Opinie o Unum Życie TUiR S.A w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników na temat pracodawcy Unum Życie TUiR S.A, oraz Klientów firmy. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Unum Życie TUiR S.A na temat rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Unum Życie TUiR S.A w Warszawa

korpo_bzdury

Pracowałem w strukturach firmy - zarówno Pramerica jak i Unum. Na rozmowie rekrutacyjnej (kilka spotkań) opisują firmę w taki sposób, że człowiek wierzy, że złapał Pana Boga za nogi. Opowiadają jaka to profesjonalna firma z ogromnymi sukcesami i MISJĄ (nie to co inne firmy z branży, każda inna to (usunięte przez administratora) ta.). Póżniej zaczynasz pracę i dostajesz skrypt i jazda do klientów (oczywiście na początku tych, których musiałem wpisać na listę 200 potencjalnych klientów (choć pamiętam, że oni tam wmawiają, ze to nawet nie klienci, a osoby do których można zadzwonić... ). Więc jeździsz człowieku po rodzinie, po znajomych i po znajomych znajomych i chcesz czy nie to te kontakty zaczynają się kończyć. Oczywiscie tu firma podaje jak na tacy kolejny skrypt pozyskiwania klientów, który oczywiście nie działa. Pamiętam, ze to była największa bolączka wszystkich POLECENIA. Klienci ich nie dają oczywiście chętnie i rynek zaczyna się sypać. Takich osób jak ja, którym skończyły się kontakty jest mnóstwo! I wiecie co się dzieje dalej? Nic. Dalej nie pociągniesz w firmie jak nie masz z kim się spotkać i sprzedać polisy. Koniec kariery. Twoi klienci trafiają pod opiekę innego Akwizytora (przeprasza - Life Protector Advisora :> ) i tym samy najlepsze osoby w firmie których jest garstka budują coraz większy portfel klientów. I co najgorsze chyba jak dla mnie, że bardzo się starałem ale z tymi poleceniami zrobił się problem i niestety pomoc firmy wtedy jest taka, że uważają swój skrypt za nieomylny i każą Ci go stosować na spotkaniach - co z tego, ze nie działa? Innej pomocy nie ma - skrypt skrypt i skrypt. Ahhh i nie mogę pominąć jak dwa razy w tygodniu musiałem tłumaczyć się z tego co zrobiłem w tygodniu i dwa razy w tygodniu uczestniczyć w jakiś zebraniach (autentycznie jak sekta z jakimiś korpo bzdurami i lizaniem się po tyłkach). I będą Ci wmawiać, ze zarobisz kokosy ale to nie prawda... za tyle godzin pracy, nerwów, stresu to ta płaca jest śmieszna. Na rynku jest praca lepsza.

Calineczka

Chcę nawiązać do wypowiedzi poprzednika, Ubazonkiza. Pracowałem/am w dziale Unum/Pramerica IT i muszę zgodzić się z przedmówcą, że kierownik działu wsparcia nie radzi sobie z powierzoną mu funkcją. Cechuje go zmienność nastrojów, niekontrolowane wybuchy agresji wobec swoich podwładnych, jednocześnie często brakuje mu podstawowej wiedzy technicznej. Wszystko to jest jakby niezauważalne przez jego przełożonych i nic nie jest z tym robione. Jeśli chodzi o zespół to chłopaki świetnie pracują, pomimo tego, że ich praca jest źle zarządzana. Pozostałe sekcje IT są zarządzane przez doświadczonych managerów. Podsumowując: Jeśli chcecie pracować w Unum w IT, stanowczo nie wybierajcie Helpdesku, pozostałe sekcje ok.

Jony

PORAŻKA ubezpieczeniową. Polisa numer 520941 Nie jestem bez imienny więc podaje numer polisy. Firma która niestety nie wypłaca odszkodowania. Manipuluje faktami! Przekręca fakty na swoją korzyść!!! kontakt z osobą która teoretycznie opiekuje się osobą. BRAK KONTAKTU. Bo inaczej tego nie nazwę. Przestrzegam wszystkich. Tłumaczenie na zasadzie idąc chodnikiem... Hm trzeba było iść trawnikiem może było by lepiej!

Marta
 Rekomendacja

Jestem w finale rekrutacji. Uważam że to bardzo przemyślany i ciekawy proces który ma na celu wyjaśnienie wszystkiego przed zatrudnieniem ...a nie po, kiedy jest już za późno. Nie rozumiem negatywnych komentarzy... komentujący chyba nigdy nie pracowali w żadnym korpo np. banku... A jak ktoś jest poprostu słaby w sprzedaży to zawsze będzie marudził, w obojętnie jakiej firmie.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Małgosia
Pracownik

Bardzo nam przykro z powodu Pana ogromnego rozżalenia po rezygnacji z pracy. Co do jednego na pewno się zgodzimy, że aby odnosić sukcesy trzeba pracować. W naszej firmie aż 32 agentów jest zrzeszonych w międzynarodowym, elitarnym gronie MDRT do którego zakwalifikowali się właśnie swoją pracą i wysokimi standardami sprzedaży. Firma szczyci się obiektywnymi wyróżnieniami niezależnych instytucji (uczciwość nie pozwala nam kupować tytułów) w zakresie sprzedaży (Super Etyczna Firma Pulsu Biznesu), zarządzania ludźmi (Najlepszy Pracodawca Kincentric), obsługi klientów (Firma Przyjazna Klientowi), a także produktów (Order Finansowy Gazety Finansowej). Wysokie zaangażowanie, jakiego oczekujemy od kandydatów do pracy ma na celu nie tylko naukę nowej profesji, ale też stworzenie dla nich takiego portfela klientów, który będzie przynosił im zadowolenie w wymiarze finansowym i obsługi. Przykro nam, że nie docenił Pan wsparcia menadżera, szansy na rozwój, ani nie skorzystał z możliwości zarobków bez górnej granicy w firmie etycznej, wspierającej i wymagającej jedynie uczciwej pracy.

Martyna Szulc, ActualLPA
Pracownik

Ewidentnie widać komu się nie chciało pracować i nadal nie chce w nowym miejscu, bo ma czas na "gorzkie żale" za swoje lenistwo. My, którzy zarabiamy dużo, a co za tym idzie pracujemy dużo i nie mamy czasu na takie "wypociny". Jeśli ktoś chce zarabiać 5000 PLN, to może pracować od godz. 7 do 15.00 i UWAGA teraz - pewnie też będzie miał "za dużo obowiązków". Jeśli ktoś chce zarabiać kilkukrotnie więcej i traktować swoją pracę i swój biznes jak prawdziwy przedsiębiorca to zapraszam do Unum.

prawda o Unum
Były pracownik
 Pytanie
@Małgosia

Niech Pani zdradzi ile ludzi się przewija w pracy? rocznie ile osób zatrudniacie a ile zostaje... Tak szukacie wyjątkowych...ludzi bez skrupułów chyba.

Zdumiona
Kandydat
@Martyna Szulc, ActualLPA

Wow. Jako manager w duzej firmie nie wyobrazam sobie takie sposobu okreslania innych, oceniania ich wypowiedzi i to jeszcze w imieniu firmy (podajac stanowisko i zapraszajac).

anka
Były pracownik
 Pytanie
@Małgosia

Małgosiu, zróbcie coś z tym trepem- z Krakowa. Czy dziewczyny muszą przeżywać te ciągłe zaproszenia do tańca?

Majka
Pracownik
@anka

Dziewczyny, a może byśmy y zrobiły w końcu same porządek z tym trepem z Krakowa, skoro firma nic z tym nie robi. To trwa od wielu lat. . Są przecież odpowiednie do tego organa.

KSZ
Pracownik
@Majka

Co możemy zrobić, skoro Pani prezes go powołała. Jest bo jest i nic to nie zmieni.

Lol
Pracownik
 Pytanie
@KSZ

Nawet complaiansy go nie ruszają, ciekawe dlaczego?

do tekla Nowy wpis
Kandydat
@Martyna Szulc, ActualLPA

Nie należy poniżać ludzi którzy nie zgadzają siêz modelem firmy. Jedni płacą 5000 za pracę 7-15 inni płacą więcej za mniejszy nakład pracy. pani post utwierdza mnie w tym że nie jest to firma dla mnie.

Małgosia Nowy wpis
Pracownik
@prawda o Unum

Drodzy Państwo, wybór pracy i firmy, z którą związujemy się na lata to zawsze indywidualny wybór. Jesteśmy świadomi, że nasza oferta pracy dla jednych będzie atrakcyjna, a dla innych nie. I jeśli ktoś (z różnych względów) nie chce się z nami wiązać, to szanujemy jego wybór. Jeśli my nie chcemy, by ktoś również z nami pracował, oczekujemy uszanowania takiej decyzji. Z pozdrowieniami Małgorzata Morańska

Nieetatowy już Nowy wpis
Kandydat
@Małgosia

Szanowna Pani Małgorzato, Ludzie piszą o braku szacunku w Państwa firmie i warto przyjrzeć się sytuacji, zamiast tylko stwierdzać, że albo się ktoś zgadza na nasze warunki albo nie. Pozdrawiam serdecznie

LPA Nowy wpis
Pracownik
@Nieetatowy już

Pracuję w firmie rok, owszem przewinęło się przez nasze biuro pare osoba, ale nigdy nie zauważyłam, że ktoś kogoś nie traktował z szacunkiem. Tak jak pisze Małgorzata Morańska - praca w Unum nie jest dla każdego. To, że firma rekrutuje osoby o określonym doświadczeniu zawodowym i wysokiej etyce, nie znaczy, że te osoby ostatecznie same odnajdą się ostatecznie w tym zawodzie. I nie ma w tym nic złego. Tak jak kulturalnie pracow ok został przyjęty, tak też kulturalnie firma czasem musi się z nim pożegnać.

Tekla
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie o szczerą odpowiedź na temat Unum Olsztyn. Staram się o pracę a po rozmowie mam trochę mieszane odczucia. Miałam rozmowę z Panią która nie była zbyt reprezentacyjna i trochę nie pasowała mi do mojej wizji eleganckich agentów z amerykańskich filmów. (zapach papierosów, zniszczona cera, brak makijażu, zachrypnięty głos itd) W biurze widziałam kilka eleganckich osób ale Pani rekrutująca do takich nie należała. Proszę o szczere podpowiedzi bez hejtu jak pracuje się w Unum w Olsztynie. Chciała bym podjąć dobrą decyzję.

do tekla
Kandydat
@Tekla

Mam podobne wrażenie po naszej rozmowie z managerką. Ja sobie odpuszczam. Zostałam polecona przez osbę z firmy i nie chcę robić mu pod górę ale atmosfera przez managerkę jest słaba. Laska poniża i ciągle klnie na ludzi. Słabo.

Kinga
Użytkownicy czekają na odpowiedź 15 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jako nowy partner biznesowy chętnie wypowiem się na temat pracy w Naszej firmie. Rekrutacja jest długa i składa się z wielu etapów, nie bez przyczyny. W UNUM pracują tylko najlepsi. Osoby, które mają samodyscypline, motywację, zarażają pozytywną energią. Dlaczego? By była świetna atmosfera i komfort pracy, bo my właśnie z takimi ludźmi chcemy współpracować, gdyż jako osoba która pracowała kilka lat w banku wiem, że jeżeli wewnątrz organizacji jest świetna atmosfera, przekłada się to na pracę z klientem i sukcesy zawodowe. Niestety osoby, które dodają negatywne komentarze moze po prostu nie były dość wyjątkowe, by dołączyć do Naszej firmy. Jako osoba z niewielkim stażem 2 miesięcznym mogę powiedzieć, że jest to mój najlepszy wybór. Branża ubezpieczeń jest jedną z trudniejszych i niestety nie jest to praca dla każdego. Firma jest prestiżowa i zachowuje pewne standardy. Nigdy nie zetknęłam się w firmie z sytuacją, która jest niejasna. Zawsze od początku rekrutacji informacje były w sposób przejrzysty przekazywane, a co więcej często byłam pytana ,, Czy wszystko co do tej pory zostało powiedziane jest zrozumiałe i czy mam jakieś pytania" Niestety ze względu na to, że jest długi proces rekrutacji rozumiem kandydatów, którzy nie dotrwali do końca. Tutaj trzeba postawić na cierpliwość, sama stanęłam przed dużym wyborem podjęcia pracy w bankowości czy przejść do ubezpieczeń na zupełnie innych warunkach. Jest to praca dla wytrwałych, pracowitych i z pozytywną energią. Niestety nie każdy posiada takie cechy i pewnie stąd negatywne komentarze. Jeżeli jesteś osobą, która chce chodzić po najniższej linii oporu, dostawać dużo, nie dając od siebie wiele, to sam odpowiedz sobie na pytanie czy to miejsce jest dla Ciebie. Cieżką pracą osiągamy najwięcej :)

Daniel Koprzywa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 19 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czytając część opinii na temat organizacji z którą jestem związany zawodowo od blisko 5 lat a jako klient od 12, odnoszę wrażenie że czytam o zupełnie innej firmie. Postanowiłem odnieść się do kilku tez stawianych anonimowo. Zawodowo jestem związany z organizacją od 5 lat. Wcześniej bankowość i finanse.Przechodząc tu na stanowisko agenta (LPA) miałem za sobą kierowanie placówkami bankowymi, Private Banking i biurami obsługi Klienta domu maklerskiego. Chciałem zacząć coś robić na własny rachunek i „odblokować” wysokość dochodu. Zbudować biznes, który zapewni pasywny dochód. Zacząłem 1 stycznia 2017 r. i w pierwszym roku ubezpieczyłem największą ilość Klientów. Po drugim dostałem się do elitarnej organizacji MDRT zrzeszającej ok 1% najlepszych agentów ubezpieczeniowych na świecie. I pojawiła się propozycja awansu oraz budowania z legendarnym „Zenkiem” wyjątkowego biura w którym szkolimy Managerów. Współprowadzę biuro i jestem aktywnym agentem. Nie boję się pracy wiec i dochody są bardzo satysfakcjonujące. Odnajdują się osoby dostrzegające w sobie potencjał przedsiębiorcy. Odejście z „etatu” to z duża zmiana i proces dlatego rekrutacyjny jest kilku etapowy. Aby kandydat mógł się dobrze zastanowić czy chce to robić i czy się nadaje? Wiemy, że gdy ktoś się dostanie to nadaje się na pewno. Reszta w rękach kandydata. Kryzysy przechodzi każdy z nas. My mocno się wspieramy (dużo praktycznych szkoleń) Dobrze radzą sobie osoby, które mają doświadczenie w sprzedaży. Nie „podkupujemy” agentów innym firmom. Uczymy wszystkiego od nowa. W moim zespole są młode matki, osoby w średnim wieku oraz dojrzałe. Każdy ma czas na rodzinę, swoje pasje, wakacje itd. Jeżeli ktoś chce z dochodami przyspieszyć, robi to. Na początku jest sporo nauki. Wymagające pierwsze kilka miesięcy. Gdybyśmy otwierali swój niezależny biznes wiązałoby się to z ogromnymi inwestycjami (biuro, IT, towar, materiały marketingowe, umowy leasingowe, itp.) U nas całe ryzyko jest po stronie organizacji. Świeżo upieczony agent nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Skąd bierzemy Klientów i czy zaczynamy od rodziny i znajomych? W większości nasi kandydaci wywodzą się ze struktur sprzedaży wiec dysponują sporymi kontaktami do osób z którymi mogą się spotkać. Faktycznie w pierwszej kolejności zaczynamy od znajomych i rodziny aby móc na nich poćwiczyć model sprzedaży. Oni nam zawsze wybaczą potknięcia i chętnie z ciekawości spotykają się. Cześć z nich zostaje naszymi Klientami. Na rynek zewnętrzny (znajomi moich znajomych) przechodzimy przez pierwszy kwartał współpracy. Dalej już tylko doskonalimy techniki zbierania rekomendacji a uczymy się od najlepszych na świecie. Cześć moich znajomych została moimi Klientami. Do wielu nigdy nie dzwoniłem bo tak dużo zwierzam rekomendacji. Po pewnym czasie agenci, którzy utrzymują odpowiednią jakość biznesu, mogą otrzymać do obsługi dziesiątki Klientów firmy, co zdecydowanie ułatwia pozyskiwanie kolejnych rekomendacji i Klientów oraz jest dodatkowym dochodem. Bardzo dokładnie jest omawiana ścieżka kariery na spotkaniu informacyjnym. Każdy wie co trzeba zrobić aby awansować i zarabiać więcej przy coraz mniejszym zaangażowaniu czasu. Tak jak w wojsku nie ma generała, który nie był kiedyś szeregowcem, tak w naszej organizacji, każda osoba na managerskim stanowisku w sprzedaży, zaczynała jako agent. Dzięki temu naszych agentów szkołą tylko praktycy a nie „teoretycy sprzedaży” Dochody są nieograniczone. Model jest tak skonstruowany, że nasi kandydaci otrzymują wynagrodzenie już za okres szkolenia. Swego rodzaju „pas startowy” zanim pojawią się pierwsze prowizje ze sprzedaży własnej. Do tego dochodzą dodatek za sprzedaż, konkursy, dofinansowany program emerytalny i inne benefity. Wsparcie finansowe trwa aż 2 lata (rekord na rynku). Do chwili kiedy agent stanie się absolutnie samowystarczalny. Szczegóły bardzo dokładnie zawsze omawiamy podczas spotkań rekrutacyjnych. Reasumując: 1. Trzeba dobrze przemyśleć, czy nadaje się do tego trudnego zawodu i czy chce go wykonywać? Czy to jest mój czas? 2. Budujemy własny biznes pod skrzydłami ogromnej, doświadczonej i etycznej organizacji. 3. Pojawiają się trudne chwile jak w każdym zawodzie. Wiemy jak sobie z tym radzić. Nigdy nie zostawiamy nikogo „ na lodzie”. 4. Błędy i pomyłki nam też się zdarzają jak innym firmom. Staramy się na nich uczyć. Jeżeli ktokolwiek ma wątpliwości, zapraszamy do jednego z naszych biur na niezobowiązującą rozmowę przy kawie. Nie jest wcale łatwo się do nas dostać. Nie „zatrudniamy z łapanki”. Nam tez zależy na tym aby rozwijać biznes ze świadomymi przedsiębiorcami. Z wyrazami szacunku, Daniel Koprzywa

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Unum Życie TUiR S.A na stanowisko Specjalista ds. Administracji Polis Grupowych? Czy przeprowadzana jest wstępna rozmowa telefoniczna?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
StarLord

CZĘŚĆ 1. Pracowałem w Pramerica/UNUM przez chwilę jako Life Planner. Pracę mogę bardzo ogólnie scharakteryzować jako akwizycję, nie ma co ukrywać, idziesz sprzedawać ubezpieczenia z własnej inicjatywy, często kompletnie niezainteresowanym osobom, rodzinie i znajomym. Ale od początku ???? - Rozmowa kwalifikacyjna Oferta pracy jest bardzo ogólna i raczej nie jakoś jawna (rekrutacja ukryta), czyli na początku nie wiesz, do jakiej firmy idziesz, a jak nie miałeś z ubezpieczeniami żadnej styczności, to tym bardziej nic nie wiesz, co dokładnie będziesz robił. Manager zaprasza Cię na pierwsze spotkanie, na którym w sumie ty opowiadasz o sobie ogólnie, oni w ten sposób starają się wybadać czy twoja sytuacja rodzinna i twój charakter pasują do profilu agenta ubezpieczeniowego. Na tym pierwszym spotkaniu nie ma żadnych konkretów, UNUM chce w ten sposób Cię urobić i zaciekawić, żebyś przyszedł na kolejne spotkanie. Drugie spotkanie ma może już więcej konkretów, jest prezentacja, zainteresowanie możliwym wynagrodzeniem i benefitami m.in. wycieczką, która jest nagrodą dla najlepszych sprzedawców, tydzień gdzieś tam w świecie w całości opłacony przez firmę. Fajna sprawa, ale trzeba naprawdę mieć dobre wyniki, żeby się tam znaleźć. Pod koniec tego spotkania Manager prosi o przygotowanie twojego biznesplanu na kolejne spotkanie, tu nie chodzi o nic więcej jak o wypisanie 200 osób z imienia i nazwiska, profesji, wieku i przybliżonego zarobku rocznego (bez danych kontaktowych) z twojego otoczenia. Czyli rodziny, przyjaciół, znajomych czy byłych współpracowników. Chcą w ten sposób sprawdzić, czy masz rynek na sprzedaż ubezpieczeń, bo ty od nich nie dostaniesz żadnej bazy osób, musisz sam ją dostarczyć, żeby móc komuś sprzedawać. Na trzecim spotkaniu znów są ogólne informacje, jest omawiany Twój biznesplan i generalne nawijanie makaronu na uszy, czyste sztuczki sprzedażowe, które mają za cel sprzedać Ci idee pracy w tej organizacji. Masz informacje o zarobkach, które wyglądają następująco: Podstawa określona na podstawie twoich dotychczasowych zarobków, np. zarabiałeś do tej pory 5000 PLN brutto, to dostaniesz propozycję 5500-6000 PLN brutto jako podstawy. Podstawę masz płatną przez pierwsze dwa lata (tzw. TAP), pierwsze 3 miesiące jest to pewna kasa, ale później, aby otrzymać 100% TAP musisz wyrobić pewne normy/wyniki, jeśli ich nie wyrobisz, to podstawa spada w miesiącu 4-5 o 20% od wysokości TAP, jak znów nie wyrobisz to w miesiącach 6-7 znów o 20% TAP spada wypłata, zasadniczo jak nie masz wyników, to ci wypłata maleje, a jak masz taki, że norma się zgadza to dostajesz TAP. Z każdej sprzedanej polisy masz prowizję przez pierwszy rok jej utrzymania, przykładowo sprzedałeś polisę, której wartość roczna wynosi 2000 PLN, to prowizji jest 1000 PLN (50%). Ale jak jesteś w okresie TAP to, żeby dostać podstawę + prowizję musisz wyrobić ponad normę, prowizje Ci się zbierają na twoje konto, ale wypłacone będziesz je miał tylko jak wykonasz np. 150% normy, wtedy z tego, co zebrałeś w koncie prowizji wypłacane Ci jest 50% tej wartości, bo o 50% przekroczyłeś wyrobienie normy. Taki system, masz wyniki, masz dobrą kasę, nie masz wyników, to masz podstawę, ale Ci się zmniejsza. Oceniam ten system jako całkiem ok, trzeba jednak go zrozumieć, zanim się zdecydujesz na współpracę, wypada o to dokładnie pytać na rozmowie z Managerem. Zatem zapraszają Cię na kolejne spotkanie, czwarte, i na tym spotkaniu jest już dyrektor oddziału, Manager i dodatkowy rekruter, znów opowiadasz o sobie, nie badają twoich umiejętności twardych tylko miękkie i jak im spasujesz, to zapraszają cię na ostatnią rozmowę z dyrektorem regionalnym.

A00000
@StarLord

Dodać należy, że w planie TAP obowiązuje szklany sufit. Zarobki nie przekroczą 2x kwoty bazowej, np. dla kwoty 5000 będzie to max 5000 + 5000 jeżeli kryteria będą przekroczone o 100% i na koncie prowizyjnym będzie kwota 5000 lub więcej. Ponad dodatkowe 100% da się wyjść jedynie zdobywając nagrody na różne konkursy, które czasami są ogłaszane. Wtedy można dodatkowo dostać kilka stówek.

&
@A00000

Absolutnie nie zgadzam się z tą wypowiedzią, pracuję tu i wiem sama na swoim przykładzie, że zarobki mogą przekroczyć 2x kwotę bazową nawet bez żadnych konkursów dodatkowych

Ja
Pracownik
@A00000

Bzdura. Przy kwocie wsparcia 5000 zarabiam regularnie 30-40k miesięcznie. Nie ma ograniczenia, zależy to TYLKO od ilości opłacanych przez klientów skłądek - czyli mojej sprzedaży.

LPA
Pracownik
@A00000

Potwierdzam wypowiedzi kolegów. Jestem w planie TAP i regularnie przekraczam 2-krotność mojej podstawy. Konkursy jedynie podbijają nasze wynagrodzenie, i co ważne, bonusy finansowe są przyznawane nawet, jeśli nie uda nam się wyrobić wszystkich obowiązujących w TAPie kryteriów. Potencjalni kandydaci - zauważcie, że większość negatywnych komentarzy dotyczących firmy Unum pochodzi od osób, które chcą wylać swoje żale, bo nie poszło im w naszej firmie, bądź nawet nie mieli okazji spróbować pracy, ponieważ nie przeszli procesu rekrutacji. Ci, którzy tu nadal pracują, a jest nas całkiem sporo:) nie mamy czasu siedzieć na forach i oceniać pracodawcy. Jeśli chcecie posłuchać konstruktywnych opinii szukajcie nas na LinkedIn i dzwońcie:) chętnie pogadamy i opowiemy, jak jest naprawdę. Czasem dobrze, czasem źle, jak to w życiu, ale jak widzicie nadal tu pracujemy, więc chyba takiego dramatu, o jako piszą tu inni, nie ma;)

Alicja
 Pytanie

Cześć, czy jest tu ktoś kto odbył rozmowę na kierownika w krakowie?

Anna
@Alicja

Pani Alicjo była Pani może na rozmowie rekrutacyjnej?

Wszystkowiedzący
@Alicja

Witam, Czy była Pani na rozmowie? Ogłoszenie może jest na kierownika ale to jedna wielka ściema, żeby ściągnąć osoby ambitniejsze, bogatsze i z lepszymi kontaktami. Czego niby masz być kierownikiem, skoro jest w Krakowie jeden oddział, którym rządzi nie kierownik a kordynator. Oczywiście możesz być psełdo "menedżerem" po chyba 2 latach pracy jako akwizytor. To wszystko zrozumiałem na rozmowie :)

Małgosia
@Wszystkowiedzący

Szanowny Panie, uruchomiliśmy projekt Rozwoju Kadry Menadżerskiej, którego celem jest rekrutacja, szkolenie i przygotowanie kierowników zespołów sprzedaży. W Krakowie faktycznie posiadamy jeden oddział, natomiast jest to jeden z prężnie rozwijających się oddziałów, którego sktruktura obejmuje Dyrektora, Kierowników Sprzedaży i Life Protection Advisorów (agentów). Rozwój oddziału wymaga rozszerzenia jego struktur, dlatego stale poszukujemy zarówno osób chcących rozwijać się w sprzedaży, jaki i doświadczonych w zakresie rozwoju zespołów sprzedażowych. Z pozdrowieniami Małgorzata Morańska

On
Były pracownik
@Wszystkowiedzący

1. Koordynator 2. pseudo.

Bob576
Kandydat
 Pytanie

Będąc na trzecim etapie rozmowy w siedzibie firmy przy Al. Jerozolimskich (nieopodal Dworca Zachodniego w kierunku Centrum), musiałem skorzystać z toalety, bo po prostu chwilkę zajął mi dojazd, i przed rozmową musiałem skorzystać. Po dostaniu karty gościa i wejścia do kabiny, gdzie była muszla klozetowa, musiałem zawiesić marynarkę na ściance działowej między kabinami, bo nie było wieszaka na drzwiach czy z boku. Po skorzystaniu ku mojemu zdziwieniu marynarka była cała w kurzu - widać że w pandemię cięcia nie dotyczyły tylko etatów osób pracujących umysłowo, ale dzięki pracy zdalnej, po co sprzątać?!;)

Joanna
Pracownik
@Bob576

Szanowny Panie, przykro nam z powodu Pana sytuacji. Jak najbardziej skontaktujemy się w tej sprawie z dostawcą serwisu sprzątającego, z którym mamy podpisaną umowę w tej lokalizacji. Z poważaniem Joanna Zaczek

rozczarowana na maxa
Kandydat
 Pytanie

Już dawno nie byłam tak zniesmaczona po rozmowie z potencjalnym pracodawcą. Warszawska Dyrekcja Unum zaczepiła mnie poprzez LinkedIn, czy chciałabym rozwijać się w obszarach menedżerskich. Warunek konieczny - nie posiadam doświadczenia w ubezpieczeniach ale za to mam wyższe wykształcenie i doświadczenie menedżerskie w sprzedaży. Wszystko pasuje. Umawiają mnie na spotkanie z dyrektor oddziału. Biorę dzień wolny w aktualnej pracy, kupuję stosowny komplecik ubrań i jadę 100km. W pierwszej minucie naszego spotkania z panią dyrektor, słyszę pytanie jak długo pracuję w bankowości lub ubezpieczeniach i jak dużą strukturą zarządzam. Jestem zdziwiona, bo według informacji telefonicznych, miałam dopiero budować struktury agentów i je następnie wspierać i motywować. Czuję się wprowadzona w błąd. 30 lat w sprzedaży nagle poszło w las (delikatnie mówiąc). Czy zarząd tak mocno NIErozpoznawalnej firmy na rynku nie jest w stanie przekazać kandydatom wiarogodnej informacji, aby tych ostatnich nie narażać na koszty i stratę czasu? Pewnie może, ale nie chce, bo pewnie nikt by do nich nie trafił nawet z takiej łapanki. Żenada. Pewnie Unum przebiera w kandydatach jak w ulęgałkach, tylko skąd te permanentne anonse zachęcające doświadczonych menedżerów do pracy w Unum?. Nie polecam Unum

Kasia
Pracownik
@rozczarowana na maxa

Jak to jest możliwe że kobieta z 30 letnim doświadczeniem w zarządzaniu i sprzedaży nie ma odpowiedniej garderoby na rozmowę rekrutacyjna, nie poniosłaby Pani dodatkowych kosztów:)

Joanna
Pracownik
@rozczarowana na maxa

Szanowna Pani, bardzo nam przykro z powodu Pani niezadowolenia. W firmie zatrudniamy osoby niemające doświadczenia w branży ubezpieczeń, dlatego weryfikujemy to również podczas rozmowy rekrutacyjnej, gdzie warunki są otwarcie omawiane z kandydatem przed rozpoczęciem współpracy. Do zadań managera należy budowanie, wspieranie w rozwoju i motywowanie zespołów sprzedaży. Wiedza i wsparcie wytrawnego mentora świetnie sprawdzają się w praktyce zawodowej, dlatego też zależy nam na współpracy z osobami doświadczonymi w zarządzaniu i rozumiejącymi wyzwania ludzi, takimi którzy będą potrafili ich wspierać i rozwijać. Z poważaniem Joanna Zaczek

LPA
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w firmie od roku. Powiem szczerze, że doznałam ogromnego szoku czytając tyle negatywnych komentarzy. Chciałam zatem sprostować pare kwestii: - rekrutacja - faktycznie jest wieloetapowa, dosyć późno dowiadujemy się o biznesplanie. Fakt jest jednak taki, że firma zatrudnia wyłącznie osoby aktywne na rynku pracy, nie spadochroniarzy. Jeśli ktoś na końcu rekrutacji podejmie decyzję, że to nie dla niego, to jaki tu widzimy problem? Nikt na lodzie nie zostaję, zatem o co cały ten szum? - biznesplan - wg mnie podstawa do założenia własnej działalności. Bez niego nikt nie osiagnie sukcesu. Na znajomych głowie uczymy się profesji i prosimy o dalsze rekomendacje, aby wybić się się rynek zewnętrznych. Z doświadczenia mojego i moich kolegów mogę powiedzieć, że klientami firmy stała się dosłownie garstka naszych znajomych. W żadnej firmie nikt nie poda Ci klientów na tacy, a zimne bazy to ostateczność - zarobki - również w dużym skrócie - dużo pracujesz, dużo zarabiasz. Nie licz na zbijanie kokosów za popijanie kawy w oddziale - urlopy - faktycznie pierwsze dwa lata pracy warto jest trochę odpuścić i nie wybierać się ciurkiem na 3- tygodniowe wczasy. Jeśli podchodzisz do swojego zawodu, jak do biznesu, sprawa jest oczywista. Jeśli nadal chcesz pracować na etacie, zostań tam, gdzie jesteś. Proste - atmosfera w pracy - najlepsi ludzie, jakich kiedykolwiek spotkałam na swojej zawodowej drodze. Wsparcie merytoryczne 24 na dobę. Owszem, są plany, czasem trudne do realizacji, ale w końcu pracujemy w sprzedaży, liczy się wynik. Trzeba przyodziać czasem twardą skorupkę ... REASUMUJAC: Praca w Unum nie jest dla każdego, nie ma co tego ukrywać. Ale nie ze względu na złe warunki pracy. Praca agenta ubezpieczeniowego to jeden z najcięższych kawałków chleba, jaki można sobie wyobrazić. Tylko Ci najlepsi i najbardziej zdeterminowani przetrwają. Trzeba mieć szereg cech charakteru i predyspozycji, żeby odnieść tu sukces. Po to jest właśnie tak złożona rekrutacja, żeby samemu odpowiedź sobie na pytanie - czy ja się do tego nadaje? Ps: a swoją drogą rozwiązania ubezpieczeniowej na życie naprawdę mamy najlepsze;)

Anna
Klient

Niestety kontakt z firma zerowy. Jak podpisać umowę i płacić składki to ok, bardzo dobrze.... Jak zgłosić szkodę to i trzy, cztery tygodnie nie odpowiadają. Nie pozostaje nic innego jak kontaktować się z nimi poprzez Prawnika.

JP
Były pracownik

Firma znakomita, ale do 2015 roku kiedy kiedy tworzyli ją ludzie z wielką klasą, tacy jak Pan Zenek, czy Bronisław. Potem niestety doszła do zarządzania typowa hołota, która zniszczyła tą firmę, bo została im raptem połowa działu sprzedaży. Nie mają pomysłu na nią.

Ada
Były pracownik
@JP

Zgqdza się. To już każdy wie o tzw. zarządzaniu butikowo- botoksowym. Brak absolutnie polotu, o pomyśle nie wspomnę. Jest tylko obrośnięta w piórka bezczelność i pogarda dla ludzi. Szkoda.

Ada
Pracownik

Firma puszy się, że pracują w niej ludzie tylko z wyższym wykształceniem. Niech pokaże swoją maturę (czy zdaną uczciwie) jedna z pań zajmująca poważne stanowisko. O jej wykształceniu krążą legendy .

Marry345
Kandydat

Rekrutacja składa się z kilku etapów - najpierw jest kilka spotkań na temat tego, czy zajmuje się firma, jak wygląda. Na ostatnim spotkaniu nagle dowiadujesz się, że masz sprzedawać ubezpieczenia ("proponować, przedstawiać" etc.) wśród swoich znajomych i bliskich i dopiero potem oni [Ci znajomi, rodzina] Cię "wybijają" do grupy znajomych znajomych. Szczerze, nie miałbym ochoty sprzedawać czegoś takiego "mojej mamie". To taki krótki opis - być może nie masz ochoty w ten sposób pracować, oszczędź sobie czasu na rekrutację w Unum. Jeśli sprzedaż to praca Twoich marzeń, i nie masz oporów, żeby zachwalać ubezpieczenie Unum swojej ciotce, to pewnie jesteś idealnym kandydatem - do rozważenia. Jeszcze dopowiem, że po trzecim czy czwartym etapie masz do sporządzenia "biznesplan", tzn listę chyba ok 200 osób, a przynajmniej ponad 100 osób ze swojego najbliższego otoczenia (rodzina, znajomi, krewni, przeyjaciele), którym potencjalnie możesz przedstawić ofertę (dlatego tak dużo, bo i tak nie dasz rady wszystkim sprzedać produktów Unum). Ogólnie musisz sprzedać ok. 3-4 polisy tygodniowo na okresie próbnym (to też zależne od tego, ile chcesz na okresie próbnym zarabiać). Jeśli nie masz takich osób, którym opchniesz produkt Unum, to chyba praca nie dla Ciebie.

Jam
Klient

Odradzam każdemu . Zostałem wprowadzony w błąd i naciągnięty przez pracownika oraz firmę unum !

Małgosia
Pracownik
@Jam

Szanowny Panie, chętnie poznamy więcej szczegółów, zachęcam do kontaktu, abyśmy mogli wyjasnić tę sprawę: +48 660 755 238 malgorzata.moranska@unum.pl

jan
Klient

Absolutnie nie poecam, a wrecz odraczam ! Przedstwicienie, akwizytorzy wprowadzaja w blad, rowniez zostalaem naciagniety przez ta firme .

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Unum Życie TUiR S.A?

Małgosia
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Czy pytanie dotyczy struktur sprzedaży czy Centrali spółki?

Jan
Kandydat
@Pytanie

Za długo ????

Jony

PORAŻKA ubezpieczeniową. Polisa numer 520941 Nie jestem bez imienny więc podaje numer polisy. Firma która niestety nie wypłaca odszkodowania. Manipuluje faktami! Przekręca fakty na swoją korzyść!!! kontakt z osobą która teoretycznie opiekuje się osobą. BRAK KONTAKTU. Bo inaczej tego nie nazwę. Przestrzegam wszystkich. Tłumaczenie na zasadzie idąc chodnikiem... Hm trzeba było iść trawnikiem może było by lepiej!

Małgosia
@Jony

Dzień dobry, Naszą misją i celem działalności jest wypłacać klientom należne świadczenia, zgodnie z umową i warunkami ubezpieczenia. Jeśli ma Pan zastrzeżenia dotyczące działania naszej firmy, zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem 22 329 30 99 dostępnym w godzinach od 8-17. Z pozdrowieniami Małgorzata Morańska

walcz o swoje
Pracownik
@Jony

Od takich rzeczy są sądy i prawnicy, warto się do nich zwrócić.

Alter Jony
Pracownik
@Jony

Bzdury wypisujesz... nie wiem czy masz świadomość ale taki numer polisy i sprawa nie istnieje. Może pomyliłeś firmy człowieku.

Iwona
Klient
@Jony

Potwierdzam. W 2021nic się nie zmieniło. Kasę ze składek biorą, wypłacać nie chcą. Szkoda czasu na dyskusję. Ciekawą matematykę stosują przy wyliczaniu wszelkiego rodzaju terminów. Ok 5 tygodni od 11 mają to u nich połowa marca - to taki przykład z życia wzięty Moja sprawa jest jeszcze świeża więc skonsultuję ja z Prawnikiem. Kontaktu brak.

Małgosia
Pracownik
@Iwona

Pani Iwono, chętnie przeanalizujemy Pani sprawę. Zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta pod numerem 22 329 30 99 dostępnym w godzinach od 8-17. Z pozdrowieniami Małgorzata Morańska

Zocha
Klient

Matko, jacy z nich ciemiężyciele :) Tam się chyba nie da pracować! Z drugiej strony kolega z banku mówił, że w bankowości mają opinię firmy z najlepszymi produktami w branży, a to chyba dla niektórych może być duży plus.

Ajs
Kandydat
 Pytanie
@Zocha

Dlaczego używasz zwrotu "jacy z nich" skoro sam zasiadasz w ich menegmencie? Miało być chyba " jacy z nas" ????

Kandydat
Kandydat

Niestety, firma pomimo swojego modelu marketingowego i budowania wizerunku fantastycznego pracodawcy, strzeliła sobie w kolano aż nadto. Rekrutacja na stanowisko Managera Sprzedaży jest prowadzona w województwie, w którym to nie ma oddziału. Ponoć ogłoszenie zostało omyłkowo dodane. Omyłka wydarza się już trzeci raz - dostaję maile o nowych ogłoszeniach, więc widzę. Teraz podejrzewam, że to było czyste kłamstwo. Rozmowę ze mną przeprowadziła Pani Dyrektor, która godzinę mówiła praktycznie o sobie i swojej historii. Na koniec próbowała mi zaoferować stanowisko agenta, gdyż 11 lat temu w moim CV pojawiło się takie stanowisko i „pewnie bardzo by mi zależało na takiej pracy”. Skandal. Zaproszenie na kolejny etap - osobiste stawiennictwo w oddziale 200km oddalonym od miejsca wykonywania pracy. Tutaj okazało się, że ogłoszenie zostało omyłkowo na moją lokalizację wystawione i bardzo mi dziękują, bo praca polega na pracy w biurze, na miejscu. Kompletnie nie było o tym mowy w ogłoszeniu. Ponownie oferta się pojawia. Strata czasu i ostrzeżenie dla poważnych ludzi.

Ciekawy
Pracownik
 Pytanie

Unum podaje w swoich polskich materiałach informacyjnych (fact_sheet.pdf), że działa w Polsce od 21 lat "do 2018 roku pod nazwą Pramerica Życie TUiR SA". Z rejestrów handlowych wynika, że Unum Group kupiło w 2018 r. polski oddział "THE PRUDENTIAL INTERNATIONAL INSURANCE HOLDINGS, LTD.". Więc moim zdaniem 1. Unum działa w Polsce od 3 lat (a nie od 21), 2. jestem ciekaw jak przed zakupem Unum mogło działać w Posce pod nazwą "Pramerica". Może ktoś rozwieje moje wątpliwości?

Zostaw merytoryczną opinię o Unum Życie TUiR S.A - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Unum Życie TUiR S.A