Propozycje Oferteo pozwoliły mi zweryfikować kilka firm do realizacji właściwego zadania. Z pośród wielu ofert usług detektywistycznych wybrałam Animus z Katowic. To był strzał w dziesiątkę. Pan Rafał, wykazał się profesjonalizmem w swojej dziedzinie, indywidualnym podejściem do klienta, elastycznością w działaniu, nawet gdy akcje nie były umawianie, zaangażowaniem i rzetelnością na najwyższym poziomie. Dodatkowo zostały mi zaproponowane przez P. Rafała inne opcje pomocnicze w sprawie. Dostarczone materiały dowodowe zostały opracowane w sposób przejrzysty i będą kluczowe i rostrzygajace przed Sądem. Doceniam też dobrą komunikację, wsparcie, kulturę osobistą, doświadczenie. Serdecznie dziękuję. Polecam Animus w 100%.
Aż razi to jakim stylem napisana jest ta opinia. Studencie, bądź bardziej kreatywny bo takie "ochy" i "achy" piszesz w każdej zlecone opinii. Krótko. Opinia pisana na zamówienie !. Zresztą jak wielu tutaj takich.
Współpracuję z Oferteo od prawie 7 lat. Tak długi staż pracy może jedynie świadczyć o takim jakiego rodzaju Firmą dla Klientów i Pracodawcą dla swoich Pracowników jest Spółka Oferteo.pl. Szacunek do pracownika widoczny nawet na najniższych szczeblach kariery, partnerskie podejście do pracownika i Klientów, możliwość tworzenia firmy tj kształtowania tego jak będzie wyglądać w przyszłości i własny rozwój związany z wieloma wyzwaniami, to cechy charakterystyczne Spółki i jej niewątpliwy atut. Osobiście nie przebywam w środowiskach, które wysysają z człowieka energię, gdzie panuje ogólnopojęty wyścig szczurów czy niezdrowa rywalizacja na wielu płaszczyznach - dlatego staż jaki "mam" w firmie jest najlepszą wizytówką dla Niej samej. Patrząc też w jakim kierunku firma się rozwija i jak dynamiczny jest to rozwój, czeka nas jeszcze wiele wspólnych Wyzwań, których z przyjemnością się podejmę i z nie mniejszą przyjemnością będę obserwował jak firma rośnie i rozwija się na moich oczach.
Pracowałem w oferteo jako opiekun klienta, ale niestety dość szybko skończyłem swoją przygodę z firmą. Zaczynając od szkolenia, które było pomocne może w 30%, a kończąc na nie miłym pożegnaniu z firmą radzę zastanowić się z 5 razy nad podjęciem pracy. Z pogłosek starszych pracowników wynika, że kiedyś naprawdę było można wyciągnąć z pracy i fajną kasę i satysfakcję. Niestety na obecną chwilę pomimo wprowadzanych zmian firma idzie na ilość a nie na jakość. Kontrole w dużych firmach są wiadomą rzeczą, ale wszystko ma swoje granice. Niestety przez natłok wszystkiego bardzo źle wspominam i pracę i kierownictwo stojące na straży sprzedaży, które co rusz ma problem dosłownie o wszystko. Strasznie jest na porządku dziennym, a merytoryczna rozmowa jest monologiem tylko jednej ze stron… Moim zdaniem taka polityka firmy może doprowadzić do straty naprawdę fajnych klientów, a co najważniejsze handlowców. Tak jak już pisałem wcześniej firma liczy teraz na ilość, a nie na jakoś, co oznacza, że mamy rozmawiać jak najwięcej, jak najczęściej często z klientami, którzy mają albo nas dość, albo nie są zainteresowani. Praca pracą, ale mimo wszystko kokosów z tego nie ma. Nie chce mówić o kwotach, bo jest to rzeczą indywidualną i okazuje się, że prawie każdy ma inne warunki na umowie. Premie wyrabia sie samemu ciężką pracą (mówimy o uczciwych pracownikach, bo zdarzają się tacy, którzy mają wszystko na tacy), ale może być ona zabrana przez upoważnioną do tego osobę lub ucięta, a przyczyny są różne. Do tej pory odczuwam skutki podjęcia pracy w tej firmie (psychika). Pozdrawiam
Jak menadzer sie zachowuje jal (usunięte przez administratora) a prezes udaje ze nie widzi to atmosfera lezy. Ale ludzie zaczyanja miec dojsc wiec nie dlugo sami siebie neda rozliczac z kazdej minuty mawt tej poswieconej na wc. Oferteo podajcie sobie reke z wujkiem wladkiem waszym idolem
W Oferteo jestem już od kilku lat. Podobnie jak inni cenię sobie dobre warunki zatrudnienia, liczne benefity czy atrakcyjną lokalizację. Ale przede wszystkim wyjątkową atmosferę . Wiele osób wkłada bardzo dużo wysiłku, aby była ona możliwe najlepsza. Składają się na to wyjścia integracyjne, firmowa Wigilia, wspólny udział w różnego rodzaju wydarzeniach sportowych. Oferteo dużą wagę przykłada do promowania zdrowego i aktywnego stylu życia. Pracownicy mogą liczyć m.in. na lekcje z opłaconym przez firmę trenerem czy dopłaty do karty Multisport. Co bardzo mi się podoba Oferteo bierze też udział w akcjach charytatywnych. Jest też dużo oddolnych inicjatyw samych pracowników np. współtworzona przez nas firmowa biblioteka. Piękną tradycją stało się już wspólne świętowanie urodzin, ślubów czy narodzin dzieci. Poza wyjątkową atmosferą Oferteo to też miejsce, gdzie można się rozwijać zawodowo. Powstaje dużo nowych i ciekawych projektów. Nawet jeżeli po kilku latach pracy dojdziesz do wniosku, że chciałbyś spróbować czegoś nowego, nie musisz zmieniać firmy, możesz zaangażować się w jeden z nowych projektów :) Szczerze polecam pracę w Oferteo!
Zarejestrowałem profil przeglądając ogłoszenia zainteresowała mnie jedna oferta wiec wykupiłem punkty za 220zł by mieć dostęp do danych zleceniodawcy byłem jako pierwszy składający ofertę po 3 min od wstawienia ogłoszenia zadzwoniłem pod dany nr.tel a tu niespodzianka ze taki nr nie istnieje wiec piszę na email i czat ,cisza bez odpowiedzi po sprawdzeniu emal zleceniodawcy okazało się ze podały był tymczasowy który jest aktywny 10min od założenia po czym się kasuje zgłosiłem to oddano mi punkty. Po kilku godzinach widzę ogłoszenie jakie mnie interesuje wiec znów z zakupionych punktów płace nimi za możliwość kontaktu ,a tu znów zdziwienie zleceniodawca nie odbiera brak kontaktu emal czat.Ok może się zdążyć ,Znów kolejne ogłoszenie i ta sama sytuacja nikt nie odbiera brak kontaktu z zleceniodawca zgłoszone punkty oddane lecz limit zwrotu był do 8 i tutaj kolejny zleceniodawca oraz brak odbierania nr chociaż nikt nie złożył oferty byłem jako pierwszy zgłosiłem ponownie lecz odpowiedz taka ze wykorzystałem już limit zwrotu nie rozumiem jak portal może sobie pozwolić nie sprawdzać autentyczności ogłoszenia bo ja odniosłem wrażenie ze sami wstawiają lipne ogłoszenia aby wyłudzić zakup punktów na zakup danych zleceniodawcy rozumiem gdyby taka sytuacja miała miejsce w ciągu kilku miesięcy i ale to jest w przeciągu kilku godzin zwrot pieniędzy za zakupione punkty raczej nie odzyskam szkoda zakładać i tracić pieniądze na nieistniejących zleceniodawców bo sadzę że może 5% ogłoszeń na cały kraj jest prawdziwa a reszta to ciągniecie kasy za lipne ogłoszenia
Mam dokładnie takie same odczucia jak Pan. Już kilka kontaktów zakupionych, dzwonię klient odbiera i mówi, że ogłoszenie wycofywał już jakiś czas temu. I jeszcze do mnie tekst że Oferteo tak mu robi już któryś z kolei raz. Nic nie zgłasza a dostał powiadomienie. Coś tutaj jest nie tak. Fajnie jak by się przyglądnął sprawie UOKIK bo bardzo mi się nie podoba naciąganie na pieniądze. W przeciągu 2 tygodni 2 klientów mówi mi że: pytanie składał w zeszłym roku lub finalnie zrezygnował ze składania zapytania. Chyba nie o to w tym wszystkim chodzi. Niech mi ktoś wytłumaczy w jaki sposób numery telefonów są potwierdzane skoro ogłoszenie pojawiło się o 16:45 a ja dzwonie o 16:46 i nie ma możliwości dodzwonić się na takowy numer.
Oferteo... Masz oferty z oferteo do kiedy nie wykupisz pakietu kupisz pakiet i cisza wszędzie. Platforma powinna nazywać się (usunięte przez administratora) zleceniowe pl. I chwali reklamowe. Wydoimy cie z kasy a ty nic nie zarobisz
Platforma, masakra... Nic nie zareklamujesz, nie zdobędziesz nowych klientów. Są tutaj podstawieni ludzie, żeby ściągnąć z Ciebie punkty... Więc klient widmo. Nie polecam nikomu. ABSOLUTNIE
Szanowny Panie, pragniemy zapewnić, że Oferteo działa uczciwie i zgodnie z prawem, a publikowane w naszym serwisie zapytania ofertowe pochodzą bezpośrednio od zweryfikowanych Zleceniodawców. Oferteo jest narzędziem, które ma ułatwić Państwu dotarcie do potencjalnych Klientów (w tym celu udostępniamy opis zlecenia, dane do kontaktu - telefon, e-mail, czat). Niestety nie możemy zagwarantować, że każdy kontakt dojdzie do skutku, ponieważ zależy to przede wszystkim od woli drugiej strony (Zleceniodawcy). Przygotowaliśmy natomiast szereg wskazówek (opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu), w jaki sposób korzystać z naszej platformy, aby wykorzystać cały jej potencjał: https://www.oferteo.pl/akademia/jak-czesto-kontaktowac-sie-z-klientem https://www.oferteo.pl/akademia/jak-sprzedawac-z-oferteo Dodatkowo umożliwiamy zwrot 30% z ostatniego zakupionego pakietu punktów - jest to szybka i prosta forma reklamacji, a zwrócone punkty można wykorzystać na zakup nowych kontaktów. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem e-mail biuro@oferteo.pl. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Ja mam pytanie ale z zupełnie innej beczki. Skąd taki rozziew w widełkach płacowych we właśnie przez Was wystawionym ogłoszeniu - doradcy klienta - bo od 3600 do 7000 zł brutto? Od czego to zależy i jak sprawdzacie predyspozycje kandydata, poza prośbą w stylu "proszę mi sprzedać ten długopis" :) ?
Rafale, podane widełki zawierają podstawowe wynagrodzenie, a także premię sprzedażową, którą nasi pracownicy otrzymują co miesiąc. Wysokość otrzymanego wynagrodzenia zależna jest od wielu czynników: m.in od sprzedaży, spłacalności, a także frekwencji w pracy. Na naszej rozmowie kandydaci opowiadają o swoim doświadczeniu zawodowym, a także mają do odegrania, krótką scenkę sprzedażową. Nie martw się, to nic trudnego :) chcemy sprawdzić jak Kandydaci radzą sobie w różnych sytuacjach podczas rozmowy z Klientem. Zachęcamy do złożenia swojej aplikacji na naszej stronie w zakładce "Kariera". Na wszystkie pytania chętnie odpowiemy podczas naszego spotkania rekrutacyjnego :) Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Poniewaz zleceniodawcy nie odpowiadaja na zlozone oferty zero kontaktu. Tracę pieniądze na punkty A klientów brak.
Przykro nam, że nie udało się Państwu skutecznie skontaktować ze Zleceniodawcami. Proszę pamiętać, że poza telefonem nasz serwis umożliwia również kontakt za pomocą maila czy dedykowanego czata Oferteo. Posiadamy również aplikacje - zarówno dla Zleceniodawców jak i Wykonawców, dzięki którym można szybko i wygodnie przesyłać wiadomości. Każde zapytanie ofertowe w naszym serwisie jest dodatkowo odpowiednio opisane pod kątem dostępności i weryfikacji telefonu czy maila do Klienta. Prosimy zwracać uwagę czy przy danych kontaktowych są zielone “ptaszki” - oznaczają one, że np. numer telefonu został potwierdzony przez Zleceniodawcę kodem sms. Jeśli potrzebują Państwa wsparcia w sprawdzeniu ustawień na koncie, aby wybierać np. tylko potwierdzone telefonicznie zapytania, zapraszamy do kontaktu z Opiekunem lub na adres biuro@oferteo.pl. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Jaka jest atmosfera w dziale sprzedaży? Znalazłam starą ofertę na specjalistę ds sprzedaży i się tak zastanawiam czy teraz jakieś nowe rekrutacje będą. Poza tym jaka jest forma umowy i czy można pracować zdalnie?



Szukam pracy dlatego zainteresowałam się opiniami o Oferteo. Wczoraj aplikowałam na stanowisko tajemniczego klienta dla pewnej firmy...X Na emaila otrzymałam instrukcję do kolejnego kroku mojej rekrutacji, gdzie... UWAGA ! Zostałam przekierowana na stronę Oferteo, tam mam wypełnić ankietę odnośnie mojego rzekomego zainteresowania fotowoltaiką podając kontakt do siebie oczywiście lokalizację wybieram w.g mojego uznania, bo przecież tj. Tylko mój rzekomy test niezbędny do rekrutacji mnie jako pracownika zupełnie innej firmy... ostatecznie Oferteo wyszukało mi ponad 270 wykonawców którzy otrzymają takie Fałszywe zlecenia za które jak zrozumiałam wiele osób zapłaci!!! W taki sposób z pewnością wpada b.dużo fałszywych zleceń! Ja zostałam (usunięte przez administratora) bo poddałam się procesowi rekrutacji, który służy tylko do podstępnego wyłudzenia danych osobowych a potem jak się okazuje ich sprzedaży innej firmie i dalszemu procederowi nieuczciwemu...!!!! Miłego dnia życzę wszystkim. Niestety w takich czasach przyszło nam żyć, to b.smutne...
Bardzo prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Zależy nam na niezwłocznym podjęciu działań w tym temacie, ponieważ Oferteo nie prowadzi żadnych rekrutacji na stanowisko "Tajemniczego Klienta". Każde takie ogłoszenie jest fałszywe. Informacje o aktualnie prowadzonych rekrutacjach znajdują się na naszej stronie: https://www.oferteo.pl/kariera Jesteśmy do Pani dyspozycji pod adresem e-mail biuro@oferteo.pl. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Jeśli nie masz życia prywatnego ,dzień i noc przesiadujesz przed oferteo , to możesz tam znaleźć klienta!Nawet w środku nocy.Musisz jednak zadzwonić jako pierwszy i do tego być najtańszy.Przogotuj się na długie godziny w trasie do klientów i castingi dla wykonawców.Z 10 zleceń jak wejdzie 1 to sukces bo i tak zwykle ktoś jest tańszy o 100 zł i to z jego usług skorzystają.Szukanie klientów na oferteo przypomina grę na giełdzie,musisz w tym siedzieć a może coś ugrasz.Nie to jest jednak problemem ,portal tak działa i grasz w to albo nie.Problemem jest wszechobecne naciągactwo, namolni konsultanci i ich fałszywe obietnice .Nie da się doładować punktów i odsłaniać interesujące nas kontakty.Gdy widzą że masz sporo pkt ,od razu zostaniesz zasypany "klientami z polecenia" za które oczywiście pobiorą Ci punkty.Aż się skończą.Klienci z polecenia to kontakty na które nie zwracałbyś uwagi, najczęściej dotyczą branż zupełnie odmiennych od Twojej.Poprostu ślą co się da żeby wyczerpać Ci konto.Nie da się tego wyłączyć, chociaż każdy konsultant zaklina się, że to niemożliwe.3 razy im uwierzyłem ,za każdym razem scenariusz się powtarzał.Ładuje za kilkaset złotych, odsłonie 1,2 kontakty ,a za parę dni konto puste.Oczywiście już za chwilę dzwoni konsultant żeby wcisnąć Ci kolejny pakiet doładowania.Konsultanci są bardzo namolni, bezczelni i kłamliwi.Dzwonią prawie codziennie wciskając swój socjologiczny bełkot i pakiet klamstw.Z tego co czytałem w poniższych komentarzach ,nie zarabiają dużo.Zastanawiam się jakim upadłym moralnie człowiekiem trzeba być żeby tak się błaźnić za pensję magazyniera.A może pracują tam osoby upośledzone?
Panie Ryszardzie. Pana wypowiedź jest co najmniej niepokojąca. Praktyki, o których Pan mówi nie mają miejsca w Oferteo.pl Dbamy o najwyższą jakość usług i o zadowolenie za równo Zleceniodawcy jak i Zleceniobiorcy. Jeżeli uważa Pan, że coś poszło nie tak na linii Oferteo - Pan - uprzejmie proszę o kontakt mailowy z biurem w celu złożenia reklamacji. E-mail: biuro@oferteo.pl Proszę powołać się na tą wiadomość i jestem pewien, że dojdziemy co jest przyczyną tego, że środki z konta, jak Pan to powiedział "znikają". W kwestii szybkiego kontaktu z Klientem, nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z tym, że szybki kontakt, najlepiej telefoniczny, po tym jak pojawi się zlecenie jest istotny aby zwiększyć swoją szansę na pozyskanie zlecenia. W końcu konkurencja nie śpi i też chce pozyskiwać swoje zlecenia. W każdym razie, zapraszam do kontaktu.
Zgadzam sięw 100% tak jest. Cytuję: "Problemem jest wszechobecne naciągactwo, namolni konsultanci i ich fałszywe obietnice .Nie da się doładować punktów i odsłaniać interesujące nas kontakty.Gdy widzą że masz sporo pkt ,od razu zostaniesz zasypany "klientami z polecenia" za które oczywiście pobiorą Ci punkty.Aż się skończą.Klienci z polecenia to kontakty na które nie zwracałbyś uwagi, najczęściej dotyczą branż zupełnie odmiennych od Twojej.Poprostu ślą co się da żeby wyczerpać Ci konto.Nie da się tego wyłączyć, chociaż każdy konsultant zaklina się, że to niemożliwe.3 razy im uwierzyłem ,za każdym razem scenariusz się powtarzał.Ładuje za kilkaset złotych, odsłonie 1,2 kontakty ,a za parę dni konto puste.Oczywiście już za chwilę dzwoni konsultant żeby wcisnąć Ci kolejny pakiet doładowania.Konsultanci są bardzo namolni, bezczelni i kłamliwi"
Dzień dobry, Polecanie sprawia, że bez wysiłku docierają Państwo do wielu Klientów, ale punkty pobieramy tylko za tych, którzy zainteresowani są konkretnie Państwa usługami lub produktami. Szczegółowe informacje na temat włączonej usługi znajdują się tutaj: https://www.oferteo.pl/automatyczne-polecanie Polecanie, to usługa dobrowolna. Z usługi można zrezygnować w każdej chwili po kontakcie ze swoim Doradcą Biznesowym lub po zalogowaniu się do konta. Aby samodzielnie dezaktywować usługę należy: - wejść w zakładkę Profil, - w ramce po lewej stronie wybrać Usługi i Produkty, - kliknąć w wybraną kategorię, następnie wejść w ramkę z opisem Polecanie i przesunąć pomarańczowy suwak w lewo (by zmienił kolor na szary), - zapisać zmiany. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem biuro@oferteo.pl Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Szczerze polecam współpracę z oferteo, jako firma zdobyłem bardzo dużo klientów. Oczywiście nie wszystkie współpracę wyszły, co jest normalne. Opiekun super, bardzo dobra komunikacja, zawsze uzyskałem pomoc. POLECAM
Bardzo dziękujemy za miłe słowa i wystawioną opinię. Cieszymy się, że możemy pomóc w pozyskaniu interesujących Pana zleceń. Życzymy wielu udanych transakcji i zadowolonych Klientów. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Chciałam wszystkich ustrzec przed p.Kurkiem ,który jest nie słownym,nie ma kwalifikacji chociaż bierze się za wszystko a nie potrafi nic.Bierze zaliczkę i nie wywiązuje się. Kłamcą i (usunięte przez administratora)
Jakiś czas temu firma Oferteo Sp. z o.o. poszukiwała osoby na stanowisko Specjalista Ds. Rekrutacji. Czy znajdę tu kogoś, komu udało się otrzymać tę pracę? Jak ocenia atmosferę w firmie?
Dzięki, ze się o mnie martwicie - tak to mi się udało otrzymać tę pracę - mija 5 miesiące i mam się dobrze :D Mogę jak najbardziej polecić Oferteo jako pracodawcę + ludzie, którzy tutaj pracują są genialni
O to jak jeszcze tu jesteś to jest szansa na opisanie jak całe wdrożenie tutaj tak właściwie wygląda? Atmosfera widzę dopisuje, a na temat samej specyfiki pracy coś więcej? Zakres rzeczywistych obowiązków itp? Dasz znać?
To zależy o jakie stanowisko pytasz. Każdy dział ma swoją specyfikę. Ale zwykle onbording zaczyna się spotkaniem z HR, gdzie opowiadamy o firmie, kulturze i jej zwyczajach. Następnie nowa osoba ma okazje poznać przedstawiciela każdego działu w firmie, który opowiada o tym czym zajmuje się w naszej aplikacji i z czym się mierzy ;) Zachęcamy też do odwiedzin naszej zakładki Kariera oraz Brand Story w serwisach rekrutacyjnych - zdradzamy tam sporo ;)
super, dzięki zerknę. Czyli różnie od stanowiska, rozumiem. A można prosić o przybliżenie informacji na temat tej kultury już teraz, bo w sumie to mnie to zaciekawiło
portal totalne dno ceny za punkty z kosmosu za 10pkt 120 zł za które ja jako mała firma budowlana moge kliknąć max 2 zlecenia inny portal w tej cenie ma 80 pkt za które mogę i kliknąć 40 zleceń a do tego zwracają punkty gdy klijent jest nie aktywy a u was wydałeś do wydałeś i kij z tobą kupiłem u was kilka razy nigdy więcej tego nie zrobie dodam że wasze zlecenia najczęściej są już nie aktywne czyli tak naprawdę kupujesz punkty a roboty nie ma
Trochę pleciesz, bo przecież można tam zrobić zwrot, z którego wiele razy korzystałam. Weź zadzwoń do dobrego doradcy i ci wytłumaczy jak podziałać, bo ewidentnie masz z tym problem. Moją firmę prowadzi mega sympatyczna Pani, a dzięki niej mam fajne gratisy i wytłumaczyła co zrobić by klient cię chciał i jak uzupełnić wizytówkę, ewidentnie nie jesteś w ogóle interesujący dla ludzi ...
Panie Michale, serwis Oferteo jest narzędziem, które ma ułatwić dotarcie Panu do potencjalnych Klientów. Niestety nie możemy dać gwarancji, że każde zldecenie dojdzie do skutku, ponieważ ostateczną decyzję o nawiązaniu współpracy podejmuje Zleceniodawca. Może wybrać inną ofertę, którą otrzymał w ramach złożonego zapytania, a także zrezygnować z kontynuacji zlecenia. Efektywne korzystanie z serwisu związane jest m. in. z odpowiednio dopasowanymi ustawieniami na koncie, posiadaniem włączonych bezpłatnych powiadomień o nowych zapotrzebowaniach i aktywny pakiet punktowy. W zależności od branży i lokalizacji bardzo pomocne są takie usługi jak Promowanie czy Automatyczne Polecanie. Pozyskanie Klienta wiąże się również z szybkością kontaktu (w czym może Panu również pomóc usługa Szybki kontakt) czy dobrze przygotowaną wizytówką, z której potencjalny Klient będzie mógł zapoznać się z Pana firmą. Cena kontaktu jest ustalana z góry i wpływa na nią wiele czynników m.in termin realizacji, wielkość zlecenia, lokalizacja i kategoria, w której się znajdują. Prosimy pamiętać, że przed zakupem zlecenia jest możliwość sprawdzenia ile kosztuje konkretne zapytanie. Opłata za punkty jest opłatą jednorazową. Cena za pakiet punktów zależna jest od jego wielkości. Przed zasileniem konta zachęcamy do kontaktu z Opiekunem Biznesowym. Jeśli aktualnie trwa promocja na punkty, to Doradca dobierze najbardziej odpowiedni wariant pakietu i przedstawi korzystną ofertę dla Pana branży. Zakup punktów prosimy traktować jako inwestycję w rozwoju waszej firmy. Chętnie pomożemy również Panu zwiększyć szanse na pozyskanie Klientów - udostępniamy szereg gotowych artykułów jak skutecznie działać na Oferteo (https://www.oferteo.pl/akademia/jak-sprzedawac-z-oferteo lub https://www.oferteo.pl/akademia/profesjonalny-sprzedawca). Może Pan również zgłosić się do nas bezpośrednio na adres biuro@oferteo.pl, a nasi Konsultanci doradzą, co zrobić, aby nawiązywać skuteczne kontakty za pomocą naszej platformy. Jesteśmy do Pana dyspozycji. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Pani Alicjo, dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że jest Pani z nami i aktywnie korzysta z naszego serwisu. Pozdrawiamy i życzymy wiele ciekawych zleceń do realizacji, Zespół Oferteo
oferteo cóż tak samo jest jak piszą inni za zakupioną liczbę 50 punktów zaledwie zbiera się od jednego do 3 zamówień mimo wszystko i tak się opłaca, przynajmniej ja tak myślę gorzej jest jeśli chodzi o opiekuna opisuję swoją sytuacje jaka zaistniała w ostatnim czasie w ciągu tygodnia zadzwoniła do mnie opiekunka pani Renata z propozycją zakupu 100 punktów plus 10 punktów od siebie czyli razem 110 taka promocja Niestety po tym jakmi punkty dodała okazało się że wystawiła fakturę a punktów było tylko 100 Taka oto promocja od opiekuna Napisałem e-mail odnośnie zaistniałej sytuacji lecz już odpowiedzi nie dostałem ale za to propozycje w sensie przypominam panu o kliientach nie brakuje Mam nadzieje że ktoś z nadzoru opinii z oferteo się do tej sytuacji odniesie i skomentuje
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Promocyjne doładowanie punktów przyznawane jest Klientom po terminowym opłaceniu wystawionej faktury. Chętnie zweryfikujemy Państwa zgłoszenie. Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, który jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Na Państwa wiadomość oczekujemy pod adresem biuro@oferteo.pl. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
(usunięte przez administratora)
Hejka Kornelio! (?) Nie do końca wiem komu odpisuję, ale nie ma to w tym wypadku znaczenia : D Na wstępie jest mi przykro i chcę przeprosić, że nie mogę być zawsze i dla wszystkich pobłażliwy i przychodzi czasami taki moment kiedy trzeba "powiedzieć sobie dość" jak u Agnieszki Chylińskiej : ) Proszę też by w przyszłości zgłosić się do mnie jeśli masz potrzebę rozmowy lub nie zgadzasz się z jakąś decyzją : ) Zawsze zachęcam do dyskusji bez względu na to jaka decyzja zostanie podjęta, bo nie ma nic lepszego niż informacja zwrotna od zespołu : ) do czego gorąco zachęcam! : ) Zdarza mi się też z jakiejś decyzji wycofać jeśli widzę, że może ona być nie fair dla kogoś, kto nie "zawinił" : ) Bycie Managerem ma też tą ciemną stronę, czasami trzeba komuś powiedzieć coś mniej miłego : ) Jest to normalne, nie należy tego przyjmować do siebie, tak samo jak lepiej oceniać czyjeś zachowania niż osobę, bo jest to po prostu uprzejme i konstruktywne : ) I tak tylko puszczę oko : D praca Managera polega nie tylko nad wychwalaniem i gratulowaniem zmian, które są wdrażane aby być lepszym handlowcem i zarabiać fajniejsze pieniądze : ) Polega też na tym, że trzeba czasem z kimś porozmawiać inaczej gdy tych zmian nie chce wprowadzać : ) W każdym razie życzę Ci wszystkiego dobrego i dużo uśmiechu na twarzy! : )
Nie wiem czego dotyczy konflikt ale grafomański styl tej pisemnej wypowiedzi jak również nadużywanie emotikonek aż kłują w oczy :)
Zakładam, że jesteś lub byłaś pracownicą :) Możesz rozłożyć na czynniki pierwsze widełki dla Doradcy ds. Klienta Biznesowego? 4 000 - 7 000 PLN brutto - co tu jest podstawą, a ile premii? Chcę się sama utrzymać w inflacji we Wrocku, stąd zainteresowanie zanim spróbuję...
Pracowałem w oferteo jako opiekun klienta, ale niestety dość szybko skończyłem swoją przygodę z firmą. Zaczynając od szkolenia, które było pomocne może w 30%, a kończąc na nie miłym pożegnaniu z firmą radzę zastanowić się z 5 razy nad podjęciem pracy. Z pogłosek starszych pracowników wynika, że kiedyś naprawdę było można wyciągnąć z pracy i fajną kasę i satysfakcję. Niestety na obecną chwilę pomimo wprowadzanych zmian firma idzie na ilość a nie na jakość. Kontrole w dużych firmach są wiadomą rzeczą, ale wszystko ma swoje granice. Niestety przez natłok wszystkiego bardzo źle wspominam i pracę i kierownictwo stojące na straży sprzedaży, które co rusz ma problem dosłownie o wszystko. Strasznie jest na porządku dziennym, a merytoryczna rozmowa jest monologiem tylko jednej ze stron… Moim zdaniem taka polityka firmy może doprowadzić do straty naprawdę fajnych klientów, a co najważniejsze handlowców. Tak jak już pisałem wcześniej firma liczy teraz na ilość, a nie na jakoś, co oznacza, że mamy rozmawiać jak najwięcej, jak najczęściej często z klientami, którzy mają albo nas dość, albo nie są zainteresowani. Praca pracą, ale mimo wszystko kokosów z tego nie ma. Nie chce mówić o kwotach, bo jest to rzeczą indywidualną i okazuje się, że prawie każdy ma inne warunki na umowie. Premie wyrabia sie samemu ciężką pracą (mówimy o uczciwych pracownikach, bo zdarzają się tacy, którzy mają wszystko na tacy), ale może być ona zabrana przez upoważnioną do tego osobę lub ucięta, a przyczyny są różne. Do tej pory odczuwam skutki podjęcia pracy w tej firmie (psychika). Pozdrawiam
Jak menadzer sie zachowuje jal (usunięte przez administratora) a prezes udaje ze nie widzi to atmosfera lezy. Ale ludzie zaczyanja miec dojsc wiec nie dlugo sami siebie neda rozliczac z kazdej minuty mawt tej poswieconej na wc. Oferteo podajcie sobie reke z wujkiem wladkiem waszym idolem
Pracuje tu od kilku mc, wymagania które sa w Oferteo są mega niskie w stosunku do tego, jak pracowałem w innych firmach. Jak ktoś ma problem żeby wyrobić 2 godziny rozmów w ciagu dnia, to ja was prosze, żal po prostu, pójdziecie do innych firm, to zobaczycie ze to był pikus, jak musiałem robić po 4 godziny i targety realizować a zarobiłem 3 tys netto, tu wychodzi mi koło 4 i polowe mniej pracuje.
Drogi Kolego/Koleżanko, Oferteo ceni sobie każdego zaangażowanego pracownika i dokłada wszelkich starań, aby współpraca z takimi osobami trwała jak najdłużej. Doceniamy chęci do pracy, zaangażowanie oraz wyniki. Nikogo od razu nie skreślamy, dajemy możliwość poprawy, ale bądźmy realistami - w każdej pracy liczą się efekty, dobre chęci niestety nie wystarczą i czasem najlepszym wyjściem dla obu stron jest się rozstać. Fakt, że przełożeni interesują się wynikami swoich zespołów nie powinien nikogo dziwić, jak również to, że poruszają z nimi także trudne tematy. Uwierz nam, że sami też wolimy chwalić pracowników za ich sukcesy, ale konstruktywna krytyka jest również potrzebna. Rozumiemy słowa pisane w emocjach i chociaż się z nimi nie zgadzamy, jako koledzy i koleżanki życzymy Ci sukcesów i samorealizacji w nowym miejscu. Pozdrawiamy Zespół Oferteo
To opowiesz tutaj o tych obowiązkach - jak Ty to widzisz? Bo dużo teraz kontrowersji jest w tym temacie ..
Polecam przed udzieleniem odpowiedzi przeczytać post ze zrozumieniem. Przecież w komentarzu nie ma żadnego zarzutu że przełożeni interesują się wynikiem zespołu, tylko że czepiają się dosłownie o wszystko, i taka jest prawda. W jednym dniu zrobisz wyniki jesteś chwalony i wywyższany na tle reszty zespołu, w następny (gdy po godzinie nie masz sprzedaży) dziwne pytania z gatunku "co się z tobą dzieje". Reasumując fałsz i obłuda. Nie polecam.
Firma poprostuvporwala sie motyka ma slonce myslac ze wystarczy zatrudnic woecej osob i bedzie wspaniale , nic ttlutaj poprawnie nie dziala awarie sa usuwane miesiacami kadra to amatrorzy system premiowy kompletnie nieczytelny. Jedyne co wychodzi to nawijanie makaronu na uszy i czepianiee sie dla zasady czyli zwykly (usunięte przez administratora) bo jal inaczej nazwac mowienie do pracownikowika ze jest najgorszy i co najlepsze jesto klamsto ?i zaniza statystyki. W (usunięte przez administratora) sobie wsadzcie te byle jal zrobionee statystyli osoba za to odpowiedzoelna powinna wyleciec z hukiem . Nie polecam tej farsy
Do pracy to chodzę aby pracować, rzadko mnie sie czepiają, czasem sie zdarza ale wiem, ze wtedy czegoś nie odwiozłem, to robota a nie piaskownica.
Obsługa klienta to strasznie nadęte bufony. Straszni naciągacze i nachalni pod względem ilości telefonów. masakra
Nie mogę się zgodzić z opinią. Pracuje ponad rok, skrócono mi okres próbny bo doceniono moje starania, nowy system plac jest bardzo korzystny i zarabiam bardzo dobrze jak na tak lekka pracę. Z menadżerem super kontakt, z Dyrektor też. Mega polecam ludziom którym się chce pracować rzęs 8h dziennie;) tylko 8h.
ten system płac jest tak dostepny dla każdego, nawet nowego? przejrzysty system rekrutacji i płacy na danym stanowisku ?
Byłem klientem Oferteo (usługi instalatorskie). To co zostało tutaj napisane to w 100% prawda. Firma ma gdzieś firmy świadczące usługi. Liczy się tylko to, żeby wykupić punkty, a potem w jakim niepojętym algorytmie wyceniać punktacje dla danego zgłoszenia klienta, który chce skorzystać z takiej usługi. Dodatkowo widać, że im się pali pod nogami i mają problemy z pracownikami, ponieważ wykasowali nr tel. na swoją infolinię. Można skorzystać tylko z formularza na ich stronie. No i ta sprawa z telefonami czy e-mailami do klientów (firm), którzy mają ich dość lub nie są zainteresowani. Jak wszyscy wiemy mamy prawo do tego, żeby nie wyrazić zgody na kontakt telefoniczny czy na e-mail. Ale to tylko mrzonka, bo Oferteo ma gdzieś nasze prawa. Po zalogowaniu się na swoje konto, okazuje się, że nie mamy możliwości sami ustawienia takich zgód. Oki. No to spróbowałem poprzez formularz kontaktowy. Napisałem o co mi chodzi. Oczywiście nie dostałem żadnej odpowiedzi, a telefony nie umilkły. No to starym sposobem po każdym odebraniu i stwierdzeniu, że to oferteo, nr telefonu do blokowanych. Po pół roku zablokowałem ich ponad 40. No i faktycznie się skończyło. Niestety dwa miesiące temu ponownie się zaczęło. Bo chyba brak (usunięte przez administratora) którzy chcieliby współdziałać. Nevermaind. Zanim zaczniecie, poczytajcie. I nie chodzi mi o te posty, które wchodzą w zad tej firmie, bo takizawsze będzie najwięcej. Czytajcie te, które dadzą wam wiedzę, że taka firma ma w (usunięte przez administratora) klientów, chociażby nie podając swojego nr telefonu. Dla mnie to zawsze zło. Albo chcesz ode mnie dając mi swój, albo wypad.
Działam z oferteo (prowadzę firmę montującą pompy ciepła kilku uznanych marek) od kilu miesięcy i przez ten okres zakupiłem punkty za kwotę około 3 tys zł. Z jakim skutkiem? Jedno zlecenie... Co do jakości ogłoszeń to mam bardzo poważne podejrzenia, że ogromna większość pojawiających się ogłoszeń,-według mnie 90%, to fikcja. Jak to możliwe, że nikt z niby zainteresowanych zakupem klientów nie odbiera telefonów/ nie odpisuje na maila. Bywa także, że po wykonaniu tel do klienta nawet do kilku minut po pojawieniu się ogłoszenia-można usłyszeć(jeśli odbierze bo 90% jak napisalem nie odbiera/nie oddzwania/nie odpisuje/zero kontaktu) ze klient nic nie wie o pojawieniu się jego ogłoszenia! Opiekuni nie odnoszą się do tego w żadne sposób,-za to telefonu typu "kup punkty" i obietnica wyjątkowej ich opieki to standard. Owszem 30% punktów można zwrócić, ale co z tego skoro pozostała ich cześć i tak przepada,-bo ogromna większość niby klientów i tak nie odbiera telefonu/nie ma z nimi żadnego kontaktu. Oczywiście sprzedaje/montuje pompy ciepła działając na rynku już od kilku lat i z powodzeniem/z ogłoszeń/ulotek/z polecenia dotychczasowych klientów. To nie jest realne żeby ktoś kto ogłasza się na oferteo ,że jest zainteresowany zakupem nie odbierał tel/nie oddzwaniał/nie odpisywał...Takie rzeczy tylko na oferteo... NIE POLECAM bo coś tu jest nie tak.../szkoda czasu/pieniędzy.
W Oferteo jestem już od kilku lat. Podobnie jak inni cenię sobie dobre warunki zatrudnienia, liczne benefity czy atrakcyjną lokalizację. Ale przede wszystkim wyjątkową atmosferę . Wiele osób wkłada bardzo dużo wysiłku, aby była ona możliwe najlepsza. Składają się na to wyjścia integracyjne, firmowa Wigilia, wspólny udział w różnego rodzaju wydarzeniach sportowych. Oferteo dużą wagę przykłada do promowania zdrowego i aktywnego stylu życia. Pracownicy mogą liczyć m.in. na lekcje z opłaconym przez firmę trenerem czy dopłaty do karty Multisport. Co bardzo mi się podoba Oferteo bierze też udział w akcjach charytatywnych. Jest też dużo oddolnych inicjatyw samych pracowników np. współtworzona przez nas firmowa biblioteka. Piękną tradycją stało się już wspólne świętowanie urodzin, ślubów czy narodzin dzieci. Poza wyjątkową atmosferą Oferteo to też miejsce, gdzie można się rozwijać zawodowo. Powstaje dużo nowych i ciekawych projektów. Nawet jeżeli po kilku latach pracy dojdziesz do wniosku, że chciałbyś spróbować czegoś nowego, nie musisz zmieniać firmy, możesz zaangażować się w jeden z nowych projektów :) Szczerze polecam pracę w Oferteo!
Dzwoni do mnie karyna i proponuje wykupienie u nich punktów. Mówię do niej by mi dali na próbę za darmo bym sobie sprawdził jak to działa, od razu zwrot o 180 stopni że co ja sobie myślę i chamskie teksty. (usunięte przez administratora) NACIĄGACZĘ UNIKAĆ JAK OGNIA
Dzień dobry Panie Adamie, z treści wynika, że kontaktował się z Panem nasz pracownik w celu przedstawienia oferty na zasilenie konta. W naszym serwisie znajdzie Pan szereg artykułów opisujących jak działamy oraz poruszających kwestie płatności. Za darmo może się Pan między innymi zarejestrować, stworzyć dedykowaną darmową wizytówkę swojej firmy czy sprawdzić ile i jakie zapytania ofertowe mogą do Pana przychodzić. Pozwala to wstępnie ocenić czy nasz serwis jest w stanie spełnić Pana oczekiwania. Jeśli uzna Pan, że chce z nami działać informacje o dostępnych pakietach punktowych dostępne są w zakładce cennik. Nie do końca rozumiemy zarzut, że nie może Pan pozyskiwać kontaktów za darmo - jest Pan, podobnie jak my, przedsiębiorcą i całkowicie za darmo nie świadczy Pan swoich usług. Użyte przez Pana określenia są bezpodstawne. Chęć otrzymania uczciwego wynagrodzenia za dostarczone usługi jest całkowicie naturalna i uczciwa. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Nigdy nie zawarłem umowy .Skąd obciążenia ?Proszę o zaprzestanie takich praktyk.(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, z naszej strony pragniemy zapewnić, że wszelkie transakcje i sprzedaż w naszym portalu odbywają się zgodnie z prawem, a faktura wystawiana jest za wyraźną zgodą Kupującego. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem e-mail biuro@oferteo.pl. Chętnie zweryfikujemy zgłoszenie i odpowiemy na Państwa pytania. Pozdrawiamy, Zespoł Oferteo
Posiadam konto w Oferteo. Około 80 % zleceń to fikcja. Dzwonię piszę czatuję i nic z tego nie wychodzi. Jak już ktoś odbierze telefon to okazuje się że niczego nie dodawał, a jeśli dodawał to pomimo że mój kontakt jest jedyny to zlecenie jest już nieaktualne. Wydaje mi się że pracownicy oferteo sami wymyślają zgłoszenia. Koszty zakupienia punktów bardzo drogie nie mówiąc już o tym ile czasem kosztuje wykupienie kontaktu do konkretnego zlecenia. Masakra!!!!!!!!
Dzień dobry, zapewniamy, że wszelkie zlecenia, które pojawiają się na naszej stronie pochodzą od osób zainteresowanych usługą. Nie mamy jednak wpływu na to, czy Zleceniodawca będzie chciał kontynuować zlecenie po jego złożeniu. Jeśli zapytanie ofertowe jest nieaktualne, to Zleceniodawca może w prosty i szybki sposób je zamknąć. W razie potrzeby może skontaktować się również z naszymi konsultantami i poprosić o wygaszenie zapytania. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione kontakty przełożyły się na pozyskanych i zadowolonych Klientów. Prosimy przy tym pamiętać, że Oferteo jest narzędziem, które ma ułatwić Państwu dotarcie do potencjalnych Klientów. Zakup danych kontaktowych nie daje gwarancji nawiązania współpracy, ponieważ zależy to przede wszystkim od Zleceniodawcy. W razie problemów może Pan zwrócić zapytanie, korzystając z limitu zwrotów - sam zwrot jest bardzo prosty (instrukcję znajdzie Pan pod linkiem https://www.oferteo.pl/zwroty-kontaktow). W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego. Pozdrawiamy, Zespół Oferteo
Nie polecam same oferty z podstawionymi numerami tym bardziej 90% to były numery zagraniczne czyli sciema widać gołym okiem naciąganie na zakup punktów, lepszy flixly lub olx
Każdy Użytkownik ma prawo wybrać taki portal, który mu najbardziej odpowiada. Zapewniamy, że opublikowane w naszym serwisie zapytania ofertowe pochodzą bezpośrednio od Zleceniodawców. Weryfikowane są pod kątem poprawności danych kontaktowych podanych przez Zleceniodawcę oraz podania wszystkich wymaganych w formularzu informacji dotyczących zakresu zlecenia. Więcej informacji znajdzie Pan pod linkiem https://www.oferteo.pl/jak-dziala-oferteo W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem e-mail biuro@oferteo.pl. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Oferteo
Posiadam konto w Oferteo. Mam to samo przekonanie. Około 80 % zleceń to fikcja. Często zdarza się, że choć ogłoszenie pojawiło się kilka minut wcześniej zleceniodawca nie odbiera połączenia, nie odpisuje na korespondencję sms czy email a także czatu oferteo. a jeśli już odbierze to już nieaktualne pomimo braku ofert innych niż moja. Rzekomo są numery telefonów zleceniodawców potwierdzane o czym Oferteo informuję zleceniobiorcę na stronie ogłoszenia. To również w jakiejś części fikcja bo zdarzyło się mi zakupić kontakt z takim numerem zaraz po pojawieniu się ogłoszenia a rzekomy klient jąkając się stwierdził, że to pomyłka. Zdarza się chwycić jakieś zlecenie ale z zakupionych 50 punktów za ponad 300zł udało się zdobyć jedno zlecenie. Myślę, że większość ogłoszeń jest wymyślana.
Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione kontakty przełożyły się na pozyskanych i zadowolonych Klientów. Prosimy przy tym pamiętać, że Oferteo jest narzędziem, które ma ułatwić Państwu dotarcie do potencjalnych Klientów (w tym celu udostępniamy opis zlecenia, dane do kontaktu - telefon, e-mail, czat). Niestety nie możemy zagwarantować, że każdy kontakt dojdzie do skutku, ponieważ zależy to przede wszystkim od woli drugiej strony (Zleceniodawcy). Sytuacje, które Państwo opisują, są niezależne od działania serwisu i w takich przypadkach należy korzystać z przydzielonego limitu zwrotu, który otrzymują Państwo przy każdym zasileniu konta. Szczegółowe informacje znajdą Państwo, klikając w link poniżej: https://www.oferteo.pl/zwroty-kontaktow Przygotowaliśmy również szereg wskazówek (opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu), w jaki sposób korzystać z naszej platformy, aby wykorzystać cały jej potencjał: https://www.oferteo.pl/akademia/jak-czesto-kontaktowac-sie-z-klientem https://www.oferteo.pl/akademia/jak-sprzedawac-z-oferteo W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem biuro@oferteo.pl
Jak wygląda ścieżka kariery w Oferteo Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?
O, czyli trzeba być elokwentnym? Super, to coś dla mnie. Pracownicy od początku mają przedstawioną jasną ścieżkę kariery?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Oferteo Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Oferteo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Oferteo Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 18 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!