Pracowałam kilka lat na infolinii w Łodzi. Dla początkujących praca trudna i bardzo stresująca poniewaz na szkoleniach otrzyma tylko 1/5potrzebnej do pracy wiedzy. Reszty musi uczyć się sam na klientach. Trzeba zdążyć zadowolić klienta w 4.10.min plus trzeba mu coś sprzedać ponieważ niestety na rozmowach przychodzących liczy się sprzedaż a wiedza merytoryczna być musi obowiązkowo. Empatia nie jest wskazana tylko procedura się tylko liczy. Co miesiąc dostaje się coraz wyższy limit sprzedażowy co potęguje stres. Godziny pracy różne i grafik różny. Można się zamieniać z innymi konsultantami także można sobie dostosować ale trwa to wiele godzin czasami. Duża możliwość uczenia się z bazy banku o obsłudze Excela itp ale nikt nie ma czasu się tym zająć. Trzeba byłoby zostać po pracy. Rozmowy z klientem to obciążenie stresem plus stres o wyniki także nie polecam nikomu kto nie jest na to odporny. Zarobki na początek 2000 później z czasem są podwyżki dzięki "awansom" (tylko z nazwy). Jako pre expert i expert na chwilę obecną 3 tys na rękę i 3.5tys. Załoga bardzo fajna. Na 8h zmiany 55 min wolnego( przerwy i poranne szkolenie). Praca idealna dla osób młodych których to pierwsza praca. Jak to w każdej korpo po jakimś czasie awans albo się wypalasz i sam zwolnisz.
Opinie o mBank w Warszawa Emilii Plater 28
Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy mBank. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w mBank o rekrutacji.