TA OPINIA NIE DOTYCZY EMPIK FORUM, ALE RÓWNIEŻ EMPIKU W GDAŃSKU Praca w tej firmie przedstawiana jest jako rozwijająca kreatywna i rozwojowa. Szanse na awans super zespół, atmosfera huraaaa! Gruszki na wierzbie. Moooże jak się trafi na dobrego PH to tak. Ale ogólnie praca za żenujące pieniądze a obowiązków coraz więcej byłam szefem sekcji więc nieco wyżej niż doradca klienta ale jednak wciąż parobek. Obowiązków z każdym miesiącem coraz więcej. Ciśnienie jak cholera, umbrella, premium, kupony 5% (wcześniej) czy kupony 20% przy odbiorze zamówienia. Skanowanie kart, aplikacji albo wysyłanie SMS do pobrania. DO tego odpowiedzialność za kasę za prowadzoną zmianę, pracowników za uwaga... 150zł (brutto) dodatkowo do wypłaty. Klienci są już tym sfrustrowani bo dostają za każdym razem śmieciowy sms, wciskanie ludziom kitu. Ceny produktów średnio 30% wyższe niż w innych sklepach. A na szkoleniach tłumaczenie, że Empik wyróżnia JAKOŚĆ. Aha... czyli TEN SAM zeszyt oksfordu u nas za 12 zł a w innym papierniczym za 8zł jest lepszej jakości? Ciągle szkolenia (oczywiście PH wysyła na nie poza godzinami pracy i nie dostajesz za nie nawet złamanego grosza) i pieprzenie na nich strasznych kocopołów ludzi oderwanych od rzeczywistości, którzy kontakt z klientem mają tylko jak sami są na zakupach. Ciągłe cisnienie rozliczanie w moim przypadku też istny mobbing i straszenie przy każdym słabszym wyniku czy potknięciu, że "Zaraz się pożegnamy..." "jak komuś coś nie pasuje możemy się pożegnać" teksty na porządku dziennym, obrażanie przez PH pracowników przy najdrobniejszym błędzie słowa typu "idiotki, debilki pie*dolone". Oczywiście umowa zlecenia, która ewidentnie nosi znamiona umowy o pracę (ale tym już zajmie się odpowiedni organ). NIE POLECAM TEJ FIRMY. Widzą w cżłowieku tylko maszynkę do robienia na nim kasy. Ucinanie etatów pod pretekstem pandemii też jest śmieszne bo Empik praktycznie nie ucierpiał może zmniejszył się ruch ale zamknięty był raptem 2 miesiące w tym roku w pierwszym lockdownie. Przy czym sprzedaż internetowa wciąż działała prężnie. Ucinane są etaty nam ludziom z dołu żeby centrala mogła siedziec sobie na ciepłch posadkach. Wjeżdżanie na psychike pracownika telefony poza godzinami pracy. Jak ktoś wypadnie z grafiku to ZMUSZANIE do przyjścia za tą osobę. Nepotyzm bo jedyną osobą na umowie o prace jest partner PH i zawsze grafik dostosowywany jest pod niego. NIE WAŻNE ŻE TRWA SESJA i student ma ważny egzamin. Zatrudnia się studentów na zlecenie żeby przyoszczędzić na podatku a jak kończy 26 lat albo obroni dyplom i traci status nagle jest zbędny. Takie są właśnie możliwości awansu w tej firmie.
Na podwalu grodzkim ekipa super, najlepsi ludzi z jakimi przyszło mi pracować, dream team. Niestety jeśli chodzi o strukturę firmy totalna lipa . Doradcy klienta zarabiają śmieszne pieniądze a przecież to my mamy bezpośredni kontakt z klientem, my napędzamy całą tą firmę. Ciągły nacisk na umbrelle ze strony centrali, dla nich liczą się tylko słupki a nie sytuacja na salonie. Każda wizyta regionalnego to istny terror na salonie. Jeśli ktoś chce pracować w zgranym zespole jak najbardziej, kokosów w empiku niestety nie zarobicie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Empik?
Zobacz opinie na temat firmy Empik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.