Opinie o tuz.pl - TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy TUZ TUW. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie TUZ TUW o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TUZ TUW w Warszawa

Cezar
Były pracownik

Stanowczo odradzam pracę w Tuzie jeśli szanujecie sobie zdrowie psychiczne i fizyczne... Praca na padających komputerach, krzesła się rozpierdalają. Brak herbaty, kawy. Koordynatorzy mają (usunięte przez administratora) na pracowników, jeśli potrzebujesz pomocy to licz na siebie. Wynagrodzenie minimalne, brak możliwości podwyżki, brak szkoleń, prawie brak możliwości premii. Szkolenia nowych pracowników wyglądają tak, że każą odsłuchwiac nagrać ze szkoleń. Brak możliwości wypowiadania własnego zdania nawet jeśli mowi się prawde aby cos można było poprawić na lepsze to trzeba się liczyć że następnego dnia możesz dostać wypowiedzenie. Atmosfera gęstaz liczą się tylko tabelki, wyniki, to ile się spraw zrealizowało.Chcieli by (usunięte przez administratora) za (usunięte przez administratora).. Wszystko robią aby pracownik z działu obsługi klienta nie wyrobił premii...

4
Dawid
Pracownik
@Maria

Po prostu przy ustalaniu premii masz ją obniżaną o ile błąd zostanie wyłapany w danym miesiącu. Jeżeli Twój błąd "wypłynie" później to bez konsekwencji.

Damian
Były pracownik

Specjalista ds.Sprzedaży Od samego początku podczas onboardingu mogłem liczyć na stałe wsparcie szkoleniowca. Proces był dobrze zorganizowany i umożliwił mi szybkie wdrożenie się do rozpoczętej pracy. Wszyscy współpracownicy z zespołu oraz przełożeni wspierali mnie merytorycznie oraz służyli pomocą w razie napotkanych trudności. Dzięki pracy w TUZ mogłem podnieść swoje kompetencje poprzez doświadczenie na stanowisku sprzedawcy oraz rozwinąć się w tej bardzo wymagającej branży. Pracodawca zapewnia wiele benefitów pozapłacowych w postaci ubezpieczenia grupowego,karty sportowej czy też pracowniczych planów kapitałowych. Oczywiście takie podstawowe udogodnienia jak kawa,herbata są dostępne natomiast dodatkowo na plus należy wspomnieć o przygotowaniu wigilii pracowniczej a najbardziej o pączusiach na tłusty czwartek. Gdy potrzebowałem urlopu bezproblemowo uzyskałem go w dogodnym dla siebie terminie (nie zawsze jest to takie proste w innych firmach). W przypadku wynagrodzenia warto wspomnieć o jasnym,dobrym systemie motywacyjny z możliwością uzyskania wysokiej premii. Elastyczny grafik można wskazać na równie duży plus,gdyż w zależności od potrzeb można było wskazać godziny w jakich chcę pracować i nigdy nie było z tym problemu. Podczas pracy również odbywały się warsztaty szkoleniowe ze sprzedawanych produktów ubezpieczeniowych m.in ubezpieczenia nieruchomości. Pracę w TUZ oceniam bardzo pozytywnie,jeśli szukasz możliwości rozwoju,pozytywnej atmosfery oraz dobrych zarobków to praca dla Ciebie.

anonim
Inne
@Obecny pracownik

A jest tu coś w stylu premii rocznej, czy świątecznej? Coś, żeby człowiek poczuł się doceniony? Mógłbym wysyłać cv na specjalistę ds. likwidacji szkód, ale nie brakuje mi podstawowych informacji. Nie wiem czemu nie napisano co z pieniędzmi, ile ich by było w formie wypłaty? I czy wymieniona tam UoP jest na stałe?

były pracownik
Były pracownik

obecnie trwa akcja masowych zwolnień w centrali, nie wiem jak wygląda sytuacja w terenie, ale myślę że podobnie.

anonim
Inne
@były pracownik

A z jakiego powodu te zwolnienia i czemu akurat padło na centralę? Od nowego roku dużo osób dostało wypowiedzenia, znasz statystyki? Ciekawe czy Ci ludzie mieli chociaż wystarczająco czasu żeby znaleźć sobie nową pracę....

Andrzej
Pracownik

Firma nie zarabia, mimo odnotowania wysokich przychodów, trwa redukcja kosztów wszędzie gdzie się da

Urszula Nowy wpis
Inne
@Andrzej

No to niby zwalnia ludzi, a na pracuj.pl dosyć sporo ogłoszeń wisi i to na różne stanowiska. Mi osobiście odpowiada to ogłoszenia dla analityka wsparcia sprzedaży i chciałabym wiedzieć czy po kilu miesiącach nie dostanę wypowiedzenia. Szukam raczej pracy na stałe i niby zapewniają umowę o pracę. Czy ktoś zna samą pensję na rękę dla analityka?

Kandydatka Nowy wpis
Kandydat

Jakiś czas temu brałam udział w rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. rekrutacji. Spotkanie z dwoma Paniami, standardowe pytania, dociekanie czemu już nie pracuje w poprzedniej firmie (gdyby na serio miało to jakieś znaczenie). Miałam bardzo dobre wrażenie po samej rozmowie, czułam że przejdę do kolejnego etapu. Niestety Panie z działu HR chyba nie słyszały co to jest kontakt zwrotny. Podjęłam kroki aby dowiedzieć się na jakim etapie jest moja kandydatura i okazało się najpierw, że jedna z Pań jest chora, a druga ma urlop cały przyszły tydzień, więc może dowiem się w innym terminie. I tak właśnie mija 2 lata jak sobie czekam na wiadomość od owej firmy. Słabo ;)

była pracowniczka Nowy wpis
Były pracownik
@Kandydatka

Nie pakuj się w to. Szefowa działu HR żyje głównie plotkami i jak nie plotkujesz i masz swoje zdanie to "traci zaufanie" do Ciebie i zaczynają się problemy. Stawki do bani, wymagania nieadekwatne, atmosfera masakra.

anonim Nowy wpis
Inne

W ogłoszeniu dla asystentki zarządu firma oferuje elastyczny czas pracy, ale wydawało mi się, że taki etat musi być na miejscu w stałych godzinach. Wyjaśnijcie mi co mogę przez to rozumieć. Dają też na prawdę spoko benefity, chociażby ten program poleceń, choć nie wiem jakie on koty obejmuje. Co to jest w ogóle inicjatywa dobroczynna, bo to też wpisali w benefity?

anonim
Inne

Na pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie o (usunięte przez administratora) dla młodszego analityka ubezpieczeniowego. Z opisu wynika, że praca jest stacjonarna. Ale zadania na dobrą sprawę można pewnie wykonywać też zdalnie. Stąd moje pytanie - czy praca zdalna jest też jedną z opcji?

anonim
Inne

Troszkę się spóźniłem, 5 MSC temu zakończyła się rekrutacja dla Asystenta Menadżera Sprzedaży. Chciałbym spróbować mam duże predyspozycje a firma brała pod uwagę ludzi bez doświadczenia. Zastanawiają mnie zarobki. Jako osoba do przyuczenia, czego mógłbym oczekiwać na początek naszej współpracy?

anonim
Inne

W treści propozycji współpracy w charakterze Młodszego Specjalisty w Dziale Ewidencji Polis, Aneksów i Archiwizacji napisano, że oczekuje się od kandydata konsekwentnego dążenia do osiągania wyznaczonych celów i poszukiwania kreatywnych rozwiązań. Cóż to są więc za cele, na ile podlegają one negocjacją i na ile ceni się tu inicjatywę pracownika oraz jego pomysły?

Rafał
Pracownik
@anonim

Cele do realizacji to wprowadzanie zmian w polisach na podstawie dyspozycji klientów (e-mail) np. wypowiedzenia, sprzedaże, aneksy. Ponadto rejestracja polis wystawionych przez agentów i jeszcze kilka innych zadań, ale to już po wdrożeniu i poznaniu kilku obowiązujących systemów. Pracownik rozliczany jest z ilości zrealizowanych zadań, oraz oceny jakościowej zrealizowanych spraw. Premia max 1000 PLN brutto.

Heniek
Inne

Nie polecam dziadowska firma ubezpieczone auto w tuz czas oczekiwania na scholowanie z niemiec ok 50km od granicy z polską 7 dni roboczych nie licząc dni wolnych zgłoszono awarie auta w piątek o godz12.a laweta ciągła zmiana raz będzie w sobotę potem po tel do tuż będzie w poniedziałek teraz zmiana będzie w środę bardzo olewając klijenta tuż a zaraz święta a ja dalej stoję i czekam na lawetę 19.12.23r nikomu nie polecam zakupu asidtanse w firmie tuż najgorszy z ubezpieczyciel omijać

energy
Inne
@Heniek

to dziadoska firma. nie polecam. samochód zastepczy zabrali przed ukonczeniem naprawy z oc sprawcy. nie chca naprawic auta tak jak nalezy. sprawa do sądu idzie. (usunięte przez administratora)

1
Damian
Były pracownik

Specjalista ds.Sprzedaży Od samego początku podczas onboardingu mogłem liczyć na stałe wsparcie szkoleniowca. Proces był dobrze zorganizowany i umożliwił mi szybkie wdrożenie się do rozpoczętej pracy. Wszyscy współpracownicy z zespołu oraz przełożeni wspierali mnie merytorycznie oraz służyli pomocą w razie napotkanych trudności. Dzięki pracy w TUZ mogłem podnieść swoje kompetencje poprzez doświadczenie na stanowisku sprzedawcy oraz rozwinąć się w tej bardzo wymagającej branży. Pracodawca zapewnia wiele benefitów pozapłacowych w postaci ubezpieczenia grupowego,karty sportowej czy też pracowniczych planów kapitałowych. Oczywiście takie podstawowe udogodnienia jak kawa,herbata są dostępne natomiast dodatkowo na plus należy wspomnieć o przygotowaniu wigilii pracowniczej a najbardziej o pączusiach na tłusty czwartek. Gdy potrzebowałem urlopu bezproblemowo uzyskałem go w dogodnym dla siebie terminie (nie zawsze jest to takie proste w innych firmach). W przypadku wynagrodzenia warto wspomnieć o jasnym,dobrym systemie motywacyjny z możliwością uzyskania wysokiej premii. Elastyczny grafik można wskazać na równie duży plus,gdyż w zależności od potrzeb można było wskazać godziny w jakich chcę pracować i nigdy nie było z tym problemu. Podczas pracy również odbywały się warsztaty szkoleniowe ze sprzedawanych produktów ubezpieczeniowych m.in ubezpieczenia nieruchomości. Pracę w TUZ oceniam bardzo pozytywnie,jeśli szukasz możliwości rozwoju,pozytywnej atmosfery oraz dobrych zarobków to praca dla Ciebie.

Honorata
Inne
@Damian

Bardzo dużo informacji mogłam wyciągnąć na temat stanowiska Specjalisty ds. Sprzedaży w tym co napisałeś. Chciałabym aplikować na to stanowisko, po przeczytaniu tego co napisałeś myślę, że to niedługo zrobię. Zastanawia mnie jedynie temat wynagrodzenia, czy mógłbyś powiedzieć jaki jest system motywacyjny? Jak można uzyskać wysoką premię i jakie są jej widełki?

Ja
Były pracownik
@Damian

Przecież to wszystko co opisałeś to jest podstawa podstaw xd łaski nikt nie robi, że możesz uczestniczyć w PPK albo wziąć urlop. I to, że ktoś udzielił Ci szkolenia, które ja wspominam jako żałosne to nie jest nic o co ludzoe by się zabijali. Jeżeli ktoś szuka ostrej jebanki za minimalną krajową ale uwaga uwaga, ja UOP to serdecznie polecam. Ja po pracy w TUZ wylądował*m na psychotropach. Nikt nigdzie mi nie okazał takiego braku szacunku jak pracownicy i klienci TUZ :)

Maria
Inne
@Ja

Ogólnie dużo tu negatywnych opinii o pracy. Czy możesz dać znać jak ten brak szacunku do pracownika jest okazywany tu w firmie? Miałam aplikować ale trochę mnie martwi to co tu czytam

Daniel
Były pracownik

Podwyżki dla pracowników z dłuższym stażem to żenada. Minimalna krajowa szybko goni wynagrodzenie zasadnicze, tak że po paru latach zarabiasz niewiele powyżej minimalnej.

Dron
Pracownik
@Damian

Nie sa dostępne wpomniane udogodnienia. Wigilia i tlusty czwartek sa w kazdej firmie, wiec to zadne wow. Pochlebna opinia napisana chyba na specjalne zamowienie albo przez jakiegos firmowego lizusa.

Rafi
Inne
@Dron

A na miłe spędzenie Świąt Bożego Narodzenia firma przeznacza dla pracowników jakieś bony, paczki, czy po prostu dodatkowe pieniądze? I jak byś ocenił sposób zachowania się współpracowników oraz przełożonych?

Obecny pracownik
Pracownik
@Dron

Ale my nie mamy zorganizowanej żadnej wigilii. Wigilia u nas wygląda tak, że każdy przynosi coś do jedzenia do pracy w wyznaczonym dniu. Jak masz ochotę to zjesz sobie to na przerwie, lub weźmiesz ciasto do biurka. Nadal pracujemy jak zawsze i wyrabiamy swoje 8 godzin. Nie kończymy wcześniej np. Godzinę żeby złożyć sobie życzenia, połamać się opłatkiem, zjeść razem.

anonim
Inne
@Obecny pracownik

A jest tu coś w stylu premii rocznej, czy świątecznej? Coś, żeby człowiek poczuł się doceniony? Mógłbym wysyłać cv na specjalistę ds. likwidacji szkód, ale nie brakuje mi podstawowych informacji. Nie wiem czemu nie napisano co z pieniędzmi, ile ich by było w formie wypłaty? I czy wymieniona tam UoP jest na stałe?

Pytanie
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w TUZ TUW?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Oooo faktycznie interesujące. A czy wiecie, czy z powodu tego spotkania są jakieś konsekwencje dla pracowników? Jakieś grupowe zwolnienie, zmniejszenie pensji, zmiana organizacji firmy? Czy to tylko taka zmiana związana z osobami na samej górze? Jak to jest?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Skoro sam siebie opisujesz, jako zawiedziony, to jakieś nadzieje i oczekiwania zostały w Tobie wzbudzone. Jak to było na rozmowie o pracę przedstawiane i jak wyglądały pierwsze tygodnie, miesiące po zatrudnieniu? Na ile pomocne było wdrożenie, na ile skorzy do pomocy współpracownicy? I co z kasą? Bo żadna konkretna kwota się nie pojawiła, a jedynie mgliste wzmianki o pensji zasadniczej niewiele wyższej od krajowego minimum.

brak
Były pracownik
 Pytanie

ciagle antyludzkie zagrywki, tylko wykresy i wyniki, masa dzwoniacych wkurzonych ciagle o cos ludzi, o automatycznie wznawiane polisy gdzie ludzie nie byli informowani o wznowieniu, brak platnosci? niewazne, jedziemy z kontynuacja, jak wypowiedza po miesiacach jak sie uzmyslowią to sciagniemy i tak pomimo ze ktos ubezpieczyl sie gdzie indziej i polisa byla zdublowana... dramat

asdf
Inne
@brak

Jakie stanowisko opisujesz? Specjalista ds ubezpieczeń? Ludzie nie znają warunków zawierania polis że tak się im dzieje czy kogo to wina? Mówisz że wykresy i wyniki się liczą, a jak ktoś normy wyrabia to na dobrą pensje może liczyć? I wgl czy sama podstawa jest ok?

Były pracownik
Były pracownik

Stanowczo odradzam prace w tej pseudo firmie. Najgorsze miejsce w jakim kiedykolwiek pracowałem. Firma, która mentalnie zatrzymała się w latach 90. Brak czegokolwiek. Stare biuro, brak podstawowych rzeczy w kuchni typu talerze, sztućce, herbata, a nawet papier toaletowy. Wszędzie brud, koszy na (usunięte przez administratora) nikt nie opróżnia. Poziom kadry, zwłaszcza tej „wyższego szczebla” tez pozostawia wiele do życzenia. Oczekiwania ogromne, ale brak narzędzi do realizacji. Większość zatrudnionych „po znajomosci” wiec pozwalają sobie na wiele.

Maria
Inne
@Były pracownik

Możesz napisać jakieś konkrety? Na jakiej umowie jest praca? Można liczyć na umowę o pracę? Jakie teraz stawki są na pierwszej umowie? Można zarobić dobre pieniądze?

Cezar
Były pracownik

Stanowczo odradzam pracę w Tuzie jeśli szanujecie sobie zdrowie psychiczne i fizyczne... Praca na padających komputerach, krzesła się rozpierdalają. Brak herbaty, kawy. Koordynatorzy mają (usunięte przez administratora) na pracowników, jeśli potrzebujesz pomocy to licz na siebie. Wynagrodzenie minimalne, brak możliwości podwyżki, brak szkoleń, prawie brak możliwości premii. Szkolenia nowych pracowników wyglądają tak, że każą odsłuchwiac nagrać ze szkoleń. Brak możliwości wypowiadania własnego zdania nawet jeśli mowi się prawde aby cos można było poprawić na lepsze to trzeba się liczyć że następnego dnia możesz dostać wypowiedzenie. Atmosfera gęstaz liczą się tylko tabelki, wyniki, to ile się spraw zrealizowało.Chcieli by (usunięte przez administratora) za (usunięte przez administratora).. Wszystko robią aby pracownik z działu obsługi klienta nie wyrobił premii...

4
Ewa
Inne
@Cezar

Piszesz, że trzeba liczyć na siebie. A co w sytuacji, jeżeli mam problem i nie uzyskam pomocy od koordynatora a sama też sobie z nim nie poradzę? Kto wtedy poniesie za to odpowiedzialność - ja czy koordynator? I jak to pociągnięcie do odpowiedzialności wygląda?

Dawid
Pracownik
@Ewa

Ponosisz odpowiedzialność za swoje decyzje, też w przypadku gdy koordynator nie udzieli Ci wsparcia

Maria
Inne
@Dawid

Jaką odpowiedzialność? Zwolnienie czy jakaś kara pieniężna? Daj znać, jak to wygląda i czy to są kwestie ustalane na rozmowie czy nie informują o tym od razu. I za co można ponieść karę właściwie?

Dawid
Pracownik
@Maria

Po prostu przy ustalaniu premii masz ją obniżaną o ile błąd zostanie wyłapany w danym miesiącu. Jeżeli Twój błąd "wypłynie" później to bez konsekwencji.

lekarz
Inne

(usunięte przez administratora) !!! WYŁUDZACZE PIENIĘDZY UWAGA UWAGA NIE KUPUJCIE ICH POLIS NA CO KOLWIEK ONE NIE DZIAŁAJĄ OPRÓCZ TEGO ŻE ZA NIE ZAPŁACICIE !!!! ŻENADA TA FIRMA POWINNA ZNIKNĄĆ Z RYNKU !!!! (usunięte przez administratora) !!!!

Maria
Inne

Wyjaśni mi ktoś, na czym polegają po krótce obowiązki w pracy jako Underwriter ds. ubezpieczeń osobowych i turystycznych? Nie zdążyłam zapoznać się z ogłoszeniem. Ale wiem, że było takie.

Autor Nieznany
Były pracownik

Nigdy nie pisałem opinii o pracodawcy tak negatywnej naprawdę o TUZ TUW nie da się powiedzieć wiele dobrego systemy, na których pracuje się są z epoki mezolitu, pracuje się na innym systemie sprzedażowo, na innym obsługowo w założeniu przez nowy system, który nie ma większości zdarzeń lub ma błędy. W przypadku systemów naprawa błędów to jedno naprawimy drugie zepsujemy. Wsparcie przełożonych, jakieś jest, ale w większości trzeba liczyć na siebie oczywiście koordynatorzy chcieliby pomagać jednak dyrektorzy starają się by nie mieli czasu na pomoc pracownikom. Typowa spychologia zadań. Premie na stanowisku doradcy klienta to do 1000 zł brutto, ale w tym przypadku nie ma się czym martwić system motywacyjny jest tak skonstruowany by nie otrzymać dużo ciągłe zadania dobieranie spraw, efektywność, tabelki, polecalność oceniana przez klientów i szczyt szczytów KWZ i KWR oceniane tak by tej premii nie było za dużo, żebyś nie poczuł się zbyt dobrze w pracy. Co do szkoleń nie ma nic rozwijającego w nich, to zwykłe szkolenia z produktów firmy co prawda ostatnio trochę mniejszy nacisk jest na webinary, więc chociaż można poznać odpowiedź na część pytań. Benefity w TUZ to przede wszystkim możliwość pracy w tej firmie i w dziale CC ostatnio ekspres do kawy (mleko we własnym zakresie co by nie było zbyt dobrze pracownikowi), owocowe czwartki (akurat owoce są dobre), jakieś tam ubezpieczenie grupowe nie jest niczym nadzwyczajnym nie wyróżnia się na tle innych, które miałem u poprzednich pracodawców, karta sportowa mniej atrakcyjna i bardziej ograniczona niż wybierany przez większość firm multisport, imprezy integracyjne również nie są czymś poważanym orzez TUZ TUW, a, eventy typu wyjście do restauracji na Wigilię czy spotkanie opłatkowe czy Wielkanoc to nie do pomyślenia tu. Z ciekawych punktów pracy w TUZ są listy obecności podpisywane przy dyrekcji departamentu, oczywiście wpisywanie się to obowiązek dodatkowo teraz należy wpisywać godzine rozpoczęcia i zakończenia pracy, przecież odbijanie karty wejściowej przy wejściu do działu i godzina zalogowania z focusa (systemu do odbierania i wykonywania połączeń). Dodatkowo kolejki i odbieranie klientów, którzy oczekują na odebranie telefonu przez konsultanta TUZ TUW, który odbiera i mowi, ze wszyscy konsultanci są zajęci i odzwonimy, nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że czasem trwa to kilka dni. Możliwości rozwoju w tej firmie są dla wybranych jakakolwiek próba rozmowy o podwyżce czy awansie kończy się sprawdzaniem spóźnień, przekroczeń przerw służbowych, ilością spraw robionych przez Ciebie czy ocenami z KWZ i KWR i mówieniem, że są lepsi, którzy nie proszą o podwyżki. Jedyna zaleta to to, że osoby, które to pracują w całej swojej beznadziei zachowują spokój ducha i dobre poczucie humoru, jednak mimo wszystko sugeruje wysyłanie CV do bardziej renomowanego pracodawcy, który może zaoferować znacznie więcej pod względem merytorycznym i płacowym i poza płacowymi benefitami. Ulubionym względem tej pracy są dyrektorzy departamentu, z których jeden ma swój ukochany temat - ścieżkę służbową, a drugi nie do końca wie po co tu jest. Firma cienka nawet na przeczekanie trzech miesięcy, sprzęt, na którym sie pracuje stary, powolny, awaryjny, słuchawki brudne i rozpadające się, klawiatury i myszki również brudne, jednak słuchawki mają być wymienione tak jak krzesła, które już zostały wymienione. Firma mocno stawiająca na wyzysk i tabelki w Excelu i jak najwięcej od pracownika bez dania czegokolwiek pracownikowi. Dodatkowo im osoba jest bliżej dyrekcji tym bardziej donosi.

Na szczęście była pracownica
Były pracownik

Całkowicie odradzam pracy w tej firmie, w dziale obsługi klienta jako doradca. Zarobki żałosne, zupełnie nieproporcjonalne do wymagań. Koordynatorzy obłożeni pracą co przekłada się na ich wsparcie dla doradców. Mimo mojego sporego doświadczenia była to najgorsza organizacyjnie firma w jakiej miałam nieprzyjemność pracować. Zawiodłam się i jestem wściekła przez stracony czas. Nie popełniajcie tego błędu i nie traćcie go jak ja bo nikt ze zdrowym podejściem tam nie wytrzyma.

Dawid
Inne
@Na szczęście była pracownica

A akurat na doradcę chciałem aplikować i coś takiego szukałem a tu piszesz, że nie polecasz. Zarobki nie zawsze są w sumie najważniejsze ale jak napisałeś, że słabe to ile dają na początek? I czy podawałeś swoje pomysły na lepszą organizację, czy kierownik decyduje i nie chce słuchać pomysłów zespołu? Bo relacja na linii pracownika z kierownikiem też powinna być płynna i przynosić pozytywne efekty.

samsobie
Były pracownik
@Na szczęście była pracownica

Koordynatorzy ........sami w swoim świecie zero pomocy a co do ich obłożenia pracą to temat rzeka ,,,,,,

były pracownik
Były pracownik
@Dawid

daj sobie spokój wszystko co jest napisane w tym komentarzu to prawda. Pensja delikatnie wyższa niż najniższa krajowa, z prowizji zarobisz max 300 zł, fatalna organizacja pracy, biuro wygląda jak jakiś magazyn, rozpadające się krzesła. Długo tam nie wytrzymałem

samsobie
Były pracownik

odradzam pracę w TUZ , zarobki w kwocie 3500-3600 brutto max , premia uznaniowa*zależna od oceny , a osoby oceniające .....szkoda nawet pisać* praca młyn *odbieraj oddzwaniaj rejestruj odpisuj * i tak w kółko , parcie na sprzedaż *nawet jak klient składa wypowiedzenie *bo może kupi inne , rekalkulację dla wszystkich co kupią OC TUZ z samochodem *a potem szok klienta i roszczeniowe telefony* podsumowanie miesiąca to słupki , wykresy, statystyki i wytykanie nawet minimalnych błędów *brak kropki , przecinka.......biuro z wystrojem z minionej epoki konsultant obok konsultanta zamknięty w pseudo drewnianej skrzyni, zero prywatności, jak rozmawiasz z inną osobą z biura wszyscy słuchają i natychmiast jest pytanie >nie masz co robić> krzesła to już temat rzeka......system komputerowy opłakany często się zawiesza albo *mieli bez końca* kadra kierownicza powinna udać się na szkolenie *zasada dobrego i kulturalnego zarządzania* opuściłem firmę bez jakiegokolwiek żalu.........

zaciekawiony
Inne
 Pytanie

widzę że nie tylko negatywy są bycia w tej pseudo firmie klientem ale także jak i pracownikiem. Miałem wykupione ubezpieczenie na samochód na rok w tuz'ie, po roku sobie składkę policzyli z nawiązką więcej, więc podziękowałem im i przeniosłem sie do innej ubezpieczalni gdzie wyszło mi sporo taniej, a teraz z tuz'u ślą mi groźby windykacyjne jak nie zapłacę? niby za co? za zdzierstwo? Jak sprawa sie nie rozwiąże to spotkamy sie w sądzie. Nie polecam tej pseudo ubezpieczalni.

Zostaw merytoryczną opinię o TUZ TUW - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w TUZ TUW?

    Zobacz opinie na temat firmy TUZ TUW tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w TUZ TUW?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy TUZ TUW?

    Kandydaci do pracy w TUZ TUW napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TUZ TUW
Przejdź do nowych opinii