Opinie o Digital Care
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!
Ubezpieczenie to jakaś porażka.. Posiadam Samsung Note 10+ i uszkodziłem ekran odesłałem do naprawy sam ekran z ubezpieczenia a oni wycienili naprawe na 1666.01zł bo stwierdzili ze uszkodzony jest tylni aparat.. Tylko jakim cudem jak telefon funkcjonował normalnie a uszkodzenie przeszkadzało mi tylko estetycznie. a serwis wymyśla ze cos innego zostało uszkodzone a nawet nie ma żadnych śladów uszkodzeń i chca zebym za to zapłacił. Tylko ze jak jest uszkodzenie wewnętrzne to na gwarancji producenta za darmo sie takie cos naprawia a nie na koszt klienta.... digital Care i Serwis MTTC Poland to firmy które aby naciągają ludzi
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W ramach gwarancji producenta autoryzowany punkt serwisowy może naprawić usterkę spowodowaną wadą produktu. Oznacza to, że naprawa m.in. uszkodzenia mechanicznego nie jest możliwa na gwarancji producenta. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witam serdecznie 11.05.2021r. Oddałam telefon, po czym przyszło mi że czakacie na części, po czym że, jest w naprawie, po czym że znowu jedzie do mnie kurier po ODEBRANIE urządzenia.... Bardzo nie fajna sytuacja, do tej pory telefonu brak, jak tylko dzwonie na infolinię, słyszę że Pani telefon jest w naprawie.... Ile to może trwać
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, przepraszamy za długi czas oczekiwania i problemy z naszą komunikacją automatyczną. Chętnie zweryfikujemy tę sytuację, dlatego prosimy o przesłanie numeru zgłoszenia na adres rzecznik@digitalcaregroup.com.
Moje ubezpieczenie telefonu Galaxy S10+ opiewa na kwotę 2400 zł. Dwa dni temu telefon spadł i niestety wyświetlacz zakończył swój żywot, jeszcze tego samego dnia zgłosiłem szkodę aby następnego dnia był już w drodze do serwisu. Wczoraj o godzinie 15:03 dostałem pierwszego emaila z taka oto odpowiedzią: "autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Przedstawiona przez serwis ekspertyza wskazała, że koszt naprawy przekracza limit kwotowy 2400,00 zł, jaki posiadasz w ramach usługi Naprawa Telefonu. Kwota dopłaty wynosi 811,12 zł ." Po czym o godzinie 20:24 przychodzi kolejny email o treści: " Twoje uszkodzone urządzenie SAMSUNG Galaxy S10+ zostało dostarczone do serwisu. Serwisanci zajmą się teraz diagnozą jego uszkodzeń. Pamiętaj, że w ramach usługi Naprawa Telefonu naprawy wykonujemy jedynie w autoryzowanych serwisach, co oznacza, że: -używamy jedynie oryginalnych części -po naprawie zachowujesz gwarancję producenta -w trakcie naprawy jesteśmy zobowiązani do usunięcia wszystkich zdiagnozowanych usterek telefonu, co oznacza, że nie wykonujemy napraw częściowych." Ekspertyzę danego urządzenia wykonuje kurier czy jak?! 2400zł+811,12zł daje nam 3211,12 zł (koszt naprawy używanego urządzenia) przy czym w RTV EURO AGD telefon kosztuje 2299 zł !! Trochę kogoś przy wycenie naprawy poniosła wodza fantazji, już 2 sytuacja odkąd telefon jest ubezpieczony w tej firmie, dzieją się takie "Jaja". Tym razem nie omieszkam zasięgnąć porady u rzecznika praw konsumenta. Ocenę pozostawiam czytelnikom .
W serwisie Samsung ( gdzie kolwiek) wyświetlacz, ramka i tylna obudowa to koszt do 1300 pln. W całej UE jest podobnie.
@Bongo13 rozumiem wszystko ale po cos to ubezpieczenie się płaci... Poza tym nie ruszyło by mnie to tak gdyby to był pierwszy raz, podczas pierwszej reklamacji czekałem na telefon prawie 4 miesiące bo " Serwis miał problem z komunikacja z operatorem sieci" w momencie kiedy w końcu się (usunięte przez administratora) i nie dawałem spokoju operatorowi i serwisowi sprawa się ruszyła ponadto na śmietnisku znalazłbyś lepszy telefon zastępczy niz oni przysyłają...
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Jeśli chciałaby Pan nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
To, że admin nie akceptuje postów inna bajka. OD 20 lipca telefon jest w reklamacji!!!! Po co wysyłać maila z zapytaniem do rzecznika czy przez stronę jak i tak nikt nie odp ? mamy dzis 6 październik.... wstepnie reklamacja miała byc rozpatrzona do 7 października. Nagle zmiana i do 17 października mam czekać. Nie mam zamiaru pisać kolejnego emaila i nie otrzymać odpowiedzi.... CLM210704-801*
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, osoba odpowiedzialna za zgłoszenie niebawem się z Panem skontaktuje. Bardzo przepraszamy za zwłokę, natomiast nie zawsze mamy wpływ na czas trwania procesu reklamacyjnego. Pozdrawiamy
Kpina nie serwis. Brak słów niby naprawiają a jednak nie.. wysyłasz telefon z uszkodzonymi przyciskami na gwarancji (bez dopłat) a tu zonk, przyciski niby działają ale nie działa niby głośnik a że jest z ekranem to chcą go wymienić i mówią że za to już muszę dopłacić 1500 zł. Śmiech na sali a infolinia to kpina nie dość że czekasz aby się dodzwonić to jeszcze odbiera jakiś gamoń który czyta formułki jak bot i myśli że to załatwi sprawę. Nie polecam, nikt nie potrafi wziąć na klatę słów klienta i jeszcze ku**a będą wmawiać mi że ja to chyba kłamię bo u nich co innego wykazało sprawdzenie telefonu. KOMBINUJĄ TYLKO JAK ZAROBIĆ A NIE ZROBIĆ !!!
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy!
Negatywna moja ocena dla taj firmę do naprawy nie można się dodzwonić a jak dochodzi do kłótni o telefon to się rozlanczaja i nic nie można im zrobić bez karanie się czują a ja nie popuszcze bo telefon jest zbyt więcej wart niż ich wycena i napraw telefonu
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Bo w naprawie macie mój telefon od miesiąca i nie mogę go odzyskać!!!
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W ogóle ich nie naprawiacie pewnie dostajecie trzymacie parę dni odsyłacie do klienta z informacją ze sprawdzony przez wykwalifikowanych serwisantów i na tym się kończy a urządzenie nawet nie sprawdzone. W taki sposób mnie właśnie potraktowano po raz 3 i wmawiają ze jest wszystko dobrze a tel dalej uszkodzony po naprawie masakra brak słów co się tam dzieje
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Siema. Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili dodatkowe uszkodzęnie na 2000 tylko po to bym odstąpił od umowy. Rozważam wytoczenie im procesu w sądzie konsumenckim. Zbieram ludzi żeby wytoczyć im proces zbiorowy. Jak jesteś zainteresowany do proszę o kontakt na maila
Też miałam z nimi problem wysłałam im telefon co się włącza i wyłącza nie naprawili mimo ubezpieczenia jeszcze za ekspertyzę musiałam zapłacić i odesłane zepsuty telefon
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Ja posiadam Iphona 14 Pro , syn rozbił ekran - wysłałam do Digital Care , po paru dniach dostałam taka sama informacje , ze oprócz ekranu jest uszkodzony również tylny aparat, co było dla mnie szokiem , bo dział normalnie do momentu wysłania . Uszkodzenie wycenili na prawie 3700zl. Poprosiłam odesłanie telefonu po czym wysłałam go do ISpot , tam diagnoza taka , że rozbity ekran koszt 2199zl . (usunięte przez administratora) i naciągacze - widzę że nie jestem jedyna która próbowali (usunięte przez administratora)!
Ja miałem podobna sytuację tylko że u mnie dotyczyło ekranu i płyty głównej i kazali dopłacić a jak oddałem do SERWISU w play to nagle się naprawiła i było wszystko ok. Zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze...
Oddałam telefon kurierowi 31 lipca, dopiero 6 września dotarły części i rozpoczęła się naprawa, wszystko rozumiem ale jeśli nie możecie sobie pozwolić na ponad miesiąc bez telefonu to lepiej oddać na własną reke do naprawy, to ostatni raz kiedy wykupiłam ochronę urządzenia.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Wysłałem telefon 28.01.22 samsung s10+ uszkodzony wyświetlacz i tylne szkło. W trakcie zgłaszania szkody pani poinformowała mnie ze mogą wystąpić opóźnienia bo jest problem z ori częściami zamiennymi, zgodziłem się. Po wysłaniu w paczkomacie 28.01 wszedłem tu aby zaczerpnąć opinie. Przeraziłem się z opinią co tu wyczytałem i zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem. W między czasie dostałem wiadomość SMS że telefon jest naprawiany. 8 lutego dostałem informację że telefon naprawiony i że w ciągu 2 dni wyślą. Telefon już odebrałem 9.02 i jestem bardzo miłe zaskoczony. Ekran wymieniony, tył szkło wymienione, dodatkowo wymienili mi ramkę(obudowe) bo była porysowana i baterie. Telefon działa. Soft wyczyszczony. Nie wiem czy akurat mnie się tak trafiło ale ja jestem bardzo zadowolony. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Brak zastrzeżeń.pozdrawiam
Dokładnie miałam tal samo, dwa razy naprawiany na ubezpieczeniu w play, 2 razy świetna robota i telefon zastępczy. Też byłam przerazona opiniami, niepotrzebnie. Teraz 3 raz będę wysyłała do naprawy.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dziękujemy za ocenę.
Kolego miałem podobnie z pierwszym telefonem też wyświetlacz bo to najczęściej się uszkadza zadzwoniłem kurier podiechał wziął i około 14 dni telefon odebrałem ale to było ponad 2 lata temu.Ale teraz telefon wysłałem Samsung Galaxy A52 5G. Telefon wysłałem 24 i od tamtej pory 3 krotnie naprawa przekladana gdyż czekają na części poprostu miałeś szczęście pozdrawiam.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Ja z racji tego że jestem psują korzystałam już nie raz z Digital Care i zaprzeczam wszystkim negatywnym opinią,ponieważ nigdy się nie zawiodłam...czasem czas oczekiwania naprawy jest dłuższy,ale to logiczne bo np.trzeba czekać na jakąś część itp to już zależy w jakim stanie się wysłało telefon do naprawy,za to zawsze wszystko jest naprawione na ,,picuś glancuś" ,informowana jestem o wszystkim dotyczacym naprawy na bieżąco,bardzo miła obsługa więc nie mogę się niczego doczepić i z całego serducha również polecam????
4 luty wysłałam iphona 11 , dziś juz jest u nas po naprawie którą wykonano szybko i dobrze.Telefon byl potłuczony z tyłu aparat i przód ekran.Telefon działa jak nowy????...kontakt z Digital ....bardzo dobry byłam informowana o kazdym etapie naprawy , brakowało części ale na drugi dzień juz wiadomość, że naprawiony i wysłany. Telefon naprawiony w ramach ubezpieczenia t- mobile premium . Chociaz z konsultantow t mobile nie jestem zadowolona????lepiej od razu dzwonic do Digital....pozdrawiam
Firma kogucik. Zeto kontraktu. Przeez 2 tygodnie nie potrafią zamówić wyświetlacza. W umowie gwarancji jest 5 dni roboczych na naprawę a nie 14 a zamówienie ekranu. Nie polecam i odradzam
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl.
Przyznaję, że traciłem nadzieję na pozytywny rezultat naprawy ze strony firmy. Na minus zdecydowanie brak informowania o statusie naprawy oraz wydłużony czas. Poza tym naprawa wykonana perfekcyjnie, dostarczona szybko od razu po informacji po wykonaniu naprawy. Telefon zastępczy z którego skorzystałem był w porządku, wysłany został też bez żadnej zwłoki i spełnił swoją rolę. Ogólnie pomimo łatwych do poprawy minusów komunikacyjnych jestem bardzo zadowolony z usług firmy. Zdecydowanie pozostanę klientem na kolejne lata.
Ta Firma to całkowita pomyłka. Teraz zmieniła nazwę. Firma udostępnia możliwość ubezpieczenia premium, gdzie jest mowa o odszkodowaniu w przypadku kradzieży. kradzież jak każdy wie jest to zdarzenie w autobusie, metrze czy tramwaju. Firma ubezpieczeniową wprowadza zapis, że kradzież może być tylko Rozbójnica zmieniając zwykłą kradzież na kradzież rozbójniczą. Co de facto jest nonsensem w umowie Zawieranej przez klientów. jak sporządzona umowa od razu klienta wprowadza w błąd co za tym idzie jest to nadużycie prawnicze i kwalifikuje się do postępowania prawnego. Proponuję zbiorowe złożenie pozwu wobec tej firmy i zrobienie porządku z nieuczciwym ubezpieczycielem. Praktyki jakie stosuje w opisywaniu zdarzenia, gdzie bierze pod uwagę fakty nie mające całkowicie związku z zaistniałym zdarzeniem ubezpieczeniowym powoduje całkowite dyskomfort zawartej umowy ubezpieczeniowej. To całkowita kpina z klienta i przyzwolenia operatorów na nieuczciwe traktowanie swoich klientów. Kiedy pozew Zbiorowy zrobi z tym porządek?
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.
Nie polecam naprawdę place co mc w Mix Play sam zrobię sobie wyświetlacz i zaniose do Play fakturę teraz czekam na zwrot tel i to się proszę by mi odeslali pozdrawiam
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
04.06.2024 dostali mój telefon mamy 04.07.2024 nadal nie mam telefonu a oni nadal czekają na części zero zainteresowani czy pomocy w tej sprawie mam dalej czekać nie wiem co dalej robić
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry! Obecnie pojawiają się czasowe ograniczenia produkcji i transportu części zamiennych. Sytuacja ta dotyczy serwisów na całym świecie. Choć mierzymy się z opóźnieniami – dostawy są realizowane. Jeśli producent może zadeklarować datę dostawy części potrzebnych do naprawy – zawsze taką informację przekazujemy klientom.
Kupiłem telefon od digital care boltech zwrot za nadpłatę miał być po 7 dniach kontakt zero pieniędzy jak nie było tak niema zwykłem oszusty
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.
Jak dla mnie najgorsza firma jaka tylko mogła być sprawa ciągnie się od lutego 5 x wysłałem do nich telefon z rozbita szybką naprawili wszystko git ale wystąpił problem ze dotyk się zacina 2 razy odsyłałem a oni nie widzieli problemu za 3 razem wysłałem to jednak znaleźli problem i wymienili jeszcze raz ale jak doszedł do mnie to jak była usterka to tak jest nadal odesłałem znów 2 razy i ciągle piszą że nie widzą problemu chociaż im nawet filmy wysłałem z problemem ale nie wiem jakim trzeba być ślepym żeby nie widziec że telefon nie działa tak jak powinien . Dlatego jak dla mnie nie polecam i nigdy już w życiu nikomu tej firmy nie polecę a na pewno sam z niej też nie skorzystam !!!!!!!!!!!!! (usunięte przez administratora)
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Prosimy o chwilkę cierpliwości, niebawem się z Panem skontaktujemy.
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia . Pracownicy nie przeszkoleni kompletnie oderwani od tematu i zero pojęcia o tym czym się zajmują. Firma nie rzetelna - telefon nie naprawiony, jedyne co zrobili to wymiana uszkodzonego tyłu i to nawet nie potrafili wymienić na kolor taki który był . Od 2 tygodni czekam za kontaktem od przełożonego . Nie polecam . Dawno nie spotkałam tak mało rzetelnej i beznadziejnej firmy . Telefon nadal uszkodzony .
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Oddałam telefon do naprawy. Po 2 dniach meil że tylna obudowa pęknięta i nikt się nie przyzna. . Przez miesiąc walka. Nie rzetelne podejście do klienta. Wyciągają kasę tylko. Nikt nie udziela informacji. Gdybym wiedziała że tak to wyjdzie to wzięła bym pieniądze i na własną rękę na miejscu zrobiła. Rada na przyszłość . Sprawdzę opinie. Bierzcie kasę która wam dają i omijajcie ten serwis!
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
(usunięte przez administratora)
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Oddałam telefon do naprawy 13.05.2024, naprawa miała potrwać 7 dni roboczych czyli 21.05 powinnam mieć telefon spowrotem. Po upływie terminu dzwoniłam aby zapytać jaki czas będę oczekiwać na swój telefon, Pani poinformowała mnie telefonicznie dopiero że 15.05 zostały zamówione części i nie wiadomo kiedy będą! Zrezygnowałam 27.05, pytałam o rekompensatę z czego dowiedziałam się że żadna rekompensata się nie należy.... To jest skandal za taki długi czas bez żadnej informacji w dodatku bez żadnej rekompensaty!!!!
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Oddałem telefon do naprawy,z wyświetlaczem sprawnym były do wymiany tylko głośnik i mikrofon,a po ,,ekspertyzie " technika stwierdzili że jest pęknięty wyświetlacz,bo paru telefonach do tej firmy i proszenie się o zdjęcia,, pękniętego" wyświetlacza dostałem zdjęcia na których nawet nie ma ryski żadnej,a firma digital care żeby się wybielić wysłała mi kolejne zdjęcia z informacją że wyświetlacz jednak nie był pęknięty tylko wypalony.A na wyświetlaczu ja nie zmieniam żadnego innego wzoru ikon mam standardowe kwadratowe z zaokrąglonymi bokami ,a na zdjęciu jakie mi firma odesłała są ikony,,łezkowate" na pytanie moje dlaczego są takie ikony konsultant na infolinii powiedział mi że wyświetlacz właśnie tak się wypala że na wypalonym wyświetlaczu nie będzie naturalnego kształtu ikon,kończąc moją opinię radzę omijać szerokim łukiem firmę Digital Care.Sprawę oddaje do rzecznika praw konsumenta
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witam.odradzam lepiej naprawić gdzieś lokalnie . Oddałem telefon do naprawy .spadł na chodnik i do wody . Uszkodzony ekran obudowa i zalany . Diagnoza uszkodzona płyta główna i brak kontaktu z wodą. Naprawa płatna. No kpina jakaś.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Formularz zgłoszeniowy na stronie nie działa, na infolini nikt nie odbiera ... żenada
Dobry, jeśli chodzi o naprawę nie polecam naprawdę.... Samsung Galaxy A53 5G, został wysłany do naprawy wyświetlacza... Tylko wyświetlacza... Pęknięte szkło i rozlany wyświetlacz w wyniku upadku przypadkowego, brak innych uszkodzeń.... Data zgłoszenia 26.03.24, przyjęcie przez nich 28.03.24. Po paru dniach zatelefonowali że "uszkodzony panel główny" I dopłata. Nie zgodziliśmy się. Odesłali w gorszym stanie, ponieważ gdy ostatni raz telefon był widziany gołym okiem było widać tylko pęknięcie przez cały wyświetlacz a Po powrocie cały ekran porozbijany typowo małym młotkiem, widoczne trzy dziury i "plecy" telefonu połamane... W serwisie telefonowym "miejscowym", facet Po obejrzeniu telefonu sam stwierdził że rozbijany był młoteczkiem lub przedmiotem o okrągłej główce a tył telefonu wypychany tak jakby specjalnie chcieliby wydrążyć baterię. Status naprawy odrzucony. Porażka... Wysyłasz aby naprawili a co robią rozpi3rdalają jeszcze bardziej... Lepiej zapłacić gdzie indziej za usterkę zgłoszoną niż wysłać bo "ubezpieczenie" obejmuje
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Oddałem telefon Samsung do serwisu z pękniętym wyświetlaczem. Wrócił do mnie po gwarancji. Uruchomiłem bez wkładania karty aby zainstalować parę aplikacji. W pewnym momencie ekran zrobił się na pół czarny i się wyłączył telefon odesłałem telefon na reklamacje i stwierdzono mi że powstała usterka mechaniczna na płycie głównej przez trzymanie telefonu w ręku. Zadzwoniłem i złożyłem odwołanie od tej decyzji jak przyjdzie negatywna to odeślę telefon do serwisu Samsung żeby stwierdzili diagnozę tej usterki co było przyczyną i żeby zrobili sprawozdanie bo jak można uszkodzić telefon mechanicznie trzymając telefon w ręku
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Może jednak ktoś się orientuje w jakim trybie pracuje się w firmie? Jestem spoza Warszawy, a w sumie chętnie bym aplikowała na Specjalistę ds. Windykacji i Obsługi Umów Najmu. Tylko w ofercie nie piszą nic na ten temat niestety, nie wiem więc czy miałabym szansę. Czy na tym stanowisku przewidziany jest system premiowy? Jaki ewentualnie?
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Cześć! Ta rekrutacja jest typowo stacjonarna. Nie przewidujemy pracy zdalnej w ramach tego procesu.
A hybrydowa praca też nie wchodzi w grę na tym stanowisku? A jak w innych działach? Jest szansa na pracę zdalną, czy cała firma pracuje w systemie stacjonarnym?
A proszę mi powiedzieć jakie stanowiska obejmują pracę zdalną? Chciałabym wiedzieć wcześniej i obserwować oferty. Jeśli mowa już o tej pracy zdalnej to zapewniacie cały sprzęt do pracy w domu?
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Cześć, jeśli będziemy rekrutować na stanowiska zdalne, to w ofercie pracy wszystkie niezbędne szczegóły zostaną uwzględnione. :)
Jak stacjonarnie to w jakich godzinach praca w biurze? Godziny można ustawić w miarę elastycznie albo wziąć część etatu? Kończę studia i chciałbym dopasować grafik do zajęć na uczelni. Jest to możliwe?
Żadne. Firma nie akceptuje pracy zdalnej. Można wnioskować o takową ale zwykle spotykasz się z odmową.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Wszyscy pracownicy mogą skorzystać z okazjonalnej (usunięte przez administratora) zdalnej (zgodnie z przepisami - w wymiarze 24 dni rocznie), jeśli charakter ich (usunięte przez administratora) na to pozwala. Część z naszych zespołów pracuje hybrydowo (na przykład w obszarze IT), inne, z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań, działają stacjonarnie (np. pracownicy odpowiedzialni za obsługę klientów). W przypadku pytań dotyczących konkretnego stanowiska - zachęcamy do kontaktu.
Ubezpieczyłem dwa telefony w sieci Orange. Przez ponad dwa lata usługa kosztowała mnie łącznie 800 zł. Telefony użytkowali moi synowie. Jeden miał pęknięty przód i tył i był wygięty jak banan. Drugi działał, ale też miał pęknięty ekran i nie można było go włączyć. Wysłałem do firmy Digital Care w związku z opłacaną od lat ochroną. Zaproponowano mi dopłatę 645 zł za każdy uszkodzony telefon, bo naprawa "nie obejmuje" tego co niby ubezpieczałem. Za co więc płaciłem, skoro ubezpieczałem telefon od uszkodzeń mechanicznych? Dobry, czy nie dobry, w obu wycenach napisali, że konieczna jest wymiana płyty głównej (no bo nie podlega ubezpieczeniu, proste?). Dwie wyceny identyczne... Na bezczela.... Taki telefon można obecnie kupić taniej niż proponowana dopłata. I to z gwarancją na dwa lata. Jak dla mnie to po prostu masowy sposób, na nieuczciwe wyciąganie pieniędzy od klientów. Dziwię się, że Orange to klientom rekomenduje. Telefonów nie mogę odzyskać, bo jestem zmuszany do zapłaty za wysyłkę i ekspertyzę! A jak.. Skończy się tak, że zdarzenie trafi do Rzecznika Praw Obywatelskich i na prokuraturę, bo to już jest szczyt bezczelności tak naciągać ludzi na pieniądze. Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM ubezpieczania czegokolwiek w tej firmie.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Moje doświadczenie z firmą Digital Care było niestety bardzo niezadowalające. W dniu 31-10-2023 wysłałem mój drogi telefon Samsung Flip 5 do naprawy z ubezpieczeniem premium. Po tygodniu otrzymałem informację, że nie mają potrzebnych części, ale zaoferowali mi wypłatę za części, a konkretnie za wyswietlacz. Zdecydowałem się na tę opcję, ponieważ zależało mi na szybkiej naprawie telefonu. Niestety, od tego momentu sytuacja stała się jeszcze bardziej frustrująca. Otrzymałem pieniądze, ale telefon zaginął, a kiedy dzwoniłem, aby dowiedzieć się, gdzie jest, nikt nie był w stanie mi udzielić konkretnych informacji. Mimo wielokrotnych prób skontaktowania się z serwisem Mttc Polska, dalej nie mam pojęcia, dlaczego mój telefon nie został odesłany. Jestem bardzo niezadowolony z braku jasnej komunikacji i profesjonalizmu ze strony Digital Care i Mttc Polska. Mój Samsung Flip 5 jest drogim urządzeniem, a brak jakiejkolwiek odpowiedzi odnośnie jego aktualnego stanu naprawy jest nie do zaakceptowania. Dlatego też, z ogromnym rozczarowaniem, nie mogę polecić usług Digital Care ani Mttc Polska. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zostanie wzięte pod uwagę, aby inne osoby nie musiały przechodzić przez podobne problemy.
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Ja chciałbym dopytać o zatrudnienie. Nie widziałem ostatnio żadnych rekrutacji. Czy to jest spowodowane końcem roku i od stycznia będą nowe oferty? Po wysłaniu CV długo czeka się na odpowiedź? Każdemu dajecie feedback?
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dzień dobry! Gdy tylko wznowimy rekrutacje, będziemy odpowiadać na bieżące pytania dotyczące stanowisk i terminu odpowiedzi na CV. :)
Dziękuje za informacje. A jest znana przybliżona data wznowienia rekrutacji? Zwykle ile jest etapów podczas przyjęcia? Można też umówić się na rozmowę zdalnie?
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Zachęcamy do sprawdzania naszych ofert (usunięte przez administratora) na bieżąco – zależnie od okresu, ofert może być więcej lub mniej, natomiast zawsze jesteśmy otwarci na pozyskiwanie nowych talentów ???? Na spotkania zapraszamy wybranych kandydatów, a zainteresowane osoby informujemy, na jakim etapie jest rekrutacja. Jesteśmy zawsze otwarci, żeby przekazać szerszy i bardziej szczegółowy feedback.
Odbywał ktoś tutaj staż? Szukają właśnie kogoś do działu księgowość. Ktoś się orientuje na jakie zarobki może liczyć stażysta? W ofercie wspomnieli że praca nie polega na przysłowiowym parzeniu kawy, co mi się spodobało:) Faktycznie da się to rozwinąć i nabyć kompetencje? Często proponują prace już na pełen etat, na samodzielnym stanowisku? Czy trzeba sie wyjątkowo wyróżniać? Jak w ogole wyglada atmosfera w dziale księgowości? Ile osób liczy zespół? Z góry dziękuje bardzo za odpowiedz;)
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Zależy nam na rozwoju naszych stażystów i ciągłym podnoszeniu ich kompetencji - zarówno poprzez różnorodność zadań i wyzwań, jak i współpracę z doświadczonym i kompetentnym zespołem. Wynagrodzenie stażysty zależy przede wszystkim od tego, czy posiada już doświadczenie w ramach danego obszaru. Podczas rozmów rekrutacyjnych zawsze pytamy o oczekiwania finansowe kandydata.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Digital Care - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![Digital Care](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Digital Care?
Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 4 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?
Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Digital Care
-
Marszałkowska 126/134
00-008 Warszawa - +48 (22) 716 20 05
- https://digitalcaregroup.pl
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Towarzystwa ubezpieczeniowe - Warszawa i okolice
![Cover](http://www.gowork.pl/media/cache/company_background/uploads/company_profile_background/4/3/7/43716f17547323745fa0b9887b088ceb.png)