Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

anonim
Inne

Hejka szukają junior accountant. Super ze firma udziela informacje na różne pytania tutaj To ogromny dla mnie plus. Chętnie tez poczytam co myślą o pracy inni pracownicy. Ile jest kroków w rekrutacji? Wymagają języka angielskiego na b2 a czy jest on w jakiś sposób weryfikowany? Jaki procent stanowi dofinansowanie do kursów j szkoleń? Jeżeli wyjdę z inicjatywą udziału w jakimś konkretnym kursie to firma się zgadza czy mam do wyboru tylko oferowane przez firmę ?

Aga 1024
Inne

Jestem bardzo zadowolona z usługi. Wysłałam iphone 8 z uszkodzonym wyświetlaczem i kamerką,a otrzymałam w zamian nowy telefon.Firma godna polecenia

Pracodawca

@Aga 1024

Dziękujemy pięknie za ocenę. :)

Angelka
Inne

Młodszy Specjalista to ma u nich szanse na awans? Widziałam ogłoszenie i ciekawa jestem w sumie, zwłaszcza że wymagają tylko szkoły średniej, no to ciekawe po jakim czasie, w końcu trzeba się nauczyć tego wszystkiego prawda? Jakieś szkolenia tam są dłuższe?

Beny
Inne

Nie polecam napraw kwota ubezpieczenia 2800zl, telefon został wysłany , nagle wraca do mnie w takim stanie w jakim został wysłany, pani z ubezpieczenia zdzwiona ze telefon znajduje się u mnie skoro u nich w serwisie widnieje informacja ze telefon jest w naprawie . Telefon został odesłany 2 raz , po tygodniu dostaje wiadomość o wymianie na inne urzędnie za 500 zł to są jakieś jaja nie polecam nikogomu , banda (usunięte przez administratora).

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Monika
Inne

Wysłałam mojego iPhona, gdyż płace ubezpieczenie i jeszcze się upewniałem w Orange, ze stłuczoną szybka jest uszkodzeniem mechanicznym.Pi 2 dniach otrzymałam informacje, ze szybka jest cała, ale nie działa Bluetooth.Zaoferowali mi stary model iPhona za 2200zl.Po zadzwonieniu do Orange dowiedziałam się, ze stłuczoną szybka nie jest uszkodzeniem mechanicznym i jeśli chce odzyskać telefon to muszę zapłacić 118 zł.Toz to złodziejstwo w biały dzień..Dodatkowo przed wysłaniem do tej tej firmy serwisującej sprzęt dla Orange miła Pani z infolinii kazała mi wyłączyć usługę Find My Fone.Oszuści, oszuści i zlodzieje

Pracodawca

@Monika

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

anonim
Inne
 Pytanie

NIE POLECAM. Zepsuty głośnik i co? Wycena nowego urządzenia za UWAGA PONAD 2400 zł Przypominam, że płacę ubezpieczenie co miesiąc 30 zł, które jak się okazuje jest zbędne!!!!!!! Pieniądze w błoto. Takiego (usunięte przez administratora) dawno nie widziałam. Omijać szerokim łukiem. Telefon na abonament a okazuje się że do interesu trzeba dopłacić jeszcze drugie tyle!!! (usunięte przez administratora) tyle w temacie. Mam nadzieję, kiedyś ktoś porządnie się weźmie za ten (usunięte przez administratora) serwis.

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Kamil
Inne

Tragedia ubezpieczenie w Orange nie działa. Serwis żąda dopłaty za elementy które według nich są uszkodzone. Telefon był ubezpieczony na wypadek rozbicia szybki jednak odmówili wykonania takiej naprawy. Albo kompleksowo albo nic tragedia od razu zrywam ubezpieczenie na każdym abonamencie oraz zgłaszam to do rzecznika praw konsumenta nie Pozdrawiam nie polecam. Złodziejskie praktyki

Pracodawca

@Kamil

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Marcin
Pracownik
 Pytanie
@Kamil

Witam, jak zakończyła się sprawa? Jestem teraz w takiej samej sutuacji, twierdzą ze plyta główna uszkodzona a wiem że nie jest.

Pracodawca

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Ewka
Kandydat

Dla UX/UI Experta jest przewidziany jakiś buddy na start, czy wchodzisz, witasz się z dwuosobowym zespołem i działasz swoimi metodami? W nawiasie - widełki na stanowisko byłyby wskazane jako kluczowa informacja :3

Pracodawca

@Ewka

Jak najbardziej przewidujemy wdrożenie pracownika, które będzie prowadzone przez zespół, natomiast szukamy ekspertów z wcześniejszym doświadczeniem i własnym "know how", który mogą prowadzić do organizacji. Jeśli chodzi o widełki - ostateczne wynagrodzenie na tym stanowisku opieramy o doświadczenie zawodowe danego kandydata oraz o jego osobiste oczekiwania finansowe.

anonim
Inne
@Digital Care

Ile czasu trwa wdrożenie nowej osoby? Czy to zależy od danego pracownika? Tego doświadczenia to dużo trzeba mieć, żeby się liczyć w procesie rekrutacji?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

anonim
Inne

cześć, szukają Azure DevOps Engineer zastanawiam się nad aplikacją. Napiszecie czy warto? Praca hybrydowa, ile dni pracuje się z biura? Posiadam certyfikaty Microsoft z zakresu administracji w środowisku Azure, widzę że jest to u nich mile widziane, czy w związku z tym jest szansa ubiegać się o lepsze zarobki? Sporo tutaj opinii klientów, może ktoś z pracowników napisałby jaka jest u nich atmosfera pracy i jakich widełek płacowych mogę się spodziewać?

Natka
Inne

Telefon wysłany 3 października. Półtora miesiąca zbywania, że czekają na części. O tym że części nie są dostępne wiedziałam już w dniu wysyłki gdy sama to sprawdziłam. Trzymali mnie ponad miesiąc i dopiero po prośbie wysłali telefon zastępczy. Dziś po półtora miesiąca dostałam propozycję nowego telefonu. Dostałam w twarz. Mam się przesiąść z Porsche do Citroena. Gotówki nie wypłacą bo tego nie robią, a gdyby to zrobili kupiłabym dokładnie ten sam model który mialam bo są jeszcze (niewiele ale są) w sprzedaży. Tak więc przesiadka z najlepszego modelu Samsunga (Note) dla biznesu na S 23 dla (usunięte przez administratora). Note po trzech latach trzyma cenę niesamowicie, wartość spadła niewiele. S23 za rok nie będzie warte nawet połowy obecnej ceny. Szkoda gadać. Dramat, nigdy więcej nie będę płacić przez trzy lata ubezpieczenia w tej firmie. Telefon ubezpieczę gdzieś indziej, na pewno nie tu.

Monika
Inne

Firma digital cere wykonywała u mnie serwis. Niestety zwracając telefon została uszkodzona obudowa która wpływa na stan jak i cenę telefonu. Uszkodzenie jest od środka. Najwidoczniej firma nie potrafi otwierać telefonu aby go nie uszkodzić

Pracodawca

@Monika

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

anonim
Inne

Junior E-commerce Specialist, jednocześnie taki trochę grafik i copywriter, plus ze znajomością html-a - jak jest wynagradzany w skali miesięcznej? Adekwatne są zarobki do zadań? Co wchodzi w skład pakietu powitalnego?

Redmi note12
Inne

Próba (usunięte przez administratora) pieniędzy za dodatkową naprawę.(już poraz kolejny) wyświetlacz nie naprawiono ponieważ nie wyraziłem zgody na wymiane narzucona przez serwis. Telefon wrócił z odklejona tylna obudową oczywiście bez naprawy wyświetlacza

Pracodawca

@Redmi note12

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

@los
Inne

Po naprawie pierwszego i drugiego telefonu byłam zadowolona. Z trzecim, nie bardzo. Telefon mi spadł, zbił się i był czarny ekran. Wysłałam zgłoszenie, przyjechał kurier, przywiózł urządzenie zastępcze, super. Po tygodniu okazało się, że moja przesyłka zaginęła w drodze do serwisu. Po kilku dniach dostałam informację, że telefon dotarł do naprawy, po czym kilka dni później dostałam maila, że uszkodzona płyta główna za wszystko odpowiada, a naprawa tego, nie obejmuje ubezpieczenia (koszt ubezpieczenia to +30 zł do abonamentu). Okazało się, że muszę zapłacić 700 zł za naprawę.

Pracodawca

@@los

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Klaudia
Inne
 Pytanie

NIE POLECAM! ODESLALAM TELEFON Z USZKODZONYM WYSWIETLACZEM I TYLNA KAMERKA, OKEJ Naprawa 14 dni. Przyszedł telefon po czym jest on źle w środku poskladany bo wszystko goni tam przy potrzasaniu! Złożyłam reklamację telefon poszedł znowu tam i co? Reklamacja odrzucona bo telefon działa. (usunięte przez administratora) z tym że w środku wszystko goni!!! Kpina i żenada z waszej strony!!!

Pracodawca

@Klaudia

Jeśli po naprawie zauważyła Pani problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

DAWID Bydgoszcz
Inne

15.09 odebrany został telefon w serwisie Samsung Fold 4. Został zaakceptowany do naprawy ,został wystawiony kosztorys i zaakceptowany. Posiadam ubezpieczenie najwyższe to znaczy premium. 26 października dostaję informację że mogą im wymienić telefon na model Motorola równo wartości 2999 zł. Na dzień propozycji telefon Samsung 4 jest równowarty 8800 zł to jakaś kpina z propozycją ze strony serwisu

Pracodawca

@DAWID Bydgoszcz

Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

Ela29
Inne

Nie polecam mam abonamnt w play razem z ubezpieczeniem niby na kwote 2800 rocznie po roku telefin wypadkowo mi wypadl i sztłukła sie szybka ze na półowie ekranu bylo widac a na dalczej nie utrudniało to w użytkowaniu wiec oddalam relefon do naprawy w digital care . Kurier po zgłoszeniu nie był tego dnia co zaznaczałam zeby był dobrze ze była koleżanka z którą wynajmuje i oddała telefon do naprawy i wzieła zaspecze urzadzenie . Po kilku dniach przyszla wiadomosci ze koszty naprawy sa wieksze itp ze niby wszysrko jest do wymiany i koszt wymiany to prawie 2 tys złoty . Nie zgodziłam sie na naprawe za taka kwote . Powiedziałam zeby oddali moje urzadzenie ja pójde do salonu napraw samsung i wezme od nich ekspertyze co jest zepsute . Kurier po urzadzenie zastepsze po informacji byl po 3 dniach . Ale bez mojego uszkodzonego telefonu . Dzwonić i piszac cb mozna do dnia dzisiejszego kurier nie został wysłany i brak mojego urzadzenia . Ile czasu ma wasza fiema na oddanie mojego sprzetu !!!!

Pracodawca

@Ela29

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Andzia
Inne

Witam 03.07 wysłałam telefon uszkodzony z tylko pęknięte szkiełko na aparacie dzisiaj jest 08.08 telefon dalej w naprawdę pani oferuje mi jeśli telefon do 10 nie zostanie naprawiony inny do kwoty 1000 zł minus 168 zl za wysyłkę i wycenę telefonu uszkodzonego a zaznaczam telefon mój jest wart 2 tys zł kupiony był w paznierniku i niema nawet roku za 800 zł mialalabym sobie wybrać telefon i ponad 1000 zł w plecy na premie dla pracowników pewnie by poszło którzy jak dzwonię tylko mnie przepraszają za opóźnienia nie jestem zadowolona, tej firmy i żałuję że dałam się namówić na opłacenie ubezpieczenia nigdy wieje już takiego błędu nie popelnie.

Pracodawca

@Andzia

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinna otrzymać Pani od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

ssschuster@interia.pl
Inne
@Andzia

Witam jestem kolejnym nieszczęśnikiem widzę że nie jestem sam mam podobną sytuację wysłałem telefon z rozbitym wyświetlaczem delikatnie i z tyłu pękła mi szybka na aparacie stwierdzili mi że do wymiany muszę dopłacić 740 zł ponieważ wykryto uszkodzenia płyty głównej podkreślam systemowe tak mi powiedziano oraz wejście do ładowania podkreślam że telefon działał cały czas tak samo bez żadnych zastrzeżeń a teraz pani na infolinii mówi mi że się nie ładuje jest zepsuta wtyczka oraz co chwilę się wyłącza gdzie telefon używałem do samego końca i pakowałem go przy kurierze wszystko działało sprawnie bez zarzutów i nagle wymyślają mi jakieś historyjki o tym że oni wykonują tylko usługi i wyłącznie kompleksowo i jeżeli chcemy mieć naprawiony swój telefon to muszę zapłacić w innym wypadku odeślą i jeszcze będę płacił na własny koszt przesyłkę oraz diagnozę wykonanych usług. Dzwoniłem wielokrotnie i próbowałem jakoś rozwiązać sprawę to bo albo się rozłączali bądź przekierowywali mnie od jednej osoby do drugiej ale byłem cierpliwy i robiłem to nagminnie powiem szczerze że operatorzy to po prostu masakra każdy jeden gadał inaczej i jeżeli zadawałem pytania to odpowiadali regułką wykutą na pamięć a gdy mieli odpowiedzieć jakąś mądrzej na jakieś zadane pytanie to nie wiedzieli co mają zrobić i telefon milczał wszystko zrobione po to z myślą żeby tylko oszukać klienta regułka zastanawiałem się czy rozmawiam z botem czy z normalnym człowiekiem po prostu dramat czekam na swoje urządzenia i daję je do analizy we własnym zakresie bo chciałbym zobaczyć co tak naprawdę tam było zrobione bo jeśli się okaże że telefon został zwrócony mi w gorszym stanie w gorszym stanie niż go wysłałem w tym momencie to tylko będzie dla mnie będzie działać na korzyść nie polecam będę się patyczkować najśmieszniejsze jest to że z rozmowy z ich operatorem wywnioskowałem iż moje ubezpieczenie było na zalanie nawet telefonu i tak naprawdę gdybym go zalał i by działo całkowicie niekompletnie i by było wszystko zepsute po prostu w środku zalane to bym dostał z powrotem nowy a tutaj trzeba naprawić jest taki haczyk i muszę zapłacić a tak bym nie robił nic p po prostu szok rezygnuję z ich ubezpieczenia wolę sobie prywatnie ubezpieczyć w innej firmie która jest wiarygodna sprawdzona i rzetelnie wywiązuje się ze swoich usług

Pracodawca

@ssschuster@interia.pl

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

Violka35
Inne

Jeżeli chodzi o firmę nie jestem zadowolona ponieważ kiedyś oddałam do naprawy telefon to był LG K51S i skontaktowałam się z firmą ponieważ długo nie dostawałam odpowiedzi co z moim telefonem więc zadzwoniłam i pytałam się czy długo to potrwa pierwsze co usłyszalam że nie mają części a po kilku dniach jak zadzwoniłam telefon niby zalany i trzeba nowe części i że muszę za to dopłacić a telefon nigdy nie miał kontaktu z wodą zawsze o niego dbałqm jak mogłam a tu nagle takie coś i do tej pory ani telefonu ani zwrotu kosztów telefon zostawili sobie bo powiedzieli że nie mogą mi go odesłać Druga sytuacja była nie dawno gdzie oddałam IPhone X niestety powiedziano mi że mi go nie naprawią bo wymiana ekranu kosztuje więcej niż ubezpieczenie które płaciłam wynosi i zastanawiam sie jakim cudem skoro ubezpieczyłem go akurat na 1200 zł a wyświetlacz do tego telefonu kosztuje 700-800 zł i nie wymienili mi go telefon wrócił z nie wymienionym ekranem firma beznadziejna nie polecam

Pracodawca

@Violka35

Dzień dobry, faktycznie zdarza się, że zamiast naprawy proponujemy klientom nowe urządzenie. Są to takie sytuacje: wykonanie naprawy przewyższają koszt wydania nowego urządzenia, wykonanie naprawy jest niemożliwe z przyczyn technicznych albo części potrzebne do naprawy nie są dostępne. W takim wypadku wysyłamy do klientów propozycje nowych urządzeń - zarówno z dopłatą, jak i bez. Jeżeli zakres ochrony budzi wątpliwości lub propozycje nowego urządzenia nie spełniają oczekiwań, zapraszamy do kontaktu mailowego z rzecznikiem rzecznik@digitalcaregroup.com, spróbujemy Panu pomóc. Pozdrawiamy

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii