nie polecam w ogóle, na rekrutacji 2 etapowej wszystko pięknie i oczywiście zadzwonimy jak będzie decyzja negatywna czy pozytywna to zadzwonimy dodam że rozmowa była 3,5 miesiąca temu nikt się nie odezwał, nie polecam maja ludzi za nic
One same nie wiedziały na kogo :) Incydent, czy coś. Ciebie się będą pytać co u nich taka osoba robi od nich się niestety nie dowiesz. To taki poziom żenady :) Uważam, że zmarnowały 11 min mojego życia.
Polecam pracę w firmie Polkomtel. Plus to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce. Może teraz zarobki nie są zadowalające, ale wkrótce się to wszystko zmieni. Pozdrawiam pracowników oraz klientów :)
A kim tutaj jest ta osoba? Czy jakby iść do szefostwa z tym tematem to nagle będzie to zainteresowanie? Swoją drogą ile czasu trwa onboarding?
Firma powinna się nazywać Januszex, ogólnie bardzo chałupniczo i źle traktują ludzi, mają do tego niekonkurencyjne stawki.
No mi to pewnie dostanie 1000 bo inaczej będzie darła się i latała po całych przycach i zawsze jak niedostaje tego co chce. Dziś dają te ochłapy tj. Papier na 500 brutto czyli (usunięte przez administratora) człowiekowi w twarz a przez pół miesiąca ludzie siedzieli na mniej niż najniższa krajowa i firma miała gdzieś obowiązujące przepisy prawa.
Polecam pracę w firmie Polkomtel. Plus to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce. Pracownicy, których znam są bardzo zadowoleni z pracy. Pozdrawiam :)
To teraz Pawełku jak już tak zachwalasz ze Polkomtel to najszybcej i najlepiej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce napisz jak Polkomtel (Plus) wypadł w rankingu pt "Najwiekszy odpływ Klientów". Pochwal się
Praca na stanowisku specjalista ds. Ochrony danych osobowych. Dział ten boryka się z(usunięte przez administratora) brakiem szacunku do pracownika. Nie polecam tego stanowiska w tej firmie.
Dzień dobry wczoraj zapłaciłam ostatnią ratę za telefon i do dzisiaj nie został odblokowany
Polecam pracę w firmie Polkomtel. Plus to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce. Pracownicy, których znam są bardzo zadowoleni z pracy. Pozdrawiam :)
Zadowoleni bo zawierając umowy umieją kłamac w styczniu 23r zawarłam umowę na 50 zł miesiecznie Umowy nie otrzymałam i nie dana mi to przeczytania tłumacząc ze to wiecej o óó o ochronie i przetwarzaniu danych .A tu po roku przychodzi wezwanie zeby płacić po 80zł a nie 50,-zł bo Disney + został po roku jako promocja dodany
Nie polecam, pracując tam krótko nabawiłam się nerwicy, a moja samoocena po pracy tam dzięki super liderce, która wiecznie się darła i uważała że jedynym słusznym sposobem odpowiedzi do klienta jest pisanie wielostronicowych pism, poleciała dramatycznie. Człowiek który nie umie się komunikować jest tam liderem i uważa się za najmądrzejszego a kierownicy nic z tym nie robią mimo wielu skarg. Cieszę się, że odeszłam u już żaden nawiedzony(usunięte przez administratora)
Haha cała prawda, całe szczęście nie byłem z wspomnianej liderki ale ta osoba jest dobrze znana na przycach ze swoich niezgodnych z prawem praktyk co do osób które ma szkolić. Współczuję każdemu kto trafi do pracy na przycach na drugim piętrze, bo czeka go dużo nerwów. Praca tam jest stratą czasu, nie ma mowy o wyrobieniu u tej osoby premii, nie ma mowy żeby po 16 zostawić pracę za sobą, atmosfera straszna, wynagrodzenie niskie, obowiązków mnóstwo. Nie polecam.
Ja to się w ogóle dziwię, że ktoś jeszcze w tym (usunięte przez administratora) pracuje. Odchodziłem stamtąd 5 lat temu do innej komórki i od tego czasu wyłapałem już 3 awanse. A jak tak patrzę po pracownikach, to większość siedzi nadal z takim stanowiskiem jakie miał 5 lat temu. Masakra
Ciekawe którzy to pracownicy są tacy zadowoleni??? Z własnego doświadczenia wiem, że praca w DR wiąże się z ciągle rosnącymi wymaganiami proceduralnymi, niską płacą, atmosferą toksyczną, ciągła inwigilacja
To teraz Pawełku jak już tak zachwalasz ze Polkomtel to najszybcej i najlepiej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce napisz jak Polkomtel (Plus) wypadł w rankingu pt "Najwiekszy odpływ Klientów". Pochwal się
Jaka jest atmosfera w dziale ochrony danych osobowych.
Duża rotacja to chyba jest w całym polkomtelu, w dziale reklamacji jest bardzo duża rotacja i przez dwie osoby udajece liderów na biznesie ludzie co chwilę odchodzą. Widziałem, że są już na ten tamat komentarza i nie tylko mi szanowna pani Ewa (usunięte przez administratora) dala do wiwatu, ta pani wyzywa się i uważa że wszystko wie najlepiej więc jeśli ktoś się rekrutuje do reklamacji polecam dowiedzieć się czy będzie w sekcji klientów indywidualnych czy biznesowych bo tam z własnego doświadczenia wiem, że dwa miesiące pracy wystarczą żeby człowiek się wykończył. Mega dużo rzeczy do zapamiętania, nie wspierająca liderka, systemów mnóstwo, wymagania z kosmosu, a pensja marna.
Niestety, ale na pierwszym piętrze w reklamacjach są podobne historie. Drąca sie liderka, która myśli że jest najmądrzejsza a reszta to idioci. Starzy pracownicy obgadujący wszystkich w koło, nowi pracownicy nie są nawet godni usłyszeć „cześć”, atmosfera jest tragiczna. Za te marne grosze nie warto marnować życia na takie traktowanie. Polecam trzymać się z daleko od działu reklamacji.
Cała prawda, kliki jak w szkole, kółka wzajemnej adoracji traktujące innych pracowników z góry. Do tego praktycznie nie osiągalna do zrobienia norma, żeby wyrobić premie, a podstawowe wynagrodzenie bardzo niskie jak w na warszawę bo 90% pensji idzie na wynajem mieszkania w stolicy. Cały czas przychodzące e-maile odnośnie zmieniających się wytycznych i zwiększające skomplikowanie rozpatrywania reklamacji, a ilość reklamacji do zrobienia się nie zmniejsza. Trzymajcie się z dala od pracy w dziale reklamacji.
Hej, a wiesz że właśnie szukają Młodszego Konsultanta ds. Reklamacji i już mam nawet cv gotowe, żeby aplikować:/ Jak mam się dowiedzieć, do jakich klientów trafię w takim razie? Bo w obowiązkach sa ogólniki, np. kontakt z klientem. Co do tej pensji, to proponują minimalną?
Nie ma znaczenia gdzie trafisz, bo i tak będziesz robił wszystko. Dział reklamacji to miejsce, w którym nie masz co liczyć na awans, rozwój i wynagrodzenie adekwatne do ilości obowiązków. Cięgle zmieniające się procedury, przepisy brak szkoleń, dodatkowe obowiązki, przełożeni bez podstawowej wiedzy do zarządzania, (usunięte przez administratora) na porządku dziennym, obśmiewanie, brak reakcji na zachowania innych pracowników (liderów) krzyczących, chamskie komentarz. Klimatyzacja brudna, kurz i roztocza na każdym kroku. Nie polecam.
Rekrutacja grupowa, około 15 osób. Przedstawienie przez rekruterów warunków pracy i tego czym się będziemy zajmować. W formie slajdów i ustnej. Wypełnienie testów i sprawdzenie dykcji.
Przedstawienie swojej osoby przed innymi. Czym się zajmowaliśmy do tej pory? Dlaczego chcemy pracować w Polkomtelu? Czy mamy jakieś doświadczenie w sprzedaży? Trzeba było wypełnić jeszcze test złożony z 6 obrazków oraz przejść test na dykcję, czyli przeczytanie kilku polskich zdań złożonych z trudnych wyrazów typu "Król Karol kupił królowej Karolinie .... itd"
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Zdecydowanie nie polecam pracy w Polkomtel Dział reklamacji. Przepracowałam tam pół roku i to było najgorsze doświadczenie zawodowe w moim życiu. Na rozmowie rekrutacyjnej przedstawione warunki (słabe ale zależało mi na zmianie pracy). Po 3 msc okresu próbnego miała być podwyżka i tak śmiesznej pensji (3000 netto). Po 3 msc usłyszałam, że są ze mnie zadowoleni więc przedłużyli mi umowę…na kolejne 3 msc próbne oczywiście zostawiając taką samą pensję. Szkolenie obejmuje max 30% tego co Cię potem czeka. Byłam uczona podstawowych rzeczy, ale gdy skończyło się szkolenie, zostałam wrzucona na głęboką wodę. Sprawy dotyczące windykacji? Radź sobie. Gdy pytałam o pomoc zostałam wyśmiana przez jedną z liderek. A gdy popełniłam błąd zostałam zjechana. Oczywiście na głos, na forum by każdy słyszał. Potwornie wulgarne zamknięte towarzystwo. Nowy pracownik nie doczeka się nawet slowa „cześć”. Wszyscy mają Cię gdzieś. No i zapomniałabym - biuro przy Przyce 20 to istny (usunięte przez administratora) Takiego (usunięte przez administratora) nigdy nie widziałam. Tam tygodniami nikt nie sprząta. Ilość kurzu i latające mole są na porządku dziennym. Stara gwardia urządza sobie zawody w zabijaniu robali. Przez ten koszmarny (usunięte przez administratora) co miesiąc lądowałam na L4 bo byłam chora. Po wizycie u alergologa okazało się, że nabawiłam się alergii na kurz i roztocza. Zawsze byłam okazem zdrowia (po zmianie pracy momentalnie wróciłam do siebie pod względem zdrowotnym). Opinie swoją zakończę przytaczając krótką historia zwrotu telefonu służbowego (wydanego nie wiem po co). Musiałam specjalnie jechać na Konstruktorską 4 by oddać telefon. Przy jego odbiorze zostałam ostentacyjnie zlustrowana wzrokiem przez pracownika i usłyszałam tekst „ja bym dla pani jakieś miejsce znalazł, może jako asystentka?”. Mogłabym napisać całą rozprawkę odnośnie moich przeżyć tam. Przestrzegam każdego kto rozsądza tam pracę. Nie idźcie tam. To miejsce to porażka.
Frima dramat, niekonkurencyjne ceny, fatalne traktowanie klientów jak i pracowników, chwalą się wielkimi nowościami które rzekomo zrewolucjonizują ofertę... po czym wprowadzają ofertę HBO+Disney+PolsatBox... na letnie wieczory gdyż podobno tego oczekują klienci :D :D :D jak pracownik nie uraczysz wsparcia czy docenienia w postaci premii... znaczy premia jest, tylko na kazdy możliwy sposób jest ci ucinana, to za tajemniczego klienta, to za test wiedzy, to za brak realizacji jakże istotnego planu na ubezpieczenia telefonów. Przy okazji nie licz na sprawiedliwie wyznaczony plan. Pracujesz w małym mieście? Nie martw się, dostaniesz niewiele mniejszy plan niż punkt w duzym mieście znajdującym się w galerii. (jak mozna sie domyslac, nie robisz planu nie masz dostaniesz lepszych pieniędzy) a wiadomo ze lepiej zeby wieksze pieniądze zarobiło 5% sprzedawców niz 75%. Jeżeli chodzi i klientów? myslisz ze idąc do punktu dostaniesz najlepsza ofertę? Nie, dostaniesz taką ofertę zeby się opłacało dla własciciela punktu gdzyż także oni są (usunięte przez administratora) na pieniądze w kazdy mozliwy sposób i jezeli sprzedawca nie podniesie ci abonamentu to zwyczajnie nie zarobi na takiej umowie i na dluzsza metę punkt idzie do zamkniecia gdyż jest nierentowny. Czy operatorowi zalezy na tym by było duzo punktów obsługi? nie. Robi wszystko by były one zamykane swoja postawą wobec włascicielom punktów, ofertą (karta preepaid jest atrakcyjniejsza od abonamentu). Także ludzie badzcie gotowi ze pracujac bedziecie wstydzili sie spojrzec w lustro a klienci lepiej zeby uciekali bo niedlugo albo bedziecie placic 100zl za numer albo nie zalatwicie zadnych spraw poza infolinia bo nie będziecie mieli gdzie tego zrobic.
Ta firma schodzi na psy. Dosłownie. Do biura pozwalają przyprowadzać piszczącego, szczekającego pieska bo ma lęk separacyjny? Nikt z "ważniaków" się nie zainteresował czy ludzie w biurze nie mają uczulenia na zwierzęta i nikogo nie obchodzi, że pies wyje jak właścicielka odejdzie na dwa metry. Śmiech na sali. Grunt, że piesek słodki no nie?
Zamiast poświęcenia czasu na napisanie tej informacji, wystarczyło jak człowiek podejść do kierownika i poinformować o zaistniałej sytuacji. Ale widać - ktoś ewidentnie czuje potrzebę atencji. I to w godzinach pracy....
Żałosne, pisać opinię na gowork, zamiast pójść do osoby zainteresowanej! Kogoś strach obleciał? Anonimowo zawsze łatwiej, prawda? Żaden "ważniak" nie zauważy kto to napisał. A na marginesie: pies jest maleńki i nie wyje, bo właścicielka jest cały czas przy niej, także bzdura! Ale (usunięte przez administratora) trzeba zrobić! Polecam zmianę miejsca, np w swojej sekcji lub zmianę pracodawcy. To rozwiąże problem, gwarantuję! Nie będzie koliło w "oczy" lub inne części ciała, że firma pod tym względem jest elastyczna.
Strasznie (usunięte przez administratora)jest czytanie opinii osób, które pragną być anonimowe a w dodatku (usunięte przez administratora) we własne gniazdo. Co do psa, a właściwie suczki o pięknym imieniu Wanda. Nikomu ten pies nie przeszkadza. Mówiąc nikomu mam na myśli osoby, które przebywają w tej samej części biura. Osoba, która to napisała na pewno nie siedzi na sali PB. Skąd taki wniosek? Bo tu siedzą normalni ludzie, którzy nie wbijają noża w plecy i nie wylewają swoich frustracji na Goworku. Osobę, która napisała ten ohydny post zapraszam do wspomnianej części i niech ma odwagę powiedzieć, że to ona jest autorem tego postu. Tak w biurze jest szczeniak, który mieści się do damskiej torebki. Tak pracownik otrzymał zgodę. Warunkiem było aby nie przeszkadzał. Dziewczyna, która ma tego psa, zadbała o wszystko aby nikomu psina nie przeszkadzała i spełniła wszystkie wymogi. Rozumiem, że ten pracownik, który napisał ten beznadziejny post strasznie nudzi się w pracy? Spójrzmy na to z punktu widzenia firmy - okazała się ludzka, wyszła na przeciw oczekiwaniom pracownika, zadbała o komfort innych pracowników a i tak po głowie dostała. Ludziom w (usunięte przez administratora) się poprzewracało. Zapewne za moment przeczytam o beznadziejnym „zajączku”.
Niektórzy wypaleni i wiecznie niezadowoleni pracownicy zrobili sobie z go worka księgę skarg i zażaleń Jesli Ci to przeszkadza informujesz osobiście zainteresowana osobę lub zglaszasz to komuś innemu w firmie, chociażby anonimowo Wiele jestem w stanie zrozumieć ale jak można skarżyć się publicznie w takiej kwestii? Jest sporo pracodawców na rynku ktorzy pozwalaja i zachęcają do pracy w towarzystwie pupili Wszędzie odbierane jest to pozytywnie Tutaj oczywiście wszystko na nie Dramat
Może zamiast wylewać swoje żale, powinieneś/powinnaś wziąć się za rozpatrywanie reklamacji? Norma się sama nie zrobi. Chyba, że masz problem z rozpatrywaniem a jedyne co potrafisz to pisanie opinii na tym portalu? Anonimowo każdy jest bohaterem :) A czy w życiu realnym tak jest? Skoro swoje niezadowolenie pokazujesz pisząc komentarze... Zamiast wylewać swoje frustracje, wystarczyłoby podejść i porozmawiać ze swoim przełożonym... ''pies wyje jak właścicielka odejdzie na dwa metry" - taka sytuacja ani razu nie miała miejsca, a co najlepsze nikt nawet nie słyszał jak szczeka :) Dlaczego wprowadzasz w błąd? Przełożeni bardzo miło zachowali się, że pozwolili na jej obecność (pozytywne zaskoczenie :) ). Zastanów się następnym razem, zanim coś napiszesz... i wypij sobie meliskę w kubku :)
Czy premie "uznaniowe" na 2024 rok zostały przyznane?! Chciałabym wiedzieć czy po raz kolejny mnie pominięto ???? W dziale, w którym pracuję tylko (usunięte przez administratora)dostają i ci, którzy utrzymują jakieś prywatne relacje z kierownikami. Co roku się łudzę, że może jednak moje starania nie pójdą na marne ????
Wszystko zależy, w jakim dziale pracujesz. Są takie, w których docenia się Twoją pracę. Są niestety też takie, w których liczą się wyłącznie układy. Mało tego - premie uznaniowe traktowane są przez niektórych kierowników jako narzędzie do manipulacji pracownikiem.
Dodałbym że metodą jest obijanie się cały dzien a następnie zostawanie po godzinach i ogłaszanie wszem i wobec (głównie Kierownikom) jaki ja zapracowany/a jestem. Dobrą metodą jest też mówienie że pracowałem/am do poźna w nocy i jestem przemeczony/a (w rzeczywistosci zaś w ciągu dnia się obijałem/am) Stosowanie tych metod powoduje że bonus bedziesz miał w kieszeni. Metody rodem z PRL ale skuteczne To działa ! Bonus przy tych metodach murowany !
Bardzo proszę o garść informacji na temat pracy Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zmian na Kontach Klienta. Jaka tam jest atmosfera, a szczególnie liderzy? Tutaj najgorzej oceniacie właśnie chyba liderów w konkretnych działach, a ja nie chcę wpaść na takie osoby. Czy można spokojnie pracować i jak uzyskuje się premie?
Dział obsługi posprzedażowej. Praca na tzw " akord " , bo trzeba zrobić normę. Ogólnie ja nie polecam ze względu na samą firmę. Polski Januszex. Zero dodatkowych pieniędzy np 13 tek, jubieleuszowych. Podwyżki to tylko te wymuszone przez najniższą krajową. Atmosfera średnia, bo przełozeni naciskani na normy, więc muszą się na kimś wyżyć. Lepiej poszukaj naprawdę dobrego miejsca pracy.
Po jakim czasie dają decyzję co do zatrudnienia?
Czytam ofertę pracy Młodszy Specjalista ds. Weryfikacji Poprawności Fakturowania, wszystko fajnie, mam doświadczenie w księgowości nawet. A tu brzdęk! Mikę widziana znajomość SQL. Pytam, po co? Junior od faktur ma programować, albo modyfikować aplikacje? Kto wie
Poziom tej firmy jest niestety określany przez takie indywidua jak patchworkowy grafoman i jego wiejsko-błazeńskie nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, kabotyńskie wypociny.
Omijać szerokim łukiem. Bonusy roczne przyznawane co roku tym samym osobom (czytaj ulubieńcom), i jeszcze tekst *tylko nie mów nikomu, że dostałeś*. Nie doceniają w ogóle pracowników. Widzę że przez 3 lata co już nie pracuje nic się nie zmieniło.
Zgadzam się. Nagrody roczne przyznawane wyłącznie w oparciu o relacje z przełożonymi. Wykonana praca nie jest w żadnym stopniu brana pod uwagę. Nie wspomnę już o sytuacjach, w których brak przyznania bonusa stanowił karę dla pracownika, który miał odwagę wyrazić swoje negatywne zdanie o pracy w Dziale.
Czyli co, nie dostałeś żadnej podwyżki ? Ciekawi mnie czy oprócz tych nagród rocznych są może jakieś premie miesięczne ? Jeśli tak to w jaki sposób one działają ? Wiem ze są czasem też nagrody za obecność, tutaj coś takiego w ogóle dają ?
Zamierzam aplikować na stanowisko. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej nie otrzymałam jasnej odpowiedzi na pytanie, a co oczywiste chciałabym uniknąć takich sytuacji. Czy w tej firmie są lub kiedyś były jakieś negatywne zachowania dotyczące relacji damsko-męskich pomiędzy przełożonymi a podwładnymi, czyli nieformalnych związków na polu towarzyskim? To przerażające i całkowicie naganne, ale słyszałam ze kiedyś takie ekscesy towarzyskie dość głośne na całą firmę miały miejsce.... Jak firma mogła tolerować takie związki personelu? Czy obecnie takie zachowanie zostały już wyeliminowane?
Do niedawna ktoś dbał o to, żeby te kiepskie pieniądze były przynajmniej na lepszym poziomie niż płaca minimalna. Teraz minimalna rośnie o prawie 650 zł, a pracownicy nawet z 20-letnim stażem dostają 500 zł podwyżki. Jak odnieść się do tego w sposób kulturalny?... Nie ma co, trzeba podziękować, że nie jest to podwyżka o 42 zł. W połowie roku już pewnie podwyżki nie będzie, bo przecież minimalna wzrośnie o 58 zł. Wtedy będzie sukces, bo pracownicy w rok zbliżą się do minimalnej jak nigdy wcześniej. Czy w tej firmie na prawdę nikt nie widzi problemu? Czy może specjalnie ktoś śmieje się z tego na ile może sobie pozwolić? Z nowych pracowników mało kto zostaje, a wieloletni stopniowo odchodzą, nie rzadko do konkurencji. Oby teraz również posypało się sporo wypowiedzeń, a potem poczekamy na 30-dniowe reklamacje. Może komuś trzeba narysować takie zależności na kartkach, żeby zrozumiał problemy tego miejsca? Nie, rozwiązaniem nie jest zatrudnianie każdego kto przyśle CV, a potem okazuje się, że nie umie korzystać z komputera. Tymczasem na skrzynce mailowej informacja o rekordowych wynikach i osiągnięciach Grupy. Brawo wy! Mam nadzieję, że ktoś się nachapał, bo na pewno nie ci, którzy na to pracują. Systemy z lat 80, kiepska płaca, duże wymagania, do tego słaba oferta, zasięg i liczne problemy, w tym promocje na pierwszy rzut oka proszące się o interwencję UOKiK. Oby tak dalej, to może ktoś wykupi tę spółkę.
Cooo kurde czyli wraz ze wzrostem minimalnej NJE wzrasta wam pensja?? A przy próbach ugrania wyższej stawki? Czyli ogólnie mogę liczyć ze mnie wezma bez doświadczenia?
Wzrasta płaca wraz ze wzrostem minimalnej, ale nie są to duże różnice między minimalną, a tym co się tutaj zarabia. Pieniądze są bardzo małe patrząc na wymagania. Próby "ugrania" wyższej stawki kończą się zawsze odpowiedzią że nie ma na to kasy. Dużo ludzi, którzy byli naprawdę dobrymi pracownikami - odeszło. Biorą bez doświadczenia.
aktualnie jest oferta do reklamacji i moje pytanie dotyczy jakie są cele, bo rozumiem że należy wykonać pewną ilość reklamacji aby zaliczyć cel, czy im więcej tym lepiej i czy to się jakoś przekłada na wynagrodzenie?
Celów jest kilka. Najbardziej znacząca jest ilość zrobionych reklamacji - progi mamy co 5% od 100% do 120% i potem 130%, przy czym ten jest raczej niemożliwy do zrealizowania. Przekłada się to na ok. 10-15 oraz 19 reklamacji dziennie (licznych na 7,5h pracy, bo 0,5 to przerwa). Jest też jakość - tu w zasadzie nie da się zrobić ponad miarę, bo wyższą ocenę można dostać tylko w przypadku oceny sprawy z rozmową. Jak nie przypadniesz do gustu liderowi, to przy 300 sprawach w miesiącu przyczepi się do braku kropki. Głównie ocena skupia się na tym, czy nie ma błędów merytorycznych w kilku losowych sprawach (ok. 2-5 reklamacji, różnie sprawdzają). Ocenie podlega też "zaangażowanie", co już samo w sobie brzmi komicznie. Ta ocena zależy od tego, jak mocno lubi cię kierownik i jak często jesteś w pracy (tak, tu chorować nie można). Dodatkowo celem jest też odpowiednia ilość spraw zamkniętych emailem/telefonem do klienta, czyli kolejny cel "mierzenia naszej pracy", przy którym można się uśmiać.
Pracowałam w dziale reklamacji przez dłuższy czas, kilka lat temu i od czasu do czasu zerkam na opinie z nadzieją że może coś się tam zmienia. Niestety jak widać nie, zarobki były tragiczne i widzę że nadal są. Praca w DR jako pierwsza praca dla osoby na studiach była do zniesienia ale po kilku latach ciężko było wytrzymać. Odejście to najlepsza decyzja jaką podjęłam i wszystkim obecnym pracownikom którzy się tu wypowiadają polecam również podjęcie tej decyzji. Życzę wam odwagi i szacunku do siebie bo doskonale pamiętam jak sama praca na Przycach jak i współpraca z "liderami" i "kierownictwem" potrafi pozbawić wiary we własne możliwości. PS. Czy kierownik Emil nadal działa w DR? Mam szczerą nadzieję że nie, lata mijają a nieprzyjemne wspomnienia nadal potrafią wracać, najgorszy przełożony z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Z całym szacunkiem
Dziękuję za opinię, szkoda tylko że nie przekazaną prosto w oczy kila lat temu. Niemniej cóż lepiej strzelać z ukrycia. Co mogę powiedzieć ja też kiedyś uważałem za zło nauczycieli ze szkoły ale później po latach wspominam ich z sympatią i tego też Ci życzę. Jak sama napisałaś wyszło znakomicie odnalazłaś swoje miejsce gdzieś indziej. Pozdrawiam serdecznie mimo wszystko.
Dlaczego komentarz o rekrutacji na stanowisko Analityka HR został usunięty z forum gowork? Wstydzicie się już, że co chwila szukacie kogoś na to stanowisko? Zostałaś/eś zaproszony na rozmowę o pracę na stanowisko Analityk HR? Nie zapomnij zadać pytania ile osób odeszło już od nich w krótkim okresie czasu
Kolejny negatywny komentarz o rekrutacji na analityka hr został usunięty Chcecie złapać kolejne osoby, które i tak szybko od was odejdą?
Jeżeli zaproszą Cię na rozmowę o pracę na Analityka HR zapytaj ile spółek otrzymasz do analiz. Jeżeli w obecnej pracy masz 1 lub 2 spółki do rozliczania i trochę niższe wynagrodzenie, to tu otrzymasz kilka lub kilkanaście spółek przy niewiele większym wynagrodzeniu. Wynagrodzenie zupełnie nie rynkowe, nie odpowiadające realiom rynkowym Warszawy NIE WARTO !
Dała się już złapać na pracę kolejna osoba na analityka hr w polkomtelu? Jak długo wytrzyma? Ile osób już było? Ktoś to jeszcze liczy?
Planuję wysłać aplikacje na stanowisko Specjalista ds. Kancelarii i Recepcji. Pisali, że mile widziane jest doświadczenie. A można wiedzieć, czy ma ono jakiś wpływ na wysokość stawki, którą zaproponują? Ciekawa tego jestem.
Myślę, że nie ma. W Polkomtelu pensje nie są negocjowalne, chyba że to się zmieniło w ostatnim czasie. Generalnie jest to firma, która chce mieć jak najlepszych pracowników za jak najmniej. Więc doświadczenie i umiejętności są mile widziane. Ale nie liczyłabym na wyższą z tego powodu pensję od takiej jak sobie na to stanowisko założyli.
Kplesiostwo wśród regionalnych na mazowszu. Co to ma być że prscownicy doświadczeni są kumulowani w jednym salonie. Obecnie jest ogromna potrzeba kogoś ogarniętego do salonu w blue city.. to nie lepiej dać kogoś na WP . Bezmyślne głąby. Tutaj trafiają same wyrzutki a później dziwne że salon nie sprzedaje.
Blu Citi chyba nigdy nie będzie miało dobrej ekipy. Tam ludzie idą w zapomnienie.... I zaraz uciekają z tamtego salonu wcale się nie dziwie brak perspektyw brak dobrego składu ,brak motywacji przez to do zbudowania zgranego zespołu!!!
Dokladnie. Jest parcie na wynik. jeśli chodzi o osoby to dają tutaj zrzutki z całej Warszawy. Tu musi trafić ktoś kto ma już doświadczenie żeby rozruszać ten salon. W obecnej sytuacji przy odejściu kolejnej doświadczonej osoby spadniemy znowu na dno.
Nie polecam bo nie potrafią zadbać o klienta. 4 raz nie dostałem potwierdzenia zapłaty i na chwilę obecną nie mam internetu
Zabrzmi to źle ale to skutek . Pracownik który nie jest wystarczająco wynagrodzony przez pracodawcę NIE ZADBA o klienta . Wystarczy poczytać jak grupa Polsat dba o swoich ludzi.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polkomtel Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Polkomtel Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 142.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polkomtel Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 101, z czego 10 to opinie pozytywne, 78 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polkomtel Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Polkomtel Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.