Opinie o Tpay (Krajowy Integrator Płatności S.A.) w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Krajowy Integrator Płatności S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Krajowy Integrator Płatności S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Poznań

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Krajowy Integrator Płatności S.A. w Poznań

anonim
Inne

Zamierzam spróbować swoich sił na stanowisku Customer Service Specialist. Podoba mi się możliwość pracy zdalnej, czytałem też, że firma oferuje niezbędne narzędzia do pracy, w takim razie komórka laptop do pracy w domu są? Wynagrodzenie określone zostało jako stałe miesięczne, a jego wysokość? Wie ktoś?

Kasia
Pracownik
@anonim

Tak. Prowadzimy rekrutacje wewnętrzne więc każdy pracownik ma możliwość przejścia do innego zespołu. Jednak decyzja o powodzeniu takiego transferu oparta jest na weryfikacji kompetencji pracownika i tego czy spełnia on/ona oczekiwania przypisane do nowej roli. Taki transfer nie jest więc gwarantowany.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie może, czy w Krajowy Integrator Płatności S.A. szukają chętnych na staż?

Żaklina
Inne
@Kasia

A są może jakieś kryteria, które trzeba spełnić żeby przedłużyć współpracę po stażu? Wynagrodzenie jest ustalane bezpośrednio przed podjęciem pracy?

anonim Nowy wpis
Inne

Chce aplikować na stanowisko Head of Finance & Controlling. Widełki między 19-23 tys. brutto. Taka stawka na normalnej umowie czy zalecane jest założenie działalności? Wspomniane jest o pracy w systemie hybrydowym. Można wybrać dni w których będzie się w biurze? Jak to wygląda u innych pracowników?

Kasia Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Oferta dotyczy wysokiego stanowiska dlatego na wszystkie te pytania odpowiemy w procesie rekrutacji. Zapraszamy do aplikacji.

Aaa Nowy wpis
Inne
@Kasia

A czy niektóre kwestie pozostają tajemnicą? Zanim zdecyduję się złożyć cv, chciałabym mimo wszystko rozwiać niektóre wątpliwości i wiedzieć coś przed samą rekrutacją :). Dajcie znać, czy rzeczywiście zarabia się 19k od samego początku.

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kasia Nowy wpis
Pracownik

Dziękujemy serdecznie za zainteresowanie. W najbliższym kwartale nie planujemy uruchomić procesu rekrutacyjnego do tego zespołu. Na naszej stronie kariera jest opublikowane ogłoszenie wraz z formularzem przez, który możesz wysłać nam swoje CV. W takim wypadku pozostaniesz w naszej bazie kontaktowej i jeśli pojawi się rekrutacja do działu AML skontaktujemy się z Tobą.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Krajowy Integrator Płatności S.A.?

Kasia
Pracownik
@Pytanie

Trudno odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. W Tpay działają różnorodne zespoły specjalistów i różna jest specyfika ich pracy. Bywa, że jakieś czynniki jak np. sezon przedświąteczny lub osłabienie składu zespołu wpływa na pojawianie się nadgodzin.

Henia
Inne
@Kasia

Ok. A jak płacą za nadgodziny?? Czy jest stawka taka, jak wynika z kodeksu pracy, czy firma jednak woli, aby te godziny odebrać po prostu innego dnia? I jak pracownik ma nadgodziny, to firma zapewnia jakieś jedzenie, jeśli pracownik zostaje w firmie dłużej tego samego dnia?

Kasia
Pracownik
@Henia

Staramy się aby nasi pracownicy zachowywali balans pomiędzy liczbą godzin pracy i odpoczynku dlatego preferujemy odbieranie nadgodzin innego dnia. Firma nie zapewnia jedzenia jeśli pracownik zostaje w niej dłużej tego samego dnia.

Izka
Inne
@Kasia

Mi to w sumie bez różnicy, czy nadgodziny bym miała wypłacone czy do odebrania. Ciekawość jednak wzięła górę :). Jak są wypłacane nadgodziny, jeżeli pracownik jednak chce, żeby mu je wypłacono? Rozumiem, że stawka jest wtedy wyższa niż za normalną godzinę.

anonim
Inne

Zamierzam spróbować swoich sił na stanowisku Customer Service Specialist. Podoba mi się możliwość pracy zdalnej, czytałem też, że firma oferuje niezbędne narzędzia do pracy, w takim razie komórka laptop do pracy w domu są? Wynagrodzenie określone zostało jako stałe miesięczne, a jego wysokość? Wie ktoś?

Kasia
Pracownik
@anonim

Cieszymy się, że zainteresowałeś(-aś) się naszą ofertą! Praca zdalna na stanowisku Customer Service Specialist jest możliwa po początkowym okresie wdrożenia. Narzędzia jakie przekazujemy w tym celu to laptop, słuchawki i inne akcesoria za pomocą, których realizowane są połączenia. Informacje o proponowanym wynagrodzeniu uzyskasz w trakcie procesu rekrutacyjnego.

Nela
Inne
@Kasia

Super, że można liczyć na pracę zdalną. To moja ulubiona forma! :) W takim razie, ile trwa ten początkowy okres wdrożenia? Kwestia kilku tygodni czy raczej miesięcy? Bo chcę się jakoś mentalnie przygotować, jeśli udałoby mi się dostać pracę. :P

Kasia
Pracownik
@Nela

Jest to kwestia mocno uzależniona od tempa wdrażania nowej osoby. Stosujemy w tym aspekcie bardzo indywidualne podejście obserwując postępy nauki. Uśredniając jest to zazwyczaj około 4-6 tygodni.

anonim
Inne
@Kasia

A zdarza się, że ktoś kuma temat i ten okres trwa krócej? Albo jeśli ktoś potrzebuje go więcej to firma daje taką możliwość? Czy okres szkoleniowy jest normalnie płatny? Po tym czasie są przewidziane podwyżki?

Kasia
Pracownik
@anonim

Tak. Długość okresu wdrożenia dobierany jest indywidualnie więc przewidujemy zmiany w każdym kierunku. Okres szkoleniowy jest realizowany w czasie trwania umowy na okres próbny tak więc jest normalnie płatny.

anonim
Inne
@Kasia

Umowa o pracę na okres próbny trwa, jak to często bywa, 3 m-ce? O ile wcześniej bym wiedział, czy chcecie przedłużyć współpracę? Nie chciałbym być zaskoczony decyzją. Jak rozumiem wszelkie wskazówki i uwagi, udzielane są na bieżąco?

Lidka
Inne

A co trzeba zrobić żeby pozytywnie przejść okres próbny? Wystarczy wykonywać swoją robotę i ma się już przedłużoną umowę czy może trzeba zrobić coś dodatkowego? Czy przedłużając kolejne umowy też informujecie o tym z wyprzedzeniem?

Kasia
Pracownik
@Lidka

Trudno na to pytanie odpowiedzieć zwięźle, ponieważ na pozytywną decyzję wpływa wiele różnorodnych czynników, o których informujemy osoby na okresie próbnym.

anonim
Inne
@Kasia

Ja tam bym się przykładał do roboty. Jednak może się zdarzyć, że nie zawsze bym zdążył na konkretną godzinę. Macie więc elastyczny czas pracy, czy sztywno ustawione godziny rozpoczynania i kończenia pracy?

Kasia
Pracownik
@anonim

Praca na stanowisku Customer Service Specialist zakłada sztywne godziny pracy.

anonim
Inne
@Kasia

Hmmm a jest opcja przejścia do innego działu w ramach awansu?/ Jak ktoś popracuje na tej posadzie np. 2, 3 lata, to potem jak jest jakas rekrutacja do innego działu, to taki pracownik ma szanse? Czy jest opcja awansu, ale tylko w ramach tego działu?

Kasia
Pracownik
@anonim

Tak. Prowadzimy rekrutacje wewnętrzne więc każdy pracownik ma możliwość przejścia do innego zespołu. Jednak decyzja o powodzeniu takiego transferu oparta jest na weryfikacji kompetencji pracownika i tego czy spełnia on/ona oczekiwania przypisane do nowej roli. Taki transfer nie jest więc gwarantowany.

logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Katy
Inne

Mam pytanie o zarobki na stanowisku sernior business development manager. Zastanowiły mnie takie same widełki w ogłoszeniu w przypadku umowy o pracę i B2B. pierwszy raz się z tym spotykam. Jak to rozumieć? Czy ktoś zatrudniony na tym stanowisku mógłby sie wypowiedzieć? Zazwyczaj różnica jest znacząca, w końcu jest sporo inaczej w kwestii podatków.

Kasia
Pracownik
@Katy

Prosimy o kontakt i poruszenie tej kwestii z osobą prowadzącą proces rekrutacyjny. Wszystkie zawiłości zostaną wyjaśnione w trakcie indywidualnej rozmowy.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Krajowy Integrator Płatności S.A.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Kasia
Pracownik
@Pytanie

Kształt procesu rekrutacyjnego jest uzależniony od roli, którą chcemy obsadzić. Najczęściej są to 2-3 spotkania. O ostatecznych decyzjach staramy się informować osoby uczestniczące w procesie najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj zajmuje to maksymalnie 5 dni.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kasia
Pracownik

Prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi klienta pod numerami: +48 61 66 82 778 +48 61 62 47 885 Biuro Obsługi Klienta czynne jest w dni powszednie od 08:00 do 20:00.

anonim
Inne
@Kasia

Ja bym chciał dopytać, w związku z aktualną ofertą dla Specjalisty Tech Support, ile może wynieść pensja zasadnicza? Gdyż nie zauważyłem takiej informacji w treści ogłoszenia. Mam ponad wymagane 1,5 roku doświadczenia, znam rynek e-commerce, a także jirę. Nie obca mi jest również dokumentacja techniczna. Uściślę, że z oferowanej UoP / B2B, zainteresowany jestem poznaniem stawki na UoP.

Kasia
Pracownik
@anonim

Proszę o kontakt bezpośredni pod adresem rekrutacja@tpay.com.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie może, czy w Krajowy Integrator Płatności S.A. szukają chętnych na staż?

Honorata
Inne

A w ogóle istnieje taki program? W przeszłości odbywały się jakieś staże? Mógłby uzyskać więcej informacji na ten temat? Jakie dokumenty trzeba było przygotować żeby rozpocząć współpracę?

Kasia
Pracownik
@Honorata

Nie prowadziliśmy dotychczas zorganizowanych programów stażowych, jednak realizowaliśmy pojedyncze staże lub praktyki. Zależało to jednak od zapotrzebowania na wsparcie w naszych zespołach oraz ich dostępność czasową aby zająć się stażystą_ką. Osoby zainteresowane zgłaszają się do nas poprzez Biuro Obsługi Klienta pod adresem mailowym: info@tpay.com

Honorata
Inne
@Kasia

Czy po zakończeniu stażu można liczyć na propozycje zatrudnienia? Zdarzało się już że stażyści zostawali zatrudnianiu po zakończeniu stażu? Możesz napisać jakie warunki są na takim stażu?

Kasia
Pracownik
@Honorata

Tak. Zdarzało się, że kontynuowaliśmy współpracę z osobą odbywającą staż. Warunki takiego zatrudnienia ustalaliśmy indywidualnie w zależności od dostępności tej osoby.

Danka
Inne
@Kasia

Czyli po stazu można liczyć na elastyczne godziny pracy? Czy po prostu jest możliwość pracy na pełen etat, pół i w innych wymiarach? A umowę na jaki czas mozna wtedy dostać?

Kasia
Pracownik
@Danka

Jak wspomniałam we wcześniejszym komentarzu nasze podejście jest indywidualne i zależne także od potrzeb stażysty. Z tego powodu dopuszczamy obie możliwości, a czas trwania umowy zależy od jej typu.

Żaklina
Inne
@Kasia

A są może jakieś kryteria, które trzeba spełnić żeby przedłużyć współpracę po stażu? Wynagrodzenie jest ustalane bezpośrednio przed podjęciem pracy?

Barbara
Inne

Ktoś pracował jako Risk Specialist u nich? Ogólnie to mnie jedna rzecz zaintrygowała w ogłoszeniu, które znalazłam w necie. To wsparcie psychologiczne, które gwarantują. Taki stres tam jest czy co, że mają to w ofercie? Na czym te wsparcie polega?

Kasia
Pracownik
@Barbara

Benefit w postaci wsparcia psychologicznego oferowany jest wszystkim pracownikom Tpay niezależnie od zajmowanego stanowiska. Jego wprowadzenie nie wynikało z poziomu stresu odczuwanego przez naszych pracowników, a z chęci rozszerzenia oferty. Został uruchomiony w roku 2020 kiedy to pandemia wirusa Covid-19 zmusiła nas do pozostania w domu. Wdrażając ten benefit chcieliśmy zapewnić pracownikom dostęp do specjalistów w okresie wzmożonego stresu wynikającego z sytuacji światowej. Rozwiązanie się sprawdziło, a benefit został z nami na dłużej :)

Krystyna
Inne
@Kasia

Poza tym jakie inne benefity tu macie? Skoro jest opieka psychologiczna to czy inne filary opieki medycznej też wchodzą w grę? Poza tym pracujecie zdalnie skoro pozostaliście w domu na czas pandemii czy teraz w biurze?

Kasia
Pracownik
@Krystyna

Oferujemy całą gamę benefitów dla naszych pracowników, są to min.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, lekcje języka angielskiego, budżet szkoleniowy, ubezpieczenie na życie, produkty Pekao S.A. i PZU na preferencyjnych warunkach. Aktualnie praktykujemy model pracy hybrydowej. Pracownicy w konsultacji z przełożonym mogą decydować kiedy i skąd pracują. Część osób pracuje w 100% zdalnie, lecz są też osoby, które obecne są w biurze codziennie z własnego wyboru. Wszystko zależy od wykonywanych obowiązków, preferencji oraz miejsca zamieszkania pracownika.

Honorata
Inne
@Kasia

Czy podczas okresu wdrożenia można już liczyć na pracę zdalną? Nie ukrywam, że szukam akurat zdalnej pracy, ewentualnie hybrydowej.

Kasia
Pracownik
@Honorata

Możliwość pracy zdalnej pojawia się w momencie uzyskania pewnego poziomu samodzielności w realizowanych zadaniach. W procesie onboardingu staramy się przygotować wszystkich w możliwie najkrótszym czasie do tego etapu jednak jest to kwestia bardzo indywidualna oraz zależna od typu realizowanych zadań.

Krystyna
Inne
@Kasia

Jak tu u was wygląda takie wdrożenie? Są to jakieś szkolenia czy po prostu zapoznanie się ze swoimi obowiązkami przy jakimś innym pracowniku?

Kasia
Pracownik
@Krystyna

Proces onboardingu wspieramy różnymi rozwiązaniami. Wśród nich są spotkania i szkolenia z różnych obszarów, samodzielna praca z przygotowanymi materiałami oraz bliska współpraca z zespołem od pierwszych dni w celu obserwacji sposobu wykonywanych obowiązków.

Dawid
Inne

Witam. Polecam usługi tej instytucji. Tygodniami walczyłem o przelew środków z pobraniowej wysyłki z firmą Smart Kurier. Brak kontaktu do firmy tylko automatyczne wiadomości na każda formę zapytania. Zgłosiłem sie telefonicznie po pomoc. Miła błyskawiczna obsługa weryfikacja stanu faktycznego i co najważniejsze natychmiastowe działanie. Dwa dni po zgłoszeniu firma Smart Kurier nagle odezwała się z przeprosinami i okazało się że "nastąpiła pomyłka" . Jak postąpić dowiedziałem się na jednym z forów gdyż okazało się że nie jestem jedynym klientem.,który ma problem z odzyskaniem swoich pieniedzy z pobrania a kontakt z firma jest niemożliwy. (Dwa miesiące te same automatyczne wiadomości. Brak telefonu). Jednak jeszcze są instytucje w których człowiek spotyka sumienność i profesjonalizm. Polecam

Małgorzata
Pracownik
 Pytanie

zapłaciłąm za mycie pojazdu 14.03 2023 do tej pory 27.03 .2033 wpłata nie dotarła do Carnet .pl

Kasia
Pracownik
@Małgorzata

Prosimy o kontakt pod adresem: info@tpay.com i podanie więcej informacji - wówczas będziemy mogli pomóc.

HALLO....
Pracownik
 Pytanie

ŚCĄGNIĘTO MI PIENIADZE 234 ZŁ ZA CO?????

Kasia
Pracodawca
@HALLO....

Prosimy o kontakt pod adresem: info@tpay.com i podanie więcej informacji - wówczas będziemy mogli pomóc.

Roman
Inne

Mam pytanie zostało mi pobrane z konta 127 zł Tytuł TR-2GV4-75GM46X Nie wiem co to jest poproszę o informacje

Kasia
Pracownik
@Roman

Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Dane kontaktowe znajdzie pan na tej stronie: https://tpay.com/kontakt

poszukująca pracy
Kandydat
 Pytanie

Czy Krajowy Integrator Płatności S.A. jest zakłądem pracy chronionej?

1
Maja
Inne
@poszukująca pracy

To jest dobre pytanie, ja uważam, że na stanowiska w IT nie powinno to być przeszkodą, oczywiście w zależności od stopnia niepełnosprawności, ale praca przy komputerze... No i spółka pod nadzorem KNF, czyli państwowym, to tym bardziej powinna byc otwarta. A jak jest, to się także chętnie dowiem :)

1
Kasia
Pracownik
@poszukująca pracy

Krajowy Integrator Płatności S.A. nie posiada statusu pracy chronionej co nie oznacza, że nie jesteśmy otwarci na kandydatów z niepełnosprawnościami.

Honorata
Inne
@Kasia

I takie osoby to nie znajdą tu zatrudnienia?

1
Kasia
Pracownik
@Honorata

Oferowane przez nas stanowiska pracy przygotowane są do tego aby pracę na nich mogły wykonywać osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności i min. z takimi aktualnie współpracujemy. Przy podejmowaniu decyzji o współpracy najważniejsza jest dla nas ocena kompetencji prowadzona w czasie procesu rekrutacyjnego niezależnie od stanu zdrowia kandydata.

Pracownik
Pracownik

Mili ludzie, sympatyczna atmosfera, umowy o prace i dużo benefitów.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Mimo początkowego bardzo dobrego wrażenia, niestety aktualnie jestem bardzo rozczarowana i moje wrażenia z pracy w tym miejscu są negatywne. Początkowo było super - atmosfera przyjazna, ludzie świetni. Osoba, która mnie szkoliła również wykonała świetnie swoje zadanie. Myślałam, że w pracy idzie mi dobrze - nie było wobec mnie żadnych skarg czy uwag co do realizacji moich zadań. Raz w ciągu trzech tygodni pracy musiałam wyjść na 2 godziny do notariusza, co obiecałam odpracować - mimo dopytywania kiedy mogę to zrobić, nie usłyszałam odpowiedzi. W ostatnim dniu mojej pracy wydarzyła się dość nieprzyjemna, krępująca sytuacja - musiałam udać się do komornika. Było mi zwyczajnie głupio przyznać, że to właśnie do komornika muszę się udać więc napisałam SMS Kierowniczce, że muszę iść do urzędu. W odpowiedzi usłyszałam, że pogadamy gdy będzie w biurze. Na miejscu przyznałam, że chodzi o komornika, ze łzami w oczach bo zwyczajnie było mi wstyd. Usłyszałam, że "dla Niej jestem już niewiarygodna i teraz już nie ma pewności, czy nie kłamałam w kwestii wyjścia do notariusza" (na co oczywiście miałam potwierdzenie w formie dokumentów). Pół godziny później otrzymałam wypowiedzenie w trybie natychmiastowym. Jaki powód usłyszałam? "Robiłaś za mało notatek na szkoleniu". Szczerze? Zwyczajnie mi przykro. Czekałam 2 miesiące na możliwość pracy w tym miejscu odrzucając inne, równie ciekawe oferty zachęcana długim stażem pracowników i benefitami. Zamiast tego wyrzucono mnie po 3 tygodniach nie dając wcześniej żadnych feedbacków czy alarmów, że moja praca nie jest tak dobra, jak powinna.

Kasia
Pracownik
@Były pracownik

Od zawsze każdy pracownik jest dla nas bardzo ważny. Już na etapie rekrutacji dbamy o jak najlepsze doświadczenia kandydatów. Dbamy także o jego onboarding, dostarczamy szeroki szkoleń, mentoring i sprawdzamy, jak aklimatyzuje się w zespole. Niektórzy zostają z nami na lata, inni z różnych przyczyn nie. Szanując trudne wybory dotyczące odejścia po okresie próbnym lub w jego trakcie, podejmowane przez samych pracowników lub, z drugiej strony, decyzje szefów, którzy prowadzili rekrutację - nigdy nie komentujemy takim powodów publicznie i tego robić nie będziemy. Przez szacunek do człowieka. Po prostu. Jedno jest pewne, decyzja o odejściu zawsze jest umotywowana, gdyż obie strony włożyły w proces rekrutacji ogrom serca i wysiłku, wiem, że w tym wypadku także tak było. Życzymy Ci znalezienia pracy, która Tobie da wiele satysfakcji. Powodzenia!

Były pracownik
Były pracownik
@Kasia

Skoro powody są inne, niż opisałam powyżej będę wdzięczna za pierwszy profesjonalny Feedback z Państwa strony. Szanuję wzorcowe wręcz odpieranie zarzutów rzeczowego podejścia do pracownika (przeć kierowniczkę), ale nadal temat nie został wyczerpany. Za życzenia dziękuję, pracę znalazłam ekspresowo ze względu na wzorcowe kwalifikacje - za lepsze pieniądze i bez wodzenia za nos co do czasu rozpoczęcia pracy.

Piotr
Inne

W jaki sposób można sprawdzić płatność.

Kasia
Pracownik
@Piotr

Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerami: +48 12 35 02 477 / +48 61 66 82 778 / +48 22 37 90 277

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Krajowy Integrator Płatności S.A. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Kasia
Pracownik
@Pytanie

Tak, oferujemy umowy o pracę z początkowym okresem próbnym, a następnie na czas nieokreślony.

XYZ
Pracownik

Świetna atmosfera, dobre zarobki, świetne benefity pracownicze i piękne, nowoczesne biuro. Wszystko to tylko zachęca i motywuje do pracy :).

Medcardio
Inne

Ktoś 0odszywa się pod ta firmę albo sama. Firma ściąga mi po 60 zł w. Kilka dni!

1

Zostaw merytoryczną opinię o Krajowy Integrator Płatności S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Krajowy Integrator Płatności S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Krajowy Integrator Płatności S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Krajowy Integrator Płatności S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Krajowy Integrator Płatności S.A.?

    Kandydaci do pracy w Krajowy Integrator Płatności S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Krajowy Integrator Płatności S.A.
4.4/5 Na podstawie 51 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • św. Marcin 73 lok. 6
    61-808 Poznań
  • NIP: 7773061579 KRS: 0000412357
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Krajowy Integrator Płatności S.A.
Przejdź do nowych opinii