Digital Care Limited Sp. z o.o.

Adres: 17 Stycznia 48, 02-146 Warszawa

NIP: 5223085272 REGON: 366723440 KRS: 0000666208

Digital Care Limited Sp. z o.o.
3 21 42 5 1

Opinie o Digital Care Limited Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Stała Sylwia K.
 Opinia

Jestem zaskoczona opiniami niżej. Mój note 8 właśnie do mnie wrócił po 5 dniach od wysyłki do serwisu. Telefon wygląda jak nowy. Calutka obudowa wymieniona, wyswietlacz nowiutki bez żadnych dopłat. Nie wiem kto pisze te zle komentarze ale ja naprawdę aż podskoczyłam z radości jak zobaczyłam telefon, który wygląda jak dopiero co kupiony a był potrzaskany i zniszczony. Dziękuję serdecznie Państwu za pomoc.

Pomocna?
Tak2Nie
mumin
 Opinia

Pacjentem był Huawei P smart totalnie rozwalony ekran i obudowa, po zgłoszeniu kurier pojawił się następnego dnia co dało mi nadzieje na super szybka naprawę, nic bardziej mylnego po poltora tygodnia napisalem na stronie internetowej czy moge dostac jakas date kiedy telefon bedzie z powrotem, kolejnego dnia zadzwonili powiedzieli ze naprawa sie przedluzy. Po 14 dniach ROBOCZYCH zadzwoniłem ja do nich no i pani konsultantka jedynie co potrafila to czytanie ze skryptu ta sama linijke ze czekaja na czesci niezbedne do naprawy urzadzenia, ale jednak po trzech tygodniach telefon wrocil caly naprawiony z wymieniona obudowa i ekranem, bez żadnych dodatkowych oplat, takze finalnie jestem mega zadowolony bo zaczalem watpic ale jednak telefon naprawiony takze opinia pozytywna

Pomocna?
Tak1Nie
DL
 Opinia

Firma nastawiona na generowanie dodatkowych kosztów u klienta. Współpraca w ramach ochrony wyświetlacza w każdym nowszym urządzeniu kończy się prośbą o dodatkową opłatę ponieważ wymienić należy cały przedni moduł, stąd zawsze pomimo usługi, która ma być kompleksową opieką nad wyświetlaczem telefonu nie ma większego sensu, polecam skorzystać z usług autoryzowanego serwisu koszta całkowite po roku korzystania z usługi za którą należy co miesiąc płacić i tak prawdopodobnie wyjdą zbliżone

Pomocna?
TakNie1
Klaudia
 Opinia

Banda oszustów i krętaczy, firma stworzona do okradania ludzi.

Pomocna?
TakNie1
Helena
 Opinia
@Klaudia 17.06.2019 10:49

Pamiętaj, że mimo wszystko na forum GoWork.pl nie tolerujemy wyzywania i obrażania innych osób - staramy się tu wzajemnie szanować. Tak na prawdę nie wytłumaczyłaś nam, jaki masz problem, jeśli chodzi o firmę Digital Care Limited. Dobrze, abyś zrobiła to w kolejnym poście - wówczas będziemy mogli Ci coś doradzić. Zechcesz zatem to zrobić? Zachęcam.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Stała
 Opinia

Ja wlasnie oddałam note 8. Mam nadzieje, że wystawie pozytywną opinię chociaż po przeczytaniu opinii niżej zaczęłam się obawiać.

Pomocna?
Tak2Nie
joanna
 Opinia

Moj telefon wrócił po miesiącu , nienaprawiony i sklejony taśmą ..nie nadaje się do użytku.( nowy kupiony w Październiku 2018) Przekazuję sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta

Pomocna?
TakNie
Klient????
 Opinia

TRAGEDIA!!!nie polecam wykupywać ubezpieczenia u Nich i oddawać telefonu!!!telefon w serwisie prawie miesiąc, a umowa mówi, że 7 dni od odebrania od klienta!!!!co z tego, że pani miła na infolini, a podejście do klienta na żenującym poziomie !!!odradzam wszystkim!!!

Pomocna?
TakNie
anonim
 Opinia

Oddałem telefon na ubezpieczenie. Na stronie internetowej chwalą się, że zdecydowaną większość telefonów naprawiają w dwa dni. Po trzech tygodniach dzwonię do nich gdzie jest (usunięte przez administratora) mój telefon na co jakaś (usunięte przez administratora) na słuchawce mi odpowiedziała, że będę go miał za max 3 dni (a miałem po tygodniu od zadzwonienia). Koniec końców telefon dostałem po miesiącu od odebrania go przez kuriera. Co więcej wszystkie dane z mojego telefonu typu zdjęcia, muzyka zostały usunięte. Reasumując: (usunięte przez administratora) ich, nie polecam tego ubezpieczyciela. Lecą w (usunięte przez administratora) z kosztem i czasem naprawy.

Pomocna?
TakNie
oszukana
 Opinia

Nie polecam ubezpieczać niczego w tej firmie , przetrzymują mój telefon juz ponad 3 tydzień, oddalam swój telefon na gwarancji za który płaciłam w Orange te chore ubezpieczenie , mimo tego musiałam dopłacić 500 zł , i od 5 dni słysze ze przelew nie został jeszcze zaksięgowany ... wstrzymuje sie do końca tygodnia i zgłaszam sprawę na policje.

Pomocna?
TakNie
Daniel
 Rekomendacja

Tragedia dołączam do grupy w sprawie pozwu, naciągacze, tyle złych emocji z czymś za co płacisz i musisz sie denerwować i wykłucać.Sprawa dotyczy mojej dziewczyny która oddawała swoje ostatnie pieniądze aby mieć wkońcu naprawiony telefon za który płaciła ubezpieczenie.... ta firma wie, że ludzie odpuszczają takie sprawy (wiszenie na inforliniach, umywanie rąk od wszystkiego i PRZEKIEROWANIA -cały czas). Ja dla samej zasady nie pozwole aby grabili niewinnych ludzi, bardzo przykre , że firmy typu Orange i Tmobile korzystaja z ich usług (internet tonie od ich negatywnych opini).

Pomocna?
Tak2Nie
Joanna
 Opinia
@Daniel 05.06.2019 14:25

T mobile milczy w tej sprawie. Mój tel od miesiąca jest niby w serwisie. Zażądałam zwrotu telefonu 30 maja i cisza. Ani telefonu ani maila. Oszustwo. Sprawę zgłosiłam do rzecznika praw konsumenta. I pewnie wkrótce na policję.

Pomocna?
Tak1Nie
Łukasz
 Opinia
@Joanna 05.06.2019 15:51

Zgadza się. Widziałem na oficjalnej stronie internetowej firmy Polmotors, że poszukiwani są obecnie pracownicy na takie stanowiska jak: operator wózka widłowego, konstruktor, czy operator maszyn. Pracowałeś może bądź pracujesz na którymś z tych stanowisk? Chciałbym dowiedzieć się, czy warto aplikować.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonim
 Opinia

Dodzwoniłem się na infolinie po 8 min, gdzie zostałem obsłużony strasznie po chamsku,mam nadzieje,że telefon nie zostanie w ten sam sposób naprawiony.

Pomocna?
Tak1Nie
Nerwowy
 Opinia

Witam. Powiem wam numer. Zniszczyłem telefon wysłałem na ubezpieczenie i co? Przysłali ze musze zapłacić 600 zł bo obudowa uszkodzona. Nowy telefon kosztuje 900 oni z ubezpieczenia biorą 300 ja 600 dopłacam. Przyslali nowy telefon w środku przypadkowo faktura na zakup 10 szt od jakiejś firmy gdzie cena jest 720 zł. Także rodo itd .ale ja im nie odpuszczę. W poniedziałek jade do UOKiK

Pomocna?
Tak1Nie
Łukasz
 Opinia
@Nerwowy 31.05.2019 22:33

Kolejne wpisy, które dotyczą oceny zasadności gwarancji i ubezpieczeń w firmie Digital Care Limited. Ja natomiast poszukuję informacji związanych z pracą w tej firmie. Ktoś z Was ma może informację o warunkach zatrudnienia, które oferuje pracodawca? Potrzebuję rzetelnych opinii na temat tego pracodawcy, dlatego mam nadzieję, że dowiem się coś od Was.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Robert
 Opinia

Płaciłem prawie dwa lata ubezpieczenie telefonu i co się okazało że muszę zapłacić 81zł za naprawę głośnika w telefonie ponieważ jest uszkodzony tak twierdzi digital i z tego powodu nie można wymienić zbitej szybki. Banda (usunięte przez administratora). Co na to PLUS nic.

Pomocna?
Tak2Nie1
Joanna
 Opinia
@Robert 28.05.2019 09:54

tak samo T mobile...zero kontaktu. U mnie chcą oddać mi 600zł i mój (zniszczony przez nich) nowy półroczny huawei p20

Pomocna?
Tak1Nie1
niezadowolony
 Opinia

Banda OSZOTOW I NACIAGACZY sieci telefoniczne wspolpracuja ze zlodziejami

Pomocna?
Tak1Nie1
ii90
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Bałam sie okropnie, oddając tel do naprawy, po przeczytaniu opinii... wszystko trwalo 8 dni... tel jest jak nowy, wiec moge polecic firme!

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Huawei
 Opinia

Witam, Pękł wyświetlacz w moim telefonie, ( w sieci PLUS) zażądane dodatkowo prawie 250 zł bez podawania konkretnie na co jest to wymagane (* tylko informacja, że trzeba pokryc koszty dodatkych części nie objętych gwarancją- choć telefon miał uszkodzony tylko wyświetlacz). Pomimo 3 wiadomości e mail , że potrzebuje zastępcze urządzenie nikt nic nie odpisał. po 6dniach dostałem informacje że naprawa przedłuży się ( też bez informacji z jakiego powodu). Odradzam tą firmę , omijajcie jak tylko można i szukac ubezpieczenia swoich urządzeń gdzies indziej gdzie indziej

Pomocna?
Tak1Nie1
Joanna
 Opinia
@Huawei 23.05.2019 12:53

mam to samo

Pomocna?
TakNie1
Norek88
 Opinia

U mnie naprawa przebiegła wzorowo, najdłużej czekałem (ok 10 dni) na przysłanie tel zastępczego i odbiór uszkodzonego S8, w telefonie wymienili uszkodzoną szybkę, ramkę, aparat przedni oraz baterie bez żadnych kosztów oraz bez dodatkowego kontaktu, Naprawa wraz z przesyłkami trwała 7 dni. POLECAM!

Pomocna?
Tak1Nie2
Joanna
 Opinia
@Norek88 16.05.2019 09:24

witaj...a jaki rodzaj ubezpieczenia?...U mnie Basic i chcą dodatkowej kasy za wymianę obudowy która była nienaruszona...niestety nie mam zdjęć które by to udowodniły..

Pomocna?
Tak1Nie1
Huawei MATE 20 Lite
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Hmmmm - patrze tak na te wszystkie negatywne opinie i sobie mysle - jak to mozliwe? Opisze moja historie - Mam wykupione ubezpieczenie PLAY360 w Play ktore pozwala mi dokonac naprawy telefonu wyswietlacza i Co. w kwocie do 800 PLN w roku bez dokladniejszego podawania przyczyna wypadku. I tak moj Huawei Mate 20 Lite spadl mi szybka do ziemi na kafelki i szybka ulegla peknieciu - dotyk jak i reszta podzespolow byly nie naruszone - szkode zglosilem jeszcze tego samego dnia - w ciagu dwoch dni telefon zostal kurierem odebrany i dostarczono mi zastepczy telefon WIKO View z 3 GB Ram (wiem ze lipny ale starczyl do czasu zwrotu mojego) - po kolejnych 5 dniach czyli lacznie po tygodniu od zgloszenia w dniu wczorajszym odebralem od kuriera swoj telefon - wszystko cacy - nie ma sladu czegokolwiek kleju itp - jestem nbardzo zadowolony - przyznam ze przed zdaniem go czytalem wszystkie tenegatywne opinie i martwilem sie ze cos pojdzie nie tak - tym bardziej bylem zaskoczony mile gdy go dostalem spowrotem - mialem szczescie? inni maja pecha? A moze posiadali inne ubezpieczenie niz takie jakie ja wykupilem? Na moim przykladzie moge na 10 punktow dac im 10 za fachowa obsluge - jednym slowem jestem bardzo zadowolony :)

Pomocna?
Tak1Nie1
Poszkodowany
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Wysłałem telefon z pękniętym wyswietlaczem, otrzymałem odpowiedz ze muszę dopłacić ponad 100 zł bo do wymiany jest jeszcze moduł tylnej kamery ( który działał bez problemu przed wysłaniem bo korzystałem z tego telefonu przez tydzień czy dwa). Poprosiłem o podanie konkretnej przyczyny wymiany modułu i dostałem odpowiedz ze aparat robi czarne kropki na zdjęciach. Dziwne bo na wczesniejszych zdjęciach nie ma ani jednej takiej kropki. Samo się zrobiło? Czy pomogli w tym trochę żeby wyudzić więcej kasy? Mogę nie płacić i dostać odszkodowanie które wycenili na mniej więcej 100 zł mniej niż w serwisie, " bo takie mają stawki"... Ogólnie ODRADZAM tą firmę i usługę !

Pomocna?
TakNie1
Natalia
 Opinia
@Poszkodowany 17.05.2019 12:58

Opinie klientów danej firmy są dla nas równie ważne, dlatego dobrze, że postanowiłeś opowiedzieć nam na forum o swoim problemie. Czy rozmawiałeś o tym bezpośrednio z osobą zarządzająca firmą Digital Care Limited? Może warto byłoby zacząć właśnie od tego. Na oficjalnej stronie Digital Care Limited w zakładce "Kariera" znajdziecie ich aktualne oferty pracy: https://digitalcaregroup.pl/kariera/ I w związku z tym chciałabym zapytać, czy ktoś z Was wie, jak przebiega poszczególny etap rekrutacji w tym miejscu? Jeśli ktoś posiada wiedzę na ten temat, to proszę, by się nią podzielił.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dominika
 Opinia

Reprezentowana przeze mnie Kancelaria będzie wytaczała pozew zbiorowy przeciwko firmie, zachęcam do dołączenia się i wysłania maila: (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie1
magdalena.wweber@gmail.com
 Opinia
@Dominika 22.03.2019 14:11

Gdzie się zgłosić? Także mam wiele zastrzeżeń co do działania tego ubezpieczyciela. Proszę napisać na maila (podaje jako nick, ponieważ inaczej zostanie usunięty;)).

Pomocna?
TakNie
ww
Nazwa działu: Marketing
 Opinia
@Dominika 22.03.2019 14:11

(usunięte przez administratora) dołączam się proszę o info

Pomocna?
TakNie
kinga262
 Opinia

Zgłoszenie szkody przebiegło sprawnie, w ciągu dwóch dni telefon odebrał kurier, po tygodniu odebrałam naprawiony, ogólnie jestem zadowolona. Po przeczytaniu negatywnych opinii, bałam się oddać telefon kurierowi ale zaryzykowałam.

Pomocna?
Tak2Nie1
Gosia
 Rekomendacja

Witam. Ostatnio miałam kłopot z telefonem a raczej z wyświetlaczem. Szkoda została zgłoszona doDigital Care, pierwszy telefon trwał dość długo, potem był kurier po telefon i czekanie na odpowiedź. Po trzech tyg. dostałam tel. ze naprawa się troszkę przedłuży, pomyślałam że czasem tak bywa, że po tygodniu zadzwonił Pan z firmy Digital Care z informacją że telefon jest za bardzo uszkodzony i że nie będzie naprawiony ale mogę dostać inny model lub pieniążki z ubezpieczenia,pan dał mi czas do namysłu na spokojnie. Na drugi dzień zadzwoniłam poprosiłam o pieniądze, które bez problemu pieniążki zostały mi przelane na konto po pięciu dniach a dzień wcześniej kurier dostarczył stary telefon. Napiszę tak, że czytając wszystkich tych złych opinna temat Digital Care mam wrażenie jakbym czytała o kimś innym. Naprawdę mam bardzo pozytywne doświadczenie z tą firmą. Chcę również napisać że rozmawiając kilka razy z konsultantami z firmy Digital Care przez telefon dostawałam konkretne odpowiedzi na moje wszystkie pytania, to bardzo bardzo miłe. Dziękuję Digital Care.

Pomocna?
Tak2Nie2
ytry
 Opinia

Na moje pytanie kiedy telefon zostanie naprawiony otrzymałem odpowiedź "w ciągu dni roboczych" powtórzyłem Ilu ? " w ciągu dni roboczych".

Pomocna?
TakNie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
kamil
 Opinia

Telefon do naprawy zabrano 20.03.19. Pomimo 3 monitów telefonicznych telefon zastępczy po dzień dzisiejszy tj. 25.03.19 nadal do mnie nie dotarł.... Pani na infolinii z rozbrajającą szczerością stwierdziła, że mogę sobie zgodnie OWU napisać reklamacje, która zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni :) W tych samych OWU jest napisane, że telefon zastępczy przysługuje w okresie naprawy

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ada
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pękła szybka w iPhone 7 , wysłałam im telefon kurierem, dostałam odpowiedz po miesiącu (?!) , że nie naprawią mi wyświetlacza, bo mam wg nich „uszkodzony obiektyw tylnego aparatu” tak właśnie określili ryskę na obudowie nie wpływająca w ogóle na jakość zdjęć - na moje pytania, w którym punkcie regulaminu jest zapis, ze rysy tylnej obudowy wynikające z normalnego użytkowania telefonu są podstawa do odmowy udzielenia naprawy WYŚWIETLACZA ?! Żadnej rzetelnej odpowiedzi nie dostałam poza zasłanianiem się polityką firmy Apple - żenada !!!! Byłam u rzecznika praw konsumenta - wysłałam reklamacje - została odrzucona również bez podawania konkretnych argumentów za to zaproponowali mi „nowe urządzenie „ za jedyne 1000 pln - brak słów !!! Telefon odesłany bez naprawy , nie będę się kopała z koniem, bo szkoda mojego zdrowia i nerwów ! Każdemu będę odradzała to śmieszne ubezpieczanie wyświetlacza !!! Dziwne, że nikt do tej pory nie zrobił porządku z tymi naciągaczami !!!!! ODRADZAM JAKIEJKOLWIEK WSPÓŁPRACY Z TĄ ŻENUJĄCĄ „firmą” !!!!!

Pomocna?
Tak4Nie2

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dominika
 Opinia
@Ada 25.02.2019 11:51

Reprezentowana przeze mnie Kancelaria będzie wytaczała pozew zbiorowy przeciwko firmie, zachęcam do dołączenia się i wysłania maila:(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Piotrek
 Opinia

Dla mnie wielkie oszustwo człowiek płaci ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych a i tak w przypadku uszkodzenia dostaje się odmowę odradzam wszystkim naciagacze

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Karola
 Opinia
@Piotrek 01.02.2019 13:50

U mnie tylko naprawa się przedłużyła do miesiąca.Ale kontakt z firmą był ok i żadnych dodatkowych kosztów

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Maniek
 Opinia

Witam oddałem Huawei na serwis wyświetlacza i czekałem 2 miechy w tym kontakt z zleceniobiorcą prawie 0 i do tego nie uznali gwarancji więc po jaki h.j wpierdalają taką usługę jeżeli nie naprawiają płacąc miesięcznie składkę. Powinni się wziąć za tych oszustów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Tomasz Prokopczuk
 Opinia

Miałem wątpliwą okazję skorzystać z usług firmy. Po kilku tygodniach oczekiwania, dopłacie do naprawy mój Huawei P20 Pro zaginął a pracownicy firmy nie chcą mailowo przyznać się do problemu, telefonicznie nie mają podobno kompetencji, żeby problem rozwiązać. Biznesowo widać, że firma nie ma ułożonych procesów, call center tylko potrafi miło podziękować, zaś nie rozwiązać problem, panele dostępów nie działają, a w internecie zaczyna się boom negatywnych opinii niezadowolonych klientów. Moje sugestie dla Digital Care Limited Sp. z o.o.: Zastanowić się czy zakup pozytywnych opinii jest tańszy, niż zadbanie o zadowolenie klienta. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Po tym jak jestem traktowany, przypuszczam, że kultura organizacyjna pozostawia wiele do życzenia.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Cam cam
 Opinia

Nigdy przenigdy nie ubezpieczjcue w tej firmie telefonu!! Stłuczony ekran niby wymieniają gratis ale za ramke ktorą muszą wymienic razem z nim każą płacic 300 zl. Ta firma to jakiś żart. Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumentów. ZGŁASZAJCIE TAM SWOJE SPRAWY. NIE MOGĄ NAS YAK OKRADAĆ

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Administrator
 Opinia

Wielu użytkownikom szukającym zatrudnienia potrzebne są świeże informacje o firmie Digital Care Limited Sp. z o.o. w miejscowości Warszawa. Jeśli jesteś w posiadaniu przydatnych informacji o tej firmie? Czekamy na twój wpis.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Digital Care Limited Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej