Opinie o Bluemedia (Blue Media Group) w Sopot

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Blue Media Group. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Blue Media Group o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Blue Media Group w Sopot

baner wywiady
Ford
Kandydat

Nigdy, przenigdy nie zgadzajcie się na wykonywanie zadania rekrutacyjnego, w które włożycie swój czas i nie otrzymacie zapłaty, kompletny brak profesjonalizmu, firma krzak

Izabela
@Ford

A jakiego typu było to zadanie? Ile ci zajęło? Myślisz, że wykorzystali je później?

Klaudia

Czy nowi pracownicy są dobrze przyjmowani ?

M.
Pracownik
@Klaudia

Pewnie zależy to od działu, ale z mojego doświadczenia to niestety nie... Atmosfera jak w gimnazjum... Zamiast wsparcia, ciekawości drugiego człowieka - jakiś dziwne poczucie zagrożenia, kolesiostwo, zawiść i "kocenie". Ludzie w moim dziale siedzieli w tej firmie sto lat i i każda zmianę traktowali jak zagrożenie, praca tam to była droga przez mękę. Po prostu nie warto tego przechodzić, w tej branży jest miliard lepszych firm, nie warto tracić nerwów, czasu i energii na takie miejsce. Moja ocena dotyczyc firmy Cloud Services, która chyba celowo nie ma tu swojego profilu i odsyła do profilu Blue Media.

Pytanie
 Pytanie

Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?

Witold
Klient
@Pytanie

Przepraszam, sam już sobie wyjaśniłem. Była to zsumowana płatność dla Taueona. Jeszcze raz przepraszam Witold Mackiewicz

Zadowolony
Pracownik

Ja osobiście nie rozumiem tak wielu negatywnych opinii odnośnie rekrutacji w firmie Blue Media. Moja rozmowa przebiegła bardzo sprawie i miło. Nie było sztywnej atmosfery, rekruterki próbują wprowadzić luźna atmosferę i odstresować kandydata. Pytania adekwatne co do stanowiska. Bardzo szybko tez otrzymywałem odpowiedzi odnośnie kolejnych etapów rekrutacji. Pracuje w tej firmie już pare miesięcy i jestem zadowolony. Możliwe, ze wszystko jest zależne od działu w firmie i na kogo się trafi. Na ten moment uważam, ze to dobre miejsce do pracy, które odbiega od zasad typowego korpo.

Joanna
@Zadowolony

No i może stąd pozytywna opinia? Bo udało Ci się dostać? ;p

Zadowolona
Pracownik

Pod koniec zeszłego roku (2022) wzięłam udział w rekrutacji na stanowisko w IT. Cała procedura była przeprowadzona naprawdę wzorowo, osoby biorące udział w rozmowach (dwie rozmowy, w między czasie zadanie merytoryczne) bardzo sympatyczne i przygotowane do spotkania. Cały proces trwał około miesiąca i po każdym etapie otrzymywałam informację zwrotną. Sama przed rekrutacją czytałam opinie tutaj, więc "po wszystkim" postanowiłam podzielić się moją:)

Joanna Nowy wpis
@Zadowolona

I wtedy zatrudniałaś się w równoległym miejscu pracy? Czułaś już na samym początku, że raczej się dostaniesz i byłaś tam dogadana z odejściem czy ryzyko lekkie? Po dacie widzę, że "świeża" jesteś. :) Napiszesz coś więcej o wdrożeniu i pierwszych dniach pracy?

Administrator Nowy wpis

Firma Blue Media Group prowadzi obecnie rekrutację w mieście Sopot. Ile płacą na stanowisku Serwisant?

ZSopot Nowy wpis
Były pracownik
@Administrator

Odradzam. Żadne pieniądze nie są warte pracy w tym miejscu z tym 'zespolem'.

Pytanie
 Pytanie

Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?

Witold
Klient
@Pytanie

Przepraszam, sam już sobie wyjaśniłem. Była to zsumowana płatność dla Taueona. Jeszcze raz przepraszam Witold Mackiewicz

ZSopot
Były pracownik
@Pytanie

Jak bedziesz sie podlizywac to moze Ci zaoferuja, ale tam przyznaja swoim pupilom. Na sprawiedliwe zarzadzanie rozwojem pracownikow nie licz.

Joanna
@ZSopot

Skoro zostało to w ten sposób ujęte i podobno są jakieś podziały to na jakie w praktyce szkolenia mogą nastawiać się te osoby, o których wspominasz? Pzt., te wewnętrzne faktycznie kosztują, że miałyby nie być ogólnodostępne?

ZSopot
Były pracownik
@Joanna

Wewnetrzne szkolenia nie istanieja. Masz od tego samoksztalcenie. Zewnetrzne są tak jak wspomnialem: dla wybranych - jesli rokujesz na tyłkoliza to moze dostaniesz jakies, bo budzet na to jakis jest. Nie dowiesz sie jaki, bo to rozdziela Twoj przelozony, ktory wystawi Ci tylek do lizania. Ogolnie to jest tam toksyczna atmosfera, choc wlasciciele robia cos, by to sie zmienilo, ale niestety szefowie poszczegolnych dzialow to psuja. Nie mowie, ze kazdego!

Potwierdzam
Były pracownik
@ZSopot

Niestety potwierdzam. Albo sama się nauczysz albo nie będziesz wiedzieć. Tu nikt nie ma czasu na to żeby kogokolwiek uczyć. Wszyscy zawsze mają milion spotkań i są zarobieni "do świąt". Zresztą - ta firma jest pełna osób które nie wiedzą. Zapytasz o tę samą rzecz 5 osób i dostaniesz 5 różnych odpowiedzi. Co najśmieszniejsze zwykle żadna nie jest prawidłowa. Ale czemu się dziwić, skoro często zatrudnia się ludzi z przypadku, a potem bezrefleksyjnie pozwala się im utonąć. Co do samych szkoleń, to jak cię przełożony lubi, to może coś ci skapnie. Ale nie dlatego, że masz (lub nie) jakieś kompetencje lub potrzebę w danym obszarze. Zwykle dlatego, że po prostu jesteś d***powłazem. Więc załapiesz się wtedy na wszytkie szkolenia, łącznie z tymi których nigdy potrzebować nie będziesz. Tu nikt nie szanuje kasy właścicieli. To przykre ale prawdziwe. Dlatego zostają tu tylko te osoby które są w zasadzie od zawsze i mają plecy, lub desperaci. Reszta zwykle szybko zwija żagle.

ZSopot Nowy wpis
Były pracownik
@Potwierdzam

Dokładnie. W samo sedno. Tak tu właśnie jest. Gdyby wymienić szefów działów to może coś by się zmieniło, bo to oni czują się zbyt pewni siebie, a na dodatek ich sposób traktowania współpracowników tkwi w głębokiej (usunięte przez administratora) Dowodzi o tym wszystkim ogromna rotacja ludzi.

Pytanie
 Pytanie

Czy Bluemedia (Blue Media Group) oferuje szkolenia zewnętrzne?

ZSopot
Były pracownik
@Pytanie

Odpowiedz na to pytanie juz zostala udzielona

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji w firmie Blue Media Group odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
GRG
Pracownik

Dziękuję za Państwa opinie , to wiele wyjaśnia ponieważ to firma z Sopotu i tak jak większość tamtejszych firm idzie za przykładem ich reprezentanta w UE niejakiego D.T , czyli KANT i (usunięte przez administratora) . Dlatego nie podajme z nimi żadnej współpracy . Jeszcze raz dziękuję wszystkim za ostrzeżenie .

2
sopocianka
Były pracownik
@GRG

Przez wiele lat wspólpracowałam z BM w spółce córce i absolutnie nie zgadzam się tu z opiniami. Widzę, dużo negatywnych opinii przy rekrutacjach i wydaje mi się, że to Wasza mała zemsta bo może się nie nadajecie. Tam ludzie jak trafiają to na długo lub na zawsze. Dodatkowo uwagi, ze jak Sopot to D.T. jest totalnym przegięciem. Mieszkam tu od zawsze i wypraszam sobie takie porównania. Co do BM - z czystym sumieniem polecam i wiem, że pracują tam super ludzie i atmosfera zawze była luźna i przemiła. Żałuje, że już nie współpracujemy ale serdecznie pozdrawiam

1
Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Blue Media Group są regularne szkolenia pracownicze?

@A
Były pracownik
@Pytanie

Dla pupili szefów. Nie dla każdego.

Grażyna
@@A

Znaczy dla wybranych, to o jakich szkoleniach mówisz? Jakichś podnoszących kompetencje? Ciekawe, czy to w ogóle coś przydatnego jest.

Klaudia

Czy nowi pracownicy są dobrze przyjmowani ?

M.
Pracownik
@Klaudia

Pewnie zależy to od działu, ale z mojego doświadczenia to niestety nie... Atmosfera jak w gimnazjum... Zamiast wsparcia, ciekawości drugiego człowieka - jakiś dziwne poczucie zagrożenia, kolesiostwo, zawiść i "kocenie". Ludzie w moim dziale siedzieli w tej firmie sto lat i i każda zmianę traktowali jak zagrożenie, praca tam to była droga przez mękę. Po prostu nie warto tego przechodzić, w tej branży jest miliard lepszych firm, nie warto tracić nerwów, czasu i energii na takie miejsce. Moja ocena dotyczyc firmy Cloud Services, która chyba celowo nie ma tu swojego profilu i odsyła do profilu Blue Media.

A
Były pracownik
@M.

@M zgadzam się z Tobą w 100% Wszystko co zostało przez Ciebie napisane jest prawdą. Ludzie, którzy tam pracują nie mają pojęcia co oznacza atmosfera w pracy. Tam panuje brak zaufania do pracownika plus brak klasy/profesjonalizmu ze strony przełożonych. A niestety ich ego jest bardzo nadmuchane. Na spotkaniach przełożeni nie używają profesjonalnego języka, zamiast przecinka używają przekleństw. Jeśli ktoś lubi takie prostackie środowisko pracy to z pewnością odnajdzie się tam.

Mo.
Pracownik
@A

Prostackie słownictwo to jedno, a drugie to szowinistyczne teksty :(

A
Były pracownik
@Mo.

@Mo tak, szowinizm tam jest zdecydowanie najgorszą rzeczą. Chociaż...tam jest tak zła atmosfera, że naprawdę można książkę napisać na postawie tej firmy, o tym jak nie powinno traktować się pracowników ;)

A
Były pracownik
@M.

To wszystko prawda co piszą o HR i kolesiostwie. Atmosfera nie jest mila - wyscig szczurow, passive aggresion, brak profesjonalizmu przelozonych (nie wszystkich, ale stara kadra do wymiany, bo zatrzymala sie w glebokiej (usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Blue Media Group podczas okresu próbnego?

Julia
Klient

Firma nie zwraca pieniędzy za oddany produkt, piszą na stronie o oszustwach a sami są oszustami. Lepiej nie wykonywać przez nich transakcji.

KatNow
Klient
 Pytanie

Najbardziej żałuje ze nie sprawdziłam opinie Google zanim dokonałam płatności z BlueMedia. Ta spółka to absolutne (usunięte przez administratora) i 5m mułu!!! 21 dni już przetrzymują moje środki!!! Nie maja zielonego pojęcia jak dokonać zwrotu!!! Ponad 14 dni zajmuje im generowanie dokumentacji z wykonanych transakcji!!! Jako klient musiałam się kontaktować ze swoim bankiem, ING i Santander oraz mBank. Przelewają moje środki na konto które do mnie nie należy?!?! Dostali już ode mnie cała instrukcje jak poprawnie dokonać zwrotu a i tak tego nie potrafią zrobić!!! Nie wiem kto im nadal prawa instytucji finansowej?!?! Agenci odpowiadający mailowo przyklejają odpowiedzi z poprzednich maili, a infolinii potrafią tylko odpowiedzieć „nie wiem”, „nie mogę”, „tego się nie da”. Nie ma możliwości skontaktowania się z managementem bo się „muru głowa nie przebije”. Jeżeli przez następne kilka dni nie otrzymam od nich zwrotu moich środków zgłoszę skargę do odpowiednich instytucji finansowych!!! To jest nawet gorzej niż kompletny brak profesjonalizmu, powinno im się odebrać wszystkie pozwolenia instytucji finansowej. UNIKAĆ!!!!

Aga
Pracownik
 Pytanie
@KatNow

Zapłaciłam za e receptę i w ciągu 15 minut miał być SMS a tu zero odzewu , czyżby (usunięte przez administratora) ???

Joanna
@Aga

No ciekawe, a dziś sytuacja jak z tym?

Zadowolony
Pracownik

Ja osobiście nie rozumiem tak wielu negatywnych opinii odnośnie rekrutacji w firmie Blue Media. Moja rozmowa przebiegła bardzo sprawie i miło. Nie było sztywnej atmosfery, rekruterki próbują wprowadzić luźna atmosferę i odstresować kandydata. Pytania adekwatne co do stanowiska. Bardzo szybko tez otrzymywałem odpowiedzi odnośnie kolejnych etapów rekrutacji. Pracuje w tej firmie już pare miesięcy i jestem zadowolony. Możliwe, ze wszystko jest zależne od działu w firmie i na kogo się trafi. Na ten moment uważam, ze to dobre miejsce do pracy, które odbiega od zasad typowego korpo.

Joanna
@Zadowolony

No i może stąd pozytywna opinia? Bo udało Ci się dostać? ;p

Ford
Kandydat

Nigdy, przenigdy nie zgadzajcie się na wykonywanie zadania rekrutacyjnego, w które włożycie swój czas i nie otrzymacie zapłaty, kompletny brak profesjonalizmu, firma krzak

Izabela
@Ford

A jakiego typu było to zadanie? Ile ci zajęło? Myślisz, że wykorzystali je później?

Zdegustowany
Kandydat
@Ford

Niestety zgadzam się z tą opinią. Podobnie było w moim przypadku. Odnoszę wrażenie że spotkano się ze mną tylko po to, żebym przygotował plan rozwoju, który następnie omówiono ze mną na kolejnym spotkaniu, wyciągnięto najlepsze pomysły i... tyle... Uważam że po 3 rozmowach było by co najmniej na miejscu napisać maila: "dziękujemy za udział w procesie rekrutacji". Cóż, jak widać organizacja do tego nie dorosła. Żenujące zachowanie.

Joanna
@Zdegustowany

Aha? A dużo czasu Ci to wszystko zajęło? I myślisz, że serio do czegoś sobie by taki plan wykorzystali? Bo jeśli zostało to serio rzetelnie ogarnięte to nie wiem czy samo mailowe podziękowanie byłoby wystarczające

Hjkl
Były pracownik
@Zdegustowany

Wyobraź sobie jak żenująco jest pracować. Wiem z doświadczenia

Joanna
@Hjkl

A co konkretnie w tej pracy Cię tak żenuje?

Były klient
Klient

Nie polecam tej firmy. Zapłaciłem za podpięcie płatności. Po ponad 2 miesiącach nadal płatności nie zostały podpięte. Odmówiono mi zwrotu środków mimo, że usługa nie została wykonana. Odradzam współpracę z tą „firmą”.

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Blue Media Group można ubiegać się o podwyżkę?

kamek
Kandydat

W zeszłym roku brałam udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administracji. Rozmowa z Panią z HR była bardzo krępująca, pytania w niektórych przypadkach były wręcz absurdalne. Proponowane stanowisko to tak naprawdę praca na recepcji przy wejściu do budynku.

Jakub
@kamek

To znaczy jakie pytania ci zadawała? Natury osobistej? Bo wiesz ze niektórych spraw na rekrutacji nie można poruszać np. planów powiększenia rodziny. Zwróciłaś uwagę rekruterce?

Warszawianka
Klient
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

Warszawianka
Klient
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

Warszawianka
Klient
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

Warszawianka
Klient
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo

Warszawianka
Klient
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Blue Media Group - Sopot

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Blue Media Group?

    Zobacz opinie na temat firmy Blue Media Group tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Blue Media Group?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 309 200
  2. GoWork.pl 4 049 352
  3. olx.pl - praca 3 255 228
  4. jooble.org 2 682 558
Blue Media Group
Przejdź do nowych opinii