Empik

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 142 ocen.

Empik
2 142 6 1

Opinie o Empik

Solaris

Hej. Około 1250zł plus możliwe do wyrobienia trzy premie, jedna wychodzi 95zł na 3/4 etatu, czyli przy wszystkich premiach to 285zł, więc łącznie wynagrodzenie wynosi około 1535zł z premiami.

Julita
@Solaris 14.10.2018 11:41

@Solaris, rozumiem, że to Twoja odpowiedź na pytanie zadane przez użytkownika @Bea. Jesteś dość dobrze zorientowany zakładam więc, że pracujesz lub pracowałeś w Empiku. Czy związany byłeś z pracą w którymś z warszawskich salonów czy w centrali firmy?

Julita

@Bea, rozumiem, że jesteś zainteresowana pracą w Empiku w Warszawie. Interesuje Cię praca w którymś z salonów czy też w centrali firmy? Jeśli zdecydujesz się aplikować, to koniecznie daj nam znać później na forum, jeśli zostaniesz zaproszona na rozmowę rekrutacyjną!

Bea

Hej, ile zarabiacie na 3/4 etatu?

Julita

@Rufi, chyba błędnie zakładasz, że jestem pracownikiem Empiku. Otóż nie jestem - jestem moderatorem forum GoWork.pl, a zadawanie szczegółowych pytań to poniekąd moja rola tutaj. Dlaczego uważasz, że osoby z centrali nie powinny wypowiadać się na forum? Każda osoba pracująca w firmie ma do tego pełne prawo. Warto poznać różne punkty widzenia.

Julita

@Julka, rozumiem, że piszesz z perspektywy pracownika Empiku, tak? Co możesz powiedzieć o pracy w tym miejscu? Gdybyś chciała napisać kilka słów - byłoby super. Czy ktoś z Was chciałby jeszcze dodać coś na temat pracy w warszawskim Empiku?

Rufi
@Julita 28.09.2018 14:56

Centrala jest proszona o opuszczenie tego tematu. Oddajcie yammera

Daniel

Jesteście pewni, że nic pozytywnego o firmie nie można napisać?

Były empikowiec
@Daniel 16.03.2018 18:06

Co niby? Że młodszych stażem traktuje się tam jak tanią siłę roboczą, która ma dziennie nabijac 200 paragonów i w dodatku wyrabiać kretynska norme 7%? Że ci starsi stażem siedzą na zapleczu z kierownikami i piją sobie kawki i plotkują? Że masz miliard obowiązków dostawy, zwroty, kasa, porządki, stoły i musisz wszystko w 8 godzin ogarnąć mając jedną 15minutowa przerwę? Że do domu wracasz wykończony psychicznie i fizycznie, że masz ochotę się rozplakac i boisz się każdego kolejnego dnia pracy? Wake up, Neo. Witamy w empikowym świecie pracowników którzy nie mają wypranych mózgów. Cieszę się, że niedawno rzuciłem tę pracę w diably i po prostu sobie wyszedłem mając w 4literach okazywanie się przed kamerami jak jakis podejrzany o kradzież.

ZadowolonyPracownikEmpiku
@Daniel 16.03.2018 18:06

Daniel . Jak kto patrzy. Moja praca e Empiku miała różne tory. Najpierw było świetnie, potem zmiana salony - zepsuło się, zwolniłam się. Teraz pracuje w kolejnym. Jest świetnie. Obowiązków dużo co prawda, ale jak ktoś jest ogarnięty to nie ma z tym problemów. Szefowa bierze pod uwagę wolne potrzebne dla kazdego, sama robi porządek na sklepie, jak jest problem nie krzyczy, nie krytykuje, tylko rozwiązuje. Kasy najgorszej nie ma, premie są już nawet przy zrobieniu 95% planu. Cele? Oczywiście, że są. Umbrella, karta Mój Empik, Tajemniczy Klient, plan - jak wszedzie, gdzie pracowałam (promocja przykładowa, karta lojalnościowa, TK już też prawie wszędzie, plan). Żadna nowość. Atmosfera w pracy? A to już zależy od pracowników, bo jeżeli pracują tacy, co tu komentują, to nic dziwnego, że ją psują. Lepiej mieć dobre nastawienie i być swiadomym, że przychodzisz do pracy pracować a nie tylko czytać książki (bo przecież są w sklepie). W Biedronce pracownicy też nie degustują towaru. W skrócie? Obecnie jestem zadowolona. Wszystko zależy do jakiej ekipy i pod jakiego szefa trafisz. Bo na przykład moja szefowa potrawie stać przy kasie, sprzątać i obsługiwać na sklepie. Czasami nawet książki czy inny towar na półki rozniesie czy pomoże z planogramem.

ZadowolonyPracownikEmpiku
@ZadowolonyPracownikEmpiku 17.04.2018 09:47

Jeszcze umowa. Wszyscy mają umowę o pracę. Jak ktoś nie chciał - musiał się pożegnać z nami.

Julka
@Były empikowiec 24.03.2018 02:30

"miliard obowiązków dostawy, zwroty, kasa, porządki, stoły i musisz wszystko w 8 godzin ogarnąć mając jedną 15minutowa przerwę" witam Cię w rzeczywistości i świecie dorosłych :)

Markus Aurelius

Współczuję tych wymagań "przykasowych" - ogólnie najbardziej mnie wnerwia jako klienta, gdy podchodząc do kasy już wiem, że zaraz padnie to pytanie... czy życzy pan sobie , i już widzę ten rozpaczliwy wzrok sprzedawcy, który wie, że ja wiem, i że jestem wkurzony na maxa tą próba naciągnięcia mnie na jakiś bubel albo czekoladę 4x drożej niż w markecie poniżej, ale który koniecznie musi to sprzedać, żeby się wykazać. Zupełnie nie rozumiem tych durnych strategii marketingowych z namawianiem klientów przy kasach - toż klient ma swój rozum i wie, po co przyszedł, a jak już stoi przy kasie, to znaczy, że wybrał już to po co przyszedł i więcej nie chce, a jak jeszcze widzi co tam przy kasie leży, to sam zdecyduje czy potrzebne mu to czy nie, ale nie chce być nagabywany przez jakichś naciągaczy. Jakby mnie tak w spożywczaku nagabywano co dzień przy kasie do kupienia gumy do żucia czy innych cukierków, które tam zwykle leżą, to bym tam przestał przychodzić. Oby ci "spece" od marketingu wymyślili coś, co faktycznie pasuje klientom, np. akcje ze standami wewnątrz sklepu, jak w marketach wielkopowierzchniowych - dostajesz kawałek czegoś gratis po to, abyś kupił coś ekstra, chcesz to podchodzisz i kropka.

mati
@Markus Aurelius 16.01.2016 13:10

Taki wymóg ma praktycznie każda sieciówka. Jedną osobę ona denerwuje, a druga osoba chce, żeby jej coś zaproponować. Z doświadczenia wiem, że jest wiele klientów, którzy nie zwracają uwagi na banery, nawet jak rażą po oczach. A sprzedawca przy kasie mówiąc o promocji i proponując, np. drugą rzecz, która jest tańsza, uświadamia klientowi o tej korzystnej promocji. Dla każdego w tym wypadku się to opłaca.

DziekiPostoje
@mati 18.01.2016 15:06

Takich klientów jest ułamek procenta. Uwierz mi. Zyski na pewno nie są na tyle oszałamiające, żeby nie móc zrezygnować z tych, godnych telemarketera, praktyk.

Julka
@DziekiPostoje 16.05.2018 23:52

@DziekiPostoje Skoro sklepy nadal utrzymują taką strategię, to chyba jednak zyski są :) wątpię, żeby celowo odstraszali klientów

Julita

@byly pracownik, dziękuję za Twoją opinię dotyczącą pracy w tej firmie. Ciekawe jest to, że pochodzi ona od pracownika centrali. Chciałabym jednak zaznaczyć, że na forum nie pozwalamy na używanie imion czy nazwisk osób trzecich - znajdujemy się na forum publicznym, a takie dane podlegają ochronie. Czy ktoś z Was także pracuje w Empiku w Warszawie? Jak oceniacie tego pracodawcę?

byly pracownik

Praca w centrali.. jak to w małej korporacji. Zarobki srednie, ale generalnie odczucia - OK. Biuro w centrum w super lokalizacji. Zdarzają się osoby, z którymi praca zamienia się w koszmar, jak np. zajmujaca sie podobno contentem i mediami spolecznosciowymi Katarzyna Stokłosa. Dzięki takim pracownikom rotacja w firmie jest ogromna. Nie zazdroszczę nikomu kto będzie musiał z nią współpracować.

Praca magisterska

Cześć, proszę o wypełnienie ankiety dot. Pracy w empili

Praca magisterska
@Praca magisterska 14.08.2018 18:19

*w empiku. Potrzebna mi do pracy magisterskiej. Będę bardzo wdzięczna.

Praca magisterska
@Praca magisterska 14.08.2018 18:20

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScoC3Fx2fxe930xPjw2SexeWHu0rriln2uyYwOG4k_Lzavylw/viewform?c=0&w=1

Julita

@Empikowa, rozumiem, dziękuję za odpowiedź. Mogłabyś powiedzieć jeszcze, czy pracownikom Empiku przysługują jakieś dodatkowe benefity socjalne typu dofinansowanie do karty sportowej lub prywatna opieka medyczna? @Tadziewczyna, dziękuję za Twoją opinię - przypominam jednak, że wątek dotyczy pracy w Empiku w Warszawie. Co do Twojej wypowiedzi - jak widać wiele zależy na ludzi, na jakich się trafi w pracy. Planujesz jeszcze pracować w Empiku? Życze wszystkiego dobrego!

Tadziewczyna

Pracuję w empiku już niecały rok. W mieście którego nie będę tu wymieniać . Zawsze myślałam, że to porządna firma i praca tam to czysta przyjemność. Pracuję tu ponieważ w moim mieście nie ma pracy gdzie chętnie zatrudnią studenta , gdzie muszę mieć wszystkie weekendy wolne. A tutaj z grafikiem nie ma problemu i zawsze się dogadam z kierowniczką. Ale jeśli chodzi o pracowników którzy pracują tu dłużej i są wyżej istny koszmar. Na sklepie oprócz mnie jest 4 kierowników sali sprzedaży oraz jedna osoba zatrudniona na czas wakacji. Może akurat nie we wszystkich empikach tak jest ale w moim wszyscy zatrudniani są po znajomości . Kuzynka kogoś z rodziny. Siostra szwagra. Idzie oszaleć. A traktowanie przez kierowników sprzedaży :/ nie raz zostaje wysłana na sklep i na kasę a reszta kierowników siedzi sobie na zapleczu i popija kawkę , a ja odwalam całą robotę. Są takie dni, że nie mam czasu odejść od kasy a oni nawet nie pofatygują się mi pomóc nawet jak jest duża kolejka i muszę za każdym razem ich na siłę wołać. Nie raz zostałam pozostawiona sama w sklepie bo ktoś poszedł na zakupy i nie było go 30 min a ja wydzwaniam po niego bo trzeba mi coś usunąć z kasy bo klient się rozmyślił. Tak na kasie jeśli chodzi o usuwanie , zmianę ceny lub choćby inne operacje trzeba wołać kierownika sali. Ciagły stres związany z umbrella i kartą mój empik żeby mieć wysokie wyniki. Są dni kiedy na prawdę proponuje się klientom umbrelle lub kartę na siłę nie da się namówić. Bo po prosu nie biorą i jak to potem wytłumaczyć kierownikowi jak idzie do Ciebie z pyskiem. Miałam rok przerwy w nauce i starałam się o pełny etat, którego nie dostałam oczywiście. Ale kierowniczka etaty ma żeby zatrudniać 2, 3 osoby nowe do pracy. Skoro ja chcę pracować więcej zwłaszcza , że znam asortyment i obsługę wszystkich programów.

Empikowa
@Tadziewczyna 09.08.2018 10:19

Zdajesz sobie sprawę z tego że w co drugim sklepie jest nacisk na tzw. promocje przykasową? W prawie każdym również na zakładanie karty lojalnościowej bądź nabijanie punktów. W innych miejscach zaś są premie za wykorzystane z karty punkty?

SolariS
@Empikowa 09.08.2018 18:33

Jakie punkty? Karta ME nie służy do nabijania punktów, bo to nie Payback. Na karcie zapisują się transakcje, a na ich podstawie (w teorii) mają przychodzić zniżki na maila do aktywacji. W każdym salonie jest umbrela oraz zakładanie kart, ponieważ każdy salon ma określone cele dzienne, miesięczne oraz jeden cel roczny, który jest z góry narzucony.

Empikowa
@SolariS 10.08.2018 15:50

Stacje benzynowe, księgarnie większego pokroju, większe sklepy spożywcze, markety i wiele innych na które nie mam czasu. Wszyscy mają swoje karty i pracownicy niestety ale muszą je skanować. NIE TYLKO EMPIK. Niektórzy mają na celu wykorzystywanie punktów z karty. Ciesz się że Empik nie zmusza do tego abys premie mógł dostać za jakąś tam ilość wykorzystanych rabatów. Umbrella? Nie ma problemu. Sprzedaj hotdoga na stacji gdy obok masz mc donalds. Wiele sklepów i NIE TYLKO EMPIK, płacą pracownikom za sprzedaż przykasową jak kolejek ja nazywają. Zrozumiałeś przekaz?

Empikowa
@SolariS 10.08.2018 15:50

A tak swoją drogą to zniżki przychodzą na konto internetowe powiązane z kartą ;)

SolariS
@Empikowa 10.08.2018 18:46

Teraz jest to jasne ;)

Empikowa
@SolariS 11.08.2018 19:47

Taka jest kolej rzeczy. Każdy ma swoje wymogi, a my pracownicy musimy się do nich dostosować ;) nie ma co narzekać bo i tak to nic nie da.

Julita

@SolariS, rozumiem, dziękuję za Twoją odpowiedź. Możesz jeszcze powiedzieć, na podstawie jakiej umowy pracuje się w Empik? Czy nie ma problemu z uzyskaniem umowy o pracę? Czy ktoś z Was także pracuje w Empik? Jak oceniacie tego pracodawcę i oferowane przez niego warunki?

Empikowa
@Julita 08.07.2018 14:56

Ja dostałam umowę po 1,5miesiaca pracy. Najpierw umowę na okres próbny na 3miesiace, potem na rok. Za chwilę podpisuje umowę na czas nieokreślony. Osobiście cenię sobie te pracę, ale wszystko zależy od pracodawcy i ekipy.

Julita

@Tajemnicza, myślę, że zawsze warto spróbować swoich sił! Na jakim stanowisku chciałabyś pracować w Empiku? Wysyłałaś już swoje CV do pracy w tej firmie? Może ktoś z Was podjął niedawno pracę w Empiku w Warszawie? Czy warunki oferowane przez tego pracodawcę są dla Was satysfakcjonujące? Chętnie dowiem się też, czy w firmie jest jakiś socjal dla pracowników.

Tajemnicza

Cześć, chciałabym się wybrać do salonu empik, nie ukrywam że będzie to moja pierwsza praca? Czy mam na co liczyć że mnie przyjmą? Czy bardzo ciężko jest się przystosować gdzie nagle trzeba pracować po 8h? Czy byłby ktoś tak dobry i napisał jakich można się spodziewać pytań na rozmowie? Oraz jaką jest pensja? Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Julita

@Joanna, forum GoWork.pl nie jest odpowiednim miejscem na tego typu komentarze. Skontaktuj się proszę bezpośrednio z firmą Empik. Czy znajdą się na forum osoby, które pracują aktualnie lub pracowały w przeszłości w Empik w Warszawie? Zachęcam Was do dodawania swoich opinii na temat tego pracodawcy!

Joanna

Bardzo prosze firme empik o zw rot kosztow za niedostarczona przesylkeo wartosci 550 zl , zgodnie z prawami konsumenta zadam odstapienia od umowy zakupu towaru ktorego mi nie doreczono, nie mozliwy jest jakikolwiek kontakt z firma epik w celu ustalenia problemu z przesylka , nawet reklamacji nie sposob wyegzekfowac od firmy w przypadku braku zwrotow kosztow za zamowienie firma epik zostanie odmeldowana za kradziez

Julita

@Nika, a aplikowałaś już na interesujące Cię stanowisko? Jeśli się zdecydujesz, to podziel się proszę z nami swoją opinią na temat przebiegu rozmowy rekrutacyjnej. Jakie widzicie plusy i minusy pracy w Empik w Warszawie? Czy przysługują Wam jakieś dodatkowe benefity socjalne?

Nika

Czy ktos z Panstwa pracowal na stanowisku konsultanta infolini przychodzacej -Warszawa i moglby podzielic sie swoja opinia?

Julita

@Solaris, długo już pracujesz w Empik? Czy możesz powiedzieć coś więcej na temat pracy w tym miejscu? @Kartka, po Twojej wypowiedzi wnoszę, że też jesteś pracownikiem Empik. Jak oceniasz warunki oferowane przez tego pracodawcę?

SolariS
@Julita 02.07.2018 16:24

No za miesiąc będzie dwa lata. Ogólnie mamy bardzo luźną atmosferę, chociaż czasem dochodzi do spięć, ale szybko się to rozmywa. Jest dużo roboty, nie ma w zasadzie chwili, żeby się okazało, że nic nie ma do roboty. Ogólnie wypłata mogłaby być większa z premiami tak naprawdę... Trzeba zakładać nowe karty (a to ostatnio nie jest już tak łatwe) oraz sprzedawać produkty przykasowe, a to zależy od dnia. Bo się da, ale dużo zależy od tego co jest oferowane, bo często zdarza się, że są fajne rzeczy.

Solaris

Mam pytanie - czy u Was w salonach też jest zarządzenie dotyczące stania na kasie po 6 godzin na zmianie? Dostaliśmy taką informację i od kilku dni tak musi być...

Kartka
@Solaris 26.06.2018 21:27

W moim nic takiego nie było. Każdy pracownik ma być po 6h na kasie? Czy tylko sprzedawcy? U mnie ostatni jedynie ilość transakcji mobilnych została zwiększona.

SolariS
@Kartka 29.06.2018 11:37

Doradcy klienta mają być po 6 godzin na kasie, bo szefowie sekcji prawie nie stoją i KSSi też (jedynie jako dochodzący).

Julita

Czy ktoś z obecnych na forum posiada aktualne informacje odnośnie nowych ofert pracy w Empik? Na jakie stanowiska poszukiwani są pracownicy? Jakie są oczekiwania od kandydatów do pracy? Jakie są oferowane warunki zatrudnienia? Myślę, że odpowiedzi na te pytania będą pomocne dla osób poszukujących pracy w Warszawie.

Julita

@Empikowa, czy pracujesz w którymś z Empików w Warszawie? Czy pracownicy są doceniani przez dodatkowe profity? Na przykład w postaci dofinansowania na karty sportowe czy rabatu na własne zakupy? Czy istnieje pakiet socjalny? Twoja wypowiedź może okazać się pomocna dla użytkowników forum.

Empikowa
@Julita 19.06.2018 23:56

Do Warszawy mi daleko. Pracuje na Pomorzu. Ale u mnie takie profity istnieją. Co prawda ja osobiście z Multisport nie korzystam, ale znam ludzi którzy korzystają i nie tylko w moim Empiku. Kartę pracowniczą- rabatową dostałam po miesiącu (trochę ponad). 25% rabatu maksymalnie. O pakiecie socjalnym narazie mowy nie ma. Mamy nowego Partnera Handlowego. Ale jakieś bilety do kina, pizza na uniknięcie dnia, brak wpłat do kasy gdy brakuje itp. są.

Anita

Może podpowiecie mi czy warto aplikować?

Empikowa
@Anita 20.05.2018 22:40

A ja i tak jestem swojego zdania. Praca jest taka jaki właściciel. Promocje przykładowe? Są prawie wszędzie. I tego się nie ominie - chyba, że będziesz w biurze pracować albo na swoim. Nie jest to taki problem. Ja mam dwa weekendy wolne. L4 akceptowalne. Urlop kiedy sobie ustaliłam. Ja jestem zadowolona. A ludziom coz... Niegdy nie dogodzisz ;) jak chcesz aplikuj. Sama sobie tworzysz przyszłość. Możesz słuchać ludzi i niczego nie próbować. Możesz również próbować i mieć własne zdanie. Powodzenia ;)

anonymous
@Anita 20.05.2018 22:40

zależy do jakiego salonu, i na jakiego dyrektora trafisz, są salonu gdzie nie ma zostawania po godzinie, nikt nie ma spiny że się z czymś nie wyrobi (bo obowiązków dużo, i jeszcze centrala która co chwile wszystko kontroluje), a są salony, gdzie dyrektorzy wymagają że wszystko będzie zrobione idealnie, się nie wyrabiasz, dostajesz po uszach że zostajesz dłużej (nawet jak nie liczysz na to że Ci zapłaci), że nie ma na to kasy, a jak jesteś zajęty zrobieniem wszystkiego to znowu foch że ludzi nie obsługujesz, bo tk trzeba zrobić, i że 1 pracownik ma być do obsługi jeden do pracy z towarem, a 1 na kasie, gdzie na salonie 2 pracowników.

anonymous
@Empikowa 21.05.2018 21:06

tak jak piszesz zależy od dyrektora, u nas też dostaniesz l4, ale źle się na to patrzy, i przy najbliższej okazji jesteś do zwolnienia, to samo wolne weekendy, jak chcesz za dużo wolnego (bo chodzisz do szkoły i twój pracodawca o tym wiedział zatrudniając Cię) to dostaniesz, ale i tak przy pierwszej okazji jesteś do zwolnienia, pomimo tego że dobrze pracujesz i pracujesz z rok, albo dłużej, masz dyżury

Empikowa
@anonymous 11.06.2018 10:29

@anonymous Oczywiście. I też się z tym zgodzę. Pracowałam w jednym Empiku, gdzie dla Partnera (Dyrektora) czy jak go zwał, nie liczyło się wszyscy pracownicy - a jedynie Ci, którzy zwyczajnie podlizywali mu się. Pracowałam co weekend, ponad 200godzin bo na zleceniu, karty pracowniczej nie zobaczyłam, a nie raz na salonie byłam sama bo przecież biuro jest takie czasochłonne. Na szczęście ja byłam pierwsza i sama się zwolniłam. W moim obecnym Empiku Dyrektorka jest jakby jego odwrotnością. Dostajesz tyle godzin ile musisz wedle umowy o pracę - która wszyscy mają. Rozumie, że nie wszystko można ogarnąć, więc sama obsługuje klientów, kasę i przy towarze pomoże. Jeżeli ktoś zrobi błąd to oczywiste jest, że zwróci uwagę, ale i pomoże i wytłumaczy co potrzeba. W razie co jest pod telefonem zawsze. L4 przyjmuję bez gadania. W weekendy stara się aby na zmianie były 3 osoby i każdy miał po tyle samo dni. A co najważniejsze jeżeli jest kontrola to nie karze pracownika za to, że coś (usunięte przez administratora) i jej się od "Góry" oberwało, ale jak przystało na dobrego pracodawcę bierze wszystko na siebie.

Julita

Jaka atmosfera panuje w Empik? Czy sprzyja ona pracy w zespole? Jakie są kontakty między pracownikami? Zachęcam do odpowiedzi na te pytania. Pomogą one osobom zastanawiającym się nad złożeniem CV w Empik.

Julita

@Kartka, a czy Empik oferuje swoim pracownikom dodatkowe profity? Na przykład w postaci pakietu socjalnego lub dofinansowania na kartę sportową? Czy jako pracownicy macie możliwość otrzymania rabatu na własne zakupy? Czy na święta można liczyć na premie? Zadaję Tobie dużo pytań, ale jesteś osobą zorientowaną w temacie i Twoje wypowiedzi mogą być cenną wskazówką dla osób zainteresowanych pracą w Empiku.

Kartka
@Julita 07.06.2018 00:40

Pakiet socjalny jest, ale nie interesowało mnie dotąd co dokładnie wchodzi w jego skład. Pracownik może otrzymać kartę Multi sport i do wyboru jeden z dwóch programów dofinansowania (jeden jest liczony na podstawie ilości wejść na siłownię lub jakieś zajęcia sportowe, w drugim jest chyba nieograniczona ilość wejść, ale wykupuje się go na konkretny czas) o kartę należy dopytać przełożonych. Teoretycznie po przepracowaniu 1 miesiąca pracownik otrzymuje kartę pracowniczą uprawniającą do rabatów, ale ja otrzymałam swoją po 1,5 miesiąca, a kilkoro pracowników dopiero po 3 miesiącu (nie wiem z czego to wynika). Na Boże Narodzenie pracownik otrzymuje premię w bonach zależną od zarobków w ciągu roku oraz książeczkę z rabatami do różnych sklepów.

anonymous
@Kartka 08.06.2018 12:26

to chyba w salonie regularnym, bo w partnerskich (których jest więcej) po 5 latach pracy nie usłyszałam o jakimś pakiecie socjalnym, kartę pracowniczą dostałam po 6 miesiącach, a na święta nie dostaje się żadnych bonów

Kartka
@anonymous 11.06.2018 10:12

Ja pracuje w salonie regularnym. Jak wcześniej wspominałaś wszystko zależy od ludzi (szczególnie od managera).

Empikowa
@anonymous 11.06.2018 10:12

Nie jest powiedziane, że w partnerskim nie dostajesz nic. Ja swoją kartę dostałam po miesiącu z małym hakiem. Na święta od szefowej też zawsze coś dostajemy. Poza tym jest też skłonna sama od siebie pracownikowi też coś dać, jeżeli podoba jej się jego praca. Wszystko zależy od Partnera.

Julita

@Kartka, dziękuję za Twoją wyczerpującą opinie. Będzie ona cenna wskazówka dla osób przygotowujących się do rekrutacji w Empik. Zachęcam Cię również do zostawienia wypowiedzi na temat jak oceniasz pracę w firmie? Czy jesteś zadowolona z panującej atmosfery?

Kartka
@Julita 31.05.2018 11:00

Praca mi się podoba, głównie ze względu na świetną ekipę. W salonie przełożeni rozumieją, że można mieć gorszy dzień i nikt nie ma większych pretensji o kiepskie wyniki. Praca jest zdecydowanie dla osób lubiących pracę z klientem, który często sam nie wie czego chce oraz nie mających problemu z przekładaniem produktów z jednego regału na drugi ze świadomością, iż dwa tygodnie później trzeba będzie je z powrotem przekładać.

Julita

@Zadowolony Pracownik Empiku, dziękuję za wyczerpującą wypowiedź. Będzie ona cenną wskazówką dla poszukujących pracy w Empik. Czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Jak obecnie wygląda proces kwalifikacyjny? Jaka teraz panuje atmosfera w trakcie rozmowy? Odpowiedzi na te pytania będą przydatne dla osób przygotowujących się na rekrutację.

Kartka
@Julita 25.05.2018 21:05

Empik chyba zawsze jakieś rekrutacje prowadzi. Znam 3 drogi składania CV: 1. Przez oficjalną empikową stronę rekrutacyjną- najpierw trzeba wypełnić kwestionariusz na stronie, następnie otrzymuje się telefon, w którym padają pytania typu: który empik odpowiada? Czemu empik? Jaki dział? Na koniec jest rozmowa w salonie; 2. Aplikacja/strona pracuj.pl; 3. Przyniesienie CV bezpośrednio do salonu- moim zdaniem najmniej efektywny sposób, ale pracuje z 2 osobami które się tak zgłosiły. Trzeba mieć szczęście aby trafić na salon z zapotrzebowaniem na pracowników.

Kartka
@Julita 25.05.2018 21:05

Rozmowa zależy od rekrutujacego. Na mojej przeanalizowaliśmy moje CV i rozmawialiśmy o dyspozycyjności. Znajomi mieli jeszcze odgrywanie krótkich scenek oferujących produkty przykasowe. Polecam uśmiech i otwartość na inne działy niż tylko Książka, ponieważ jest możliwość przeniesienia się na inny dział.

Wcisnijteksiazke

Jedna z najgorszych prac w jakiej przyszło mi pracować. Wciskanie ludziom przykasowych produktów i kupowanie ich samemu by dostać malutką premię, to naprawdę lekka przesada. Jak mam ochote narzekać na swoją aktualną pracę to przypominam sobie pracę w empiku, spędzone tam pół roku i jest mi lepiej. Ciągłe upokorzenia (od krzyczacych klientów po krzycząca centrale) za najniższe pieniądze. Jeżeli musisz wziąć zwolnienie lekarskie lub urlop na żądanie zostanie ci to zapamiętanie (nie oczekuj potem wolnych weekendow).Naprawdę nietrudno jest znaleźć lepszą pracę.

Łukasz
@Wcisnijteksiazke 10.01.2018 17:50

Popieram w 100%. Dla osób, które planują się tam wybrać, zdecydowanie odradzam (zarówno pracy jak i zakupów)

tajemniczyklient
@Łukasz 27.01.2018 16:43

Ja mam taką propozycję dla speców od marketingu w empiku. Niech przeprowadzą eksperyment, który będzie polegał na tym, że przejdą się po kilku sklepach w galerii handlowej i potem wejdą do empiku coś kupić, gdzie stojąc przy kasie z jednym ołówkiem kasjer będzie próbował im wepchnąć na (usunięte przez administratora) 10 produktów i kartę lojalnościową :)) Nie znam człowieka, którego nie wnerwiałoby wciskanie na siłę śmieci przy kasie. Klienci to nie zaprogramowane wydmuszki, którym trzeba podać instrukcję "polecam, kup pan książkę" i wtedy na pewno kupią. Jeśli ktoś coś chce to kupi, jeśli nie to nie. Proste. Ale nie, marketingowcy wiedzą lepiej. Człowiek zaczyna gardzić sobą po 50 poleceniu jakiegoś badziewia babci, która przyszła tylko po gazetę i nawet nie słyszy co do niej mówisz. Żenada.

anonymous

Jest to złodziejski sklep który nie chce zwrócić pieniędzy za zwrócony przedmiot

Empikowa
@anonymous 14.05.2018 15:58

Taka jest polityka zwrotów. Bardzo dobrze wiem, jak wygląda zwrot zanim pójdę gdziekolwiek. Radzę zapoznawać się z regulaminami. ;)

Zostaw opinię o Empik - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Empik