Czy mógłby sie ktoś podzielić wiedzą dot. zarobków na stanowisku project manager? Dzięki
Ile zarabia na start mechanik lotniczych i Mechanik Wsparcia - Blacharz/ Ślusarz?
Jaka atmosfera jest między działami w Lot Ams?
Witam wszystkich Mam pytanie czy ktoś ma wiedzę na temat stanowiska Magazynier w narzędziowni? Obowiązki,zarobki ,godziny pracy. Rozważam propozycję. Dzięki z góry za jakiekolwiek info.
Stanowczo nie polecam, najgorszą firma z jaką miałem do czynienia. Człowiek ambitny i pełen motywacji szybko traci tu jakikolwiek zapal do pracy i chęć do życia. Niemile widziane jakiekolwiek pytania czy prośby o podzielenie się wiedzą lub doświadczeniem, koniecznosc przepraszania wrecz za zawracanie głowy starszym wspolpracownikom. Ogolnie panujące przekonanie ze pracownik powinien po stopach całować kierownictwo ze pracuje w tej cud miod firmie i moze samolotu dotknąć. W glowie sie nie mieści zostawianie pracownika bez uprawnien i doświadczenia samemu sobie, przy tak odpowiedzialnych zadaniach. Jednoczesnie stawianie nierealnych wymagań i wywieranie presji na niedoświadczonym pracowniku. Przepisy BHP nie funkcjonują w tym miejscu, asertywnosc traktowana jako niesubordynacja. Wielokrotna koniecznosc narażania zdrowia przez brak podstawowych narzedzi do pracy. Kierownictwa to nie obchodzi, zadanie ma być wykonane. Masz zastrzeżenia do warunków pracy? Licz sie z tym, że kierownictwo będzie sie mścić nie udzielając Ci np. urlopu. Obrażanie się kierownika na pracownika za pobyt na L4. Wieczne proszenie sie o jakiekolwiek szkolenie. Nagminne wymuszanie na pracowniku używania sprzetow bez uprawnien, bo kierownictwo nie potrafi załatwić szkolenia. Przy przyłapaniu pracownika przy takim procederze kierownik oczywiście umywa raczki i udaje ze nie wie o co chodzi. Najczesniej powtarzane słowo w hangarze to "lacha", co wlasciwie wyczerpuje temat jakości obsługi. Nie mam pojecia jakim cudem te samoloty przechodzą kontrole i w ogole nadają się do użytku po pobycie w tej pozal sie boze firmie. (usunięte przez administratora)codzienne przypominanie ze nikt nie jest niezastąpiony. Wśród młodych wyscig szczurów w podlizywaniu sie kierownictwu, bo oczywiście tylko najmilsi sercu kierownika sa brani pod uwagę w kwalifikowaniu do szkoleń na typ SP. Pensja smieszna za tak odpowiedzialna prace. W trakcie pandemii firma potrafiła informować pracownika z dnia na dzień o decyzji rozwiązania/nieprzedluzenia umowy. Aczkolwiek to jest najlepsza rzecz, jaka moga dla pracownika zrobic, bo praca w tym miejscu grozi choroba psychiczna.
Mnie to ściska jak to czytam. Gdzie ty się człowieku obracałeś w tej firmie, bo chyba nigdy cie nie spotkałem. Może to dobrze, żejuż cię tu nie ma, jak całowałeś kogoś po nogach. Nie wiem co to za kierownik, ale ja takiego nie znam. Dowiedz się człowieku co to jest plan urlopowy i dopiero pisz. Teraz stoi tu tyle samolotów, że urlop to w zasadzie jest wyjątek, ale jak nie wiesz kiedy jest sezon w tej robocie, to lepiej faktycznie szukaj innej. Braku narzędzi to nie skomentuję... patykiem robisz odwierty?
Wobec tego jesteś oblubieńcem kierownictwa o których mowa ... Jeżeli tego nie widzisz to dobrze musisz dziobać
Niestety ale kolega EX napisał prawdę. Niby teraz jest lepiej ale jest to poprostu tylko kolejny kamuflaż nieporadności zarządu. Szanowny panie Broda nie ma nic złego w lizaniu pupki o ile to ty jesteś lizany.....
W jaki sposób jest to kamuflaż? Fajnie by było, jakbyś wyjaśnił, bo żaden konkretny minus tej pracy nie wynika z twojego komentarza nadal. Coś wciąż jest niezgodnie z zapewnieniami zarządu?
Całkowicie się zgadzam, tzw. Januszex a nie poważna firma. Wszystko co zostało napisane powyżej jest niestety zgodne z prawdą. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu, jeśli ktoś ma ambicje i liczy na rozwój to nie w tym miejscu.
Ten oryginalny komentarz ma już 2 lata, to mówisz, że nic się nie zmieniło w firmie od tego czasu? Przełożeni nie reagowali w ogóle na takie praktyki ze strony kierownictwa? Mówię tu np. o odmawianiu urlopu czy łamań zasad BHP. A jak z samymi warunkami finansowymi, stawki poszły w górę?
Witam, ile płacą obecnie w szrotAmsie? Jako fitter i jako B1? Czy na stołówce dalej dostępny jest salceson z grilla? Dziękuję i pozdrawiam wszystkich bedoków.
Jestem ciekawy jak wygląda praca w shopie NDT, kontretnie mechanik w obszarze badań nieniszczących. Czy praca polega tylko na badaniach ndt i boroskopii? Czy kandydat aktualnie bez uprawnień, ale z chęcią zrobienia jest brany pod uwagę? Jaka jest stawka dla nowego oraz czy/o ile wynagrodzenie jest zwiększane po uzyskaniu uprawnień? Słyszałem, że specjaliści z tej dziedziny potrafią dość dużo zarobić, interesuje mnie jak wygląda to w lotams. Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
Siema, chlopaki zaczynaja od 5000 a mega doswiadczeni za papierami NDT 10000. średnio po 5 latach 7000 + 20 premii dostaniesz
Cześć Chciałabym zapytać wysokość wynagrodzenia dla mechanika liniowego. Ile trwa wykonanie praktyki do licencji b2 ¿ Czy jest możliwe przeszkolenie na typ jak tak to w jakim odcinku czasu¿ Jak wyglada grafik pracy, nadgodziny sa oddawane w postaci dni czy płacone ¿
Dobrze, że jest poruszony wątek pracy jako mechanik liniowy. I mnie też ciekawi kwestia umowy. Dadzą UoP? Czy i jest też jakaś opcja na b2b?
Polecam. Zatrudnią cię na UCP, UoP czy B2B, co tam chcesz. Co do B2 - 1100h pracy typowo ba B2, tego oczekuje obecnie ULC. Ciężko
A osoby bez doświadczenia tutaj nadal są przyjmowane? Bo widziałam tutaj opinie, że kiedyś osoby bez doświadczenia były zostawiane same sobie ze swoimi obowiązkami. Teraz jakieś szkolenia są, która pozwolą się wdrożyć w obowiązki?
na jakie zarobki może liczyć osoba po technikum jako fitter?
Witam.Jakie są stawki dla lakiernika ?
Cały czas tak pracujecie? No to od razu daj znać, czy to obowiązkowe na 100%, jeśli faktycznie tak jest. I jak rozliczane są nadgodziny w firmie, oddają dni czy wypłacają pieniądze?
No ale chyba nie codziennie? Macie jakieś wolne po 12-godzinnym dniu pracy? Jak wygląda grafik? I premię za co można uzyskać?
Cześć, czy jest tu ktoś kto pracował w firmie w dziale administracji lub w HR? Interesują mnie zarobki w firmie ?
Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku Lakiernik ?
Obecnie zarobki w LOTAMS 4000 brutto +20 % premii. Po dwóch latach egzamin na wyższe uprawnienia i płacą około 4500-5500 brutto +20% premii. Po 5 latach egzamin na UC i w tedy 5500-7000 brutto + 20% premii. Ponoć lakiernicy od 4500 brutto + 20% premii
4000 tys i w tym (usunięte przez administratora) po 12 h dzień, i noc i wszystkie weekendy. Zenada
Nie możesz pracować wszystkich weekendów, bo ci kadrówki nie pozwolą nawet jak chcesz. Nie ma takich grafików. Głupoty piszesz. Zarobków nie znam, ale nie opowiadaj o grafikach.
Żenada noce świetna po 12 h za 3 tys i jeszcze (usunięte przez administratora) że musisz z wolnego przyjść
O zarobkach 7000 brutto po 5 latach z UC (o ile będziesz nominowany do nich, bo to rzadkość) możesz zapomnieć. Nawet po 8 latach przykładni pracownicy takich pieniędzy nie mają.
Odpisuję już hurtowo na wpisy, bo mnie trochę irytują... skąd taka wiedza? Akurat szkolenia i uprawnienia są nadawane.
Przecież napisałem ze od 5500-7000 po 5 latach chłopaki dostaja przewaznie 6000 obecnie + 20 % premii ( przeważnie) na UC uprawnieniach. ostatnio od nas młody zdał egzamin na UM2 dostał 5500 +20% ale faktycznie stara sie byk jeden. Średnia kadra Blacharzy maja od 6000 nawet ponoć po 8000 plus premia wiec fajna już kasa.
A ta premia to za co? Macie jakieś normy do wyrobienia? Czy każdy może liczyć na te 20% zawsze?
zmieniło się wszsytko. Dużo więcej dają teraz. mi przynajmnije się poprawiło. 6000 bez premii
Premia zawsze jest. daja jakies zadania ale to i tak sie robi, wiec co za róznica. jak cos sknocisz, to ci nie dadza.
Jak wygląda sprawa grafiku w Lot Ams. Czy pracodawca idzie na rękę?
Nie ma takiej możliwości nawet jak masz coś ważnego albo chłopaki studia to nie chcą zamienić jedyne wyjście to urlop na żądanie
Ja tu nowy jestem na portalu, ale jest jakaś lipa z opiniami. Nie mogę zmienić sobie grafiku na indywidualny, bo moja zmiana chodzi razem i ja też powinienem, ale nigdy nie miałem problemu z urlopem. Każą robić plany urlopowe, ale to wszędzie było dla mnie normalne. Później i tak mogę to zmienić. Nie studiuję, to nie wiem jak to jest rozwiązane w bazowej i na starcie, ale na warsztatach wiem, że można było zmieniać grafik i wziąć np pracę w sobotę, bo zajęcia były w piątek. To samo z sobotami, można było wziąć takie, kiedy nie było zjazdów. Nikt nie robił problemu.
pierwszy raz słysze. studiowałem i grafikbez problemu chlopaki ukladali pod moj plan studiow. nie wiuem gdzie pracowales ale bez kitu z grafikiem to nie problem
Na jakie Zarobki można liczyć jako mechanik z modułami b1.1 i b1.2?
Nie wiem, ale sama się zastanawiam czy maja tutaj jakieś doszkolenie jak ktoś nie ma ogromnego doświadczenia? Mój znajomy akurat pracy szuka.
Czy w Lot Ams są szkolenia zewnętrzne?
Można w niektórych miejscach. Jak jesteś inżynierem to w Stanach, mechanicy mają szkolenia na miejscu, ale na część szkoleń lecą za granicę, przynajmniej kiedyś tak było. Lotams ma swój dział szkoleń technicznych i chyba nikt nie widzi potrzeby. żeby wychodzić poza firmę. Całe uprawnienia można zrobić wewnątrz i jeszcze onjoba, bo tutaj stoją samoloty.
Pracowałem 6 lat w jednym z warsztatów. Miałem utrudniony dostęp do dokumentacji, często prosząc kierownika o pomoc dotyczącą naprawy słyszałem „znajdź sobie”. Z miesiąca na miesiąc co raz więcej durnych obowiązków, żeby zatrudniani w czasie pandemii pociotki mieli jakieś zajęcie. Dużą cześć drobnych narzędzi kupiłem sam (podobnie jak współpracownicy), nie mogąc się doprosić kierownictwa o zakup. Olbrzymia część współpracowników nie rozumie nic z tego co wyczyta w dokumentacji, od starszych pracowników wymaga się perfekcyjnej znajomosci komputera, przez co te są non stop zajęte. Ciagle brakuje materiałów, ponieważ handlowcy wszędzie szukają oszczędności. Z każdym tygodniem pojawiają się coraz durniejsze pomysły szefostwa, nie mającego kompletnie pojęcia jak wyglada charakter pracy swoich podwładnych. Zarząd robi wszystko, żeby zamienić te firmę w korporacje, wszędzie zaczęły się pojawiać zielone i czerwone słupki, dedlajny, wyniki etc. Wszystkie braki tłumaczone są oszczędnościami w firmie, podczas gdy ta wydaje mnóstwo pieniędzy na moim zdaniem bezsensowne zakupy typu kupno monitorów pokazujących słupki lub remont części asfaltowej drogi w środku pandemii. W mediach społecznościowych obrzydliwa propaganda sukcesu, jednak rzeczywistość wyglada zupełnie inaczej. Nepotyzm oraz kolesiostwo w najczystszej postaci. Przełożeni z reguły nigdy nie powinni pracować w lotnictwie, jednak są awansowani bo donoszą lub w inny sposób są kierownictwu wygodni. Jesteś ambitny? Wspólpracownicy oraz widok paska co miesiąc szybko cię zniechęci. Po czterech latach 4000zl brutto plus 20 procent premii, na jakiekolwiek uprawnienia czekałem ponad trzy lata. Zdarza się, ze firma ucina wynagrodzenie z nadgodzin lub nie płaci w ogóle, pozwalając jedynie odebrać przepracowane w nadgodzinach godziny. Zatrudnia sie trzech kontraktorów za olbrzymie (jak dla etatowego pracownika) pieniądze i oddelegowuje do nich dwoch zatrudnionych do pilnowania, przez co dwóch pracowników jest wyłączonych z pracy. Jesteś na uop - jesteś dla firmy śmieciem. Na szczęście oprócz perfidnych donosicieli oraz karierowiczów jest garstka bardzo szlachetnych ludzi, otwartych i skorych do nauki oraz pomocy. Jeśli myślisz o pracy w LOTAMS serdecznie polecam. Charakterystyka pracy w tej firmie zrobi z ciebie twardziela, jeśli uda ci się czegoś nauczyć to świat stanie przed tobą otworem tak jak przede mną teraz. Firma trzyma się tylko na przysłowiowych trytytkach oraz dobrej woli wyzyskiwanych przez górę mechaników. Oprócz tego mnóstwo absurdów dnia codziennego, które nie sposób opisać. Podsumowując: nie śmieje się w cyrku ten, kto pracował w lotamsie. Wszystko na szczęście mam już za sobą - zdobyłem doświadczenie i uciekłem na kontrakt, szkoda ze tak późno bo zszarganego zdrowia psychicznego nie zwrócą mi żadne pieniądze. Nie bez powodu o firmie mówi się, ze jest kuźnią talentów, niestety, ci utalentowani czy tez ambitni nie są tam mile widziani.
Cześć, zaczynam dopiero swoją przygodę z branżą lotniczą. Kończę właśnie studia lotnicze i zaczynam rozglądać się za pracą jako mechanik lotniczy by uzyskać licencje i zacząć pracować kontraktowo. Masz jakieś rady odnośnie zdobycia doświadczenia do licencji u nas w kraju? Polecasz jakieś firmy obsługowe na start?
Cześć, niestety nie jestem w stanie ci doradzić w tej materii. Jako pracownik warsztatowy nie miałem potrzeby zdobywania licencji, jednak myślę że dobrą rzeczą może być prowadzenie książki mechanika lotniczego, w której dokumentujesz swoje doświadczenie. Nie wiem jak wyglada charakterystyka pracy w innych firmach w kraju, co do szukania pracy na kontraktach polecam wspomnianą już tutaj stronę aviation job search. Pozdrawiam
W tym kraju Lotams to na początek jedyny rozsądny wybór. Ma wszystko co trzeba do nauki (w tym szkolenia). To cenne. Jak chcesz zacząć, to nie ma lepszego miejsca. Może i zrobi z ciebie twardziela, ale jak stąd wyjdziesz, to mięczaków będziesz jadł na śniadanie. Jak chcesz mieć świat przed sobą to zainwestuj i zacznij tutaj. Zrobisz licencję i kurs na EMB, do tego trochę praktyki, może kurs na 787 i tak mija 10 lat, a Ty jesteś najbardziej chodliwym towarem na rynku. Jak chcesz to idziesz na b2b, jak chcesz zostajesz na umowie. Niech mówią co chcą, a ja na prawdę lubie te bazę. Ludzie są ok, szef ok, organizacja jak to w takich kolosach może być lepsza, ale bez przesady... zastanawiam się czy hejterzy tutaj dostali łomot na rynku, czy tylko narzekają.
Świeży inżynier na ile może liczyć?
Potwierdzam- omijać. Wykształcenie nie ma dla nich żadnego znaczenia. Myśle ze lepiej im się współpracuje z osobami po technikum które nike są mocno rozwinięte intelektualnie. Również NIE zgodzę się z tym ze to dobra Firma na 1 prace. Dzieciaki po technikum przychodzą do amsu i nabierają złych nawyków. To jes Firma dla osób chcących dorobić na emeryturze lub kontraktach którzy nie boja się użycia swojego numeru licencji do podpisania przeglądu.(usunięte przez administratora) Jak nie jesteś ich (usunięte przez administratora)albo nie donosisz to Cię (usunięte przez administratora). Zarobki 3500 brutto Fitter, po kursie 5 brutto (jak się doczekasz na aneks), B1 6,500 brutto. Żart. Oczywiście pełen etat. Ambitni nie mogą tam pracować bo się wykończą psychicznie. My jako start czekamy tylko na otwarcie granic i spadamy w inne miejsca. Nikt z nas już dłużej nie będzie narażać swoich licencji. Kierownicy zmian wybierani za plecami- donosisz- jesteś KZ. W hangarze- (usunięte przez administratora)- możesz być brygadzistą i wyżej. (usunięte przez administratora) Mechanicy bez języka, samolot na trytytce. Zgłaszane skargi do samej góry- maja gdzieś. Ta Firma to nadal komunistyczny beton. Całymi rodzinami siedzą. (usunięte przez administratora)ze związków zawodowych rozlicza księgowość kontraktorsów. Teraz chcą wyrzucić 250 osób. Swoich nie wyrzuca wiec pewnie oberwą ci najbardziej ambitni bo się pozbędą problemu i przestaną stękać jaka jest (usunięte przez administratora). Ze świecą szukać tam dobrych mechaników. Zarówno w hangarze jak i na starcie jest takich niewielu. Cześć już straciła prace bo się nie godzili z warunkami i polityką firmy. Donosicielstwo, nepotyzm, zamiatanie pod dywan błędów obsługowych. Niech tylko się skończy covidowy cyrk to zobaczycie kto im tam zostanie.(usunięte przez administratora)
Niestety ale potwierdzam wszystko co napisane wyżej. Może zgłaszać wiele spraw, wszystko będzie zamiatane pod dywan, a jeśli ktoś stwierdzi, że jesteś przez to niewygodny, dostaniesz wypowiedzenie (bardzo popularne w firmie wobec osob które chcą o coś walczyć). Związki, komisje wszystko ustawione przez zarząd, przecież swoich rodzin nie będą karać. Szkoda nerwów na tą firme, zarobki marne i jeśli nie masz tutaj rodziny raczej nie masz czego szukać. Połowa mechaników nie zna angielskiego w stopniu komunikatywnym, fitterzy pracują bez nadzoru. Ludźmi z techników nie da się robić przeglądów i zapewniać obsługi.
Nie wiem na ile może liczyć świeży inżynier-mi z doświadczeniem obsługowym (w LOT AMS) i wykształceniem wyższym zaproponowali 3000+20% premii brutto, co daje jakieś 2600 na rękę i umowę na 3 miesiące. Oczywiście, po trzech miesiącach możliwa negocjacja stawki. Zaznaczę, że po okresie próbnym przy okazji zatrudniania zaraz po studiach na stanowisko mechanika też stawka miała być podniesiona, UWAGA spojler: nie została. Z takimi warunkami nikogo sensownego nie znajdą, a podobno szukają na cito. Życzę powodzenia
Na rozmowie obiecali gruszki na wierzbie że nie wiadomo ile dostanę. No dobra wynegocjowałem stawkę, przychodzi dzień umowy a stawka widniejąca na niej dużo mniejsza pytam się co to ma być przecież inaczej rozmawialiśmy na co oni że będą podwyżki i aneksy 3000 tyś to wszystko co dostaniesz byli i tacy co im 2500 dawali śmiech na sali. Firma (usunięte przez administratora) i omijać z daleka w Biedronce na kasie więcej dostaniesz. Strefowi na 45 slocie na 4 hangarze to największe opierdalacze na zakładzie nic sami nie zrobią walą (usunięte przez administratora) głupoty i pograć na komputerze w pasjansa. Straszne (usunięte przez administratora) ze strony ludzi na wnętrzu niby ludzie wykształceni ale słoma z butów wystaje. Jak chcesz się nie narobić i nie zarobić to zapraszam strefowy wyciąga ludzi na papierosa co pół godziny. Na cały dzień pracy to możesz 2 godziny popracować a resztę czasu leżeć odłogiem i nikt ci nic nie powie. Firma dobra do cofania się w rozwoju.
Nie znam całej firmy, ale jak jesteś po czymś z samolotami, to najlepiej iść do produkcji albo planowania. na produkcji na początek mało, ok 4tyś, ale jak chcesz być mechanikiem to masz przed sobą szansę. W planowaniu są za to spoko. Jak nic nie umiesz, to nie dostaniesz na początek spektakularnej kasy, ale szybko to się może zmienić.
Jak wygląda praca na wydawce narzędzi? Wiem co to młotek, śruba, okręt i śrubokręt, ale czy to wystarczy? Jaka płaca?
Hej, większość ludzi w tej firmie nie ma pojęcia o tym co robi więc tym się nie przejmuj. Nauczysz się z biegiem czasu. Albo i nie. Dwa lata temu mój znajomy dostał propozycję 3500 brutto na start plus 20% premii i rzekomą podwyżkę po kilku miesiącach. Bardziej opłacało mu się zostać kurierem.
Ja zacząłem prawie 3 lata temu i dostałem pieniądze tak jak obiecali. zainwestowałem trochę czasu, ale chcę mieć licencje o duży kurs. wtedy płaci Lotams i cały świat. Z pieniędzy mechanika da się dobrze żyć, a ja do tego lubię samoloty. Jak twój kolega zaczął w paczkach robić, to powodzenia... oby mu dawali podwyżkę co roku, ale ja nie chcę być listonoszem. Z resztą robili jakąś akcję z podwyżkami i w obsłudze nie wiem, czy ktoś ma jeszcze 3,5.
Dzień dobry wszystkich, Czy w najbliższym czasie planowane są jakieś rekrutacje dla osób świeżo po studiach bądź technikach?
Panie z BR ktore zapewniaja o pewnej w pracy odpowiedza czy maja dla was prace. Takie to mydlenie. Dzisiaj.my dla Was, staze z unii, jutro wy dla nas: za 2400 na reke.przez kolejnych 15 lat. Pytajcie ich zawsze o wakaty. Konkrety.
Panie z BR to jest historia. Nie wiedzą o czym mówią i raczej co robią. Posiedziały chyba w LOT AMS z 6 m-cy i jak nowy Szef rozpoczął podpytywanie o uzasadnienia businessowe projektów tak szybko się zmyły. Ponoć niezły bałagan pozostawiły w poprzednich firmach. Oby LOT AMS zaczął stawiać na jakość i weryfikować zatrudnianych pracowników. Na byle jakość już ich nie stać. Jeśli chodzi o warunki pracy typowy budżet. Praca dla ludzi, którzy chcą w spokoju dociągnąć do emerytury.
Wątpię że w przeciągu paru lat będzie jakaś rekrutacja. Poza tym co ty chcesz robić w tej zakichanej firmie po studiach weź znajdź sobie jakąś inną bo w tej napewno nie osiągniesz sukcesu. Ogólny (usunięte przez administratora) i PRL ludzie którzy tam pracują to małolaty z technikum którzy nie mają pojęcia co robią dlatego też usunęli obsługę lekką która nie ma pojęcia jak wygląda serwis samolotu teraz głąby się albo czegoś nauczą po paru latach albo się zwolnią. Najgorsze jest tam kierownictwo pociotek znajomych z góry którzy już na samym początku (usunięte przez administratora) pracownia starającego się o pracę. Rzekome pieniadzę które mówią na rozmowie że dostaniesz to kłamstwo bo dostajesz o wiele mniej. Pozdrowienia dla kierownika Marcina Kluseckiego który jest największym głąbem w tej firmie i beszczelnie (usunięte przez administratora) ludzi takich powinno się wywalać na zbity pysk. Kolejny typ Adam Wilman który kłamie w żywe oczy. Ogólny nieład i (usunięte przez administratora) przeglądy robione od czapy coś nie działa albo jest zapsute zamaluj albo przykryj czymś nie będzie widać słowa prowadzącego. Ta firma nic nie reprezentuje. Jak wspomniano wyżej dobra żeby sobie dorobić na emeryturę bo z taką kasą to śmiech na sali. Nawet po kursie na który nie wiadomo czy cię wyślą dają 4200 żal. Większość prowadzących to (usunięte przez administratora)którzy olewają robotę i cię zagadują a później mają wonty że coś nie jest zrobione. Najgorsza firma w jakiej pracowałem.
No ta i to tego "Dino" Barbasiewicz (usunięte przez administratora) który pracuje tam parę lat i się śmiał z ludzi którzy przyszli na zsyłke do niego na wnętrze że nie dadzą rady a po chwili oni śmieli się z niego bo sufit chciał montować nie w tą stronę.I to ma być prowadzący strefę ? Wielki w gębie a bezmózg jakich mało. Wydaje mi się że ludzie tam pracujacypracujący
Jakie narzędzia pracy zapewnia Lot Ams? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Niestety ale takie rzeczy mogą liczyć nieliczni, a skoro o to pytasz to znaczy, że nie należysz do tego grona - wyższa stanowiska tylko po znajomości albo rodzinie. Poza telefonem służobowym raczej nic nie dostaniesz.