Witam Pragnę podzielić się negatywną opinią , dotyczącą sprzedawanych gier pc w oddziale Empik Rumia. Problem dotyczy konkretnie gry pod tytułem symulator mechanika . Zakupiłem powyższy artykuł 16.09.2017r. około godziny 20.20 , z uwagi na fakt ,że oddział w rumi jest czynny do godz . 21 nie mogłem dokonać wcześniej reklamacji jak dzisiaj tj.17.09.2017. Reklamacja dotyczyła uszkodzonego produktu : płyta z grą posiada nieznany mi defekt przez który nie działa ; po włożeniu do napędu komputera płyta nie reaguje. Oczywiście spowodowane może to być wieloma czynnikami,takimi jak : rozmagnesowanie produktu przy nierozważnym zdejmowaniu zabezpieczeń antykradzieżowych. Generalnie pracownicy powyższej placówki starali się mi pomóc , jednak po telefonicznej konsultacji z kierownikiem bądź właścicielem owego punktu odmówili mi reklamacji produktu z powodu otwartego pudełka z grą . Na moje pytanie w jaki sposób mogę sprawdzić produkt bez jego odpakowania , niestety nie uzyskałem odpowiedzi. Chciałbym podkreślić , że produkt kosztował około 69.00pln i w mojej ocenie nie należał do tanich,mnie osobiście stać na wyrzucenie takiej kwoty i zamówienie produktu przez internet. Aczkolwiek uważam , że salon empik w Rumi sprzedaje produkty bezwartościowe tym samym oszukując klientów , w związku z czym proszę o wymianę uszkodzonego towaru za który zapłaciłem i posiadam stosowne dowody w postaci rachunku , oraz potwierdzenia płatności kartą. Lub oczekuję zajęcia stanowiska w owej sprawie. pozdrawiam
Czekamy na nowe informacje o firmie Empik sp z o.o.! Podziel się z nami swoją opinią i rozpocznij dyskusję na temat firmy.