Aplikująca

Do tej pory nigdy nie zdarzyło mi się publikować żadnej opinii na temat rekrutacji, aczkolwiek tym razem czuje się wyjątkowo źle potraktowana i chciałabym wszystkim powiedzieć o tym, że aplikowanie do banku Pekao SA (dokładniej centrala na Żwirki i Wigury) jest stratą czasu. Aplikowałam na stanowisko specjalisty, więc jedno z niższych. Zostałam zaproszona na rozmowę podczas której zainteresowani ludzie z biznesu nie byli zupełnie zainteresowani, zadano mi standardowe pytania dotyczące doświadczenia, pytania merytoryczne, jeden z Panów nie był łaskawy nawet patrzeć na mnie - zajęty był swoim laptopem, zupełnie jakbym była niewidzialna. Pod koniec oczywiście zapytałam o to czy bez względu na wynik rekrutacji otrzymam feedback. Pani z HR oczywiście potwierdziła - w praktyce nie dostałam żaden odpowiedzi. Jednak uznałam, że dam szanse i sama napisałam bezpośrednio do rekruterki - również nie dostałam odpowiedzi przez dwa tygodnie, dlatego tez uważam, ze ci państwo zmarnowali mi 1,5h i perfidnie olali. Zachowanie Pani z HR zupełnie nieprofesjonalne, a skoro takie kadry to i wszystko pewnie jest na takim poziomie - przecież to HR jest wizytówka firmy dla potencjalnych pracowników. Podsumowując, cieszę się, że nie będę tam pracować, skoro kandydata traktuje się w tak olewczy sposób, ciekawe jak traktują pracowników - chyba nie najlepiej skoro w HR są takie zamierzchłe nieprofesjonalne osoby. Nigdy więcej nie będę aplikować do pekao sa

###

Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej i niestety żałuję. Na samym początku przedstawiciel banku zaczął lekko drwić z doświadczenia i je podważać, choć sam o nie pytał. Miał to niby być żarcik. To wprowadziło już spiętą, nieprzyjazną atmosferę wyższości lub konfrontacji, co na rozmowie kwalifikacyjnej nie wróży niczego dobrego. Nie zgodziłem się i naturalną koleją rzeczy jest argumentowanie swoich racji. Nie mogłem, bo przerywał i śmiechem lekceważył argumenty. Postawił mnie w bardzo niezręcznej sytuacji, bo dowodzenie swoich racji na takim spotkaniu tworzy wrażenie konfliktowości, zaś zignorowanie - że bezdyskusyjnie ma rację. A wszelkie "miękkie", stonowane argumenty także podważał. Wnioskuję więc, że u tego pracodawcy inne zdanie lub doświadczenia niż zwierzchnik nie jest mile widziane i lepsze jest potakiwanie albo odgadywanie kiedy zwierzchnik będzie zadowolony. Odniosłem wrażenie, jakby chciał lekko sabotować spotkanie. Koniec końców lepiej by było, gdybym w ogóle nie poszedł na to spotkanie. Bankowi życzę powodzenia. Ja jednak żałuję, że uczestniczyłem w rekrutacji i mam po niej niesmak. Lepiej by było gdybyśmy się nie spotkali.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Bank Polska Kasa Opieki S.A.?

Aśka
 Pytanie

Hey. Rozumiem że pracowałaś w centrali przy Żwirki i Wigury? Mogłabyś napisać w jakim dziale? Chcę do nich aplikować lecz po tych wszytkich komentarzach zaczynam mieć wątpliwości. Pozdrawiam

Michał Nowy wpis
Pracownik
@Aśka

W dziale IT jest spoko, większość osób zadowolona, ci rozczarowani piszą tutaj i argumentują, natomiast firma na swoje wady i zalety jak każda, jednak jako całokształt wyróżnia się raczej na plus niż na minus. Minusem na pewno stare systemy i stare... "procedury" i zasady organizacji. (Chyba tak to się nazywa) Plusem jest mała rotacja, spory margines czasu na wykonanie zadania, dobry work life balance, duża pomoc i współpraca zespołów. (Współpraca jest wymagana w obie strony, ale to raczej oczywiste)

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Bank Polska Kasa Opieki S.A.?

Bogdan Piasecki
Były pracownik
@Pytanie

Możesz liczyć na pracę za czterech, pracę po godzinach za darmo, plany sprzedażowe brane z księżyca. Bank jest w trakcie zmian, które niszczą strukturę banku, niszczą zaufanie i relacje z klientami. Za te zmiany odpowiadają ludzie którzy porzucili upadające inne banki, tu ściągają swoich kolesi, którzy nie mają pojęcia o bankowości. Nim sie prezes Banku zorientuje to po banku pozostaną ruiny.

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Można liczyć na długie zwolnienie od psychiatry i nerwicę do końca życia. Polecam

Ozgrozo
Pracownik
@Były pracownik

Pracowałam 25 lat i do końca życia będę na rencie. Jestem wrakiem czkowieka.

Rozczarowany Nowy wpis
Pracownik
@Bogdan Piasecki

To co piszesz to prawda jest coraz gorzej , plany sprzedażowe rosną z miesiąca na miesiąc a premia jest od nich uzależniona. Brak strategi, robią wielkie zmiany ale bardzo haotycznie . Można by wiele pisać . Ogólnie można powiedzieć że lepiej się pracowało jak władze w Banku były włoskie niestety

Pytanie
 Pytanie

Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Bank Polska Kasa Opieki S.A.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?

Pracuje tam Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Nie, nie istnieje Rozwój tylko na zewnątrz

klient Nowy wpis
Klient

Moja opinia o banku bank Pekao S.A. znikła. Ale robię swój własny blog na którym wrzucę sfałszowane przez pracownika dokumenty dyspozycji do rachunku na kwotę 38 tyś. Do tego serwera bank nie będzie miał dostępu. Będziecie mogli sami ocenić, że nie warto tam trzymać gotówki bo znika.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Piotr
Pracownik

:) a ja gdzie będę

Aplikująca

Do tej pory nigdy nie zdarzyło mi się publikować żadnej opinii na temat rekrutacji, aczkolwiek tym razem czuje się wyjątkowo źle potraktowana i chciałabym wszystkim powiedzieć o tym, że aplikowanie do banku Pekao SA (dokładniej centrala na Żwirki i Wigury) jest stratą czasu. Aplikowałam na stanowisko specjalisty, więc jedno z niższych. Zostałam zaproszona na rozmowę podczas której zainteresowani ludzie z biznesu nie byli zupełnie zainteresowani, zadano mi standardowe pytania dotyczące doświadczenia, pytania merytoryczne, jeden z Panów nie był łaskawy nawet patrzeć na mnie - zajęty był swoim laptopem, zupełnie jakbym była niewidzialna. Pod koniec oczywiście zapytałam o to czy bez względu na wynik rekrutacji otrzymam feedback. Pani z HR oczywiście potwierdziła - w praktyce nie dostałam żaden odpowiedzi. Jednak uznałam, że dam szanse i sama napisałam bezpośrednio do rekruterki - również nie dostałam odpowiedzi przez dwa tygodnie, dlatego tez uważam, ze ci państwo zmarnowali mi 1,5h i perfidnie olali. Zachowanie Pani z HR zupełnie nieprofesjonalne, a skoro takie kadry to i wszystko pewnie jest na takim poziomie - przecież to HR jest wizytówka firmy dla potencjalnych pracowników. Podsumowując, cieszę się, że nie będę tam pracować, skoro kandydata traktuje się w tak olewczy sposób, ciekawe jak traktują pracowników - chyba nie najlepiej skoro w HR są takie zamierzchłe nieprofesjonalne osoby. Nigdy więcej nie będę aplikować do pekao sa

Dark
@Aplikująca

Potwierdzam, mówią o informacji zwrotnej bez względu na wynik rozmowy a tego nie stosują. Standardy na papierze a praktyka jest inna (nie jest profesjonalna)

Jolanta
@Dark

Skoro osoby rekrutujące w tym banku obiecały dać informację zwrotną o wyniku rekrutacji (nawet w przypadku odmowy), to faktycznie tak powinny zrobić. Ale trzeba mieć też na uwadze, iż wszystkim zdarzają się pomyłki czy jakieś przeoczenia. @Dark, udało Ci się tam dostać pracę czy nie?

Pirat
Kandydat
@Aplikująca

Miałem rozmowę i też nie dali odpowiedzi. Takie standardy

misiek
Pracownik
@Aplikująca

aplikowałem do Pekao S.A. z 6 razy, nigdy nie otrzymałem feedbacku, potem znajomy mi podpowiedział, że to strata czasu bo rekrutacja jest na pokaz, a pracę dostają koledzy królika tylko.

###

Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej i niestety żałuję. Na samym początku przedstawiciel banku zaczął lekko drwić z doświadczenia i je podważać, choć sam o nie pytał. Miał to niby być żarcik. To wprowadziło już spiętą, nieprzyjazną atmosferę wyższości lub konfrontacji, co na rozmowie kwalifikacyjnej nie wróży niczego dobrego. Nie zgodziłem się i naturalną koleją rzeczy jest argumentowanie swoich racji. Nie mogłem, bo przerywał i śmiechem lekceważył argumenty. Postawił mnie w bardzo niezręcznej sytuacji, bo dowodzenie swoich racji na takim spotkaniu tworzy wrażenie konfliktowości, zaś zignorowanie - że bezdyskusyjnie ma rację. A wszelkie "miękkie", stonowane argumenty także podważał. Wnioskuję więc, że u tego pracodawcy inne zdanie lub doświadczenia niż zwierzchnik nie jest mile widziane i lepsze jest potakiwanie albo odgadywanie kiedy zwierzchnik będzie zadowolony. Odniosłem wrażenie, jakby chciał lekko sabotować spotkanie. Koniec końców lepiej by było, gdybym w ogóle nie poszedł na to spotkanie. Bankowi życzę powodzenia. Ja jednak żałuję, że uczestniczyłem w rekrutacji i mam po niej niesmak. Lepiej by było gdybyśmy się nie spotkali.

Zofia
@###

Rozmowa kwalifikacyjna zaliczana jest dla wielu jako najbardziej stresujące wydarzenie w życiu. Czy na pewno jego słowa miały charakter prześmiewczy? Być może rekruter za pomocą swojego żartu chciał rozładować panujące napięcie? Czy zaznaczyłeś rekruterowi, że ton i sposób wypowiedzi sprawia, że czujesz się niekomfortowo?

###
@Zofia

Miało to raczej cel zaprezentowania dominacji albo zrekrutowania dokładnie takiego samego pracownika jaki jest zwierzchnik albo jego oczekiwania. Wielokrotnie spotykałem się ze zdaniem, że to antywzorce zarządzania i na tym opieram swoją ocenę. Byśmy się dobrze zrozumieli - jeśli już spotkanie doszło do skutku to jestem zadowolony, że nie dogadaliśmy się, bo nie ma co się męczyć na siłę, jeśli wymagania pracodawcy są inne lub inny jest kod kulturowy zwierzchnika lub organizacji. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zofia
@###

Poprzez stres możemy wiele rzeczy nieodpowiednio odebrać. Jednak jeśli czułeś się zakłopotany to czy zwróciłeś uwagę rekruterowi? A może poprosiłeś o to by rekruter nie używał podczas rozmowy z Tobą zwrotów żartobliwych? We wzajemnej komunikacji ważne jest wyraźne stawianie granic. Warto zgłaszać swoje uwagi bezpośrednio w trakcie trwania całej sytuacji - tylko tak można dojść do porozumienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
###
@Zofia

Proszę nie powtarzać tych mantr o stresie albo zwracaniu uwagi rozmówcy, bo to lekceważące wobec rzeczowej opinii. Dobrze wiemy, że sytuacja w czasie rozmowy kwalifikacyjnej nie jest w pełni symetryczna. I nawet dobrze, bo można sprawdzić jakie granice stawia sobie sam pracodawca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zofia
@###

To ważne by reagować w trakcie rozmowy - obecnie nikt na forum nie jest w stanie Ci pomóc w tej sytuacji. Mówisz o "lekceważeniu rzeczowej opinii", ale jednocześnie przedstawiasz nam jedynie swoją subiektywną opinię dotycząca sytuacji. Nie wspominałeś, jak od technicznej strony przebiegła rozmowa, jakie pytanie otrzymałeś, jak długo trwała. Używasz zwrotu "dobrze wiemy", ale kogo masz na myśli? Ja nie wiem, jak rzeczywiście wyglądała Twoja rozmowa, użytkownicy także. To oczywiście dobrze, że podzieliłeś się z nami swoją opinią, ale warto nadmienić, że był to konkretnie Twój, jednorazowy przypadek - a piszesz w sposób, który daje do zrozumienia, że to typowy sposób przeprowadzania rekrutacji w firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
###
@Zofia

Wtedy rozmówca też ignorował argumenty i musiał mieć ostatnie zdanie. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zofia
@###

Właśnie z tego względu tak istotne jest upomnienie naszego rozmówcy, jeśli według nas przekracza on granice. Gdybyś to zrobił, być może rozmowa potoczyłaby się w inny sposób? Mam nadzieję, że Twoja kariera zawodowa potoczy się w sposób satysfakcjonujący dla Ciebie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@###

Chłopaku, oszukałeś przeznaczenie i wygrałeś życie! Ta rozmowa to najszczęśliwszy dzień Twojego życia - Otarłeś się o zawodową śmierć ale zorientowałeś się odpowiednio wcześnie:-) Powodzenia!

Hmmm
@Zofia

Zadziwiają mnie takie komentarze .... czyżby Zofia była pracownikem sławnego HR ??? Świetny doprawdy pomysł dotyczący upomnienia rozmówcy (rekrutera jak mniemam) i Jak gdyby nigdy nic oczekiwać , że rozmowa potoczy się we właściwym kierunku.

Bystrzak
Pracownik
@Hmmm

Zofia jest pracownikiem gowork i poboruje tą wymianą komentarzy wymóc dodanie większej ilości opinii i ruch na tej podstronie.

Siara
Pracownik

Dzień dobry, Proszę państwa do puki nie jesteście pracownikami tej firmy to ten status trzymajcie jak najdłużej. Z tą firmą jest jak z policją to znaczy, że zanim wszedłeś w struktury to był z Ciebie równy gość. Gdybyście państwo wiedzieli jak pracownicy tego banku zachowują się podczas rozmowy z doradcą infolinię jednej z firm świadczącej usługi medyczne to byście odpuścili rekrutację. Najgorsze są panie roczniki od 1958 do 1971 są bardzo rozczeniowe, a często niezasadnie. Traktują firmę "medyczną" jak nikogo co świadczy o nich, ponieważ wymieniona firma jest właścicielem banku. Pracownicy pekao chyba nie rozumieją, że takie zachowania negatywnie wpływają na wizerunek ich firmy, dochody firmy, oraz bankiera, gdyż pracownik infolinię medycznej joraz Jego znajomi i rodzina est bardzo zniechęcony do usług żubra. Dodam tylko, że, gdy obsluguwany jest bankier to doradcy często używają tekstu w szczególności do kobiet we wskazanym przedziale wiekowy, iż daje siarą.

Klient
Klient

W Banku Pekao S.A oddział aleja Łukasza Cieplińskiego 1 są fałszowane dokumenty.

1
Ala

Firma z dużym potencjałem to na pewno, dlatego właśnie chciałam tu pracować. Niestety w środku wygląda nadal jak z innej epoki. Problemy z wszystkim, z dostępami na które czeka się tygodniami, z ciągłymi awariami - ciągle coś nie działa, prowadzenie projektów i zmian w systemach to jakaś kpina patrząc z perspektywy wielkości organizacji. Jest sporo nowych ludzi (ja też zostałam przyjęta na fali masowych zatrudnień w poprzednim roku), ale dobrych specjalistów ze świecą szukać. Jest trochę młodych ambitnych ale z małym doświadczeniem ale większość to ludzie z łapanki, często brakuje im podstawowej wiedzy. No i kierownictwo "perła w koronie" tego banku, poziom osób zarządzających jest żenująco niski, nawet ci którzy przyszli niedawno zachowują się i działają jakby od razu po zatrudnieniu wlewali im do głowy beton. Tak jak pisałam na początku, ta firma ma potencjał ale z tymi ludźmi daleko nie zajedzie. Ja też już szukam czegoś innego żeby jak najszybciej się z tej firmy ewakuować. Jeśli więc myślisz o tym żeby przyjść do tego banku, to serdecznie odradzam, tym bardziej że pensja też nie jest jakoś rewelacyjna a praca z tymi ludźmi co tutaj są to orka w betonie, bez żadnych efektów, bez satysfakcji i w atmosferze całkowitej beznadziejności.

hmm
@Ala

Potwierdzam, już na etapie rekrutacji są nie profesjonalni. Ktoś tu napisał że to nie bank tylko stan umysłu i chyba faktycznie tak jest. Jestem na rynku już wiele lat ale to tutaj pierwszy raz spotkałem się z czymś co można nazwać rekrutacją patologiczną. Wg. mnie szkoda czasu.

toniebank
@hmm

Bo tam generalnie poszukują ludzi bez doświadczenia albo z minimalnym doświadczeniem. Chodzi o to że obecna kadra kierownicza, szczególnie ci ludzie którzy przyszli ostatnio sami reprezentują poziom gruntu lub nawet niżej a więc poszukują ludzi którzy nie będą ich przewyższać w jakimkolwiek aspekcie. Nie chce oczywiście obrażać profesjonalistów którzy tam na pewno pracują ale tacy ludzie nie zagrzeją tam miejsca albo będą musieli zrobić sobie intelektualną lobotomię aby dostosować się do firmy i jakoś przetrwać w tym środowisku.

Alicja
Pracownik
@Ala

Systemy z epoki kamienia łupanego, głęboki PRL i mentalność też pozostała z minionej epki - szkoda

Karolina

@agata brzmi super a wiesz czy szukają młodych ludzi czy raczej z doświadczeniem?

Agata
@Karolina

Z całą pewnością mnie potrzebowali że względu na doświadczenie. Co nie znaczy , że nie szukają młodych ludzi .

Agata

Ja mam całkiem inne wrażenia jeśli chodzi o rekrutację. Prawdopodobnie dużo zależy od menadżera, regionu. Rozmowa w pełni profesjonalna. Dla mnie istotne było czy mój przyszły menadżer jest osoba z którą będę nadawała na tych samych falach. I rzeczywiście miałam do czynienia z człowiekiem " bankowości ". Kontakt z HR i proces przygotowania dokumentów- świetny poziom ( otrzymałam bez problemu promese i nikt nie robił mi z tego powodu problemów). Ostatecznie zostałam w " swojej " organizacji że względu na możliwość objęcia wyższego stanowiska . Jednak warunki zatrudnienia w PEKAO SA były nieporównywalnie lepsze. Ja postawiłam na rozwój. Ostatecznie polecam , warto aplikować.

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Askier

Bo kadra na górze zmienia się i rotuje.. Nikt nie ma czasu na zajęcie się doradcami i klientami na dole. To zbędne elementy w pisowskim banku

Region

Teraz kolejne zwolnienia w Banku (do 1200 osób) oraz zmiana warunków zatrudnienia do 1350. W poprzednim roku skala była mniejsza a dobór osób zastanawiający. Zostało zwolnionych wiele osób z dużym doświadczeniem a co najważniejsze bardzo kompetentnych aby znaleść miejsce dla swoich i młodych . Nie ważne czy lepszych. Kiedyś rekrutacja była skierowana do osób zatrudnionych w firmie i znających realia.

odradzam
@Region

Miałem wątpliwą przyjemność uczestniczyć w rekrutacji do tej instytucji i mogę powiedzieć tylko tyle żeby unikać zatrudnienia w trybie umowy o pracę. Jeśli jesteście osobami z dużym doświadczeniem to bardzo prawdopodobne że okaże się, że stanowicie konkurencję dla osób które was zatrudniają i tylko stracicie czas i trochę nerwów bo pracy i tak w takim przypadku nie dostaniecie. Rekrutację są prowadzona na niskim poziomie w szczególności po stronie ludzi z działu HR, muszę przyznać że dawno nie spotkałem się z taką arogancją i butą w wydaniu rekrutera. Generalnie odradzam ale jak ktoś się chce przekonać i spróbować swoich sił to proszę bardzo :) Sądzę że instytucja ma spory potencjał, jednak jeśli będzie obsadzała stanowiska takimi ludźmi z jakimi miałem "przyjemność" tam się spotkać i rozmawiać to jeszcze dużo wody upłynie zanim ten bank dokona przejścia do 21 wieku. Jedyna nadzieja w tym że PZU kupi im mBank i ludzie z tego drugiego banki wprowadzą trochę profesjonalizmu, technologii i kultury. Żeby nie było tak negatywnie, to wg. mojego stanu wiedzy, można w Pekao znaleźć zajęcie na B2B, w tym przypadku nie będziecie stanowili konkurencji dla aktualnego kierownictwa więc i o angaż będzie łatwiej. Oczywiście B2B nie jest dostępne dla wszystkich stanowisk. W każdym razie miejcie tą świadomość że Pekao pomimo tego że zostało "odzyskane" od złych włochów to nadal mentalnie jako spółka jest organizacją skostniałą, prezentującą najgorsze cechy zarówno korporacji jak i spółek państwowych. Nowi ludzie którzy przyszli z innych firm, dodam że przechodzili całymi grupami (znajomy znajomego itd.) nie wprowadzili wg. mnie niczego wartościowego w tej spółce a raczej wręcz przeciwnie, zamiast kłaść nacisk na profesjonalizm to zajmują się głównie zachowaniem swoich stołków.

Charlotte

Miejmy nadzieję że to nie oni będą przejmować mBank, bo jeśli tak to zaorają tamten bank i sprowadzą do swojego poziomu.

już nie!

Centrala Żwirki i Wigury, Centrum IT. Dla osób z tego świata zdecydowani nie polecam. Bankowość to specyficzna działka, ale w tym banku specyfika to coś więcej ;) to stan umysłu.

odchodzący
@już nie!

potwierdzam. Najważniejsza jest pieczątka, siedzenie i czekanie, szczególnie dla ludzi zasiedziałych którzy niewiele więcej potrafią zrobić. Jak ktoś chce być kontraktorem to raczej nie tu. Chyba że nie odróżnia się kontraktora od niewolniczej UoP. Poza tym: na internet czekasz tygodniami bo pieczątki i ktoś musi też coś zrobić... Pod warunkiem, że ktoś zadzwoni i dodatkowo popcha. Ze dwa, może trzy razy. Na inne uprawnienia jeszcze dłużej....chyba że ktoś zainstaluje ci triala na chwile, to coś grzebniesz. A na koniec skrupulatny pracownik banku jeszcze Ci godziny obetnie bo wg niego tak powinno być. I takie podobne historie...

1
bebe

@### drwiny na samym początku z naszego doświadczenia to mega nieprofesjonalne zachowanie (O ile to prawda) ze strony rekrutera... Skoro nas zapraszają na rozmowę to chyba widzieli już cv i wiedzą czego się spodziewać, a zapraszają nas w celu nie wiem, rozrywki?

Kierownik

Kasa pewnie podobna i te złości.... na innych bo ludzie lubuią chodzić i robić! A liderzy co oczywiście pracujemy na nich :* bo jak ni ma ludzi do pracy

Ex Pracownica

Ta instytucja to jedna wielka porażka. Ludzie na wysokich stanowiskach (Przynajmniej Ci z którymi ja miałam do czynienia) są niekompetentni pod każdym względem. Nie posiadają wiedzy merytorycznej i nie posiadają umiejętności zarządzania, co powoduje, że każdy jest tam wolnym elektronem nie mającym pojęcia co ma robić. Pracownicy na niższych szczeblach są zirytowani, zdołowani i sfrustrowani. Odreagowują to na współpracownikach. Nie ma współpracy miedzy departamentami ani nawet między osobami z jednego zespołu. Nie ma dzielenia się wiedzą. Nie ma spójności danych, informacji. Nie ma kontaktów towarzyskich. Jest za to ciągła walka o zdobycie jakichkolwiek informacji, otrzymanie sprzętu lub choćby oprogramowania na którym masz obowiązek pracować. Nikomu na niczym nie zależy. Nic nie musi się zgadzać. Nic nie musi mieć sensu. A jednocześnie każdy ma do każdego o coś pretensje. To miejsce to królestwo absurdów. Nie uwierzyłabym w większość sytuacji, które miały tam miejsce, gdybym nie była ich świadkiem. Mam ponad 10-letnie doświadczenie i pracowałam w różnych miejscach, ale Pekao bije beznadziejnością na głowę wszystkie inne miejsca pracy razem wzięte. To jedyny pracodawca, którego źle wspominam. Czas spędzony w tej instytucji uważam za zmarnowany okres w moim życiu zawodowym. Jedyny plus pracy w tym miejscu to doświadczenie tego jak bardzo koszmarna może być kultura organizacyjna co prawdopodobnie sprawi, że już zawsze będę potrafiła doceniać swoich pracodawców, bo mam świadomość jak źle może być. Jako były pracownik naprawdę zastanawiam się jakim cudem ten bank jeszcze funkcjonuje. Nie powierzyłabym mu żadnych swoich pieniędzy ani nie poleciła pracy tam nikomu znajomemu.

Jolka

Słyszałem że warto tam pracować bo są dobre odprawy. Jan Krzysztof Bielecki siedział sobie tam kilka lat i 7mln odprawy dostał. Więc można stać się Królem Życia w Pekao

Zostaw merytoryczną opinię o Bank Polska Kasa Opieki S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
1/5 Na podstawie 3 ocen.
Bank Polska Kasa Opieki S.A.