Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Pracodawca

 Aktualność


Chcesz dowiedzieć się, jak naprawimy urządzenia, które trafiają do Digital Care?
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy nową stronę internetową: twojanaprawa.pl! Wyjaśniamy na niej, jak krok po kroku przebiega proces naprawy, a także dzielimy się wieloma przydatnymi wskazówkami. Zapraszamy!

Pracodawca

@@Pracodawca

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Arczi
Inne

Wysłałem telefon 28.01.22 samsung s10+ uszkodzony wyświetlacz i tylne szkło. W trakcie zgłaszania szkody pani poinformowała mnie ze mogą wystąpić opóźnienia bo jest problem z ori częściami zamiennymi, zgodziłem się. Po wysłaniu w paczkomacie 28.01 wszedłem tu aby zaczerpnąć opinie. Przeraziłem się z opinią co tu wyczytałem i zastanawiałem się czy dobrze zrobiłem. W między czasie dostałem wiadomość SMS że telefon jest naprawiany. 8 lutego dostałem informację że telefon naprawiony i że w ciągu 2 dni wyślą. Telefon już odebrałem 9.02 i jestem bardzo miłe zaskoczony. Ekran wymieniony, tył szkło wymienione, dodatkowo wymienili mi ramkę(obudowe) bo była porysowana i baterie. Telefon działa. Soft wyczyszczony. Nie wiem czy akurat mnie się tak trafiło ale ja jestem bardzo zadowolony. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Brak zastrzeżeń.pozdrawiam

Dżasta
Inne
@Arczi

Ja z racji tego że jestem psują korzystałam już nie raz z Digital Care i zaprzeczam wszystkim negatywnym opinią,ponieważ nigdy się nie zawiodłam...czasem czas oczekiwania naprawy jest dłuższy,ale to logiczne bo np.trzeba czekać na jakąś część itp to już zależy w jakim stanie się wysłało telefon do naprawy,za to zawsze wszystko jest naprawione na ,,picuś glancuś" ,informowana jestem o wszystkim dotyczacym naprawy na bieżąco,bardzo miła obsługa więc nie mogę się niczego doczepić i z całego serducha również polecam????

Gosia
Inne

4 luty wysłałam iphona 11 , dziś juz jest u nas po naprawie którą wykonano szybko i dobrze.Telefon byl potłuczony z tyłu aparat i przód ekran.Telefon działa jak nowy????...kontakt z Digital ....bardzo dobry byłam informowana o kazdym etapie naprawy , brakowało części ale na drugi dzień juz wiadomość, że naprawiony i wysłany. Telefon naprawiony w ramach ubezpieczenia t- mobile premium . Chociaz z konsultantow t mobile nie jestem zadowolona????lepiej od razu dzwonic do Digital....pozdrawiam

Pracodawca

@Gosia

Dziękujemy Pani Gosiu! :)

Beti Nowy wpis
Pracownik

Firma kogucik. Zeto kontraktu. Przeez 2 tygodnie nie potrafią zamówić wyświetlacza. W umowie gwarancji jest 5 dni roboczych na naprawę a nie 14 a zamówienie ekranu. Nie polecam i odradzam

Nowy wpis

Pracodawca

@Beti

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@bolttech.pl.

Pat Nowy wpis
Inne

Przyznaję, że traciłem nadzieję na pozytywny rezultat naprawy ze strony firmy. Na minus zdecydowanie brak informowania o statusie naprawy oraz wydłużony czas. Poza tym naprawa wykonana perfekcyjnie, dostarczona szybko od razu po informacji po wykonaniu naprawy. Telefon zastępczy z którego skorzystałem był w porządku, wysłany został też bez żadnej zwłoki i spełnił swoją rolę. Ogólnie pomimo łatwych do poprawy minusów komunikacyjnych jestem bardzo zadowolony z usług firmy. Zdecydowanie pozostanę klientem na kolejne lata.

Nowy wpis

Pracodawca

@Pat

Dziękujemy pięknie za ocenę. :)

Klient zlekceważony
Inne
 Pytanie

Ta Firma to całkowita pomyłka. Teraz zmieniła nazwę. Firma udostępnia możliwość ubezpieczenia premium, gdzie jest mowa o odszkodowaniu w przypadku kradzieży. kradzież jak każdy wie jest to zdarzenie w autobusie, metrze czy tramwaju. Firma ubezpieczeniową wprowadza zapis, że kradzież może być tylko Rozbójnica zmieniając zwykłą kradzież na kradzież rozbójniczą. Co de facto jest nonsensem w umowie Zawieranej przez klientów. jak sporządzona umowa od razu klienta wprowadza w błąd co za tym idzie jest to nadużycie prawnicze i kwalifikuje się do postępowania prawnego. Proponuję zbiorowe złożenie pozwu wobec tej firmy i zrobienie porządku z nieuczciwym ubezpieczycielem. Praktyki jakie stosuje w opisywaniu zdarzenia, gdzie bierze pod uwagę fakty nie mające całkowicie związku z zaistniałym zdarzeniem ubezpieczeniowym powoduje całkowite dyskomfort zawartej umowy ubezpieczeniowej. To całkowita kpina z klienta i przyzwolenia operatorów na nieuczciwe traktowanie swoich klientów. Kiedy pozew Zbiorowy zrobi z tym porządek?

Pracodawca

@Klient zlekceważony

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.

Marcin
Inne

Nie polecam naprawdę place co mc w Mix Play sam zrobię sobie wyświetlacz i zaniose do Play fakturę teraz czekam na zwrot tel i to się proszę by mi odeslali pozdrawiam

Pracodawca

@Marcin

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Marcin
Inne

04.06.2024 dostali mój telefon mamy 04.07.2024 nadal nie mam telefonu a oni nadal czekają na części zero zainteresowani czy pomocy w tej sprawie mam dalej czekać nie wiem co dalej robić

Pracodawca

@Marcin

Dzień dobry! Obecnie pojawiają się czasowe ograniczenia produkcji i transportu części zamiennych. Sytuacja ta dotyczy serwisów na całym świecie. Choć mierzymy się z opóźnieniami – dostawy są realizowane. Jeśli producent może zadeklarować datę dostawy części potrzebnych do naprawy – zawsze taką informację przekazujemy klientom.

Robert
Inne

Kupiłem telefon od digital care boltech zwrot za nadpłatę miał być po 7 dniach kontakt zero pieniędzy jak nie było tak niema zwykłem oszusty

Pracodawca

@Robert

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@bolttech.pl.

Klient
Inne

Jak dla mnie najgorsza firma jaka tylko mogła być sprawa ciągnie się od lutego 5 x wysłałem do nich telefon z rozbita szybką naprawili wszystko git ale wystąpił problem ze dotyk się zacina 2 razy odsyłałem a oni nie widzieli problemu za 3 razem wysłałem to jednak znaleźli problem i wymienili jeszcze raz ale jak doszedł do mnie to jak była usterka to tak jest nadal odesłałem znów 2 razy i ciągle piszą że nie widzą problemu chociaż im nawet filmy wysłałem z problemem ale nie wiem jakim trzeba być ślepym żeby nie widziec że telefon nie działa tak jak powinien . Dlatego jak dla mnie nie polecam i nigdy już w życiu nikomu tej firmy nie polecę a na pewno sam z niej też nie skorzystam !!!!!!!!!!!!! (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Klient

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

Prosimy o chwilkę cierpliwości, niebawem się z Panem skontaktujemy.

Sandra
Inne

Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia . Pracownicy nie przeszkoleni kompletnie oderwani od tematu i zero pojęcia o tym czym się zajmują. Firma nie rzetelna - telefon nie naprawiony, jedyne co zrobili to wymiana uszkodzonego tyłu i to nawet nie potrafili wymienić na kolor taki który był . Od 2 tygodni czekam za kontaktem od przełożonego . Nie polecam . Dawno nie spotkałam tak mało rzetelnej i beznadziejnej firmy . Telefon nadal uszkodzony .

Pracodawca

@Sandra

Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Mało ważny klient
Inne

Oddałam telefon do naprawy. Po 2 dniach meil że tylna obudowa pęknięta i nikt się nie przyzna. . Przez miesiąc walka. Nie rzetelne podejście do klienta. Wyciągają kasę tylko. Nikt nie udziela informacji. Gdybym wiedziała że tak to wyjdzie to wzięła bym pieniądze i na własną rękę na miejscu zrobiła. Rada na przyszłość . Sprawdzę opinie. Bierzcie kasę która wam dają i omijajcie ten serwis!

Pracodawca

@Mało ważny klient

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Klient
Inne

Oddałam telefon do naprawy 13.05.2024, naprawa miała potrwać 7 dni roboczych czyli 21.05 powinnam mieć telefon spowrotem. Po upływie terminu dzwoniłam aby zapytać jaki czas będę oczekiwać na swój telefon, Pani poinformowała mnie telefonicznie dopiero że 15.05 zostały zamówione części i nie wiadomo kiedy będą! Zrezygnowałam 27.05, pytałam o rekompensatę z czego dowiedziałam się że żadna rekompensata się nie należy.... To jest skandal za taki długi czas bez żadnej informacji w dodatku bez żadnej rekompensaty!!!!

Pracodawca

@Klient

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Dawid
Inne

Oddałem telefon do naprawy,z wyświetlaczem sprawnym były do wymiany tylko głośnik i mikrofon,a po ,,ekspertyzie " technika stwierdzili że jest pęknięty wyświetlacz,bo paru telefonach do tej firmy i proszenie się o zdjęcia,, pękniętego" wyświetlacza dostałem zdjęcia na których nawet nie ma ryski żadnej,a firma digital care żeby się wybielić wysłała mi kolejne zdjęcia z informacją że wyświetlacz jednak nie był pęknięty tylko wypalony.A na wyświetlaczu ja nie zmieniam żadnego innego wzoru ikon mam standardowe kwadratowe z zaokrąglonymi bokami ,a na zdjęciu jakie mi firma odesłała są ikony,,łezkowate" na pytanie moje dlaczego są takie ikony konsultant na infolinii powiedział mi że wyświetlacz właśnie tak się wypala że na wypalonym wyświetlaczu nie będzie naturalnego kształtu ikon,kończąc moją opinię radzę omijać szerokim łukiem firmę Digital Care.Sprawę oddaje do rzecznika praw konsumenta

Pracodawca

@Dawid

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Marco
Inne

Witam.odradzam lepiej naprawić gdzieś lokalnie . Oddałem telefon do naprawy .spadł na chodnik i do wody . Uszkodzony ekran obudowa i zalany . Diagnoza uszkodzona płyta główna i brak kontaktu z wodą. Naprawa płatna. No kpina jakaś.

Pracodawca

@Marco

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Zbigniew
Inne

Formularz zgłoszeniowy na stronie nie działa, na infolini nikt nie odbiera ... żenada

Pracodawca

 Pytanie
@Zbigniew

Dzień dobry! W czym możemy Panu pomóc?

Klient1.
Inne

Dobry, jeśli chodzi o naprawę nie polecam naprawdę.... Samsung Galaxy A53 5G, został wysłany do naprawy wyświetlacza... Tylko wyświetlacza... Pęknięte szkło i rozlany wyświetlacz w wyniku upadku przypadkowego, brak innych uszkodzeń.... Data zgłoszenia 26.03.24, przyjęcie przez nich 28.03.24. Po paru dniach zatelefonowali że "uszkodzony panel główny" I dopłata. Nie zgodziliśmy się. Odesłali w gorszym stanie, ponieważ gdy ostatni raz telefon był widziany gołym okiem było widać tylko pęknięcie przez cały wyświetlacz a Po powrocie cały ekran porozbijany typowo małym młotkiem, widoczne trzy dziury i "plecy" telefonu połamane... W serwisie telefonowym "miejscowym", facet Po obejrzeniu telefonu sam stwierdził że rozbijany był młoteczkiem lub przedmiotem o okrągłej główce a tył telefonu wypychany tak jakby specjalnie chcieliby wydrążyć baterię. Status naprawy odrzucony. Porażka... Wysyłasz aby naprawili a co robią rozpi3rdalają jeszcze bardziej... Lepiej zapłacić gdzie indziej za usterkę zgłoszoną niż wysłać bo "ubezpieczenie" obejmuje

Pracodawca

@Klient1.

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Sebastian
Inne

Oddałem telefon Samsung do serwisu z pękniętym wyświetlaczem. Wrócił do mnie po gwarancji. Uruchomiłem bez wkładania karty aby zainstalować parę aplikacji. W pewnym momencie ekran zrobił się na pół czarny i się wyłączył telefon odesłałem telefon na reklamacje i stwierdzono mi że powstała usterka mechaniczna na płycie głównej przez trzymanie telefonu w ręku. Zadzwoniłem i złożyłem odwołanie od tej decyzji jak przyjdzie negatywna to odeślę telefon do serwisu Samsung żeby stwierdzili diagnozę tej usterki co było przyczyną i żeby zrobili sprawozdanie bo jak można uszkodzić telefon mechanicznie trzymając telefon w ręku

Pracodawca

@Sebastian

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Aneczka
Inne

Może jednak ktoś się orientuje w jakim trybie pracuje się w firmie? Jestem spoza Warszawy, a w sumie chętnie bym aplikowała na Specjalistę ds. Windykacji i Obsługi Umów Najmu. Tylko w ofercie nie piszą nic na ten temat niestety, nie wiem więc czy miałabym szansę. Czy na tym stanowisku przewidziany jest system premiowy? Jaki ewentualnie?

Pracodawca

@Aneczka

Cześć! Ta rekrutacja jest typowo stacjonarna. Nie przewidujemy pracy zdalnej w ramach tego procesu.

anonim
Inne
@Digital Care

A hybrydowa praca też nie wchodzi w grę na tym stanowisku? A jak w innych działach? Jest szansa na pracę zdalną, czy cała firma pracuje w systemie stacjonarnym?

Pracodawca

@anonim

Aktualnie rekrutujemy na stanowiska, które są w formie stacjonarnej. :)

anonim
Inne
@Digital Care

A proszę mi powiedzieć jakie stanowiska obejmują pracę zdalną? Chciałabym wiedzieć wcześniej i obserwować oferty. Jeśli mowa już o tej pracy zdalnej to zapewniacie cały sprzęt do pracy w domu?

Pracodawca

@anonim

Cześć, jeśli będziemy rekrutować na stanowiska zdalne, to w ofercie pracy wszystkie niezbędne szczegóły zostaną uwzględnione. :)

Człowiek
Inne
@Digital Care

Jak stacjonarnie to w jakich godzinach praca w biurze? Godziny można ustawić w miarę elastycznie albo wziąć część etatu? Kończę studia i chciałbym dopasować grafik do zajęć na uczelni. Jest to możliwe?

Byłypracownik
Były pracownik
@anonim

Żadne. Firma nie akceptuje pracy zdalnej. Można wnioskować o takową ale zwykle spotykasz się z odmową.

Pracodawca

@Byłypracownik

Wszyscy pracownicy mogą skorzystać z okazjonalnej (usunięte przez administratora) zdalnej (zgodnie z przepisami - w wymiarze 24 dni rocznie), jeśli charakter ich (usunięte przez administratora) na to pozwala. Część z naszych zespołów pracuje hybrydowo (na przykład w obszarze IT), inne, z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań, działają stacjonarnie (np. pracownicy odpowiedzialni za obsługę klientów). W przypadku pytań dotyczących konkretnego stanowiska - zachęcamy do kontaktu.

Użytkownik dwóch telefonów
Inne
 Pytanie

Ubezpieczyłem dwa telefony w sieci Orange. Przez ponad dwa lata usługa kosztowała mnie łącznie 800 zł. Telefony użytkowali moi synowie. Jeden miał pęknięty przód i tył i był wygięty jak banan. Drugi działał, ale też miał pęknięty ekran i nie można było go włączyć. Wysłałem do firmy Digital Care w związku z opłacaną od lat ochroną. Zaproponowano mi dopłatę 645 zł za każdy uszkodzony telefon, bo naprawa "nie obejmuje" tego co niby ubezpieczałem. Za co więc płaciłem, skoro ubezpieczałem telefon od uszkodzeń mechanicznych? Dobry, czy nie dobry, w obu wycenach napisali, że konieczna jest wymiana płyty głównej (no bo nie podlega ubezpieczeniu, proste?). Dwie wyceny identyczne... Na bezczela.... Taki telefon można obecnie kupić taniej niż proponowana dopłata. I to z gwarancją na dwa lata. Jak dla mnie to po prostu masowy sposób, na nieuczciwe wyciąganie pieniędzy od klientów. Dziwię się, że Orange to klientom rekomenduje. Telefonów nie mogę odzyskać, bo jestem zmuszany do zapłaty za wysyłkę i ekspertyzę! A jak.. Skończy się tak, że zdarzenie trafi do Rzecznika Praw Obywatelskich i na prokuraturę, bo to już jest szczyt bezczelności tak naciągać ludzi na pieniądze. Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM ubezpieczania czegokolwiek w tej firmie.

Pracodawca

@Użytkownik dwóch telefonów

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

mariusz
Inne

Moje doświadczenie z firmą Digital Care było niestety bardzo niezadowalające. W dniu 31-10-2023 wysłałem mój drogi telefon Samsung Flip 5 do naprawy z ubezpieczeniem premium. Po tygodniu otrzymałem informację, że nie mają potrzebnych części, ale zaoferowali mi wypłatę za części, a konkretnie za wyswietlacz. Zdecydowałem się na tę opcję, ponieważ zależało mi na szybkiej naprawie telefonu. Niestety, od tego momentu sytuacja stała się jeszcze bardziej frustrująca. Otrzymałem pieniądze, ale telefon zaginął, a kiedy dzwoniłem, aby dowiedzieć się, gdzie jest, nikt nie był w stanie mi udzielić konkretnych informacji. Mimo wielokrotnych prób skontaktowania się z serwisem Mttc Polska, dalej nie mam pojęcia, dlaczego mój telefon nie został odesłany. Jestem bardzo niezadowolony z braku jasnej komunikacji i profesjonalizmu ze strony Digital Care i Mttc Polska. Mój Samsung Flip 5 jest drogim urządzeniem, a brak jakiejkolwiek odpowiedzi odnośnie jego aktualnego stanu naprawy jest nie do zaakceptowania. Dlatego też, z ogromnym rozczarowaniem, nie mogę polecić usług Digital Care ani Mttc Polska. Mam nadzieję, że moje doświadczenie zostanie wzięte pod uwagę, aby inne osoby nie musiały przechodzić przez podobne problemy.

Pracodawca

@mariusz

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Alvin
Inne
 Pytanie
@Digital Care

Ja chciałbym dopytać o zatrudnienie. Nie widziałem ostatnio żadnych rekrutacji. Czy to jest spowodowane końcem roku i od stycznia będą nowe oferty? Po wysłaniu CV długo czeka się na odpowiedź? Każdemu dajecie feedback?

Pracodawca

@Alvin

Dzień dobry! Gdy tylko wznowimy rekrutacje, będziemy odpowiadać na bieżące pytania dotyczące stanowisk i terminu odpowiedzi na CV. :)

anonim
Inne
@Digital Care

Dziękuje za informacje. A jest znana przybliżona data wznowienia rekrutacji? Zwykle ile jest etapów podczas przyjęcia? Można też umówić się na rozmowę zdalnie?

Pracodawca

@Alvin

Zachęcamy do sprawdzania naszych ofert (usunięte przez administratora) na bieżąco – zależnie od okresu, ofert może być więcej lub mniej, natomiast zawsze jesteśmy otwarci na pozyskiwanie nowych talentów ???? Na spotkania zapraszamy wybranych kandydatów, a zainteresowane osoby informujemy, na jakim etapie jest rekrutacja. Jesteśmy zawsze otwarci, żeby przekazać szerszy i bardziej szczegółowy feedback.

Jagna
Inne

Odbywał ktoś tutaj staż? Szukają właśnie kogoś do działu księgowość. Ktoś się orientuje na jakie zarobki może liczyć stażysta? W ofercie wspomnieli że praca nie polega na przysłowiowym parzeniu kawy, co mi się spodobało:) Faktycznie da się to rozwinąć i nabyć kompetencje? Często proponują prace już na pełen etat, na samodzielnym stanowisku? Czy trzeba sie wyjątkowo wyróżniać? Jak w ogole wyglada atmosfera w dziale księgowości? Ile osób liczy zespół? Z góry dziękuje bardzo za odpowiedz;)

Pracodawca

@Jagna

Zależy nam na rozwoju naszych stażystów i ciągłym podnoszeniu ich kompetencji - zarówno poprzez różnorodność zadań i wyzwań, jak i współpracę z doświadczonym i kompetentnym zespołem. Wynagrodzenie stażysty zależy przede wszystkim od tego, czy posiada już doświadczenie w ramach danego obszaru. Podczas rozmów rekrutacyjnych zawsze pytamy o oczekiwania finansowe kandydata.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 4 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii