Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

bobo
Inne

Nie polecam tego serwisu telefon w serwisie ponad dwa miesiące twierdzą ze nie ma części .Telefon za ponad 2000 zł proponują badziewie za 600 zł .Czekam na zwrot telefonu telefonu nie potrafią naprawić a jak powiedziałem że dam naprawić w innym serwisie i prześle im fakturę to konsultant powiedział że nie ma takiej opcji

Pracodawca

@bobo

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Tola
Kandydat

Hej, widzę na ich stronie, że jednym z etapów rekrutacji jest m.in. assessment centre albo zadania. Podpowiecie jak to wygląda u nich? Do tego czytając obowiązki Junior Product Managera wydaje mi się, że obowiązki mogłyby być wykonywane zdalnie. Czy jest taka możliwość? Jakie zarobki na początek i jak potem ścieżka kariery wraz z podwyżkami wygląda?

Pracodawca

@Tola

Zapraszamy do pozostawienia swojego CV, na rozmowie rekrutacyjnej możemy odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Cię pytania. :)

anonim
Kandydat
@Digital Care

Tylko na rozmowie rekrutacyjnej? A tu mógłbym się coś dowiedzieć? Chodzi mi o sam proces rekrutacji. Ile jest etapów? Pierwszy można przeprowadzić zdalnie? Zwykle jak długo czeka się na feedback i czy każdy go dostaje bez względu na wynik?

Pracodawca

@anonim

Cześć! Zapraszamy do zapoznania się z wieloma ciekawymi informacjami na stronie: https://digitalcaregroup.pl/kariera :)

Mika
Inne

Tragedia czekam.juz 3 tyg na tel sa daremni nie wspólpracuja z klijent zero kontaktu tylko sms i e malia brak slow kto to widzial zeby na nowy tel od wplaty czekac 7 dni na realizacje szkoda czasu nie polecam porazka

Pracodawca

@Mika

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Nitka
Inne

25 telefon trafił do naprawy odchodził ekran do tej pory telefonu nie odzyskałam. Cały czas każą czekać bo niby części nie przyszły to jest śmieszne ile mogą iść części. Był do zrobienia tylko ekran. Zastanówcie się za nim wyślecie co kolwiem mam nadzieję że uda się telefon odzyskać.

Pracodawca

@Nitka

Naprawa urządzenia rozpoczyna się od jego ekspertyzy. Jeśli uszkodzone części są poza zakresem produktu lub koszt naprawy przekracza limit kwotowy, kontaktujemy się z klientami z propozycją dopłaty do naprawy. Jeśli klient zdecyduje się na to rozwiązanie, serwis może zamówić części potrzebne do naprawy. Zdarza się, że czas ich może się wydłużyć. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Nitka
Inne
 Pytanie
@Digital Care

Ludzie rozumiem delikatne obsunięcie ale to zaraz będą dwa miesiące jak naprawiacie moj telefon. Nawet oferty nie potraficie wysłać na czas to jest kpina. Każdy telefon do was kończy się słowami przepraszamy proszę uzbroić się w cierpliwość. Wy sobie jaja z ludzi robicie czy co? Ja napewno tak tego nie zostawię.

Pracodawca

@Nitka

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Justyna
Inne

Z całego serca nie polecam tego serwisu telefon dostarczony do Digital Care 9 sierpnia 2023r. Po dwóch tygodniach sama zadzwoniłam do serwisu i nie dostałam zandyej sensowenej informacji oprócz "oczekiwania " Po miesiacu dodtalam informacje ze serwisu wycenił naprawę telefonu na 1400 zł jednak czekają na części i będzie opóźnienie,zgłosiłam że nie chce naprawy telefonu tylko chce mowy i od tamtej pory jest problem Do serwisu dzwonie codziennie i każdego dnia konsultant pisze ponaglenia , skargi o wysłanie oferty ze strony serwisu . Nikt sam nie zadzwoni i nie poda mi żadnej konkretnej informacji . Za chwile mianą 2 miesiące jak jestem bez telefonu i bez żadnej oferty a za uszkodzone urządzenie nadal place . Serwis to totalna porażka, nikomu nie polecam

Adrian356
Inne
@Justyna

Zgadzam się w100 procentach. Tak samo otrzymałem telefon, że naprawa się wydłuży. Potem zero kontaktu. Udało mi się dowiedzieć tylko ze na liście uszkodzonych elementów znajduje się płyta główna, bateria ekran aparaty. Czyli urządzenie całkowicie zniszczone do wymiany. Ponad miesiąc nic się nie dzieje. W regulaminie mają cwaniacki zapis, że termin może ulec wydłużeniu na skutek "działania siły wyższej". Telefon za kilka dobrych tysięcy więc nie odpuszczę. Jezeli jeszcze raz będą zbywać trzeba będzie się udać po poradę prawnika ponieważ cały czas płacę raty za sprzęt i te ich śmieszne ubezpieczenie.

Pracodawca

@Adrian356

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

@Justyna

Naprawa urządzenia rozpoczyna się od jego ekspertyzy. Jeśli uszkodzone części są poza zakresem produktu lub koszt naprawy przekracza limit kwotowy, kontaktujemy się z klientami z propozycją dopłaty do naprawy. Jeśli klient zdecyduje się na to rozwiązanie, serwis może zamówić części potrzebne do naprawy. Zdarza się, że czas ich może się wydłużyć. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Niezadowolony
Inne

Kontakt zerowy obsługa beznadziejna wymuszanie napraw zeczy które działają

Pracodawca

@Niezadowolony

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

wiecioreq
Inne

Bazując na opiniach tutaj troszeczkę się bałem odsyłać swój telefon, ale jak się okazuje niepotrzebnie. 19 września moje urządzenie dotarło do serwisu 28 września zostało do mnie wysłane 29 września dotarło do mnie Daje to 8 dni roboczych na naprawę, lekko ponad limit, ale zupełnie akceptowalnie. W telefonie do wymiany było trochę rzeczy, przedni ekran, tylni ekran, gniazdo ładowania - więc to nie była jednoczęściowa naprawa. Telefon wizualnie prezentuje się jak nowy, gniazdo zostało naprawione. Także polecam, jak najbardziej pozytywnie wykonana usługa.

1

Pracodawca

@wiecioreq

Bardzo nam miło, dziękujemy za ocenę! :)

Artur
Inne

Ubezpieczenie 20 zł płace 3 lata. Zbita szybka chroniąca jeden z dwóch obiektywów w IPhone 13 mini. Urządzenie ma ponad rok. Bardzo dbam o sprzęt. Zwykle ślady użytkowania. Wysłany do Digital Care z prośbą o wymianę szybki obiektywu ( wyłącznie). Odpowiedź po ocenie ,, Przednia szyba: głębokie i liczne zarysowania przedniego panelu, które mogą wpływać na wyświetlanie obrazu. Szkło tylnej kamery ( uszkodzony aparat). Brak zgody na kosztorys” Uszkodzenie przyjął pracownik 44, wykonał pracownik 285. Nr naprawy 269926. Propozycja firmy - wymiana na nowy z dopłatą ok 1160 zł. Przyjrzałem się ekranowi - dwie rysy dł. po pół centymetra ledwo widoczne pod światło, zbita szybka chroniąca obiektyw. Obiektyw nienaruszony. Wniosek: płać ubezpieczenie a jak przyjdzie do naprawy drobnego elementu obudowy to zaproponujemy ci JEDYNE rozwiązanie jakim jest wymiana na nowy sprzęt z dużą dopłata. Zadzwoniłem do jednego z serwisów Appla w Poznaniu - koszt wymiany szybki 400 zł. Ja mam taką poradę dla Digital Care w celu zaoszczędzenia czasu i środków- zanim klient wyśle sprzęt do naprawy mówcie, że cokolwiek by nie było uszkodzone to i tak wymieniacie na nowy z dopłatą.

Sara
Kandydat

Można wiedzieć jakie widełki płacowe są przeznaczone dla kontrolera finansowego? Niestety w ogłoszeniu nie doszukałam się takiej informacji, chyba nie jest to tajne? Doszkalacie ludzi z Excela, jeśli ktoś sobie mniej z tym radzi czy to warunek konieczny? Co w praktyce oznacza praca pod presją czasu?

Ona..
Inne

Przecież jeżeli wysyłacie telefon , jest na to potwierdzenie i telefon ginie to jest to zwykła kradzież/przywłaszczenie i należy to zgłosić do odpowiednich organów ! W mojej sytuacji akurat telefon został mi błyskawicznie zwrócony , jadnak gdyby tak nie było to sprawa dawno byłaby zgłoszona na policję .

Pracodawca

@Ona..

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Xena
Inne

Strzeżcie się tego serwisu.Dalam tel do naprawy zmienili mi nr Imei po czym osadzali mnie że to ja w jakimś serwisie zmieniłam i mam to udokumentować.Po reklamacji w tym swoim (usunięte przez administratora) znaleźli że to jednak oni zmienili.Telefon jest u nich 3 miesiące i do dziś nie mam odpowiedzi.Mimo 4 reklamacji nie dostałam żadnego e maila z wiadomością tylko cały czas dzwonię i dowiaduje się....już nie wiem co zrobić ...firma nie powinna się czymś takim zajmować bo nie dają radę.Wczesniej miałam w Uniqa i nie było z tym problemu....Uważajcie bo to (usunięte przez administratora) dalej mi ściągają za ubezpieczenie a tel naprawiają 3 miesiące.....dramat jakis

Pracodawca

@Xena

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Kandydat

W ogłoszeniu na pracuj.pl dla specjalisty ds. kadr jest napisane o spotkaniach integracyjnych. jak często one się odbywają i gdzie z reguły, one są obowiązkowe dla nowych pracowników? Kurs angielskiego, która finansuje firma odbywa się w godzinach pracy?

Pracodawca

@…

Dzień dobry, w Digital Care mamy tradycyjne już wydarzenia, które odbywają się co roku - na przykład piknik rodzinny. Inne inicjatywy i spotkania organizujemy przy różnych okazjach w ciągu roku, a miejsce dostosowujemy do charakteru wydarzenia i potrzeb naszych pracowników i współpracowników. Uczestnictwo nie jest obowiązkowe, ale z pewnością warto brać w nich udział ???? Jeśli chodzi o zajęcia z języka angielskiego - szczegóły można ustalić ze swoim przełożonym.

Ona
Kandydat
@Digital Care

A wyjazdy integracyjne się zdarzają? Na takie wycieczki można zabrać rodziny? Zastanawiam się czy jeśli ktoś ogarnia angielski to może wziąć udział w zajęciach z nauki innego języka.

Monika
Inne

Mój telefon przetrzymywany jest od maja! Nikt nic nie wie każdy każe czekać, rzecznik od 4 miesięcy nie znalazł czasu żeby się ze mną skontaktować! Kpina

Mario
Inne

Wysłałem telefon 14.08 otrzymali 16.09 i do tej pory żadnego odzewu, żadnego kosztorysu z serwisu. Firma sobie żarty robi z klientów, nie można porozmawiać z żadną kompetentną osobą. Początkowo twerdzili że gdzieś telefon zaginoł, teraz że czekają na kosztorys z serwisu. To co się dzieje w tej firmie to jakaś farsa. Pisałem do ich rzecznika klienta żadnego odzewu.

Pracodawca

@Mario

Dzień dobry! Poprosimy osobę odpowiedzialną za obsługę zgłoszenia o niezwłoczny kontakt z Panem. Pozdrawiamy

Jarosław pachowski.jaroslaw@on
Inne

Oddałem telefon do naprawy , przyjęli do w oddziale 17 lipca. Dziś jest 14 września i nie dostałem żadnej informacji w sprawie telefonu , to jest jakiś dramat jaja sobie robią z ludzi , mimo zgłaszania i dzwonienia do firmy nie usłyszałem żadnej nowości . Tylko wielokrotnie mi powiedzieli na infolinii że nie mogą nic zrobić , minęło już prawe 3 miesiące a telefonu dalej nie mam mimo dzwonienia i zgłaszania nic z tym nie robią . 0 ,0 pomocy od strony infolinii o pomoc w tej sprawie TO JEST SKANDAL

K...
Inne

Witam 27 lipca rozpoczęli naprawę mojego telefonu i do dnia dzisiejszego nie został naprawiony wgl. Za każdym razem jak się kontaktowałem nie dotarły części od producenta. Jak można ponad miesiąc czasu naprawiać telefon i tak długo żeby nie dotarły części. Jest to najgorsza firma jakiej wysłałem telefon do naprawy. Napisałem do nich emaila że chce odzyskać mój telefon i mają go wysłać z powrotem nie robili żadnych problemów odrazu go wysyłają. A jak się chcesz skontaktować z panią rzecznik zero kontaktu z ich strony zero odpowiedzi na emaila. Do bani ta firma. Dałbyś telefon do normalnego komisu gdzie naprawiają telefon już byś dawno miałbym zrobiony. Na dodatek nie można zrezygnować z ubezpieczenia bo będzie kara. Nie polecam nikomu tej firmy.

Pracodawca

@K...

Obecnie pojawiają się czasowe ograniczenia produkcji i transportu części zamiennych. Sytuacja ta dotyczy serwisów na całym świecie. Choć mierzymy się z opóźnieniami – dostawy są realizowane. Jeśli producent może zadeklarować datę dostawy części potrzebnych do naprawy – zawsze taką informację przekazujemy klientom.

anonim
Inne

Jestem rozczarowana i zażenowana obsługa firmy. Wysłałam urzadzenie z mała usterką, kazano mi dopłacić za kolejną usterke, na dowód wysłano zdjęcia nie mojego urządzenia, mało tego jedno zdjęcie zaprzeczało innym tzn. dwie różne wady tego samego elementu. Prosiłam o weryfikacje, podałam róznice w zdjciach i opisie, dałam sznse na przyznanie sie do pomyłki ale niee, idą w zparte. szczerze nie polecam, wysłałam prawie nowe urzadzenie bez żadnych zarysowan i otarc a przysłano mi zdjęcia jakiegoś badziewia po intensywnej ekploatacji, brudne i porysowane. T mobile sprzedało mi to ubezpieczenie.

Pracodawca

@anonim

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z profesjonalnymi serwisami, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Gość
Inne
@Digital Care

A przyjmujecie nowych serwisantów, jakie wtedy macie wymagania co do takich osób? Generalnie u Was serwisanci to sami faceci? No i rzecz oczywista to od jakiej stawki się zaczyna?

@niezadowolony klient
Inne

"serwis" leci w konia jak tylko może. Od miesiąca czekam na odzyskanie telefonu, jedyny kontakt to SMS raz na jakiś czas z informacją, że nie ma części, bo jest "globalny problem", gdzie w każdej hurtowni części oryginalne mają w dużych ilościach. Poszedł mail do rzecznika, który nie raczył mi nawet na niego odpowiedzieć, zgłaszam skargę do uokik i serdecznie odradzam ten (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@@niezadowolony klient

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Natalia
Inne

Żałuję bardzo,ze nie przeczytałam opinii zanim odesłałam telefon do naprawy. Oczywiście naprawa nie obejmuje ubezpieczenia, chociaż jest to wyświetlacz. Od 2 tygodni nie mogę doprosić się, żeby odesłali mi mój telefon. Zgłosiłam sprawę także do Orange. Jestem załamana, zastanawiałam się już czy go nie zgubili, ale widzę, że nie tylko ja mam taki problem.

Pracodawca

@Natalia

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii