Opinie o Pekao (Bank Polska Kasa Opieki S.A.) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Bank Polska Kasa Opieki S.A.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Bank Polska Kasa Opieki S.A. o rekrutacji.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Warszawa

Rubinek
Były pracownik

Niestety nie polecam pracy w Banku Pekao. Zatrudniają ludzi, czasami po 1,5 miesiąca się czeka na sprzęt do pracy wiec teoretycznie nie robi się nic. Dużo działów widmo powstało dla potrzeb zatrudnienia ludzi z IdeaBanku. Szefostwo jest ok, koordynatorzy już niekoniecznie, zatrudniają, szkolą aby po okresie próbnym nie przedłużyć umowy bo Bank ma już inne plany które co chwila się zmieniają. Praca mega niestabilna i nie pewna. Ktoś kto szuka stabilizacji to na pewno nie tu.

Mika
Inne
@Rubinek

Mogę się podpisać pod tym tekstem, wystawiają ofertę pracy, tworzą stanowisko, pracownik się szkoli,stara, angażuje, wykonuje należycie i profesjonalnie swoją pracę, posiada dużą wiedzę, motywację i doświadczenie,po czym po roku umowy na czas określony dostaje informację,że baj baj...., zupełnie bez sensu,bez konkretnych argumentów,bo nagle koncepcję zmienili,że już nie potrzebują dobrego pracownika, może wolą istnieć nadal w marazmie jakim istnieli,bez nowości, świeżości i uniwersalnośći. Jak dla mnie ,w mojej opinii, tak, duży bank,i nieprofesjonalne potraktowanie człowieka, który przez rok tak naprawdę był chyba wykorzystany. Ciężko powiedzieć,jakie intencje bank ma tworząc stanowisko,po czym je likwidować,po roku czasu. Bardzo, ale to bardzo nieprofesjonalne podejście do pracownika i tym samym brak szacunku. Nigdy z czymś takim nie miałam/em do czynienia. Warto dwa razy się zastanowić, zanim podejmie się pracę na danym stanowisku,w tejże instytucji.

Były pracownik
Były pracownik

Cześć, Na początku zaznaczę, że miażdżąca większość opinii zamieszczanych tutaj pochodzi od osób, które z jakichś powodów odeszły z pracy (tak jak ja), dlatego dla czytających sugestia, musicie mieć to na uwadze i patrzeć na oceny przez ten pryzmat. Pracowałem tu 1,5 roku . Od początku zaznaczę, że tego pracodawcę (jak chyba wszystkie korporacje) można oceniać z dwóch poziomów: ogólnego jak i departamentu. Ja się skupię na poziomie ogólnym, bo departament znam tylko jeden i to pewnie zależy gdzie trafisz. Zacznę jednak od tego, dlaczego odszedłem. Gdy się zatrudniałem, zażądałem określonej kwoty i taką otrzymałem. Po mnie do naszego zespołu przyszło jeszcze kilka osób. Okazało się, że w określonym zakresie naszych kompetencji ja mam największą wiedzę i doświadczenie (również spośród tzw. "starych pracowników" zatrudnionych przede mną). Ta wiedza wyszła i po ok. pół roku od zatrudnienia dostałem do opieki swój projekt. Robiłem z Niego szkolenia innym pracownikom, zajmowałem się trudniejszymi przypadkami. Z rozmów z przełożonym wyszło, że zarabiam mniej niż inni, zacząłem podsłuchiwać co mówią ludzie i okazało się, że osoby, które ja szkolę, którym zabieram trudniejsze przypadki, zarabiają więcej niż ja. Poszedłem na rozmowę z przełożonym i powiedziałem, że rozumiem, że zażądałem za mało, ale jeśli się wykazałem, jeśli pokazuje swoje doświadczenie i wykorzystuję tutaj wiedzę zdobytą gdzie indziej, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby mnie docenić. Nie oczekuję zarobków wyższych od moich kolegów, ale chociaż takich samych. Spotkałem się z odmową. Złożyłem CV i w innej firmie otrzymałem ile chciałem, zatem jeśli liczysz na to, że pracodawca Cię doceni, to nie tutaj. Tu panuje postkomunistyczne myślenie w tym zakresie i ciekaw jestem co pracodawca zrobi, gdy wejdą odpowiednie przepisy unijne. Podam przykład jednego minusa z mojego departamentu, który ponoć jest charakterystyczny dla całego Banku (bo rozmawia się z innymi pracownikami również) - otóż na jednego pracownika przypada tyle pracy, że można by nią oddzielić kilkoro ludzi, więc to, że nie mieścisz się w 8 godzinach jest raczej normą, trzeba tego mocno pilnować. I jeszcze jeden minus - pakiet medyczny (zależny od właściciela Pekao). Ktoś przyzwyczajony do innych standardów prywatnej opieki medycznej będzie musiał zejść na ziemię (tu np. horrendalnym wyzwaniem jest zdobycie kolejnej recepty przy chorobie przewlekłej, jeśli wystawi ją placówka współpracująca). Mimo wymienionych wad, oceniłem pracodawcę pozytywnie, bo: - mimo tego, że moje zarobki były niższe niż moich kolegów z zespołu, to były stosunkowo wysokie jak na standardy rynku (choć dostałem wyższe w innej firmie), - są coroczne podwyżki dla pracowników i są one realne (w ostatnim roku objęły wszystkich pracowników, w poprzednim był wymóg określonego stażu pracy). Jak to kiedyś czytałem w jednym z artykułów branżowych, zarobki nie są najważniejsze, ale nimi najłatwiej pracodawca może przysłonić inne mankamenty i tak właśnie jest w tym wypadku. Gdybym zażądał odpowiednio wyższej kwoty na początku, pewnie przez myśl by mi nie przeszło odchodzenie z tej pracy. Żądajcie więc dużo - "Sky is the limit" ;) I warto pamiętać o jeszcze jednej korporacyjnej zasadzie - "trawa zawsze jest bardziej zielona tam, gdzie nas nie ma".

anonim
Inne

Nie polecacie nawet, żeby załapać się na start w branży? Jest nabór Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Jakoś nie mogę uwierzyć, że w każdym oddziale byłby taki ponury klimat, czy brak poszanowania. Swoją drogą chętnie dowiedziałabym się, gdzie konkretnie jest ta placówka w W-wa, do której jest aktualny nabór. Dla pracownika dzielnica i dojazd ma kluczowe znaczenie...

anonim
Inne
@aaa

Faktycznie aż tak zła jest atmosfera między pracownikami? Myślałam nad praca w banku ale zdalną i nie mogę znaleźć informacji czy jest to w ogóle możliwe ? Wtedy w sumie nie ma się aż tak kontaktu z ludzmi a pasowałaby mi praca z domu

była pracownica AML Nowy wpis
Były pracownik

W centrali banku w departamencie AML panuje bardzo negatywna atmosfera pracy. SME (K.G.) poniża pracowników. Testy kompetencyjne są budowane z błędami logicznymi i mają za zadanie służyć jako narzędzie do poniżania pracowników. Team Leader (M.R.) wraz z SME (K.G.) wobec osoby, która ośmieliła się zwrócić im uwagę na niestosowne praktyki posłużyli się groźbą w postaci zamieszczenia negatywnych informacji na temat pracownika w bazach danych, które rzekomo mają uniemożliwiać dalszą pracę w obszarze AML. Z zemsty wystawili negatywną opinię, która w konsekwencji skutkowała niepodpisaniem umowy o pracę po okresie próbnym.

Nie trać czasu na tę firmę Nowy wpis
Były pracownik

Najgorsze miejsce pracy jakiego doświadczyłam. Brak rzeczywistych szkoleń. Szkolenia tylko dla firmalnosci polegają na odsłuchiwaniu nagrań. Testy kompetencyjne po zatrudnieniu służą przełożonym do wykazywania za wszelką cenę, że brakuje wiedzy, że jest się mniej kompetentnym niż przełożeni. Okropna atmosfera. SME poniża pracowników.

Była pracownica n Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam tej firmy. W Centrali panuje bardzo betonowa, zakłamana i zafałszowana atmosfera pracy. Pozoranctwo i formalizm. Wszelkie negatywy zamiatane są pod dywan i ukrywane. Hierarchia władzy jak z czasów PRL. Każdy kto jest wyżej oczekuje podlizywania się i żąda służalczej postawy od współpracowników. SME obrażają członków zespołu poniżając ich i zarzucając brak kompetencji na podstawie wyników testów które są skonstruowane w taki sposób aby wykazać błędne rozumowanie, źle skonstruowane logicznie pytania dopuszczające różne interpretacje. Zdecydowanie nie polecem tej firmy.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie, zwłaszcza w centrali. To czego tam doswiadczyłam to szok i niedowierzanie, że może być tak fatalna atmosfera w zespole. Zakompleksiona i niekompetentna kadra usilująca za wszelką cenę udowodnić kazdemu nowemu czlonkowi zespołu, że jest niekompetentny. Szkolenia przeprowadzane na szybko tylko dla firmalności. Pozoranctwo i (usunięte przez administratora) oraz buta SME, zwłaszcza jednego, który panoszy się tam jak święta krowa i uważa się za guru. A w rzeczywistosci jest guru lizodupstwa. Woda sodowa uderzyła do głowy także QC, która traktuje z góry nawet osoby dwa razy starsze od siebie i zachowuje sie jakby pozjadała wszystkie rozumy. Dodatkowo totalny brak profesjonalizmu Team Leadera, który niemal codziennie się spóźnia, lekceważy podwładnych a podlizuje się przełożonym i nie ma zielonego pojęcia o zarządzaniu zespołem.

logo firmy Kasjer-sprzedawca
Warszawa
D. Wiśniewski i Wspólnicy sp.j.
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy International Trade Specialist with Polish
Katowice
Veo Worldwide Services
(405 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
kandydat
Użytkownicy czekają na odpowiedź 8 dni.
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć na jaką podstawę może liczyć Doradca Klienta Biznesowego? Jakie są widełki?

Jan
Kandydat

Niestety, muszę wyrazić swoje niezadowolenie z procesu rekrutacyjnego, w którym uczestniczyłem. Po zakończeniu rozmowy kwalifikacyjnej nie otrzymałem żadnego kontaktu ze strony rekrutera, co było sprzeczne z wcześniejszymi zapewnieniami o udzieleniu feedbacku w ciągu dwóch tygodni. Mimo moich starań, aby uzyskać informacje o wyniku rekrutacji, spotkałem się z całkowitym brakiem odpowiedzi. Taka sytuacja jest szczególnie frustrująca, ponieważ włożyłem dużo czasu i wysiłku w przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej oraz byłem zainteresowany ofertą pracy. Brak komunikacji i informacji zwrotnej po rozmowie jest nieprofesjonalny, szczególnie kiedy w mediach Bank Peako jest przedstawiany jako super pracodawca. Mam nadzieję, że w przyszłości proces rekrutacyjny zostanie poprawiony, aby kandydaci byli informowani o statusie rekrutacji, niezależnie od jej wyniku.

kandydatka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 18 dni.
Kandydat
 Pytanie

Też rozpoczynam za kilka dni pracę w Pekao i czytając opinie zaczynam mieć obawy .Z tego co ja zrozumialam na rozmowach, to nie ma minimum planów jakie trzeba zrobic żeby otrzymac premie.Kasa jest niby naliczana za kazdy produkt+dodatek za trasakcje kasowe. Tak mi mówiono na rozmowie i tak i mówili inni pracownicy Pekao. Czy ja cos źle zrozumiałam?

olaf
Kandydat
 Pytanie

Cześć, interesuje mnie Wasza opinia o stanowisku głównego specjalisty w biurze procesów kyc- czy wiecie może jaka jest atmosfera w zespole, ile dni z biura, jakie widły są na tym stanowisku? każda opinia mile widziana, pozdrawiam

kalina
Inne
@olaf

Nie dam sobie ręki uciąć, ale obiło mi się o uszy 4 dni w miesiącu z biura oraz ok 10tys brutto

Były pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 33 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy na stanowisku tzw. Sioka czyli specjalisty ds sprzedaży i obsługi klienta. Dlaczego? Wszystko to co się robi jest przestarzałe. Wyproszenie tabletu do obsługi klienta żywcem ściągnięte sprzed 10 lat z innego banku - tu nowość! Ciągle wieszające się systemy, kadra kierownicza bez wykształcenia, pracownicy, którzy pracują po 15-20 lat uważają się za bogów - przykład - każdy ma rotacyjnie obsługiwać kasowo, a taki wieloletni pracownik stwierdza, że nie bo ma problemu z ciśnieniem i mu obsługa gotówka podnosi ciśnienie ???? donosicielstwo bzdur jest promowane, traktują cię jak małe dziecko - jak w grzewczy sposób wyrazisz niezadowolenie ze ściągnięcia z urlopu jesteś już na czarnej liście, bo się stawiasz. Ot taki bubel - praca tylko dla marionetek i nieświadomych....

Gość
Kandydat

Oferty dotyczące Compliance chyba są sztucznie tworzone. Od kilku miesięcy składam cv i mimo kwalifikacji nikt się nie odzywa.

Anna
Inne
 Pytanie

Witam, mam pytanie w sprawie zajęcia komorniczego na koncie pekao , mają Państwo jakaś informacje? Chciałabym się dowiedzieć czy przy zajęciu można płacić kartą i robić normalnie przelwy ? Czy zostaje opcja tylko wypłaty w banku ?

Sara
Pracownik
@Anna

Wypłata tylko w kasie w placówce

Jula
Inne

Zaciekawiło mnie opublikowane ogłoszenie Ekspert ds. rozpatrywania reklamacji, szczególnie pod tym kątem, że proponują pracę w trybie hybrydowym, czyli nie trzeba jeździć codziennie. Jak często do firmy jeździcie ogółem?

Lila
Inne

Hej, studenci! Ktoś korzystał z IT Banking Champions? Płacą na tych praktykach przyzwoicie? W raporcie banku za 2022 r. znalazłam, że wtedy można było praktykować na stanowiskach: programista, tester, analityk lub administrator, na umowę o pracę na czas określony. O finansach nie wspomnieli :)

Alka
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś z was pracuje na stanowisku inspektora/Specjalisty ds. Reklamacji? Chciałam podpytać o atmosferę i zarobki

Rafał Wiśniewski
Inne

jest rzetelnym ,profesjonalnym i kompetentnym doradcą

Dominika
Inne

Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Infolinia zawsze jest zajęta i nigdy nie można się dodzwonić. Wysłałam formularz aby się ze mną skontaktowali. Pan z którym rozmawiałam nie wysłuchał mnie do końca i w trakcie rozmowy powiedział pozdrawiam i się rozłączył. Nic nie można załatwić przez infolinię jak w innych bankach tylko trzeba jeździć do placówek. Bardzo nie polecam tego banku.

Miki
Były pracownik
@Dominika

Nie polecam pracy nawet dla początkujących . Podstawa bardzo mała - premia 2 miesiące po zakończonym kwartale - czyli premie są 2 razy do roku . Bank ma dużo spraw o (usunięte przez administratora) - jestem zdziwiony za co oni nagrody dostają . Kadra wyższa bez wykształcenia i umiejętności prowadzenia placówki . Naprawę nie polecam

Kandydat
Inne
 Pytanie
@Miki

Jaka podstawa na jakim stanowisku? Jakie premie? Proszę, daj znac.

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Pojawiło się ogłoszenie na stanowiska kierownika zespołu w centrali Na jakie warunki można liczyć? Dosyć spory zespół bo aż 30 osób Czy można liczyć na auto służbowe jako dodatek?

anonim
Inne

Interesowałaby mnie praca, którą ogłaszają, na inspektora ds. rozpatrywania reklamacji. Tylko przyznam, że liczyłem na możliwość pracy z domu. Znajoma pracuje na podobnym stanowisku w innej firmie i pracuje sobie na home office. A tu tylko wspomniane o hybrydzie, czy z czasem można przejść na zdalną pracę?

Rubinek
Były pracownik

Niestety nie polecam pracy w Banku Pekao. Zatrudniają ludzi, czasami po 1,5 miesiąca się czeka na sprzęt do pracy wiec teoretycznie nie robi się nic. Dużo działów widmo powstało dla potrzeb zatrudnienia ludzi z IdeaBanku. Szefostwo jest ok, koordynatorzy już niekoniecznie, zatrudniają, szkolą aby po okresie próbnym nie przedłużyć umowy bo Bank ma już inne plany które co chwila się zmieniają. Praca mega niestabilna i nie pewna. Ktoś kto szuka stabilizacji to na pewno nie tu.

Kamila
Inne
@Rubinek

Można prosić o skonkretyzowanie tych działów widmo? faktycznie dosłownie nikogo tam nie ma czy ktoś jest ale nie pracuje? Zmienność tych planów by mnie też interesowała, czego tak właściwie dotyczą, że kończy się to podziękowaniem za współpracę?

Askier
Inne
@Rubinek

Panie tak jest praktycznie w każdym banku.. Poczytaj na forach co się dzieje. Pko bp, bank pocztowy, alior itd szkoda życia i zdrowia

Rubinek
Pracownik
@Kamila

Są pracownicy, ale karta obowiązków jest tak rozległa że można by na każdym stanowisku tam pracować. HR nawet nie pilnuje terminu okresu ważności badań lekarskich, jest grono osób którym już dawno się przeterminował badania i nikt na to nie zwraca uwagi. Masa błędów które popełnia dział HR z którymi pracownik później walczy sam. Brak komunikacji między szefostwem a kadrami. Premie kwartalne które przyznawane są na nie jasnych zasadach. Nazwałam go działem widmo gdyż takiej jednostki nigdy w Banku nie było, powstała jedynie żeby upchnąć gdzieś ludzi z byłego IdeaBanku, docelowo nie wiadomo co się będzie robić bo tu decyzje są z dnia na dzień podejmowane, pracownicy oczywiście dowiadują się ostatni o tych decyzjach. Niestety brak ładu i składu. Nie polecam.

Benek
Były pracownik
@Rubinek

Ja tez nie polecam . Kolega pyta o schludny strój - że pracodawca powinien go zapewnić lub dać ekwiwalent na to - tutaj nie ma żadnej z opcji . Musisz sobie sam kupić za te marne grosze które zarabiasz . Firma rodem z PRL-u . Tak zwany HR nie ma pojecia co dzieje się w placówkach . Kadra wyższego szczebla nie ma wogole wykształcenia które niby jest wymagane . Jak dla mnie brak kompetencji do zarządzania . W placówkach jest chora atmosfera . Jeżeli macie ochotę stracić zdrowie i dokładać do interesu to zapraszam . W przeciwnym razie unikajcie tej firmy

Stokrotka
Były pracownik
@Rubinek

Tak, to prawda, mi nie przedłużyli umowy podając jakieś nie prawdziwe powody, wcześniej utrzymując w przekonaniu, że umowa będzie przedłużona a poinformowali na ostatnią chwilę. Niepoważni ludzie tam pracują. Mocno nie polecam, zwłaszcza jak ktoś pracował w komercyjnych bankach, to tu się cofnie w czasie o jakieś 15-20 lat. Kultura organizacyjna fatalna i ogólny bałagan.

anonim
Inne
@Stokrotka

A jakie powody podali? To ile dni przed końcem umowy poinformowali cię, że jednak jej nie przedłuża? W ogóle to jakie umowy przeważnie mają pracownicy? Często się właśnie zdarza, że nie są one przedłużane?

Ja
Pracownik
@Rubinek

... doświadczyłam tego, pomimo starań, wykonywania zadań, planów,są układy, układziki, stara ekipa trzyma się siebie, kłamiąc, knujac, dyskryminujac, utrudniajac, (usunięte przez administratora), wyciskają nowego pracownika jak cytrynę, są bezwzględnie, a góra wciąć wieży zakłamanym menadżerów, zwalniających, nie dających szans nowym choć Ci pokazali ze robią biznes, przerażające i smutne, nie polecam, ostrzegam, sprawy nadal zamiatane są pid dywan, a stara kadra trzyma się kurczowo razem.

Ja
Pracownik
@Stokrotka

Zgadzam się, nie dają szans nowym pracownikom, stara ekipa szukanuje, (usunięte przez administratora), dyskryminuje, mają w tym doświadczenie i wprawę, wszystko zamiatane jest pod dywan, obiecują i zwalniają, bez skrupułów, bez szansy, bez powodu, a jeśli pokazujesz że pracujesz cóż źle, bo wyrywasz ich że, strefy komfortu, że można.... Smutne i bolesne doświadczenie

1
anonim
Inne
@Ja

a to po jakim czasie są zwalniani Ci nowi pracownicy? na ile dostają swoją pierwszą umowę? i w takim razie, to totalnie nikt nowy nie osiada się na tym stanowisku? cały czas pracuje tylko stały zespół?

Mika
Inne
@Rubinek

Mogę się podpisać pod tym tekstem, wystawiają ofertę pracy, tworzą stanowisko, pracownik się szkoli,stara, angażuje, wykonuje należycie i profesjonalnie swoją pracę, posiada dużą wiedzę, motywację i doświadczenie,po czym po roku umowy na czas określony dostaje informację,że baj baj...., zupełnie bez sensu,bez konkretnych argumentów,bo nagle koncepcję zmienili,że już nie potrzebują dobrego pracownika, może wolą istnieć nadal w marazmie jakim istnieli,bez nowości, świeżości i uniwersalnośći. Jak dla mnie ,w mojej opinii, tak, duży bank,i nieprofesjonalne potraktowanie człowieka, który przez rok tak naprawdę był chyba wykorzystany. Ciężko powiedzieć,jakie intencje bank ma tworząc stanowisko,po czym je likwidować,po roku czasu. Bardzo, ale to bardzo nieprofesjonalne podejście do pracownika i tym samym brak szacunku. Nigdy z czymś takim nie miałam/em do czynienia. Warto dwa razy się zastanowić, zanim podejmie się pracę na danym stanowisku,w tejże instytucji.

Danuta
Inne

Cześć, nie podali w jakich godzinach jest praca. Ktoś tutaj wie? Chodzi o stanowisko Specjalista ds. Raportowania, na które wystawili ogłoszenie na stronie internetowej.

Zostaw merytoryczną opinię o Bank Polska Kasa Opieki S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bank Polska Kasa Opieki S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bank Polska Kasa Opieki S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bank Polska Kasa Opieki S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Bank Polska Kasa Opieki S.A.?

    Kandydaci do pracy w Bank Polska Kasa Opieki S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Bank Polska Kasa Opieki S.A.
1.6/5 Na podstawie 14 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Przejdź do nowych opinii