Digital Care

2 Dodaj merytoryczną opinię
Digital Care
counter
2 99 644 5 1

Opinie o Digital Care

Pracodawca

 Aktualność
W Digital Care każdego dnia dbamy o komfort użytkowników urządzeń mobilnych. Opracowujemy innowacyjne rozwiązania, dzięki którym możemy odpowiadać na wyzwania związane z dynamicznie zmieniającymi się technologiami - tak, aby nasi klienci nie musieli obawiać się o uszkodzenia swoich smartfonów. 

Od początku działalności wierzymy w rozwój oparty na otwartym dialogu. Dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie zamieszczone opinie dotyczące naszej firmy. Zależy nam, aby świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie. Wszelkie komentarze są dla nas niezwykle ważne. Rocznie, we współpracy z autoryzowanymi serwisami, obsługujemy niemal 230 tysięcy napraw i dbamy o to by każde urządzenie jak najszybciej dostarczyć do klienta. Przypadki, w których nie jest to możliwe, zawsze rozpatrujemy indywidualnie, proponując stosowne rozwiązanie. Tam, gdzie po naszej stronie pojawiły się błędy, szukamy satysfakcjonującego wyjścia z sytuacji. 

Od teraz jesteśmy na profilu oficjalnie i będziemy aktywnie włączać się w dyskusję, tak by wyjaśnić wszelkie poruszane tu kwestie. W naszej firmie działa Rzecznik Klienta, który udziela wsparcia w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zakresu produktów i obsługi. W tych sprawach czekamy na Państwa pod adresem rzecznik@digitalcaregroup.com.
Pomocna?
Tak6Nie21
Magda Nowy wpis
Nazwa działu: Serwis

Zdecydowanie nie polecam, zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ira Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 11 godzin.
 Problem

Dzień dobry Zgłosiłam szkodę 02.07.2020.Do dzisiaj nie mam odpowiedzi czy telefon zostanie zabrany do naprawy. Podobno jest weryfikowane w play czy mam ubezpieczenie. Podałam numer ubezpieczenia i wiem że mam ubezpieczenie. Przy podpisywaniu umowy ubezpieczenia muwiono mi że to ubezpieczenie to super sprawa. A ja już jestem bardzo rozczarowana a jeszcze nie odebrano mi telefonu do naprawy. Szczeże nie rozumiem że weryfikacja mojego ubezpieczenia ma tyle trwać. A co dalej??? Myślałam że jak mam ubezpieczenie to wszystko pujdzie szybko i sprawnie. A niestety jak narazie olbrzymie rozczarowanie. Ale będę temat drążyć dalej. Na infolinii za każdym razem inna informacja.Zawsze można napisać do Rzecznika.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jj Nowy wpis
Nazwa działu: Finanse

Niestety poziom rozmowy rekrutacyjnej bliski zeru, brak kompetencji HR Pań na rozmowie, brak profesjonalizmu, czujesz jakbyś był tam za karę... odradzam aplikowanie, brak feedbacku pomimo zapewnień ze takowy będzie, 3x Nie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Adams,6215 Nowy wpis
Nazwa działu: Serwis

Dzisiaj otrzymałem informację że mam dopłacić 650 zł do telefonu wartego 800 nie bierzcie ludzie tego to jest porażka a najlepsze jest to że nawet jak nie naprawie telefonu to i tak jeszcze przez rok do końca umowy trzeba płacić 20 zł chociaż tego telefonu nie ma już to jest mega problem nie rozumiem Tylko co na to Play po milionie negatywnych ocen

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Klaudia

Tragedia, oddałam telefon do naprawy. Okazało się, że trzeba dopłacić, zrezygnowałam zatem z naprawy z prośbą o odesłanie telefonu. Kurier przyjechał odebrać urządzenie zastępcze po tygodniu od zgłoszenia..(usunięte przez administratora)Próbuje dowiedzieć się dlaczego tak się stało i gdzie jest mój telefon lecz bez żadnej konkretnej odpowiedzi, nikt nic nie wie, wszyscy przepraszają i każą czekać...a telefon zapadł się pod ziemie. Nie polecam, sprawa zostanie zgłoszona na policję o przywłaszczenie!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Adam
Nazwa działu: Serwis

Telefon naprawiony w 4 dni, bez zarzutów wszystko jak należy :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ula

Mojego telefonu nie dało się naprawić z powodu braku dostępności części. Dostałam propozycję zmiany telefonu na inny i miałam kilka możliwości do wyboru. Oczywiście z dopłatą. Poprosiłam o zwrot uszkodzonego telefonu i bałam się w jakim stanie go otrzymam z powrotem, ale okazało się, że telefon nie był otwierany ani nic z nim nie robiono. Całość tylko trwała zbyt długo bo ponad miesiąc i trzeba było dzwonić i trochę ich ponaglać. Myślę, że gdyby nie brak części to telefon by został naprawiony bez problemu. Także ogólnie jestem w miarę zadowolona. Mam całkiem nowy telefon, a poprzedni mogę naprawić jeszcze na własną rękę jak będzie można dostać wyświetlacz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tarta

Strona do śledzenia czynności podejmowanych w sprawie zgłoszenia jest bezużyteczna, informacje nt. stanu realizacji nie zgadzają się ze stanem faktycznym. Infolinia przy każdej rozmowie udziela innych informacji dotyczących maksymalnego czasu przewidzianego na realizację danego etapu. Suma sumarum firma odmawia wykonania naprawy z ubezpieczenia ponieważ z ich kosztorysu wynika, ze wartość naprawy przekracza sumę ubezpieczenia. Zupełna dezinformacja, przy każdym połączeniu z infolinią udzielane sa inne odpowiedzi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
MartaMarta
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
 Pytanie

Witam, po jakim czasie od naprawy odnawia się limit kwoty na naprawę?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
MartaSz
Użytkownicy czekają na odpowiedź 10 dni.
Nazwa działu: IT
 Pytanie

Witam, czy jeżeli w lipcu 2019 oddałam telefon do naprawy- pęknięta szybka i ponownie w czerwcu 2020 zgłosiłam identyczne zgłoszenie to czy limit na naprawę zerował się z końcem roku 2019 czy limit na naprawę mieście się lipiec2019-lipiec2020 czy też posiadam nowy limit? clm200624-8057

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Matek
Nazwa działu: Serwis

Ja też place za ubezpieczenie nie dość że wysłałem zepsuty telefon do naprawy miał być do tygodnia zrobiony nie dość że czekałem na telefon zastępczy koło tygodnia to na dodatek po długich telefonach i pytania się co i jak z telefonem to telefon został odesłany ponad 2 tygodnie minęły to wogule został nie ruszony i czekam już tydzień czasu z wyjaśnieniem dlaczego telefon został odesłany i co się dodzwonię to zawsze jest ta sama gadka zostało wysłane do wyjaśnienia i jak będą coś wiedzieć(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Karolina99
Nazwa działu: Serwis

Bardzo polecam ubezpieczenie smartfona w firmie Digital Care. W zaledwie 10 dni naprawiono wyświetlacz i odesłano. A 2 dni po zgłoszeniu już przysłano zastępczy smartfon. O wszystkich krokach w trakcie naprawy byłam powiadamiana prze email, więc wiedziałam co się dzieje. Warto ubezpieczyć w tej firmie. Z usługi jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Patrycja
Nazwa działu: Serwis

Od dwóch tygodni proboje naprawić telefon twierdzą że nie zgadza się numer imei szczerze maaja tam taki (usunięte przez administratora) że to głową mała płacisz za ubezpieczenie a oni co mówią że twój IMEI się nie zgadza i numer telefonu też naprawdę najgorsza firma jaką znam jeszcze przepraszają setki tysięcy razy zamiast wziąść się do roboty.!!!!!!! Bo za to im płacisz... Masakra telefon został zwrócony i od tej pory proszę się by mi go w końcu zabrali i naprawili! (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ulka
@Patrycja

Moj numer imei w ogóle nie był przypisany do mojego ubezpieczenia. Po wielu telefonach i interwencjach w Play, dopiero wyszło, że imei jest nie przypisany i w sumie pomógł mi szczegółowo w tym miły konsultant w Play`u, bo inni totalnie mnie olewali i twierdzili, że u nich wszystko się zgadza, że ubezepieczenie jest. Aktualnie miesiąc czasu czekam na jakikolwiek telefon... Bo w trakcie okazało się, że nie da sę naprawić mojego telefonu bo producent nie jest w stanie dostarczyć do niego części w najbliższym czasie i ciekawa jestem i pełna obaw przed tym czy już wybebeszyli mój stary telefon pomimo, że wiedzieli iż nie będzie do niego części. Zaproponowali wymianę urządzenia na nowe, oczywiście z dopłatą. I to wysoką dopłatą. Aktualnie na stronie zgłoszenia, wg. nich sprawa jest zakończona, a ja nadal nie mam ani nowego telefonu, do którego dopłaciłam, ani starego telefonu, który mają obowiązek mi zwrócić, ani numeru przewoźnika czy już telefony(y) do mnie jadą. Kompletnie nic. A dodzwonić się tam na infolinie to jakaś porażka. (usunięte przez administratora) Także czekam jeszcze dosłownie parę dni i dam znać jak to się dla mnie skończyło.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Standardowy Klient
Nazwa działu: Serwis

Czuję się (usunięte przez administratora) przez PLUS i Digital Care... Kupiłem telefon w salonie PLUS, zostałem namówiony na usługę wymiany smartfona w razie awarii za 10pln miesięcznie. obsługa poinformowała mnie że mam ubezpieczenie na pełną wartość telefonu (kilka tysięcy PLN). Więc nie bałem się używać telefonu. Po ok. roku jak spadł i obił się o chodnik wysłałem na serwis do Digital Care i muszę dopłącać! Okazało się że mają 2 rodzaje gwarancj - serwis wyświetlacza do pełnej wartości telefonu (ale uwzględniają tylko wyświetlacz, za resztę musisz dopłacać) ALBO Serwis całego urządzenia ale tylko do 1000 PLN.(usunięte przez administratora)? Jaki to ma sens? Wyświetlacz (o wartości mniejszej niż cały telefon) z budżetem całego telefonu albo cały telefon z budzetem wyświetlacza? Robią ludzi w balona w biały dzień - nie dajcie się na to nabrać. Lepiej kupić ubezpieczenie z innej firmy albo po prostu zabezpieczyć telefon i dbać o niego.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Michał
Nazwa działu: Serwis

TRAGEDIA I ŻENADA w marcu oddałem telefon do naprawy do tej pory to nie mam tylko słyszę jakieś głupie tłumaczenia. Strasznie upośledzenia firma, poeta i powoli z całego serca NIE POLECAM

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Karol

Nie polecam tego badziewia, Place ubezpieczenie a olali moje zgłoszenie uszkodzenia telefonu, głupie tłumaczenie dlaczego tego nie uznają

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sandziap
Nazwa działu: Marketing

Opinia negatywna Dzień Dobry, Dzisiaj po ponad 2 tygodniach otrzymałam telefon , wysłałam go z pękniętą szybką, całkowicie sprawnego. Telefon wrócił do mnie niesprawny, nie można na nim zrobić zupełnie nic. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ciepły Grześ

Brak słów nie polecam bardzo

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Sandra

Jestem BARDZO zadowolona. Naczytałam się samych nieprzychylnych opinii i pogodziłam się z utratą telefonu na pare miesięcy, więc od razu zaopatrzyłam się w porządny zastępczy, jednak zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona. W 08.06 po telefon przyszedł kurier, natomiast 10.06 otrzymałam juz z powrotem naprawiony sprzęt.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Doris
Nazwa działu: Serwis

Witam czy naprawiacie też głośnik? Czy to się nie wlicza do ubezpieczenia ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Digital Care