy nie otrzymałam. Później znowu się okazało, że będę miała nowego lidera, który niestety sprawił, że musiałam się zwolnić z tej pracy. Kiedy musiałam mieć wynik 44, a nagle muszę mieć codziennie 52 to każdego dnia musiałam harować bez żadnej przerwy, aby wbić taki wynik. Ciągły stres, czy na pewno wbijesz odpowiedni wynik danego dnia, czy NPS im odpowiada. Każdy twój ruch w tej pracy ma swój wynik, który ty musisz utrzymać. Już pod koniec mojej pracy w tej firmie miałam coś takiego jak WS - Work Shadowing. Miały one wspomóc tobie w poprawieniu wyników, natomiast w praktyce nic to nie dawało, jedynie marnowanie twojego czasu oraz lidera. Niestety mój lider wolał przez godzinę podpowiadał mi jak napisać "rozprawkę" na chacie, aniżeli szybko rozwiązać problem Partnera na chacie. Jak zaczynasz pracę w tej firmie to otrzymasz jakąś tam pomoc, natomiast po dłuższej chwili to niestety takiej pomocy od liderów nie otrzymasz. Czekanie godzinami, aż ktoś ci odpisze na konsultacjach, w szczególności, jak obsługiwał je Pan D, który niestety nie jest kompetentną osobą, do bycia liderem. Nie czytał uważnie twoich wiadomości w konsultacjach, aby odpisał ci to samo, co ty już wiesz. Czasami były dni, że to ja odpisywałam na konsultacjach, pomimo, że to nie był mój obowiązek, ale szkoda mi było innych doradców. Pracowałam tam prawie dwa lata, a i tak chcieli mnie zwolnić, bo moje wyniki nie osiągały 52, tylko np 49, czy 46. Nieważne. ile będzie się tam pracowało, to jeśli i tak nie będziesz robił wyników, jakich trzeba, to cię wywalą.

podbijam
Pracownik
@Anonim

O tak D nie wiadomo co tam robi. Gościu kompletnie nie ogarnia, a jego podejście do doradców to jakiś żart. Mój przyjaciel miał nieprzyjemność być na szkoleniu które D prowadził masakra. Albo czytanie bw, albo mówienie o rzeczach z głowy, ale w kompletnie nieciekawy sposób tak, że nie dało się nic zapamiętać i jedyne na co się miało ochotę, to spanie. Sam D zawsze wyglądał tak, jakby był świadomy jak bardzo jego szkolenia są nudne i sam gdyby mógł to by zasnął na sali. Praca nie jesf najgorsza, raz lepiej, razgorzej zależy od lidera. Obecny skład na partnerze to bardzo ponury komedio dramat

Voice Contact Center
Pracownik
@podbijam

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Sprawa została już przekazana do Kierownika Projektu w celu jej wyjaśnienia. Bardzo prosimy o zgłaszanie takich sytuacji na bieżąco, dzięki temu będziemy mogli od razu zareagować. Można zrobić to bezpośrednio do Kierownika Projektu, bądź do działu HR oraz za pośrednictwem skrzynki My Voice - myvoice@oex-vcc.com.

konsultant
Pracownik

Nie polecam. Leaderzy przeprowadzają (usunięte przez administratora) na pracownikach, wypisują i wymagają odpowiedzi na już w dni wolne od pracy. Grafik jest niejasny, zwłaszcza dla studentów bo jego implementacja zmienia się wraz z zachciankami menagera głównego. Wymóg podpisania umowy już podczas szkolenia, leaderzy straszą zwolnieniami, odbierają możliwość premii. Jeśli klient wyżywa się na tobie emocjonalnie nie masz prawa się rozłączyć tylko masz obowiązek przepraszać za firmę, której projekt dotyczy. Jedyną rzeczą, która mnie trzyma w tej firmie jest bardzo elastyczny grafik na projekcie i to jest chyba jedyny pozytyw.

AJ
Były pracownik

Pracowałam w firmie 4 lata, i to były dla mnie na ogół dobre lata, ale zdarzały sie okresy kiedy nie wiadomo było czy szukać pracy czy wegetować, bo firma nie miała pracy dla pracownika, albo wolała oddać projekt innej osobie, a Tobie szaraczku nic do tego. Najgorsze że nawet przy długiej wspolpracy nikt nie daje umowy o pracę, nie ma stabilności

Voice Contact Center
Pracownik
@AJ

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Z uwagi na dużą dynamikę branży CC zdarzają się sytuacje ze zwiększonym, bądź też zmniejszonym zapotrzebowaniem godzinowym, natomiast zawsze staramy się zapewnić ich płynność poprzez propozycje doszkoleń na inne projekty (w ramach zainteresowania oraz możliwości).

Mysle
Kandydat
 Pytanie
@Voice Contact Center

Dlaczego nie ma umów o pracę? Nawet na stanowiskach mangerskich.

Tragedia
Były pracownik

Na początku piękna rozmowa z P rekruter A. Która opowiadała jakie to dodatki do stawek będą za każde kolejne doszkolenie…. Oczywiście kłamstwo. Temat tego w firmie był poruszany natomiast dalej wciskane są te kłamstwa na rekrutacjach/ szkoleniach. Pomoc możecie uzyskać od konsulatów siedzących obok niż od lidera który wygania tylko na teamsy po czym i tak nikt tam nie odpisuje bądź po 20 minutach (a klient niech czeka)… ale spokojnie dostaniesz twoje statystyki i pouczenie ze masz je poprawić. Szkolenie na początku fajne ale to tylko atmosfera tak naprawdę wszystkiego sam się musisz nauczyć. Praktyka zerowa. System motywacyjny- żeby zachęcić ludzi do pozostania godzinę więcej dają 1 zł więcej do wypłaty XD….. liderzy nie wszyscy ale niektórzy po awansie na lidera jakby sie w (usunięte przez administratora) poprzewracało oczywiście wypowiadanie sie między sobą o pracownikach nie jest zbyt miłe. (usunięte przez administratora)Z mojej perspektywy odradzam. Chyba ze ktoś chce sobie dorobić i chce się męczyć to życzę powodzenia

Voice Contact Center
Pracownik
@Tragedia

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię oraz opisanie zaistniałych sytuacji. Ich wyjaśnieniem zajmujemy się już wewnętrznie, a wszelkie niestosowne, naszym zdaniem, zachowania prosimy zgłaszać czy to bezpośrednio do kierownika/koordynatora projektu, czy też do działu HR. Można to zrobić również anonimowo, na skrzynkę My Voice - myvoice@oex-vcc.com, wtedy będziemy mogli zareagować na bieżąco.

Pozytyw
Pracownik
@Tragedia

Tragedia to chyba Ty - jak sam się nazwałeś/aś. Trzeba rzetelnie pracować to i premia będzie. Nigdy z w życiu nie słyszałam żeby ktoś na Kliencie czekał 20 min na pomoc. Pomoc masz też w Bazie Wiedzy i FAQ. Nie poszło Ci w pracy - to teraz oczerniasz.

X D
Pracownik
 Pytanie
@Pozytyw

Ale wiesz, że projekt nie obsługuje wyłącznie klientów? Poza tym z własnego doświadczenia mogę potwierdzić słowa @tragedia.

Pytanie
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Ja
Pracownik
@Pytanie

Zależy na jakim projekcie. Na moim projekcie jest elastyczny grafik 24/7

Ktoś
Były pracownik

Nie polecam... księgowość działa nie zgodnie z prawem doprosić się dokumentacj graniczy z cudem. Na szczęście już tu nie pracuje.

Voice Contact Center
Pracodawca
@Ktoś

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażoną opinię. Uprzejmie informujemy, że po otrzymaniu prośby o przygotowanie, wydanie konkretnego dokumentu działamy tak szybko, jak tylko jest to możliwe - części dokumentów, zaświadczeń nie jesteśmy w stanie wystawić od ręki, natomiast reagujemy od razu. Nasza firma zawsze dąży do przestrzegania wszelkich przepisów i norm prawnych - zależy nam na rzetelności i transparentności naszych działań.

D
Pracownik
@Voice Contact Center

Zgadzam się, ja prosiłam o dokument. I go otrzymałam na drugi dzień. Także ktoś piszę, nie dokońca prawdę. Rozmowa i jeszcze raz rozmowa.

mimi
Pracownik

Projekt A masakra, nie polecam nikomu. Pensja marna, system motywacyjny coraz cięższy do wyrobienia. Jak czegoś nie wiesz, to musisz mieć gadane, bo mając osobę na callu/chacie na odpowiedź z teams będziesz czekał długo, a na pytanie do maila - jeszcze dłużej, zwłaszcza jak pielgrzymka liderska idzie zapalić. Same w sobie odpowiedzi liderów też wiele pozostawiają do życzenia - często są błędne. Obgadywanie doradców na porządku dziennym. Dużo wymagają, a mam wrażenie, że szkolenia są prowadzone przez osoby kompletnie nie kompetentne do tego typu zadań. Kontakt od lidera jest tylko wtedy, jak słupki się nie zgadzają, jak robisz coś super, to zapomnij o pochwale. Pracuję od dłuższego czasu, ale rozglądam się za czymś innym, bo zamiast lepiej, jest coraz gorzej. Liderzy którzy kiedyś byli super, teraz już im się chyba nie chce, ale nie ma co się dziwić... PS drogie panie z HR proszę nie piszcie o składaniu skargi / przekazywaniu większej ilości szczegółów przez waszą skrzynkę, bo to nic nie daje, nie tylko ja próbowałem. Poziom kolesiostwa jest zbyt duży :)

Upik
Pracownik
@mimi

Masz racje. HR nawet nie odpiszą dzięki za maila, ale pamiętajcie ludzie ze HR jest dla firmy, nie dla człowieka :)

Voice Contact Center
Pracownik
@Upik

Dzień dobry, odpisujemy na wszystkie wiadomości oraz zajmujemy się opisywanymi zgłoszeniami. Dział HR zajmuje się sprawami wszystkich - niezależnie od stanowiska i realizowanego projektu. :)

Voice Contact Center
Pracownik

Każdą wiadomość, każde zgłoszenie weryfikujemy, podejmujemy działania z nim związane oraz wyciągamy wnioski, dzięki którym możemy zapobiec zaistnieniu podobnych sytuacji oraz takie, dzięki którym możemy się rozwijać. :)

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 68, z czego 10 to opinie pozytywne, 46 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii