Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!
Ubezpieczenie to jakaś porażka.. Posiadam Samsung Note 10+ i uszkodziłem ekran odesłałem do naprawy sam ekran z ubezpieczenia a oni wycienili naprawe na 1666.01zł bo stwierdzili ze uszkodzony jest tylni aparat.. Tylko jakim cudem jak telefon funkcjonował normalnie a uszkodzenie przeszkadzało mi tylko estetycznie. a serwis wymyśla ze cos innego zostało uszkodzone a nawet nie ma żadnych śladów uszkodzeń i chca zebym za to zapłacił. Tylko ze jak jest uszkodzenie wewnętrzne to na gwarancji producenta za darmo sie takie cos naprawia a nie na koszt klienta.... digital Care i Serwis MTTC Poland to firmy które aby naciągają ludzi
Wysłałem telefon 28.01.22 samsung s10+ uszkodzony wyświetlacz i tylne szkło. W trakcie zgłaszania szkody pani poinformowała mnie ze mogą wystąpić opóźnienia bo jest problem z ori częściami zamiennymi, zgodziłem się. Po wysłaniu w paczkomacie 28.01 wszedłem tu aby zaczerpnąć opinie. Przeraziłem się z opinią co tu wyczytałem i zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem. W między czasie dostałem wiadomość SMS że telefon jest naprawiany. 8 lutego dostałem informację że telefon naprawiony i że w ciągu 2 dni wyślą. Telefon już odebrałem 9.02 i jestem bardzo miłe zaskoczony. Ekran wymieniony, tył szkło wymienione, dodatkowo wymienili mi ramkę(obudowe) bo była porysowana i baterie. Telefon działa. Soft wyczyszczony. Nie wiem czy akurat mnie się tak trafiło ale ja jestem bardzo zadowolony. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Brak zastrzeżeń.pozdrawiam
4 luty wysłałam iphona 11 , dziś juz jest u nas po naprawie którą wykonano szybko i dobrze.Telefon byl potłuczony z tyłu aparat i przód ekran.Telefon działa jak nowy????...kontakt z Digital ....bardzo dobry byłam informowana o kazdym etapie naprawy , brakowało części ale na drugi dzień juz wiadomość, że naprawiony i wysłany. Telefon naprawiony w ramach ubezpieczenia t- mobile premium . Chociaz z konsultantow t mobile nie jestem zadowolona????lepiej od razu dzwonic do Digital....pozdrawiam
Ostrzegam przed (usunięte przez administratora). Firma wymyślą nieistniejące usterki tylko po to żeby naciągnąć klientów albo zrezygnować z ich usług gdy nie opłaca im się naprawa sprzętu. Działający telefon mi 10 t. W serwisie z powodu pękniętej szybki i tylnego panelu. Nagle uszkodzona bateria 80zl płyta główna 2000 zł i złącze USB. To jakoś żart. Szukam podobnie poszkodowanych do pozwu zbiorowego
witam nie polecam wysłania telefonu na serwis otóź wysłałem oppo reno 4 z5 g i telefon się włączał po dwóch dniach dostałem wycenę pomimo że telefon miał wykupione ubezpieczenie do kwoty naprawy 1000zł proponowano mi dopłacić 1500zł i telefon będzie naprawiony nie zgodziłem się więc zaproponowano mi wymianę na nowy kwota wymiany 500zł za mój telefon zapłaciłem 1699zł myślę o napisaniu skargi UOKIK
W sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili uszkodzenia na 2000 tylko po to żebym odstąpił od umowy. Rozważam proces w sądzie konsumenckim i szukam ludzi do procesu zbiorowego. Jak jesteś zainteresowany to proszę o kontakt.
Ta naprawa to (usunięte przez administratora) Mój telefon miał 5 miesięcy a oni wymyślają płytę główną za 700 zł. W Playu opłacałam ubezpieczenie a oni trzymają zyski z digital care-. Kończę z Play to też (usunięte przez administratora)
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili uszkodzenia na 2000 tylko po to żebym odstąpił od umowy. Rozważam proces w sądzie konsumenckim i szukam ludzi do procesu zbiorowego. Jak jesteś zainteresowany to proszę o kontakt.
Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!
Ubezpieczenie to jakaś porażka.. Posiadam Samsung Note 10+ i uszkodziłem ekran odesłałem do naprawy sam ekran z ubezpieczenia a oni wycienili naprawe na 1666.01zł bo stwierdzili ze uszkodzony jest tylni aparat.. Tylko jakim cudem jak telefon funkcjonował normalnie a uszkodzenie przeszkadzało mi tylko estetycznie. a serwis wymyśla ze cos innego zostało uszkodzone a nawet nie ma żadnych śladów uszkodzeń i chca zebym za to zapłacił. Tylko ze jak jest uszkodzenie wewnętrzne to na gwarancji producenta za darmo sie takie cos naprawia a nie na koszt klienta.... digital Care i Serwis MTTC Poland to firmy które aby naciągają ludzi
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W ramach gwarancji producenta autoryzowany punkt serwisowy może naprawić usterkę spowodowaną wadą produktu. Oznacza to, że naprawa m.in. uszkodzenia mechanicznego nie jest możliwa na gwarancji producenta. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witam serdecznie 11.05.2021r. Oddałam telefon, po czym przyszło mi że czakacie na części, po czym że, jest w naprawie, po czym że znowu jedzie do mnie kurier po ODEBRANIE urządzenia.... Bardzo nie fajna sytuacja, do tej pory telefonu brak, jak tylko dzwonie na infolinię, słyszę że Pani telefon jest w naprawie.... Ile to może trwać
Dzień dobry, przepraszamy za długi czas oczekiwania i problemy z naszą komunikacją automatyczną. Chętnie zweryfikujemy tę sytuację, dlatego prosimy o przesłanie numeru zgłoszenia na adres rzecznik@digitalcaregroup.com.
Moje ubezpieczenie telefonu Galaxy S10+ opiewa na kwotę 2400 zł. Dwa dni temu telefon spadł i niestety wyświetlacz zakończył swój żywot, jeszcze tego samego dnia zgłosiłem szkodę aby następnego dnia był już w drodze do serwisu. Wczoraj o godzinie 15:03 dostałem pierwszego emaila z taka oto odpowiedzią: "autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Przedstawiona przez serwis ekspertyza wskazała, że koszt naprawy przekracza limit kwotowy 2400,00 zł, jaki posiadasz w ramach usługi Naprawa Telefonu. Kwota dopłaty wynosi 811,12 zł ." Po czym o godzinie 20:24 przychodzi kolejny email o treści: " Twoje uszkodzone urządzenie SAMSUNG Galaxy S10+ zostało dostarczone do serwisu. Serwisanci zajmą się teraz diagnozą jego uszkodzeń. Pamiętaj, że w ramach usługi Naprawa Telefonu naprawy wykonujemy jedynie w autoryzowanych serwisach, co oznacza, że: -używamy jedynie oryginalnych części -po naprawie zachowujesz gwarancję producenta -w trakcie naprawy jesteśmy zobowiązani do usunięcia wszystkich zdiagnozowanych usterek telefonu, co oznacza, że nie wykonujemy napraw częściowych." Ekspertyzę danego urządzenia wykonuje kurier czy jak?! 2400zł+811,12zł daje nam 3211,12 zł (koszt naprawy używanego urządzenia) przy czym w RTV EURO AGD telefon kosztuje 2299 zł !! Trochę kogoś przy wycenie naprawy poniosła wodza fantazji, już 2 sytuacja odkąd telefon jest ubezpieczony w tej firmie, dzieją się takie "Jaja". Tym razem nie omieszkam zasięgnąć porady u rzecznika praw konsumenta. Ocenę pozostawiam czytelnikom .
W serwisie Samsung ( gdzie kolwiek) wyświetlacz, ramka i tylna obudowa to koszt do 1300 pln. W całej UE jest podobnie.
@Bongo13 rozumiem wszystko ale po cos to ubezpieczenie się płaci... Poza tym nie ruszyło by mnie to tak gdyby to był pierwszy raz, podczas pierwszej reklamacji czekałem na telefon prawie 4 miesiące bo " Serwis miał problem z komunikacja z operatorem sieci" w momencie kiedy w końcu się (usunięte przez administratora) i nie dawałem spokoju operatorowi i serwisowi sprawa się ruszyła ponadto na śmietnisku znalazłbyś lepszy telefon zastępczy niz oni przysyłają...
Jeśli chciałaby Pan nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
To, że admin nie akceptuje postów inna bajka. OD 20 lipca telefon jest w reklamacji!!!! Po co wysyłać maila z zapytaniem do rzecznika czy przez stronę jak i tak nikt nie odp ? mamy dzis 6 październik.... wstepnie reklamacja miała byc rozpatrzona do 7 października. Nagle zmiana i do 17 października mam czekać. Nie mam zamiaru pisać kolejnego emaila i nie otrzymać odpowiedzi.... CLM210704-801*
Dzień dobry, osoba odpowiedzialna za zgłoszenie niebawem się z Panem skontaktuje. Bardzo przepraszamy za zwłokę, natomiast nie zawsze mamy wpływ na czas trwania procesu reklamacyjnego. Pozdrawiamy
Kpina nie serwis. Brak słów niby naprawiają a jednak nie.. wysyłasz telefon z uszkodzonymi przyciskami na gwarancji (bez dopłat) a tu zonk, przyciski niby działają ale nie działa niby głośnik a że jest z ekranem to chcą go wymienić i mówią że za to już muszę dopłacić 1500 zł. Śmiech na sali a infolinia to kpina nie dość że czekasz aby się dodzwonić to jeszcze odbiera jakiś gamoń który czyta formułki jak bot i myśli że to załatwi sprawę. Nie polecam, nikt nie potrafi wziąć na klatę słów klienta i jeszcze ku**a będą wmawiać mi że ja to chyba kłamię bo u nich co innego wykazało sprawdzenie telefonu. KOMBINUJĄ TYLKO JAK ZAROBIĆ A NIE ZROBIĆ !!!
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Dzień dobry w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy!
Negatywna moja ocena dla taj firmę do naprawy nie można się dodzwonić a jak dochodzi do kłótni o telefon to się rozlanczaja i nic nie można im zrobić bez karanie się czują a ja nie popuszcze bo telefon jest zbyt więcej wart niż ich wycena i napraw telefonu
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Bo w naprawie macie mój telefon od miesiąca i nie mogę go odzyskać!!!
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W ogóle ich nie naprawiacie pewnie dostajecie trzymacie parę dni odsyłacie do klienta z informacją ze sprawdzony przez wykwalifikowanych serwisantów i na tym się kończy a urządzenie nawet nie sprawdzone. W taki sposób mnie właśnie potraktowano po raz 3 i wmawiają ze jest wszystko dobrze a tel dalej uszkodzony po naprawie masakra brak słów co się tam dzieje
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Siema. Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili dodatkowe uszkodzęnie na 2000 tylko po to bym odstąpił od umowy. Rozważam wytoczenie im procesu w sądzie konsumenckim. Zbieram ludzi żeby wytoczyć im proces zbiorowy. Jak jesteś zainteresowany do proszę o kontakt na maila
Chciałabym się zatrudnić jako recepcjonistka, będę wdzięczna za opinie na temat pracy, bo póki co widzę same komentarze klientów ;p Jaka atmosfera w biurze, nie ma żadnych kwasów? Mam już pewne, doświadczenie, ile mogłabym dostać na start? Macie perspektywy podwyżek tam? Widzę opcję dofinansowania do kursów, każdy ma taką możliwość? Chętnie podszlifowałabym angielski przy okazji:)
Odałem urządzenie do naprawy, brak informacji o terminie naprawy, nie wiedzą nawet czy części w ogóle są dostępne, serwis czeka na informację od producenta części, czy części są, "DRAMAT" Po ponad tygodniu dzwonienia z prośbą o info na e-mail, zostałem poinformowany ze zapytanie zostało przesłane do odpowiedniego działu i że mają dwa dni na odpowiedź, 7 dni roboczych. Podsumowując jednym słowem "PORAZKA"
W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Ja dostalaam odpowiedź Że brak części do urządzenia zaproponowali mi nowy telefon który w ciągu tygodnia powinien być dostarczony do rąk wlasnych. Od ponad 3tygodni co dzwonię to mówią że to nie ich wina ze czekają aż producent im wyślę urządzenie (przypomnę że miał być to tydzień.) jedynie co mogą to wysłać producentowi ponaglenie. Mijają dni tygodnie i ta sama informacja.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
A idź cię z nimi w (usunięte przez administratora) Oddałem telefon s20plus żeby wymienić ekran bo był stłuczony . Dzień drugi dostaje ekspertyzę pseldo że 1200 złoty za mało muszę dopłacić jeszcze 700zl bo znaleźli inne defekty telefonu gdzie wszystko działało bez zastrzeżeń wymyślają że niby szufladka na karty SIM zepsuta jak ku.. dwa dni temu działała tragedia z tym wymyślają jakieś bzdety żeby kasę wyciągnąć można powiedzieć, że cały telefon zepsuty gdzie działał bez żadnych zastrzeżeń tylko ekran był zbity. Nie polecam wykupywać ubezpieczenia na telefony w sieciach bo (usunięte przez administratora). Nas robią ..
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
To jest kpina. Bot to pisze czy jak, bo powtarza sie ktorys raz z tym samym tekstem. Jestescie smieszni, ze tak ludzi robicie w balona. I nie usuwajcie to co ludzie pisza, bo opinie macie fatalna. Ekspertyza za moj tel- pekniety wyswietlacz. Pakiet play 360 max! "Dzień dobry, autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Diagnoza wykazała, że w celu skutecznej naprawy telefonu konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi, czyli: Pozostałe komponenty elektroniczne - GH31-00734A - Uszkodzenie - 14.24 PLN Pozostałe komponenty elektroniczne - GH96-13848A - Uszkodzenie - 58.71 PLN Pozostałe komponenty elektroniczne - GH96-13879A - Uszkodzenie - 33.37 PLN Kwota naprawy 106,32 zł, a jej zapłata jest niezbędna do wykonania naprawy" Dzwonie wiec, zeby dowiedziec sie za co mam zaplacic i slysze ze gniazdo ladowania jest uszkodzone. Po pierwsze wszystko dzialalo w 100%, po drugie gniazdo ladowania jest objete ubezpieczenie w tym pakiecie. Digotal Care WIDZIMY SIE W SADZIE!!!
Naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka.
Telefon naprawiony bardzo szybko rozbity wyświetlacz. Jestem pozytywnie zaskoczona ponieważ naprawa szybka i telefon jak nowy. Dostałam telefon zastępczy bez najmniejszego problemu. Wszystko jak najbardziej na plus.????
To co się dzieje w tej firmie jest porażką po raz 3 oddaje tel do naprawy i twierdzicie ze wszystko jest w porządku a tak nie jest po pierwszej waszej naprawie jest źle naprawiony i nie działa tak jak powinien a wy nie potraficie przyznać się do źle wykonanej usługi naprawy i twierdzicie ze jest wszystko dobrze porażka szkoda pieniędzy na opłacanie ubezpieczenia bo i tak nie naprawiacie
Witam moje uszkodzenie to róg szybki w górnym lewym rogu, po za tym telefon działał w 100% a taką dostałam wycenę Dzień dobry, autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Diagnoza wykazała, że w celu skutecznej naprawy telefonu konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi, czyli: Bateria - 46020000355Z - Uszkodzenie - 84.59 PLN USB - 5600010J3S00 - Uszkodzenie - 34.48 PLN Pozostałe komponenty elektroniczne - 5600080J3S00 - Uszkodzenie - 42.48 PLN Płyta główna - 5810J3S40000 - Uszkodzenie - 2083.37 PLN 2244,92 zł a jej zapłata jest niezbędna do wykonania naprawy. Dodatkowo w ramach szybkiej płatności PayU dajemy Ci możliwość rozłożenia dopłaty na raty. Ta opcja dostępna jest dla kwot powyżej 300 zł, a decyzja o przyznaniu rat wydawana jest online nawet w 15 minut. Nie wiedziałam że uszkodzenie wyświetlacza kubkiem zepsuło mi płytę główną????????????
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Wybrałem nowy telefon i właśnie się okazało że jest on własnością Orange a ja posiadam kartę z sieci PLAY i nie działa mi sieć 5G w związku z czym udam się do adwokata i dowiem czy mogę coś z tym zrobić
Prosimy o kontakt na adres rzecznik@digitalcaregroup.com i podanie numeru zgłoszenia. Oczywiście zweryfikujemy tę sprawę – przy wymianie urządzenia na nowe takie problemy nie powinny występować.
Dziwne że telefon który miał zbity ekran ma uszkodzona płytę główną i to nie tylko w moim przypadku ale 80% dokładnie ten sam przypadek a dopłaty od 450 do 700zl telefon uszkodzony w markecie przez wózek zakupowy i aż płyta główna uszkodzona teraz jeszcze wyskoczyło że telefon jest już u mnie nikt nie udziela żadnej informacji tylko piszą w kółko to samo napisz do nas zadzwoń skontaktuj się z rzecznikiem jedno wielkie (usunięte przez administratora) nigdy nie ubezpiecze tu telefonu i wszystkich o tym przestrzegam żeby nie popełniał tego błędu co ja !!!!
Mam dokladnie ten sam problem, do naprawy ekran a diagnoza ze uszkodzone USB i plyta glowna, wszystko smiga idealnie. Moim zdaniem nie spina im sie budżet i wyłudzają w ten sposób pieniadze od klienta. Kiedys nawet nie zwrocilem uwagi ale jak oddawalem telegon za pierwszym razem to do naprawy byla tylko plyta glowna. Kwota dopłaty 160 zl, obecnie wbkosztach naprawy wyszczegolniono ceny plyty glownej na 350 zl, w takim razie pytam dlaczego doplacalem skoro kwota ubezpieczenia pokrywana przez digital care wynosi 800 zl (usunięte przez administratora)
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Współpracujecie czyli sami nie zatrudniacie serwisantów którzy naprawiają telefony tylko idą do naprawy gdzieś indziej? Pytam bo zastanawiałem się czy można się tu dostać do pracy na technika który ma doświaczenie w takich naprawach? Przyjmujecie co jakiś czas czy nie?
Dzień dobry! Tak oczywiście sami zajmujemy się serwisowaniem. Co jakiś czas pojawiają się oferty pracy, zapraszamy do bieżącego śledzenia naszej strony. :)
Dokładnie mnie spotkała ta sama sytuacja telefon oddałam z pękniętym wyświetlaczem dodam że był używany przez kilka dni jeszcze po zdarzeniu i działał a mi napisali ze mam dopłacić bo jeszcze płyta główna jest uszkodzona OSTRZEGAM PRZED NIMI
witam mam też taki problem zbity wyswietlacz tel się włączał i uszkodzona płyta główna mam dopłacić około 1500zł oppo reno z4 5g
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Odesłałam telefon ip, zawiesza się, przegrzewa… płacę ubezpieczenie od 3 lat, pierwszy raz odesłałam telefon… zadzwonili dopytali, po 2 dniach meila dostaje z kosztorysem ok 600zł w tym koszt 69zł ekspertyza i 49 logistyka?(dowiedziałam się w zbitej szybce, że za to co oni chcą ok 500 zł u nich jest za 250). Za co ja płaciłam, jak za samo sprawdzenie i wysyłkę sobie liczą? Rezygnuję zapłaty i naprawy u nich i co wiążę się z opłatą 118zł, sory ale ostatni raz płacę za to ubezpieczenie, które mi nic tak naprawdę nie daje po za kosztami x2
W sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Orange smart care, W maju 2020 roku przedłużyłam umowę abonamentu, wzięłam na raty iphona i do tego podpisałam umowę na ubezpieczenie ( ze względu na wartość telefonu). Pech chciał ze telefon po 1,5 roku użytkowania uległ uszkodzeniu- wyświetlacz. Po wykonaniu telefonu na infolinie dowiedziałam się ze telefon nie jest ubezpieczony. Dlaczego? A właśnie niby dlatego ze podobno po 3 dniach z mojego nr tel zaczytał się numer seryjny telefonu w którym miałam kartę sim i to on jest objęty ubezpieczeniem. ( był to mój poprzedni telefon). Najzwyczajniej nie miałam czasu zaktualizować nowego tel i przenieść wszystkich aplikacji. NIKT MNIE NIE POINFORMOWAŁ O TAKIEJ KONIECZNISCI!!! ZE NR TEL POBIERZE NR IMEI Z TELFONU, KTORY MA BYĆ OBIETY UBEZPIECZENIEM! Przeczytałam umowę i regulamin Orange smart care, nie ma nic na ten temat. Ale jest wyraźnie napisane ze ubezpieczeniem jest objęte urządzenie wzięte na raty, wiec o co chodzi? Już napisałam skargę w Orange, ze zostałam oszuka, pracownik nie poinformował mnie o tym fakcie. W umówię tez nic nie ma. Nie zostawię tego, czuje się (usunięte przez administratora) Nagłośnie te sprawę wszędzie gdzie się da, i poinformuje wszystkie instytucje z możliwych. Do sądu tez pójdę. Nie mam nic do stracenia! P.s pracownik który pisał moja skargę nie mógł uwierzyć w te sytuacje. Nie świadomy wciskam klientom ubezpieczenie, nie informując ich o obowiązku przełożenia jak najszybciej karty do urządzenia obciętego ubezpieczeniem. Bardzo dużo ludzi jest i będzie w takiej samej sytuacji jak Ja.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Właśnie jestem w trakcie czekania na przyjęcie telefonu (iPhonie X) do naprawy i powiem tyle, że jest dramat. Telefon zastępczy to dramat. System nie łączy się z Apple Watch, mimo że było zapewnienie, że otrzymam telefon zastępczy z tym samym oprogramowaniem. Płaciłam nie małe pieniądze na takie sytuacje (zbita szybka) i nie sądziłam, że człowiek może być tak bardzo pokrzywdzony kiedy płaci regularnie tej firmie i dostaje taki szajs na zastępstwo, za które jeszcze dodatkowo zapłacił 55 zł. Zdzierstwo. Oby telefon szybko wrócił bo na tym się pracować nie da. Telefon się szybko rozładowuje, przegrzewa, na liczne rysy. Mam nadzieje, że nie zostanę pociągnięta do jakieś ich niby kary ponieważ telefon już przyjechał w stanie gorzej niż złym. Dramat, nie polecam ubezpieczać telefonu, mniej nerw i straconych pieniędzy jakbym zrobiła to na własna reke. Płace tej firmie od 4 lat miesięcznie i nie sądziłam ze tak długo(usunięte przez administratora)
Jeśli chciałaby Pani nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Dzień dobry. Moje doświadczenie z firmą Digital Care, niestety okazało się złym doświadczeniem. Wysłałem do reklamacji SAMSUNGA S20, w którym mechanicznie został uszkodzony wyświetlacz, ramka oraz tylna obudowa. Po kilku dniach dostałem powiadomienie że telefon został wysłany. Odebrałem telefon z paczkomatu, otworzyłem paczkę i było wszystko ok. Wyświetlacz jak i pozostałe uszkodzone elementy wymienione, wydawało się wszystko dobrze i byłem bardzo zadowolony. Niestety moja radość się skończyła jak włożyłem telefon do etui Led, okazało się że telefon go nie widzi. Biorąc pod uwagę iż telefon był w ów etui podczas upadku pomyślałem że mógł się uszkodzić, choć byłem prawie pewny że etui działało pomimo uszkodzonego wyświetlacza. Zamówiłem nowe etui na Allegro, po kilku dniach otrzymałem nowe etui i włożyłem w nie telefon. Niestety etui również nie działało. 30-11-2022r. Napisałem do Digital Care e-mail z reklamacją naprawy i tu zaczęła się historia bez końca.... sprawa ciągnie się do tej pory i prawdopodobnie skończy się w sądzie. Stwierdzili że powstała nowa wada, okazało się że jest uszkodzona płyta główna, pytanie tylko jak serwis sprawdził telefon i przeprowadził test, który rzekomo wykazał prawidłowe działanie wszystkich podzespołów. Telefon został uszkodzony podczas naprawy, niestety serwis nie potrafi przyznać się do błędu. czuję się (usunięte przez administratora) i okradziony przez Firmę DIGITAL CARE.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witam oddałem tel 7 02 2023.dostalem wiadomość doplata200 zł .stłuczony wyświetlacz plecki i do wymiany gniazdo ładowania .ok zapłaciłem .Huawei p30 pro.po tygodniu wiadomość że czekają na części .,zacząłem się martwić i czytałem opinie .Myślę co ja zrobiłem już nie odzyskam urządzenia ,w następnym tygodniu wiadomość tel .wysłany z naprawy .Dziś jest 20 i telefon dotarł jak nowy ,nawet szkło naklejone ,tak że nic złego nie można napisać .Serwis się wywiązał z poślizgiem ale nie można psów wieszać na nich przynajmniej jeśli chodzi o mnie .Ja mogę polecić ????
Dnia 15 stycznia 2023 kurier po mojej interwencji wreszcie odebrał telefon do serwisu firmy digital care. Dziś jest 17 luty telefonu nadal nie otrzymałam napisali wielokrotnie, że czekają na części, a w innym mailu że już naprawiają dzwoniłam 2 razy nigdy więcej nie płaćcie ubezpieczenia w tej firmie. Po niedzieli idę do rzecznika praw , bo zwodzą mnie ponad miesiąc a miało być do 10 dni.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Oddałem Samsunga galaxy s22 czekałem 3 tygodnie w tym czasie zaczerpnąłem opinii i bałem się o mój telefon. Muszę jednak powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z naprawy ponieważ wymienili mi rzeczy których nie zaznaczyłem telefon jak nowy. Dziękuję bardzo za Naprawę i pozdrawiam.
Sprawa wygląda następująco. Dnia 18 stycznia 2023 roku postanowiłem (pierwszy raz) oddać telefon do naprawy (bo za to płacę). Mamy 16 lutego i status brzmi następująco "Oczekujemy na części do Twojego urzadzenia" Postanowiłem więc sam się dowiedzieć o dostępności części u dystrybutora (samsung) i o dziwo te części posiadają. W międzyczasie padła propozycja wymiany urządzenia na inne. Okazało się, że mam wybrać urządzenie do kwoty naprawy, która jest wyceniona na 577 zł. Takie pytanie jakie urządzenie mam wybrać do tej kwoty. Alcatel b1 ? I mam za niego płacić miesięcznie po 340 zł? Żałosne. Napiszę krótko i na temat. Firma krzak ! Za każdym razem jest inna odpowiedź co jest już męczące bo muszę płacić za urządzenie, którego fizycznie nie mam. Próba reklamacji od pracowników Orange również nie pomogła. Sprawa więc trafi do rzecznika praw konsumenta bo Moja cierpliwość dobiegła końca. A jeśli będzie trzeba założę sprawę sądową bo to zart aby pracownicy tej firmy nie znali swojego regulaminu. Nie pozdrawiam i przestrzegam inny h przed tym ubezpieczycielem.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Digital Care?
Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 2 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?
Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.