Empik
counter
2 161 418 5 1
Ilona Nowy wpis
Klient

Z ciekawości zajrzałam na pracuj.pl i Empik rekrutuje na kilkanaście stanowisk związanych z internetem. To wyjaśnia wszystko - jaką drogą chce podążać firma. Absolutnie to nie krytyka, to stwierdzenie faktu, po prostu przyszłość całego handlu -nie tylko Empiku -jest teraz w sieci, zwłaszcza gdy spodziewamy się kolejnego uderzenia koronawirusa. Mimo wszystko szkoda trochę klimatu ale kijem reki nie zatrzymasz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Rafał Nowy wpis
Pracownik
@Ilona

Bardziej widzę, że są to ogłoszenia ekspansję na stronę czeską i słowacką co chodzi o empik foto.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zenek Nowy wpis
Pracownik
@Ilona

Ale zobacz kogo zatrudniają na te stanowiska, osoby które zostały wyrzucone z innych firm (wiem od znajomego który podlegał pod jedną z takich osób). Widać że nowi dyrektorzy i kierownicy są zatrudniani albo po znajomości albo kadry są do wymiany bo wybierają ludzi z łapanki.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mateusz
Klient
 Pytanie

Chciałem dowiedzieć się o zarobki w empiku.Podobno.macie premię od każdej sprzedanej rzeczy w kasach?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Rafał
Pracownik
@Mateusz

Nie ma teraz żadnej premii do nie wiadomo kiedy. A rzeczy od wczoraj do gadania i nacisk przybyło. Czekam tylko kiedy ludzie zaczną się zwalniać mimo pandemii, bo nie będą mogli wytrzymać.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Tomrk
Pracownik
@Rafał

To prawda. Nacisk na wyniki jeszcze zwiększono. U nas nic innego się nie liczy. Ciągle za mało, za mało. Presja jest ogromna. Ludzie u kresu wytrzymałości.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
KaCh1
Były pracownik
@Mateusz

Pensja to najnizsza dla zwykłego pracownika to nie jest żaden sekret, bo o zarobkach od razu mówia przez telefon zapraszając na rozmowę plus premie jak wyrobi się target, oczywiście są one wstrzymane napewno do końca roku ze względu na pandemie. Także zostaje tylko pensja, która jest płatna 80%, bo pandemia....miało tak być podobno do końca czerwca, ale zostało przedłużone z przyczyn nie znanych do kiedy nie wiadomo ????‍♀️

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Mateusz
Klient
@KaCh1

Wypłata na miesiąc to najniższa krajowa odjąć od tego- 20% to masakra

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Marcin Nowy wpis
Pracownik
@Mateusz

My wróciliśmy do 100% i pełnych etatów od 1 suerpnia. Co do premi to te od empiku sa wstrzymane, ale trafiają się uznaniówki za wyniki... Wiadomo góra 3 osoby w zespole

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Mateusz
Klient
 Pytanie

Jaka jest taka miesięczna wypłata w empiku?Ile zarabiacie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Rafał
Pracownik
@Mateusz

Ogólnie nie powinno się zdradzać, ale można się domyślić ile -80% na ten moment. Bez premii.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
M.
Klient
 Pytanie
@Rafał

Nie bardzo rozumiem,o rzeczach do gadania (?)naciskach( ?),wytrzymałości.Niby w tych maskach zaczepiacie klientów musicie to robić żeby nie zwolnili ?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Tomek
Pracownik
@M.

Nikogo nie obchodzi jak ciężko pracuje się z zaslonietą twarzą, że zza pleksi na kasie klienci nas nie słyszą. Wymagania jeszcze wzrosły. Pensja mniejsza i etatów mniej.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Kawka i papierosek
Pracownik

Jakaś ido.ta z tej firmy wypuszcza co kilka miesięcy te same ogłoszenia o pracę. Na maile zupełnie nie odpowiadają, nie ważne czy wpiszesz 1 rok doświadzcenia czy 10 lat, czy jesteś po szkole średniej czy po studiach.(usunięte przez administratora) Firma widać kiepka, bo ciągle szuka i szuka i szuka, jakby kandydat to był wczorajszy dzień albo igła w stogu siana. Podejrzewam, że sortownicy chcą sobie poćwiczyć zabawę z dokumentami albo te stanowska są już z góry obsadzone. Nie polecam.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Agata
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Kandydat
 Pytanie

A jak praca w dziale marketingu? Warto rekrutować na lepsze stanowiska?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Markus
Użytkownicy czekają na odpowiedź 38 dni.
 Pytanie

Witajcie. Jak wyglada praca w IT w dziale Servicedesku? Jest szansa na relatywnie rozwój, prźejscie dalej, wdrażanie własnych pomysłów i Dobre zarobki?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nick

Nie polecam Papiernik by empik na Bródnie. Od kad pojawiła się nowa kierownicza z legionowa zaczęła wprowadzać swoje zasady pod swoje zachcianki. Pomyśli jej się z pracą w biurze, bo ona ma zmiany tylio do 16 nigdy na inne i wiecznie siedząca na zapleczu wysługując się innymi no fakt potężna tusza nie pozwala na normalne poruszanie się po salonie. Jeżeli ktoś nie mógł przyjść w dany dzień do prccy to straszyła zwolnieniem i tak też robiła. W Legionowie co miesiąc wystawiała ogłoszenie tu zaczynało się robić to samo. W jej dzień wolny nie można pisać do niej, bo ona odpoczywa taki kierownik. Nie dba o swoich pracowników j, jeżeli po przekazaniu informacji, że się ma problemy i bóle zbagatelizowała sprawę i dała pełna listę zadań. Naciska na sprzedaże nimi iż są zabrane premie. Ona jakie kierownik się poswiecac nie będzie tylko pracownik, bo ona m władze. Nie polecam bardzo toksyczna i zła osoba.

Pomocna?
Tak5Nie3
Zgłoś2
kaCh
@Nick

Rozumiem rozgoryczenie, ale czy to w ogóle jest po polsku napisane?

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś2
NICK

Na tej stronie pojawiają się praktycznie same negatywne opinie o jakiejkolwiek pracy, którą szukałam. Oferty tzw "sieciówek" są bardzo do siebie podobne, atrakcyjne dla studentów, można fajnie zarobić no i niestety nogi bolą po całym dniu pracy. Sama przerabiałam kilka sieciówek ubraniowych, czy też właśnie empik. Pracowałam jako doradca/kasjer. Powiem tak, praca sama w sobie bardzo przyjemna, układanie książek, obsługa kas, sporządzanie faktur, na święta wiadomo więcej pracy, roboty na wyjątkowo małym magazynie, dostawy codziennie. Pracy jest dużo, ale przynajmniej czas szybciej leci. Atmosfera w pracy też super, pracownicy faktycznie "pracują", a nie wykorzystują nowych, czy coś w tym stylu. Na tym kończą się pozytywy. Rekrutacja i pierwszy dzień pracy - śmiech na sali. Kierowniczka kilka razy przekładała, aż musiałam odbyć rozmowę ze zwykłym pracownikiem, który miał przekazać moje preferencje dalej. Na drugą rozmowę rekrutacyjną miałam się spotkać z kierowniczką, jednak znowu jej nie było, a pracownicy myśleli że mam już podpisaną umowę, że zostałam przyjęta i mam pracować 8h w ten dzień. Tak nie było. Grafik zmieniał się jak szalony, przynajmniej 10 razy w miesiącu i to tak diametralnie. Jeśli jesteś chory = masz pracować. Po prawie dwóch miesiącach pracy nadal nie dostałam kopii umowy! Po premii ani śladu, patrzą na ręce i wyniki. Codziennie, sprzedawaj po kilkanaście czekolad bo inaczej jesteś słabym pracownikiem! Najważniejsze: empik rekrutuje często TYLKO na okres przedświąteczny. Ja zostałam przyjęta NORMALNIE, ponieważ podkreślałam, że szukam czegoś na dłużej, a oni potwierdzali, że również. Zostałam zwolniono przez email!!! Już w styczniu. Ogólna ocena = praca super, ciekawa, ale kierownictwo i traktowanie pracownika pozostawia wiele do życzenia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
partner

Prowadziłem salon na zasadach „partnerskich”, bo z partnerstwem ma to mało wspólnego. Każdego dnia firma bombarduje cię e-mailami, zadaniami, komunikatami, na które należy odpisać, wykonać, wdrożyć i to potwierdzić. Nie wnikają czy masz dzień wolny, urlop itd. Jeśli samemu napiszesz do nich i w decyzji potrzebny jest ich wkład na odpowiedź czekasz miesiącami. Czy tak ma wyglądać parterstwo ? Jeśli samemu odpowiadasz na e-maile na konkretną godzinę, a od nich o odpowiedź trzeba się upominać i być nachalnym, aż głupio mi było pisać kilka razy. Salon przejąłem po wcześniejszym partnerze wraz z zobowiązaniami personalnymi ( stan urlopów itd.) . Byłem zapewniany, że w razie rozstania się z pracownikiem otrzymam pomoc i to nie będzie mój koszt. Zastanówcie się zanim podpiszecie umowę, albo negocjujcie, aby mieć to w umowie, bo przy rozstaniu wyprą się. Podczas szkolenia z LEAN jest się zapewnianym też o takiej pomocy. Nagrywałem rozmowy telefoniczne, bo miałem jak się okazało zepsuty telefon i on rejestrował wszystkie rozmowy ;). Telefon był prywatny i nie służbowy. ( mam ich słowne potwierdzenia), a z tego co powiedział mój prawnik umowy takie słowne zobowiązują. Nie otrzymałem zwrotu za to mimo pisanych e-maili, zapewnień, że ktoś do mnie się odezwie itd. Mimo zapewnień samej góry, że oddzwonią olewka. Murzyn zrobił swoje… Zaproponowano mi prowadzenie tego salonu w najgorszym okresie, a gdy „ żniwa” się skończył nie byłem już potrzebny i zobowiązania przeszły na mnie. Nie doczekałem się nawet audytu. Pracowałem w różnych korporacjach, ale takiego wyzysku jak tu nigdy nie doświadczyłem. Nie zmuszałem swoich pracowników do sprzedaży umbrell, bo sam nie lubię jak ktoś w sklepie mi coś wciska na siłę i jeszcze mnie to zniechęca do zakupów tylko. Gdy zmuszani byliśmy coś koniecznie sprzedać to płaciłem za to ja jako partner. Posiadam e-maile od swojego regionalnego, który proponuje przemyśleć sprawę innemu partnerowi, który nic nie sprzedał. Wiadomość wysyłana była do wiadomości całego regionu. Sam napisałem e-maila, w którym przepraszam za to, że zapomniałem sprzedać , a tak naprawdę zarejestrować sprzedaż na kasie. Drukowałem takie „kwiatki” i w domu zapisywałem wszystko w Outlook. Rozmawiałem z redaktorem TVP, który jest zainteresowanym reportażem na temat tej „ wylęgarni kultury” jak on powiedział. Jestem po kilku z nim spotkaniach i otrzymałem wsparcie prawne, które analizuje moje materiały. Szukam osób z podobnym doświadczeniem związanym z tą „ firmą” . Przez fb o którym było głośno skontaktowałem się osobami o podobnym doświadczeniu. Jeden były partner, który został oszukany ok. 1,5 roku temu zakłada stowarzyszenie osób pokrzywdzonych. Jeśli masz podobne doświadczenia i chcesz ustrzec innych proszę o kontakt partner_partner@interia.pl. W tej firmie tylko dlatego tak się działo, że na wszystko było i jest przyzwolenie. Sam zostałem oszukany na niewielką sumę, bo jak się okazało pracowałem miesiąc za free i do tego jeszcze musiałem dołożyć ok. jednej pensji dla mojego pracownika. Oni sami nie mają biorą kredyty, ale bez takich oszustw mieli by dużo, dużo mniej !!!

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
zaangażowana
@partner

Czy nadal szukasz pokrzywdzonych PH?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
wujcić
@partner

jak sprawa się skończyła?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
zocha

Prawda jest taka, że sprzedaż w tej branży galopuje do sieci. Pani Prezes chwali się trzycyfrowymi wzrostami i super- w skali calej sieci Empik jest fajnie. Natomiast salony stacjonarne -200, 300-400-metrowe - w moim mieście jest prawie 500m2- powoli stają się reliktem. Koronawirus to jeszcze przyspieszył. Myślę, że za 2 lata nie będzie już tych sklepów na rynku, będziemy korzystać wyłącznie z zakupów via empik.com i okołotowarzyszących usług, których jest coraz więcej. Nie będzie się opłacało zatrudniac po 10 etatów. Cóż, tradycja tradycją ale to znak czasów. Regionalni już szukają pracy bo za chwilę ich stanowisko przestanie istnieć, to samo z tzw. partnerami o doradcach nie mówiąc. Żegnaj ponad 70 letni empiku, witaj empiku online. I tak cie kocham...

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
aga

czy ktos juz dostal postojowe?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
neon
 Pytanie

ktos wie ktore 40 salonow przestaje istniec ? Mam nadzieję, ze nie w moim miescie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Rafał
@neon

To nie są salony, które się zamykają, tylko zgodnie z komunikatem w mediach, te salony mają renegocjowaną umowę czynszu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
neon
@neon

Renegocjowane umowy to mają wszystkie salony a te 40 z tego co wiem się nie dogadały...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Rafał
@neon

No to najwyraźniej źle wiesz. Media zinterpretowały komunikat prasowy w taki sposób, że uznały, że salony są nierentowne w ogóle, a jest że prowadzenie działalności w sklepach bez zmiany czynszu będzie nie rentowne. To jest zasadnicza różnica.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
jaqqq
@Rafał

Grażyna...płaco ci za te propagende?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
nick
Użytkownicy czekają na odpowiedź 101 dni.
 Pytanie

Czy były zwolnienia w związku z koronawirusem ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Empik na prywatną opiekę medyczną?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Marek
@Pytanie

W empiku partnerskim nie ma żadnych takich rzeczy. Wszyscy mamy tylko kartę zniżkową na zakupy w sklepie. Poza tym nie ma nic nawet bonów na święta.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Gość
@Pytanie

W empikach sieciowych możesz wykupić tanio pakiet usług enelmed.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kakanka
 Pytanie

Pracuję w empiku "prywatnym" (partner handlowy) nie wiem jak to inaczej nazwać, w małym miasteczku. Wszystkie mamy umowę 3/4 oprócz kierowniczki. Chciałam się dowiedzieć jak jest u was w dużych miastach, macie całe etety czy tak samo 3/4? I jeszcze czy np taki empik w Krakowie płaci pracownikom najniższą krajową czy podstawa jest wyższa?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zainteresowana
@Kakanka

Ja pracuję w salonie znajdującym się w małym miasteczku. Wszystkie mamy umow o pracę na pełen etat. Doradcy klienta najniższą krajową. Kierownicy trochę więcej.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nick
@Kakanka

Miasto wojewódzkie, większość ,a umowę o pracę na cały etat i są jeszcze umowy zlecenia. Pensja to najniższa krajowa. Prowadzący zmianę - w zależności jak wysoka jest najniższa i czy dostaną podwyżkę to zarabiają najniższa tak jak inni albo w "lepszym" okresie jakieś 100-150 zł brutto więcej.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ruda12345

Praca jak i sama firma to żart i to nieśmieszny. Szefostwo nie szanuje pracowników. Ludzie w centrali pozują na wyluzowanych, idących w kierunku pracownika, ale to tylko pozory. Ciśnięcie na wyniki, sprzedaż produktów przykładowych które w znaczącej większość są chłamem. Praca jest stresująca, ze względu na atmosferę, która płynie z góry. Firma nastawiona tylko na cyferki i pieniądze. Zero ludzkiego podejścia. Pracownicy są wyzyskiwani. Zostawanie po godzinach jest na porządku dziennym. Oczywiście nadgodziny są wymuszane na pracownikach, a wynagrodzenia za nie nie ma. Praca jest ciężka fizycznie, wyczerujaca. Mimo długich, bo często ponad 8h zmian, nie ma co liczyć na choćby dłuższą ustawowo przerwę. Praca ciężko za niską pensję. Serdecznie nie polecam.

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
Zainteresowana
@Ruda12345

Według prawa na przepracowane 6h jest 15 minut pracy. Idąc dalej na 11:59 godzin pracy również przypada 15min przerwy. Dopiero gdy pracownik przepracuje ponad 12h ma prawo do kolejnych 15 minut przerwy. Tylko od pracodawcy (PH czy kierownika w salonie regionalnym) zależy czy dostaniesz więcej. I odpowiadam na pytanie - jestem doradcą klienta, ale znajomość prawa nikomu nie zaszkodziła.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
ola.

warunki podobne jak w każdej sieciówce, w porządku praca na jakiś czas

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
on
@ola.

ok, dzieki

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Em

Centrala pokazala, gdzie ma pracownikow zostawiajac czesc salonow poza galeriami otwarte. Brawa dla nich :) faktycznie bez zingsow czy party swiat sie zawali

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Pracownik
@Em

U nas do samego końca kazali nam zaczepiać klientów na sali sprzedaży. Żadnej dezynfekcji sprzętu nie było. Nikt się pracownikami nie przejmował. Żadnych żeli dezynfekujących. Mydło podobno w drodze z centrali do regionalnych ale nie zdążyły dotrzeć bo galerie zamknęli.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
wioosna
@Em

Centrala zarząd i kierownictwo zawsze miało nas w d..e.U nas w galerii sklep zamkneli ale to nie zmiania faktu, ze każą nam przychodzic do pracy na 2 zmiany na prace porządkowe robienie zwrotów szorowanie podłóg i wszystkie inne pierdoły. Tylko kasa się dla nich liczy nie ludzkie zdrowie. Sami na pewno pracują zdalnie w domu a nam kazą przychodzić do pracy codziennie wymyśląjąc jakieś durne rzeczy do zrobienie oczywiście nie cierpiące zwłoki. Szok i niedowierzanie...hipokryzja na całego!!!!

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Obserwator
@wioosna

Nie bardzo rozumiem. To znaczy chcecie dostawać pieniądze i nie pokazywać się w pracy? Dziękujcie Bogu że nie musicie teraz z klientami tylko robicie jakieś bzdety. Jak was puszczą do domu to Wam nie zapłacą... Możecie od razu się zwolnić. Pomyślcie o niebezpieczeństwie lekarzy, listonoszy, kasjerek w supermarketach itp. Wy tego niebezpieczeństwa nie macie...

Pomocna?
Tak2Nie6
Zgłoś
Zainteresowana
@Obserwator

Przecież to normalne że ludzie chcieliby dostawać kasę za darmo. My mamy wybór - chodzić do pracy przy zamkniętym sklepie, wykorzystać urlop, ci którzy mają dzieci mogą wziąć opiekę na nie bardzo możemy wziąć bezpłatny urlop. Każdy rozumie że nikt im za darmo kasy nie da bo też nie ma. Muszą zarobić, a nie zarobią gdy nie będziemy nic robili. Dzięki temu że sklep zamknięty możemy w spokoju zrobić to, na co zazwyczaj braknie czasu.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś3
wioosna
@Obserwator

Pewnie ze cieszę się, ze jesteśmy bez klientów. Strasznie współczuję tym osobom które muszą pracować bez żadnej zmiany. Nie zmienia to faktu, ze aby przyjść do pracy musimy do niej dojechać, potem przejść przez dział ochrony a nawet potem w samej pracy możemy zarazić się od siebie...Więc tak super extra to nie jest...W zeszłym tygodniu od firmy nic nie dostaliśmy do ochrony. Rękawiczki lateksowe sama zakupiłam do sklepu...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Obserwator
@wioosna

I za brak środków ochrony to trzeba opier.. ale konstruktywnie i asertywnie. To jest spowodowane średnim i nieco wyższym szczeblem zarządzania który nie potrafi odnaleźć się w tej sytuacji. Dojechać do pracy wszyscy jakoś muszą i niektórzy płaczą że już tej pracy nie mają i nie mają gdzie jechać. Jaką masz umowę w pracy?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Dżastajs

Chciałabym dodać informację, że niedawno empik robił badanie satysfakcji wśród pracowników. Badanie było bardzo zakłamane, gdyż odgórnie było bardzo duże ciśnienie żeby pracownicy dali dobre opinie w ankietach. Musieliśmy na własny koszt zorganizować np.jakieś wyjście z załogą lub inne działanie, które przed badaniem wpłynęłoby pozytywnie na ich ocenę, ponadto prosiliśmy wręcz pracowników żeby dali dobrą ocenę, W rzeczywistości zadowolenie jest niskie, praca jest ciężka, codziennie telefony, smsy i maile w których dystrykt menadżer naciska mocno żeby sprzedać umbelle czyli produkty w promocji przy kasie, a już najważniejszą rzeczą jest wciskanie klientom usługi Empik Premium. Codziennie regionalni cisną o to bardzo mocno, czuję presję w tej sprawie i mobbing. Zachowujemy się już jak akwizytorzy, przy kasie musimy 5 różnych regułek powiedzieć, klienci mają nas już dość. NIE POLECAM NIKOMU TEJ PRACY, ani jako szef sklepu ani jako doradca klienta.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
wioosna

Od lutego kolejne zmiany. Proces wykonania Umbrelli podskoczył nagle o 2 pkt. Czyli wspaniale firma postanowiła tak wysoko postawić poprzeczkę żeby już żadnej premii ( lichej bo lichej) nie było. Fakt , ze pensja minimalna wzrosła więc firma oszczędza na nas jak się da!!!Szczerze nie polecam pracy w tej firmie!! Wydają grubą kasę na bankiety imprezki a zdzierają i oszczędzają na pracownikach. Wyzysk wyzysk i wyzysk taka to firma. Taka praca być może jest dobra dla studentów którzy chcą sobie dorobić ale juz dla starszych osób to zdecydowanie nie. Minimalna pensja dużo pracy i ciągle większe i większe wymagania mające na celu tylko nie możliwość zdobycia jakiejkolwiek premii.

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Pracownik
@wioosna

Jest dokładnie tak jak piszesz. Chore progi premiowe, przy kasie do wciskania klientom jakiś chłam, byle tylko pracownicy tego nie wyrobili a pieniążki zostały w firmie. Ale oczywiście na konferencje z koncertami gwiazd, noclegiem w hotelach i inne tego typu atrakcje to środki zawsze są. Co z tego, że podnieśli płacę minimalną, skoro sprytnie zagrali zmianą systemu premiowania tak, żeby przypadkiem nie byli stratni. Jeśli chodzi o Empik to tylko jako tymczasowy pracodawca, na pewno nie na stałe. Chyba , że chcecie w komplecie z niskimi zarobkami otrzymać załamanie nerwowe gratis.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Empik - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Empik
2/5 Na podstawie 161 ocen.