Czy Siódemka organizuje staże dla studentów?
Firma od 5 lat nie istnieje (została w całości przejęta przez DPD), aczkolwiek pod podobną nazwą działają dwie firmy kurierskie lokalne w Warszawie i Poznaniu.
Jaki jest powód tak długiej ciszy na forum?Mam wrażenie, że dobrze się wam pracuje i nie chce się pisać?
@edwardini czy pomimo tego, że złożyłeś swoje zażalenie nic się nie zmieniło? Czy kogoś jeszcze spotkała podobna sytuacja? A kto z Was pracuje w Siódemka? Jak oceniacie firmę jako pracodawcę?
@bush no nie sa ale w sumie wiesz to wszystko zalezy tez od podejscia i od tego na co chcesz przeznaczyc takie zarobki a kazdy ma inne potrzerby przeciez
Generalnie same z nimi problemy - mówię od strony odbiorcy. Kurier robi łaskę, że przyjedzie w godzinach popołudniowych. Pozostawia przesyłki w skrzynce / sklepie / u nieznajomych sąsiadów bez uzgodnienia z odbiorcą. Sytuacje powtarzalne, pomimo skarg. Nie polecam.
Bezwzględna Domina Miasto Wrocław / Centrum wyjazdy Tak wiek 30 lat waga 55 kg wzrost 170 cm biust 5 znane języki - Cena za 1h 300 zł za całą noc: 3000 zł Telefon 731-957-665 Godziny pracy poniedz.-piątek: cały czas sobota: cały czas niedziela: cały czas Treść ogłoszenia Bez zahamowań, bez cenzury, bez litości... Dla zwolenników niekonwencjonalnych praktyk każdy rodzaj dominacji. Często karzę, nagradzam sporadycznie, lubię jak cierpisz... Mogę wszystko, ty nie możesz nic, no chyba że pozwolę. Nagradzam wyłącznie wtedy, gdy sobie na to zasłużysz. Wymagam od Ciebie absolutnego posłuszeństwa. ------------------------------------------------------ Dominacja psychiczna, fizyczna (tortury, chłosta, baty, pejcze, liny, kajdanki), erotyczna (gwałt analny, oralny - za pomocą straponów, wibratora, ręki), fetysze (stóp, butów, pończoch), toaletowa - piss, scat. Unieruchamianie, plucie, policzkowanie, sprowadzanie do roli psa oraz inne role - również feminizacja. Jeżeli jesteś początkujący nie masz się czego obawiać. Z przyjemnością wprowadzę Cię w świat BDSM.
NIE POLECAM !!! Zamowilem buty ze sklepu w Gdańsku i opcja dostawy byla : Kurier Siódemka pobranie . Przesyłka miala byc w ciagu 24h ... Dostalem ja 3 dni pozniej . I jeszcze na stronie Siódemki było ze paczka jest juz w magazynie niedaleko mnie .... NIE POLECAM !!!
Jakiś absurd! Kurier w ogóle się nie kontaktuje, nie wiem kiedy w ogóle był. Po otrzymaniu informacji o wysyłce paczki, monitorowałam ją na bieżąco poprzez stronę internetową. Pierwszego dnia wieczorem patrzę, że awizowana, drugiego to samo, a nie mam żadnej informacji w skrzynce, że ktoś był ani żadnego telefonu od kuriera czy też firmy. Po telefonie na infolinię, bardzo nieuprzejma pani, głosem pretensjonalnym wyjaśniła mi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić, a jak mnie nie ma w domu (a jestem raczej osobą przebywającą w domu) to jest to mój problem. Rozumiem, że kurier nie ma obowiązku dzwonić, ale niech firma to jakoś rozwiąże, chociażby poprzez e-mail, że takowa próba była. Suma sumarum okazało się, że muszę jechać do Komornik i wysłałam tam właśnie męża.
Przepracowałem dla tej firmy ponad rok jako przewoźnik- kurier. Mając ponad dwudziestoletni staż w branży przesyłek kurierskich, z całą odpowiedzialnością mogę napisać, że z takim złodziejstwem w kwestii rozliczeń za wykonaną pracę, łobuzerstwem w sposobach traktowania ludzi i brakiem profesjonalizmu w ogóle,jak w firmie "Siódemka" o/Warszawa jeszcze się nie spotkałem. Zdecydowanie odradzam. Jeśli ktoś ma podobne doświadczenia i nie boi się o tym mówić- proszę o kontakt jpodniesinski@wp.pl ; wybieram się z tym do sądu.
oddzial siodemki w rawie maz to istny (usunięte przez administratora) zero przerw brygadzisci poganiaja jak (usunięte przez administratora) a to wszystko za40 zl za noc pracy
NAJGORSZA firma kurierska z jaką miałam styczność!!!!! ODRADZAM!!!!!
Kurierzy zupełnie niepoważnie. Zostawiają kolejne paczki w miejscowym sklepie, do którego ja nie zaglądam nawet raz do roku. Robią to pomimo mojego zakazu,a jadąc do sklepu przejeżdżają obok mojego domu. Uwagi klienta są lekceważone i ogólnie wszystkim odradzam korzystanie z usług ten firmy, bo się człowiem tylko denerwuje.
ta siodemka to jakas pomylka, mieszkam w warszawie i tam tez znajduje sie firma kurierska siodemka, myslalem ze dostarczenie paczki to max dzien dwa ale sie pomylilem czekam piec dni zero kontaktu z kurierem zadzwonilem do ich biura i powiedziano mizemam czekac bo paczka wyjechala i bedzie dzis lub jutro, ekstra to ja teraz musze czekac caly dzien w domu az ktos przyjedzie, powinni wysylac chociaz sms z godzinami w ktorych sie pojawi, juz nigdy tu nie zamowie nie pozdrawiam
Płacą 10 brutto, a więc niewiele.W tym oddziale gdzie ja pracowałem tak naprawdę ciężka praca trwa jakieś 3,5 do 4 godziny zanim kurierzy nie odbiorą swoich przesyłek. Ale na dłuższą metę nie polecam tej roboty. Jeżeli masz do przerzucenia kilkadziesiąt lub stokilkadziesiąt paczek o wadze +20 kg (a nie ma siły aby takich nie było przy kilku tys. wszystkich) ,to prędzej czy później odbije się to na twoim kręgosłupie do tego praktycznie pracujesz w temperaturze takiej jak na dworze a niekiedy w przeciągu. Stąd tak rotacja na magazynie. A teraz zagadka jak ma wyglądać paczka która waży 30 kg ,lub taka która pod nią leży ,jeżeli sortuje ją człowiek dostający 8 zł na godz i działający pod presją czasu?Z resztą podejrzewam ,że to akurat dotyczy jeśli nie wszystkich to większości firm kurierskich
Witam, czy ktoś wie jaka jest stawka godzinowa na stanowisku magazyniera? Wczoraj dzwoniła do mnie Pani i ciężko było się z nią dogadać, więc niewiele się dowiedziałem. Chodzi o oddział Poznań-Plewiska. Jeżeli ktoś ma takie informacje, to proszę o odpowiedź, pozdrawiam.
Mimo, że transakcja nie doszła do skutku, kontakt ze sklepem uważam za bardzo dobry. Natomiast firma kurierska " siódemka", z której usług korzysta to jakieś nieporozumienie. Przedstawiciele sklepu twierdzą, że mają z nią umowę, by kurier w razie potrzeby poświęcił klientowi 15 minut na odbiór i fizyczne sprawdzenie przesyłki w jego obecności. Mocodawcy "siódemki" upierają się, że kurier nie ma obowiązku czekać ani chwili, gdy za nią zapłacę i pokwituję odbiór i że jest to jego dobra wola. Tłumaczą, że nie wiedzą czy tak jest w umowie, bo umowy podpisywane są ze sklepami indywidualnie i nie mają w tej chwili do nich wglądu. Zatem sprawdzenie zawartości przesyłki, bez dobrego humoru kuriera i ewentualne natychmiastowe sporządzenie protokołu w celu skutecznego postępowania reklamacyjnego jest praktycznie niemożliwe, zwłaszcza jeśli z zewnątrz paczka wydaje się być nieuszkodzona. Niestety LED-TV są delikatnym sprzętem i to sporych gabarytów. Mają duże powierzchnie narażone na uszkodzenia mechaniczne, więc taki sposób transakcji kojarzy mi się raczej z loterią, niż profesjonalizmem. Zapewne po dniu lub dwóch, nawet jeśli ktoś raczyłby przybyć, by spisać protokół nie uwierzy mi że po otwarciu przesyłki w kartonie telewizor okazał się mieć pęknięty ekran lub zamiast niego była stara rama okienna. Natomiast hipotetyczny kurier, z pewnością będzie się upierał, że dostarczył ją w idealnym stanie, by nie narażać siebie na nieprzyjemności. Niestety bez protokołu spisanego przez kuriera w momencie odbioru przesyłki nie będę w stanie udowodnić, że zapłaciłem ponad 2000 zł. za stare okno i na zdrowy rozsądek, nikt takiej reklamacji nie uzna. Twierdzenie przedstawicieli firmy kurierskiej, że nie odpowiada ona za zawartość przesyłki jest po prostu śmieszne. Przecież przez kilka dni jest w ich rękach i uszkodzenia może powstać w wyniku niewłaściwego traktowania przez jej pracowników lub pracowników sklepu. Sprawdzenie w obecności kuriera ma na celu wykluczenie winy adresata, co też ułatwi znalezienie ewentualnych winnych. Jak myślę jest to niewygodne dla firm kurierskich i sklepów gdyż rotacja pracowników i pogoń za kasą sprawia, że nie mają nad nimi kontroli i obie strony zdają sobie sprawę, że byłyby winnymi ponad 99% reklamacji związanych z uszkodzeniami podczas transportu do klienta. Ponad to Cytuję słowa pana Marcina Kruszyńskiego - PR Managera Siódemki odnośnie innej kwestii: - Zasadą jest brak możliwości otwarcia przesyłki w celu sprawdzenia jej zawartości przed odbiorem przesyłki przez odbiorcę – informuje Firma, jak dodaje, dopuszcza jednak możliwość weryfikacji zawartości w przypadku przesyłek towarowych (o masie powyżej 20 kg lub o wymiarach z których choć jeden przekracza 200 cm lub gdy suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość przekracza 300 cm)- http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/artykuly/776405,otwarcie-przesylki-przed-potwierdzeniem-obioru.html O tym również ani kurierzy ani zawiadujący "siódemką"nie słyszeli a co ma miejsce w w przypadku TV wielkości , już ok. 50 cali. Zatem jak na wstępie, obsługę sklepu mimo wszystko oceniam pozytywnie ale kuriera 'SIÓDMKĘ"radzę omijać szerokim łukiem, no chyba że zamawia się rzeczy nie narażone na ryzyko poważnego uszkodzenia np. ziemniaki w workach, ewentualnie gazety lub książki.
Praca tej firmy to totalna porażka. Kurier umawia się na dostarczenie paczki po czym nikt nie przyjeżdża. Kiedyś natomiast zdarzyło mi się, że w ogóle nie zadzwonił wcześniej a informacje o paczce zostawił w bramie (mieszkam w bloku!).
Zgadzam sie w 100% administracja oddzialu gdansk zapomniala chyba ze niewolnictwo zniesiono wiele lat temu
Pełna patologia zwłaszcza oddzial gdansk kierownicy i caly serwis ksk to jedno dno nie polecam
Witam, Czy to pawda że wypłata jest zawsze 20-tego a pierwszą wypłatę wypłacają drugiego miesiąca? Dziś powinienem dostać wypłatę powiedzieli mi że za miesiąc dopiero.