Stanowczo odradzam pracę w Tuzie jeśli szanujecie sobie zdrowie psychiczne i fizyczne... Praca na padających komputerach, krzesła się rozpierdalają. Brak herbaty, kawy. Koordynatorzy mają (usunięte przez administratora) na pracowników, jeśli potrzebujesz pomocy to licz na siebie. Wynagrodzenie minimalne, brak możliwości podwyżki, brak szkoleń, prawie brak możliwości premii. Szkolenia nowych pracowników wyglądają tak, że każą odsłuchwiac nagrać ze szkoleń. Brak możliwości wypowiadania własnego zdania nawet jeśli mowi się prawde aby cos można było poprawić na lepsze to trzeba się liczyć że następnego dnia możesz dostać wypowiedzenie. Atmosfera gęstaz liczą się tylko tabelki, wyniki, to ile się spraw zrealizowało.Chcieli by (usunięte przez administratora) za (usunięte przez administratora).. Wszystko robią aby pracownik z działu obsługi klienta nie wyrobił premii...
Po prostu przy ustalaniu premii masz ją obniżaną o ile błąd zostanie wyłapany w danym miesiącu. Jeżeli Twój błąd "wypłynie" później to bez konsekwencji.
Specjalista ds.Sprzedaży Od samego początku podczas onboardingu mogłem liczyć na stałe wsparcie szkoleniowca. Proces był dobrze zorganizowany i umożliwił mi szybkie wdrożenie się do rozpoczętej pracy. Wszyscy współpracownicy z zespołu oraz przełożeni wspierali mnie merytorycznie oraz służyli pomocą w razie napotkanych trudności. Dzięki pracy w TUZ mogłem podnieść swoje kompetencje poprzez doświadczenie na stanowisku sprzedawcy oraz rozwinąć się w tej bardzo wymagającej branży. Pracodawca zapewnia wiele benefitów pozapłacowych w postaci ubezpieczenia grupowego,karty sportowej czy też pracowniczych planów kapitałowych. Oczywiście takie podstawowe udogodnienia jak kawa,herbata są dostępne natomiast dodatkowo na plus należy wspomnieć o przygotowaniu wigilii pracowniczej a najbardziej o pączusiach na tłusty czwartek. Gdy potrzebowałem urlopu bezproblemowo uzyskałem go w dogodnym dla siebie terminie (nie zawsze jest to takie proste w innych firmach). W przypadku wynagrodzenia warto wspomnieć o jasnym,dobrym systemie motywacyjny z możliwością uzyskania wysokiej premii. Elastyczny grafik można wskazać na równie duży plus,gdyż w zależności od potrzeb można było wskazać godziny w jakich chcę pracować i nigdy nie było z tym problemu. Podczas pracy również odbywały się warsztaty szkoleniowe ze sprzedawanych produktów ubezpieczeniowych m.in ubezpieczenia nieruchomości. Pracę w TUZ oceniam bardzo pozytywnie,jeśli szukasz możliwości rozwoju,pozytywnej atmosfery oraz dobrych zarobków to praca dla Ciebie.
A na miłe spędzenie Świąt Bożego Narodzenia firma przeznacza dla pracowników jakieś bony, paczki, czy po prostu dodatkowe pieniądze? I jak byś ocenił sposób zachowania się współpracowników oraz przełożonych?
Specjalista ds.Sprzedaży Od samego początku podczas onboardingu mogłem liczyć na stałe wsparcie szkoleniowca. Proces był dobrze zorganizowany i umożliwił mi szybkie wdrożenie się do rozpoczętej pracy. Wszyscy współpracownicy z zespołu oraz przełożeni wspierali mnie merytorycznie oraz służyli pomocą w razie napotkanych trudności. Dzięki pracy w TUZ mogłem podnieść swoje kompetencje poprzez doświadczenie na stanowisku sprzedawcy oraz rozwinąć się w tej bardzo wymagającej branży. Pracodawca zapewnia wiele benefitów pozapłacowych w postaci ubezpieczenia grupowego,karty sportowej czy też pracowniczych planów kapitałowych. Oczywiście takie podstawowe udogodnienia jak kawa,herbata są dostępne natomiast dodatkowo na plus należy wspomnieć o przygotowaniu wigilii pracowniczej a najbardziej o pączusiach na tłusty czwartek. Gdy potrzebowałem urlopu bezproblemowo uzyskałem go w dogodnym dla siebie terminie (nie zawsze jest to takie proste w innych firmach). W przypadku wynagrodzenia warto wspomnieć o jasnym,dobrym systemie motywacyjny z możliwością uzyskania wysokiej premii. Elastyczny grafik można wskazać na równie duży plus,gdyż w zależności od potrzeb można było wskazać godziny w jakich chcę pracować i nigdy nie było z tym problemu. Podczas pracy również odbywały się warsztaty szkoleniowe ze sprzedawanych produktów ubezpieczeniowych m.in ubezpieczenia nieruchomości. Pracę w TUZ oceniam bardzo pozytywnie,jeśli szukasz możliwości rozwoju,pozytywnej atmosfery oraz dobrych zarobków to praca dla Ciebie.
Bardzo dużo informacji mogłam wyciągnąć na temat stanowiska Specjalisty ds. Sprzedaży w tym co napisałeś. Chciałabym aplikować na to stanowisko, po przeczytaniu tego co napisałeś myślę, że to niedługo zrobię. Zastanawia mnie jedynie temat wynagrodzenia, czy mógłbyś powiedzieć jaki jest system motywacyjny? Jak można uzyskać wysoką premię i jakie są jej widełki?
Przecież to wszystko co opisałeś to jest podstawa podstaw xd łaski nikt nie robi, że możesz uczestniczyć w PPK albo wziąć urlop. I to, że ktoś udzielił Ci szkolenia, które ja wspominam jako żałosne to nie jest nic o co ludzoe by się zabijali. Jeżeli ktoś szuka ostrej jebanki za minimalną krajową ale uwaga uwaga, ja UOP to serdecznie polecam. Ja po pracy w TUZ wylądował*m na psychotropach. Nikt nigdzie mi nie okazał takiego braku szacunku jak pracownicy i klienci TUZ :)
Ogólnie dużo tu negatywnych opinii o pracy. Czy możesz dać znać jak ten brak szacunku do pracownika jest okazywany tu w firmie? Miałam aplikować ale trochę mnie martwi to co tu czytam
Podwyżki dla pracowników z dłuższym stażem to żenada. Minimalna krajowa szybko goni wynagrodzenie zasadnicze, tak że po paru latach zarabiasz niewiele powyżej minimalnej.
Nie sa dostępne wpomniane udogodnienia. Wigilia i tlusty czwartek sa w kazdej firmie, wiec to zadne wow. Pochlebna opinia napisana chyba na specjalne zamowienie albo przez jakiegos firmowego lizusa.
A na miłe spędzenie Świąt Bożego Narodzenia firma przeznacza dla pracowników jakieś bony, paczki, czy po prostu dodatkowe pieniądze? I jak byś ocenił sposób zachowania się współpracowników oraz przełożonych?
(usunięte przez administratora)
Oooo faktycznie interesujące. A czy wiecie, czy z powodu tego spotkania są jakieś konsekwencje dla pracowników? Jakieś grupowe zwolnienie, zmniejszenie pensji, zmiana organizacji firmy? Czy to tylko taka zmiana związana z osobami na samej górze? Jak to jest?
(usunięte przez administratora)
Skoro sam siebie opisujesz, jako zawiedziony, to jakieś nadzieje i oczekiwania zostały w Tobie wzbudzone. Jak to było na rozmowie o pracę przedstawiane i jak wyglądały pierwsze tygodnie, miesiące po zatrudnieniu? Na ile pomocne było wdrożenie, na ile skorzy do pomocy współpracownicy? I co z kasą? Bo żadna konkretna kwota się nie pojawiła, a jedynie mgliste wzmianki o pensji zasadniczej niewiele wyższej od krajowego minimum.
ciagle antyludzkie zagrywki, tylko wykresy i wyniki, masa dzwoniacych wkurzonych ciagle o cos ludzi, o automatycznie wznawiane polisy gdzie ludzie nie byli informowani o wznowieniu, brak platnosci? niewazne, jedziemy z kontynuacja, jak wypowiedza po miesiacach jak sie uzmyslowią to sciagniemy i tak pomimo ze ktos ubezpieczyl sie gdzie indziej i polisa byla zdublowana... dramat
Jakie stanowisko opisujesz? Specjalista ds ubezpieczeń? Ludzie nie znają warunków zawierania polis że tak się im dzieje czy kogo to wina? Mówisz że wykresy i wyniki się liczą, a jak ktoś normy wyrabia to na dobrą pensje może liczyć? I wgl czy sama podstawa jest ok?

Stanowczo odradzam prace w tej pseudo firmie. Najgorsze miejsce w jakim kiedykolwiek pracowałem. Firma, która mentalnie zatrzymała się w latach 90. Brak czegokolwiek. Stare biuro, brak podstawowych rzeczy w kuchni typu talerze, sztućce, herbata, a nawet papier toaletowy. Wszędzie brud, koszy na (usunięte przez administratora) nikt nie opróżnia. Poziom kadry, zwłaszcza tej „wyższego szczebla” tez pozostawia wiele do życzenia. Oczekiwania ogromne, ale brak narzędzi do realizacji. Większość zatrudnionych „po znajomosci” wiec pozwalają sobie na wiele.
Możesz napisać jakieś konkrety? Na jakiej umowie jest praca? Można liczyć na umowę o pracę? Jakie teraz stawki są na pierwszej umowie? Można zarobić dobre pieniądze?
Stanowczo odradzam pracę w Tuzie jeśli szanujecie sobie zdrowie psychiczne i fizyczne... Praca na padających komputerach, krzesła się rozpierdalają. Brak herbaty, kawy. Koordynatorzy mają (usunięte przez administratora) na pracowników, jeśli potrzebujesz pomocy to licz na siebie. Wynagrodzenie minimalne, brak możliwości podwyżki, brak szkoleń, prawie brak możliwości premii. Szkolenia nowych pracowników wyglądają tak, że każą odsłuchwiac nagrać ze szkoleń. Brak możliwości wypowiadania własnego zdania nawet jeśli mowi się prawde aby cos można było poprawić na lepsze to trzeba się liczyć że następnego dnia możesz dostać wypowiedzenie. Atmosfera gęstaz liczą się tylko tabelki, wyniki, to ile się spraw zrealizowało.Chcieli by (usunięte przez administratora) za (usunięte przez administratora).. Wszystko robią aby pracownik z działu obsługi klienta nie wyrobił premii...
Piszesz, że trzeba liczyć na siebie. A co w sytuacji, jeżeli mam problem i nie uzyskam pomocy od koordynatora a sama też sobie z nim nie poradzę? Kto wtedy poniesie za to odpowiedzialność - ja czy koordynator? I jak to pociągnięcie do odpowiedzialności wygląda?
Ponosisz odpowiedzialność za swoje decyzje, też w przypadku gdy koordynator nie udzieli Ci wsparcia
Jaką odpowiedzialność? Zwolnienie czy jakaś kara pieniężna? Daj znać, jak to wygląda i czy to są kwestie ustalane na rozmowie czy nie informują o tym od razu. I za co można ponieść karę właściwie?
Po prostu przy ustalaniu premii masz ją obniżaną o ile błąd zostanie wyłapany w danym miesiącu. Jeżeli Twój błąd "wypłynie" później to bez konsekwencji.
(usunięte przez administratora) !!! WYŁUDZACZE PIENIĘDZY UWAGA UWAGA NIE KUPUJCIE ICH POLIS NA CO KOLWIEK ONE NIE DZIAŁAJĄ OPRÓCZ TEGO ŻE ZA NIE ZAPŁACICIE !!!! ŻENADA TA FIRMA POWINNA ZNIKNĄĆ Z RYNKU !!!! (usunięte przez administratora) !!!!
Wyjaśni mi ktoś, na czym polegają po krótce obowiązki w pracy jako Underwriter ds. ubezpieczeń osobowych i turystycznych? Nie zdążyłam zapoznać się z ogłoszeniem. Ale wiem, że było takie.
Nigdy nie pisałem opinii o pracodawcy tak negatywnej naprawdę o TUZ TUW nie da się powiedzieć wiele dobrego systemy, na których pracuje się są z epoki mezolitu, pracuje się na innym systemie sprzedażowo, na innym obsługowo w założeniu przez nowy system, który nie ma większości zdarzeń lub ma błędy. W przypadku systemów naprawa błędów to jedno naprawimy drugie zepsujemy. Wsparcie przełożonych, jakieś jest, ale w większości trzeba liczyć na siebie oczywiście koordynatorzy chcieliby pomagać jednak dyrektorzy starają się by nie mieli czasu na pomoc pracownikom. Typowa spychologia zadań. Premie na stanowisku doradcy klienta to do 1000 zł brutto, ale w tym przypadku nie ma się czym martwić system motywacyjny jest tak skonstruowany by nie otrzymać dużo ciągłe zadania dobieranie spraw, efektywność, tabelki, polecalność oceniana przez klientów i szczyt szczytów KWZ i KWR oceniane tak by tej premii nie było za dużo, żebyś nie poczuł się zbyt dobrze w pracy. Co do szkoleń nie ma nic rozwijającego w nich, to zwykłe szkolenia z produktów firmy co prawda ostatnio trochę mniejszy nacisk jest na webinary, więc chociaż można poznać odpowiedź na część pytań. Benefity w TUZ to przede wszystkim możliwość pracy w tej firmie i w dziale CC ostatnio ekspres do kawy (mleko we własnym zakresie co by nie było zbyt dobrze pracownikowi), owocowe czwartki (akurat owoce są dobre), jakieś tam ubezpieczenie grupowe nie jest niczym nadzwyczajnym nie wyróżnia się na tle innych, które miałem u poprzednich pracodawców, karta sportowa mniej atrakcyjna i bardziej ograniczona niż wybierany przez większość firm multisport, imprezy integracyjne również nie są czymś poważanym orzez TUZ TUW, a, eventy typu wyjście do restauracji na Wigilię czy spotkanie opłatkowe czy Wielkanoc to nie do pomyślenia tu. Z ciekawych punktów pracy w TUZ są listy obecności podpisywane przy dyrekcji departamentu, oczywiście wpisywanie się to obowiązek dodatkowo teraz należy wpisywać godzine rozpoczęcia i zakończenia pracy, przecież odbijanie karty wejściowej przy wejściu do działu i godzina zalogowania z focusa (systemu do odbierania i wykonywania połączeń). Dodatkowo kolejki i odbieranie klientów, którzy oczekują na odebranie telefonu przez konsultanta TUZ TUW, który odbiera i mowi, ze wszyscy konsultanci są zajęci i odzwonimy, nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że czasem trwa to kilka dni. Możliwości rozwoju w tej firmie są dla wybranych jakakolwiek próba rozmowy o podwyżce czy awansie kończy się sprawdzaniem spóźnień, przekroczeń przerw służbowych, ilością spraw robionych przez Ciebie czy ocenami z KWZ i KWR i mówieniem, że są lepsi, którzy nie proszą o podwyżki. Jedyna zaleta to to, że osoby, które to pracują w całej swojej beznadziei zachowują spokój ducha i dobre poczucie humoru, jednak mimo wszystko sugeruje wysyłanie CV do bardziej renomowanego pracodawcy, który może zaoferować znacznie więcej pod względem merytorycznym i płacowym i poza płacowymi benefitami. Ulubionym względem tej pracy są dyrektorzy departamentu, z których jeden ma swój ukochany temat - ścieżkę służbową, a drugi nie do końca wie po co tu jest. Firma cienka nawet na przeczekanie trzech miesięcy, sprzęt, na którym sie pracuje stary, powolny, awaryjny, słuchawki brudne i rozpadające się, klawiatury i myszki również brudne, jednak słuchawki mają być wymienione tak jak krzesła, które już zostały wymienione. Firma mocno stawiająca na wyzysk i tabelki w Excelu i jak najwięcej od pracownika bez dania czegokolwiek pracownikowi. Dodatkowo im osoba jest bliżej dyrekcji tym bardziej donosi.
Całkowicie odradzam pracy w tej firmie, w dziale obsługi klienta jako doradca. Zarobki żałosne, zupełnie nieproporcjonalne do wymagań. Koordynatorzy obłożeni pracą co przekłada się na ich wsparcie dla doradców. Mimo mojego sporego doświadczenia była to najgorsza organizacyjnie firma w jakiej miałam nieprzyjemność pracować. Zawiodłam się i jestem wściekła przez stracony czas. Nie popełniajcie tego błędu i nie traćcie go jak ja bo nikt ze zdrowym podejściem tam nie wytrzyma.
A akurat na doradcę chciałem aplikować i coś takiego szukałem a tu piszesz, że nie polecasz. Zarobki nie zawsze są w sumie najważniejsze ale jak napisałeś, że słabe to ile dają na początek? I czy podawałeś swoje pomysły na lepszą organizację, czy kierownik decyduje i nie chce słuchać pomysłów zespołu? Bo relacja na linii pracownika z kierownikiem też powinna być płynna i przynosić pozytywne efekty.
Koordynatorzy ........sami w swoim świecie zero pomocy a co do ich obłożenia pracą to temat rzeka ,,,,,,
daj sobie spokój wszystko co jest napisane w tym komentarzu to prawda. Pensja delikatnie wyższa niż najniższa krajowa, z prowizji zarobisz max 300 zł, fatalna organizacja pracy, biuro wygląda jak jakiś magazyn, rozpadające się krzesła. Długo tam nie wytrzymałem
odradzam pracę w TUZ , zarobki w kwocie 3500-3600 brutto max , premia uznaniowa*zależna od oceny , a osoby oceniające .....szkoda nawet pisać* praca młyn *odbieraj oddzwaniaj rejestruj odpisuj * i tak w kółko , parcie na sprzedaż *nawet jak klient składa wypowiedzenie *bo może kupi inne , rekalkulację dla wszystkich co kupią OC TUZ z samochodem *a potem szok klienta i roszczeniowe telefony* podsumowanie miesiąca to słupki , wykresy, statystyki i wytykanie nawet minimalnych błędów *brak kropki , przecinka.......biuro z wystrojem z minionej epoki konsultant obok konsultanta zamknięty w pseudo drewnianej skrzyni, zero prywatności, jak rozmawiasz z inną osobą z biura wszyscy słuchają i natychmiast jest pytanie >nie masz co robić> krzesła to już temat rzeka......system komputerowy opłakany często się zawiesza albo *mieli bez końca* kadra kierownicza powinna udać się na szkolenie *zasada dobrego i kulturalnego zarządzania* opuściłem firmę bez jakiegokolwiek żalu.........
widzę że nie tylko negatywy są bycia w tej pseudo firmie klientem ale także jak i pracownikiem. Miałem wykupione ubezpieczenie na samochód na rok w tuz'ie, po roku sobie składkę policzyli z nawiązką więcej, więc podziękowałem im i przeniosłem sie do innej ubezpieczalni gdzie wyszło mi sporo taniej, a teraz z tuz'u ślą mi groźby windykacyjne jak nie zapłacę? niby za co? za zdzierstwo? Jak sprawa sie nie rozwiąże to spotkamy sie w sądzie. Nie polecam tej pseudo ubezpieczalni.
STANOWCZO ODRADZAM PRACĘ W TUZ , STARE KOMPUTERY , FOTELE LATA 90 A BIURKA JAK Z MINIONEJ EPOKI A NIBY KOORDYNATORZY ....W NICZYM NIE POMAGAJĄ WYMAGAJĄ A ICH WIEDZA POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA , SŁABE PŁACE
(usunięte przez administratora)
Kobiety w ciąży oraz konkrety z dziećmi są traktowane w tej firmie jak zło konieczne
Zależy chyba od szefa.., jednej koleżance z innego działu, która jak poinformowała, że jest w ciąży, z wielką łaską „pan dyrektor” przedłużył umowę na czas nieokreślony, ale pod swoimi wymyślonymi warunkami… różnie się czuła, ale wytrzymała, ogólnie nie polecam.. brak ludzkiego podejścia, empatii, liczy sie biznes..
To chyba dobrze, że przedłużył. A masz może wiedzę jakie to były warunki? Ciekawa jestem, czy jakieś realne do wykonania
Hej szukam info o wysokości pensji lub widełkach na stanowisko Analityk - Specjalista ds. reasekuracji. Wiecie coś? I czy do tego dochodzą premie jakieś? Widziałam że jakiś czas temu szukali, ale nie znalazłam info o kasie. Ktoś coś?
12 październik- zgłoszenie zakupu samochodu 13 październik- wiadomość o przyjęciu zgłoszenie i informacja o wysłaniu listu z rekalkulacją 18 listopad- Pierwszy list od razu z przypomnieniem o zapłacie w teorii opłaconej składki gdyż nie dostałem żadnych papierów, Kwoto do zapłaty za 7 miesięcy 3200!!!, Telefon na infolinie i pytanie gdzie pierwszy list z rekalkulacją i dlaczego wyszła taka duża kwota, państwo nie wpisali współwłasciciela samochodu pomimo że w październiku dzwoniłem na infolinie i pisałem maila zeby mieć potwierdzenie, wtedy w teorii współwłaściciel był wpisany 19 listopad- Wysłałem maila z podaniem o ponowną i zarazem pierwszą rekalulację składki 26 listopad/ dzisiaj- Czekam na list, tym razem poprosiłem o list polecony, nie wiem czy oni robią ze mnie (usunięte przez administratora) czy tam pracują (usunięte przez administratora) Chyba trzeba będzie zgłosić się do konkurencji, kwotą 3200zł którą zaproponowali za 7 miesięcy wykupię sobie polise na ponad 3 lata. NIE POLECAM
Uwaga na Tuż - (usunięte przez administratora) jak tylko mogą na automatyczne odnawianie polis. Okazuje się, że (usunięte przez administratora) cichaczem wdrożył ponownie możliwe podwójne ubezpieczenie auta bo już przez wiele lat tak nie było. Od 2016 roku trzeba rezygnować z polisy pisemnie z odręcznym podpisem inaczej zrobią Ci automatyczne przedłużenie. TuZ to świnie okropne bo ich przedstawicielowi napisałam , że nie przedłużę im Polisy to co (usunięte przez administratora) mi zrobili - wysłali mi nową polisę jakieś 14-20 dni po terminie i kazali sobie za nią zapłacić - ja oczywiście już miałem polisę u konkurencji, która ma lepsze stawki.
Firma po prostu beznadziejna, nie wypłacają odszkodowań
Witam wszystkich zainteresowanych podjęciem pracy w TUZ na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta. Na wstępie od razu odradzam podjęcia się pracy w tej firmie. Podstawa pensji to najniższa krajowa a premia to drobne których uzbierałoby się więcej prosząc o drobne pod sklepem. Zero dodatków jak np. multisport itp, gdzie dla większych firm jest to podstawa przy zatrudnieniu. I skoro już jestem przy wątku większych firm ubezpieczeniowych przyszły kandydacie, jeżeli masz doświadczenie w ubezpieczeniach to kieruj się właśnie tam. Przy takim samym nakładzie pracy zarobisz 2x więcej jak w TUZie. Plusem jest jedynie to, że praca jest od poniedziałku do piątku, to jedyny plus tej pracy. Już sam proces szkolenia pokazywał z jaką firmą podjęło się współpracę. Salka szkoleniowa obskurna, pozdzierane obicia krzeseł, brudne wykładziny, kilka brakujących płyt w suficie to tylko kilka z wielu przykładów. Szkolenie jeszcze jako tako przebiegało płynnie, natomiast w momencie szkolenia stanowiskowego wyszedł kompletny brak organizacji. Pomijając już otrzymanie brudnych słuchawek, klawiatury, biurka i krzesła. Problemem był bardzo mały zespół, który składał się może z 10 osób które obsługiwały klientów z całej Polski. Wyobraźcie sobie, że dzwonicie do swojego ubezpieczyciela wyjaśnić jakąś drobnostkę, odbiera konsultant informując, że obecnie wszyscy są zajęci i dlatego oddzwonimy. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że oddzwaniało się dopiero następnego dnia, a niekiedy po dwóch dniach. Było mi wstyd zbywać ludzi mając doświadczenia z międzynarodowymi korporacjami, które w momencie największego ruchu na linii potrafiły wprowadzić na ivr informację o oddzwonieniu w momencie kiedy ktoś zakończył rozmowę. To mnie najbardziej drażniło w tej pracy i to zapamiętałem najbardziej, a nie pracuję tam już parę miesięcy. Sytuacji podobnych była cała masa. Opowiem również o przykładzie kolegi z pracy. Premia uznaniowa przychodziła w inny dzień niż pensja. W momencie kiedy wszyscy ją dostali a on nie, poszedł do osoby odpowiedzialnej za ten proces. Okazało się, że tą osobą jest dyrektor całego działu, który zapomniał dodać go do listy płacowej. Panowie sobie wyjaśnili wszystko, kolega miał otrzymać premię za obecny miesiąc wraz z następnym. Mija kolejny miesiąc, inni pracownicy dostają premie a on znowu nic. De ja vu, dyrektor znów zapomniał.. W ramach rekompensaty zaproponował mu przelew z własnego, prywatnego konta w wysokości dwóch premii uznaniowych. I to zrobił.. Co lepsze, dyrektor pomylił się we wstępnych obliczeniach. Pracownik musiał mu potem oddać część przelanych środków. Ręce mi opadły jak o tym mi powiedział. Poza tym atmosfera w zespole żadna, pracują dziwni ludzie, od osób które zdejmują buty i skarpetki żeby podrapać się po zaniedbanej stopie po kierownictwo które siedzi po 6 miesięcy. Tak jest źle. Jeżeli ktoś będzie potrzebował mojej bardziej rozwiązłej wypowiedzi na temat pracy w tej firmie, piszcie komentarze. To tylko czubek góry lodowej. Pzdr Noriaki
Kurcze, co do tych ludzi to faktycznie jednak zależy od indywidualnego podejścia, niektórzy są mocno tolerancyjni to może jakoś by w takim zespole się odnaleźli? ;p Słabo, że tych dodatków brak ale to nie dla nich człowiek pracuje. Czyli miejsce ewentualnie rekomendowane dla podobnych dziwaków? Jakieś jeszcze ciekawe dziwactwa się tu odbywały czy ta wspomniana skarpetka to szczyt? ;p
Ja na pewno tego miejsca nie rekomendowałbym nikomu. Pamiętam zabawną sytuację, gdzie pewnego razu wsiadło 90% komputerów na piętrze. Nikt nie wiedział co się dzieje, nawet zarządca budynku, elektryk i ludzie którzy zostali wezwani żeby szybko uporać się z problemem. Po ok. godzinie poszukiwań okazało się, że te wspomniane 90% komputerów było podpiętych pod jedną listwę zasilającą, którą jeden z pracowników miał pod swoim biurkiem. Niechcący wyłączył ją butem i sparaliżował piętro na godzinę.
Dlaczego listwa matka była umiejscowiona w takim miejscu? On poniósł za to jakieś konsekwencje? Jeśli to prawda w ogóle
Ale kto miał ponieść konsekwencje? Nieświadomy pracownik, który nie jest temu winny czy dyrektorkowie, którzy za nic tam nie biorą odpowiedzialności?
A co do tej opinii to potwierdzam wszystkie sytuacje jakie miały tam miejsce. A z tygodnia na tydzień jest co raz gorzej. Ludzie masowo składają wypowiedzenia, bo co innego mieli by robić?
Na (usunięte przez administratora)widzę ogłoszenie "specjalista ds. obsługi agenta" Wie ktoś jak wygląda praca, zarobki, atmosfera na dziale? Jak że szkoleniami, wprowadzeniem do obowiązków?
Praca wyglada tak, ze siedzisz x czasu na szkoleniach, to znaczy oglądasz na komputerze prezentacje z ubezpieczeń. Potem siedzisz na słuchawce i wysłuchujesz żali agentów, odwalasz za nich robotę. Jest ta „premia motywacyjna”, grosze tak naprawdę, wysokość jest zależna od tego ile telefonów odbierzesz. Im więcej, tym więcej dostaniesz. Codziennie kierownictwo wysyła maile kto ile zrobił, kto ile telefonów odebrał. Są jakieś chore rankingi służące po to, by gonić ludzi i ich stresować. Wielokrotnie widzial*m jak ludzie się stresowali bo agent zadzwonił i gadał przez jakieś 20 minut, a co za tym idzie zamiast 2-3 telefonów w tym czasie zrealizowali ten jeden 20minutowy, a co za tym idzie - spadek w rankingu i mniejsza premia. Głośno jak w ulu, po 8h nie wiesz jak się nazywasz i przez kolejna godzinę dochodzisz do siebie po skończonej pracy. Nie polecam, to zwykła słuchawka. Na rozmowie obiecane gruszki na wierzbie, rzekomo rozmów nie jest tak dużo, a w rzeczywistosci to właśnie na nich polega Twoja praca. Mało ludzi teraz chce robić w takim czymś wiec formy się chwytają wszystkiego byleby znaleźć jelenia który za pół darmo będzie pracował w takich warunkach na takim stanowisku. Za 2700-2800 na rękę są lepsze oferty pracy.
To jest (usunięte przez administratora) a nie cywilizowana firma. Brak jakichkolwiek standardów..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TUZ TUW?
Zobacz opinie na temat firmy TUZ TUW tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TUZ TUW?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 1 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TUZ TUW?
Kandydaci do pracy w TUZ TUW napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.