Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Pracodawca

 Aktualność


Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!

Pracodawca

@@Pracodawca

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Arczi
Inne

Wysłałem telefon 28.01.22 samsung s10+ uszkodzony wyświetlacz i tylne szkło. W trakcie zgłaszania szkody pani poinformowała mnie ze mogą wystąpić opóźnienia bo jest problem z ori częściami zamiennymi, zgodziłem się. Po wysłaniu w paczkomacie 28.01 wszedłem tu aby zaczerpnąć opinie. Przeraziłem się z opinią co tu wyczytałem i zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem. W między czasie dostałem wiadomość SMS że telefon jest naprawiany. 8 lutego dostałem informację że telefon naprawiony i że w ciągu 2 dni wyślą. Telefon już odebrałem 9.02 i jestem bardzo miłe zaskoczony. Ekran wymieniony, tył szkło wymienione, dodatkowo wymienili mi ramkę(obudowe) bo była porysowana i baterie. Telefon działa. Soft wyczyszczony. Nie wiem czy akurat mnie się tak trafiło ale ja jestem bardzo zadowolony. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Brak zastrzeżeń.pozdrawiam

Dżasta
Inne
@Arczi

Ja z racji tego że jestem psują korzystałam już nie raz z Digital Care i zaprzeczam wszystkim negatywnym opinią,ponieważ nigdy się nie zawiodłam...czasem czas oczekiwania naprawy jest dłuższy,ale to logiczne bo np.trzeba czekać na jakąś część itp to już zależy w jakim stanie się wysłało telefon do naprawy,za to zawsze wszystko jest naprawione na ,,picuś glancuś" ,informowana jestem o wszystkim dotyczacym naprawy na bieżąco,bardzo miła obsługa więc nie mogę się niczego doczepić i z całego serducha również polecam????

1
Gosia
Inne

4 luty wysłałam iphona 11 , dziś juz jest u nas po naprawie którą wykonano szybko i dobrze.Telefon byl potłuczony z tyłu aparat i przód ekran.Telefon działa jak nowy????...kontakt z Digital ....bardzo dobry byłam informowana o kazdym etapie naprawy , brakowało części ale na drugi dzień juz wiadomość, że naprawiony i wysłany. Telefon naprawiony w ramach ubezpieczenia t- mobile premium . Chociaz z konsultantow t mobile nie jestem zadowolona????lepiej od razu dzwonic do Digital....pozdrawiam

Pracodawca

@Gosia

Dziękujemy Pani Gosiu! :)

Zbigniew Nowy wpis
Inne

Formularz zgłoszeniowy na stronie nie działa, na infolini nikt nie odbiera ... żenada

Klient1. Nowy wpis
Inne

Dobry, jeśli chodzi o naprawę nie polecam naprawdę.... Samsung Galaxy A53 5G, został wysłany do naprawy wyświetlacza... Tylko wyświetlacza... Pęknięte szkło i rozlany wyświetlacz w wyniku upadku przypadkowego, brak innych uszkodzeń.... Data zgłoszenia 26.03.24, przyjęcie przez nich 28.03.24. Po paru dniach zatelefonowali że "uszkodzony panel główny" I dopłata. Nie zgodziliśmy się. Odesłali w gorszym stanie, ponieważ gdy ostatni raz telefon był widziany gołym okiem było widać tylko pęknięcie przez cały wyświetlacz a Po powrocie cały ekran porozbijany typowo małym młotkiem, widoczne trzy dziury i "plecy" telefonu połamane... W serwisie telefonowym "miejscowym", facet Po obejrzeniu telefonu sam stwierdził że rozbijany był młoteczkiem lub przedmiotem o okrągłej główce a tył telefonu wypychany tak jakby specjalnie chcieliby wydrążyć baterię. Status naprawy odrzucony. Porażka... Wysyłasz aby naprawili a co robią rozpi3rdalają jeszcze bardziej... Lepiej zapłacić gdzie indziej za usterkę zgłoszoną niż wysłać bo "ubezpieczenie" obejmuje

Nowy wpis

Pracodawca

@Klient1.

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Sebastian
Inne

Oddałem telefon Samsung do serwisu z pękniętym wyświetlaczem. Wrócił do mnie po gwarancji. Uruchomiłem bez wkładania karty aby zainstalować parę aplikacji. W pewnym momencie ekran zrobił się na pół czarny i się wyłączył telefon odesłałem telefon na reklamacje i stwierdzono mi że powstała usterka mechaniczna na płycie głównej przez trzymanie telefonu w ręku. Zadzwoniłem i złożyłem odwołanie od tej decyzji jak przyjdzie negatywna to odeślę telefon do serwisu Samsung żeby stwierdzili diagnozę tej usterki co było przyczyną i żeby zrobili sprawozdanie bo jak można uszkodzić telefon mechanicznie trzymając telefon w ręku

Nowy wpis

Pracodawca

@Sebastian

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Aneczka
Inne

Może jednak ktoś się orientuje w jakim trybie pracuje się w firmie? Jestem spoza Warszawy, a w sumie chętnie bym aplikowała na Specjalistę ds. Windykacji i Obsługi Umów Najmu. Tylko w ofercie nie piszą nic na ten temat niestety, nie wiem więc czy miałabym szansę. Czy na tym stanowisku przewidziany jest system premiowy? Jaki ewentualnie?

Pracodawca

@Aneczka

Cześć! Ta rekrutacja jest typowo stacjonarna. Nie przewidujemy pracy zdalnej w ramach tego procesu.

anonim
Inne
@Digital Care

A hybrydowa praca też nie wchodzi w grę na tym stanowisku? A jak w innych działach? Jest szansa na pracę zdalną, czy cała firma pracuje w systemie stacjonarnym?

Pracodawca

@anonim

Aktualnie rekrutujemy na stanowiska, które są w formie stacjonarnej. :)

anonim
Inne
@Digital Care

A proszę mi powiedzieć jakie stanowiska obejmują pracę zdalną? Chciałabym wiedzieć wcześniej i obserwować oferty. Jeśli mowa już o tej pracy zdalnej to zapewniacie cały sprzęt do pracy w domu?

Pracodawca

@anonim

Cześć, jeśli będziemy rekrutować na stanowiska zdalne, to w ofercie pracy wszystkie niezbędne szczegóły zostaną uwzględnione. :)

Człowiek
Inne
@Digital Care

Jak stacjonarnie to w jakich godzinach praca w biurze? Godziny można ustawić w miarę elastycznie albo wziąć część etatu? Kończę studia i chciałbym dopasować grafik do zajęć na uczelni. Jest to możliwe?

Byłypracownik
Były pracownik
@anonim

Żadne. Firma nie akceptuje pracy zdalnej. Można wnioskować o takową ale zwykle spotykasz się z odmową.

Pracodawca

@Byłypracownik

Wszyscy pracownicy mogą skorzystać z okazjonalnej (usunięte przez administratora) zdalnej (zgodnie z przepisami - w wymiarze 24 dni rocznie), jeśli charakter ich (usunięte przez administratora) na to pozwala. Część z naszych zespołów pracuje hybrydowo (na przykład w obszarze IT), inne, z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań, działają stacjonarnie (np. pracownicy odpowiedzialni za obsługę klientów). W przypadku pytań dotyczących konkretnego stanowiska - zachęcamy do kontaktu.

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Użytkownik dwóch telefonów
Inne
 Pytanie

Ubezpieczyłem dwa telefony w sieci Orange. Przez ponad dwa lata usługa kosztowała mnie łącznie 800 zł. Telefony użytkowali moi synowie. Jeden miał pęknięty przód i tył i był wygięty jak banan. Drugi działał, ale też miał pęknięty ekran i nie można było go włączyć. Wysłałem do firmy Digital Care w związku z opłacaną od lat ochroną. Zaproponowano mi dopłatę 645 zł za każdy uszkodzony telefon, bo naprawa "nie obejmuje" tego co niby ubezpieczałem. Za co więc płaciłem, skoro ubezpieczałem telefon od uszkodzeń mechanicznych? Dobry, czy nie dobry, w obu wycenach napisali, że konieczna jest wymiana płyty głównej (no bo nie podlega ubezpieczeniu, proste?). Dwie wyceny identyczne... Na bezczela.... Taki telefon można obecnie kupić taniej niż proponowana dopłata. I to z gwarancją na dwa lata. Jak dla mnie to po prostu masowy sposób, na nieuczciwe wyciąganie pieniędzy od klientów. Dziwię się, że Orange to klientom rekomenduje. Telefonów nie mogę odzyskać, bo jestem zmuszany do zapłaty za wysyłkę i ekspertyzę! A jak.. Skończy się tak, że zdarzenie trafi do Rzecznika Praw Obywatelskich i na prokuraturę, bo to już jest szczyt bezczelności tak naciągać ludzi na pieniądze. Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM ubezpieczania czegokolwiek w tej firmie.

Pracodawca

@Użytkownik dwóch telefonów

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

mariusz
Inne

Moje doświadczenie z firmą Digital Care było niestety bardzo niezadowalające. W dniu 31-10-2023 wysłałem mój drogi telefon Samsung Flip 5 do naprawy z ubezpieczeniem premium. Po tygodniu otrzymałem informację, że nie mają potrzebnych części, ale zaoferowali mi wypłatę za części, a konkretnie za wyswietlacz. Zdecydowałem się na tę opcję, ponieważ zależało mi na szybkiej naprawie telefonu. Niestety, od tego momentu sytuacja stała się jeszcze bardziej frustrująca. Otrzymałem pieniądze, ale telefon zaginął, a kiedy dzwoniłem, aby dowiedzieć się, gdzie jest, nikt nie był w stanie mi udzielić konkretnych informacji. Mimo wielokrotnych prób skontaktowania się z serwisem Mttc Polska, dalej nie mam pojęcia, dlaczego mój telefon nie został odesłany. Jestem bardzo niezadowolony z braku jasnej komunikacji i profesjonalizmu ze strony Digital Care i Mttc Polska. Mój Samsung Flip 5 jest drogim urządzeniem, a brak jakiejkolwiek odpowiedzi odnośnie jego aktualnego stanu naprawy jest nie do zaakceptowania. Dlatego też, z ogromnym rozczarowaniem, nie mogę polecić usług Digital Care ani Mttc Polska. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zostanie wzięte pod uwagę, aby inne osoby nie musiały przechodzić przez podobne problemy.

Pracodawca

@mariusz

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Alvin
Inne
 Pytanie
@Digital Care

Ja chciałbym dopytać o zatrudnienie. Nie widziałem ostatnio żadnych rekrutacji. Czy to jest spowodowane końcem roku i od stycznia będą nowe oferty? Po wysłaniu CV długo czeka się na odpowiedź? Każdemu dajecie feedback?

Pracodawca

@Alvin

Dzień dobry! Gdy tylko wznowimy rekrutacje, będziemy odpowiadać na bieżące pytania dotyczące stanowisk i terminu odpowiedzi na CV. :)

anonim
Inne
@Digital Care

Dziękuje za informacje. A jest znana przybliżona data wznowienia rekrutacji? Zwykle ile jest etapów podczas przyjęcia? Można też umówić się na rozmowę zdalnie?

Pracodawca

@Alvin

Zachęcamy do sprawdzania naszych ofert (usunięte przez administratora) na bieżąco – zależnie od okresu, ofert może być więcej lub mniej, natomiast zawsze jesteśmy otwarci na pozyskiwanie nowych talentów ???? Na spotkania zapraszamy wybranych kandydatów, a zainteresowane osoby informujemy, na jakim etapie jest rekrutacja. Jesteśmy zawsze otwarci, żeby przekazać szerszy i bardziej szczegółowy feedback.

Jagna
Inne

Odbywał ktoś tutaj staż? Szukają właśnie kogoś do działu księgowość. Ktoś się orientuje na jakie zarobki może liczyć stażysta? W ofercie wspomnieli że praca nie polega na przysłowiowym parzeniu kawy, co mi się spodobało:) Faktycznie da się to rozwinąć i nabyć kompetencje? Często proponują prace już na pełen etat, na samodzielnym stanowisku? Czy trzeba sie wyjątkowo wyróżniać? Jak w ogole wyglada atmosfera w dziale księgowości? Ile osób liczy zespół? Z góry dziękuje bardzo za odpowiedz;)

Pracodawca

@Jagna

Zależy nam na rozwoju naszych stażystów i ciągłym podnoszeniu ich kompetencji - zarówno poprzez różnorodność zadań i wyzwań, jak i współpracę z doświadczonym i kompetentnym zespołem. Wynagrodzenie stażysty zależy przede wszystkim od tego, czy posiada już doświadczenie w ramach danego obszaru. Podczas rozmów rekrutacyjnych zawsze pytamy o oczekiwania finansowe kandydata.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Digital Care?

Pracodawca

@Pytanie

W Digital Care dbamy o atmosferę, zależy nam, żeby pracownicy dobrze czuli się pracując u nas. Staramy się pokazać to już na etapie rekrutacji. Nasze zespoły lubią się integrować i wspólnie bawić – dlatego chętnie stwarzamy takie możliwości podczas firmowych wydarzeń i różnych inicjatyw.

Dorota
Inne

Firma poszukuje stażysty w dziale księgowości. Oferowany jest tutaj płatny staż z możliwością nawiązania stałej współpracy po okresie próbnym. Po pierwsze, na jakie wynagrodzenie można liczyć podczas tego stażu? Po drugie, ile taki okres próbny trwa? :)))

Pracodawca

@Dorota

Wynagrodzenie stażysty zależy przede wszystkim od tego, czy posiada już doświadczenie w ramach danego obszaru. Podczas rozmów rekrutacyjnych zawsze pytamy o oczekiwania finansowe kandydata. Nasze umowy stażowe trwają 6 miesięcy.

Zoja
Inne

Opowie ktoś coś o tym, na co trzeba się przygotować na rozmowie rekrutacyjnej? Ostatnio przeważają tu opinie klientów i za bardzo nie idzie się czegoś dowiedzieć dla takich osób jak ja, które szukają pracy. Konkretnie chodzi mi o ogłoszenie na stanowisko Senior Financial Controller. Co interesuje rekruterów?

Pracodawca

@Zoja

Podczas procesu rekrutacyjnego zwracamy uwagę zarówno na umiejętności związane konkretnym stanowiskiem, jak i na kompetencje miękkie. Przed spotkaniem warto zapoznać się z zakresem obowiązków i wymaganiami przedstawionymi w ogłoszeniu.

Madzia
Inne

Mam dwa ubezpieczenia tel w tej firmie w obu przypadkach był zbity ekran w jednym niby był jeszcze dodatkowo zepsuty port USB musiałam naprawić na swój koszt, to okazało się że założyli go źle nie podłączając kabla bo był za krótki i to niby była moja wina (nigdy tel nie był robierany). Dałam ten tel do zwykłego fachowca co naprawiam u niego wszystko kompa tablet itp i stwierdził że jak by od razu do niego dotarł to za 40 zł by nadal działał. Niestety przez to że dali zbyt krótki kabel nie da się to uratować. Drugi po diagnozie ponoć był zalany. Mimo że był też od tego ubezpieczony to akurat z diagnozą to się bardzo pomylili tel kupiłam w Play i przez pierwsze 2 lata trzymałam go w pudełku bo było mi szkoda jak już stwierdziłam że trzeba zacząć go używać to robiłam wszystko żeby o niego dbać. Po 5 latach czyli wtedy kiedy doszło do nieszczęsnej sytuacji że zabił się ekran to przed wysyłką ściągnąłam oryginalną folię na brzegach tel. Wysłałam tel do naprawy napisali mi że tel był zalany i wszystkie części opisane szczegółowo: bateria zalana karta pamięci zalana obudowa zalana .... itd. A ten tel nigdy w życiu nie miał kontaktu z wodą nawet jak zbił się ekran dalej działał płaciłam co miesiąc ubezpieczenie a oni okłamali mnie że tel był zalany żeby tylko nie naprawić tel. Kiedyś kupiłam inny model w media Markt i przez przypadek wsadziłam tel do pralki miałam ubezpieczony i dostałam 100 % zwrotu na zakup nowego. Coś tą firmą jest nie tak bo jak płaciłam co miesiąc ubezpieczenie było ok a jak coś się dzieje wypisują ekspertyzę nie wiadomo skąd i to ponoć dział wykwalifikowanych pracowników.Nie polecam a jestem człowiekiem zbyt bardzo uczciwym o bym im uwierzyła gdybym nie była prawidomówna. Jak w pracy im odpowiedziałam tą sytuację to powiedzieli że mam się odwołać a oni poświadczą bo jestem osobą która szanuje to co ma.

Pracodawca

@Madzia

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Ja
Inne

Samsung s21 wysłany z pękniętym wyświetlaczem co obejmuje ubezpieczenie. Nie uczciwa firma stwierdziła że uszkodzona plyta glowna i koszt ponad 1600zl ???????? nie zgadzając się na odpłatna naprawę dostałem informację że albo robię odpłatnie albo nie zrobią nic nawet z w ramach ubezpieczenia bo taki mają "regulamin" Bandyctwo i oszustwo. Oczywiście nie uzyskałem informacji na jakiej podstawie stwierdzili uszkodzenie płyty głównej bo ja posiadam ekspertyzę przed oddaniem do pseudo serwisu i plyta glowna nie była do wymiany ???? Też zajmę się tym prawnie gdyż trzeba tępić tak nie uczciwe firmy! Nie polecam i dziwię się że firmy mają z nimi podpisane umowy i psują też sobie opinie.

Pracodawca

@Ja

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Zocha
Inne
@Ja

Witam, mam tą samą sytuację teraz z Xiaomi Redmi Note 11. jakby opisywał Pan moją sytuację razem z nimi. Telefon w pełni sprawny, pęknięte szkło, a po ekspertyzie uszkodzona płyta główna. ręce opadają.

Pracodawca

@Zocha

Dzień dobry! W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka.

Ona
Inne
 Pytanie
@Ja

Witam, ta firma to jakaś wielka porażka. Oddane urządzenie jest u nich od 11.2023 w pierwszej diagnozie okazało się że nie posiadają wyświetlacza i zaproponowali jakieś beznadziejne telefony, na które nie wyraziłam zgody. Telefon trafił do mnie i tego samego dnia wysłałam go ponownie. W kolejnej ekspertyzie okazało się że ma płytę główną do wymiany. Pytam się jakim cudem? Jak telefon był cały czas u nich. Wychodzi na to że albo go sami zepsuli albo naciągają ludzi na koszty. Jedna wielka masakra. Uciekam z PLAY bo też nie ma od nich żadnej pomocy

Pracodawca

@Ona

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Jolanta
Inne

Najgorszy serwis jaki spotalam naprawa kosztowała 450,00 do naprawy było nie może odczytać karty sim . Po naprawie nadal nie czyta karty sim. Karta jest ok bo czyta na innym telefonie. Masakracserwis . Nievpolecam

Pracodawca

@Jolanta

Jeśli po naprawie zauważył Pani problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Rozbawiony
Inne

Ta firma sobie jaja robi pierwszy raz oddałem do naprawy Samsung a 13 początek zeszłego roku stłuczony wyświetlacz w sumie pwpszlo sprawnie wymienili również obudowę baterie ...natomiast w tym roku bateria nie podlega gwarancji i jakieś tam kilka elementów co w zeszłym roku wymienili w ramach uslugi masakra trzeba jak najszybciej uciekać z Play ponieważ jakbyś chciał to narzucają obowiązek wubezpieczenia z tą psseudofierma

Pracodawca

@Rozbawiony

Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

byłypracownik
Były pracownik

Pracowałam tam ok 3 lata temu przez kilka miesięcy. Rekrutacja była w porządku, rzeczowa, kulturalna itp. Praca natomiast - kwestia zapewne nastawienia, potrzeb, perspektywy, była na pewno widoczna kultura pracy od rana do wieczora i nocami najchętniej też. Miałam poczucie, ze pracownicy tam nie mają czasu na życie prywatne. Ogromnym zaskoczeniem na minus był stosunek Zarządu do pracowników - obaj panowie mimo, że starali się być tacy koleżeńscy i miec typ luzaka przechadzając się między biurkami na ołpenspejsie byli w moim odczuciu niekulturalni. Kiedyś miałam okazję brać udział w "tyradzie" prowadzonej przez Pana z Zarządu - przez ok godzinę prawił nam morały (czyt. marnował czas) o czym kazał "brać się do roboty. Innym razem byłam śwatkiem jak Pan drugi z Zarządu zasiadł przy biurku na miejscu koleżanki, która była akurat na macieżyńskim i zaczął ją w niemiły sposób obgadywać i tym samym jakby zachęcać obecnych obok pracowników do wtórowania mu.

anonim
Inne
@byłypracownik

skoro pracowało się wieczorami również, to czyli sporo nadgodzin było? a chociaż płatne? zrezygnowałaś ze względu na zarząd firmy, czy jeszcze coś Ci się nie podobało u nich skoro już tam nie pracujesz?

Note20
Inne

Po oddaniu do naprawy co tydzień informacja brak czesci do naprawy. Po 30 dniach Pani odczuwalem ze namawiala mnie zeby zabrac 1000zl i po sprawie , a telefon warty 4tys sam naprawił. Nastepnym razem inna ubezpieczalnia bedzie.

Pracodawca

@Note20

Dzień dobry! Dostępność części w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Huawei
Inne

Zdecydowanie nie polecam, wysłałem telefon z uszkodzonym wyświetlaczem, stwierdzono uszkodzenie płyty bo telefon się nie włącza. Proszono o dopłatę ponad 1000zl, odeslano telefon bo się nie zgodziłem. Po odebraniu telefonu nie naprawionego, podłączyłem do ładowania i się włączył w połowie telefonu działa dotyk. Płacisz za ubezpieczenie telefonu którego i tak ci nie naprawia stwierdzają jakieś wymyślone historie. Najwidoczniej w serwisie pracują niedoszkolone osoby.

Etetera
Inne

Banda niekompetentnych (usunięte przez administratora) przetrzymywali telefon przez 3tyg ponieważ czekali na głośnik poczym dostałem telefon z uszkodzonym głośnikiem firma niegodna polecenia

Pracodawca

@Etetera

Jeśli po naprawie zauważył Pan problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pomożemy też ze zwrotem urządzenia zastępczego.

Staszek
Inne
@Digital Care

Witam ja mam podobny problem z telefonem już od roku nie mogę się do prosić żeby odebrali oddemnie telefon który za nim oddałem na wymianę wyświetlacza niestety wrócił nie działający niby był uszkodzony jakąś płyta. Dziwne jest to że miał tylko paski na wyświetlaczu i działał do końca więc z jakiej racji miałem dopłacać skoro nawet zdjęcia wysłanie mi nie zawierały numer z płyt jesteście (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Staszek

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Mateusz
Inne

5 grudnia wysłałem telefon do serwisu, do dnia dzisiejszego jeszcze go nie otrzymałem. Co chwilę dostaje informacje, że czekają na czesci, albo naprawiają i tak w kółko. Na wiadomości emial nie potrafią odpisać. 19 stycznia otrzymałem wiadomość że już mają wszystkie części i urządzenie jest naprawiane. Mamy 29 styczeń i nadal nie mogą złożyć urządzenia. Byłem zmuszony sięgnąć po pomóc prawna. Nie polecam!

Pracodawca

@Mateusz

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Mm27
Inne

Ta firma to (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Mój telefon trzymają od 11wrzesnia 2023 roku a dzisiaj mamy 5 styczeń 2024. Zepsuli gniazdo USB wzięli kasę z góry i po tygodniu stwierdzili że jest niedostępne w servisie Samsunga. Sprawę złożyłem do sądu bo z (usunięte przez administratora) nie będę pisał maili o niczym. Zaproponowali mi jakieś (usunięte przez administratora) za 1200 zlotych. A ja dałem do naprawy note 20 ultra. A za s 23 ultra chcieli doplaty 6500 Więc za tyle to mam w sklepie.

Pracodawca

@Mm27

Jeśli po naprawie zauważył Pan problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii