Tpa

2 Dodaj merytoryczną opinię
baner wywiady

Opinie o Tpa

Pracodawca

 Aktualność
Z przyjemnością ogłaszamy, że jesteśmy w gronie pracodawców na tegorocznym Festiwalu Targów Pracy Jobicon.
Już 26 i 27 października 2022 r. będziemy tam dla Was!
W nadchodzącej edycji nasi eksperci będą czekać na Was w 4 pokojach tematycznych: doradztwo personalne, księgowość, audyt i doradztwo podatkowe.

Przygotowaliśmy 2 webinary w formie spotkań grupowych:
1. „Kariera w finansach”, który poprowadzi Tomasz Manowiec, Dyrektor działu Corporate Finance Baker Tilly TPA
2. „Jak rozmawiać o podwyżce w czasach inflacji?”, który poprowadzi Marek Wenta, HR Manager.

Zajrzyj do naszego profilu i wybierz termin, który preferujesz. Ilość miejsc jest ograniczona!
Link do naszego stoiska: https://jobicon.pracuj.pl/wystawca/20184602
Stawiamy na dobre połączenia!

#TPA#BakerTillyTPA#Księgowość#DoradztwoPodatkowe#Audyt#Consulting#praca


Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 13 dni.
 Pytanie

Czy w Tpa poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Danuta Nowy wpis

Weszłam właśnie na stronę firmy do zakładki Praca a tam praktycznie same oferty na stanowiska księgowe, fakt, że w różnych lokalizacjach, ale i tak zastanawia mnie to dlaczego potrzebują aż tyle księgowych?

Nowy wpis

Pracodawca

@Danuta

Cześć, W naszej zakładce są zmieszczone oferty pracy niezależnie czy prowadzimy aktualnie rekrutacje- jest to przestrzeń również do aplikacji spontanicznych. Aktualnie w związku z dużym wzrostem firmy mamy otwarte wakaty do działu księgowości w kilku lokalizacjach. W przypadku zainteresowania konkretnym stanowiskiem lub ofertą zachęcamy do aplikacji lub bezpośredniego kontaktu z naszym działem HR: hr@tpa-group.pl Pozdrawiamy!

pytanie
Były pracownik
 Pytanie

Czy można pracować zdalnie? dowolną liczbę dni?

TPA Poland
Pracownik
@pytanie

W TPA Poland obowiązuje ogólnofirmowy model hybrydowy. Łączymy w ten sposób możliwość pracy zdalnej z pracą stacjonarną, a jednocześnie zapewniamy zachowanie równowagi między pracą w domu i w biurze. Połowę czasu spędzamy w biurze, a drugie 50% na home office. W praktyce oznacza to, że w jednym tygodniu pracownik przychodzi do biura 2 razy, w kolejnym 3 razy i tak na przemian. Dni obecności w biurze są do ostatecznego potwierdzenia z osobą przełożoną i zespołem. Przeważnie podkreślamy, że zależy nam na częstszej obecności pracownika w biurze w pierwszych dniach zatrudnienia ze względu na większą efektywność i krótszy czas wdrożenia stanowiskowego w formie face-to-face.

Marek
Kandydat
@TPA Poland

Rozumiem.A jak praca odbywa na home office to czas pracy jest wtedy elastyczny i można go dowolnie zmieniać czy taki sam jak biurze i jest to nadzorowane np. przez spotkania online?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Marek

Sa 2 systemy rejestracji pracy które sledza kazdy Twoj ruch a jak nie nadazasz w uzupełnianiu to masz rozmowe z przełożonym

Pytanie
 Pytanie

Czy Tpa zapewnia kartę multisportu?

TPA Poland
Pracownik
@Pytanie

Karta Multisport jest jednym ze świadczeń, które pracownik może wybrać spośród szerokiego wachlarza opcji oferowanych w ramach kafeterii benefitów „MyBenefit” od momentu zatrudnienia w TPA Poland. Konto pracownika co miesiąc doładowywane jest punktami, które pozwalają na zakup karty Multisport, opieki medycznej lub ubezpieczenia na życie albo karty restauracyjnej. Jeżeli pracownik nie jest zainteresowany żadnym z tych świadczeń, może zamiast tego przeznaczyć zgromadzone punkty na vouchery zakupowe. Uwzględniamy w ten sposób różnorodność potrzeb pracowników i pozostawiamy wybór, na co rozdysponować pulę punktów, decyzji pracownika.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Tpa Horwath? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
Zuzanna

wiadomo jak obecnie wygląda tu sytuacja w zespole podatkowym? pytam, bo ktoś kiedyś pisał o brakach kadrowych i dość trudnej pracy z powodu liczby obowiązków... do teraz nie są lepiej nagradzane? chyba, że liczba osób w zespole się ustabilizowała? wie ktoś?

Odp
Pracownik
@Zuzanna

Nic się nie zmieniło. Może poza tym, że zwolniło się więcej osób.

Zuzanna
@Odp

to jak organizacja pracy przy tym wygląda? o jakich stanowiskach teraz piszesz? i czy po prostu nie szukają w takim razie kogoś?

Pracodawca

 Aktualność
Z przyjemnością ogłaszamy, że jesteśmy w gronie pracodawców na tegorocznym Festiwalu Targów Pracy Jobicon.
Już 26 i 27 października 2022 r. będziemy tam dla Was!
W nadchodzącej edycji nasi eksperci będą czekać na Was w 4 pokojach tematycznych: doradztwo personalne, księgowość, audyt i doradztwo podatkowe.

Przygotowaliśmy 2 webinary w formie spotkań grupowych:
1. „Kariera w finansach”, który poprowadzi Tomasz Manowiec, Dyrektor działu Corporate Finance Baker Tilly TPA
2. „Jak rozmawiać o podwyżce w czasach inflacji?”, który poprowadzi Marek Wenta, HR Manager.

Zajrzyj do naszego profilu i wybierz termin, który preferujesz. Ilość miejsc jest ograniczona!
Link do naszego stoiska: https://jobicon.pracuj.pl/wystawca/20184602
Stawiamy na dobre połączenia!

#TPA#BakerTillyTPA#Księgowość#DoradztwoPodatkowe#Audyt#Consulting#praca


Pracownik
Pracownik

Potwierdzam opinię byłych pracowników. Z tpa faktycznie odeszło bardzo dużo osób, biuro świeci pustkami. Niestety większość obecnego zespołu doradztwa to nowe osoby z krótkim stażem, bez odpowiedniego przygotowania do pracy. Firma jest zdesperowana, zatrudnia jak leci, również pracowników z innych branż, którzy nigdy nie pracowali w podatkach lub zostali zwolnieni przez poprzedniego pracodawcę. Są oferty pracy dla specjalistów na które nikt nie aplikuje. Jak nietrudno się domyślić braki kadrowe obijają się na jakości i ilości pracy jaką mamy. Nadgodziny nie są płatne. Jeśli uda się ściągnąć z rynku dobrego specjalistę to szybko odchodzi. Prawdą jest, że firma jest kiepsko zarządzana. Do kientów są wysyłane opinie i strategie przygotowane przez świeżaków. DD robią nowe osoby z łapanki bez jakiejkolwiek wiedzy na starych szablonach z poprzednich lat. Zespół jest mocno podzielony, wzajemna zazdrość, pomówienia i plotkowanie jest tu standardem. (usunięte przez administratora) Pracownicy odchodzą sami i dobrze robią, tym bardziej w tym przypadku. Takie komentarze jednak dobrze oddają klimat tego miejsca. Tych co odeszli miesza się z błotem, a pod tymi co zostali kopie się dołki. Szkolenia robi nam zewnętrzny doradca. Podwyżkę można dostać jak rzuci się papierem. Na pewno nikogo nie zwolnią, więc motywacja do pracy jest żadna.

2
Do pracownik
Pracownik
@Pracownik

DD jest przygotowywane na aktualnych wersjach wraz z dopilnowaniem, czy wszystkie kwestie podatkowe obejmują aktualny stan prawny. Zespół trzyma się ze sobą mocno. Każdy każdego wspiera, nie ma zazdrości (każdy cieszy się z sukcesu każdej osoby w zespole) i bardzo często są organizowane spontaniczne wyjścia po pracy (bez inicjatywy ze strony firmy). Jak dana osoba ma nadmiar pracy to pozostali chętnie jej pomagają o ile oni sami mają wolne moce przerobowe. Jeśli ktoś myśli inaczej to wydaje mi się, że taka osoba zalicza się do osób spędzających czas na plotkowaniu niż na zajmowaniu się obowiązkami służbowymi w godzinach pracy.

19
nick
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Dlaczego szkolenia w dziale podatkowym robi tylko zewnętrzny doradca? Czy w firmie nie ma osób które potrafiłyby to zrobić wewnętrznie?

Pracodawca

@nick

Dzień dobry, Szkolenia w dziale doradztwa podatkowego prowadzi między innymi zewnętrzny doradca. Poza tym szkolenia wewnętrzne również prowadzą nasi pracownicy, chodzimy też na zewnętrzne szkolenia. Nasz zewnętrzy trener związany jest z nami od lat, prowadzi szkolenia nie tylko w dziale podatkowym ale także w działach księgowych i w audycie. Przepisy zmieniają się tak często, że inaczej się nie da. Trzeba się szkolić i dzielić wiedzą.

Pracownik W-wa
Pracownik
 Pytanie
@Tpa

Zewnętrzne szkolenia? To ciekawe, pracownicy nie są wysyłani na zewnętrzne szkolenia. TPA proszę nie kłamać. Wewnętrzne prowadzą konsultanci.

Zofia
@Pracownik W-wa

te wewnętrzne szkolenia to czego dokładnie dotyczą? jakas pomoc we wdrożeniu nowego pracownika czy można liczyc na coś wiecej?

Pracodawca

@Pracownik W-wa

Ta, oczywiście! Mamy łącznie kilkaset zapisów na zewnętrze szkolenia rocznie. Szkolenia przez zewnętrznego eksperta to kolejna grupa szkoleń oraz platforma e-learningowa. Kursy językowe - 2 semestry wiosna/jesień plus intensywny kurs letni. Jeśli jesteś pracownikiem warszawskiego biura, to zapraszam do zespołu HR chętnie bardziej szczegółowo opowiem o działaniach szkoleniowych.

Pracodawca

@Zofia

Cześć Zofia! Początek kariery w TPA to oczywiście szkolenie wdrożeniowe - czyli skupiamy się na sprawnym przekazaniu najważniejszych informacji jak poruszać się w TPA. Kolejne szkolenia to szkolenia merytoryczne - oczywiście tutaj w zależności od działu. Wspieramy naszych pracowników w zdobywaniu uprawnień zawodowych, na bieżąco omawiamy zmiany przepisów.. Mamy kursy językowe (angielski, niemiecki). Jeśli pracownik jest nastawiony na rozwój i ma dobre chęci to możliwości jest sporo - stawiamy na dobre połączenia :-)

bvc
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Czy od ostatnich 2 miesięcy coś się poprawiło? Czy udało się już zapełnić te wakaty?

nnn
Były pracownik
@bvc

Nie

Pracodawca

 Aktualność
Pracujesz w Dziale Audytu i w Twojej głowie kiełkuje myśl o zmianie pracy? 

A może całkiem niedawno zacząłeś/aś pracę w innym obszarze finansów i stwierdzasz, że to jednak nie ten kierunek?  Chcesz postawić na audyt.

Chętnie opowiem Ci, jak taka praca w warszawskim Dziale Audytu wygląda u nas w Baker Tilly TPA. Żebyś świadomie mógł/mogła zdecydować czy to jest miejsce dla Ciebie i czy chcesz zaangażować swój czas w rozmowy z nami.

Obiecuję dużo KONKRETÓW 

Ty i My to dobre połączenie, jeśli:

✔ Oprócz kariery, cenisz sobie także życie prywatne. Managerowie dbają o rentowność projektu i mają świadomość, że zmęczony pracownik nie jest efektywny, dlatego nadgodziny w sezonie odbierane są w formie dni wolnych. Praca w audycie czasem wiąże się z zostawaniem po godzinach, ale u nas nie jest to regułą i są też okresy mniej intensywne zadaniowo np. wakacje ☀

✔ Nie lubisz pracować z kilkoma różnymi Managerami na kilku projektach jednocześnie. Tak wygląda praca w systemie pool (macierzowym). Już od kilku lat praktykujemy system sekcyjny, gdzie pracujesz z jednym przełożonym na określonych projektach. To współpraca w jednej sekcji i Ci sami ludzie, z którymi masz okazję budować fajne relacje.

✔ Lubisz wiedzieć, czy Twoja praca zmierza w dobrym kierunku. Zespoły nie są duże, dlatego możesz liczyć na dostępność Managerów i Seniorów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i dbają o feedback.

✔ Szukasz pracodawcy na dłuższy czas, który chętnie inwestuje w Twój rozwój. Możesz liczyć na dofinansowanie do egzaminu na Biegłego Rewidenta, wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia merytoryczne, udział w kursach językowych.

✔ Wiesz, że w pracy audytora nie liczy się tylko twarda wiedza, ale też miękki skill. Dobra współpraca z zespołem i kontakt z klientem wymagają odpowiednich umiejętności komunikacyjnych. W zeszłym miesiącu odbyły się 2-dniowe warsztaty soft-skill z dla naszych Seniorów, a już niebawem szkolić się będą Managerowie i Supervisorzy.

…wciąż się wahasz?  Dorzucam garść informacji.

W Warszawie są trzy sekcje. Najczęściej obsługiwane branże to nieruchomości, construction i energetyka. Zadania są różnorodne, bo każdy z zespołów oprócz Audytu Ogólnego świadczy też usługi doradcze typu due diligence, czy okołorachunkowe doradcze. Każdy z tych zespołów ma swoją specyfikę – w jednej sekcji zadań związanych z doradztwem jest mniej, w innej więcej. Manager z danego zespołu: KamilOskarKonrad i Ewelina spotka się z Tobą już na drugim etapie rozmów.

To co łączy pracowników w Dziale Audytu to aktywne spędzanie czasu. W okresie wakacyjnym wszyscy zespołowo organizują wyjazd na kajaki, grają w siatkówkę i jeżdżą na rowerze. W naszym firmowym wyzwaniu sportowym Activy to właśnie ten zespół zebrał najwięcej punktów.

Bardzo się cieszę, że dotarłaś/eś do końca. Już mniej więcej wiesz, jak się u nas pracuje. Jeśli masz poczucie, że dobrze wpiszesz się w to miejsce to zachęcam do kontaktu!

#BakerTillyTPA#audyt#kariera
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Ile osób zwolniło się z działu doradztwa?

ssss
Były pracownik
@Kandydat

Większość nie przedłuża umowy po okresie próbnym

Gabriela
@ssss

A czemu? Jak np. pracownik się sprawdza to też nie przedłużają?

ssss
Były pracownik
@Gabriela

pracownicy nie chcą przedłużyć umowy

Zuzanna
@ssss

Z jakich powodów? :(

1
ssss
Były pracownik
@Zuzanna

Duża ilość pracy, brak wsparcia i mało osób w zespole, TPA ma problem z zatrudnieniem osób do zespołów podatkowych, przez co te które są mają ogrom pracy a płacę mają niższą niż w innych korporacjach, gdzie benefity też są lepsze.

Ewelina
Pracownik

W TPA jestem już prawie pół roku. Zaczynając od początku. Sam proces rekrutacyjny wspominam pozytywnie - poszło sprawnie jeśli chodzi o decyzję a to co usłyszałam podczas rozmowy (zakres zadań, specyfika pracy itp.) pokrywa się faktycznie z tym, czego doświadczam obecnie. Mam nadzieję, że nie zmienię zdania;) ale póki co jest naprawdę bardzo fajnie. Firma dba o pracowników, można liczyć na dofinansowanie szkoleń, jest też program rekomendacji pracowników (gdzie można dostać dobra premię) niedawno też ruszył program dofinansowania szkoły językowej. Bywa tak, że pracy jest dużo, ale to w końcu outsourcing i tempo pracy w takim miejscu trochę się różni od pracy in-house. Choć ja i tak uważam, że ma to swoje plusy bo można szybciej rozwinąć swoje kompetencje. Wróciłam do pracy po urlopie macierzyńskim i mam też duża elastyczność, kiedy potrzebuje np. odebrać dziecko ze żłobka, choroby rzecz jasna też się zdarzają i jest to przyjmowane normalnie, powiedziałabym nawet że z troską ze strony przełożonego :) Uprzedzając komentarze typu "ta opinia to ustawka", które właściwie gdy komentarz jest pozytywny u każdego pracodawcy zawsze się pojawiają. Ludzie tak już mają, że piszą gdy jest im źle i potrzebują gdzieś wylać swoją frustrację, zamiast po ludzku pogadać, a gdy jest fajnie zwykle nie czują potrzeby by docenić i napisać mile słowo :) Jeśli czujesz się dobrze w swojej pracy warto napisać parę słów na profilu pracodawcy. Niech to działa w dwie strony:) Także raz jeszcze polecam to miejsce a nad komentarzami, które nie wnoszą żadnej merytoryki proponuje się zbyt długo nie zatrzymywać. Dobrego dnia!

25
123
Kandydat
 Pytanie
@Ewelina

w jakim zespole pracujesz? Bo zastanawiam się nad aplikowaniem a Twoja opinia jest bardzo pozytywna.

10
Do 123
Pracownik
@123

W tpa kolejni pracownicy się zwalniają, dlatego tyle jest ofert. Nikt o imieniu Ewelina nie pracuje w tpa i nie ma nikogo kto wrócił po macierzyńskim- jest to fake HR. Obecnie po negatywnych wpisach HR się produkuje na tym forum. Warto zwrócić uwagę na poprzednie wpisy, które od lat są negatywne. tpa nie cieszy się dobrą opinią i ta firma mocno na to zapracowała.

123
Kandydat
@Do 123

Sprawdziłam na linkedinie i jest Ewelina w TPA z HR-u.... Wszystko już jasne.

Pracodawca

@Do 123

Dzień dobry, trudno się odnieść do wpisu, w którym jest sporo nieprawdziwych informacji. W TPA pracuje kilka Ewelin oraz pracownicy wracają po macierzyńskim - to są fakty. Fakty są też oczywiście takie, że są pracownicy, którzy zmieniają pracę z najróżniejszych przyczyn.

Pracodawca

@123

Drogi/a 123 - mamy więcej koleżanek o tym imieniu. Wszystko co wychodzi od pracowników HR - jest podpisane jako Pracodawca - to tutaj, jak piszesz HR się produkuje. Od jakiegoś czasu staramy się rzeczowo i konkretnie odpowiadać na również Twoje opinie.

Leszek
@Do 123

A jaka jest przyczyna tych zwolnień? Dlaczego pracownicy tak masowo się zwalniają?`

Pracodawca

@Leszek

Panie Leszku, nie mamy masowych odejść pracowników. W grupie TPA Poland pracuje cały czas prawie 300 osób. Oczywiście nie oznacza to, że nasi pracownicy nie odchodzą. Dzieje się tak z najróżniejszych powodów - czasami związanych z potrzebą zmiany w swojej karierze, czasami z powodów osobistych ale również z takich, że praca nie spełniła wszystkich oczekiwań. Tak jak w życiu - są różne scenariusze. Natomiast to nie są masowe sytuacje. Jeśli chciałby Pan porozmawiać, poznać szerszy obraz to serdecznie zapraszam do kontaktu z działem HR.

n
Pracownik
 Pytanie
@Ewelina

W ciągu pół roku udało się skorzystać z urlopu macierzyńskiego? :)

Do p. Leszek
Były pracownik
@Leszek

Panie Leszku, powodów jest kilka: - niepłatne nadgodziny, - niskie wynagrodzenie podstawowe (nie jest rynkowe, a podwyżkę można dostać po wypowiedzeniu umowy), - praca po godzinach, również w weekendy, - pogardliwy stosunek managerów i ‚szefowej’ do pracowników, - brak realnego dofinansowania do szkoleń (z dofinansowania kursów/egzaminów zawodowych mogą korzystać wybrane osoby, w bardzo ograniczonym zakresie), - brak wdrożenia nowych pracowników. Po szkoleniu bhp, it, HR nowy pracownik, dostaje zadanie merytoryczne pierwszego dnia pracy i musi je wykonać samodzielnie. Potem należy przedstawić wyniki pracy i wytłumaczyć przepisy managerom, - kiepska atmosfera w firmie (można to zaobserwować z zewnątrz po chociażby wypowiedziach HR), - brak osób silnych merytorycznie- przyjmowane są osoby bez doświadczenia na różne stanowiska, nie tylko te najniższe w strukturze. Tak, obecni pracownicy odchodzą, a nowi nie przedłużają umów po okresie próbnym- to jest fakt.

Pracodawca

 Aktualność
Summer is coming pierwsza edycja za nami!

Ponad 100 osób z naszej organizacji dołączyło do zabawy pokonując na rolkach, rowerze czy spacerze niesamowite liczby - 16 000 km łącznie, 3711 aktywności, a z nich prawie 900 to aktywności związane z podróżą do biura!


Poznaliśmy najaktywniejsze osoby @Filip@Monika@Ania- Gratulacje! Wasze wyniki są imponujące, brawo dla Was.

Gratulacje dla całej pierwszej 10, ale również dla wszystkich, którzy dołączyli!

II edycja Lato z TPA!
Nie zwalniamy tempa , rozpoczynamy rywalizację zespołową i zbieramy punkty już dziś. Zwycięski zespół będzie mógł przeznaczyć zdobyte pieniądze na dowolny cel charytatywny.

#TPA#BakerTillyTPA
Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Powiedzcie mi, ile wynosi wynagrodzenie na stanowisku konsultanta (1,2,3...) w dziale podatkowym. Jak wygląda ścieżka awansu? Czy odpowiada to mniej więcej wynagrodzeniom na takim stanowisku w big4? I czy dodatkowo można oczekiwać jakiś benefitów?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, wynagrodzenie na każdym poziomie stanowiskowym jest dostosowane do doświadczenia i kwalifikacji kandydata. Z przyczyn oczywistych nie możemy odpowiedzieć na takie pytanie, natomiast jak najbardziej nasze wynagrodzenia muszą być adekwatne do tych rynkowych. Zachęcam do aplikowania i dołączenia do procesów rekrutacyjnych. Opowiemy jak wygląda ścieżka kariery, przedstawimy program benefitów.

Leszek
@Tpa

Na jaki adres mailowy mam wysłać CV?

Pracodawca

@Leszek

Dzień dobry, podaje adres @ hr@tpa-group.pl.

Info
Pracownik
@Pytanie

W big4 jest o 3-5 tys wyższe i rozwój nieporównywalnie lepszy.. w tpa poziom i atmosfera jest słaba. Na wsparcie doświadczonych osób nie ma co liczyć. Podczas rozmów hr dużo obiecuje i na tym koniec. Myślę, że warto rozważyć inne opcje.

Były pracownik
Były pracownik

Ostatnio pojawia się sporo ogłoszeń o pracę w TPA i nie jest to bynajmniej spowodowane rozwojem firmy. Z TPA pracownicy odchodzą masowo. Zakończenie współpracy po okresie próbnym nie jest rzadkością. Niektórzy kończą współpracę wcześniej. Z działu doradztwa podatkowego w Warszawie odchodzą pracownicy różnego szczebla, w tym managerowie, seniorzy (odeszło 5) i konsultanci. Pierwszego dnia pracy jest się informowanym, że puste biuro to efekt pracy zdalnej. Braki kadrowe jednak są już widoczne po kilku dniach pracy. Powodem rotacji jest sposób zarządzania organizacją, w tym pogardliwy stosunek do pracowników kadry zarządzającej. Niestety wartości firmy które ogłasza kadra zarządzająca na swojej stronie czy przy okazji m.in różnego rodzaju konkursów nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Porażający jest również niski poziom merytoryczny. Praca w tej firmie to strata czasu. Nie polecam.

Paulina
@Były pracownik

Ta masowo jakby odchodzili to by firma upadła?? Pokaz mi te rekrutacje na każde stanowisko skoro tam ludzi nie ma? Może na kierownika szukają :D

12
Haha
Pracownik
@Były pracownik

(usunięte przez administratora), skoro firma nie przedłużyła z tobą umowy po okresie próbnym za mobbing to nie oznacza, że w firmie jest zła atmosfera. :)

21
Były pracownik
Były pracownik
@Paulina

Konsultant czy praktykant to nie jest kierownicze stanowisko. Polecam poczytać poprzednie wpisy drogi HR

1
RPA
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

To bardzo niepokojące co piszesz. Czy naprawdę z działu doradztwa podatkowego w Warszawie odchodzą managerowie i seniorzy??? Czy tych odejść jest tak dużo? Jak rozumiem dział liczy pewnie z 20 osób, więc jeśli rocznie odchodzi 5 to chyba sporo...

Pracownik W-wa
Pracownik
@RPA

Potwierdzam opinię @Były pracownik. W dziale doradztwa podatkowego w w-wie co roku wymienia się prawie cały zespół. Managerowie i seniorzy się zwolnili, obecny skład to sami nowi pracownicy z krótkim stażem, głównie na najniższym szczeblu. Oczywiście tpa przyjęło politykę usuwania negatywnych wpisów, natomiast ukrywanie oczywistych faktów nie wpłynęło na zmniejszenie rotacji i poprawę atmosfery. Według mnie z zespołu, który dobrze funkcjonuje pod względem zarządzania i atmosfery nie zwalnia się aż tyle osób. Jeśli z 20 osób, kilka się zwolniło na wyższych stanowiskach, a reszta to nowi pracownicy zatrudnieni poniżej roku, wnioski nasuwają się same. Fakowe wpisy hr z tpa faktów nie zmienią.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pan K
Były pracownik

Jedyną toksyczną tam osobą byłaś Ty. Firma najlepsza na świecie nie jest, ale są osoby które ją pogrążają, takie jak Ty. Bez nich to byłoby normalne środowisko pracy.

16
Były pracownik
Były pracownik
@Pan K

Bardzo profesjonalne podejście ze strony TPA napisać do administratorów strony aby usunęli wpis. Chociaż podobno gowork podkreśla, że nie usuwa wpisów...

Pracodawca

@Były pracownik

Dzień dobry, Pana/Pani opinia naruszała zasady regulaminu GoWork poprzez zamieszczenie danych identyfikujących obecnych pracowników. Opinia zostanie przywrócona po ukryciu tych danych przez Administratora. Chcielibyśmy aby to miejsce służyło do wymiany opinii i konstruktywnej rozmowy.

Espresso252

W mojej opinii praca w dziale doradztwa podatkowego wymaga od pracowników umiejętności samodzielnej nauki i proaktywnej. Niestety nie odnajdą się tutaj osoby nastawione na to, że bezpośredni przełożony wyjaśni im wszystko "od początku do końca". Wynika to przede wszystkim ze specyfiki branży. Przepisy podatkowe podlegają nieustannym zmianom i z tego powodu wiedzę nt. podatków trzeba CODZIENNIE uaktualniać. Ciężko ją na bieżąco przekazywać. Pracę w TPA polecam osobom, które posiadają zarówno umiejętność logicznego myślenia (sporo obliczeń w excelu) jak i spójnego formułowania myśli (pisanie opinii podatkowych). Jeśli ktoś uważa, że posiada obie te cechy to moim zdaniem odnajdzie się w TPA bez najmniejszego problemu. Co więcej będzie bardzo zadowolony, ponieważ szybko dostaje się tutaj możliwość samodzielnej pracy na projektach! W innym przypadku może poczuć, że pracodawca za dużo od niego wymaga... No cóż w dzisiejszych czasach sam fakt ukończenia wyższej uczelni (np. słynnego SGH) nie oznacza od razu, że mamy narzędzia ku temu, aby doradzać klientom jak powinni prowadzić swój biznes (np. jak uniknąć ryzyk podatkowych). Wszystkiego trzeba się nauczyć a do tego potrzeba trochę dobrej woli :) Zapytacie się mnie czy skoro non stop trzeba uaktualniać swoją wiedzę to czy w takim razie możliwy jest work-life balance? Otóż tak! Jak każdy młody człowiek ja też posiadam swoje hobby, na które poświęcam co najmniej 8h tygodniowo (dużo, prawda?). Czasem nawet potrzebuję wyjść wcześniej z pracy i wiecie co? Pracodawca nie ma z tym problemu. :) Wystarczy, że poprzedniego dnia zostanę dłużej lub wezmę home office. Istotne jest to, aby zlecona praca została wykonana. Sztywne godziny pracy to przeżytek.

21
Były pracownik
Pracownik
@Espresso252

True

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

ostatnio często pojawia się ogłoszenie na stanowisko specjalisty ds kadr i płac w ogłoszeniu firma oferuje jasną ścieżkę kariery i rozwoj w środowisku międzynarodowym - czy rzeczywiscie jest szansa? wymagany jest angielski - używa się go w pracy codziennej? jaki jest zespół (skąd częste ogłoszenia) jacy przelozeni klienci?

Kandydat
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

tez jestem ciekawa opinii - ogloszenie na starszego specjalistę ktoś coś powie?

do Kandydat
Pracownik
@Kandydat

nikt nic nie powie bo za maly zespol i od razu by wiadomo bylo kto pisze dosc powiedziec ze w ciagu roku-dwoch wymienil sie prawie caly zespol bo z zostaly dwie a reszta to nowi ostatnio jedna osoba popracowala miesiac i uciekla wnioski wyciagnij sama

do Kandydat
Pracownik
@Kandydat

Negatywne opinie dobrze oddają poziom tej firmy. Jeśli popełnisz błąd i się zatrudnisz to i tak szybko odejdziesz

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka kariery w Tpa Horwath? Czy trudno jest zdobyć awans?

Ania
Pracownik
@Pytanie

nie wiem jak w innych zespołach ale moim nie ma scieżki kariery i możliwości na awans podejscie przelozonych jest takie - twoj rozwoj to mozliwosc pracy u nas - i jest to glowny powod dla ktorego ludzi decyduja sie odejsc

były pracownik 2
Były pracownik
 Problem

Potwierdzam opinię z 17.11.2019. W firmie brakuje mocnych merytorycznie osób. Manager nie jest osobą po studiach prawniczych i podchodzi z dużą rezerwą i niechęcią do absolwentów prawa, bo jak twierdzi, woli pracować z osobami po finansach... Nie polecam wybrania się tam po WPiA, z wiedzą prawniczą będziecie bardziej docenieni gdzie indziej. Typowego doradztwa podatkowego tam nie uświadczycie, 90% to deale nieruchomościowe, więc jak ktoś chce się zawężać tylko do jednej branży, nie polecam TPA. Dla niektórych może być plusem że specjalizacja jest branżowa, a nie z konkretnego podatku. Work-life balance nie jest idealny, ale to też nie jest tyranie po 16 godzin dziennie przy większym obłożeniu, więc tutaj na plus. Mimo wszystko, polecam wybrać jednak inną firmę na start.

byly pracownik 3
Były pracownik
@były pracownik 2

potwierdzam. Firma znalazła sobie kiedyś niszę w postaci robienia transakcji nieruchomości komercyjnych. Kasa dla właścicieli niezła, ale jako młoda osoba szukająca dla siebie miejsca zastanowiłby się kilka razy. Tam nie robi się i nie poznaje zdecydowanej większości obszaru doradztwa podatkowego - prawie wyłącznie tylko te nieruchomości, aż mdliło człowieka od tej monotonii:). Taki ruch w karierze jest bardzo ryzykowny, bo po kilku latach specjalizowania się w czymś tak wąskim jest trudno odnaleźć się w innych obszarach biznesu (oczywiście jak wytrzymacie kilka lat na robieniu transakcji dopinanych jak ktoś już tu pisał zawsze-na-ostatnią-chwilę i po nocach i weekendami transakcjach hi-hi:)). W dziale księgowym i audycie to też może być niebezpieczne (choć chyba w szczególności infekuje to podatki). Biorąc pod uwagę, że świat się zmienia - co pokazała pandemia i kryzys na rynku centrów handlowych, hoteli i biurowców - to taka wąska nisza jest ryzykowna. Co do work-life-balace - w przeszłości to to zupełnie tam nie funkcjonowało. Harówa na 200% (zwłaszcza księgowość i audyt w sezonie). Co do kasy to kiedyś płacili lekko mniej niż średnia rynkowa (na pewno mniej niż B4). Jak jest teraz nie wiem - zwłaszcza jak w B4 też kasa spadła.

Pyrol
Były pracownik
@były pracownik 2

wiem o jaką menedżer chodzi ;) też potwierdzam, za to w Poznaniu już nie ma tego problemu - nieruchy są domeną tylko Warszawy, w Poz już normalne doradztwo, różnorodność branż

Były pracownik TPA
Były pracownik
@były pracownik 2

(usunięte przez administratora) brak przygotowania merytorycznego i pomysłu na dział a to przekłada się na jakość usług. Zamiast się skupić na tym aby zbudować fajny zespół ludzi to za każdym razem odchodzi bardzo wartościowy pracownik. Nikt się nie przejmuje jak nie ten to inny. Generalnie masakra. (usunięte przez administratora). Czas spojrzeć na to bliżej bo tracicie bardzo wartościowych specjalistów a konkurencja nie śpi.

2
Krystyna
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik TPA

no właśnie - ciągle gadają, że atmosfera pracy jest najważniejsza ale nic z tego nie wynika. A kiedyś to podobno robili jakieś zestawienia i ogłaszali które biuro (to znaczy czy Warszawa czy Poznań) zużyło więcej wody, a które więcej papieru toaletowego i to ogłaszali. że niby miało być śmiesznie. Nie wiem czy tylko mnie to nie śmieszy? Ale podobno więcej ludzi było oburzonych czymś takim.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku młodszej księgowej lub księgowej? Jak wygląda ścieżka rozwoju w Tpa ? Jest możliwość awansu?

Edward
Były pracownik

(usunięte przez administratora)i tragedia. Kierownicy działów finansowych to wyzyskiwacze. Nie chcą dzielić się wiedzą. Nie polecam i współczuje. Wymagania jak z Warszawy do Ameryki a kasa jak psia (usunięte przez administratora) ;) Adie adie

Wiktoria
@Edward

Jeśli mówimy o wysokości wynagrodzenia, to miej na uwadze, że jest to raczej kwestia indywidualna. Szkoda jedynie, że, jak wspomniałeś, w Tpa Horwath nie chcą dzielić się wiedzą. Na jakim stanowisku byłeś tam zatrudniony?

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Tpa - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tpa?

    Zobacz opinie na temat firmy Tpa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tpa?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tpa
Przejdź do nowych opinii