Mam swoje świeże doświadczenia. Firma jest dużą ubezpieczeniową korporacją francuską, więc na pewno praca różni się od jednoosobowego sprzedawania torebek i ciuchów. Praca na Call Center jest w słuchawkach i ustawiona akordowo (więcej sprzedajesz - więcej zarabiasz), ale wewnętrzne regulacje uniemożliwiają nieuczciwą konkurencję między ludźmi z CC. Trzeba się liczyć z pracą zmianową, ale jest możliwość wpływu na grafik zadań. Po rekrutacji jest szkolenie przedproduktowe, produktowe i sprzedażowe. Po każdym szkoleniu jest 10-12 pytaniowy test sprawdzający wiedzę, trzeba osiągnąć 80% lub go poprawiać.Testów jest w sumie chyba 4. Z moich doświadczeń wynika że jeśli raz przejrzysz to co było na szkoleniu przed testem - to zdasz. Na koniec jest test 100 pytaniowy - też wymóg zaliczenia 80%. Całość szkolenia jest później przydatna praktycznie i zrobiona na poziomie. Sa targety do osiągnięcia, ale zwykle możliwe do wykonania. Potwierdza się, że nawet osoba mająca na początku słabsze wyniki może z czasem wejść do TOP 10 (najlepszej 10-tki) i mieć dodatkowo premię za wynik. Dodatkowo są w trakcie miesiąca organizowane konkursy na osiągnięcie celu - osobno premiowane. Minus to praca w słuchawkach, ale to standard na całym świecie. Szefowa sprzedaży - bo widzę że ktoś pisał (może się zmieniła) - wymagająca ale na pewno sensowna i komunikatywna. Moja ocena : bez doświadczenia w innej branży trudno będzie mieć szansę na takie zarobki - jak więcej popracujesz możesz je zwiększyć , więc masz wpływ na bieg spraw. Praca z samego charakteru jest dla niektórych - dużo połączeń i słuchawki, ale pieniądze są OK.
w Axie w ogóle nie dba się o tych tzw maluczkich czyli osoby na call center, po przedłużeniu umowy na 2 lata dwa tygodnie pozniej wręczają ci wypowiedzenie od tak choć targety były robione i byłeś w top10 najlepszych na sprzedaży. Nie rozumiem tego że dużo wkladaja zachodu w szkolenia po to aby zwolnic bez przyczyny kiedy coraz lepiej ci idzie. Targety są proste dobre do zrobienie, prowizje zmieniają się co miesiąc (inne stawki inna waga itp itd) wiec nigdy nie zarobisz tyle samo. Kierowniczka sprzedaży to strasznie niekompetentna osoba, co rusz to inne beznadziejnie nie efektywne zeby nie powiedziec po prostu idiotyczne pomysly, pracownikom grozi zwolnieniem juz po szkoleniu, doklada wszystkim roboty co wydluza rozmowy i sprawia ze czlowiek tonie w zaleglosciach. benefity to multisport, ubezpieczenie, medicover, i inne
Firma oferuje zatrudnienie na UP + roczna premia w wys. 1 pensji. Do tego opieka med, karta benefit, ubezpieczenie. Rozmowa polegała na zrobieniu dosyć szczegółowego testu + rozmowa z HR + pytania dotyczące testu.