Digital Care

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Bartłomiej
Klient

Nie polecam tej firmy. Wysłałem ubezpieczony telefon to kazali mi dopłacić 300 zł.

Pracodawca

@Bartłomiej

Dopłata do naprawy jest konieczna w trzech przypadkach: uszkodzone części są poza zakresem ochrony; koszt naprawy przekracza limit kwotowy; uszkodzone części są poza zakresem ochrony oraz koszt naprawy przekracza limit kwotowy. Gdyby miał Pan jakieś wątpliwości będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com wraz z opisem sytuacji. Pozdrawiamy!

Piotr
Klient

Jakiś czas temu oddałem telefon d na naprawy wyświetlacza telefon został naprawiony W dość długim czasie około miesiąca LED zaczął się problem z zasięgiem Huawei P Smart z myślałem że to wina sieci ale okazuje się że coś jest nie tak z telefonem brak kontaktu z Care

Pracodawca

@Piotr

W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Krzysztof
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
Klient
 Pytanie

Niestety, dołączam do osób, których opinia na temat tej firmy jest skrajnie negatywna. Historia jest taka- wysyłam do DG telefon na wymianę ubezpieczonej szybki. Telefon wraca z nową szybką, ale... działa fatalnie. Traci zasięg itp. Wysyłam ponownie.. Otrzymuję odpowiedź, że to jest inny telefon, bo nie zgadza się numer IMEI. I DG nie ma z tym nic Zdumiony udaję się do autoryzowanego serwisu Huawei, z którego otrzymuję informację o uszkodzonej płycie głównej i antenie oraz nieautoryzowanej ingerencji w aparat. I jeszcze drobiazg- dostaję tam informację, że płyta była wymieniona w czasie, gdy telefon na wymianę szybki znajdował się w ...serwisie DG!!! A tej wymiany się przecież wyparli. I co dalej? Ano kolejne reklamacje zostały odrzucone, z powodu tego, że...a to minął termin 90 dni, a to nie oni ingerowali w płytę, a to że telefon działał bez zarzutu po wymianie szybki (nie mogę się dowiedzieć jak to było sprawdzane???), wreszcie, że to inny serwis musiał zaingerować. Więc pozostaje mi jedynie sąd... Niezła bezczelność, prawda? Więcej kosztowałyby mnie bilety do Warszawy (na rozprawy) niż wart jest telefon. Nigdy więcej nie dam zarobić ani tej firmie, ani jej partnerom.

Paulina
Klient

Szczerze polecam,po komentarzach trochę się bałam że będę musiała dopłac za naprawę albo długo będę czekać..w ciągu tygodnia wymienili mi wyświetlacz i jeszcze z folią

Pracodawca

@Paulina

Dziękujemy bardzo!

Programista
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

-1 etap obdzwonka -2 etap obdzwonka i kilka ogólnych pytań technicznych -3 etap - godzinny call techniczny, dosyć solidnie przeprowadzony -4 etap - hr + software manager - 1 godzinny call - tutaj już tragedia. Manager zachowywał się w sposób nieprzystający na rozmowę rekrutacyjną, pośpieszał mnie, był uszczypliwy, nie dawał dokończyć, ogólnie było nieprzyjemnie. Poziom HR - jak zwykle podczas rekrutacji w IT - słabo, pytania z poradnika, nic życiowego, osobisty wywiad/spowiedź. Po takiej rozmowie nie byłem kompletnie zainteresowany możliwością podjęcia współpracy mając w perspektywie mieć kogoś takiego jako przełożonego. Aaa i oczekują 8h pracy przed komputerem, a jak jecie obiad 30 minut, to macie to odrobić. Nawet w fabryce tak nie miałem.

Pytania

HR - głupoty Techniczna - poziom średni/zaawansowany jeśli chodzi o .NET/SQL/Angular

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Autobram
Klient

Jestem mega zadowolony z usługi naprawy. Pacjent mi 10t Kurier telefon zabrał we wtorek a przywiózł w piątek express normalnie. Na bieżąco byłem informowany o postępowaniach w naprawie wiadomościami SMS i email. Poleca jak najbardziej

Pracodawca

@Autobram

Dziękujemy bardzo!

Bm
Klient

Nie zasługujecie i na pół gwiazdki. Digital Care, jest to absolutnie najgorszy serwis z jakiego ostatnio zmuszeni byliśmy korzystać. Tworzycie problemy, zero rozwiązań. Zamiast skupić się na naprawie sprzętu umyślnie zwodzicie klientów, utrudniacie komunikacje i na tym żerujecie. Jesteście zwykłymi (usunięte przez administratora). Czekamy od państwa na zwrot 1000zł ponieważ nie wykonali państwo naprawy. Z Waszego powodu T-mobile straci długoletniego klienta z wieloma numerami. ZERO profesjonalizmu !!!

Pracodawca

@Bm

Dzień dobry, chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com wraz z opisem sytuacji. Pozdrawiamy!

Smerfik17
Klient

Jak najbardziej nie polecam, telefoj ubezpieczony na 1000 zl w abonamencie i place za nieho rsty. Ubezpieczony od zalanka, zatopienia i uszkodzenia wyświetlacza. Urządzenie spadlo z duzej wysokosci i koziolkowalo, ekran zniszczony, trochę obudowa i tył aparat. Telefon warty 800zl. Oczywiście napisali ze naprawa przekracza koszt telefonu w czym wymiana wyświetlacza to ok.200 zł Dzwoniłem i powiedzieli ze plyta główna i bateria uszkodzone i oni sie tym nie zajma. Zaproponowali zwrot pieniędzy dla mnie ok. 250 zł lub wymiane na jakiegoś alcatel 1b z moją doplata 75 zł lub to samo urzadzenie z moją dopłatą 550 zł. Telefon zastępczy dali oczywiście ledwo żywy gdzie bateria trzyma 2 godziny a ładowarka którą dali w komplecie nie ładuje tylko rozładowywuje telefon ;) Ubezpieczenie tak jak pisałem 1000 zł a oni chcą wrócić 200 kilka zł... Telefon w abonamencie i co miesiąc place raty za niego. Ciekawe jak teraz się to skończy ;) Ogólnie naciągacze i (usunięte przez administratora) Takie moje zdanie o firmie ubezpieczeniowej...

1

Pracodawca

@Smerfik17

Dzień dobry, faktycznie zdarza się, że zamiast naprawy proponujemy klientom nowe urządzenie. Są to takie sytuacje: wykonanie naprawy przewyższają koszt wydania nowego urządzenia, wykonanie naprawy jest niemożliwe z przyczyn technicznych albo części potrzebne do naprawy nie są dostępne. W takim wypadku wysyłamy do klientów propozycje nowych urządzeń - zarówno z dopłatą, jak i bez. Jeżeli zakres ochrony budzi wątpliwości lub propozycje nowego urządzenia nie spełniają oczekiwań, zapraszamy do kontaktu mailowego z rzecznikiem rzecznik@digitalcaregroup.com, spróbujemy Panu pomóc. Pozdrawiamy

BaryHill
Kandydat
 Pytanie
@Smerfik17

Witam, po jakim czasie od dostarczenia telefonu do serwisu została zlożona propozycja?

BZIUMELKA
Klient
@Smerfik17

Mam taką samą sytuację za Samsunga wartego 700zl proponują Alcatel za 200. A ubezpieczenie na 1000zl.

memati
Klient

Naciągacze, (usunięte przez administratora) przy wykupieniu ubezpieczenia dodatkowego na wszystko jak Pani zapewniała, wystawili mi rachunek na 600zł, porażka jakaś, jednym słowem tragedia, karma do Was wróci:) Ja nie odpuszczę, kiedyś się spotkamy. Nie pozdrawiam

Piotrek
Klient

Wysłałem firmie Digital Care telefon z pękniętym wyświetlaczem. Cała reszta funkcjonowała bez zarzutu. Nagle dostałem powiadomienie że muszę dopłacić ponieważ mikrofon i bateria są uszkodzone. Gdzie nie miałem nigdy takiego problemu. Ubezpieczenie było na 1000 zł. Osoby z infolinii nie potrafią rozwiązywać problemów i nie informują o dodatkowych kosztach. Firma bardzo nie żetelna

Pracodawca

@Piotrek

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Krystian
Klient

Firma porażka. Dałem telefon na wymianę wyświetlacza po 2 dniach informacja że muszę dopłacić za naprawę 360 zł bo jest obudowa do wymiany i szkło od aparatu a tego ubezpieczenie nie pokrywa. Zapłaciłem i po 6 dniach otrzymałem telefon całkowicie sformatowany jak bym kupił nowy, do tego została wymieniona bateria do której nie miałem żadnych zarzutów. O utracie danych nikt mnie nie poinformował. Straciłem dane o ogromnej wartości. Ja się pytam co mają dane w telefonie do wymiany wyświetlacza. Nie raz zanosiłem do zwykłych serwisów telefon na wymianę wyświetlacza i nigdy nie miała miejsca taka sytuacja. Ostatni raz w życiu dałem się tak oszukać. Nie polecam tych ubezpieczeń i tej firmy.

Pracodawca

@Krystian

W procesie naprawy serwis autoryzowany musi przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych. Dlatego dane z telefonu są usuwane. Zanim klient przekaże nam urządzenie do naprawy przypominamy o zabezpieczeniu danych – poprzez zapisane na nośniku lub wykonanie kopii zapasowej w chmurze. Informacje na ten temat znajdzie Pan w regulaminie usługi lub w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, w portalu klienta oraz w wiadomości email z informacją o przyjęciu zgłoszenia. Przypominają o tym również nasi konsultanci na infolinii. Naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli tych uszkodzeń nie obejmuje zakres produktu - może być potrzebna dopłata do naprawy.

marzena
Pracownik

Niestety dopłaty do napraw gwarancyjnych- to logo chyba tej Firmy, dziwnym trafem zawsze dodatkowo w aparacie jest coś popsute, ja też musiałam dopłacić, szkoda pieniędzy na te ubezpieczenia sprzętu, bo i tak trzeba liczyć się z kosztami.

Pracodawca

@marzena

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Patrycja
Klient

Firma bardzo nie rzetelna. Telefon u nich od 5 lipca, 8 dostałam inf, że naprawa się przedłuży. Więc czekałam. Dzwoniłam - tłumaczyli się pandemia,. Pisałam - brak odpowiedzi. Poprosiłam o wypłatę środków na naprawę i zwrot telefonu-cisza. Robią z ludzi (usunięte przez administratora) Moja sieć nie ma z nimi nic wspólnego tylko ich poleca. Jeśli dostanę mój telefon i pieniądze od razu rezygnuje z ubezpieczenia. Szkoda moich nerwów. A telefonu boję się, że nie odzyskam, a rachunki muszę płacić. Zdecydowanie nie polecam tej firmy.

Pracodawca

@Patrycja

Pani Patrycjo przepraszamy za długi czas oczekiwania. Naprawa telefonu faktycznie może się wydłużyć – przede wszystkim, jeśli serwis czeka na dostawę części od producenta. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Gdyby miał Pan pytania oraz uwagi, zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Paweł
Klient

Dostają do naprawy 2 miesięczny telefon. Uszkodzony ekran ale wszystko działa oprócz pęknięć na ekranie. Po jakimś czasie przychodzi wiadomość z digital że dopłata musi być z mojej strony na ponad 350 zł ponieważ uszkodzona jest też płyta główna która nie obejmuje gwarancja. Chciałbym nadmienić ze telefon działał. Dzwonię do plusa bo tam ubezpieczałem telefon a oni mówią że moje ubezpieczenie opiewa na 1000zl. Więc dzwonię spowrotem do digital care i żadam żeby telefon został mi wymieniony na nowy ponieważ ubezpieczenie jest o wartości 1000zl a telefon notabene na wolnym rynku kosztuje 575-600 zł. Nawet w plusie za gotówkę można za tyle kupić. Niestety digital care nie godzi się na bezgotówkowa wymianę. Może mi wymienić na nowy aparat ale muszę dopłacić ponad 300zl. Śmiech na sali. Sądzę że powinniśmy się zebrać i wystąpić z pozwem zbiorowym w sprawie takich praktyk serwisowych.

Pracodawca

@Paweł

Panie Pawle w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. W przypadku wymiany urządzenia na nowe proponujemy klientom zarówno opcję bez dopłaty, jak i z dopłatą. Powinien Pan otrzymać takie propozycje mailowo na adres podany w zgłoszeniu.

Bardzo niezadowolony
Klient

Porażka. Firma nie kompetentna, wysłałem telefon na serwis po wymianie bateri nie widać żadnego poprawienia i do tego nie działa mi wejście do słuchawek, nie potrafią dogadać się z firmą kurierską która nie potrafi odebrać telefonu zastępczego i cała winę zwalają na mnie i wysyłają listy że mam zapłacić 600 zł za telefon który należy do nich a może wart jest z 100 zł więc informuje was DIGITAL CARE przyjedzicie w końcu po ten złom i go zabierzcie ;)

Pracodawca

@Bardzo niezadowolony

Jeśli po naprawie zauważył Pan problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pomożemy też ze zwrotem urządzenia zastępczego.

Bardzo niezadowolony
Klient

Wracając do tematu w następnym tygodniu oddaje swój telefon tak dobrze i fachowo naprawiony przez firmę DIGITAL CARE do autoryzowanego serwisu na ekspertyzę w jaki sposób został naprawiony telefon i czy części były oryginalne jeśli nie to będę żądał zwrotu kosztów naprawy i odrazu zrywam z wami umowę.

Domini
Klient

Oddałam telefon do naprawy 17.06 i ciągle go nie mam, mimo że jest 21.07. W kontakcie mailowym napisane, że trzeba dopłacić ponad 80 zł, co od razu dopłaciłam, a potem się okazało, że naprawa się przedłuża i czekają na części. W umowie jest jasno napisane, że naprawa trwa do miesiąca. Stanowczo nie polecam!!!!

Pracodawca

@Domini

W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Krzysiek
Klient
@Digital Care

Czy Pan umie czytać ze zrozumieniem - kosztorys. Jak Pan wie, części podkreśla że oryginalne SORKI a jakie mają być. A kosztorys to kosztorys a nie że mam dopłacić 145 zł. Jest to nie poważne w stosunku do klienta..

oszukana
Klient
@Domini

I nie doczekasz się. Ja oddałam do naprawy 8.07.2021. Po ponad miesiącu i po mojej interwencji zaproponowali mi inny telefon w cenie do wysokości szkody. Zapowiedziała, że owszem ale pod warunkiem zwrotu mojego telefonu. telefon miał niecały miesiąc i był bity wyświetlacz ale działał. I trzeba powiedzieć, że chce się zwrotu swojego bo nie informują o tym. Mieli w ty samym dniu wysłać oba w różnych paczkach. 19.07.2021 dostałam telefon o połowę tańszy a mojego nie mają zamiaru wysłać, mówią tylko, że wyślą i nic. Muszę spłacać droższy telefon i płacić ubezpieczenie z tego, którego nie posiadam bo mi ukradli

Pracodawca

@oszukana

Bardzo przepraszamy i dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Niezadowolona
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Nie odpowiadają na wiadomości i nie mają zamiaru oddać telefonu od 10 czerwca 2021. Mam czekać na wiadomość z firmy kurierskiej a kiedy to nikt nie wie. Jak się płaci to fajnie, ale jak coś się stanie to maja gdzieś. Na 5 wysłanych wiadomości ani jednej odpowiedzi. Sprawę zamknęli bo wysłali mi telefon inny do wysokości szkody. Tylko ja spłacam dużo droższy telefon. Więc jak do wysokości szkody to proszę o mój ale tylko mówią że wyślą. Chyba na świętego Dygdy, którego nie ma nigdy. (usunięte przez administratora) Ale ja tego tak nie zostawię. Szkoda pieniędzy i zdrowia ubezpieczając się u tych (usunięte przez administratora) Czemu nie chcą oddać zepsutego telefonu, chyba chcą sobie go sprzedać. A konsultanci nic nie potrafią odpowiedzieć. Dziadowska firma i już

Pracodawca

@Niezadowolona

Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszony problem. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Niezadowolona
Pracownik
@Digital Care

Wczoraj wysłałam na ten mail wiadomość ze szczegółowym opisem, ale niestety brak odpowiedzi

Pracodawca

@Niezadowolona

Prosimy o cierpliwość, niebawem się z Panią skontaktujemy.

Krzysiek
Klient

Co to za firma, po 7 dniach od dostarczenia TELEFONU do serwisu otrzymuję SMS PRZYPOMNIENIU ŻE KONIECZNA JEST DOPŁATA DO NAPRAWY (żadnej wiadomości wcześniej nie miałem to skąd taka wersja). W TMOBILE nic o tym nie wiedzą. Na pocztę dostaję wiadomość innym kanałem iż mam dopłacić 145,36 zł. Pytam się za co na jakiej podstawie mam dopłacać a może 340 zł. gdzie wycena = w szanujących się firmach kosztorys to podstawa. W T-Mobile płacę ubezpieczenie za telefon co miesiąc, do tej pory nie wiem za co bo otrzymany pakiet wersją elektroniczną jest zabezpieczony hasłem którego do tej chwili nie otrzymałem. Więc za co mam dopłacić skoro 1.W TYM CELU ubezpieczyłem telefon. 2 . Brak kosztorysu wyceny. Czy taka praktyka w Digital Care jest na porządku dziennym. Według mnie coś tu jest nie na rzeczy. Krzysiek

Pracodawca

@Krzysiek

Dzien dobry, staramy się, aby nasi klienci znali na bieżąco status obsługi swojego zgłoszenia. Wiadomości SMS i email wysyłamy m.in. po dostarczeniu urządzenia do serwisu, po rozpoczęciu prac serwisowych lub właśnie w sytuacji, gdy konieczna jest doplata do naprawy (informujemy o wysokości dopłaty i jej przycyznie). Jesli takie wiadomości do Pana nie przyszly - prosimy o kontakt, wyjaśnimy te sprawę i odpowiemy na pytania dotyczące koszotrysu.. Jeśli pojawił się problem z hasłem do przesłanego przez nas pliku- również zachęcamy do kontaktu.

Krzysiek
Klient
@Digital Care

Staracie się ale po swojemu bez klienta. sami dla siebie.

Krzysiek
Klient

Sory, to co otrzymałem to jest nie profesjonalne. Odwołam się do TMOBILE

Krzysiek
Klient

Traktują klienta jak intruza, żadnego kosztorysu tylko płać, ale ile i za co, nie wiem do tej chwili.

Arielka
Klient

W październiku zeszłego roku oddałam telefon do naprawy (wyświetlacz, który został uszkodzony nie z mojej winy) wyświetlacz został naprawiony, telefon odesłany. Wszystko pięknie ładnie a dziś dostaję email, że mam zapłacić 99 zł za udział własny! To jakaś kpina i (usunięte przez administratora) po takim czasie!

Pracodawca

@Arielka

Dzień dobry, przepraszamy za zaistniała sytuacje. Prosimy skontaktować się mailowo: rzecznik@digitalcaregroup.com

Piter
Klient

Nie polecam. Firma najgorsza z możliwych. Telefon oddany do naprawy - naprawa w tydzień z dopłatą 800 zł. Dopłaciłem a tak go naprawili że robi zielone zdjęcia z lampą błyskową ! Oddany na reklamację prawie 2miesiace temu. Po 29 dniach uznali reklamację gdzie mieli na to 30 dni. Śmiech na sali. Na wszystko mają czas. Z ich winy nie został poprawnie naprawiony a ja musze teraz czekać. (usunięte przez administratora) i naciągają jak tylko mogą. Sprawa została zgłoszona do rzecznika. Na kazdej możliwej stronie będę wystawiać negatywne opinie i przestrogę dla innych tak długo dopóki nie przyniesie to skutku. Taka firma już dawno powinna zakończyć swoją działalność.

Pracodawca

@Piter

Dzień dobry, dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Prosimy o przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Postaramy się pomóc.

Sandra
Klient
 Pytanie
@Piter

Witam gdzie Pan zgłosił sprawę do jakiego rzecznika ? Mam podobny problem zbity wyświetlacz a mówią ze obudowa uszkodzona i mam dopłacić ponad 1250 i nie wiem co robić wiem ze jest zbity wyświetlacz ale obudowa był w stanie idelalnym . Proszę o odpowiedz na e-mail sandra28061997@wp.pl

Pracodawca

@Piter

Dzien dobry, staramy się, aby nasi klienci znali na bieżąco status obsługi swojego zgłoszenia. Wiadomości SMS i email wysyłamy m.in. po dostarczeniu urządzenia do serwisu, po rozpoczęciu prac serwisowych lub właśnie w sytuacji, gdy konieczna jest doplata do naprawy (informujemy o wysokości dopłaty i jej przycyznie). Jesli takie wiadomości do Pana nie przyszly - prosimy o kontakt, wyjaśnimy te sprawę i odpowiemy na pytania dotyczące koszotrysu.. Jeśli pojawił się problem z hasłem do przesłanego przez nas pliku- również zachęcamy do kontaktu.

Pracodawca

@Sandra

Dzien dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

@Sandra

Dzien dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Digital Care