ile zarabia sp. ds kluczowych klientów - o jaką podstawę można tam walczyć - bo z premiami w dzisiejszych czasach wiadomo jak jest
Nie licz na wysoki próg wynagrodzenia w tym dziale głównie żyje się z utargu oraz premii względem założeń (są bardzo wysokie)
Czy Bricoman zapewnia kartę multisportu?
Na razie tak ale wszystko inne tną najlepiej iść na przedstawiciela lub kluczowego bo sprzedają towar praktycznie z zerową marzą a mają z tego premie za obrót
W brico juz dziadostwo siedzieje marne płacę brakpremii (tylko) przedstawiciele maja za obrot Gdzie potrafią na fakturze z marży 25% zjechać do 2.5% dyrektor nie ogarnia tego bo robią marny obrót a w zamian zabiera dopłatę do posiłków pracowniczych Gdzie to raplem tyle co potrafią dać rabatu na jednej fakturze nie tedy droga pora ograniczyć te rozdawanie pieniędzy przez przedstawicieli a nie ciąć szeregowym pracownika czy we wszystkich bricoman ucieli dopłatę do posiłków? Co teraz utna prócz premi dopłat imprezy integracyjne tez ucięte ktoś z centrali powinien dobrze prześwietlić Wilkanów i te ich rabaty
Masz miernie pojęcie na temat tego co wypisujesz. Pomijam fakt że ciężko się czyta wypowiedź z taką ilością błędów. Wspominasz o braku dopłaty do obiadów a przepraszam bardzo ile to razy pracownicy pluli jadem że jedzenie jest złe? Teraz gdy skończyły się dopłaty nagle jest wspaniałe, normalnie druga knajpa Modesta Amaro... Wspominasz o tym że należy sprawdzić jakie rabaty są udzielane bo wszystko schodzi na marży 2,5% bardzo precyzyjne wyliczenia, mówiąc szczerze tutaj też mam złe informacje minimalna marża sprzedaży jest znacznie wyższa inaczej trzeba się grubo tłumaczyć jeżeli jest coś sprzedane poniżej pewnego progu %. Zaliczasz się do dość szerokiego grona pracowników którzy tylko oczekują benefitów ale nic nie dają od siebie, może jeszcze warto wspomnieć jak to nikt nic w pracy nie robi tylko zapewne Ty robisz za 2 osoby na dziale zastępujesz niekompetentnego koordynatora a jak trzeba to idziesz na spotkanie z dyrektorem zamiast kierownika. Więcej pokory w życiu nie zaszkodzi. Pozdrawiam
Wilanowski !!!!! zacznijmy od tego ,że Bricoman się zmienia . To już nie jest bricoman dla fachowców. To nie jest już "nowoczesna hurtownia" to jest teraz kolejny DIY . Zacznę od kadry kierowniczej . Kierownicy zachowują się tak każe im dyrektor . Staż pracy i doświadczenie nie mają tu znaczenia . Po prostu jak jesteś grzeczny i siedzisz cicho to może damy Ci podwyżkę. Brakuje ludzi na działach !!! Tworzą się kolejki . Co raz mniej fachowców co raz więcej "kowalskich " którzy są absorbują co raz więcej czasu zadając "idiotyczne pytania " Zamiast po prostu wezwać fachowca który na miejscu oceni sytuację . Pracownicy Działu Kluczowego Klienta , nie posiadają wiedzy produktowej , jedyne co dobrze robią to "rabaty " i to jest udowodnione. Twoja Racja byty jako pracownik działu sprowadza się tylko do tego czy w miarę regularnie przychodzisz i co kierownik działu szepnie na twój temat do dyrektora sklepu .. Twój sukces w danym sklepie to co dyrektor myśli o Tobie !!!! to wszystko. i jeszcze jedno !!!. Często jest jest tak ,że pracownik który posiada wiedzę produktową i staż pracy ma niższe wynagrodzenie w stosunku do pracownika który zaczyna pracę i dopiero poznaje dział i produkty . Nie wspomnę o jakimś awansie dla pracownika ze stażem pracy . To Mit !!!
Czy jest możliwość pracy w Bricoman na część etatu?
Widzę ciągle ogłoszenia na kasjerke na Połczynskiej.Dacie znać jak pensja?Atmosfera?
Czy w Bricoman są szkolenia zewnętrzne?
jak się pracuje w sklepie na połczyńskiej ? czy duża rotacja ludzi?
A jak się pracuje w centrali? Ktoś może się podzielić opinią?
Jak jest z pakietem medycznym w Bricoman? Można dołączyć rodzinę?
Podstawowy pakiet jest w pełni opłacany przez pracodawcę i są w nim podstawowe usługi. Pakiet oczywiście można zwiększyć i dołączyć osoby z rodziny. Wszystkie wyższe pakiety są dofinansowywane przez pracodawcę
Uciekajcie z tego miejsca . Pracuję na dziale narzędzi . Po pierwsze bardzo zły kierownik który nie przejmuje sie twoim losem . jesteś tylko numerem statystycznym . Apodyktyczny dyrektor ,który w zaleznosci od nastroju moze cię o.....lić lub nic nie powiedzieć . Zakładanie kart VIP jest wyznacznikiem twojej przydatnosci . A co jest jest jeszcze w tym wszystkim najgorsze ? To ,że może przyjść "klient " który ma zły dzień i może na ciebie złozyc skarge (nawet jak nie ma racji ) i wtedy apodyktyczny dyrektor daje Ci taki (usunięte przez administratora) ,o jakim nawet nie sniłeś . tak wiec wszystkim potencjalnym pracownikom życzę powodzenia .
Witam, Z tej strony pracownik działu narzędzi sklepu Warszawa- Wilanów, który odchodzi z dniem 31.03.2023. Twoja opinia bardzo odbiega od moich prywatnych doświadczeń związanych z firmą Bricoman. Od samego początku współpracy nie miałem żadnych problemów z kierownikiem działu bądź dyrektorem sklepu. Zmianę pracy motywuje chęcią zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku jak i wyższymi zarobkami. Współpracę oceniam jako udaną czego życzę również przyszłym pracownikom. Pozdrawiam A.
Witam. Jak wygląda praca PH? Jakie cele, zarobki, flota? Czy jest baza klientów czy samemu się zdobywa klientów? Jaki to rodzaj odbiorców? Dziękuję.
Pracował ktoś w dziale kas w markecie na Połczyńskiej? Jaka panuje atmosfera?
Dzień dobry, chciałem zapytać o warunki pracy na stanowisku handlowca w terenie.
Cześć, Odradzam Ci pracy w Bricomanie. Kasa średnia i brak narzędzi do pracy. Dodatkowo Kadra nawiedzona
(usunięte przez administratora)
W Bricomanie nie ma systemu 12/12
Jakie są badania do pracy na stanowisko koordynator działu kas? Jakieś zagrożenia są?
Czy często w firmie Bricoman zdarza się rekrutacja wewnętrzna?
Chciałem zapytać jak wygląda praca jako koordynator w sklepie Wawa danego działu. Jaka kasa i jaka atmosfera teraz panuje? Po poniższych opiniach to tak średnio niby okey ale zawsze ale....? Jest szansa awansować bez plecaka?
Jezeli juz to robiles to polecam robota ciekawa nie monotonna scisla wspolpraca z kierownikiem zgrany kolektyw dzalu to podstawa . Kasa do ustalenia .....jezeli nie boisz sie wyzwan to polecam ...