Ten

Jeśli nie masz 8 % umbrelli to w tej firmie straszą cię zwolnieniem . Nie ma znaczenia, że się starasz ani że wywiazujesz się ze swoich obowiązków. Ciągłe tylko umbrella I umbrella. Masz na siłę wciskać klientom. Liczą się tylko cyferki, a jak nie dajesz rady to żegnamy. A jak w końcu ci się uda to i tak za słabo bo międzyczasie podnoszą wymagania. Człowiek nie liczy się w tej firmie. Masz wciskać ubmrelle, siedzieć cicho i za to wszystko dostawać najniższą krajową. Chory kraj i chora firma. Brak szacunku do pracowników a także do inteligencji klientów.

MB
Były pracownik

Super praca dla osób chcących się rozwijać. Dużo szkoleń, dużo warsztatów. Praca z ludźmi w której nigdy nie jest nudno. Ambitne zadania i cele. Gołym okiem widoczny rozwój firmy, a co za tym idzie ich pracowników. Fantastyczny kontakt z przełożonymi od których bardzo często uzyskiwany jest nie tylko Feedback, ale również wsparcie, zrozumienie i pomoc. Polecam szczególnie osobom bardzo ambitnym, umiejącym pracować pod presja, chcącym się rozwijać i lubiącym realizować postawione przed nimi cele.

4
Filystyn
Pracownik
 Pytanie

To co się wyprawia w tej firmie to żart. Pracuję jako doradca klienta w salonie partnerskim oczywiście w mieście wojewódzkim. Ludzie w pracy nie wytrzymują z nerwów do tych ludzi z"wyzszych szczebli". Uważają ze za 1600 zł na uciętym etacie będą ludzie pracować i to pod jaką presją? Ciągłe wymogi dotyczące sprzedaży Premium, umbrelli do tego dochodzą procenty z wyslanych SMS-ów do klientów aby pobrali apke na telefon. To są jaja... ja sie dziwię ze nikt o tym nic nie mowi na forach, albo mówi się tak mało zeby oczywiście za dużo nie powiedzieć. Ludzie obudźcie sie!!! Jak mamy szkolenia to pracownicy z innych salonów tacy wyluzowani,uśmiechnięci i pełni uwagii. Czy u Was przez tą pandemie tak sie porobiło? Czas najwyższy coś z tym zrobić. Partnerzy Handlowi boją sie odzywac do swoich przełożonych w obawie że sami będą zwolnieni. A My? co mamy do starcenia? Powinno sie mówić o tym publicznie jak ludzi traktują i za jaką kase, odwrotnie proporcjonalnie do powierzonych obowiązków i tego całego nacisku.

HeWo
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja w IT - dział programowania, też ocena 2/5? Częste oferty pracy to wynik rozwoju, czy rotacji?

Rafał
Były pracownik
@HeWo

99,9% rotacji. Rozwoju w Empiku nie uświadczysz raczej. Chyba, że rozwoju depresji itp.

1
Byly pracowniK Nowy wpis
Były pracownik
@HeWo

Od czasu gdy, dyrektorem IT jest człowiek z Czech, to jedynymi jego sukcesami są: wprowadzenie chaosu w IT, poróżnienie między zespołami. Jak mówili wieloletni (nieliczni) pracownicy, tak źle jeszcze nie było. Tylko patrzeć jak się to rozsypie w pył. Zatrudnienie się tam wymaga na prawdę odwagi. Praca tam, to był tylko stracony czas i nerwy.

Wyniki
Pracownik
 Pytanie

Coś mi tu nie gra- wiele osób tutaj pisze, że mówi się im że są ostatni z wynikami, na szarym końcu, co dziwne u nas w salonie też ciągle tak się mówi. Czy to przypadkiem nie są jakieś sztucznie tworzone tabelki, że niby każdy jest "najgorszy" żeby robić jeszcze więcej i więcej? Niemożliwe przecież, że każdy salon w Polsce jest najgorszy, to gdzie są Ci najlepsi?

Zainteresowana Nowy wpis
Pracownik
@Wyniki

Nie, po prostu co z początku tabelek nie używają tej strony. Tak zawsze było.

Hehe Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Wyniki

Ta firma to kpina.. a szkoda ! Kosztem wszystkich sprzedawców/doradców, wszyscy regionalni, kierownicy, dyrektorzy i cała reszta, napycha sobie kieszenie, a co my mamy z tego ? Ucięte etaty co chwile, brak premii i podwyższanie progów jeśli chodzi o umbrelle i ep.. widzę ze nie tylko w moim salonie jest taki cyrk, w innych bywa jeszcze gorzej, tylko czeku nikt nic z tym nie robi ?! Kreują się na taką cudowna sieciówkę, wszyscy zasuwamy jak głupi, a to MY na koniec wszystkiego dostajemy po (usunięte przez administratora) bo dyrektor niezadowolony z wyników, bo mu pare tysi odleci.. a nam żałują głupiej stówy.. masakra.. czekam aż w końcu coś się zmieni albo przyjdzie jakaś konkurencja na ten (usunięte przez administratora) i padną jak muchy.

Morela
Pracownik
 Pytanie

U was też ostatnio jest taki nacisk na tablet? Już rzygam jak słyszę "tablet", jak jest dodatkowa osoba na środek to spoko, niech pomaga na tablecie ale jak są dwie osoby na popołudnie i jedna zamiast rozładować kolejkę normalnie na kasie musi chodzić z tym cudem techniki i zaczepiać ludzi? Klienci się z nas śmieją, szydzą, że niedługo będziemy na wrotkach jeździć po salonie a my mamy to obracać w żart i z uśmiechem skanować zakupy tabletem :(

Ciekawe
Klient
 Pytanie
@Morela

A ja się zastanawiam jak jest różnica w pracy na kasie a z tabletem? Czy tam jesteś aby podpierac mury czy kasować zakupy....? Cud wymagańuzhwanie ta leta... Serio wstyd za takie komentarze

itaitamta
Pracownik
@Ciekawe

Żaden pracownik empiku raczej murów nie podpiera. Komentarz totalnie nieadekwatny

Rafał
Były pracownik
 Pytanie
@Ciekawe

Może dlatego, że na sklepie zazwyczaj jest trzech pracowników max, którzy mają milion rzeczy do zrobienia?

Zainteresowana Nowy wpis
Pracownik
@Ciekawe

Problem jest bardziej jak na sklepie są dwie osoby i jedna z nich obsługuje i na kasie stacjonarnej i na tablecie. Poza tym, jak nie ma kolejek, dwie kasy stacjonarne a Ty i tak zabierasz klienta do tabletu to rzeczywiście wygląda śmiesznie i tandetnie. Mi na przykład sprawia trudności pamiętanie o tym żeby nie iść do zwykłej kasy a do kasy mobilnej. Biegać z tabletem po sklepie, razem z towarem i obsługiwać klientów. Cały osprzęt jest mocno niewygodny, a zostawić bez opieki go nie można.

K.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 22 dni.
Kandydat
 Pytanie

Co sądzicie o Empiku na Młocinach (Warszawa Bielany)? Czy da się dogadać z kierownictwem?

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
KaCh
Pracownik
 Pytanie

Pozdrawiam i podziwiam wszystkich pracowników salonów, gdzie są wdrożone zmiany jednoosobowe. Najprawdopodobniej sieć dązy do tego by stały się one normą. I moje pytanie jak ogarniacie tak prozaiczne sprawy jak na przykład przerwa czy pójście do toalety?

Xyz
Pracownik
@KaCh

Niby nie można wychodzic z salonu ale w praktyce wiadomo ,trzeba

Zainteresowana
Pracownik
@KaCh

U nas jak jest pusty sklep to po prostu zamyka się bramę i idzie swoje załatwić. Jak są ludzie to różnie, albo powiedzieć że się musi zamknąć, albo poczekac az wyjdą. Nasza szefowa nie robi problemów w tych przypadkach, każdemu czasem zachce się iść do toalety czy po prostu musi zjeść.

szkoda gadać
Kandydat
 Pytanie

Przed pandemią było jeszcze znośnie, ale teraz? Wyzysk i traktowanie pracowników przedmiotowo. Tak jak z umbrella nie mam problemu, premium proponuje prawie każdemu, ale powiedzmy szczerze - jest ciezej komus „wcisnac”. Prawdopodobnie premie nie wroca, bo przeciez i tak salonu robia wyniki. Z pracy idealnej powstalo miejsce, w ktorym mozna nabawic sie zjechanej psychy...czas cos zmienic.

Helena
@szkoda gadać

Cześć! Fajnie, że postanowiłeś podzielić się swoimi przemyśleniami o warunkach, jakie panują w tym miejscu. Dobrze by było gdybyś sprecyzował, na jakim stanowisku pracowałeś lub pracujesz i czy zgłaszałeś wszelkie niedogodności do przełożonych? A może faktycznie pandemia wpłynęła tak na warunki pracy?

Ada
Były pracownik
 Pytanie
@Helena

Pani z HR jest? Jak chce się poznać prawdziwe reali pracy to proponuje miesiąc popracować w salonowym kołchozie i potem napisać sprawozdanie na spotkanie z „ zarządem”

1
Ada
Były pracownik
@Helena

A tak poza tym to można wystąpić w programie „ kryptonim szef” wybrać wysokoobrotowe salon i skosztować tego miodu- na przyjęciu dostawy, na kasie na zwrotach i obsłudze - wtedy można poczuć jak pot po (usunięte przez administratora) płynie a czas goni.

Andzia
Pracownik
@Ada

Ależ ona z obecnymi wymaganiami dnia nie wytrzyma jak DM ją opierniczy, że premium nie sprzedala.

Zainteresowana
Pracownik
@szkoda gadać

Co racja to racja. Pandemia wszytsko zniszczyła. Premie, cóż jeśli PH wyrazi taką wolę i z swojej i tak ostatnio marnej doli odda pracownikom to będzie. Regionalny twierdzi że pieniądze nie są dobrym motywatora do poprawy wyników i satysfakcji pracowników. Śmiech... Miałam być PH ale po rozmowie rekrutacyjnej zrezygnowałam. Co to ma być. Obowiązków przybywa, ludzi ubywa a kasy nie podniosą. Kiedyś na wakacje chociaż dawali dodatkowego pracownika a w tym roku brak. Już w zeszłym nie było.. Wszytsko zakrywa się pandemią. Jednak mimo niej obowiązki są takie jak były a nawet i większe.

PioPio
Były pracownik
@Zainteresowana

już tak nie żałuj PH... gdyby im się nie opłacało to by nie pracowali na takich warunkach... a jesli wyrobimy jakas premie to i oni dla sibie dole biorą mimo, ze np zadnego EP nie sprzedał... w pracy są moze 3/4h w ciagu dnia, a pracownicy za nich odwalaja czesc roboty...

Zainteresowana
Pracownik
@PioPio

Na szczęście trafiłam na lepszego PH niż Ty. Mój i na kasie stoi i obsługuje na sklepie. Czasem nawet i o 21 salon zamknie. Na sklepie też jest często 10-15. Taki plus bycia "właścicielem". Pracownik nie będzie miał tak dobrze jak pracodawca. Pracowałam w innych miejscach, u prywaciarz, oni to w ogóle nic nie robili. Wszystko zależy od tego na jakich ludzi trafiasz. Mój i premium i umbrelle sprzedawał. Nawet na sklepie żeby nam na kasie się liczyło. Jak sam powiedziałeś - to ich kasa, jak jej nie chcą to ich sprawa, mój najwyraźniej bardzo chciał.

PioPio
Pracownik
@Zainteresowana

dokładnie... trafiliśmy na dwie skrajnie różne osoby... pozdrawiam

abc a
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Kandydat
 Pytanie

Cześć wszystkim, możecie napisać parę słów o pracy w centrali? Składam CV do działu księgowości, ale jak widzę Wasze opinie to zastanawiam się czy warto...

Jack
Pracownik

Poszukuje kontaktu do osób które pracowały w Empiku Jankach ponad 3 lata temu proszę o kontakt na jacko1236@vp.pl

Marcin
Były pracownik
 Pytanie
@Jack

Za którego PH?

Noop
Kandydat

Pracuje już długo w Empiku i takiego nacisku na wyniki nie pamiętam. To się w głowie nie mieści ile wymaga się od pracownika, który zarabia najniższa krajową. Stres w pracy jest ogromny. Nie myślcie, że to jest przyjemna praca wśród książek. To praca w korporacji gdzie nic nie znaczysz. Praca ciężka fizycznie i psychicznie. Nie warto. Poziom absurdu w Empiku osiągnął już high level.

Maciek
Pracownik
 Pytanie

Czy wam też każą odsyłać klientów z kartą do samoobsługi? Dziwnie to wygląda gdy bierzesz klienta towar z kasy stacjonarnej i kasujesz na samoobsludze. Nawet jak nie ma kolejki. I to w pandemii. Komentarze i zdziwione miny klientów bezcenne. Wszystko po to, żeby zwiększyć procent wyników.

Helena
@Maciek

Ciekawa jestem, co dokładnie masz na myśli pisząc 'Wszystko po to, żeby zwiększyć procent wyników.' Czy w tej firmie jest jakiś ustawiony limit sprzedaży? Nie mogę do końca wywnioskować, co masz na myśli, a jestem przekonana, że może ta informacja może być przydatna dla osób, które poszukują aktualnie pracy.

Andzia
Pracownik
 Pytanie
@Maciek

W tej firmie masz %wykonania kazdego KPI. Od konwersji paragonów z umbrella, poprzez paragony kas mobilnych konczac na tabletach. Średni paragon, ilosc szt na paragonie, godziny sprzedazowe, % nabijania kart lojalnościowych, ilosc sprzedanych abonamentow, i to tylko jezeli cjidzi o sprzedaz.... A co z tiwarem, sprzataniem.... Obslugą klienta czylu doradztwem na sali sprzedaży? Nawet nie wspomnę o Medalii i wizytacjach. Takie korpo w najgorszej postaci

Rafał
Były pracownik
@Andzia

Oczywiście to wszystko za zawrotną jedną premię (bo planu przecież nie wyrobisz teraz). Za czasów jak nie było pandemii to 100zł premii było rarytasem.

Zainteresowana
Pracownik
@Helena

Ja Ci odpowiem, bo pewnie jesteś prowadzącym tą stronę. Otwórz, pracuje w empiku 5 lat i patrząc z perspektywy czasu dużo się zmieniło. Mam świetną szefową (PH) i wspaniały zespół, razem staramy się jak najbardziej umiemy. Jednak.. Tak jest dużo "ale". Celi do wyrobienia jest dużo - sprzedaż przykasowa w ciągu 5 lat z 5,5% wzrosła do 9,5% do ilości paragonów, z czego jakość sprzedawanych produktów nie wzrosła razem z tym. Często są to stare pozycje bądź powtarzające się co miesiąc. Długo by opisywać. Dalej jest skanowanie aplikacji, karty, nr telefonu aby zidentyfikować klienta, który w dużej mierze nic nie ma z posiadania konta lojalnościowego (cel ok 57%). Do tego jest też ilość wysłanych sms-ów do klientów którzy nie posiadają aplikacji (10%). Często są jakieś dodatki - kody które trzeba wbić na kasę (np empik Music na miesiąc za darmo i tu najlepiej każdemu klientowi). Najważniejsze - empik premium. 2% paragonów. Kiedyś na szkoleniu trener powiedział że najlepszym klientem do sprzedaży premium jest ten który codziennie kupuje gazetę ponieważ ma za nią caschback (niestety zostało to wycofane, a ta funkcja najbardziej mi się podobała), to nic że nie miał rabatu na tą gazetę ????. Przy premium sprawdzają ilu ludziom mogłaś przedłużyć subskrypcję a tego nie zrobiłaś. Pytają dlaczego i każą poprawić się bo premium jest super. Tak w wielkim skrócie wygląda sprzedaż na kasie. Jakbyśmy chcieli obliczyć czas spędzania klienta na kasie to wyszłoby z 5-10 minut na jednego klienta ????. Oprocz obsługi na kasie są dziesiątki innych zajęć takich jak obsługa kasy mobilnej czy pilnowanie samoobsługowej. Na kasie mobilnej - tablecie, trzeba przeprowadzać taki sam proces, mieć 10% obsłużonych klientów na sklepie i na dodatek w tym samym czasie obsługiwać zwykła kasę bo przecież są tylko 2-3 osoby na sklepie. 3 to luksus. Na kasie mobilnej nie działa wpisywanie nr telefonu, tu spada skanowanie karty które w magiczny sposób musisz podnieść. Na sklepie który ma 350m kw musisz pilnować złodzieji, ilości klientów i obsługiwać ludzi. Jednym słowem rozbroić się ????. Pilnowanie wyników i realizowanie celi rozumiem - dużo firm to ma. Jednak od początku covida w firmie zapanował haos. Ucinanie etatów, zwalnianie kilku osób personelu gdzie w tym samym czasie zatrudniają nowych ludzi do centrali. Kierownicy pracujący za najniższa krajową, bo nie ma kasy, a przecież mają 10k więcej obowiązków niż kasjer. Podnoszenie celi pomimo że chodzi mniej klientów (tak, podobno tych bardziej wartościowych ????). Brak premii bo przecież kasa nie jest dobrym motywatorem dla pracownika ???? hit. Ciągle pyta ani a dlaczego tak źle idzie, jak to poprawimy. Wymyslanie strategii poprawy ????‍♀️ och nie chce się zagłębiać bo zdradzę za dużo tajemnic których nie mogę. Przyjmowanie dostaw - i tu zaczyna się magia. Od czasu inwentaryzacji szanujemy każdą rzecz która trafia na sklep. Magazyn generuje tyle braków że szkoda gadać, a za to wszystko obciążony jest salon. Przyjmowanie dostawy z godziny przeciągnęło się na 3-4h. Praca jest bardzo stresującą. Dużo bu opowiadać i nie jest to wypowiedź na jeden komentarz. Te informacje jednak mogą pomoc niektórym potencjalnym pracownikom.

Rafał
Były pracownik
 Pytanie
@Zainteresowana

Serio usunęli cashback z Premium? Coś co było chyba najlepsze z tego wszystkiego? I za co masz płacić 50zł czy ile to teraz tam kosztuje? Niesamowita żenada. Kupiłem premium jeszcze jak pracowałem i teraz mam ochotę iść i anulować. Brak słów co niekompetentne osoby robią z tą firmą.

Zainteresowana
Pracownik
@Rafał

Tak, ja również. Przedłużyłam w marcu i 17.06 został usunięty caschback. Były wysyłane maile do klientów. Bardzo mi się to nie podoba, ponieważ był to główny powód dla którego przedłużyłam subskrypcje...

Doradca klienta
Użytkownicy czekają na odpowiedź 34 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Nie wiem jak wy, ale ja już miałam tak dość, że postanowiałam się zwolnić. Nie da się sluchac gadania o wynikach, o planie, o premium i umbrelli. Pracowalam w kilku miejscach wczesniej, ale nigdzie nie bylo takiego wyzyskiwania pracownika. Wlasciwie pracownik jest niczym w tej firmie. Co chwile dokladane sa jakies bezsensowne zadania typu dobijanie do paragonów Empik Music (tutaj tez nacisk na wyniki, bo odstajemy od reszty salonów). Pomijam juz fakt, ze na jednej zmianie robi się tysiąc rzeczy na raz. Firma poucinała etaty i chce, aby w salonie prowadzic zmiany jednoosobowe co jest poprostu nierealne. W spokoju nie mozna nawet zjesc przez chore zasady ze zwrotami i anulacjami, do wszystkiego trzeba wolac druga osobe. Co z tego, ze w tej chwili komus doradzasz z ksiazka lub szukasz produktu? Musisz podejsc do kasy, zeby sie popatrzec na kase drugiej osoby. Ktos kto wymysla te chore zasady powinien popracowac przynajmniej jeden dzien, zeby zobaczyc jak to jest. Nie polecam, (usunięte przez administratora) Kazdemu odradzam kto chce sie zglosic do pracy. Szkoda zdrowia psychicznego. Niezdrowa rywalizacja pomiedzy pracownikami, toksyczna praca.

Stara
Pracownik
 Pytanie

W empiku pracuję długo - prawie 3 lata, w małym salonie. Zaczynałam od kasjera, przez osobę funkcyjną, teraz jestem zastępcą PH. To, co się dzieje w tej firmie to jest smutny żart. Przed pandemią jeszcze jakoś to wyglądało - wyniki były jeszcze jakoś do wyrobienia, jednak po pandemii "wszyscy święci" (mam na myśli dyrektorów i wszystkie inne osoby wyżej postawione) totalnie oszaleli chyba. Wyniki z kosmosu, ciągłe ciśnięcie na premium, niezrozumienie że klient czegoś może nie chcieć, presja psychiczna, wytykanie, kto nie robi wyników na forum publicznym, 10 tysięcy rzeczy do robienia w tym samym czasie. Dodatkowo partner handlowy zatrudnia nowe osoby, te nowe osoby daje do szkolenia już starszym pracownikom, którzy już i tak mają kupę roboty. Kiedyś lubiła tą pracę, teraz jak o niej myślę chce mi się wymiotować. Awantury z klientami to norma. Płaca to kolejna kwestia. Po prawie 3 latach pracy umowa zlecenie bo partner handlowy nie chciał dać mi umowy o pracę - serio? Przy pracy na prawie cały etat niecałe 3 tysiące. Jako zastępca kierownika. Miałam o tyle jeszcze szczęście, że miałam fajnych współpracowników, tak naprawdę tylko to jeszcze trzymało mnie w tym miejscu. Podsumowując moją opinię, nie polecam tego miejsca pracy i szczerze odradzam każdemu. Jak dla mnie to #empikisoverparty

wioosna
Pracownik
 Pytanie
@Stara

Masz rację we wszystkim...Kurde co my tu jeszcze robimy??Największy problem w tym , że w małym miastach mimo wszystko trudno znaleźć dobrą prace bez znajomości..I tak człowiek tu tkwi coraz bardziej rozdrażniony zirytowany i nieszczęśliwy...

Pracownik
Kandydat

Wielkim problemem empiku jest brak szacunku ze strony dyrektorów szczególnie tych wyższych rangą wobec pracownika. Mam wrażenie, że nie są świadomi ogromu pracy jaka jest w salonie, jest tylko ciągle podnoszenie progów z wynikami i oczywiście straszenie.

MB
Były pracownik

Super praca dla osób chcących się rozwijać. Dużo szkoleń, dużo warsztatów. Praca z ludźmi w której nigdy nie jest nudno. Ambitne zadania i cele. Gołym okiem widoczny rozwój firmy, a co za tym idzie ich pracowników. Fantastyczny kontakt z przełożonymi od których bardzo często uzyskiwany jest nie tylko Feedback, ale również wsparcie, zrozumienie i pomoc. Polecam szczególnie osobom bardzo ambitnym, umiejącym pracować pod presja, chcącym się rozwijać i lubiącym realizować postawione przed nimi cele.

4
Rafał
Były pracownik
@MB

Mam nadzieję, że ta opinia to wielka ironia i sarkazm w jednym.

Ana
Były pracownik
 Pytanie
@MB

To który regionalny to napisał?

Zainteresowana
Pracownik
 Pytanie
@MB

Mam trochę mieszane uczucia co do tego, co napisać. Szkoleń jest dużo, tyle że online i niektóre nijak mają się do rzeczywistości. Tak jak np to o pilnowaniu limitów na bramkach. Na szkoleniu jedno, a regionalny oczekuje czegoś innego. W pracy nie jest nudno, racja, tyle rzeczy jest do zrobienia. Ambitne zadania i cele? Oczywiście, z nimi też się zgodzę, ale chyba są za bardzo ambitne jak na obecne czasy. Rozwój firmy? Z perspektywy czasu a i owszem. Pracuje tu już 4 lata i przez ten czas widać jej rozwój, tylko czasem mam wrażenie że "góra" minęła się z powołaniem i zapomniała że prowadzi sklep. Co do przełożonego również muszę się zgodzić. PH u którego pracuje na silną psychikę, regionalny uważa ją za najgorszą, bo nie boi się mu postawić. Obrywa za nas na każdym kroku, bo w obecnych czasach nie ma szans wyrobić tych ambitnych celi. Ale wspiera nas na każdym kroku. Jest z nas dumna i zadowolona. Szkoda że nikt nie pomyślał jak kazał jej zwolnić jednego z pracowników, do którego nie miała zastrzeżeń, ale cóż obcięcie etatów... Na sklepie 4 osoby podobno wystarczą... Ostatni akapit mocno w punkt - również ją polecam, ale ambitnym na maxa, z żelazną psychiką i brakiem wrażliwości. Ja chyba wymiekam. Uwielbiam tą pracę, ale nie mam siły w dzisiejszych czasach jej kontynuować.

On
Pracownik
@Zainteresowana

U nas też zapowiedzieli cięcia etatów. A wymagania wciąż takie same przy 2 etatach mniej.

Rafał
Były pracownik
@On

Rewelacyjnie z tego co czytam. A najlepsze, że wszystkie salony i sklep internetowy działają jak działały i teraz i w listopadzie. Ogarnęliby ten bajzel w magazynie, bo to ile jest skarg na niezrealizowane zamówienia to szok.

Filystyn
Pracownik
@Rafał

Jeszcze miesiąc i za chwilę gale w tvn pokażą z takim rozmachem i będą się chwalili sukcesem w telewizji niczym w reżimowej telewizji działania obecnego rządu.

Marcin
Były pracownik
@MB

Chyba HR empiku próbują ratować opinnie o tej firmie ????

Zainteresowana
Pracownik
@On

Cięcie etatów tłumaczą zamknięciem centrów i mniejszym ruchem. Mamy świetną ekipę, jest nas ledwo 5. Nie ma kogo zwolnić. PH będzie miał trudny wybór. Uwielbiam tą pracę, ale powoli zaczyna mi się to mniej podobać. Zwalnianie bez potrzeby, magazyn myślący o wakacjach, natłok obowiązków j brak podwyżek. Wygląda na to że nasz kierownik pracuje za najniższą krajową ????

Nick
Pracownik
@Zainteresowana

U nas wszyscy mają w tym roku najniższą bez względu jakie masz obowiązki.

Rafał
Były pracownik
@Zainteresowana

Ręce opadają. Empik jest jedną z niewielu sieci, która ma otwarte wszystkie lokalizacje i mają sklep internetowy, który również działa, co prawda dość mocno nieudolnie w ostatnim czasie co widać po postach w internecie, ale jednak. Natomiast firma zamiast wprowadzać pierdoły to skupiłaby się na tym co naprawdę wymaga naprawy to się skupia na jakiś daremnych rozwiązaniach, które niewiele wnoszą. A jak już zrobią galę zaś to zwątpię całkowicie.

Toć to szok....
Kandydat
@MB

Kto napisał tak wzniosły esej o pracy za najniższą krajową i bycia rozliczanym z kazdego KPI którego wymyślili ekonomiści z CO... Aż łezka się w iku kręci w jakiej to wspaniałej firmie pracujemy nie będąc tego świadomymi... A nam tylko pieniądze w głowie, a tu o etos pracy i samodoskonalenua chodzi przecież Cóż takimi ładnymi słówkami czynszu nie opłacę... Za 18 zł brutto za godzinę juz jest ciężko

Pracownik
Pracownik
@MB

Takie opinnie pisane przez HR firmy należy zgłaszać. Robienie propagandy na stronie ktora wyraża opinnie pracowników jest żenujące

Gosia
Pracownik
 Pytanie
@MB

Kto to pisał? Super praca ha ha ha ...feedback...wsparcie zrozumienie i pomoc szczególnie w Toruniu.No fajny dowcip.

Pati
Pracownik
@MB

To chyba pracujemy w zupełnie innej firmie.

lula
Były pracownik

Praca w biurze nie należy do przyjemnych.. Szczególnie kiedy jedna z menedżerek stosuje mobbing na swoich pracownikach :(

Ewa
Kandydat
 Pytanie
@lula

Możesz napisać coś więcej o pracy w biurze? Jaka atmosfera?

K
Były pracownik

Przepracowałam w empiku pół roku i dłużej już nie wytrzymałam. Wyniki, wyniki i jeszcze raz wyniki. Pierwsze co człowiek słyszy przychodząc to pracy to jaki jest dzisiaj plan do zrobienia, ile Empik Premium oraz produktów przykasowych trzeba sprzedać. Co chwilę trzeba wysyłać przełożonemu zdjęcia dashboarda, a jak wyniki nie są zadawalające to od razu upomnienie, że czemu tak słabo. Ciągła presja ze strony przełożonego o wyniki: ile sprzedanych produktów przykasowych oraz Empik Premium, ile wysłanych SMSów z linkiem do aplikacji, ile paragonów gdzie klient miał aplikacje. Z całej tej puli premie dostawało się tylko za sprzedaż Empik Premium, ale wyrobienie normy, która do niej uprawnia jest praktycznie niemożliwe, dodatkowo ta norma jest podnoszona z miesiąc na miesiąc. Jeśli chodzi o atmosferę w pracy to zależy jak człowiek trafi. Ja akurat nie miałam najgorzej aczkolwiek wzajemne podkradanie sobie klientów, którzy kupują akurat produkt przykasowy albo robią większe zakupy (wtedy łatwiej można sprzedać Empik Premium) było normą. Pracowałam pod presją, za najniższą krajową, na niepełny etat, miałam zmianę zawsze w środku dnia więc mimo, że człowiek pracował 8h to i tak z tego dnia nic nie miał. O ewentualnych zmianach w grafiku dowiadywałam się popołudniu w dzień przed tym jak miałam przyjść do pracy. Pracowałam w małym salonie, byłam odpowiedzialna za wszystkie działy więc wymagano ode mnie wiedzy w zakresie każdego działu. Podsumowując - z całego serca nie polecam nikomu pracy w tak toksycznym środowisku. Przychodziłam do pracy z bólem brzucha, bo wiedziałam, że jak nie zrobię wyników to znowu dostanę upomnienie i znowu będę się musiała tłumaczyć. Wymagania są wzięte z kosmosu, bo człowiek musi być specjalistą sprzedaży żeby wciskać Empik Premium i produkty przykasowe, znać powoli wszystkie książki, gry planszowe i filmy na pamięć, a to wszystko za najniższą krajową i na niepełny etat. Dbajcie o siebie i o swoje zdrowie, w tej pracy poza stresem, presją i mnóstwem obowiązków nie znajdziecie nic więcej.

Ten

Jeśli nie masz 8 % umbrelli to w tej firmie straszą cię zwolnieniem . Nie ma znaczenia, że się starasz ani że wywiazujesz się ze swoich obowiązków. Ciągłe tylko umbrella I umbrella. Masz na siłę wciskać klientom. Liczą się tylko cyferki, a jak nie dajesz rady to żegnamy. A jak w końcu ci się uda to i tak za słabo bo międzyczasie podnoszą wymagania. Człowiek nie liczy się w tej firmie. Masz wciskać ubmrelle, siedzieć cicho i za to wszystko dostawać najniższą krajową. Chory kraj i chora firma. Brak szacunku do pracowników a także do inteligencji klientów.

Andrzej
@Ten

Widzę, że jesteś rozczarowany współpracą z firmą. Czy jest coś co mogłoby zmienić Twoje nastawienie i bardziej Cię zmotywować? Może wspólne wyjście integracyjne lub atrakcyjne szkolenie? Co tym myślisz?

2
Zainteresowana
@Ten

Jak czytam komentarze, że jak nie robisz umbrelli to Cię wyrzucają to mnie ściska... Czy umbrella nie jest Twoim obowiązkiem? A przecież piszesz że z obowiązków się wywiazujesz.. tak samo Twoim obowiązkiem jest obsługa klienta, skanowanie karty mój Empik, robienie planu, rozkładanie towaru i pewnie inne czynności. Umbrella jest takim samym obowiązkiem więc raczej powinno być napisane "nie wywiązuje się ze wszystkich obowiązków"..

8
Nikt
@Zainteresowana

Umbrella jest jednym z tysiąca obowiązków. Problemem nie jest że jej nie proponujesz ,ale że nie osiągasz wysokiego wyniku procentowego. Widać że jesteś z centrali. Nie każdy jest mistrzem wciskania ludziom byle czego. Może za to jest dobry w doradztwie czy w milionie innych rzeczy które robimy w pracy np. wykładaniu towaru, robieniu zwrotów, prowadzenie zmian, wypełnianiu setki tabelek, robieniu folderu itd. Liczy się człowiek a nie procent.

Iwona
@Nikt

Widzę, że sam sporo wiesz o specyfice pracy w Empiku. Dobrze byłoby zatem, jakbyś podzielił się z innymi osobami tą wiedzą. Mnie na przykład interesowałaby (na początek) kwestia związana ze szkoleniami wstępnymi. Powiedz, czy nowo przyjęty pracownik może liczyć na jakieś odpowiednie przeszkolenie przed właściwym podjęciem pracy?

1
Nikt
@Iwona

W salonie partnerskim prawdziwych szkoleń nie ma. Kto niby miałby je robić jak jest minimalna ilość pracowników. Pokażą jak obsługiwać kasę, sprzedać bilety itd. Tylko to co jest niezbędne. W ogóle nie ma szkoleń z obsługi klienta a za to wielkie wymagania. Szkoleniem trudno nazwać oglądnięcie prezentacji na komputerze. Co roku są tylko szkolenia z asortymentu szkolnego ale tylko dla 1 czy 2 pracowników. Na różne szkolenia jeździ tylko PH ale on nam nic nie przekazuje.

Grzegorz
@Nikt

Mogłabyś napisać, czy pracodawca wymaga od kandydatów do pracy legitymowania się udokumentowanym doświadczeniem zawodowym? Ciekawi mnie, czy zatrudniane są również osoby bez doświadczenia. Mam nadzieję, że tak, chociaż wolę się upewnić korzystając z informacji osób, które mogą mieć wiedzę w tym zakresie.

1
Zainteresowana
@Nikt

Mój drogi.. nie pracuje w centrali tylko w salonie partnerskim na Pomorzu. Osiągam 8% umbrelli (pomagam również swoim współpracownikom), osiągam TK na poziomie 4,2-5% za każdym razem gdy go obsuguje. W dodatku szybko i sprawnie rozkładam towar, robię zwroty i co najważniejsze potrafię chyba wszytko w biurze, chociaż to nie moje zajęcie a kierowników. Uwierz mi, że 8% przy książkach z nowości typu Tatuażysta z Auschwitz, Kołysanka z Auschwitz, złota klatka oraz słodyczy nie jest aż takim problemem. Problemem jest jedynie nastawienie do sprzedaży oraz patrzenie na to że tj "wciskanie". Są ludzie którzy z miłą chęcią wezmą ale od kogoś kto nie wciska a proponuje w miły sposób. Budynku naszej centrali nigdy na oczy nie widziałam, więc nie wyciagaj pochopnych wniosków. W każdej pracy jest ktoś komu nic nie pasuje i prawda jest taka, że 90% komentarzy tutaj piszą osoby które albo zostały zwolnione, albo za mało zarabiają. Fakt jest ciężej niż kiedyś ale nie jest tak źle jak wszyscy piszą. Ja nie narzekam.

4
Zainteresowana
@Grzegorz

W moim salonie zostały zatrudnione dwie dziewczyny które mają po 18 lat. Przychodzą po szkole k w weekendy. Bez doświadczenia w czymkolwiek i pracują.

Hehe
@Zainteresowana

To nieźle zaliczasz TK jak na 5% xD

1
Zainteresowana
@Hehe

Uwierz mi że się da (oczywiście dużo zależy od TK). Ale poniżej 4,2 nie spadłam. Wystarczy tylko wiedzieć co się mówi i wbrew wszystkiemu być uprzejmym.

Rafał
@Zainteresowana

Fajnie, że zarabiasz dobrze. U nas wszyscy zarabiają najniższą krajową lub odrobinę ponad. Trudno o motywację a obowiązków i wymagań jest bardzo dużo. Premia jest tylko symboliczna.

Były PH
@Zainteresowana

A z tym TK to może sie zarejestrowało w Perspecto? Każdy dobry wynik to małe (usunięte przez administratora) Znam wielu PH i ich pracowników dorabiających jako audytorzy TK. Rak najlepiej wiedzieć kiedy audyt w ich salonie. Prowadziłem kilka salonów różnej wielkosći to coś wiem na ten temat????

Ona
Pracownik
@Ten

Zgadzam się jak najbardziej, też obecnie pracuję w Empiku, można wykonać wszystkie obowiązki, a np budżet jest niezrealizowany albo umbrella i jesteś do niczego. Mam wrażenie, że to się nigdy nie zmieni. W dodatku pracuję z szefową, która panicznie boi się centrali i dzwono co godzinę z pretensjami albo płacze, że to ona dostanie ochrzan. Sama wybrała taką pracę. Rozumiem jej bolączki, ale nie traktuje nas na tyle źle, że nie zasługuję na nic więcej. Gdy coś jest niezrobione w sklepie na rzecz sprzedaży -źle, gdy wszystko jest zrobione, ale sprzedaż kuleje-źle. Nikt kto nie przepracował dnia w Empiku tego nie zrozumie. Jesteśmy tylko ludźmi i jakbyś się nie starał, zawsze dostaniesz naganę. System motywacyjny nie istnieje, coraz więcej wymagań, zarobki słabe. Jedyne co mnie tu trzyma to ludzie, poza szefostwem...

Ona
Pracownik
@Zainteresowana

Taaa, nawet, gdy klient Cię obraża, to też warto być miłym. Nie!!!

Mikołaj
Kandydat
@Ten

Ratujcie sie kto moze(usunięte przez administratora) Radzę uważać Przestrzegam Państwa z całego serca Kancelaria Radcy Prawnego Joanna Majchrzak Poznań. ... Zamknij. Dane kontaktowe: Szyperska 13C lok. 44 61-755 Poznań Uwaga na te kobiete jest wiele oszukanych Podła kobieta nadaje się na padania psychiatryczne

Gosia
Pracownik
@Ten

Ludzie nie idźcie na doradcę do Empiku bo to strata czasu. Chyba że ktoś sam z siebie chcec robić ofiarę losu.

co
Pracownik
@Ona

Jeśli kierowniczka dzwoni co godzinę z pretensjami o wyniki sprzedażowe to owszem, traktuje was źle.;) Myślę, że trzeba się szanować i w porę z takiej pracy odejść.

Pracownik
Były pracownik

Wielka firma, ktora moze inaczej...na taka sie promuje, a kaze wymyslac pracownikom pomysl na marketing, zeby robili im wyniki. Smiech na sali. Dobrze, ze juz tam nie pracuje, ale mam kontakt z osobami, ktore tam JESZCZE sa...

vv
Były pracownik

Pracowałam w Papiernik na Jana Kazimierza. Kierowniczka jest bardzo w porządku, da się z nią dogadać pod względem grafiku i muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z tym żeby kierownik tak dużo robił na sklepie. Pracuje równo ze swoimi pracownikami. Jedyne co nie do końca mi się podobało to codzienne dostawy, które ciężko ogarnąć na zmianach 1 osobowych zwłaszcza kiedy na raz są klienci i inne rzeczy do zrobienia.

Filystyn
Pracownik
 Pytanie

To co się wyprawia w tej firmie to żart. Pracuję jako doradca klienta w salonie partnerskim oczywiście w mieście wojewódzkim. Ludzie w pracy nie wytrzymują z nerwów do tych ludzi z"wyzszych szczebli". Uważają ze za 1600 zł na uciętym etacie będą ludzie pracować i to pod jaką presją? Ciągłe wymogi dotyczące sprzedaży Premium, umbrelli do tego dochodzą procenty z wyslanych SMS-ów do klientów aby pobrali apke na telefon. To są jaja... ja sie dziwię ze nikt o tym nic nie mowi na forach, albo mówi się tak mało zeby oczywiście za dużo nie powiedzieć. Ludzie obudźcie sie!!! Jak mamy szkolenia to pracownicy z innych salonów tacy wyluzowani,uśmiechnięci i pełni uwagii. Czy u Was przez tą pandemie tak sie porobiło? Czas najwyższy coś z tym zrobić. Partnerzy Handlowi boją sie odzywac do swoich przełożonych w obawie że sami będą zwolnieni. A My? co mamy do starcenia? Powinno sie mówić o tym publicznie jak ludzi traktują i za jaką kase, odwrotnie proporcjonalnie do powierzonych obowiązków i tego całego nacisku.

Pakosińska
Były pracownik
@Filystyn

100% racji

wioosna
Pracownik
 Pytanie
@Filystyn

co proponujesz??Może jakby wszyscy złożyli wymówienia to by coś do nich dotarło?? Chociaż chyba nie...U nas jest tak samo...Mamy dość

Filystyn
Pracownik
 Pytanie
@wioosna

Według mnie każdy z pracowników powinien normalnie pracować, lecz podczas pracy znacząco odpuścić to za co nie mamy premii. Dlaczego pracownik za wszelką cene ma to wciskać skoro niczego z tego nie ma? W tej firmie jak i w każdej ludzie z wyższych szczebli powinni zaczynać myśleć w pierwszej kolejności o pracownikach niższego pułapu, bo to jak zostanie finansowo zachęcony do osiągania wyższych celów powinno przyświecać firmie, a nie mobbing i ciągła nagonka. Człowiek doceniony finansowo to dobry pracownik bo wie ze coś od Jego zaangażowania ma realny wpływ na wyniki. Zadaniem każdego pracownika tej instytucji powinno być nagłaśnianie partnerom handlowym, tudzież Store Managerom tego jak gnojny jest doradca klienta. Jeśli to nie pomoże to po prostu zacząć jawny bojkot i tyle. Sami klienci przyznają niekiedy w luźnej rozmowie ze to żart pracować za taką kasę w takich warunkach. Trudno sie z takimi opiniami niezgodzić.

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Filystyn

Szczera prawda :/ niestety firma w podły sposób wykorzystuje pandemię, a głupie maile i szkolenia tylko pogarszają i tak już bardzo złe nastroje. Co z tego, że przywrócili na wrzesień premię za umbrelę jak nierealne jest wyrobienie 9,5% czy 10% na miesiąc... Medallia - ocena może być z czapy, bo klient ma ale. Największy absurd - cena zakupionego produktu - to ja ustawiam ceny? Gdybym ja dawał ceny to Premium powinno się łączyć w salonie z innymi promocjami, a nie, że mam paragon na 400zł, a premium klient nie weźmie, bo wszystko albo 95% paragonu na rabacie. Oczywiście zaraz jakaś "mądra głowa" przybiegnie z krzykiem "CASHBACK! CASHBACK!". Największe ciśnienie z Premium jakie było to maile co 15 minut z "raportami" jak inne salony i czemu my słabo. Przejmowałem się wynikami bardzo, ale nie mam już serca się przejmować, bo za nadzwyczajne wyniki nie dostaje nawet głupiego dziękuje. A regionalny jak przyjeżdża to traktuje Cie jak ducha, bo na Twoje "dzień dobry" nawet się nie odezwie.

Filystyn
Pracownik
@Rafał

Słuszna uwaga, nawet nie są wstanie Ci osobiście podziękować gdy taki regionalny przyjedzie. Chociaż mam te jego "podziękowania" w nosie to niemniej jednak wykonał jakis gest. Dla firmy sytuacja która ma miejsce obecnie to woda na młyn dla firmy. Nie chcieli podwyższać premii, pomimo większych targetów,pracownicy zaczęli sie burzyć i słusznie, to wszelkie złe opinie wyrażali przy okazji tych ankiet zadowolenia. Najlepsze jest to że pani prezes w komunikacie zamieszczonym na my.empik zadowolona z wyników ankiety. Prawda była znacznie z goła odmienna niż to przedstawiła. Oni doskonale wiedzą jak wyglądała i nadal wygląda sytuacja,więc ta pandemia była dla nich zbawieniem,a dla Nas pracowników to tylko pogorszyło złą już sytuacje.

Rafał
Pracownik
@Filystyn

Badanie zaangażowania to w ogóle odrębny temat... ile jest rzeczy zgłaszanych od lat, że trzeba usprawnienia, a zmieniane są rzeczy, które działają, ale trzeba je zmienić. Tyle się mówiło o zmianie Zebry, żeby była jak w LPP czy Inditexie żeby stół oklejać pół godziny, a nie pół dnia. Te wszystkie maile są demotywujące, a nie motywujące. Ogólnie to szkoda gadać.

Kamil
Pracownik
 Pytanie
@Filystyn

W tej chwili na kasie Jest umbrella, Empik premium, aplikacja, sms do ściągnięcia aplikacji, rabat 5% z aplikacji. I z wszystkiego jesteśmy rozliczani. Ktos w centrali ma nierówno pod sufitem. Ile jeszcze obowiązków można nam dorzucić przy żenująco niskich zarobkach? Ciągle maile od regionalnego, tabelki i zestawienia, rankingi pracowników. A premia tylko z umbrelli, ale I tak poza naszym zasięgiem. No i jeszcze procent nabić na kasę ssmoobslugowa Z której klienci niechętnie korzystają a my mamy ich do tego zmuszać. Ta firma to szpital wariatów.

Marcin
Pracownik
@Kamil

Masz nie aktualne dane, do wszystkich wskaźników dojdzie zaraz ilość paragonów 50 zł i większych bez promocji ( empik premium, karta mój empik, Umbrella)... Już widziałem coś takiego bo podobno jestem nie efektywny na kasie bo mam za dużo paragonów 50 zł bez promo. A każde 50 zł to szansa na sprzedaż premium ???? To się zdziwiłem

Filystyn
Pracownik
@Marcin

wczoraj się dowiedziałem od mojego kierownika po jego rozmowie wideokonferencyjnej z ludzmi od premium, to juz myślą jaki jeszcze dać przekaz na kasie, bo w sierpniu firma zarobila 1,4 mln złotych ze sprzedaży samego premium. Kasa jest, tylko za to trzeba utrzymać zbędnych ludzi w centrali, dyrektorów. Na zwyklego pracownika nie ma i nie będzie. Dopóki Ci ludzie tym zarządzają to pracownik będzie wołem roboczym, albo ciemnoskórym gosciem jak w 18 wiecznej ameryce.

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Filystyn

Co dać? Pozwolić klientom każdemu, który ma nie przedłużony pakiet na to by mógł to zrobić. A nie oczekiwanie cudów. Jak wynik był robiony to nawet dziękuję nie padło. Nie ma wyniku to już pretensje i tabelki.

Filystyn
Pracownik
@Rafał

Wprowadzają durne szkolenia o premium na które nie ma czasu. Kasę mają z tego niezłą, ale tak jak mówię dopóki za sterami stoją jedni i Ci sami zaśniedziali ludzie to pracownik będzie "dymany". Gro tych "specjalistów" nie szanuje tych od których zależą te wszystkie wyniki. Łaskawcy chcą przywrócić od października etaty dla doradców,ale kasy na zmotywowanie jak nie było tak nie ma. Umbrella na poziomie 9,5% czy 10% jest niewykonalna.

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Filystyn

Najlepsze jest właśnie te "uszczęśliwianie" klientów na siłę. I głupie stwierdzanie na szkoleniach "to wy wiecie co dla klientów najważniejsze". Zgłaszasz coś - nie, nie tego nie da się, nie można itp itd. Wczoraj czytałem, że firma dostała kolejną nagrodę tym razem za Premium. A dzięki komu klienci te Premium mają i mają to wszystko wyjaśnione? Dzięki tym, którzy są traktowani jak powietrze.

Filystyn
Pracownik
@Rafał

No tak jak wyżej gdzieś tam napisałem... dostali nagrode w postaci 1,4 mln złotych za sprzedaż premium w sierpniu!

Rafał
Pracownik
@Filystyn

To to jest jeszcze inna nagroda, bo te 1,4mln to wydaje mi się, że jest zysk na czysto. Pytanie czy zostawią te promocje na dłużej i dopuszczą resztę klientów, bo jak tak to zaś się zacznie ciśnienie.

Filystyn
Pracownik
@Rafał

To czy przedłużą premium za 39,99 jest kluczowe.Jeśli przedłużą to faktycznie bedzie dopiero nagonka.Ja się zastanawiam jak Oni sobie wyobrażają okres przedświąteczny. Dostawy w soboty itd. Masakra

Rafał
Pracownik
@Filystyn

Myślę, że problem w tym, że właśnie sobie nie wyobrażają. Już teraz często jest dramat, a co dopiero w listopadzie, nie mówiąc o grudniu. Jak przedłużą promocję na Premium to informacji spodziewałbym się we wtorek lub w środę.

Filystyn
Pracownik
 Pytanie
@Rafał

Masz grafik covidowy? Bo u mnie teraz ma to wejść w życie. Po 8 godzinach nic się nie chce, a co dopiero przy 12 h pracy. :/

Rafał
Pracownik
@Filystyn

Tak, od samego początku jak się otworzyliśmy :/ mam np dwa dni po 12...od 9 do 21 albo od 8 do 20.

Filystyn
Pracownik
@Rafał

u mnie teraz dopiero na październik ma wejść ten grafik. Przychodzi zmiana promocji to przy ukladzie covidowym i ciągłej presji na wyniki to ja tego wcale nie widzę :/

itaitamta
Pracownik
@Filystyn

Szkolenie miało być z umbrelii. Akurat mieliśmy grupę słabszych w tej kwestii osób... Przyjechał koleś i.. ,,Jak macie swoje sposoby na sprzedaż premium to super" i pojechał. To szkolenie tyle wniosło do mojego życia... Jak każde zresztą. Czułam się doedukowana na maksa. Ja od wielu lat robiłam wynik ponadprzeciętny więc dla mnie to był stracony czas, ale oczywiście szkolenie obowiązkowe

Zostaw merytoryczną opinię o Empik - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Empik
2.1/5 Na podstawie 174 ocen.