Opinie o Bluemedia (Blue Media Group) w Sopot

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Blue Media Group. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Blue Media Group o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Blue Media Group w Sopot

kamek
Kandydat

W zeszłym roku brałam udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. administracji. Rozmowa z Panią z HR była bardzo krępująca, pytania w niektórych przypadkach były wręcz absurdalne. Proponowane stanowisko to tak naprawdę praca na recepcji przy wejściu do budynku.

Jakub
Inne
@kamek

To znaczy jakie pytania ci zadawała? Natury osobistej? Bo wiesz ze niektórych spraw na rekrutacji nie można poruszać np. planów powiększenia rodziny. Zwróciłaś uwagę rekruterce?

Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

1
Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

1
Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo, nie ma kontaktu z dyrekcją zarządem, żadnego regulaminu.Pani nie powiedziała mi gdzie mogę przeczytać o tych nie uczciwych procedurach.Jedynie usłyszałam że może to potrwać dłużej ponieważ reklamacja jest rozpatrywana w kolejności zgłoszenia!!!!!To sprawa dla prokurtury

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Customer Care Specialist with German w firmie Blue Media Group odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo

1
Warszawianka
Inne
 Pytanie

Uwaga (usunięte przez administratora) Naładowałam konto telefonu 25zł nic nie przyszło naładowałam za 10zł dostałam informacje że pobrane z konta za jakiś czas znajomy mi doładował niestety ta samą metodą Mam złamaną nogę więc nie mogę wyjść z domu.Telefon jedyna łączność.Skorzystałam z uprzejmości sąsiadów zadzwoniłam od nich a więc dowiedziałam się że pieniądze są ściągnięte 60zł i wrócą na konto za 2lub 3 dni Maja trudności techniczne,ale aby pobrać pieniądze nie mieli trudności technicznych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli nie mogą doładować kont powinni informować ludzi lub zablokować pobieranie z kont,ciekawe ile osób jeszcze w ten sposób doładowało konto???ktoś obraca przez 3 dni tymi pieniędzmi i ma dobrą prowizję to przestępstwo

1
Karolina
Inne

Rozmowa kwalifikacyjna - (usunięte przez administratora) Twierdzenie Pani rekruterki, że praca u poprzednich pracodawców bardzo krótka (dodam, ze dwie prace były po 1 rok i 1,5 rok a 3 inne po kilka miesięcy) trochę jest nie na miejscu (nie jej rola oceniać staż mojej pracy u poprzednich pracodawców a moje kompetencje) i jeszcze musiałam się z tego tłumaczyć. Podczas pierwszej rozmowy tak naprawdę nic się nie dowiedziałam (wynagrodzenie tajne aż do kolejnego etapu). I tak na marginesie: gdy oczekujecie od kandydata żeby włączył kamerkę na rozmowę rekrutacyjna to łaskawie swoją tez włączcie, bo rozmawiałam dzisiaj z czarnym ekranem i inicjałami. Widać, że Pani słoma z butów wystaje, pytanie o termin w którym mogę rozpocząć prace po czym stwierdzenie, że odezwie się w przeciągu 14 dni-bez sensu. Szkoda czasu mojego na rozmowę z nią i denerwowanie się .

1
Krystyna
Inne
@Karolina

no nie spotkalam sie z tym ze rekruter nie wlaczyl kamerki podczas spotkania ... nie moglas zapytac czy jej sie nie zepsula bo jej nie widzisz? ciekawa jestem co by powiedziala ;) ostatecznie, odezwali sie po tych 14 dniach na 2 etap ?

ulka
Inne

zakupilam produkt przez tę firmę w maju i do tej pory nie mam towaru

1
OK
Inne
 Pytanie
@ulka

Co ma do tego Blue Media? To chyba wina sklepu, że nie wysłał produktu, a nie pośrednika dot. płatności?

Aga
Inne
 Pytanie
@ulka

czy udało się odzyskać pieniądze?

Kasia

mylnie zrobiony przelew jeden telefon zwrot w tym samym dniu super

1
Ja
Inne
@Kasia

Serio udalo ci sie do nich do dzwonic ja z 30 razy dzwonilam i zero reakcji mam nadzieje ze sprawa zostanie rozwiazana jak najszybciej

2
Radzio
Inne
 Rekomendacja
@Kasia

Ja dzwonie od dwóch dni i nic , a kupilem żonie prezent a po sprawdzeniu przelewu okazało się że oni dostali pieniądze. A nie chandluja biżuterią

Barbara
Inne
@Ja

Witam Parę dni temu z konta pobrano mi kwotę 10 zł. Sprawdziłam historię i okazało się, że co miesiąc od listopada znika mi po 10 zł. Proszę o pomoc jak to zlikwidować. Firma nie odbiera telefonów. Pozdrawiam

Aga
Pracownik
@Kasia

Dziwne ja kupiłam rzecz przez płatności z bluemedia . pl i już miesiąc minął i pieniędzy nie ma z powrotem , płatność odrzucona a lat nie ma .

Ggg
Pracownik
@Kasia

To daj mi ten numer co odbieraja

Piotr
Inne
 Pytanie
@Kasia

Pod jaki Nr dzwonilas?

Aga
Inne
 Pytanie
@Ja

czy udało się odzyskać pieniądze?

Jack
Inne

Ta firma to jakaś porażka, nie realizują przelewów a kontaktu z nimi zero, nie odbierają telefonów.

Marynia
Pracownik

Po raz drugi nie dokonano mojego zlecenia przelewu za prąd do ENERGA. Pierwszą niezapłacona fakturę zapłaciłam dopiero po upomnieniu z EGNERGA. Obeną fakturę również próbiowałam zapłacić za pośrednictwem Blue Media dwukrotnie dając to samo zlecenie i rezulracie zapłaciłam zwykłym przelewem z mojego konta. Już nie będę korzystać z pośrednictwa tej firmy.

2
klop
Inne
@Marynia

Dziękuję za ostrzeżenie. Ja mam płacić przez tę firmę do Tauronu za energię elektryczną. Nie ma zamiaru ani złotówki w ten sposób zapłacić. Prezesi z Tauronu to koledzy prezesów z Blue Media i się dogadali a klienci niech szukają (usunięte przez administratora) pieniędzy.

Ela
Inne

Uwaga to (usunięte przez administratora) mylnie wysłany przelew i prośba o zwrot pieniędzy jeden raz się dodzwoniłam do działu sprzedaży ( tylko tam uzyskałam połączenie prawie odrazu do działu obsługi klienta nie można się dodzwonić wcale) po wyjaśnieniu Pani o co chodzi odesłała mnie do działu klienta dzwoniłam jeszcze 12 razy i oczekiwałam po ok 10 minut potem próbowałam się dodzwonić do działu sprzedaży ponownie ale mój numer już był zablokowany uwaga to złodziejie i (usunięte przez administratora) Nie polecam

4
klop
Inne
 Pytanie
@Ela

I z taką firmą współpracuje Tauron ?

Zbigniew Wnuk
Inne

Nie przelali jako pośrednik pieniędzy za doładowanie konta Orange, żadnego odzewu, nigdy nie korzystajcie z tej "firmy"

klop
Inne
@Zbigniew Wnuk

Bo mam podobny problem z płatnością.

NieLubięBuraków
Kandydat

Około 2 lat temu brałem udział w rekrutacji na programistę. Po rozmowie jednak z panią z HR firma zrobiła na mnie negatywne wrażenie. Uznałem, że Pani z HR to słoma z butów wystaje i nie chcę współpracować z takimi ludźmi. To była po prostu nie przyjemna rozmowa, w której byłem pouczany o skromności przez panią z HR a one są przecież najmądrzejsze. Każdy gamoń aspiruje wysoko. Zostałem pochopnie oceniony na jakiegoś czuja, w wyniku surrealistycznych wrażeń. Do etapu technicznego zatem nie doszło. Między czasie dostałem ofertę w innej firmie z kwotą przekraczającą maksymalne widełki na mida developera w Blue Media. Po ponad roku stwierdziłem, że zaaplikuję jeszcze raz. Mieszkałem niedaleko. Jestem też zawsze otwarty na nowe doświadczenia z płatnościami a moje obecnie jest dość wartościowe. Pani z HR tym razem nawet nie raczyła porozmawiać. Czyli paranoja zakończyła kółko. Tak się skończyła moja przygoda z Bule Media. Moim zdaniem panie z HR powinno się wymienić.

Wkur...y
Inne

Firma moim zdaniem współpracuje a na pewno ułatwia działalność (usunięte przez administratora) i oszustom. Infolinia dzwoniąc żeby zablokować przelewy z mojego konta bo właśnie jestem okradany czekam i czekam na połączenie i nic. W tym samym czasie dzwonię z innego telefonu i "sztucznej inteligencji" mówię, że chcę nawiązać współpracę i o dziwo o 1 sygnale odbiera Pani, ale....nie przyjmie zgłoszenia i nie zablokuje przelewów bo cyt. Ona nie może!!!! czas chyba żeby Prokurator przypatrzył się na ich działalność!!!!

Zygmunt
Inne

Witam . Nie polecam to banda (usunięte przez administratora) wpłacilem pieniądze za 3 miesiące w promocji i pieniądze zabrane z konta a usługi nie uruchomione bo niby inna firma nie uruchomiła transakcji a że zwrotem pieniędzy jedni odsyłają do drugich i odwrotnie . Zastanówcie się dobrze nad współpracą z nimi . Trzeba to zgłaszać na policję jako wyłudzenie.

Aga
Pracownik
@Zygmunt

Tak zamierzam właśnie zrobić ja tez nie mam do dziś pieniędzy . Miesiąc czekania transakcja odrzucona i tez zgłoszona już w różnych urzędach i pójdę jeszcze na policję to mie jest norlamne .

Toper
Inne

Witam, Zakupiłem towar na allegro- płatność przelew. Po kilku dniach dzwonie do sprzedawcy gdzie towar. A on mówi kasa nie dotarła. Sprawdzam w banku przelew wyszedł. Prawdopodobnie kasa ugrzęzła w blue medii nie polecam

1
Magda
Inne
@Toper

Mam podobnie z nimi! Walczę insertów pieniędzy już dwa tygodnie! (usunięte przez administratora) i oszusty!!!

Aga
Pracownik
@Toper

Mam to samo kasy nie ma . Przywłaszczyli sobie .

Dot45
Inne

(usunięte przez administratora)firma. Jeśli nie oddadzą przejętej kasy to zgłoszę to na policję.

Aga
Pracownik
@Dot45

Mam to samo przywłaszczyli sobie pieniądze i nie chcą oddać . Teraz to nawet nie mogę się tam dodzwonić .

Oburzony
Inne

Zostałem (usunięte przez administratora) dostali przelew a na nie dostałem doładowania, serdecznie odradzam.

Agabos
Pracownik

Nie polecam , pieniądze sobie przywłaszczyli są nie do odzyskania , sprawa idzie na policję .

Zostaw merytoryczną opinię o Blue Media Group - Sopot

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Blue Media Group?

    Zobacz opinie na temat firmy Blue Media Group tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Blue Media Group?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Blue Media Group
Przejdź do nowych opinii