Już niedługo pracownicy Samsunga będą strajkować. Osoby decyzyjne w końcu musza przejrzeć na oczy i zrozumieć jak wymagania pracowników co do przestrzeni biurowej i MOŻLIWOŚCI PRACY ZDALNEJ W BRANŻY IT w ostatnich latach wzrosły. Praca w biurach Samsunga w Warsaw Spire nie jest komfortowa, a ostanie regulacje dot. ograniczenia pracy zdalnej stawiają pracodawcę w bardzo złym świetle jako pozbawionego empatii i nienadążającego za wchodząca na rynek pracy generacja Z. Smutne, bo w Samsungu robi się ciekawe i ambitne projekty, ale niestety zaraz najlepsi pracownicy zaleją HRy wypowiedzeniami…
Ok, czyli dział IT nie ma opcji pracy zdalnej? Wcale, czy jest szansa na hybrydę? Czy pracownicy byli pytani czy wola zdalnie czy stacjonarnie pracować?
Nie polecam z problemem telewizora borykam się od 3miesiecy. Pracownicy infolini nie chcą przyjmować zgłoszeń uszkodzonego sprzętu. Serwis zabiera do zdiagnozowania usterki i nie stwierdza po mimo wielokrotnie nagranych filmów i przesyłania na infolinię oraz do serwisu. Z pewnością nie polecam zakupów tej firmy i z pewnością sprawa zostanie przesłana do UOKiK
Ogłoszenie o prace w samsungu, piękny tytuł, a na dole potężna lista benefitów. Przychodzi co do czego, i to nie Samsung zatrudnia tylko agencja. Twoje stanowisko tez nie brzmi tak samo jak w ogłoszeniu. Z pakietu benefitów zostają ci tylko trzy, inni jedzą za darmo, ty nie. Inni maja sodexo ty nie. Inni maja wyższa pensje robiac to samo, ty nie. Smutne.
A czy warunki zatrudnienia można w jakiś sposób negocjować czy raczej przy zatrudnieniu przez agencję nie wchodzi to w grę? Czy na wyższe stanowiska zatrudniają od razu bezpośrednio ppd firmę?
Dzień dobry. interesuje mnie zatrudnienie jako Junior Key Account Manager. Wstępne doświadczenie w branży FMCG już posiadam, spełniam w teorii większość wymogów. Może mi jednak ktoś doradzić odnośnie tego czego można spodziewać się na rozmowie? chyba będę aplikować
Zdecydowanie odradzam produkty tej marki, dotąd nie miałem problemu jednak gdy tylko jakiś się pojawił okazało się, że Samsung traktuje swoich klientów niepoważnie. Zakupiłem nową mikrofalówkę model MS23F301TFK, przyszła z wgniecioną obudową. Opakowanie było nieuszkodzone, w środku nawet styropian był cały, oznacza to, że sprzęt zapakowany został już uszkodzony. Po zgłoszeniu reklamacji Samsung nie chce zgodzić się na wymianę urządzenia a jego autoryzowany serwis odmówił naprawy ponieważ uszkodzenie jest mechaniczne. Kpina nic więcej.
Ano to swoja droga, ale jak w zasadzie pracownicy radzą sobie z takimi klientami? Są w tym przypadku jakieś szkolenia na obsłudze, żeby sobie z tym radzić? Takie problemy są częste? Zastanawiam się jak pracuje się podczas reprezentowania swoją osoba tego sprzętu
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o? Chętnie zatrudniają?
Kupiłem tv samsung QE55QN85B mini led QLED , nie zauwazalne odrazu spaznianie sie glosu wzgledem obrazu, wiec telefon do samsunga , opowiesc co sie dzieje , diagnoza , restart zdalny do ustawien fabrycznych. jeden dzien uciecchy i dalej to samo na kazdym kanale koszt tv 5349zł. nastepny telefon koszt 18gr za minute i nastepny reset. Pomoglo na jeden dzien, znow telefon przekierowanie do serwisu , tv kupiony w listopadzie 2022, serwisant przyjechal, reset i ustawienia tv . Pomogło na jeden dzien . przy zalaczeniu tv to samo. diagnoza ; wymiana plyty glownej, po wymianie to samo na drugi dzien. wiec reklamacja i tak do dzis nie ma odpowiedzi. nie jestem zadowolony z kupna poleconego przez sklep media expert tego tv . Moglem wybrac inny , nadal nikt sie nie ozdywa. nie kupujcie tego bubla!!!
To nie jest miejsce na zgłaszanie problemów ze sprzętem. Jeśli nie jesteś pracownikiem SAm lub nie byłeś pracownikiem Sam. to nie jest to miejsce na Twe żale. Tu piszemy o sprawach pracowniczych.
A pracownicy jakie mogą nagrody otrzymywać przy jakichś konkursach? Tu akurat klient o słuchawkach pisał, których chyba nie otrzymał, a osoby zatrudnione na jakie dodatki mogą teraz liczyć?
Skuszony dobrymi opiniami o smarfonach marki Samsung, zakupiłem w przedsprzedaży S 24 +.Telefon jak telefon jest satysfakcjonujący. Natomiast jeżeli chodzi o słuchawki,które obiecano mi po wypełnieniu ankiety.Totalna porażka.Czuję się (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
To co w takim razie zamietli pod dywan, że takiej oceny się firma od Ciebie doczekała? I czy od początku zatrudnienia przedstawiany jest plan szkoleń i ścieżka awansu?
Czy oferowana przez firmę umowa o pracę jest umową na czas nieokreślony? Chcę wiedzieć w kontekście pracy na stanowisku Digital Marketing Experta (Mobile App). Zwłaszcza, że były tu głosy, bodaj w sierpniu, że Samsung wystawia oferty, a zatrudnia agencja zatrudnienia z pomniejszoną listą benefitów. Cisza za to co do zarobków, nawet widełek płacowych nie podano w ofercie. Kto więc pośpieszy z pomocą i napisze, ile to płacą w tym momencie?
Teraz płacisz i przepłacasz za nazwe szajsung. Wszystko by (usunięte przez administratora) klienta najlepsze to sa nowe ladowarki usb c usb c totalny bezsens (usunięte przez administratora) 21 wieku kupujesz telefon bez kostki ładującej (usunięte przez administratora)
Ogłoszenie o prace w samsungu, piękny tytuł, a na dole potężna lista benefitów. Przychodzi co do czego, i to nie Samsung zatrudnia tylko agencja. Twoje stanowisko tez nie brzmi tak samo jak w ogłoszeniu. Z pakietu benefitów zostają ci tylko trzy, inni jedzą za darmo, ty nie. Inni maja sodexo ty nie. Inni maja wyższa pensje robiac to samo, ty nie. Smutne.
No, a ofertę to kto wystawił, sama firma, czy agencja zatrudnienia? Rozwiń też proszę, jak zatytułowane było ogłoszenia i jakie miałyby za to być pieniądze, porównując choćby z pracą bezpośrednio dla firmy? Bo zdaje się, że wiesz.
Ofertę zawsze wystawia Samsung :) to na rozmowie dowiadujesz się ze praca jest przez agencję i jest to niestety standard w tej firmie. Faktem jest też ze pracownicy tych samych działów mogą być zatrudnieni przez różnych pośredników I MIEĆ RÓŻNE WARUNKI UMOWY! Co jest skandaliczne. I tak oto pracując przez jedną agencję masz w standardzie kartę lunchową, prezent świąteczny czy premię, a jak trafisz na tę drugą - zapomnij o takich rarytaskach. Przeforsowanie jakichkolwiek zmian w tej firmie graniczy z cudem. Managment rozkłada ręce i wzdycha... a potem wsiada w swoje służbowe BMW. Drogi przyszły pracowniku - jeśli celujesz w wyższe stanowisko - dobrze trafiłeś, będziesz jak pączuś w maśle. Jeśli jesteś średniakiem lub dopiero zaczynasz - odradzam.
No dzięki wielkie za wyjaśnienie. A jest tu jakiś standardowy okres czasu, po którym przechodzi się pracować bezpośrednio dla firmy? I czy menadżerowie to są osoby, które też tu zaczynały od niższych lub średnich szczeblem stanowisk, co by i człowiek miał odniesienie, na jaki rozwój może liczyć w tej firmie?
A czy warunki zatrudnienia można w jakiś sposób negocjować czy raczej przy zatrudnieniu przez agencję nie wchodzi to w grę? Czy na wyższe stanowiska zatrudniają od razu bezpośrednio ppd firmę?
Zakupile telefon samsung s22 ultra telefon zepsul sie po 2 tygodniach problem powracal 4 razy na serwisie teraz kazali mi zaplacic za naprawe telefonu zlodziejstwo I cyganstwo nie polecam dzis dostalem Pismo ze wodoszczelny telefon byl zamoczony kpina
To jak można się zatrudnić bezpośrednio przez firmę? Piszecie tu o pośrednikach, ja wolałabym jednak tego uniknąć. A na stronie ogłoszenia w sumie nie wspominają o tym. W każdym razie interesuje mnie pozycja junior project managera, co ciekawe wymagają 2 lat doświadczenia. To taka osoba z mniejszym stażem nie ma czego szukać? Ile zatem trwa awans na samodzielnego specjalistę, skoro dla nich junior to ktoś z min. 2 letnim doświadczeniem? I jakich zarobków przy tym mogłabym się spodziewać?
Dzień dobry, jakie sa widełki na stanowisku Junior Marketing Manager?
Już niedługo pracownicy Samsunga będą strajkować. Osoby decyzyjne w końcu musza przejrzeć na oczy i zrozumieć jak wymagania pracowników co do przestrzeni biurowej i MOŻLIWOŚCI PRACY ZDALNEJ W BRANŻY IT w ostatnich latach wzrosły. Praca w biurach Samsunga w Warsaw Spire nie jest komfortowa, a ostanie regulacje dot. ograniczenia pracy zdalnej stawiają pracodawcę w bardzo złym świetle jako pozbawionego empatii i nienadążającego za wchodząca na rynek pracy generacja Z. Smutne, bo w Samsungu robi się ciekawe i ambitne projekty, ale niestety zaraz najlepsi pracownicy zaleją HRy wypowiedzeniami…
Serio, ale to co dzieje się w tych biurach? Jakie warunki tam są? Bo nie rozumiem. Jest open space czy inny model? Jest ciasno, brudno, stary sprzęt?? Dajcie znać, bo to jest ciekawe.
Ok, czyli dział IT nie ma opcji pracy zdalnej? Wcale, czy jest szansa na hybrydę? Czy pracownicy byli pytani czy wola zdalnie czy stacjonarnie pracować?
Nie polecam firmy, jej "serwis" to porażka. Pralka samsung ecobubble zostawia plamy, huczy, niedopiera pomimo korzystania zgodnie z instrukcją i stosowania markowych środków. Ogólnie firma tylko sprzedać i zostawić klienta z gównem... Dno, nie polecam
Nie polecam z problemem telewizora borykam się od 3miesiecy. Pracownicy infolini nie chcą przyjmować zgłoszeń uszkodzonego sprzętu. Serwis zabiera do zdiagnozowania usterki i nie stwierdza po mimo wielokrotnie nagranych filmów i przesyłania na infolinię oraz do serwisu. Z pewnością nie polecam zakupów tej firmy i z pewnością sprawa zostanie przesłana do UOKiK
Niech ktoś napisze, ile płacą na stanowisku Junior Product Marketing Specialist? Nic o tym nie napisali w ogłoszeniu i nie wiem, jak mam je traktować? Nie wiem też, jak pracownicy są tu traktowani? Coś tam wspomnieli o tym, że trzeba być studentem lub absolwentem, bardzo dobrze znać angielski i w stopniu zaawansowanym Excela. Dlaczego tak im na tym zależy i czy nie można się tego nauczyć później, poprzez szkolenia w firmie?
Totalna porażka = Samsung. Towar zamówiony 13 dni wcześniej na samsung.com/pl - przesyłka niekompletna, ponadto informacja o wykupionej opcji montażu nie została przekazana firmie dbano.pl. Termin dostawy przesuwano dwukrotnie. Trzeci termin dostawy też nie zadziała, ponieważ Samsung nie poinformował dostawcy (obiecał wyjaśnić sprawę i tego nie zrobił) o niewysłaniu/zaginięciu drugiej paczki. Jak chcesz mieć problem - kupuj na samsung.com/pl Pierwszy i ostatni raz u nich kupowałem. NIE polecam.
Hej. Rekrutują właśnie kogoś jako Junior Order Management (Customer Service) Manager. I tam podali w ogłoszeniu że jest to praca hybrydowa. A wiecie ile jest dni w domu, a ile w biurze?
To jest jakoś ustalane według sztywnego grafiku czy samemu można wybrać dogodne dni? Wykazują się elastycznością w tym względzie czy nie bardzo? Chciałabym też się dowiedzieć czy dużo sprzętu trzeba wozić ze sobą na ten home office?
A jak można się dogadać się z zarobkami? Płacą pensje stałe i czy są jakieś benefity i dodatki? A premia kwartalna albo roczna? Na święta jakieś karpiowe?
Ta firma to najgorsze co przytrafiło mi się w życiu. Już po pierwszych 2 miesiącach wiedziałem, ze zachowania przełożonych pozostawiają wiele do życzenia i trzeba uciekać, ale jakby to wyglądało w cv… to było bardzo ciężkie 1,5 roku i żałuje, ze zostałem. Psychika siadła, wylądowałem na leczeniu… Gdyby ktokolwiek kiedykolwiek mnie zapytał, czy poleciłbym prace: STANOWCZE NIE! uciekać, jest naprawdę dużo fajnych miejsc do pracy. Szkoda tracić zdrowia
wolałeś zostać w firmie mimo tego, że źle Ci się pracowało, bo cv..? czyli czekaj z tego wynika, że warto mieć u siebie pozycję z nimi mimo wszystko? to czym się tu zajmowałeś przez ten czas i czy coś w warunkach zatrudnienia się zmieniało wtedy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o?
Kandydaci do pracy w Samsung Electronics Polska Sp.z.o.o napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.