Opinie o A.Blikle Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników na temat pracodawcy A.Blikle Sp. z o.o., lecz również Klientów firmy. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w A.Blikle Sp. z o.o. o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o A.Blikle Sp. z o.o. w Warszawa

Xyz
Były pracownik

Najgorsza firma w jakiej przyszło mi pracować. Jeśli nie chcecie prosić się o swoje własne pieniądze to na prawdę polecam szukać pracy w innym miejscu, ale na pewno nie tutaj od rozpoczęcia mojej pracy do samego końca wypłaty nie w terminie. Dodam jeszcze, że Pani dyrektor sprzedaży jest bezczelna w stosunku do pracowników jeśli ktoś idzie na zwolnienie lekarskie to mimo choroby z góry jest już oceniany jako osoba która jest nie robem i na zwolnienie poszła żeby tylko nie pracować. Nie wspominając już o kierownikach, którzy znęcają się psychicznie nad innymi pracownikami bo czują się lepsi. Z całego serca jeśli nie chcecie mieć nieprzyjemności to omijajcie szerokim łukiem ja gdybym mogła cofnąć czas to nie poszłabym już nawet na rozmowę. Po prostu obwinianie Cie o wszystkie problemy na danym punkcie na porządku dziennym.Ciągła obserwacjai robienie zdjęć z ukrycia przez Bóg wie kogo, a potem wysyłanie do firmy. W efekcie co 5 minut dostajesz informacje, że a to krzywo stoisz, a to ciastko krzywo ustawione. Pretensje o wszystko za najniższą krajową, na premie nie liczcie tej firmy nie stać nawet na wypłatę najniższej pensji.

L

Pracownicy w tym momencie maja już 9 dni opóźnienia wynagrodzenia co będzie ze zleceniami. (usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Restrukturyzacja to jest potrzebna na pracowni bo tak złej atmosfery nie było od kilku lat. W ostatnim czasie dwóch pracowników zwolniło się bo mieli dość i nie chodzi o zmęczenie fizyczne tylko psychicznie niektórymi osobami w firmie. Czekacie aż zwolnią się kolejne dwie osoby.

Wiola

W firmie jest źle od paru lat , i zdążyli się chyba wszyscy do tego przyzwyczaić do braku papieru do rąk , mydła , ścierek czy produktów potrzebnych do codziennej produkcji . To że firma Blikle ma za nic pracowników też już wiemy od dawna . A ostatnio mówią to głośno , ( JAK CI NIE PASUJE TO POSZUKAJ SOBIE INNEJ PRACY ) taką odpowiedz usłyszała jedna z osób pracujących na produkcji od kierownika , jak zgłosiła się do niego z problemem grafików . Pani Moniko czy na pracowni jest nas tak dużo żeby prowokować ludzi do zwalniania się . Bardzo prosimy zająć się tą sprawą . Serdecznie pozdrawiamy .

Beata Nowy wpis
Były pracownik
@Wiola

Gdy poinformowałam (usunięte przez administratora)ze nie ma ani jednego mleka do kawy usłyszałam ze skąd ona ma je niby wziąć , krowy tu nie ma.. (usunięte przez administratora) .. Równiez była sytuacja kiedy było pełno ludzi, na ogródku goście zostawili nieopłacony paragon za który (usunięte przez administratora)kazała mi płacić z własnej kieszeni! Była tak miła ze naliczyła mi zniżkę pracowniczą! I ona ma stanowisko kierownika Wstyd

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w A.Blikle Sp. z o.o.?

Lida Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Tak oczywiście. Ale polecam zadzwonić zapytać ile płacą bo można się dziwić????

Bogdan Nowy wpis
@Lida

Zdziwić pozytywnie czy negatywnie? :D Jak wiesz coś o zarobkach to pisz śmiało!

X
Klient

Szanowni Państwo, Widzę tutaj sporo komentarzy, od firm i osób, które mają problemy z odzyskaniem należności od firmy. Codziennie pojawiają się kolejne nowe posty, potwierdzające, że w firmie nie dzieje się za dobrze. Gowork moim zdaniem to nie jest miejsce do tego typu wpisów. Po pierwsze jak widać, żaden przedstawiciel Blikle nie zabrał w tej sprawie głosu. Po drugie, zwykli klienci sieci cukierni nie odwiedzają tego forum. Dlatego proponuję, wystawiać swoje opinie na fanpage. Tam jest ponad 11 000 obserwatorów. To wielki cios wizerunkowy dla firmy, która pozycjonuje się jako marka z tradycjami.

1
Były dostawca Blikle
Klient
@X

Nie zgadzam się. Dlatego, że to co tu jest napisane to nie jest kasowane wykreślane, tylko poza słowami wulgarnymi. Jak opisze się na fanpage to właściciel strony Cię zablokuje i wykasuje treści nie pasujące im. I tyle im można zrobić :( Ja już jedną sprawę Sądową już wygrałem i pieniądze przez Komornika odzyskałem, jednak trwało to 1,5 roku. Aktualnie czekam na rozstrzygnięcie drugiego pozwu sądowego, ale ten to jest tylko kwestia czasu. Niestety przez działania firmy Blikle moja firma zbankrutowała, a takich oszukanych dostawców produktów czy usług jest wielu. Pozdrawiam

Dostawca
Klient
@Były dostawca Blikle

Takie Pisemko Przesyła pani Dyrektor generalna Dokładnie wiedząc o wszystkim nie informując dostawców o następującej sytuacji. Płatności: od dnia 03.11.2020 spółka jest w restrukturyzacji. Historycznie ZUS złożył wniosek o upadłość, który został oddalony, jednak ze względu na dodatkowe pisma sprawa o upadłość musiała się odbyć. Ostatecznie sąd przychylił się do wniosku spółki i z dniem 03.11.2020r. w stosunku do naszej firmy zostało otworzone postępowanie restrukturyzacyjne. Co to oznacza dla firmy A. Blikle Zależy nam na dalszym, lepszym funkcjonowaniu, które spowoduje, że będziemy w stanie się wywiązywać z bieżących płatności. Restrukturyzacja jest po to aby firma była bardziej stabilna i mogła dalej normalnie funkcjonować oraz opłacać każde, aktualne zobowiązanie w terminie. Co to oznacza dla Państwa: 1. Najistotniejsze to zawieszenie wszystkich wcześniejszych zobowiązań. One nie znikają natomiast są czasowo zawieszone do ogłoszenia przez sąd harmonogramów spłat. Proces ten prawdopodobnie potrwa około 4 miesięcy 2. Od dnia 03.11 nie możemy regulować zobowiązań zaległych, czyli wszystkie faktury wystawione do dnia 02.11 wchodzą w skład planu restrukturyzacji. Są to również faktury, które mają termin płatności po ogłoszeniu restrukturyzacji. Czyli faktura wystawiona 30.10 z terminem płatności do 14.11 wchodzi do restrukturyzacji 3. Każde zobowiązanie, które powstaje od dnia 03.11 musi być zapłacone w terminie. Brak płatności będzie skutkował wypowiedzeniem restrukturyzacji. Daje to Państwu dodatkową gwarancję, że uregulujemy każde zobowiązanie.

Darek
Pracownik
 Pytanie
@Dostawca

jak sytuacja płynnościowa w tej firmie wygląda na dzień dzisiejszy ?

Były dostawca
Pracownik
@Darek

Nadal Tragicznie jak nie Katastrofalnie

Darek
Pracownik
@Były dostawca

Rozumiem nie chce ryzykować ze upadną i kasy nie zobacze

Halina

Ostatnio widzę, że na forum A.Blikle pisali raczej klienci tej firmy. Szkoda, że nie ma tutaj więcej perspektywy pracowniczej, bardzo by mi na tym zależało. Chcę wiedzieć, czy opłaca się tam zatrudniać. Możecie powiedzieć, jak sądzicie i czy jesteście zadowoleni z tej pracy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Sprzedawca – Barista oferowane przez firmę A.Blikle Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
E.
Klient

Dzisiaj tj. 4 lipca 2021 r. kupiłam ciastka za ponad 100 zł w Blikle na Dworcu Centralnym. Ciastka nie przesadzając tygodniowe i to wszystkie poza pączkiem, który był ok. Zadzwoniłam do punktu gdzie Pani upierała się, że ma dowody z wczoraj, do tego była nieprzyjemna. Z przykrością stwierdzam, że nie będę już więcej ryzykowała,nie po to ciężko pracuję aby to co zapracuję wyrzucić do kosza. Nigdy więcej zwłaszcza po reakcji Pani sprzedającej.

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie A.Blikle Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Irena

Czy A.Blikle poszukuje do pracy cukiernika? Jeśli tak, to czy wymagane jest doświadczenie na tym stanowisku? A może firma oferuje przyuczenie na początku pracy?

Piotr
Pracownik
 Pytanie
@Irena

Czy firma płaci swoim pracownikom i ajentom ?

Dupczak
Klient

Ta długonoga urodnica na Nowym Świecie jest the best. Dłubie w nosie, ugniata kulki i wyciera w fartuch. A jak się jej zwróci uwagę to obrażona na cały świat.

Marek
Pracownik
 Pytanie
@Dupczak

Jaja sobie robisz ?

Pracownik
Pracownik

Restrukturyzacja to jest potrzebna na pracowni bo tak złej atmosfery nie było od kilku lat. W ostatnim czasie dwóch pracowników zwolniło się bo mieli dość i nie chodzi o zmęczenie fizyczne tylko psychicznie niektórymi osobami w firmie. Czekacie aż zwolnią się kolejne dwie osoby.

Annn
Były pracownik
@Pracownik

Otóż to! Nie szanują pracowników i z góry oceniają. Mam wrażenie, że cała ta 'góra' to banda źle wychowanych dzieci, którym trafiło się wyższe stanowisko po znajomości...

Bogdan
@Annn

Potwierdzasz negatywną opinię na temat atmosfery w A.Blikle. Co możesz natomiast powiedzieć o zarobkach w tej firmie? Jakie są tu widełki wynagrodzenia, można liczyć też na jakieś dodatki? Czekam na Twoją odpowiedź.

A.BLIKLE
Pracownik
@Bogdan

Dzień Dobry, Więcej informacji odnośnie stawek na konkretnych stanowiskach można uzyskać wysyłając wiadomość na adres: sprzedaz@blikle.pl Z wyrazami szacunku Zespół A.Blikle

A.BLIKLE
Pracownik
@Annn

Dzień Dobry, Rozumiemy, że to jest Pani indywidualna opinia. Nie zgadzamy się ze stwierdzeniem, że pracownicy nie są szanowani, zdanie każdego z pracowników bierzemy pod uwagę. Procesy rekrutacji zawsze są przejrzysty, zarówno pracownicy obecnie pracujący jak i osoby z zewnątrz mają szansę startować w takim procesie. Prosimy nie szkalować w ten sposób zespołu, niestety bardzo źle świadczy wpis na portalu do którego żadna z osób zarządzających nie może się odnieść. Zapraszamy do indywidualnej, dorosłej osoby z bezpośrednim przełożonym w tej sprawie. Z wyrazami szacunku Zespół A.Blikle

A.BLIKLE
Pracownik
@Pracownik

Dzień Dobry, Jak w każdym zespole następuje normalny proces zmiany pracowników. Dodatkowo z informacji, które posiadamy raczej jest tendencja powrotu do marki. Zależy nam na każdym pracowniku i z każdym z którym się rozstajemy czy to z własnej woli czy na podstawie decyzji firmy są przeprowadzane rozmowy z których wyciągane są wnioski na przyszłość. Z wyrazami szacunku Zespół A.Blikle

Annn
Były pracownik
@Bogdan

Najniższa krajowa, a dodatek to ciastko i kawa w ciągu dnia pracy. Więcej obiecują niż dają od siebie.

Stenia
Klient

W dniu 08.01.2021r zakupiłam w cukierni przy pl. Wilsona 2 tarty z jabłkami coś obrzydliwego bardzo nieświeże oraz 3 pączki również nie nadające się do spożycia . To był mój ostatni zakup w Waszej cukierni. Byłam Waszą klientką od pokoleń. Już wcześniej zdarzyło mi się kupić nieświeże wyroby ale myślałam, że to przejściowe ale ostatni zakup przepełnił czarę goryczy. Obecnie uważam, że stare i niesmaczne wyroby to poprostu norma. Szkoda , że taka niegdyś wspaniała firma upadła. zakupy wyrzucone do kosza, przykre. Z poważaniem Wieloletnia obecnie niezadowolona klientka( 40 lat moich zakupów wcześniej jeszcze moich rodziców)

A.BLIKLE
Pracownik
@Stenia

Dzień Dobry, Zależy nam na wyjaśnieniu tej sytuacji w związku z czym bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: reklamacje@blikle.pl. Chcemy rzetelnie podchodzić do każdego zgłoszenia reklamacyjnego dlatego proszę o przesłanie rachunku da nam on pełen obraz o jaki produkt chodzi, kiedy był kupiony a tym samym będziemy mogli zweryfikować konkretną partię. Liczę ,że rozwiążemy tę kwestię. Z wyrazami szacunku Zespół A.Blikle

L

Pracownicy w tym momencie maja już 9 dni opóźnienia wynagrodzenia co będzie ze zleceniami. (usunięte przez administratora)

S

Naprawdę ? Co teraz możemy zrobić umowa o prace tez nie ma pieniędzy.

M

FIRMA NIE JEST W UPADŁOŚCI. Ktoś kto rozpowszechnia takie informacje conajmniej mija się z prawdą i działa na szkodę spółki. Każdy z pracowników obecnie pracujących wie kiedy otrzymuje wynagrodzenie. Wszyscy zleceniobiorcy, którym można było dodatkowo złożyć wnioski o postojowe dostali gotówkę a kolejne wnioski są złożone i czekają na rozpatrzenie. Naprawdę proszę o rozwagę w takich komentarzach, bo wynikają one chyba tylko obecnie z żalu za pracą, której jak zakładam już ktoś nie ma.

Lol
@M

Nie z żalu Pani kierownik ;) Każdy pracował na swoje wynagrodzenie ... jest 10 ! Kasy na koncie brak :(( za co mamy żyć ? Przyjść do cukierni po zamrożone pączki i dziecku na obiad dać ? Kpina ! Nikt chyba nie tęskni za tym „syfem” i chyba nie wszyscy wiedza kiedy wypłaty wpłyną na konto bo umowy o prace nadal pieniążków nie maja a powinny wpłynąć juz 1 .

J
@Lol

Nadal Pani kierownik mami pracowników że dostaną kasę ? Ciekawe kto jej zapłaci :)

R
@M

Akurat to co Pani robi jest żałosne. Ale proszę być spokojnym i się nie bać jako pracownicy zjednoczymy się i z nami nie wygracie bo niestety zbyt wiele wiemy czego wasza firmka nie udźwignie gdy pójdziemy z tym do telewizji. Samo to niepłacenie pracownikom już jest ogromnym przewinieniem ale jest tego dużo więcej, jeszcze wszyscy zapłacicie za to że nie mamy na jedzenie, rachunki, i utrzymanie domów

Waldi
Pracownik
 Problem
@M

czy jest w upadłości czy nie to nie zmienia faktu ze nie płaci.

Marek
Klient
@Waldi

Po to jest w upadłości aby nie płaci .

Xyz
Były pracownik

Najgorsza firma w jakiej przyszło mi pracować. Jeśli nie chcecie prosić się o swoje własne pieniądze to na prawdę polecam szukać pracy w innym miejscu, ale na pewno nie tutaj od rozpoczęcia mojej pracy do samego końca wypłaty nie w terminie. Dodam jeszcze, że Pani dyrektor sprzedaży jest bezczelna w stosunku do pracowników jeśli ktoś idzie na zwolnienie lekarskie to mimo choroby z góry jest już oceniany jako osoba która jest nie robem i na zwolnienie poszła żeby tylko nie pracować. Nie wspominając już o kierownikach, którzy znęcają się psychicznie nad innymi pracownikami bo czują się lepsi. Z całego serca jeśli nie chcecie mieć nieprzyjemności to omijajcie szerokim łukiem ja gdybym mogła cofnąć czas to nie poszłabym już nawet na rozmowę. Po prostu obwinianie Cie o wszystkie problemy na danym punkcie na porządku dziennym.Ciągła obserwacjai robienie zdjęć z ukrycia przez Bóg wie kogo, a potem wysyłanie do firmy. W efekcie co 5 minut dostajesz informacje, że a to krzywo stoisz, a to ciastko krzywo ustawione. Pretensje o wszystko za najniższą krajową, na premie nie liczcie tej firmy nie stać nawet na wypłatę najniższej pensji.

Waldi
Klient
 Problem

Firma Blikle to wyzyskiwacz, (usunięte przez administratora) krętacz Zapomniał zapłacić za dostawy towaru ponad 70 tys. Ja nie zapomnę.

Marek
Pracownik
 Pytanie
@Waldi

Kolejny dostawca (usunięte przez administratora) na niezłe pieniądze ?

Kasjan Staronka

"A. BLIKLE TO NAJBARDZIEJ ZNANA, NAJSTARSZA I CENIONA MARKA CUKIERNICZA W POLSCE". Dopiszcie sobie jeszcze, że "rozpoczynająca tradycję niepłacenia swoim dostawcom".

Jarek
@Kasjan Staronka

Czy coś się zmieniło w zarządzaniu tej firmy na lepsze ?

Anonim
@Jarek

Tak przedłużenie agonii.

Minja
Były pracownik
 Pytanie
@Kasjan Staronka

To ta firma jeszcze istnieje ? ????????????

Pytanie
 Pytanie

Ciężko jest w systemie 12/12 w A.Blikle Sp. z o.o.?

Bolek
Pracownik
 Rekomendacja
@Pytanie

Praca pracą pytaj czy pensje są na czas...

dot.Lokalu Firmowego w al.KEN
Klient
 Pytanie

Często bywam w kawiarni w al.KEN na Kabatach. Jak daleko sięgam pamięcią zmiany były różnego rodzaju. Jednakże nic się nie zmieniło w nie remontowanych i nie czyszczonych kanapach w lokalu. Ciągle pozostają stare z wychodzącymi sprężynami , zapadające się a właściwie uniemożliwiające siedzenie. Na całej długości kanapa nie nadaje się do niczego ale przede wszystkim do tego do czego była przeznaczona Gorąco zapraszam osoby odpowiedzialne za jakość i stan wyposażenia lokalu do odwiedzin i sprawdzenie autentyczności mojej uwagi. Jeżeli Firmie zależy na tym żeby tam nie zachodzić cel został osiągnięty. J.Mirska-Maziarczyk

greck
Pracownik

Dnia 08/10/2020 o godz 21.10 odmowiono mi podania kawy w kawiarni bliklego Arkadia Zoliborz Sprzedawczyni stwierdzila ze rozpoczela mycie maszyny Nie byla to sytuacja tego typu po raz pierwszy greck

Henryk
Klient

Witam UWAZAM ZE JESTESCIE KRETAMI WISICIE ZA USŁUGI i nieopłacalne faktury zero kontaktu niepolecam tej firmy

Piotr
Pracownik
 Pytanie
@Henryk

Otwarcie pisze ( mówię ) o ten (usunięte przez administratora) co mają wielcy więcej do gadania ?? Tylko (usunięte przez administratora) ! Czym się więcej przejmować ! Zarządzaniem ! Kpina co spływa między moimi jajami !!

xD
Pracownik
@Henryk

Nie jestem zaskoczony tym co piszesz. Dziwię się, że jeszcze znajdują naiwniaków którzy dają im cokolwiek na przelew a potem proszę się o swoje pieniądze !

1
MM
Klient

Dziękuję za przeprosiny ale kontaktowałam się już z Państwem mailowo.Kolejny kontakt na podany niżej e-mail dla mnie nic nie zmieni.Jak wspomniałam nie zależy mi na zniżkach a stracone zaufanie klienta to coś czego się odrobić nie da.Znacie też Państwo sprawę więc ewentualnie sami zajmijcie się resztą.Czytając różne posty umieszczone na tej stronie i biorąc pod uwagę moją historię uważam,że Państwo sami się unicestwiacie.Gdyby pracownicy byli lepiej dobierani i dobrze przeszkoleni firma tylko by na tym zyskała.Przede wszystkim jednak gdyby byli lepiej opłacani lub w ogóle opłacani (czytałam e-maile pracowników poniżej) to przykładaliby się do swojej pracy.Przykro,że znana i kiedyś szanowana polska marka odchodzi w niebyt. Nie czekam na odpowiedź ale mam nadzieję,że moje posty pozostaną na stronie.

A.Blikle
Pracownik
@MM

Szanowna Pani, Ze względu na fakt, iż sytuacja miała miejsce 20.02.2020r nie widzieliśmy tej korespondencji, dlatego poprosiliśmy o padnie kontaktu. Pozwolimy sobie na odpowiedź prywatną raz jeszcze. Dziękujemy za podzielenie się opinią i mam nadzieję, że uda się tę sprawę zamknąć korzystnie dla każdej strony. Łączymy wyrazy szacunku Zespół A.Blikle

MM
Klient
 Pytanie

Wiem,że strona dotyczy kawiarni Blikle w Warszawie ale ponieważ nie można dodać opinii o cukierniach w Łodzi więc zrobię to tutaj. Zamówiłam tort na okrągłe urodziny mojej Mamy w Galerii Łódzkiej.Zrobiłam to osobiście. W dniu odbioru tortu okazało się,że go nie ma.Osoba przyjmująca zamówienie nie przekazała go do realizacji. Skontaktowałam się z osobą zarządzającą cukiernią i otrzymałam propozycję abym wzięła gotowy tort jaki akurat był w sprzedaży.Nie był to jednak tort,który nadawał się na taką uroczystość.Nie było też czasu na zrobienie napisu.Zmuszona jednak byłam go wziąć. Z tego powodu całe przyjęcie w restauracji zostało opóźnione a ja byłam zdenerwowana do końca dnia. Innego dnia spotkałam w Galerii Panią,która przyjmowała moje zamówienie.Powiedziałam jej o całym zajściu.Ironicznie uśmiechała się do mnie i stwierdziła,że nie wie co powiedzieć.Może przepraszam? Po tym jak nieprzyjemnie zostałam potraktowana przez pracownika postanowiłam napisać pisemną skargę i wysłałam ją e-mailem. Otrzymałam odpowiedź od Pani,która wcześniej zaproponowała mi inny tort.W wyniku mojej interwencji otrzymałam pisemne przeprosiny oraz zniżkę na kolejne zakupy w cukierni.Nigdy z tej zniżki nie skorzystam tak jak z sieci cukierni Blikle.Nie mam zaufania. Moim zdaniem cukiernie są źle zarządzane a pracownicy nieodpowiedzialni.

A.Blikle
Pracownik
@MM

Szanowna Pani, Na wstępie w imieniu marki przepraszam za zaistniałą sytuację. Rozumiem, że to było przykre doświadczenie. Zależy nam na kontakcie i wyjaśnieniu indywidualnie Pani reklamacji, w związku z czym będziemy wdzięczni za przekazanie kontaktu na adres marketing@blikle.pl. Z wyrazami szacunku Zespół A.Blikle

Zostaw merytoryczną opinię o A.Blikle Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
A.Blikle Sp. z o.o.