opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

OFERTEO

Profil oficjalny - płatna współpraca

4.1/5

Na podstawie 104 ocen z 6 miesięcy
Opinie(1253)
Dodaj opinię

Opinie(1253)

Dodaj opinię
Logo
  • O nas
  • .
  • Kim jesteśmy?
  • .
  • Kariera
  • .
  • Nasza kultura pracy
  • .
  • Galeria
  • .
  • Jak działa Oferteo

O nas

Kim jesteśmy?

Kariera

Nasza kultura pracy

Galeria

Jak działa Oferteo

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Opole
  • Wałbrzych
  • Legnica
  • Jelenia Góra
  • Głogów
  • Ostrów Wielkopolski
  • Leszno
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Wysoka
  • Radomierzyce
  • Iwiny
  • Radwanice
  • Biestrzyków
  • Mokronos Dolny
  • Ślęza
  • Żerniki Wrocławskie
  • Zabrodzie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Wrocław
  4. /
  5. Opinie o OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

Opinie

Opinie o OFERTEO Wrocław

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 13

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    bylypracownik48

    28.05.2025 19:10

    Były pracownik

    Nie macie tyle honoru, żeby chociaż kuriera wysłać w dzień, w którym ponad 70 osób wywaliliście bez mrugnięcia okiem?
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 21:36

    Pracodawca

    jeśli chodzi o fakt wysłania dokumentów kurierem, to pragniemy przypomnieć, że od stycznia 2025 roku w Oferteo została wprowadzona pełna digitalizacja dokumentacji pracowniczej. Od tego czasu wszystkie dokumenty: umowy, aneksy czy wypowiedzenia funkcjonują w formie online'owej wspieranej odpowiednią do tego platformą Autenti. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    Były klient

    28.05.2025 17:50

    Inne

    No to widzę w oferteo się podziało dzisiaj, ciekaw jestem jakie dane doprowadziły do ucięcia blisko 70% waszego biznesu (dane które sami publikujecie)
    ReviewUserIcon
    bylypracownik48

    28.05.2025 19:06

    Były pracownik

    konkurencja przyjmie z uśmiechem, proszę dać sobie spokój z tą firmą
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 21:25

    Pracodawca

    Dziękujemy za podzielenie się opinią. Redukcja zespołu sprzedaży nie oznacza całkowitej rezygnacji z kontaktu z klientami. Firma wciąż zamierza utrzymać dział Call Center, który będzie odpowiadał za bieżące wsparcie i kontakt z wykonawcami. Jednocześnie, w ramach reorganizacji, powstaje nowy dział onboardingowy, którego głównym celem będzie sprawne wdrażanie nowo pozyskanych klientów do korzystania z platformy oraz lojalizacja dotychczasowych użytkowników. Wiemy, że zmiany mogą budzić wątpliwości – zwłaszcza w kontekście roli, jaką bezpośredni kontakt odgrywał w dotychczasowej współpracy. Każdą decyzję naszych klientów rozumiemy i szanujemy. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    Bezrobotny

    28.05.2025 18:15

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora). W ostatnich tygodniach tyle było zapewnień, gwarancji czy komentarzy, że nikt się musi obawiać, bo żadne zwolnienia nie są planowane. No i zgodnie z tym jednostki nie musiały się obawiać, bo zwolnienie jest przecież grupowe - wszak w grupie zawsze raźniej. Sam sposób przekazania informacji to jest taka abstrakcja, że ciężko byłoby ją wymyślić, nawet gdyby miało się bujną wyobraźnię. Ale już nie ma sensu o tym dalej pisać, bo już zostało dokładnie to przedstawione. Miło też, że po miesiącach czy latach współpracy dostaliśmy szansę na pożegnanie się ze współpracownikami, wszak przez te kilkanaście sekund, zanim zostały zabrane dostępy była na to szansa. Wielkie dzięki za tę możliwość. Wybitnie to też pewnie wpłynie na relacje z klientami, którzy od lat mieli swoich opiekunów, pewnie byli wielokrotnie w czasie dalszych negocjacji i nagle z minuty na minutę pojawi się ktoś inny. No, ale to już nie nasz problem. Henryk Reyman kiedyś powiedział „ Nie dopuście tego, aby ludzie uznali was za niegodnych podania ręki.” To są słowa, który wydawać by się mogło nie trzeba przypominać, ale jak widać, jest to złudne. Bawcie się tam dobrze.
    ReviewUserIcon
    Dramat

    28.05.2025 16:43

    Były pracownik

    Miło zobaczyć, że „LudzieOferteo”po ostatniej nie tak dawnej sytuacji to nadal tylko puste slogany z prezentacji. Zwolnienie przez call, zero interakcji, out z dostępów – naprawdę nowy poziom empatii. Nie wiem kto układał tą strategię działania, ale dziwię się, że Zarząd wyraził zgodę na coś takiego. Mnóstwo dużych firm zwalniało swoich pracowników w ostatnim czasie, więc same działania Oferteo dotyczące restrukturyzacji nie są niczym zaskakującym, ale forma?? możecie utrzymywać „swoje stanowisko” ile chcecie, ale nic nie zmieni tego jak zostali potraktowali pracownicy- a wystarczyło podejść do tematu ludzko.
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 17:54

    Pracodawca

    Dziękujemy za tę opinię – doceniamy podzielenie się refleksją. Forma przekazania informacji o zakończeniu współpracy została dokładnie przemyślana, choć w tak trudnych sytuacjach żadna decyzja nie jest w pełni satysfakcjonująca. Ze względu na skalę i konieczność zapewnienia równego dostępu do informacji, wykorzystano komunikację online. Od początku spotkania jasno poinformowano, że będzie ono miało charakter informacyjny i formalny, z zachowaniem obowiązujących procedur oraz zasad bezpieczeństwa – także dotyczących danych i sprzętu. Zastosowane rozwiązania nie miały na celu umniejszenia zasług żadnej z osób, a jedynie sprawne przeprowadzenie procesu zgodnie z przepisami prawa i przy wsparciu zewnętrznych doradców. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    Nicnietrwawiecznie

    28.05.2025 11:59

    Były pracownik

    No to czekamy na info ile to osób straciło dziś pracę w Oferteo.
    ReviewUserIcon
    Żenua

    28.05.2025 15:41

    Były pracownik

    Jakie są oficjalne kanały? Mejl z prywatnego do hr bo zablokowaliście dostęp do czegokolwiek pomimo tego, że umowa obowiązuje nas do 29.06???
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 15:51

    Pracodawca

    otrzymany mail zawiera wszystkie informacje na temat możliwości kontaktu, w tym także kontakt na infolinię do tego przeznaczoną. Zespół Zarządzajacy Oferteo
    ReviewUserIcon
    Były pracownik2

    28.05.2025 14:12

    Były pracownik

    Jak mam być szczery to to jak firma dzisiaj się zachowała jest po prostu nieludzkie. Tłumaczycie się że decyzja zapadła wcześniej tylko czemu jakoś oprócz zarządu nikt inny o zwolnieniu aż 70 osób nie wiedział? Jak to świadczy o was jako o firmie? Zwolnić aż tylu ludzi z dnia na dzień? Skoro decyzja zapadła wcześniej to co stało na przeszkodzie aby z miesiąc wcześniej poinformować te 70 osób że nie zamierzacie kontynuować z nimi współpracy? Aby wiedzieli na czym stoją i aby mogli szukać sobie czegoś innego? To co dzisiaj firma zrobiła jest po prostu straszne i jeszcze raz podkreślam NIELUDZKIE!! I na pewno na firmie się odbije bo klienci nie są głupi i też opinie na wasz temat czytają. Pocieszające jest to że klienci od was na pewno też podchodzą.
    ReviewUserIcon
    Parę słów

    28.05.2025 15:28

    Były pracownik

    Ja również broniłam firmy, ale to co dziś się wydarzyło to zwyczajnie porażka, i oczywiście piszecie że trudna decyzja a nawet prezesi nie mieli odwagi aby nam to powiedzieć. Żenujące,wstyd. Oferteo wy nic nie rozumiecie. Wasze chwalenie się tym że najważniejsi #ludzieoferteo to jedna wielka ściema na potrzeby marketingu. Ale spokojnie konkurencja już zaciera ręce na waszych klientów. My pracę znajdziemy(usunięte przez administratora)
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 15:45

    Pracodawca

    Bardzo nam przykro, że zmiany wywołały tak silne emocje. Każda decyzja dotycząca reorganizacji była dokładnie przemyślana, a naszym priorytetem było zapewnienie odpowiedniego wsparcia dla osób, które odchodziły – zarówno zawodowego, jak i emocjonalnego. Jednocześnie odbywały się 4 spotkania, podczas których informacje były przekazywane przez różne osoby, w tym Prezesów. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    Były pracowniknr70

    28.05.2025 15:28

    Były pracownik

    Praca w Oferteo to same problemy(usunięte przez administratora)na spotkaniu gdzie 70 osób bez słowa pożegnali… skoro tak odpisujecie to dajcie znać oficjalnie jak to jest że klienci non stop zwracają punkty bo są podstawione pytania…
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 15:41

    Pracodawca

    Zwroty są naturalnym elementem funkcjonowania każdej platformy – w branży modowej zwraca się niedopasowane buty, u nas – np. niedopasowane Zapytania. Nasi klienci mają pełne prawo do zgłaszania takich zwrotów, a każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie zgodnie z regulaminem. Jeśli chodzi o sytuację związaną ze spotkaniem – rozumiemy, że mogła być trudna i budzić emocje. Staraliśmy się przekazać informacje jasno, zgodnie z procedurami, z szacunkiem i w sposób zgodny z prawem. Doceniamy, że dzielą się Państwo swoimi opiniami – również tymi krytycznymi. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    Lucka

    28.05.2025 14:40

    Były pracownik

    Jak można było tak potraktować ludzi , którzy na co dzień walczyli o klienta, to my z nimi rozmawialiśmy, to dzięki nam byli chętni do współpracy. Jak można było w taki sposób jak gów.. potraktować pracowników, wyłączając im mikrofony. Nawet nie mogliśmy pozostałym podziękować , pożegnać się , usunięte zostały nawet maile, gdyby nasi klienci wiedzieli jak nas potraktowaliscie odeszli by od razu. Jesteście firmą bez zasad moralnych , chłop który o tym mówił czytał z kartki , chłop którego pierwszy raz na oczy widzieliśmy hit
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 15:06

    Pracodawca

    Rozumiemy emocje, które towarzyszą tak trudnej sytuacji — także po naszej stronie to nie była łatwa decyzja. Doceniamy wkład każdego z członków zespołu i nigdy nie traktowaliśmy tej zmiany lekko. Forma komunikacji, choć trudna, była podyktowana skalą procesu, jego poufnością i koniecznością zachowania porządku organizacyjnego. Na początku spotkania poinformowaliśmy, że będziemy posiłkować się przygotowaną notatką – wynikało to z liczby informacji, które należało przekazać w sposób jasny i rzetelny. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    Aza

    28.05.2025 15:35

    Były pracownik

    W (usunięte przez administratora) se wsadźcie te odpowiedzi z chatu! Jesteście 0! Odradzam pracę w tej firmie i zakładanie konta jako wykonawca!
    ReviewUserIcon
    od paru godzin były pracownik

    28.05.2025 15:18

    Pracownik

    Tak to są emocje ale nie zasłaniajcie się tym, że potraktowaliście ludzi jak śmieci
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 15:27

    Pracodawca

    Rozumiemy, że sposób przeprowadzenia zmian mógł wywołać takie odczucia – nie uciekamy od odpowiedzialności za emocje, które się pojawiły. Zapewniamy jednak, że decyzje były trudne i podejmowane z uwzględnieniem obowiązujących procedur oraz poszanowaniem prawa. Doceniamy, że dzielą się Państwo swoimi opiniami – również tymi najbardziej krytycznymi. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    od paru godzin były pracownik

    28.05.2025 15:14

    Były pracownik

    Żadnej informacji wcześniej, Żadnego sygnału, Z godziny na godzinę zwolniliście ludzi którzy pracowali tu nawet po 4 lata! Jak wam nie wstyd? Nie daliście im nawet możliwości pożegnania się! Przyznajcie się jaki jest powód to że firma powoli upada, klienci masowo odchodzą, macie puste kontakty do których się przyznaliście a teraz? WSTYD NA BARDZO DUŻA SKALE, zakłamany HR na czele.
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 15:26

    Pracodawca

    Jak już wspominaliśmy wcześniej - nie ma jednej metody na przeprowadzenie procesu redukcji zatrudnienia. Przykro nam, że ma Pan takie odczucia, nie mają one jednak żadnego potwierdzenia w rzeczywistości. Oferteo jest stabilną organizacją. Podjęliśmy decyzję o reorganizacji z zupełnie innych powodów. Po latach pracy w systemie aktywnej sprzedaży call center zmieniamy podejście do sprzedaży swoich usług. Zmiany nastąpiły po gruntownej analizie efektywności dotychczasowego systemu sprzedaży, która wykazała, że po latach działania bardzo dużego jak na takiej wielkości firmę call center, które aktywnie obdzwaniało bazę potencjalnych klientów, formuła takiego działania się wyczerpała. Firma wciąż zamierza utrzymać dział Call Center, ale uruchamia dodatkowe działania. Po pierwsze, w ramach reorganizacji powstanie tzw. dział onboardingowy, którego celem będzie przede wszystkim sprawne wdrożenie nowo pozyskanych klientów, żeby swobodnie korzystali z wszystkich funkcjonalności platformy Oferteo, a także lojalizacja dotychczasowych wykonawców i zwiększenie ich poziomu zaangażowania we współpracę z Oferteo. Po drugie, planowana jest inwestycja w częściową automatyzację procesu budowania relacji z klientem – tak, by uprościć i poprawić intuicyjność jego obsługi. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    Żenua

    28.05.2025 14:54

    Były pracownik

    Jeszcze żaden pracodawca nie potraktował mnie w ten sposób. Dodatkowo usuwanie opinii na serwisie nic Wam nie da, wymuszenie rejestracji również nic wam nie da. Ta firma upadła już dawno temu, my jako pracownicy podnosiliśmy sie z kolan po kolejnych strzałach w naszym kierunku do dzisiaj - aż zostało w nas wymierzone zaklęcie niewybaczalne, AVADAKEDAVRA OFERTEO polegliście, my sobie znajdziemy prace - wam wróżę upadek już niebawem
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 15:13

    Pracodawca

    Dziękujemy za opinię. Rozumiemy, że emocje są silne. Nie zamierzamy nikogo uciszać ani unikać trudnych tematów — każda refleksja, jest dla nas ważna. Powielanie informacji o tym, że usuwamy opinie jest nieprawdziwe - bo nie możemy ich usunąć według regulaminu serwisu. Jeśli opinia jest zgoda z nim — nie zostaje usunięta, chyba że jest inaczej. Rejestracja użytkownika to naturalny proces na wielu serwisach z opiniami. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    Aza

    28.05.2025 14:19

    Były pracownik

    To jak potraktowaliście pracowników to żenada!
    Company logo
    OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    28.05.2025 14:33

    Pracodawca

    Rozumiemy, że obecna sytuacja budzi emocje – to naturalne w obliczu tak dużej zmiany. Chcielibyśmy podkreślić, że decyzja o redukcji zespołu była jedną z najtrudniejszych w historii firmy. Została podjęta po długiej analizie, z myślą o przyszłości organizacji, i przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wiemy, że sposób jej ogłoszenia mógł być trudny – staraliśmy się jednak zapewnić każdej osobie objętej zmianą odpowiednie wsparcie, w tym odprawy, doradztwo zawodowe i pomoc psychologiczną. Szanujemy każdy głos – również krytyczny – i zachęcamy osoby, które mają pytania lub wątpliwości, do kontaktu z nami przez oficjalne kanały. Zespół Zarządzający Oferteo
    ReviewUserIcon
    codokurwy

    28.05.2025 12:02

    Były pracownik

    co do (usunięte przez administratora) xd wtf
    ReviewUserIcon
    Where opinie?

    22.05.2025 10:49

    Były pracownik

    Oho... Widzę że opinie znikają, ale spokojnie nadrobimy, nie można zapomnieć co tam się dzieje i jak traktujecie pracowników! Usuwacie ile chcecie!(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Parę słów

    23.05.2025 18:10

    Pracownik

    Ja rozumiem wszystko. Można napisać co się nie do końca podoba. Nie rozumiem natomiast uderzania w wizerunek tzn wygląd. To jest ponad jakikolwiek poziom. Jest to coś co nie powinno mieć tu miejsca. Wygląd nie ma tu nic do rzeczy i nie powinno się go komentować. Ten komentarz świadczy tylko i wyłącznie o osobie która go napisała.
    ReviewUserIcon
    Aza

    22.05.2025 09:02

    Inne

    Hej! Jak to jest, że bez pozytywnych komentarzy skacze Wam średnia opinii? Co to za widmo komentarze? Bardzo nieładnie… ze sredniej 2,9 - 3,3 .. jak? Tak się właśnie rozwiązuje problem w firmie? Nabijając sobie opinie? :) SERIO?
    ReviewUserIcon
    upica

    16.05.2025 12:49

    Kandydat

    Czy ktoś mógłby podzielić się opinią na temat pracy na stanowisku Dyrektor Sprzedaży w firmie Oferteo? Rozważam aplikację i chciałabym dowiedzieć się więcej o realiach pracy w tej roli – jak wygląda struktura działu sprzedaży, jakie są oczekiwania dotyczące wyników, atmosfera w zespole oraz podejście zarządu. Będę wdzięczna za każdą szczerą opinię – zarówno pozytywną, jak i krytyczną.
    ReviewUserIcon
    Święty spokój

    07.05.2025 16:16

    Pracownik

    Już dajcie sobie spokój, wszyscy już wiedzą, że opinie się pojawiają w momencie gdy ktoś już nie pracuje bo został np zwolniony ze względu na długotrwały brak wyniku i każdy doskonale wie kto to robi i robi to po parę razy z innych nicków :D długotrwałe l4 bo psychicznie nie dają rady słuchajcie nie dla każdego jest praca w sprzedaży, mi pasi co prawda jest lepiej jest gorzej to i tak wole pracę niż słuchanie ciągle skacowanych pracowników którzy już dawno nie powinni tu pracować ale dostają kolejne szanse mimo np skarg na danego pracownika od innych koleżanek i kolegów, pracowałam w innej firmie sprzedażowej rok temu i tu naprawdę jest dobrze a skoro ktoś wymaganie czegoś lub monitorowanie traktuje jako mobbing to graty!
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    12.05.2025 21:21

    Pracownik

    Jest podstawa+ premia :) wiele różnych konkursów. Przeciętny prawnik ma naprawdę ładną wypłatę patrząc na rynek pracy, a osoby z wynikami powyżej 100% zarabiają solidne pieniądze. Pracuję prawie rok i na pieniądze naprawdę nie mogę narzekać ;)
    ReviewUserIcon
    On

    13.05.2025 10:50

    Inne

    Widzę, że masz bardzo wybujałe ego skoro uważasz, że dręczenie pracowników to nie problem a moze sam dręczysz tylko podszywasz się pod pracownika? M(usunięte przez administratora)...no ale to muszą ocenić sami klienci, jeżeli nie wierzą w opinie lub pracownicy zatrudniając się w tej firmie...
    ReviewUserIcon
    Dawny pracownik

    10.05.2025 18:04

    Były pracownik

    Choć już dawno odeszłam z pracy, nadal śledzę, co się dzieje, i trudno przejść obok tego obojętnie. Zawsze starałam się dawać z siebie wszystko — jeśli wynik na poziomie 150% i więcej można uznać za dobry, to uważam, że miałam powody do dumy. Z perspektywy czasu widzę, że odejście było dobrą decyzją — najwyraźniej w idealnym momencie. Bardzo szkoda mi jednak osób, które zostały. Obserwuję, że problemy zamiatane są pod dywan, a sytuacja się nie poprawia. Koordynatorami zostają osoby, które nie mają do tego kompetencji ani predyspozycji, przez co zwykły pracownik jest systematycznie demotywowany. Nawet jeśli ktoś osiąga świetne wyniki, typu 180%, to i tak zawsze znajdzie się jakieś "ale". To nie motywuje — to zniechęca. Z tego, co widzę i słyszę, nie widać żadnych realnych działań, by coś naprawić. W sprawie leadów też brak zmian. Efekt? Traceni są zarówno pracownicy, jak i klienci. Nie ma tu szacunku do żadnej ze stron. Naprawdę szkoda.
    ReviewUserIcon
    Wymienianie

    12.05.2025 18:59

    Pracownik

    Wymienianie nie ma sensu. Jeżeli pracujesz to na pewno to widzisz, o ile też nie jesteś pupilkiem. A jak nie pracujesz to po co? Zresztą jeżeli pracujesz to nie znasz dosłownie każdego z działu DRB
    ReviewUserIcon
    Hmm

    12.05.2025 22:40

    Pracownik

    Mówisz tak jakby wszyscy pracowali na Syberii i się nie znali :D bzdury opowiadacie o tych wypowiedzeniach
    ReviewUserIcon
    Cała prawda

    10.05.2025 18:03

    Były pracownik

    Cieszę się, że sama odeszłam, a nie zostałam zwolniona już dawno – z tego, co się dowiaduję od byłych koleżanek i kolegów, jest tylko gorzej. Niestety w tej firmie liczą się tylko wybrani. Koordynatorzy (a raczej dementorzy) wyróżnią niektóre osoby, przez co reszta zespołu jest niesprawiedliwie traktowana. Kontakty i leady trafiają tylko do „ulubieńców”, żeby mogli robić jeszcze lepsze wyniki – nic dziwnego, że niektórzy mają dobre rezultaty tylko dzięki temu. Dementorzy nie mają podstawowych umiejętności bycia liderem – ich jedyną „metodą” zarządzania jest zastraszanie i kary, nawet jeśli tylko jeden parametr jest słabszy, a cała reszta wyników jest ponad przeciętną (oczywiście ten schemat nie dotyczy osób z plecami w firmie, które są nietykalne). Tak zwane „wsparcie” jest dostosowane pod wygodę przełożonych, a nie realne potrzeby pracowników. Z takim podejściem zaraz nie będą mieli komu płacić pensji, bo pracownicy odejdą. Życzę wszystkim, żeby jak najszybciej otworzyli oczy i zobaczyli, w jakiej atmosferze pracują – to, że można pracować w większości zdalnie, nie jest wystarczającym argumentem, żeby znosić takie warunki. A na dodatek, zamiast zwiększyć dostęp do wsparcia psychologicznego, firma ograniczyła tę możliwość, co pokazuje, jakie są jej prawdziwe priorytety.
    ReviewUserIcon
    Hmm?

    12.05.2025 09:57

    Pracownik

    To nie wiem gdzie pracujesz, może nie w Oferteo? Skoro nie wiesz, że dementorzy pod stołem przekazują swoim pupilkom kontakty osób nieobecnych. Mało tego, pupilki z dostępem do bazy podczas nieobecności danego pracownika, również wyciągają sobie to co najlepsze :)
    ReviewUserIcon
    Feedback

    12.05.2025 10:13

    Były pracownik

    Jednak aby był skuteczny feedback to osoba dającą go musi umieć to robić, a niestety są dementorzy którzy nie dają go odpowiednio. Mówią tak jak im pasuje, nie dostosowują się pod pracownika a żeby być dobrym liderem trzeba patrzeć też na pracowników. Dodatkowo mobbing podczas feedbacku nie powinien mieć miejsca a niestety się zdarza. Ok, może ty akurat nie dostajesz ale są osoby które dostają albo same wyciągają bo mają dostępy
    ReviewUserIcon
    Płetwonurek Głębinowy

    07.05.2025 13:17

    Były pracownik

    Dobrze wiedzieć, że "gura" czyta wypowiedzi tutaj. Doskonale zdają sobie sprawę z niezadowolenia pracowników, ale zamiast jakkolwiek podjąć próbę dialogu to próbują się wybielać. Ciekawi mnie kto za tym "oho" stoi,(usunięte przez administratora)To pracownicy odpowiadają, za przychód firmy i musicie to zrozumieć :). Wasze porady sprzedawania mające 10-15 lat ni jak się mają do dziś XD. (usunięte przez administratora) Niby korporacja, a jednak januszex/kołchoz. Dobrze, że nie trzeba codziennie dojeżdżać bo wtedy przydałoby się kupić kołchowóz pokroju A3 lub sejaka, chociaż przy tych zarobkach śmiesznych i ciągle ucinających premiach to można by co najwyżej pozwolić sobie na rower składaka. Prędzej czy później, każdy dobry sprzedawca odejdzie, bo mu się po prostu przestanie opłacać. Zostaniecie z ludźmi których kompetencje są tak niskie, że aż dziwota, że dalej pracują. Typowy przykład kołchozowy, dobrego ciągnie się w dół i zniechęca do dalszego działania, obarcza się dodatkowymi obowiązkami, a beznadziejnego trzyma i chwali :D. Czy jest sens pisania tych komentarzy? Oczywiście, że tak. Żeby każdy któremu chociaż przez sekundę przejdzie przez głowę, żeby się u was zatrudnić, wiedział jak jest naprawdę. Jeśli dalej będziecie się tak zachowywać i działać w taki sposób, to ta firma nie tylko z roku na rok nie będzie wchodzić na giełdę, ale po prostu upadnie, bo ludzie którzy faktycznie potrafili pracować i cokolwiek zrobić, znikną. Co dalej?: Nic, bo i tak nic nie zrobicie. Trzeba by było zejść na ziemię, ale po co skoro w chmurach tak fajnie i kolorowo. Jeżeli dalej będziecie się wypierać, to znaczy że zasługujecie na to co się dzieje, bo nie macie nawet ochoty podjąć dialogu i zrozumieć drugiej strony. Trzymam kciuki za każdego, który odchodzi lub chce stąd odejść, bo z tego co widzę to piekło na ziemi, lepiej już by było za najniższą na truskawkach w Holandii, niż tutaj.
    ReviewUserIcon
    Góra nie czyta

    07.05.2025 20:37

    Były pracownik

    Rozumiem, że jesteś szarym pracownikiem i przekazujesz „górze” info z Goworka, a oni odpowiadają: A daj spokój, my już dawno nie czytamy. xD Bo niby skąd miałabyś wiedzieć, że GÓRA już dawno nie czyta? :) kto stoi za komentarzami? Serio myślicie, że jakiś jeden team się uwziął? No błagam…
    ReviewUserIcon
    J.S

    07.05.2025 21:38

    Były pracownik

    To jest akurat zagrywka psychologiczna, pokazać, że wiemy kto to pisze i licząc że tak rzeczywiście jest ta osoba się wystraszy.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w OFERTEO?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    Świeradowska 51/57 lok. 102A 50-559 Wrocław

    NIP:8992693475

    REGON:021182878

    KRS:0000913981

    https://www.oferteo.pl/
    Branże: Content marketing

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    SmartIsAnArt

    07.05.2025 20:52

    Pracownik

    Manipulacja jest wtedy kiedy ktoś zaczyna cię winić za twoje reakcje, na jego toksyczne zachowanie, ale nigdy nie poddaje pod wątpliwości swojego braku szacunku i dobrej komunikacji. Bez komentarza.
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    07.05.2025 20:35

    Inne

    Niestety moja opinia o Oferteo jest zdecydowanie negatywna. Firma ewidentnie nie dba o jakość leadów, które sprzedaje wykonawcom – wiele z nich to po prostu bezużyteczne kontakty, generowane sztucznie, bo nikt nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na wiadomości. Proces reklamacyjny to czysta formalność i zwykła fikcja – można liczyć na zwrot maksymalnie 15% wartości pakietu, co nie pokrywa nawet części strat. Mam szczerą litość dla osób, które muszą wciskać ten produkt klientom – sprzedawanie czegoś tak niskiej jakości to zwyczajnie nieetyczne. Zdecydowanie nie polecam współpracy z tą firma
    ReviewUserIcon
    Chłodna głowa

    07.05.2025 14:38

    Pracownik

    Wszyscy piszecie, że hr nic nie robi. HR nie jest z zewnątrz przecież oni razem piją kawkę a te spotkania to jest szopka na pokaz. Same ich oczekiwania i techniki sprzedaży sprawdzą się na babciach gratulujących urodzin pod zdjęciem z AI na facebooku, tych samych które kupują garnki za 5 tysięcy. Trenerzy niestety mimo że mili ludzie to pojęcia nie mają o tym jak się tu pracuje bo są wszyscy z zewnątrz...a ścieżka kariery oferteo mówi co innego ale o tym kiedy indziej :) Oczywiście sprzedaż idzie w górę bo się pracownikom dokręca śrubę i każdy kto chce żyć na tym samym poziomie musi sprzedawać więcej mimo że zarobi mniej 2 lata temu wyciągałam z premii na spokojnie 1500zł, nie pocąc się nawet. Teraz zapieprzam więcej i ledwie do tysiaka, co się zmieniło? Minimalna przez co firma skutecznie obcięła tyle ile muszą więcej pracownikom zapłacić. Czyli na pracowników wydają tyle samo kosztem większego przychodu. Aktywnie szukam pracy jak wielu których znam
    ReviewUserIcon
    oho oho

    07.05.2025 11:22

    Były pracownik

    Staffing może przyjmować różne formy, na przykład: lekceważenie poleceń, wyśmiewanie i poniżanie przełożonego, także przy udziale kadry zarządzającej; wypuszczanie plotek na temat przełożonego; buntowanie innych pracowników przeciwko przełożonemu; podważanie kompetencji i umiejętności przełożonego; przerzucanie odpowiedzialności wynikającej z obowiązków pracowniczych na ramiona przełożonego; uporczywe i długotrwałe nękanie. chyba parę głów za to poleciało nie?
    ReviewUserIcon
    oferteo-sceptyczny

    07.05.2025 14:29

    Pracownik

    najpierw przełożony powinien mieć jakieś kompetencje a nie dostawać stanowisko wyższe bo wciskać dobrze punkty wcześniej umiał nie mając żadnego doświadczenia w zarządzaniu grupą większą niż samym sobą lekceważenie poleceń? jeśli w tej wiadomości uważasz, że DIALOG na temat tego czy dane polecenia mają sens bo można się z nimi nie zgadzać to lekceważenie to chyba nie o to chodzi w normalnej firmie plotki i wyśmiewanie to oczywiście słabe, chyba ze po prostu zwraca się uwage na stan faktyczny który goni absurdem itd. można wymieniać
    ReviewUserIcon
    oho...

    07.05.2025 11:05

    Pracownik

    Czytam komantarze i widać w nich pewną nieścisłość w ocenie sytuacji, co może wynikać z braku pełnej wiedzy na temat całego kontekstu. Część z tych opinii jest też dość przerysowana, co sprawia, że mogą być odebrane jako próba prowokacji, zamiast konstruktywnej krytyki. Uważam, że warto postarać się o bardziej wyważoną wymianę zdań, opartą na faktach i zrozumieniu sytuacji. Tylko w ten sposób możemy efektywnie współpracować i znaleźć rozwiązania, które rzeczywiście poprawią naszą sytuację ale z tego co widzę co by się w oferteo nie zadziało odbierane jest źle...pilnowanie wymagań (mobbing) normalna szczera rozmowa (udawanie szczerości) konkursy (zamiatanie pod dywan) itd itd tym razem będzie pewnie sporo komentarzy typu o góra pisze, hr piszę, koordynatorzy piszą...o co wam chodzi? Nie widzicie, że generalizując sprawiacie przykrość? Zdajecie sobie sprawę, że w momencie przekroczenia pewnych granic można iść na ścieżkę prawną?
    ReviewUserIcon
    oho...

    07.05.2025 11:11

    Były pracownik

    zgadzam się! pracownicy chyba nie wiedzą co to jest STAFFING w pracy a z tego co wiem jest bardzo często wykorzystywany....
    ReviewUserIcon
    A ja życzę

    07.05.2025 13:01

    Były pracownik

    Serdecznie życzę, żeby ktoś z pracowników w końcu wyszedł z Wami na ścieżkę prawną. Opisujecie staffing - a karanie w formie pracy stacjonarnej mimo, że na umowie jest praca hybrydowa to jest w pełni legalne? Plany naprawcze, których nie trzeba podpisywać, ale o tym nie mówicie, żerując na czyjejś niewiedzy? Różnorodne inne kary? Zamiatanie pod dywan mobbingu i przekraczania granic ze strony koordynatora? To, że ludzie uciekają na zwolnienia lekarskie bo nie są w stanie dzwigać psychicznie tego szlamu, który im na co dzień sereujecie? Działania firmy jasno dowodzą, że na wyższych szczeblach nikt normalny tu nie pracuje, bo nie da sie na to patrzeć i jednocześnie nie widzieć.
    ReviewUserIcon
    A kom..

    07.05.2025 12:52

    Były pracownik

    ..enatrze pozytywne typu oho oho czy ten cały XD to wlasnie ktos z wyzszego stanowiska: dyrektor dzialu, koordynator lub z hr. Nie dajcie sie nabrac. To tez macie na tych szkoleniach z zarzadzania? Za to Wam oferteo tak fajnie płaci, że sie wyzbyliście moralności?
    ReviewUserIcon
    Retoryka oferteo

    07.05.2025 12:50

    Były pracownik

    Az mnie smiech bierze - widac wlasnie w komentarzach ponizej retoryke firmy. Przeciez zamiatania pod dywan, mobbingu, obgadywania i mataczenia zamiast szczerej rozmowy sami nauczyliscie najpietw swoich koordynatorow a pozniej oni swoich pracownikow. A te "pozytywne komentarze" to goraczkowa proba ratowania opinii i zachowania twarzy przed nowymi pracownikami? Obecnymi? Wam juz nikt nie uwierzy w ta "rodzinna, przyjazną atmosfere" i konstruktywny feedback. Bardzo dobrze ze Wam sie teraz naleje gdzie trzeba. Pozytywne opinie jak wiadomo wystawia sie jak sie poprosi, kaze albo sie du*a wrecz pali - negatywne są szczere i od serduszka :)
    ReviewUserIcon
    Bleeee

    06.05.2025 17:39

    Pracownik

    No nie wiem czy HR w ogóle to czyta co sie tu pisze, bo jak tak to jestem jeszcze bardziej zdziwiony, że dalej nic nie zrobili. Ta firma serio idzie na (usunięte przez administratora) Koordynatorzy robią co chcą, człowiekowi sie odechciewa. Dobrze że ktoś do tego sugestion boxa wrzucił jak zgłaszać mobbing i mu odpisali że mozna do HR, ale serio? Ktoś coś powie na koordynatora to ten dalej będzie koordynatorem, bo przecież oni wszystko tłumaczą tym że “on tylko pilnuje wskaźników” i niby git. Ale to nie jest normalne jak ciągle ktoś ci ciśnie. Jak chcesz coś zgłosić że gnębią, to potem tylko masz gorzej bo sie mszczą. I czemu pod koniec miesiąca nagle znikają zasilenia z planu? Nagle ci mówią że klient kupił przez stronę szybciej, a później dałeś status i w któreś z tabelek to się doliczyło, a nie miało i nagle ci odjeli 1000 zł z wyniku jak ci zostało parę godzin do końca miesiąca. Człowiek walczy o wynik a tu nagle pyk niespodzianka z jakiejś tabelki której nikt nie zna. To jest chore że do ostatniego dnia nie wiadomo ile się zarobi. Jak można tak ludzi traktować? Jak to możliwe że w jednym teamie sprzedają suba bez karty a w drugim nie wolno w ogóle, przecież to ta sama firma? Widać to przecież jak kontakty latają po bazie jak ktoś jest nieobecny, ale to tak robi to już każdy wie. Serio powinni sie przyjrzeć koordynatorom bo przez nich ludzie odchodzą. Nie znają się, nie nadają się, potrafią tylko cisnąc
    ReviewUserIcon
    Iksi

    06.05.2025 20:13

    Pracownik

    Bierna agresja to sie nazywa i zawsze bedzie wytlumaczenie ze strony kdr ze chca dobrze ze sie martwia i inne frazesy. Strach cos zglaszac bo wtedy wiecej problemow, a kdr dalej bedzie na stanowisku. Tutaj kdrzy wzorowo realizuja polityke firmy i dlatego trzymaja sie stanowisk. Widocznie taka im pasuje niestety... A co do prognoz to jest zenada ze udostepniaja jakies tabelki na slacku nieraz nieaktualne na dany czas i nie wiesz ile masz wyniku i dokladnie tak jest ze i tak nigdy nie wiesz ile bedziesz mial finalnie, to jest orelotto chyba z wielka kumulacja - pressingu
    ReviewUserIcon
    Gruchajacy Gołąb

    06.05.2025 11:59

    Były pracownik

    W końcu udało mi się wyrwać z tego miejsca. Przez całe życie nie pracowałam w gorszej firmie. Nie zrozumcie mnie źle – ludzie, z którymi pracowałam, byli naprawdę świetni, ale zarząd… totalna porażka. Wyglądało to tak, jakby zostali zatrudnieni z łapanki albo po znajomości. Szef sprzedaży kompletnie nie nadaje się do zarządzania ludźmi – jest bezczelny w swoich postach i opryskliwy w odpowiedziach. Codziennie, razem ze swoim „ziomem” ChatGPT, wymyślają jakieś pseudomotywacyjne hasła, które bardziej przypominają mobbing niż wsparcie. Aby było jeszcze „lepiej”, kadry potrafią pisać prywatne wiadomości z pytaniami typu: „Dlaczego tyle przerwy?”, „Czemu skrzynki 3 minuty, a nie półtorej?”, „Wyniki super, 200%, ale…”. I zawsze to „ale”. Z każdym dniem coraz bardziej nie chciało mi się tam przychodzić. Zawsze winny jest pracownik – wmawiają ci, że pada, a tak naprawdę plują ci w twarz i jeszcze się z tego śmieją. Najbardziej żenujące było jednak to, że potrafili zwalniać ludzi przez Slacka – po godzinach pracy. Nieważne, czy ktoś był najlepszy, czy najgorszy – szacunek wymaga, żeby przynajmniej powiedzieć to twarzą w twarz. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia z Ofscarów 2024 roku. Widzieliście, jak wygląda Manager działu rozwoju klienta? Czy tak powinna wyglądać osoba reprezentująca firmę? Tłuste włosy, podarte trampki i koszulka, jakby ją pies z gardła wyciągnął. Rozumiem, że dress code nie obowiązuje, ale jako menedżer powinien świecić przykładem, a nie wstyd przynosić. HR, jeśli to czytacie – proszę Was, kobieta do kobiety – przyjrzyjcie się tej osobie, a zobaczycie, że połowa problemów w dziale sprzedaży zniknie jak ręką odjął. Nie pozdrawiam. A co do gruchającego gołębia – stara gwardia wie, nowi niech zapytają tych, co byli przed nimi.
    ReviewUserIcon
    iksi

    06.05.2025 13:50

    Pracownik

    W punkt i podsumuje, ze bierna agresja na porzadku dziennym i wlasnie to skutecznie odbiera chec do otwierania tego laptopa
    ReviewUserIcon
    SUPER JEST

    05.05.2025 08:53

    Pracownik

    Ja sie ciesze ze mamy tyle benefitow dla pracownikow: 1. Depresyjne poniedziałki 2. Znerwicowane wtorki 3. Oslabiajace srody 4. Zniechecajace czwartki 5. Apatyczne piatki
    ReviewUserIcon
    Oo

    05.05.2025 16:43

    Pracownik

    Taaa... Ten stan umysłu kiedy w poniedziałek rano otwierasz laptopa i już wiesz że nie będzie to twój tydzień. Jak ostatnio co tydzień.
    ReviewUserIcon
    A dla mnie jest super :)

    30.04.2025 12:14

    Pracownik

    Muszę przyznać, że zdziwiłem się czytając kilka ostatnich opinii, bo jako nadal pracujący w Oferteo nie zaglądam w takie miejsca regularnie, ale jeżeli czyta to ktoś kto myśli nad pracą u nas to do wspomnianych wpisów podszedłbym raczej na spokojnie. W Oferteo pracuję około 2 lata, co prawda w innym dziale niż Call Center, ale jestem i byłem od początku zadowolony. Nie miałem problemu z rekrutacją, wręcz była błyskawiczna i zamknęła się w kilka dni, mój przełożony zawsze jest pomocny, firma daje szanse na rozwój, naukę, sama proponuje szkolenia. Tak, jest focus na wyniki, przedsiębiorczość, chęć ciągłego szukania najlepszych rozwiązań, ale ocena tego to chyba kwestia indywidualna czy to źle czy dobrze. Mi to odpowiada, czuje, że ja i firma się rozwijamy, wbrew niektórym komentarzom Oferteo nie stoi w miejscu, prze mocno na przód i "góra" regularnie o tym informuje, ba na comiesięcznych statusach są też miejsca na chwalenie pracowników i właśnie wielokrotnie dział Call Center był chwalony, wiele osób indywidualnie. Wypłaty w zasadzie przychodzą przed czasem, nigdy nie miałem problemów z urlopami, do kogokolwiek bym się nie odezwał to wszyscy są pomocni i mili, oczywiście w każdej firmie jest własna bańka, w mojej ludziom chce się pracować i zawsze próbują zrobić coś na 100%, ale tego w innych opiniach nie przeczytacie. Z opiniami na tym portalu bywa tak, że mało kto chce chwalić, oczywiście zawsze mogą zdarzyć się problemy, ale wierze, że są sposoby aby zwykłą rozmową próbować je rozwiązać, zwłaszcza, że w Oferteo struktura jest dosyć płaska i jeżeli z Mengerem nie można się dogadać to zawsze można spróbować z kimś innym. Czytającym radziłbym podejść z rezerwą, nie traktować całej firmy jedną miarą, pracuje tutaj bardzo dużo osób i sądzę, że wiele jest zadowolonych :) Ja osobiście polecam i uprzedzając być może jakieś komentarze - nie jestem z hr, nie jestem na żadnym wysokim stanowisku, ot szeregowy, normalny pracownik :)
    ReviewUserIcon
    Zdziwienie

    03.05.2025 19:54

    Pracownik

    A to zależy kiedy się zatrudniałes widocznie
    ReviewUserIcon
    Nie call center

    05.05.2025 08:51

    Pracownik

    A mi na rozmowie o pracę i po niej mówili że to nie call center tylko sprzedaż telefoniczna nie mająca nic wspólnego z call center. Ale może skoro Umbridge przejęła stery to ona każe już na rozmowie mówić że to call center
    ReviewUserIcon
    Szczera, bo mam to już za sobą

    29.04.2025 23:49

    Były pracownik

    W tym cyrku śmiesznie było rok temu. Teraz z tego co mnie słuchy dochodzą, z tego co czytam i po doświadczeniu z tą firmą jedyne co mogę polecić obecnym pracownikom to jak najprędzej stamtąd spier**alać - bo nie ma już powodu ani do śmiechu ani do płaczu. Zarząd swoim podejściem do pracownika, którego traktuje jak woła do ciągnięcia wozu a nie człowieka sam sie zaora. Jedynym motywatorem bat i wiecznie "ale". Ciesz sie, że w ogóle Cie tu trzymamy i płacimy za prace. Łaskawie podnosicie podstawę wraz ze wzrostem najniższej krajowej i tak samo łaskawie podnosicie progi premiowe. Za zbyt niskie - i swoją drogą debilne - wskaźniki zmuszacie do przychodzenia do biura ale żeby godnie zapłacić albo pochwalić za wykręcenie zajebistego wyniku nikt sie nie kwapi. Samo wprowadzanie kar dla pracowników jest za mało motywujące - brawo. Czy ktoś z zarządu ma może wykształcenie kierunek pedagogika wczesnoszkolna? Bo tam to działało. Dorośli ludzie, którzy u Was pracują chcą zwyczajnie godnie zarobić za swoją ciężką pracę. Trójka dorobkiewiczów od jeansów powinna to chyba rozumieć. I pierwszy raz chyba nie widzę aktywnych ofert pracy u Was w DRB. Czyżby zbyt aktualne i szczere opinie Was powstrzymywały przed naborem? Może i lepiej dla potencjalnie zainteresowanych, na hust sobie życie marnować. Jest wiele firm w tym kraju ale takie shitu jak tu na prawde można długo szukać i równym Wam nie znaleźć. Może wycieczka po innych, bardziej cywilizowanych firmach otworzyłaby Wam oczy? Odrobina pozytywnej inspiracji zamiast kolejnych genialnych pomysłów rodem z komunistycznych kołchozów? I dla jasności - nie zostałam zwolniona i nie wylewam żali. Odeszłam sama bo nie mogłam już ani na to g**o patrzeć ani w tym funkcjonować. Szkoda bo praca była na prawde spoko ale ta firma sama sobie kopie mogiłę. P.S. Bardzo podobają mi się Ci dementorzy - w punkt i pozdrawiam serdecznie pomysłodawcę. Jeszcze serdeczniej mojego byłego dementora. Dopóki Cię nie poznałam, nie wierzyłam, że ktoś tak głupi i rozchwiany psychicznie może zajść aż tak wysoko jak na swoje możliwości :) Jeszcze jeden plus dla dyrektorów i zarządu, brawo.
    ReviewUserIcon
    A miało być tak pięknie…

    21.04.2025 18:32

    Pracownik

    Przez chwilę było spokojnie, ale – jak wszyscy się spodziewali – to nie mogło trwać długo. Wyniki spadły o 10% i rozpoczęło się szukanie winnych – najlepiej wśród pracowników! Tylko nikt nie zadaje pytania: jak to możliwe, że ci sami ludzie, którzy jeszcze niedawno robili dla Oferteo rekordowe sprzedaże i osiągali najlepsze wyniki, nagle „nie potrafią” sprzedawać? Czy ktoś rzucił czar, który odebrał im kompetencje? A może problem nie tkwi w pracownikach, tylko… gdzie indziej? Dementorzy (ale się przyjęło) – potrafią w ciągu jednego dnia wysłać kilkanaście wiadomości, z których każda skutecznie odbiera chęć do pracy. Poprawisz aktywność? Usłyszysz, że masz za mało pobrań. Poprawisz pobrania? No to teraz skuteczność leży. Poprawisz skuteczność? Zbyt niska wartość faktur. Zawsze jest jakieś „ale”. Nieważne, czy masz wynik 100%, 200% czy 300% – zawsze znajdzie się powód, by podważyć Twoją wartość. I kiedy dostajesz dziesiątą wiadomość z rzędu, mimo świetnych wyników, w której zamiast uznania dostajesz tylko kolejne „do poprawy” – zaczynasz wątpić w sens tej pracy. Dlaczego HR nie interesuje się tym, co naprawdę dzieje? Dlaczego nikt nie zada pytania, w jaki sposób koordynator wspiera (lub nie wspiera) pracownika? Dlaczego dochodzi do tak nierównego traktowania w zespołach? A może to właśnie jest powód niższych wyników całego działu? Może już czas odświeżyć kadrę Dementorow, Managerów, którzy nie potrafią stworzyć jakiegokolwiek relacji z pracownikiem. Oferteo mogłoby być świetnym miejscem – ale brakuje w nim uznania dla pracownika, dla człowieka. Tu nie liczy się człowiek – liczy się tylko liczba w tabelce. Zgadza się, nie zgadza – prosty rachunek. Rozumiemy, że chodzi o wyniki, o zarobki, o biznes – tak, firma musi zarabiać. Ale jeśli nic się nie zmieni, to niedługo na polu bitwy zostaną już tylko ci, którzy te tabelki stworzyli – bo reszta po prostu odejdzie. Nikt nie jest robotem. Nikt nie wytrzyma wiecznego „źle, źle, źle”.
    ReviewUserIcon
    :)

    29.04.2025 10:01

    Pracownik

    Wydaje mi się, że jesteś osobą z małym doświadczeniem zawodowym. Tak się składa, że ktoś kto miał okazję pracować w innych firmach ma porównanie jakości pracy. Na tym polu oferteo pozostawia wiele do życzenia. Oczywiście przyjmując że nie jesteś z zarządu ani nikim wyżej niż zwykłym pracownikiem DRB ;) Sposób wypowiedzi jednak świadczy w pewien sposób o niskim poziomie zrozumienia tematu lub celowym takim podejściu żeby ,,poddymić"
    ReviewUserIcon
    stary pracownik

    29.04.2025 10:34

    Były pracownik

    niee, mowie o swoich subiektywnych opiniach, napisalem tez ze widzialem ze ludzie po psychiatrach chodzili, wiem ze tam wiele rzeczy jest do poprawy
    ReviewUserIcon
    walkawalkawalka

    19.03.2025 17:41

    Pracownik

    To co się tutaj dzieje potwierdza mnie w przekonaniu ze w samej firmie jest wyścig szczurów. Jak nie walczymy ze soba o to kto więcej sprzeda (po reakcjach na slaku widać że już nikogo to nie bawi) to walczymy na gowork bo jedna osoba się wkurza na brak szacunku do pracownika a druga nie ma problemu z tym i się będzie kłócić. Sama firma nie ma z tym problemu bo strachem rządzi się łatwiej jest to świetne narzędzie co widać z polityki. Przeliczyli się natomiast z tym że tutaj mogą ludzie anonimowo się odnieść. Na koniec dodam że oferteo swego czasu wystawiało sobie tutaj pozytywne opinie (wiem to ze źródła) i błyskawicznie dostawało dużo łapek w górę :) wnioski zostawiam wam i uważam że nadal tutaj odpisują.
    ReviewUserIcon
    Nicki nicki

    19.03.2025 17:53

    Pracownik

    Zgadzam się. Jedyne co widzę w tych okropnych komentarzach pomiędzy pracownikami to bardzo niezdrowa rywalizacja: haaaa a ja widzisz wyrabiam i nie narzekam i jestem zdalnie! Widzisz jak fajnej niż fajnie! Bądź jak ja albo cierp i płacz, albo nie! Znajdź sobie nową pracę! Mnie niedługo firma klonuje i będą same ja w tej pracy! Absurdalnie śmieszne ???? że w ogóle ktoś coś takiego napisał...
    ReviewUserIcon
    stary pracownik

    29.04.2025 09:15

    Były pracownik

    Raz na parę miesięcy czytam komentarze i ten mnie z opiniami sprawił, że muszę się do tego odnieść. pamiętam gdy tam pracowałem to menagerzy bardzo patrzyli na goworka, szczególnie menager menagerów. On to się wściekał i pisał do firmy gowork aby usuneli negatywne opinie pracowników, nieraz nawet sądem straszył. Taka śmieszna anegdota. A ogólnie miejsce pracy to tak średnio oceniam, nie było tragicznie, za dobrze też nie. mi tam się źle nie pracowało. Mega dużo śmiesznych rzeczy które wyprawiał zarząd i menagerowie, jedni po psychologach i psychiatrach chodzili, brali leki, to pamiętam bardzo dobrze, a inni (i do tej grupy ja się zaliczam) mieli w to wyrąbane i się śmiali. Oferteo zostawiło u mnie masę wspomnień( różnych, i dobrych i złych)
    ReviewUserIcon
    Wyborca

    22.04.2025 16:00

    Pracownik

    Te wybory przedstawicieli pracowników to jakiś nie śmieszny żart. Te osoby miały wszystkich pracowników reprezentować, a wybrali osoby które są na wyższych stanowiskach i osobę z HR. Widocznie boją się głosu większości, czyli sprzedawców DRB
    ReviewUserIcon
    Zrozum

    28.04.2025 21:38

    Pracownik

    Nie chodzi o wybór za nas xd chodzi o równość, nie bez powodu istnieje takie coś jak parytet. Te wybory miały być aby firma mogła konsultować wszelkie zmiany z pracownikami. A dyrektorzy i tak w tym uczestniczą więc nic to nie zmieni
    ReviewUserIcon
    Nick nick

    28.04.2025 22:05

    Pracownik

    Wszystko w tej pracy to jeden wielki Excel a reszta to martyrologia w którą już chyba nikt uczciwy ze sobą nie wierzy.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    28.04.2025 13:13

    Kandydat

    Dzień dobry, mam pytanie. Poczytałem trochę te opinie i nie spotkałem się z tym, że tak wielu pracowników chodzi do psychologów czy też bierze zwolnienie lekarskie od psychiatry i czy pracodawca lub też HR zrobił coś w kierunku poprawy sytuacji pracowników? Bo pojawiło się też o informowaniu pracowników o zakończeniu pracy przez chat?
    ReviewUserIcon
    XD

    28.04.2025 21:28

    Pracownik

    Tak, firma zredukowała obowiązek pracy z od poniedziałku do piątku, do 1 dnia w tygodniu. Z 8 godzin pracy tego dnia do 1 godziny. Z czego przypada ci 30 minut przerwy. Po wszystkim prezes czeka na ciebie przy windzie z uściskiem dłoni w ramach podziękowania
    ReviewUserIcon
    Nic nie robią

    28.04.2025 21:32

    Pracownik

    A gdzie tu widzisz kłamstwo? Sama pisałaś że miałaś zmarnowane 3 h które mogłaś przeznaczyć na dzwonienie. I tak było zmarnowane bo nic nie wynikło z tego
    ReviewUserIcon
    Dzwonią pazernie

    28.04.2025 19:34

    Inne

    Dzwonią pazernie punkciki Panu się skończyły trzeba kupić nowe, jak mam być atrakcyjny cenowo jak już 450 zł poszło w p.i.z.d.u . Ogloszenidawca wpisując ogłoszenie nie do końca wie co czyni i jakie są tego konsekwecje. Dzwońcie do ogłoszeniodawców i pilnujcie ich aby oferty traktowali zobowiązująco a obiecuję wam że to my będziemy się prosić o punkciki na przelew.
    ReviewUserIcon
    Sprzedam wam

    23.04.2025 11:41

    Pracownik

    Sprzedam wam pewną myśl dlaczego ta sprzedaż nie idzie. Pomijając już wątpliwej jakości produkt, na którym dużo klientów się przejechało. Zmieniły się nastroje wśród pracowników, którzy was po prostu nie szanują, zmiany robione bez przemyśleń, wtopa za wtopą, pokazywanie jak macie w poważaniu pracowników. Straciliście resztki marnego autorytetu jaki może mieć pracodawca przez co niektórzy ludzie zaczęli pracować tak jak ich traktujecie i płacicie - dają z siebie z łaską minimum. Ryba psuje się od głowy. Ale w waszych oczach winne jest... no oczywiście DRB pracownicy najniższego szczebla, których można do woli (usunięte przez administratora)bo przecież do call center (oferteo to typowy call center) i tak przyjdą nowi.
    ReviewUserIcon
    xD

    27.04.2025 21:11

    Pracownik

    o kolejny z syndromem jak mówią jak jest to na pewno marek marek xD xD xD xD do roboty się weź to będziesz robił takie wyniki jak ja kręcę co miesiąc xD xD xD bawią mnie te wasze żal pościgi xD xD xD a do tego pisane przez osoby, które mają najmniej do powiedzenia xD xD xD oj jakie straszne xD w pracy trzeba pracować xD kto by pomyślał! xD xD xD xD xD xD śmieję się już od godziny xD xD xD xD
    ReviewUserIcon
    :)

    28.04.2025 11:23

    Były pracownik

    Ale Ty odklejony jesteś xD Nie wiem czy bronisz oferteo czy jesteś trollem bo robisz im cudowną anty-reklame :) Sposób pisania godny komunistycznego sposobu zarządzania
    ReviewUserIcon
    …

    27.04.2025 20:23

    Pracownik

    A słyszeliście jak teraz zwalniają ludzi podobno po pracy na slacku wysyłają wiadomość ze jutro juz nie pracujesz ja teraz codziennie sprawdzam wieczorem czy nie ma jakies niespodzianki xd jeszcze podobno to nawet nie koordynator pisał śmiech na sali
    ReviewUserIcon
    XD

    28.04.2025 07:28

    Pracownik

    Chyba z ziemianki wyszedłeś skoro nie rozumiesz co ci napisałam, wystarczało uważać na lekcjach WOS
    ReviewUserIcon
    Ziemianka

    28.04.2025 09:07

    Pracownik

    Widać Twój poziom inteligencji :) nic dziwnego że z takim poziomem bronisz firmę bez żadnego zastanowienia się :) chociaż rzucili jakieś 100 zł za to?
    ReviewUserIcon
    Syfilis

    25.04.2025 19:54

    Były pracownik

    Ratuj sie kto moze tam zarabianie i godnosc sie chyba skonczyly dawno temu widze ze dobrze ze juz tam nie pracuje i polecam kazdemu zmiane pracodawcy bo to najrozsadniejsze rozwiazanie. Szkoda sie meczyc i trzeba sie tez szanowac

    Zostaw merytoryczną opinię o OFERTEO SPÓŁKA AKCYJNA

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.