LOT Lepiej Omijaj To . Nic tu nie jest zgodne z tym co niby ta firma reprezentuje. Brak szacunku do człowieka. Brak czegokolwiek co mogę nazwać pracą. System wewnętrzny którego starzy pracownicy nie rozumieją, nikt go Ciebie nie nauczy . Omijać Omijać Omijać i nigdy tu się nie zatrudniać.....
Skoro brak jest pracy to co tak właściwie się tutaj robi? Jak myślisz, czy bez pomocy koleżanek i kolegów w tym wdrożeniu można samemu się nauczyć?
Zatrudniłem się 0,5 roku wstecz. Zarobki w firmie jak dla osoby zaczynającej przygodę z pracą ok. Jak dla osoby ze stażem blisko 20 letnim ,no jeszcze pozostawiają wiele do życzenia. Najgorsze co tu rozwala człowieka to wszechobecnych bałagan. Brak szafek jak są to 500 m od miejsca docelowego , nikt nie umie rzetelnie wdrożyć człowieka w jego obowiązki pracy . Brak szkoleń podstawowych . Nikt nic nie wie i nikt nic nie rozumie jak zadajesz proste pytanie. Może nie to że odradzam pracę tu ale przestrzegam , że tak naprawdę człowiek tu wiele nie jest w stanie się nauczyć. Jedyne co przećwiczyłem to cierpliwość.
Witam.Jakie są stawki dla lakiernika ?
Cały czas tak pracujecie? No to od razu daj znać, czy to obowiązkowe na 100%, jeśli faktycznie tak jest. I jak rozliczane są nadgodziny w firmie, oddają dni czy wypłacają pieniądze?
No ale chyba nie codziennie? Macie jakieś wolne po 12-godzinnym dniu pracy? Jak wygląda grafik? I premię za co można uzyskać?
Cześć, czy jest tu ktoś kto pracował w firmie w dziale administracji lub w HR? Interesują mnie zarobki w firmie ?
Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku Lakiernik ?
Obecnie zarobki w LOTAMS 4000 brutto +20 % premii. Po dwóch latach egzamin na wyższe uprawnienia i płacą około 4500-5500 brutto +20% premii. Po 5 latach egzamin na UC i w tedy 5500-7000 brutto + 20% premii. Ponoć lakiernicy od 4500 brutto + 20% premii
4000 tys i w tym (usunięte przez administratora) po 12 h dzień, i noc i wszystkie weekendy. Zenada
Nie możesz pracować wszystkich weekendów, bo ci kadrówki nie pozwolą nawet jak chcesz. Nie ma takich grafików. Głupoty piszesz. Zarobków nie znam, ale nie opowiadaj o grafikach.
Żenada noce świetna po 12 h za 3 tys i jeszcze (usunięte przez administratora) że musisz z wolnego przyjść
O zarobkach 7000 brutto po 5 latach z UC (o ile będziesz nominowany do nich, bo to rzadkość) możesz zapomnieć. Nawet po 8 latach przykładni pracownicy takich pieniędzy nie mają.
Odpisuję już hurtowo na wpisy, bo mnie trochę irytują... skąd taka wiedza? Akurat szkolenia i uprawnienia są nadawane.
Przecież napisałem ze od 5500-7000 po 5 latach chłopaki dostaja przewaznie 6000 obecnie + 20 % premii ( przeważnie) na UC uprawnieniach. ostatnio od nas młody zdał egzamin na UM2 dostał 5500 +20% ale faktycznie stara sie byk jeden. Średnia kadra Blacharzy maja od 6000 nawet ponoć po 8000 plus premia wiec fajna już kasa.
A ta premia to za co? Macie jakieś normy do wyrobienia? Czy każdy może liczyć na te 20% zawsze?
zmieniło się wszsytko. Dużo więcej dają teraz. mi przynajmnije się poprawiło. 6000 bez premii
Premia zawsze jest. daja jakies zadania ale to i tak sie robi, wiec co za róznica. jak cos sknocisz, to ci nie dadza.
Na jakie zarobki może liczyć mechanik z licencją b1.1 i tytułem inżyniera (mechanika i budowa maszyn)
Podwyżki były. Składaj papiery do kadr, to ci powiedzą. Jak chcesz przy samolocie to najlepiej na b2b, ale ujdzie i uop.
już wtedy w październiku jakieś były? A od stycznia mieliście tu jakieś kolejne czy tylko na jesień występują? Od nowego roku zaszły tu jakiekolwiek zmiany odnośnie warunków zatrudnienia?
Cześć wszystkim. Jako w końcu były pracownik chciałbym przekazać swoją opinię na temat firmy. Jeśli jesteś młodym mechanikiem to firma właśnie dla ciebie. Wyszkolą Cie za darmo, oczywiście musisz być cierpliwy, mieć trochę zdolności manulanych albo i nie. Ale musisz z pewnością wiedzieć jak się wykazać przed przełożonym np. zaproszajac go na piwo itp. Jest to kuźnia mechaników ale mają jeden problem- nie umieją zatrzymać przy sobie tych, których warto. Natomiast tworzą niezrywalne i niezrozumiałe więzi pracodawca - nędzny pracownik. Przez nędznego pracownika mam na myśli kogoś bez znajomosci samolotu, nie umiejącego logicznie, samodzielnie myśleć i wogóle wykonywać poprawnie swojej pracy . Na domiar złego osoby te nie znają kompletnie języka angielskiego, a chciałbym zauważyć, że każda instrukcja jest w j. angielskim, a to chyba mówi samo za siebie. Typowa państwówka czy sie stoi czy się leży 5 zł się należy. Wg firmy każdy jest równy czy śpi czy pracuje, z wyjątkiem jednej legendarnej juz grupy operującej wyłącznie na jednym ale za to flagowym typie polskiego przewoźnika. Ja nie należałem do mega wybitnych ale do ambitnych. Ambitna osoba chce zwiększać swoje kompetencje, a w tej firmie jest coraz trudniej z uwagi, że pracują w niej w większości już tylko ci gorsi. Grają te dziadki w gierki na komputerach wiecznie je blokując. Sama firma stawia na korpo. Dzień w dzień wycieczka pociotków wybiera się w podróż po hangarach z pytaniem o progres prac. Jakby od dnia poprzedniego miało by się wiele zmienić. Oczywiscie w weekend postęp prac nie jest już istotny bo nie krążą ;). Swoją rodzinę trzeba obstawić na kierowniczych stanowiskach bo klucza w ręku nie potrafią trzymać. Więcej ugrali by jakby zwolnili tych pociotków, a pieniądze przekazali na pracowników oczywiście na tych którzy pracują. Szkoda z jednej strony bo firma z wielkimi możliwościami ale co zrobić, jakby przejął ją jakiś prywaciarz moze by coś zmienił. Pozdrawiam.
No to rzeczywiście chyba nie było sensu tam zostawać w Twoim przypadku. Długo tam pracowałeś? Dostałeś chociaż jakąś podwyżkę przez ten czas?
No i o się ceni, fajnie że z akceptacją da radę podejść do czyjejś opinii. ;) Ale skoro tak to jest szansa na przedstawienie Twojego stanowiska w tej sprawie, bo zaciekawiło mnie to
Wiadomo chodzi o grupę tzw "monams" kasa lepsza niz pozostali za wyłącznie jeden typ samolotu oraz sex kariera.. ajjjjj
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej online, rozmowa dobrze mi poszła Pani powiedziała, że będzie mnie rekomendować i faktycznie tak było. Problem pojawił się z umawianiem terminu z inną już Panią w firmie, mi nie pasował termin który zaproponowała, ja podałem 3 inne które jej nie pasowały, nasze drogi się rozeszły, patrząc po opiniach tutaj, dobrze, że tak się stało :)
Najgorszemu wrogowi bym nie polecił! Wolałbym umrzeć niż nadal tu pracować. Najbardziej toksyczne środowisko w jakim przebywałem.
Brak perspektyw na wyższe zarobki, młodzi pracownicy szczególnie ci bez znajomości nie mają szans na godne zarobki. Jak ludzie zaczną się zwalniać i nie będzie komu pracować może ktoś wyżej otworzy oczy.
O czym wy piszecie? Ja mam omówioną drogę rozwoju, kończę moduły, chłopaki obok są już po dużym kursie, jak widzę to coraz ktoś jest na szkoleniu. Podwyżka w tej firmie jest za uprawnienia. Ja się na to zgadzam i zamierzam je dostać. Pracowałem w kilku miejscach i tutaj przynajmniej wiem, że jak dam coś od siebie, to dostanę szansę na rozwój, a nie znałem tu nikogo jak się zatrudniałem. Jak nie chcecie pracować na swoim miejscu, to co chwila wrzucają ogłoszenie na przeniesienie wewnętrzne. Jak nie znacie angielskiego, to zapiszcie się na zajęcia, które są bezpłatne i może chodzić kto chce. Na wszystko są ogłoszenia.
To ja się zastanawiam w jakim (usunięte przez administratora) ty pracowałeś wcześniej skoro tutaj Ci się podoba ????
W samochodach i wózkach widłowych. Nie chodzi o to czy mi się podoba, tylko, czy znam zasady i czy się na nie zgadzam. Nie pracowałem wcześniej przy samolotach. Ja patrzę na to tak: nie znam tu nikogo i nie jestem niczyim funflem, Trafiłem do szefa, który trochę ciśnie, ale nie jest dziwakiem, tylko normalnym gościem i zna się na robocie. Odpowiada na moje pytania, tylko nie bardzo lubi jak zadaje się to samo 3 razy, dlatego robię sobie notatki po robocie, jak coś mam nowego. Mi sprawia radość to, że po etapie noszenia skrzynki mogę coś zrobić sam. Nie wiem czy będę tu pracował następne 15 lat, ale wiem, że mogę się dużo nauczyć i mam szanse zarobić więcej niż teraz. Szczerze mówiąc, to gdybym mógł wrócić parę lat do tyłu to nie bujałbym się po dziurach, tylko przyszedł tutaj. Dzisiaj miałbym licencje i lepsze pieniądze. Ale tak nie zrobiłem i muszę tą drogą iść o parę lat później. Czy mam mieć o to do kogokolwiek pretensje? Tak wybrałem i tyle. Teraz nadrabiam straty. Ja będę mówił, że to normalny pracodawca i tak jak napisałem, nie chodzi o podobanie się. Mam robotę do wykonania i to wszystko, a że widziałem kilku obiboków, to fakt, tyle, że od zwolnień w lutym ich już nie ma. Ciekawe dlaczego.
No teraz to już bez jaj. Jak ktoś chce tro się uczy. Dali kurs dla wszystkich. nawet dobry.
Jak wygląda sprawa grafiku w Lot Ams. Czy pracodawca idzie na rękę?
Nie ma takiej możliwości nawet jak masz coś ważnego albo chłopaki studia to nie chcą zamienić jedyne wyjście to urlop na żądanie
Ja tu nowy jestem na portalu, ale jest jakaś lipa z opiniami. Nie mogę zmienić sobie grafiku na indywidualny, bo moja zmiana chodzi razem i ja też powinienem, ale nigdy nie miałem problemu z urlopem. Każą robić plany urlopowe, ale to wszędzie było dla mnie normalne. Później i tak mogę to zmienić. Nie studiuję, to nie wiem jak to jest rozwiązane w bazowej i na starcie, ale na warsztatach wiem, że można było zmieniać grafik i wziąć np pracę w sobotę, bo zajęcia były w piątek. To samo z sobotami, można było wziąć takie, kiedy nie było zjazdów. Nikt nie robił problemu.
pierwszy raz słysze. studiowałem i grafikbez problemu chlopaki ukladali pod moj plan studiow. nie wiuem gdzie pracowales ale bez kitu z grafikiem to nie problem
Na jakie Zarobki można liczyć jako mechanik z modułami b1.1 i b1.2?
Nie wiem, ale sama się zastanawiam czy maja tutaj jakieś doszkolenie jak ktoś nie ma ogromnego doświadczenia? Mój znajomy akurat pracy szuka.
Czy w Lot Ams są szkolenia zewnętrzne?
Można w niektórych miejscach. Jak jesteś inżynierem to w Stanach, mechanicy mają szkolenia na miejscu, ale na część szkoleń lecą za granicę, przynajmniej kiedyś tak było. Lotams ma swój dział szkoleń technicznych i chyba nikt nie widzi potrzeby. żeby wychodzić poza firmę. Całe uprawnienia można zrobić wewnątrz i jeszcze onjoba, bo tutaj stoją samoloty.
Na jakie zarobki można liczyć jako Pracownik Wsparcia w Sekcji Narzędziowni i Wyposażenia Obsługowego ?
Witam, brałem udział w rekrutacji dwa miesiące temu, zaproponowali mi trójkę brutto w tej sekcji. Tragedia
trójka brutto to chyba ok.2100 na rękę...jesli zaczynasz jako młody świeżak to chyba nie tragedia!
....mechanik lotniczy z kasą się nie liczy.... tak mówiliśmy kiedyś my, obecni emeryci w tym zawodzie! i naprawdę było nas na wiele stać...
Nie zdarzają. Mówimy o spółce szczycącej się przerostem zatrudnienia. Charakterystyka każdego budżetu: wielu pracowników, bezpieczeństwo pracy, niskie stawki.
dzisiejszy Lotams To już tylko Wspomnienie tej dynamicznie rozwijającej się firmy sprzed lat. Tu niestety dobra Zmiana zupełnie się nie udała i iklientów zamiast przybywać ukrywa z każdym miesiącem
pytałem w kadrach. Nie chcą mówić, ale ogólnie zaczynasz pewnie od ok 4+20%. Podobno tak teraz to wygląda.
Teraz nie dają na początek mniej niż 4. Gadałem z młodymi. Jak ktoś dostał mniej to pewnie zaraz podniosą. Była akcja podwyżkowa.
Pracowałem 6 lat w jednym z warsztatów. Miałem utrudniony dostęp do dokumentacji, często prosząc kierownika o pomoc dotyczącą naprawy słyszałem „znajdź sobie”. Z miesiąca na miesiąc co raz więcej durnych obowiązków, żeby zatrudniani w czasie pandemii pociotki mieli jakieś zajęcie. Dużą cześć drobnych narzędzi kupiłem sam (podobnie jak współpracownicy), nie mogąc się doprosić kierownictwa o zakup. Olbrzymia część współpracowników nie rozumie nic z tego co wyczyta w dokumentacji, od starszych pracowników wymaga się perfekcyjnej znajomosci komputera, przez co te są non stop zajęte. Ciagle brakuje materiałów, ponieważ handlowcy wszędzie szukają oszczędności. Z każdym tygodniem pojawiają się coraz durniejsze pomysły szefostwa, nie mającego kompletnie pojęcia jak wyglada charakter pracy swoich podwładnych. Zarząd robi wszystko, żeby zamienić te firmę w korporacje, wszędzie zaczęły się pojawiać zielone i czerwone słupki, dedlajny, wyniki etc. Wszystkie braki tłumaczone są oszczędnościami w firmie, podczas gdy ta wydaje mnóstwo pieniędzy na moim zdaniem bezsensowne zakupy typu kupno monitorów pokazujących słupki lub remont części asfaltowej drogi w środku pandemii. W mediach społecznościowych obrzydliwa propaganda sukcesu, jednak rzeczywistość wyglada zupełnie inaczej. Nepotyzm oraz kolesiostwo w najczystszej postaci. Przełożeni z reguły nigdy nie powinni pracować w lotnictwie, jednak są awansowani bo donoszą lub w inny sposób są kierownictwu wygodni. Jesteś ambitny? Wspólpracownicy oraz widok paska co miesiąc szybko cię zniechęci. Po czterech latach 4000zl brutto plus 20 procent premii, na jakiekolwiek uprawnienia czekałem ponad trzy lata. Zdarza się, ze firma ucina wynagrodzenie z nadgodzin lub nie płaci w ogóle, pozwalając jedynie odebrać przepracowane w nadgodzinach godziny. Zatrudnia sie trzech kontraktorów za olbrzymie (jak dla etatowego pracownika) pieniądze i oddelegowuje do nich dwoch zatrudnionych do pilnowania, przez co dwóch pracowników jest wyłączonych z pracy. Jesteś na uop - jesteś dla firmy śmieciem. Na szczęście oprócz perfidnych donosicieli oraz karierowiczów jest garstka bardzo szlachetnych ludzi, otwartych i skorych do nauki oraz pomocy. Jeśli myślisz o pracy w LOTAMS serdecznie polecam. Charakterystyka pracy w tej firmie zrobi z ciebie twardziela, jeśli uda ci się czegoś nauczyć to świat stanie przed tobą otworem tak jak przede mną teraz. Firma trzyma się tylko na przysłowiowych trytytkach oraz dobrej woli wyzyskiwanych przez górę mechaników. Oprócz tego mnóstwo absurdów dnia codziennego, które nie sposób opisać. Podsumowując: nie śmieje się w cyrku ten, kto pracował w lotamsie. Wszystko na szczęście mam już za sobą - zdobyłem doświadczenie i uciekłem na kontrakt, szkoda ze tak późno bo zszarganego zdrowia psychicznego nie zwrócą mi żadne pieniądze. Nie bez powodu o firmie mówi się, ze jest kuźnią talentów, niestety, ci utalentowani czy tez ambitni nie są tam mile widziani.
Cześć, zaczynam dopiero swoją przygodę z branżą lotniczą. Kończę właśnie studia lotnicze i zaczynam rozglądać się za pracą jako mechanik lotniczy by uzyskać licencje i zacząć pracować kontraktowo. Masz jakieś rady odnośnie zdobycia doświadczenia do licencji u nas w kraju? Polecasz jakieś firmy obsługowe na start?
Cześć, niestety nie jestem w stanie ci doradzić w tej materii. Jako pracownik warsztatowy nie miałem potrzeby zdobywania licencji, jednak myślę że dobrą rzeczą może być prowadzenie książki mechanika lotniczego, w której dokumentujesz swoje doświadczenie. Nie wiem jak wyglada charakterystyka pracy w innych firmach w kraju, co do szukania pracy na kontraktach polecam wspomnianą już tutaj stronę aviation job search. Pozdrawiam
W tym kraju Lotams to na początek jedyny rozsądny wybór. Ma wszystko co trzeba do nauki (w tym szkolenia). To cenne. Jak chcesz zacząć, to nie ma lepszego miejsca. Może i zrobi z ciebie twardziela, ale jak stąd wyjdziesz, to mięczaków będziesz jadł na śniadanie. Jak chcesz mieć świat przed sobą to zainwestuj i zacznij tutaj. Zrobisz licencję i kurs na EMB, do tego trochę praktyki, może kurs na 787 i tak mija 10 lat, a Ty jesteś najbardziej chodliwym towarem na rynku. Jak chcesz to idziesz na b2b, jak chcesz zostajesz na umowie. Niech mówią co chcą, a ja na prawdę lubie te bazę. Ludzie są ok, szef ok, organizacja jak to w takich kolosach może być lepsza, ale bez przesady... zastanawiam się czy hejterzy tutaj dostali łomot na rynku, czy tylko narzekają.
Świeży inżynier na ile może liczyć?
Niestety ale potwierdzam wszystko co napisane wyżej. Może zgłaszać wiele spraw, wszystko będzie zamiatane pod dywan, a jeśli ktoś stwierdzi, że jesteś przez to niewygodny, dostaniesz wypowiedzenie (bardzo popularne w firmie wobec osob które chcą o coś walczyć). Związki, komisje wszystko ustawione przez zarząd, przecież swoich rodzin nie będą karać. Szkoda nerwów na tą firme, zarobki marne i jeśli nie masz tutaj rodziny raczej nie masz czego szukać. Połowa mechaników nie zna angielskiego w stopniu komunikatywnym, fitterzy pracują bez nadzoru. Ludźmi z techników nie da się robić przeglądów i zapewniać obsługi.
Nie wiem na ile może liczyć świeży inżynier-mi z doświadczeniem obsługowym (w LOT AMS) i wykształceniem wyższym zaproponowali 3000+20% premii brutto, co daje jakieś 2600 na rękę i umowę na 3 miesiące. Oczywiście, po trzech miesiącach możliwa negocjacja stawki. Zaznaczę, że po okresie próbnym przy okazji zatrudniania zaraz po studiach na stanowisko mechanika też stawka miała być podniesiona, UWAGA spojler: nie została. Z takimi warunkami nikogo sensownego nie znajdą, a podobno szukają na cito. Życzę powodzenia
Na rozmowie obiecali gruszki na wierzbie że nie wiadomo ile dostanę. No dobra wynegocjowałem stawkę, przychodzi dzień umowy a stawka widniejąca na niej dużo mniejsza pytam się co to ma być przecież inaczej rozmawialiśmy na co oni że będą podwyżki i aneksy 3000 tyś to wszystko co dostaniesz byli i tacy co im 2500 dawali śmiech na sali. Firma (usunięte przez administratora) i omijać z daleka w Biedronce na kasie więcej dostaniesz. Strefowi na 45 slocie na 4 hangarze to największe opierdalacze na zakładzie nic sami nie zrobią walą (usunięte przez administratora) głupoty i pograć na komputerze w pasjansa. Straszne (usunięte przez administratora) ze strony ludzi na wnętrzu niby ludzie wykształceni ale słoma z butów wystaje. Jak chcesz się nie narobić i nie zarobić to zapraszam strefowy wyciąga ludzi na papierosa co pół godziny. Na cały dzień pracy to możesz 2 godziny popracować a resztę czasu leżeć odłogiem i nikt ci nic nie powie. Firma dobra do cofania się w rozwoju.
Nie znam całej firmy, ale jak jesteś po czymś z samolotami, to najlepiej iść do produkcji albo planowania. na produkcji na początek mało, ok 4tyś, ale jak chcesz być mechanikiem to masz przed sobą szansę. W planowaniu są za to spoko. Jak nic nie umiesz, to nie dostaniesz na początek spektakularnej kasy, ale szybko to się może zmienić.
Jak wygląda praca na wydawce narzędzi? Wiem co to młotek, śruba, okręt i śrubokręt, ale czy to wystarczy? Jaka płaca?
Hej, większość ludzi w tej firmie nie ma pojęcia o tym co robi więc tym się nie przejmuj. Nauczysz się z biegiem czasu. Albo i nie. Dwa lata temu mój znajomy dostał propozycję 3500 brutto na start plus 20% premii i rzekomą podwyżkę po kilku miesiącach. Bardziej opłacało mu się zostać kurierem.
Ja zacząłem prawie 3 lata temu i dostałem pieniądze tak jak obiecali. zainwestowałem trochę czasu, ale chcę mieć licencje o duży kurs. wtedy płaci Lotams i cały świat. Z pieniędzy mechanika da się dobrze żyć, a ja do tego lubię samoloty. Jak twój kolega zaczął w paczkach robić, to powodzenia... oby mu dawali podwyżkę co roku, ale ja nie chcę być listonoszem. Z resztą robili jakąś akcję z podwyżkami i w obsłudze nie wiem, czy ktoś ma jeszcze 3,5.
Brak perspektyw dla młodszych stażem pracowników. Na rozmowie rekrutacyjnej obiecują gruszki na wierzbie, a później nic. To co dostaniesz na początek jest na zawsze. Nie licz na dodatkową kasę. Jeśli interesuje cię mało ambitna praca i to co zaproponują na początek jest dla ciebie ok na resztę życia to ta praca jest dla ciebie.
Dzień dobry wszystkich, Czy w najbliższym czasie planowane są jakieś rekrutacje dla osób świeżo po studiach bądź technikach?
Panie z BR ktore zapewniaja o pewnej w pracy odpowiedza czy maja dla was prace. Takie to mydlenie. Dzisiaj.my dla Was, staze z unii, jutro wy dla nas: za 2400 na reke.przez kolejnych 15 lat. Pytajcie ich zawsze o wakaty. Konkrety.
Panie z BR to jest historia. Nie wiedzą o czym mówią i raczej co robią. Posiedziały chyba w LOT AMS z 6 m-cy i jak nowy Szef rozpoczął podpytywanie o uzasadnienia businessowe projektów tak szybko się zmyły. Ponoć niezły bałagan pozostawiły w poprzednich firmach. Oby LOT AMS zaczął stawiać na jakość i weryfikować zatrudnianych pracowników. Na byle jakość już ich nie stać. Jeśli chodzi o warunki pracy typowy budżet. Praca dla ludzi, którzy chcą w spokoju dociągnąć do emerytury.
Wątpię że w przeciągu paru lat będzie jakaś rekrutacja. Poza tym co ty chcesz robić w tej zakichanej firmie po studiach weź znajdź sobie jakąś inną bo w tej napewno nie osiągniesz sukcesu. Ogólny (usunięte przez administratora) i PRL ludzie którzy tam pracują to małolaty z technikum którzy nie mają pojęcia co robią dlatego też usunęli obsługę lekką która nie ma pojęcia jak wygląda serwis samolotu teraz głąby się albo czegoś nauczą po paru latach albo się zwolnią. Najgorsze jest tam kierownictwo pociotek znajomych z góry którzy już na samym początku (usunięte przez administratora) pracownia starającego się o pracę. Rzekome pieniadzę które mówią na rozmowie że dostaniesz to kłamstwo bo dostajesz o wiele mniej. Pozdrowienia dla kierownika Marcina Kluseckiego który jest największym głąbem w tej firmie i beszczelnie (usunięte przez administratora) ludzi takich powinno się wywalać na zbity pysk. Kolejny typ Adam Wilman który kłamie w żywe oczy. Ogólny nieład i (usunięte przez administratora) przeglądy robione od czapy coś nie działa albo jest zapsute zamaluj albo przykryj czymś nie będzie widać słowa prowadzącego. Ta firma nic nie reprezentuje. Jak wspomniano wyżej dobra żeby sobie dorobić na emeryturę bo z taką kasą to śmiech na sali. Nawet po kursie na który nie wiadomo czy cię wyślą dają 4200 żal. Większość prowadzących to (usunięte przez administratora)którzy olewają robotę i cię zagadują a później mają wonty że coś nie jest zrobione. Najgorsza firma w jakiej pracowałem.
No ta i to tego "Dino" Barbasiewicz (usunięte przez administratora) który pracuje tam parę lat i się śmiał z ludzi którzy przyszli na zsyłke do niego na wnętrze że nie dadzą rady a po chwili oni śmieli się z niego bo sufit chciał montować nie w tą stronę.I to ma być prowadzący strefę ? Wielki w gębie a bezmózg jakich mało. Wydaje mi się że ludzie tam pracujacypracujący
Jakie narzędzia pracy zapewnia Lot Ams? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Niestety ale takie rzeczy mogą liczyć nieliczni, a skoro o to pytasz to znaczy, że nie należysz do tego grona - wyższa stanowiska tylko po znajomości albo rodzinie. Poza telefonem służobowym raczej nic nie dostaniesz.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lot Ams?
Zobacz opinie na temat firmy Lot Ams tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lot Ams?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 2 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lot Ams?
Kandydaci do pracy w Lot Ams napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.