Empik

Adres: Marszałkowska 116/122, 00-017 Warszawa

NIP: 5260207427 REGON: 11518197 KRS: 0000636785

Empik
2 149 296 5 1

Opinie o Empik

Filtruj opinie po kryteriach:

Maks
 Rekomendacja

Pracuje w Empiku 5 lat. Jeśli chcecie dowiedzieć się jakichkolwiek informacji, wszystkich prawdziwych od samej podszewki to zapraszam do kontaktu: empik.salon@tlen.pl :) Nie, nie jestem z Centrali, tylko z salonu regularnego :)

Pomocna?
TakNie
Bożena
 Opinia
@Maks 17.07.2019 18:23

Masz już spory staż pracy w Empiku, a to niewątpliwie oznacza, że jest to godny polecania pracodawca. Namawiałabym Cię jednak do podzielenia się z nami informacjami na jego temat właśnie tu, na forum, a nie poprzez prywatną pocztę. Wchodzi tu bowiem sporo osób, które pilnie chcą się czegoś dowiedzieć o specyfice pracy w tym miejscu i dlatego należałoby szybko reagować. Pierwsza kwestia, o którą chcę Cię zapytać, to zarobki. Składają się one z samej podstawy czy także i z prowizji?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nah
 Opinia

Pracowałam w Empiku 2 miesiące, dziś zostałam zwolniona. Dowiedziałam się o tym po przyjściu do pracy, kiedy już się przebrałam i byłam gotowa wyjść na kasę. Moja umowa się skończyła i kierownik nie chciał jej przedłużyć. Byłabym w stanie to zrozumieć, gdyby nie fakt, że poprzedniego dnia zastępca kierownika kazał mi przyjść do pracy na 13 do 21. Powód zwolnienia? Słabe wyniki kasowe i 2 skargi. Szkoda tylko, że wcześniej nie dostałam żadnego ostrzeżenia, nikt ze mną nie porozmawiał, nikt nie powiedział, co powinnam poprawić, nikt nie wspomniał, że byli klienci niezadowoleni z mojej obsługi (tzn. uznali, że jestem niezadowolona, bo trzymałam ręce w kieszeni polaru będąc na sklepie). Codziennie po pracy pytałam o moje wyniki i dostawałam odpowiedź, że w sumie mogłoby być trochę lepiej, ale generalnie nie jest źle. Przez to byłam przekonana, że wszystko jest w porządku i to, że nagle zapadła decyzja o nieprzedłużeniu umowy było dla mnie dość szokujące. Poczułam się potraktowana bardzo nie w porządku, bo serio podchodziłam do prawie wszystkich klientów, uśmiechałam się, witałam, proponowałam pomoc, a przy kasie dwoiłam się i troiłam, opowiadając o zaletach Me (które zresztą są prawie żadne) i proponując różne produkty (a co można zaproponować człowiekowi, który kupuje tylko torebkę prezentową albo kartkę okazjonalną?). Zaletą byli ludzie, bo ze wszystkimi dobrze się dogadywałam i każdy był faktycznie gotów do pomocy i cierpliwy. Organizacja niestety też leżała, bo grafiku na lipiec nie było do dziś (jak rozumiem było to związane z moim zwolnieniem – to trochę przykre, że ta decyzja zapadła na tyle nagle, że nawet zastępca kierownika dowiedział się o tym tego samego dnia, a grafik, do którego dyspozycje wysyłaliśmy dwa tygodnie wcześniej, dalej nie został ustalony), a gdy przychodziłam na sklep nikt w sumie nie wiedział, co ma robić, więc zdarzały się dni, że przez 8 godzin stałam tylko na kasie, bo nikt inny się do tego oczywiście nie kwapił, a szef nie wyznaczył żadnych dyżurów, nie rozdzielał też zadań. Na koniec się dowiedziałam, że szef "dał mi szansę na poprawę, ale jej nie zobaczył" – ciekawe, dlaczego, skoro nie dostałam żadnej informacji o jakimkolwiek problemie? I ogólnie bardzo niewdzięczna praca, jak każda z klientem zresztą, ale zachowanie ludzi w sklepie zasługuje na negatywną opinię długości opasłej książki.

Pomocna?
Tak2Nie
Bronisław
 Opinia
@nah 04.07.2019 00:33

Przykro, że spotkała Cię tak niespodziewana decyzja szefostwa firmy Empik. Tym bardziej że nie zanosiło się na to, aby pracodawca planował się z Tobą pożegnać. W trakcie tych dwóch miesięcy, które przepracowałaś, nauczyłaś się, chociaż czegoś, co mogłoby Ci się przydać w dalszej karierze zawodowej? Jak oceniłabyś pracodawcę pod tym kątem? Mam nadzieję, że poddasz ocenie ten aspekt.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
IKW
 Opinia

Piszę jako opiekun prawny mojej córki (w październiku skończy 18 lat) , która miała podjąć pracę od dnia 1 lipca w Empiku Galeria Mokotów. Chociaż jest osobą zaangażowaną w wiele projektów, miało to być to jej pierwsze doświadczenie zawodowe w życiu. w dniu wczorajszym (piątek 28 czerwca) wzięłam dzień wolny i cały dzień załatwiałyśmy badania niezbędne do zatrudnienia na które została skierowana przez Państwa Firmę . Była szczęśliwa że dostała tę pracę a jednocześnie zadowolona że poczekała i zrezygnowała z innych propozycji. Jakież było rozgoryczenie mojej córki kiedy późnym popołudniem otrzymała telefon iż nie zostanie zatrudniona z przyczyn od Państwa niezależnych ! Pytanie do Państwa wobec powyższego zajścia : jaka jest kultura biznesowa w procesie rekrutacji?! Czy Dyrektor Działu HR jest świadomy w jaki sposób Państwo rekrutujecie i w jak budujecie wizerunek Państwa Firmy na rynku pracy? Cała sytuacja jest mało profesjonalna i co najmniej żenująca! Proszę przekazać tę wiadomość do osób zarządzających działem HR, bo nie mam maila a myślę że dobrze by było żeby ktoś się temu przyjrzał i przynajmniej przerosił za tę sytuację choć z pewnością nigdy więcej do pracy u Państwa aplikować nie będzie. Jest rozgoryczona i rozczarowania tym jak Państwo wobec niej postąpiliście .

Pomocna?
TakNie1
Bożena
 Opinia
@IKW 29.06.2019 15:01

Dziękuję, że zechciałaś opowiedzieć nam o problemie swojej córki. Jednak uważam, iż byłoby najlepiej, jakbyś spróbowała się zwrócić z nim bezpośrednio do działu HR firmy Empik. Być może zaszło jedynie jakieś małe nieporozumienie i w sposób racjonalny można to jakoś wyjaśnić. Możesz poszukać odpowiedniego kontaktu na ich oficjalnej stronie: https://www.empik.com/o-firmie/kontakt Skorzystasz zatem z mojej rady?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie1
Leszek
 Opinia

Będziesz tak uprzejmy i napiszesz, czego dokładnie dotyczy Twoja wypowiedź? Przykro mi, ale kompletnie nic z niej nie rozumiem, dlatego chciałbym, abyś napisał ją bardziej zrozumiale. Swoim wpisem chciałeś przekazać coś na temat pracy w firmie Empik?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Exdoradca
 Opinia

Minęły już jakieś 2 miesiące od mojego "zwolnienia" więc ostrzegę wszystkich tych, którzy planują pracować w tym (usunięte przez administratora). Pewnie mój były pracodawca domyśli się kto to pisze, ale mam dość milczenia i prawda musi wyjść na jaw. Generalnie jedyny pozytyw jaki miałem u siebie na salonie to ludzie (nie wszyscy, ale z większością się dogadywałem i jestem dozgonnie wdzięczny za ich dobre słowa i wsparcie). Pracowałem w empiku prawie 2 lata, chciałem to już zostawić po kilku miesiącach ze względu na to, że pracodawca się na mnie uwziął nie wiedzieć czemu. Jednak trzymał mnie tam jakiś strach, że nic nowego nie znajdę, a kasa potrzebna. No nieważne. W marcu niestety musiałem iść do szpitala i nie było mnie w pracy jakieś 5 dni (pracodawcy mówiłem, że minimum 2-3, ale wiecie jak to ze szpitalami bywa). Pech chciał, że podczas mojego pobytu w szpitalu była inwentaryzacja (na którą pracodawca mnie wrzucił w noc dnia mojego teoretycznego wyjścia, inwentaryzacje były u nas nocami robione). No niestety pojawić się nie mogłem, a nawet nie zamierzałem, bo kto po wyjściu ze szpitala jedzie od razu do pracy. Więc wracam sobie do roboty już po weekendzie (który w grafiku miałem wolny, a lekarz nakazał mi w sumie gdzieś do 7 kwietnia wypoczywać W EMPIKU NIE MA L4 JAK COŚ, NIE MA CIĘ TO TNĄ PO GODZINACH I WYPŁATA MALEJE). Przebieram się, witam z ludźmi, z pracodawcą, wszystko spoko. Mamy wychodzić na salon i zostaję zatrzymany na rozmowę. Usłyszałem, że rzekomo moje podejście do sprzedaży umbrelli, klienta i pracodawcy jest nie takie jak powinno i mam zabrać swoje rzeczy. Dodam, że umbrelli nie wyrabialem (jak prawie wszyscy, ale bardzo rzadko byłem na dole tabelki), klienci nigdy się na mnie skarżyli, a pracodawcę traktowałem tak jak on traktował mnie. Jeżeli lubicie mieć plute w twarz i wmawiane, że deszcz pada w dodatku za groszowe pieniądze (nie dajcie się zwieść premiami, śmiech na sali) to idźcie do empiku. Ja odradzam i cieszę się, że sporo ludzi z którymi pracowałem zdecydowało też odejść. Jeżeli macie pytania to śmiało. Chętnie odpowiem.

Pomocna?
Tak2Nie1
Leszek
 Opinia
@Exdoradca 05.06.2019 03:15

Przykro, że w taki sposób zostałeś potraktowany przez pracodawcę. Zastanawia mnie, czy w trakcie Twojego zatrudnienia rozmawiałeś z pozostałymi pracownikami, jak wyglądają możliwości ewentualnych awansów w strukturach tej firmy? Ciekawi mnie, czy aby zostać np. kierownikiem, należy spełnić jakieś określone warunki, czy może pracodawca sam wybiera osoby, które w jego mniemaniu nadają się do tego, aby objąć to stanowisko?

Pomocna?
Tak1Nie
Exdoradca
 Opinia
@Leszek 05.06.2019 10:32

Stanowiska kierownicze dostawali pupilki albo jak pupilkow nowych nie było to wtedy według uznania

Pomocna?
Tak3Nie
Leszek
 Opinia
@Exdoradca 05.06.2019 16:07

Dziękuję za odpowiedź. Mimo wszystko pokazuje to, że wraz z upływem czasu od zatrudnienia są szansę na to, aby awansować na stanowiska kierownicze. Chciałbym poruszyć jeszcze kwestię związaną z atmosferą panującą w tej firmie. Zastanawia mnie, czy pracodawca organizuje wyjścia i spotkania integracyjne, aby zbliżyć do siebie zespół pracowników? Liczę na Twoje dalsze wpisy.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
 Opinia

Pracuje już 5 rok w empiku. Po drodze kilka razy zmieniałem salon (za każdym razem duże miasto) w tej chwili jestem osobą funkcyjną. Zarabiam brutto 4100 +do 30% premii. Dobrze pracowało mi się w każdym ze sklepów, gdyby było inaczej to bym tyle nie wysiedział. Jak ma się kompetentnych ludzi w zespole to wszystkie wyniki są do zrobienia, a i jest czas na śmiech i czas na pracę. Nikt nie zostaje po godzinach chyba, że sam chce (np żeby dokończyć coś co zaczął, a już dużo mi nie brakuje) ale później zawsze to co zostanie dłużej ma oddane i wychodzi wcześniej. Nie ma płatnych nadgodzin. W grafiku zawsze uwzględniam plany zajęć z uczelni i najważniejsze prośby grafikowe pracowników (wizyty u lekarza, koncert na który ktoś kupił bilet pół roku temu itd. oczywiście wszystko w granicach rozsądku bo sklep musi mieć obstawę). Zmiany po 6h (0,5/0,75 etatu) i po 8h (cały etat) z 15 minutową płatną przerwą (umowa o pracę). Socjal jest w cichej części sklepu (nie leci tam muzyka i nie słychać odgłosów z sali sprzedaży) jest tam lodówka, zlew, czajnik, toster, mikrofala, naczynia, kawa, mleko, cukier, herbata, butla z wodą źródlaną (wszystko zapewnione przez salon ale jak ktoś chce mieć coś swojego to nie ma sprawy). Tak jak niektórzy pisali w święta jest ciężko ale taka specyfika pracy w handlu. W święta ludzie najwięcej kupuje więc jest najwięcej pracy. Specjalnie na ten okres zatrudnia się dodatkowych pracowników. W moim obecnym sklepie było to 6 dodatkowych osób. Jest karta zniżkowa dająca 25% zniżki na wszystko oprócz rzeczy spożywczych i multimediów (na te jest 15%) Możliwość rozszerzenia za niewielką dopłatą pakietu Luxmed i karty Multisport. Jest fundusz socjalny który wypłaca "wczasy pod gruszą" dopłaca do okularów jak ktoś musi mieć do pracy i tego typu sprawy. Nie wiem czy coś jeszcze mogę dodać. Za jakiś czas może tu wrócę odpowiedzieć na jakieś pytania jeżeli się pojawią. Tymczasem!

Pomocna?
Tak7Nie7
Gość
 Opinia
@Gość 18.04.2019 10:38

Zapomniałem dodać, że premia do 30% podstawy dotyczy miesięcy styczeń-październik, w listopadzie jest to do 45% (mnożnik x1.5), a w grudniu jest to do 75% podstawy (mnożnik X2,5). Jeżeli w grudniu przepracuje się swoją ilość godzin wynikająca z etatu (brak urlopów i UŻ to jest dodatkowa kasa tzw premia frekwencyjna.

Pomocna?
Tak3Nie1
Marcin
 Opinia
@Gość 18.04.2019 10:38

Dotyczy to salonów regularnych czyli 15% sieci. Reszta to salony partnerskie, tam wynagrodzenie i premia zależy od partnera.

Pomocna?
Tak7Nie1
Gość
 Opinia
@Marcin 25.04.2019 08:10

Słuszna uwaga ale widziałem, że wcześniej już to ktoś wyjaśniał więc nie poruszałem tej kwestii

Pomocna?
TakNie
On
 Opinia
@Gość 21.04.2019 09:01

Salon partnerski czyli 90% Empików - osoba funkcyjna, którą robi wszystko od prowadzenia zmian po stanie na kasie - 2350 brutto. Plus premia, której wielkość nie jest ustalona i zależy od widzimisię PH. Zazwyczaj to jakieś kilkadziesiąt złotych, w grudniu więcej. Oczywiście gdy wyrobimy wskaźniki. Także zarobki w Empiku są różne. W salonach partnerskich są bardzo niskie w okolicach najniższej.

Pomocna?
Tak9Nie
Ofiara przecinkowego piekła
 Opinia
@Gość 18.04.2019 10:38

Przestań kłamać ludzi z tą umową o pracę i 4100 brutto. Dopasowywanie grafiku? Może, ale trzeba się liczyć z tym, że można dostać telefon z "prośbą" o przyjście do pracy w ten dzień który akurat zgłaszało się już miesiąc wcześniej jako wolny. Umowa o pracę? Tylko dla pupilków. Obiecano mi umowę o pracę po 3 miesiącach. Po trzech miesiącach dostałem ponownie umowe zlecenia do końca roku, a potem ponownie zleceniowke. Jak poprosiłem o umowę o pracę to usłyszałem "pomyślę, na razie nie zasługujesz". Karta pracownicza po, chyba, miesiącu albo trzech? Ja swoją dostałem po roku. Woda źródlana na socjalnym? W upalne lato musieliśmy nosić własną wodę, bo pracodawca "zapomniał" dokupić. Przez dwa miesiące zapomniał? 15 minut przerwy? Dobre sobie. Bardzo często zdążyłem podgrzać sobie jedzenie, a na socjalny wpadał pracodawca z rykiem, że już za długo na przerwie siedzę i mam iść na salon, bo ruch jest (kolejka na dwie osoby). Odnoszę wrażenie, że pochlebne opinie pisze empikowy dział PRu. Szkolenia z BHP itd? Pierwszego dnia miałem stać na kasie cały dzień, a potem po pracy dostałem telefon od pracodawcy, że dlaczego wynik mam taki niski i czy chce dalej tu pracować. Powiem Wam coś o premiach. Za zrobienie umbrelli jest 100 zł, za bycie na górnej części listy dodatkowa stówa. Tajemniczy chyba daje też stówę. I za wyrobienie planu jest też stówa o ile w miesiącu ma się przepracowane od 100h w górę. Razem to daje jakieś 4 stówy. Jedyna motywacja by te premie dostać jest taka, że wypłata jest tak żałośnie śmieszna, że trzeba cisnąć na premie by jakoś dać radę do następnej wypłaty. Góra empikowa twierdzi, że słaba sprzedaż jest winą pracownika, a nie produktu. To niech wyjaśnią fakt, że na naszym salonie osoba, która potrafiła sprzedać wszystko i zawsze miała dobre wyniki nagle spadała poniżej 7, a obecnie 8%. W życiu nie widziałem firmy, która bardziej odbiera człowiekowi pewność siebie i poczucie własnej wartości.

Pomocna?
Tak6Nie
Wilk
 Opinia
@Gość 18.04.2019 10:38

Nigdy nie słyszałam , żeby pracownik tyle zarabial w Empiku? W salonach nie ma takich stawek. Jest za to ogromne pracy, ogromny nacisk na sprzedaż produktów przykasowych ( często kupują ja pracownicy albo PH żeby podnieść procent) i śmiesznie małe pieniądze.

Pomocna?
Tak1Nie
Zainteresowana
 Opinia
@Ofiara przecinkowego piekła 06.06.2019 01:22

A z tym się nie zgodzę. Nie wszędzie jest tak źle jak opisujesz. Owszem straszny nacisk i słaba oferta w ostatnim (już długim) czasie jest. I mnie też ona męczy. Ale razem z współpracownikami i PH staramy się jakoś przetrwać. Umbrelli nie robimy, Me 55% nawet nie, z planem też słabo. Nie zmienia to faktu że moja ekipa jest super i poza wizytami regionalnego jest fajnie. Kasą fakt zawsze mogła być lepsza.

Pomocna?
TakNie
mazumi
 Opinia

Zatrudniłam się przed świętami, miałam pracować tylko do końca roku, ale zostałam na dłużej. Lubię tę pracę, mam zgrany zespół, dzięki tym osobom naprawdę dobrze mi się w tym miejscu pracuje. Ekipa zróżnicowana, są studenci, ale także osoby po 30. i 40. Jestem na 1/2 etatu, pracuję zazwyczaj po 6h, wtedy mam 15 minut przerwy (mamy zaplecze socjalne, gdzie możemy sobie wtedy odpocząć, znajduje się tam czajnik, mikrofala, toster, naczynia, kawa, herbata, cukier, mleko, czasem jakieś słodkości). Na rękę razem z premią (premie są za zaliczoną ankietę tajemniczego klienta, sprzedaż przykasową - tzw. umbrellę, obrót) wyciągam ok. 1000 zł. Akurat mój Empik jest spory, więc każdy pracownik przypisany jest do konkretnego działu (działy to książka, multimedia, prasa, artykuły papiernicze, bileteria). Wszyscy mamy takie same uniformy (koszulka polo - są z krótkim i długim rękawem, polarowy bezrękawnik, bluza, przypinka z imieniem). Każdy ma za sobą szkolenia (u mnie trwały trzy dni: szkolenie BHP, szkolenie ze sprzedaży przykasowej, aktywnej obsługi). Przeciętny dzień w pracy wygląda tak, że po przebraniu podchodzę do kierownika swojego działu, a on decyduje i tłumaczy, jakie będą moje zadania na ten dzień. Czasem dostaję kasetkę, razem z nią staję przy kasie, czasem obsługuję klientów na sali sprzedaży (wtedy mam przy sobie terminal i tablet, na którym mogę kogoś skasować, sprawdzić dostępność produktu, zamówić coś dla klienta ze sklepu www). Do tego dochodzi roznoszenie dostawy, oklejanie produktów, przygotowywanie zwrotów, zmienianie ekspozycji. Nie sprzątamy, sprzątaniem zajmuje się oddzielna firma sprzątająca. Praca przy kasie jest najbardziej stresująca, musimy pamiętać o poproszeniu o kartę Mój Empik (albo zaproponowaniu założenia nowej, czasem mamy wytyczne co do ilości zakładanych kart, zazwyczaj każdy powinien założyć parę kart w ciągu zmiany) + o zaproponowaniu produktu dodatkowego (to jest najbardziej niemiła rzecz, od naszej skuteczności zależy premia, ale najwięcej zależy od tego, co akurat w Umbrelli jest, czasem produkty są beznadziejne i po prostu się nie sprzedają, ale nikt o to nie robi nam wyrzutów i nikt z batem nad kasjerami nie stoi). Jednakże wskaźniki są do wyrobienia. Nigdy nie zostaję dłużej po pracy, zawsze wychodzę rówiutko o swojej godzinie. Grafik mam dopasowany do planu zajęć na uczelni, pod tym względem kierownik jest naprawdę bardzo wyrozumiały. Praca jak praca, mam już spore doświadczenie w handlu, ale w Empiku mi najlepiej. Weekendy i okres przedświąteczny są bardzo zawalone, to fakt, kolejki są długie, klienci trafiają się poddenerwowani. Ale jeśli ktoś lubi pracę z klientem, to naprawdę polecam :> Pozostało

Pomocna?
Tak9Nie11

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartel
 Opinia
@mazumi 24.03.2019 00:02

Ta wypowiedź brzmi, jakby 7 letnia Ania zachwalała elementarz zaborcy obowiązujący w szkole :D Zdania napisane automatycznie, w sumie to wyrzucone. Pytanie czy pisząca osoba, aż tak bardzo nie wierzy w to co pisze ?! Czy to przypadkiem nieudolne dzieło kogoś z działu HR Empik ?! :D Pracowałem nie polecam, nie pozdrawiam

Pomocna?
Tak16Nie2
Zainteresowana
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Bartel 07.04.2019 10:33

Dlaczego tak sądzisz? Każdy ma inne zdanie co do swojego miejsca pracy. Ja jestem zadowolona. W Empiku jestem już 3 lata i powiem Ci że jestem zadowolona. Praca jak praca ciężka? Tak. Ale nie jest zła. Jedynie kliencie którzy nie szanują pracowników są źli. Pracowałam w trzech salonach i tylko w jednym przez PH nie chciało mi się pracować. W dwóch pozostałych marzenie.

Pomocna?
Tak1Nie1
Nick
 Opinia
@mazumi 24.03.2019 00:02

6 godzin dziennie, ile dni miesiącu pracujesz?

Pomocna?
TakNie1
luna
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Najgorsza praca jaką kiedykolwiek miałam, nieprzyjemna atmosfera w zespole, wręcz (usunięte przez administratora) Zmiany kończące się np. o 15 kończą się tak naprawdę 15:30 albo później, bo nie ma kto rozliczyć kasy i oczywiście nikt za nadgodziny nie płaci. Stawka godzinowa oczywiście najniższa. Stanowczo nie polecam.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana
 Opinia
@luna 16.03.2019 13:40

Według prawa pracy nikt nie ma obowiązku siedzieć za darmo w pracy. Można to zgłosić. Nie popieram takiego stanu rzeczy chociaż mi się nigdy nie przydarzył. A stawka powinna być ta która na umowie. Nie niższa!!

Pomocna?
Tak1Nie
Ofiara przecinkowego piekła
 Opinia
@luna 16.03.2019 13:40

Cud, że w ogóle wyszłaś o 15:30. Ja kończąc swoją zmianę i przekazując zadania zmianie popołudniowej usłyszałem, że mam siedzieć tu tak długo aż nie skończę swojej roboty. Powiedziałem, że okej, ale mam mieć za to zapłacone i najlepiej jak będę miał to na piśmie z podpisem i pieczątką, a jak nie to idę to zgłosić. Jeszcze nikt nigdy mnie tak szybko z kasy nie rozliczył.

Pomocna?
Tak1Nie
Mateusz
 Opinia

Praca nie jest zła, mam zniżki na różne audiobooki, nie lubię czytać papierowych książek,dlatego jest to dla mnie duży plus pracy w Empiku. Być może nie jest dużo pracowników, jednak da się dogadać ze wszystkimi i ustalić warunki pracy.

Pomocna?
Tak1Nie3
Monika
 Opinia
@Mateusz 14.05.2019 15:01

Wnioskuję, że jesteś obecnym pracownikiem firmy Empik. Czy posiadasz jakieś doświadczenie związane z Programem Praktyk z Pasją? Czy wiesz jak wyglądają warunki zatrudnienia na nich? Natomiast jeżeli kogoś interesują one, to dodaję link do trwającej rekrutacji: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=2887461&cfg=AAC4C641DF0E4B34B3003B5FDAB47B6B&ejoId=178728&ejorId=282745&comId=20003428

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marian
 Opinia

Dzień dobry. Tak oto firma, która reklamuje się rzetelnością i dbałością o klienta oszukała mnie i głeboko uraziła ! Zamówienie zostało złożone z wyprzedzeniem (29-11-18 jak to widnieje na zdjęciu) tak aby dotarło do mnie przed okresem świątecznym ! Po tygodniu otrzymałem szczątkowe wiadomości od nieznanej mi firmy kurierskiej pisaną łamanym Hiszpańskim o braku imieniu firmy , adresu ,etc. Bzdura ! Kto kiedykolwiek zamawiał produkty po przez formę online doskonale wie, iż system nie przyjmie zamówienia dopóty,  dopóki nie zostanie wypełniona ankieta zamówieniowa do ostatniego okienka a więc jakiekolwiek tłumaczenie o moim błędzie z góry są fałszywe. Wysłałem do firmy Empik ok. 5 - 7 e-maili,  wszystkie bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Postanowiłem więc zadzwonić do działu reklamacji. Odebrał młody człowiek informując mnie, że się tym zajmie a na pytanie ,,dlaczego nie czytacie moich e-maili", odpowiedział,  że jest ich za dużo ? Odpowiedź więc  jest oczywista: jakakolwiek komunikacja z firmą Empik drogą elektroniczną z góry skazana jest na niepowodzenie. Telefon ? Okazuje się, ze to też słabiutki argument. Po mojej informacji, że dzwonię z Hiszpanii, młody człowiek aby odciążyć mnie od dodatkowych kosztów zobowiązał się do oddzwonienia i wyjaśnienia okoliczności. I co ? Po raz wtóry zostałem oszukany. Postanowiłem zatem zadzwonić jeszcze raz. I co ? Sytuacja dokładnie się powtórzyła ! Jestem bardzo zawiedziony takim potraktowanie i poirytowany do granic możliwości. Wnioski ? Niestety, ale firma Empik, nie jest tak wiarygodna i rzetelna na jaką się reklamuje, traci klienta. Likwiduję moje konto w Empik i od tej pory będę się źle wyrażał na temat ich usług  ! Pozdrawiam serdecznie i odradzam korzystać z jakichkolwiek usług tej firmy !

Pomocna?
Tak6Nie17
1
2k2
 Opinia
@Marian 28.12.2018 15:12

Ale kogo to interesuje mistrzu, to jest forum dla pracowników (potencjalnych i obecnych) a nie dla klientów. Piszesz nie na temat i nie w tym miejscu co trzeba, zatem GTFO.

Pomocna?
Tak19Nie
Blablabla
Nazwa działu: Finanse
 Opinia
@Marian 28.12.2018 15:12

Panie... w okresie swiatecznym na skrzynkach infolinii jest ponad 3 tysiace maili to raz. Dwa z infolinii nie da sie oddzwonić na numery zagraniczne ????

Pomocna?
Tak6Nie1
Dodatkowa pomoc
 Opinia

Praca w empiku jako pomoc przedświąteczny-atmosfera pomiędzy pracownikami na kasie całkiem spoko każdy sobie pomagał, pozartował przy kasie, natomiast wynagrodzenie bardzo śmieszne 15 zł /h umowa o pracę czyli na cały etat około 1600 zł na czysto a gdzie zrobić stałe opłaty za życie ???? Klient w empiku jest jak najgorsza zaraza pracownikom nie chciało się wychodzic na salon ponieważ jesteśmy zaczepiani na każdym kroku jakby ludzie nie mieli internetu w telefonie i nie mogli sobie sprawdzić z jakiej kategorii jest książka, na kilka kilka zrobionych kroków kilka wołań o pomoc w znalezieniu książki to jest okropne, za takie kontakty z klientem powinni płacić w zlocie i do tego te poszukiwania ostatniej książki i wciskanie że jest na magazynie jeszcze nie wyłożona xd pozdrawiam i życzę empikowi wprowadzenia umów na zlecenie oraz podwyższenie płacy za godzinę bo to jest śmiech na sali, pójdę do pierwszego lepszego sklepu i wydam więcej niż to co zarobie w godzinę....

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana
 Opinia
@Dodatkowa pomoc 31.12.2018 00:08

A wiesz że jest to najniższa krajowa? Praca pracą ale nie ważne co robisz a i tak na najniższej krajowej zarobisz tyle samo.. Umowa zlecenie? Cieszę się że jej nie mam. Słabo się opłaca..

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Dodatkowa pomoc 31.12.2018 00:08

Rozumiem, że pracowałaś w Empiku tylko dorywczo, właśnie w okresie przedświątecznym. To bardzo gorący czas, więc pewnie należałoby się liczyć z dużym ruchem i dużym kontaktem z klientem, tym bardziej w takiej branży. Czy do podanej kwoty dochodzi jeszcze jakieś extra wynagrodzenie, na przykład za nadgodziny?

Pomocna?
TakNie
Dodatkowa pomoc
 Opinia
@Julita 03.01.2019 14:12

Tak, nadgodziny są możliwe ale czy jest seem je wyrabiać za taką stawkę, lepiej umowa zlecenie ponieważ i tak jestem studentem, dobrze wiedziałem na co się pisze jeśli chodzi o ruchu ale to co się dzieje tej sieci sklepów, mamy 21 wiek I każdy ma dostęp do internetu telefonie i możliwość sprawdzenia pozycji w danym sklepie bo to co się działo przed świętami przerosło moje najśmielsze oczekiwania nie wspomnę już o info punkcie gdzie można wyszukać sobie wybrana pozycje i sprawdzić jej dostępność w sklepie, wiadomo że jest duży ruch ale wtedy też cierpi jakość usługi klienta ponieważ chcemy jak najszybciej rozładować kolejkę i olewam te wszystkie umbrelle bo ja na swoim miejscu uważam że ten produkt dostawy jest bez sensu wciskanie na siłę, ale ktoś to wymyślił i działa skoro przynosi zyski Z drugiej strony co może pomóc osoba w szukaniu książki która jest od listopada albo tylko na 3 tygodnie w grudniu, która się tyle samo co klient na temat usytuowania działów.?

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Miro
 Opinia
@Dodatkowa pomoc 05.01.2019 00:52

Z całym szacunkiem ale Twoja wypowiedź jako sprzedawcy jest dla mnie całkowicie bez sensu. Wiadomo, że większość ma internet w komórce ale to właśnie ciebie zatrudniono po to by pomóc w obsłudze klienta. Narzekasz na podstawową funkcję, którą miałaś spełniać. Przecież właśnie po to by odpowiadać na te pytania tam byłaś. Po co w takim wypadku decydowałaś się na tą pracę? Właśnie o to chodziło. Pomoc, doradztwo dla klienta. To nie jest łatwe zadanie. Nie każdy się nadaje. Wiem to, ponieważ pracuję z klientem od wielu lat. Bardzo sobie tą pracę chwalę i lubię. Jednak jeśli wyjść z Twojego założenia - każdy ma przecież net to ta praca jak i Twoje stanowisko przestaje mieć rację bytu. W przyszłości, jako klientce, nie życzę Tobie spotkania z tego typu sprzedawcami.

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam
 Opinia
@Dodatkowa pomoc 31.12.2018 00:08

Pani chyba myśli, że zatrudniono ją, żeby stała i pachniała. Z taką postawą współczuję potencjalnym pracodawcom tej pani....

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Norbi
 Opinia

Byłem na rozmowie rekrutacyjnej do biura. Odpowiedź miałem otrzymać 2 tyg temu. Żenada i brak szacunku.

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika
 Opinia
@Norbi 29.01.2019 08:24

Być może rekrutacja nieco się przedłużyła - może warto nawet samemu zadzwonić i dopytać, na jakim jest etapie? Może jeszcze nie wszystko stracone. Czy mogę zapytać, na jakie stanowisko aplikowałeś i jak oceniasz przebieg swojej rozmowy rekrutacyjnej? Może mógłbyś opisać atmosferę panującą na spotkaniu, oferowane przez pracodawcę, jakim jest Empik, warunki. Zachęcam!

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marko
 Opinia

Pracowałem w empiku na umowę zlecenie w okresie przedświątecznym do 22 grudnia i do tej pory nie dostałem wynagrodzenia. Jak długo mam jeszcze czekać

Pomocna?
TakNie
Zainteresowan@
 Opinia
@Marko 13.01.2019 18:27

Wynagrodzenie to indywidualna kwestia właściciela. Musisz się dowiedzieć kiedy wynagrodzenie jest wypłacane (zawsze najlepiej przed podpisaniem umowy). Chociaż zdaje mi się że i tak długo czekasz. Idź i się zapytaj co i jak.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika
 Opinia
@Zainteresowan@ 13.01.2019 21:30

Dokładnie, sieć sklepów Empik to franczyza, dlatego też każdy z nich różni się nieco panującymi tam zasadami. Kwestia tego, kiedy dostaje się wynagrodzenie, zależy od rozporządzeń właściciela danego sklepu. Marko, skoro długo czekasz na wypłatę, to doradzam Ci, abyś sam udał się do placówki, w której pracowałeś i upomniał się o zalegającą Tobie należność. Po tym koniecznie napisz, jak sprawa się skończyła.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bbb
 Opinia

Ludziki jak wam tak źle za kasa to przyjdźcie na infolinie .. to jest szkoła przetrwania .. A nie kolejka przy kasie w liczbie klientów 5 ;)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana
 Opinia
@Bbb 06.12.2018 23:38

5 klientów to nie kolejka ;) to tylko sztuczny tłumek ;)

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nikt
 Opinia
@Bbb 06.12.2018 23:38

Dobre sobie. W grudniu kolejka do kasy jest prawie bez przerwy. Ty przynajmniej siedzisz a my cały dzień na nogach.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Nikt 10.01.2019 19:20

A możesz napisać, jak wygląda kwestia przerw w pracy w Empiku? Czy każdy ma prawo na spokojnie zjeść i odpocząć chwilę? Ciekawi mnie też, jak wygląda zaplecze socjalne, na przykład - czy jest mikrofalówka, w której można podgrzać sobie coś do zjedzenia.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Solaris
 Opinia

Hej. Około 1250zł plus możliwe do wyrobienia trzy premie, jedna wychodzi 95zł na 3/4 etatu, czyli przy wszystkich premiach to 285zł, więc łącznie wynagrodzenie wynosi około 1535zł z premiami.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Solaris 14.10.2018 11:41

@Solaris, rozumiem, że to Twoja odpowiedź na pytanie zadane przez użytkownika @Bea. Jesteś dość dobrze zorientowany zakładam więc, że pracujesz lub pracowałeś w Empiku. Czy związany byłeś z pracą w którymś z warszawskich salonów czy w centrali firmy?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SolariS
 Opinia
@Julita 17.10.2018 23:21

Tak to była odpowiedź na pytanie użytkowniczki, nie wiem dlaczego wyskoczyła gdzie indziej ;D

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@SolariS 23.10.2018 13:52

@SolariS, czasem tak bywa, ale nie ma problemu ze zrozumieniem, o czym piszesz. Co możesz powiedzieć jeszcze o pracy w Empiku? Czy pracownikom przysługują na przykład jakieś zniżki na produkty, które Empik ma w swoim asortymencie? Jestem ciekawa, jak to wygląda.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SolariS
 Opinia
@Julita 24.10.2018 20:56

Mamy kartę pracowniczą, która daje 25% rabatu na produkty w sklepach, 15% na multimedia. Ja jestem zadowolony z pracy, chociaż czasem jest ciężko, ale mam ludzi, którzy mnie trzymają w tej pracy, bo jesteśmy tak naprawdę jednym zespołem. Więc ja się cieszę, że mam taki zespół, bo dzięki niemu nie stresuję się, że muszę iść do pracy, tylko czas leci naprawdę szybko.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowan@
 Opinia
@Solaris 14.10.2018 11:41

Ale tu jest mowa o 3/4 etatu. Na pełnym etacie jest oczywiście więcej.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bet
 Opinia
@Solaris 14.10.2018 11:41

1250 zł do ręki na jakim etacie i o jakim mieście mówisz ? :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Empikowymaniak
 Opinia

Ja jestem zadowolony z pracy. Kasa moze nie jest najwyzsza, ale sa inne rzeczy. Lepiej sie pracuje w Empiku, a nie w Biedronce. Duzo ksiazek czytam, wiec praca jest w moich zainteresowaniach. Szefowa jest spoko. Mloda osoba, ale bardzo kontaktowa i pomocna, dzieki temu jest luzna atmosfera. Szefowa tez siada na kasach, pomaga z towarem. Polecam znajomym prace w tym salonie, za co dodatkowo mozna dostac premie na swieta. Lubię atmosferę w Empik za: Ludzie sa super

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ten
 Opinia
@Empikowymaniak 02.11.2018 15:25

Siada za kasą? Dziwne bo w Empiku stoi się za kasą. Nie ma zresztą na czym usiąść, nie wolno też nawet przysiąść na chwilę na pufach dla klientów. Masz stać i biegać nawet pracując cały dzień.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowan@
 Opinia
@Ten 15.11.2018 10:40

A ja w Empiku miałam kanapę za kasą ;)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kartka
 Opinia
@Ten 15.11.2018 10:40

U mnie w salonie, jeśli pracownik chce to spokojnie może za kasą siedzieć, są krzesełka. Oczywiście wszyscy korzystają z nich w granicach rozsądku i nie siedzą przez całą zmianę.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Kartka 30.11.2018 07:00

To dobra informacja na forum - nie każdy może mieć możliwość stania przez całą zmianę, jeśli ma, na przykład jakieś problemy z kręgosłupem. Piszesz, że pracujesz w Empiku - jak ogólnie oceniasz tego pracodawcę? Czy warunki przez niego oferowane są dla Ciebie satysfakcjonujące?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
 Opinia
@Kartka 30.11.2018 07:00

U nas w Empiku jest zakaz siadania i w innych sklepach w mieście tak samo.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Ola 06.12.2018 10:42

Widocznie to zależy od kierownika danego salonu i jest ustalane "indywidualnie" w danym miejscu. Ciekawa jestem, jakie jeszcze różnice występują pomiędzy pracą w Empiku w różnych miejscach? Tutaj powinniśmy wypowiadać się głównie o pracy w warszawskich Empikach. Jak wygląda sytuacja teraz, przed Świętami? Czy jest na przykład większa ilość osób na zmianie?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowana
 Opinia
@Julita 13.12.2018 17:35

Z Warszawy nie jestem. Ale u nas np mamy dwie osoby dodatkowo zatrudnione na święta..

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonimowa
 Opinia

Fajni ludzie, świetna atmosfera i praca za śmieszne pieniądze. Studenci, którzy nie mają doświadczenia zarabiają więcej od wieloletnich pracowników. Ciągła presja na wyniki Umbrelli i mój Empik. Nierówne traktowanie pracowników. Największym plusem jest zespół i atmosfera w zespole. Klienci są różni, jak wszędzie. Moje sugestie dla Empik: Zwiększenie premii i płacy podstawowej. Lubię atmosferę w Empik za: Atmosfera panującą w zespole

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wyznawca
 Opinia

Jednym słowem dno. Poniżanie pracownika, kretyńska umbrella, tajemniczy klient gorszy jak mała dziewczynka z okresem, 15 minut przerwy o ile ją dostaniesz od kierownika który faworyzuje innych, 9 a nawet 10 godzin pracy bez przerwy, wciskanie klientom wszystkiego co popadnie byle by norma się zgadzała. Zaglądanie w każdy zakamarek torebki, kieszeni, czy niczego nie ukradłeś przypadkiem, wszechobecny mobbing, krzyki że za wolno pracujesz... DRAMAT! Człowiek w tej pracy jest wykończony nie tylko fizycznie ale jeszcze bardziej psychicznie. Kierownicy i szefowie mają wszystko w (usunięte przez administratora) upychają murzynami a sami siedzą na zapleczu i piją kawkę. Dostajesz zjeby notorycznie. Dno dno dno ! Moje sugestie dla Empik: Zwolnić połowę kierowników Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zamknąć całą sieć sklepów. Amen

Pomocna?
Tak10Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wasaka12
 Opinia
@wyznawca 21.11.2018 16:36

Płakać mi się chce. Czy to jeden Empik czy wszędzie jest tak samo ? Pracuje kilka dni a mam ochotę iść i wyć w poduszkę. Mam ochotę tam nie wracać

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowan@
 Opinia
@Wasaka12 24.11.2018 09:12

Wszytko zależy od ludzi z którymi się pracuje. Nie od samego słowa Empik. Ja np. nie narzekam. Wręcz przeciwnie cieszę się z tej pracy. Pracuje już w Empiku dwa lata, nie zarabiam najniższej krajowej. I szefowa i kierownicy stają na kasie jeżeli jest wolna. Przerwa jest bo to mówi Prawo Pracy. - często nawet dłuższa.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowan@
 Opinia
@wyznawca 21.11.2018 16:36

A wiesz że tajemniczy klient to nie pracownik Empiku tylko specjalnej firmy? Empik ich nie wybiera. Ankiety za nich też nie wypełnia. TK ma scenariusz i musi się do niego zastosować. Jak nie można reklamować. Poza tym umbrella? Promocja przykładowa jest w wielu sklepach, nie tylko w Empiku. Sprawdzanie rzeczy przed wyjściem? Też nie tylko w Empiku. Zresztą o tym się mówi przed przystąpieniem do pracy. Nie musisz się zgadzac - czyt. Nie musisz tam pracować.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel
 Opinia

Jesteście pewni, że nic pozytywnego o firmie nie można napisać?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były empikowiec
 Opinia
@Daniel 16.03.2018 18:06

Co niby? Że młodszych stażem traktuje się tam jak tanią siłę roboczą, która ma dziennie nabijac 200 paragonów i w dodatku wyrabiać kretynska norme 7%? Że ci starsi stażem siedzą na zapleczu z kierownikami i piją sobie kawki i plotkują? Że masz miliard obowiązków dostawy, zwroty, kasa, porządki, stoły i musisz wszystko w 8 godzin ogarnąć mając jedną 15minutowa przerwę? Że do domu wracasz wykończony psychicznie i fizycznie, że masz ochotę się rozplakac i boisz się każdego kolejnego dnia pracy? Wake up, Neo. Witamy w empikowym świecie pracowników którzy nie mają wypranych mózgów. Cieszę się, że niedawno rzuciłem tę pracę w diably i po prostu sobie wyszedłem mając w 4literach okazywanie się przed kamerami jak jakis podejrzany o kradzież.

Pomocna?
Tak26Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZadowolonyPracownikEmpiku
 Opinia
@Daniel 16.03.2018 18:06

Daniel . Jak kto patrzy. Moja praca e Empiku miała różne tory. Najpierw było świetnie, potem zmiana salony - zepsuło się, zwolniłam się. Teraz pracuje w kolejnym. Jest świetnie. Obowiązków dużo co prawda, ale jak ktoś jest ogarnięty to nie ma z tym problemów. Szefowa bierze pod uwagę wolne potrzebne dla kazdego, sama robi porządek na sklepie, jak jest problem nie krzyczy, nie krytykuje, tylko rozwiązuje. Kasy najgorszej nie ma, premie są już nawet przy zrobieniu 95% planu. Cele? Oczywiście, że są. Umbrella, karta Mój Empik, Tajemniczy Klient, plan - jak wszedzie, gdzie pracowałam (promocja przykładowa, karta lojalnościowa, TK już też prawie wszędzie, plan). Żadna nowość. Atmosfera w pracy? A to już zależy od pracowników, bo jeżeli pracują tacy, co tu komentują, to nic dziwnego, że ją psują. Lepiej mieć dobre nastawienie i być swiadomym, że przychodzisz do pracy pracować a nie tylko czytać książki (bo przecież są w sklepie). W Biedronce pracownicy też nie degustują towaru. W skrócie? Obecnie jestem zadowolona. Wszystko zależy do jakiej ekipy i pod jakiego szefa trafisz. Bo na przykład moja szefowa potrawie stać przy kasie, sprzątać i obsługiwać na sklepie. Czasami nawet książki czy inny towar na półki rozniesie czy pomoże z planogramem.

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZadowolonyPracownikEmpiku
 Opinia
@ZadowolonyPracownikEmpiku 17.04.2018 09:47

Jeszcze umowa. Wszyscy mają umowę o pracę. Jak ktoś nie chciał - musiał się pożegnać z nami.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julka
 Opinia
@Były empikowiec 24.03.2018 02:30

"miliard obowiązków dostawy, zwroty, kasa, porządki, stoły i musisz wszystko w 8 godzin ogarnąć mając jedną 15minutowa przerwę" witam Cię w rzeczywistości i świecie dorosłych :)

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowan@
 Opinia
@Były empikowiec 24.03.2018 02:30

Jesteś świadom tego, że nie tylko w Empiku trzeba się okazywać przed wyjściem? Wiele sklepów tym bardziej sieciówek, korporacji ma taki obowiązek. Gdzieniegdzie jest mniej pilnowany gdzieniegdzie bardziej. Ale nie tylko Empik z tego słynie.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Zainteresowan@ 06.11.2018 08:08

Wypowiadasz się w wątku dotyczącym pracy w Empiku - czy jesteś zainteresowana podjęciem zatrudnienia w tym miejscu, czy po prostu piszesz z jakiejś innej pozycji? Daj znać, jak wygląda Twoja sytuacja! Jeśli będziesz aplikować i zostaniesz zaproszona na rozmowę rekrutacyjną, nie zapomnij podzielić się z nami później informacjami o tym, jak przebiegała.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ten
 Opinia
@Daniel 16.03.2018 18:06

Dużo zależy od zespołu z którym się pracuje. Od tego jak dokładnie i poważnie wypełniają zarządzenia centrali które często utrudniają pracę i wprowadzają chaos. Największym minusem jest ogrom zadań do wykonania przy zbyt małej ilości pracowników. I do tego żenująco niskie zarobki, brak możliwości awansu w salonach partnerskich, duża presja na wyniki, symboliczne premie. Poza tym praca jak w korporacji, wszystko ustala centrala z którą nie ma się bezpośredniego kontaktu. Nikogo nie obchodzi co myślą pracownicy, mamy być zadowoleni i wykonywać polecenia i pracować zgodnie z procedurami nawet jeśli są absurdalne. Nie ceni się pracowników z doświadczeniem płacąc im tyle co nowym. Plusem jest kontakt z kulturą i klientami i często fajnymi współpracownikami. No i często umowa o pracę o którą wcale nie tak łatwo u nas w Polsce B.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Ten 15.11.2018 10:56

O jakich zarządzeniach centrali utrudniających pracę dokładnie mówisz? Jeśli oczywiście chcesz i możesz powiedzieć na forum. Czy każda osoba zatrudniona w Empiku może liczyć bez problemu na umowę o pracę? To, jakby nie patrzeć, ważna i cenna informacja.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ten
 Opinia
@Julita 15.11.2018 19:14

Nie każda. Zależy od salonu. Są takie, E większość jest na umowę zlecenie. Dotyczy to salonów partnerskich czyli większości. Nie jesteśmy pracownikami Empiku tylko naszego partnera handlowego więc sytuacja pracowników jest różna i zależy od partnera handlowego w dużej mierze

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xennia
 Opinia

Pracuję od 2 lat polecam, klienci sympatyczni, praca przyjemna jeszcze zarobi jak by były... Lubię atmosferę w Empik za: Klienci

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wasaka12
 Opinia

Wszytko super oprócz tego że szef selekcji robi wszystko bym niczego się nie nauczyła i mnie odpycha od tej wiedzy. Prosząc o pomoc machnie czymś ze mam sobie sama przeczytać mimo że widzi że mam przed sobą kolejkę 10 osób a sam siedzi i serwery przegląda. Pracuje kolega dni a odczuwam w moją stronę mobining i to tylko do mnie te ..... Ma problem stoimy w trójkę nowych ich zawoła a mnie nie im pokazuje jak co robić mnie w takich chwilach wygania gdziekolwiek indziej bym nie miała szansy zobaczyć. Do tego koleżanka zeszła na przerwę a szef selekcji sobie postanowił iść na zapecze zostawiając mnie przy tym (NA POK) całkiem samą w godzinach największego ruchu. Nie polecam i boje się tam iść...

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Wasaka12 24.11.2018 09:09

Może taka sytuacja jest jakaś przejściowa i zależy faktycznie od konkretnego człowieka i oddziału? Oczywiście nie próbuję jej uzasadniać w żaden sposób. Jeśli doświadczyłaś mobbingu w firmie to zapraszam do kliknięcia w baner "Zero tolerancji" obecny na naszym forum. Tam znajdziesz więcej informacji o swoich możliwościach.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tryped
 Opinia

(usunięte przez administratora) Tylko za to że złożyłem papiery na studia zaoczne - nie została mi przedłużona umowa.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Laloba
 Opinia

Serdecznie nie polecam współpracy z Empikiem. Bo tylko wy będziecie się starać, no stóp (usunięte przez administratora) a i tak będziecie najgorsi. Kierownicy mocno pomiataja swoimi pracownikami, ja osobiście przeżyłam podczas współpracy z tą firmą, mobbing. Dodatkowo zostałam wywalona z pracy pierwszego dnia zwolnienia lekarskiego0( moje pierwsze odkąd tam pracowałam) z uzasadnieniem, że jestem "beznadziejna". Gdzie koleżanka z tym samym stanowiskiem. Nic nie wynosiła do prscy, nic nie robiła, a jak już coś miała zrobić to w żółwim tempie. Pracuje tam tak jak jej się chce przyjść... Więc sprawiedliwość itp. Suwerenność, sumienność i uczciwość w pracy w empiku na nic wam się zda. Ja nie spodobałam się mojej kierownicze z wyglądu. Pięć miesięcy kombinowala jak mnie wywalic z uzasadnieniem. A że żadnego brak to w grę zaczął wchodzić mobbing itp. Kiedy zauważyła, że i to nie działa na mnie ( bardzo potrzebowałam kasy więc miałam w (usunięte przez administratora) jej wypowiedzenia na temat, że jej zdaniem. Mogę sobie zrobić operacje plastyczna bo jej mój głos nie pasuje do twarzy, ps. Nie jestem szpetną osoba, uważam się za przeciętnie ładna czy coś.) postanowiła mnie wywalić na barku podstaw, w dniu mojego pierwszego zwolnienia lekarskiego. Usłyszałam same przykre rzeczy i zostałam jeszcze obwiniona o to że należało mi się taki koniec. Bo nic nie robię.... Ale TK pięć razy z rzędu kto im Wyrobił? Umbrela powyżej oczekiwań pracownika... Już nie mówię o spełnianiu innych obowiązków pracowniczych w tamtym miejscu. Ogólnie niewiele już mogę zrobić po zwolnieniu mnie, ale nie dajcie się mobingowac, obrażać ponizac. Nie mówię że każdy oddział empiku jest taki, mi akurat trafił się z okropny mi ludźmi w ponurej wręcz martwej atmosferze. Pozdrawiam i nie polecam... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: (usunięte przez administratora) pewnych ludzi ze stanowisk kierowniczych.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia
@Laloba 31.10.2018 20:48

@Laloba, jeśli faktycznie doświadczyłaś mobbingu w pracy (to słowo często jest nadużywane, dlatego zwracam na to uwagę), to możesz zgłosić ten fakt poprzez kliknięcie w baner "Zero tolerancji", widoczny na naszym forum. Odnosząc się do innych wymienionych przez Ciebie aspektów pracy w Empiku - jak to możliwe, że zostałaś "wyrzucona" z pracy będąc na zwolnieniu lekarskim? Rozumiem, że w takim razie nie pracowałaś na umowę o pracę, tak?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Laloba
 Opinia
@Julita 31.10.2018 22:47

Niestety. Właśnie w listopadzie miałam przejść na umowę o pracę. Ale nie opłaca się za mnie więcej płacić więc zostałam zwolniona. Moja kierowniczka gada innym pracownikom ( moja koleżanka tam teraz pracuje) że od długiego czasu miałam problemy zdrowotne ( zaczęło się w zeszły poniedziałek.. Więc spoko). Z resztą kierowniczka sama dowiedziała się 2 dni przed zwolnieniem że wybieram się do lekarza bo coś ewidentnie jest nie tak. Owszem mobbing to nadużywanie słowo, zdaje mi się jednak, że obrażanie mojej osoby, wyglądu nie jest raczej właściwie. Atmosfera była nieprzyjemna, niegrzeczna i nie miła jeśli chodziło o mnie. Z resztą, jestem przekonana że nie każdy Empik nie każdy kierownik jest taki. Po prostu mi się trafiło..

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia

@Bea, rozumiem, że jesteś zainteresowana pracą w Empiku w Warszawie. Interesuje Cię praca w którymś z salonów czy też w centrali firmy? Jeśli zdecydujesz się aplikować, to koniecznie daj nam znać później na forum, jeśli zostaniesz zaproszona na rozmowę rekrutacyjną!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bea
 Opinia

Hej, ile zarabiacie na 3/4 etatu?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia

@Rufi, chyba błędnie zakładasz, że jestem pracownikiem Empiku. Otóż nie jestem - jestem moderatorem forum GoWork.pl, a zadawanie szczegółowych pytań to poniekąd moja rola tutaj. Dlaczego uważasz, że osoby z centrali nie powinny wypowiadać się na forum? Każda osoba pracująca w firmie ma do tego pełne prawo. Warto poznać różne punkty widzenia.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia

@Julka, rozumiem, że piszesz z perspektywy pracownika Empiku, tak? Co możesz powiedzieć o pracy w tym miejscu? Gdybyś chciała napisać kilka słów - byłoby super. Czy ktoś z Was chciałby jeszcze dodać coś na temat pracy w warszawskim Empiku?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rufi
 Opinia
@Julita 28.09.2018 14:56

Centrala jest proszona o opuszczenie tego tematu. Oddajcie yammera

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Markus Aurelius
 Opinia

Współczuję tych wymagań "przykasowych" - ogólnie najbardziej mnie wnerwia jako klienta, gdy podchodząc do kasy już wiem, że zaraz padnie to pytanie... czy życzy pan sobie , i już widzę ten rozpaczliwy wzrok sprzedawcy, który wie, że ja wiem, i że jestem wkurzony na maxa tą próba naciągnięcia mnie na jakiś bubel albo czekoladę 4x drożej niż w markecie poniżej, ale który koniecznie musi to sprzedać, żeby się wykazać. Zupełnie nie rozumiem tych durnych strategii marketingowych z namawianiem klientów przy kasach - toż klient ma swój rozum i wie, po co przyszedł, a jak już stoi przy kasie, to znaczy, że wybrał już to po co przyszedł i więcej nie chce, a jak jeszcze widzi co tam przy kasie leży, to sam zdecyduje czy potrzebne mu to czy nie, ale nie chce być nagabywany przez jakichś naciągaczy. Jakby mnie tak w spożywczaku nagabywano co dzień przy kasie do kupienia gumy do żucia czy innych cukierków, które tam zwykle leżą, to bym tam przestał przychodzić. Oby ci "spece" od marketingu wymyślili coś, co faktycznie pasuje klientom, np. akcje ze standami wewnątrz sklepu, jak w marketach wielkopowierzchniowych - dostajesz kawałek czegoś gratis po to, abyś kupił coś ekstra, chcesz to podchodzisz i kropka.

Pomocna?
Tak28Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mati
 Opinia
@Markus Aurelius 16.01.2016 13:10

Taki wymóg ma praktycznie każda sieciówka. Jedną osobę ona denerwuje, a druga osoba chce, żeby jej coś zaproponować. Z doświadczenia wiem, że jest wiele klientów, którzy nie zwracają uwagi na banery, nawet jak rażą po oczach. A sprzedawca przy kasie mówiąc o promocji i proponując, np. drugą rzecz, która jest tańsza, uświadamia klientowi o tej korzystnej promocji. Dla każdego w tym wypadku się to opłaca.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DziekiPostoje
 Opinia
@mati 18.01.2016 15:06

Takich klientów jest ułamek procenta. Uwierz mi. Zyski na pewno nie są na tyle oszałamiające, żeby nie móc zrezygnować z tych, godnych telemarketera, praktyk.

Pomocna?
Tak12Nie
Julka
 Opinia
@DziekiPostoje 16.05.2018 23:52

@DziekiPostoje Skoro sklepy nadal utrzymują taką strategię, to chyba jednak zyski są :) wątpię, żeby celowo odstraszali klientów

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
 Opinia

@byly pracownik, dziękuję za Twoją opinię dotyczącą pracy w tej firmie. Ciekawe jest to, że pochodzi ona od pracownika centrali. Chciałabym jednak zaznaczyć, że na forum nie pozwalamy na używanie imion czy nazwisk osób trzecich - znajdujemy się na forum publicznym, a takie dane podlegają ochronie. Czy ktoś z Was także pracuje w Empiku w Warszawie? Jak oceniacie tego pracodawcę?

Pomocna?
Tak22Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik
 Opinia

Praca w centrali.. jak to w małej korporacji. Zarobki srednie, ale generalnie odczucia - OK. Biuro w centrum w super lokalizacji. Zdarzają się osoby, z którymi praca zamienia się w koszmar, jak np. zajmujaca sie podobno contentem i mediami spolecznosciowymi Katarzyna Stokłosa. Dzięki takim pracownikom rotacja w firmie jest ogromna. Nie zazdroszczę nikomu kto będzie musiał z nią współpracować.

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Empik - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

  • Empik
  • Marszałkowska 116/122
    00-017 Warszawa
  • http://www.empikgroup.pl/

Oddziały »
×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny